blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7355
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Štefan Harabin
/
Zmazané komentáre
Štefan Harabin Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 10:21 ~Zmazané: February 23, 2019 15:53
Vseobecne ten liberalny folklor vzdavania sa v prospech silnejsieho indikuje len neschopnost liberalnych filciek postavit silneho kandidata a ich politiky
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 20:14
Ľubomír Mihok vzhladom na to, ze hoci sa zatial ani jeden nevzdal a harabin je aj tak za nimi, by som tu o silnom kandidatovi nepisal
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 20:28
Peter Chovanec vas nazor
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 24, 2019 09:23
Ľubomír Mihok to nie je nazor, to je fakt. (Jaaj... konspiratori budu vzdy tvrdit, ze vsetky prieskumy su zmanipulovane sorosom...)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 24, 2019 10:06
Peter Chovanec vam uz dobre hrabe
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 24, 2019 12:42
Ľubomír Mihok argument hodny “inteligentneho” harabinvolica
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 24, 2019 12:44
Peter Chovanec este nieco k veci mate alebo len tieto keci?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 24, 2019 21:15
Ľubomír Mihok keci bez argumentov mas predsa ty... zastekas, kopnes si do liberalov, nazves ich filcka i... no ak by si mal dat relevantny argument, pripadne oponovat, ked ti niekto nieco napise... si v koncoch
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 24, 2019 21:19
Peter Chovanec ano presne ako si napisal ja o liberaloch ty o sorosovi to bol argument jak svina vidim ze si vobec nepochopil o com som napisal preto je s tebou zbytocne diskutovat pekny vecer prajem
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 10:14 ~Zmazané: February 23, 2019 15:16
pan Kotleba ať má názory jaké má je velice vzdělaný člověk pokud toto udělal tak udělal dobře Držím Vám palce
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 10:14 ~Zmazané: February 23, 2019 15:16
neverim ze tie volby prebehnu fair play..preco ma pocitat elektronika hlasy? Respektíve sa nejakým spôsobom premelu cez elektronicky system hlasy
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 10:16 ~Zmazané: February 23, 2019 15:16
Peter Andraščík tiež si to myslím
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 10:18 ~Zmazané: February 23, 2019 15:16
Peter Andraščík Keď vihra pán Harabin navine bude prezident RF
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 11:24 ~Zmazané: February 23, 2019 15:16
Tomu neverím ani ja. Západ bude sa snažiť urobiť všetko preto, aby vyhral ich ritolez.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 12:42 ~Zmazané: February 23, 2019 15:16
Peter Andraščík mozes navrhnut, ze hned po volbach v ten den ty sam obehnes vsetky volebne okrsky a v priebehu noci sam vsetko spocitas a oznamis nemanipulovane vysledky...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 12:45 ~Zmazané: February 23, 2019 15:16
Peter Chovanec chces tym povedat ze je to nerealne ano?? pred 25 rokmi sa ako spocitavali hlasy?? cez ESET??? je proti logike ze ESET alebo ktokolvek napojeny na ESET ma nieco spolocne s volbami,,toto je vazne tak tazke pochopit??? Keby Ruska firma bola namiesto ESETU?alebo Čínska? lebo obe krajiny maju zaujem o nas trh
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 13:17 ~Zmazané: February 23, 2019 15:16
Peter Andraščík nie, je to realne, ty to zvladnes obehat a nezmanipulujes, verime ti
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 13:36 ~Zmazané: February 23, 2019 15:16
Peter Chovanec mas nejaky problem?? mame problem s nedosstatkom ludi na pocitanie??? ja osobne pocybujem o tej firme a to je cele,,,,,venuj sa doma rodine prosim ta a nevyisuj mi tu kraviny
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:48 ~Zmazané: February 23, 2019 13:18
Bony Klein
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:36 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Kde sa naraz vzalo toľko homosexuálov? Je to moderné tak sa opičia po západe, menia partnerov, roznášajú choroby. Jedine muž a žena, mama a tato môžu mať zdravé deti psychicky aj fyzicky.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:31 ~Zmazané: February 23, 2019 15:53
Nikto za choroby, ktore ziska, nemoze. Chorych treba liecit. Jedno je iste, ze uz od nepamäti rodinu tvori otec, mama a deti. Iny model rodiny je neprirodzeny. Som za prirodzenu rodinu. Takato rodina je zakladnou a pevnou bunkou statu. Na cele statu ma stat taky prezident, ktory na prve miesto kladie rodinu. Ustava SR zarucuje rovnake prava na zivot aj chorym a inak orientovanym. V osobe Stefana Harabina vidim spravodliveho prezidenta.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 19:31
Stefan Dlugolinsky kam planujes sa ist liecit najblizsie ty teda? neviem ci niekde ti pomozu
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 19:40
Stanley Haladej ...asi do Presova
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 24, 2019 06:50
Mne to obhajovanie adopcií pripadá tak, ako keby niekto obhajoval , že bolo lepšie ak unesené deti v stredoveku vychovávali Turci. Tie sa potom vrátili ako Janičiari. A vieme , čo sa dialo. Alebo napr. plán Lebensborn.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 24, 2019 07:47
Stefan Dlugolinsky Homosexualita nie je choroba.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 24, 2019 08:20
Zuzana Kolečániová vsetko co je odbocene od prirodzenosti je odchylka ... nespravnou vychovou ju moze ziskat aj dieta
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 24, 2019 09:06
Stefan Dlugolinsky stým sa človek narodí. S tým výchova nemá nič spoločné. Treba viac študovať.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 24, 2019 09:09
Zuzana Kolečániová nemate pravdu ....su mnohe studie a aj prakticke priklady ktore jasne dokladuju aky velky vplyv na cloveka ma vychova a prostredie v ktorom zije ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 24, 2019 09:15
Stefan Dlugolinsky. Hej.Ako je potom možné že v slušných rodinách, ktoré sa deťom venovali, vychovali Feťaka, narkomana, zlodeja a vraha. Ako je možné že v manželstve utýraju dieťa, že muž zmlati ženu na smrť, že z manželstva utekajú ženy do azylovych domov.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 24, 2019 09:19
Zuzana Kolečániová o tom je ta vychova ...rodina navonok moze vyzerat ako slusna ...no vo vnutri je zvratena a vybocena ...a to su dosledky vychovy a posobenia spolocnosti ...bezbrehy kapitalizmus prinasa aj taketo problemy...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 24, 2019 09:21
Stefan Dlugolinsky Nebudem sa tu dohadovať. Mate svoj názor a ja zas svoj.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 24, 2019 09:25
Zuzana Kolečániová to nie je o nazoroch
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:21 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Súhlas ! Stále tvrdím, že ak je niekto homosexuál, musí sa prijať takým , akým je vrátane dôsledkov , ktoré pre neho z toho vyplývajú. Jedným z tých dôsledkov je aj fakt, že nemôže byť rodičom. Dávať deti na adopciu ho hosexualom je choré , pretože je za tým len ich túžba hrať sa na rodinu . Ale dieťa nie je hračka !
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 10:36 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Anna Belousovová plati aj pre neplodne pary?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 11:07 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Anna Belousovová Súhlasím s vami, pretože nikoho asi nezaujíma, čo bude prežívať dieťa, keď si začne uvedomovať, v akej rodine vyrastá, ako sa k tomu bude správať okolie. Pracujem v školstve a viem, ako si deti vedia ubližovať. Nie každé dieťa by sa vedelo vyrovnať s takou situáciou. Malo by sa viac prihliadať na dušu dieťaťa, ako na homosexuálne páry.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 11:29 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Kamila Priščáková deti si ublizuju lebo absorbuju pohlady dospelych. A pocuvaju ich diskriminacne nazory. Poznam vela takychto parov a deti su stastne. Hlavne okolie ich akceptuje. Ale zijem v zahranici. To ze na SK kazda stvrta rodina trpi domacim nas. je ok? Deti v domovoch po dovrseni 18ky dostanu ubyrovnu na 3 mesiace a potom su s nich bezdomovci lahka korist pre pasakov a dylerov. Tak si ich adoptujte!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 11:46 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Peter Breza , čo s tým majú neplodne páry ? Nechápem
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 12:02 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Zina Hanajikova samozrejme v zahraničí bežná vec veľtrh s deťmi a podobné biznis atrakcie pre páry rovnakého pohlavia. Keby v štáte boli vytvorené lepšie podmienky pre rodiny s deťmi, určite by aj detí v domovoch bolo menej a samotný proces adopcie, alebo pestúnskej starostlivosti, alebo profesionálnej rodiny nebudem ani popisovať ako dlho to trvá a aké tvrdé podmienky je nutné splniť. Takže určite dieťa ma vyrástať v rodine kde nie je ohrozený jeho zdravý vývoj. Myslím si, že legislatíva by mala prejsť zmenami a mali by sa prijať zákony také, aby adopcia dieťaťa matkou ženou a mužom otcom bola jednoduhšia a aby sa tento proces skrátil. Absolútne nesúhlasím s tým, aby dieťa rástlo v rodine, kde je rodič 1 rodič2 kde nevie či je dievča, alebo chlapec a kde sa stane terčom posmechu nie len od detí, ale aj od dospelých a kde takáto výchova a takéto prostredie deformuje jeho prirodzený zdravý vývoj.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 12:18 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Pani Anna už dávno ste sa nehlásili.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 13:04 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Preco by homosexual nemohol byt rodicom, ak je plodny?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 13:06 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
To nieje fakt. Fakt je, ze homosexual moze mat potomstvo.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 13:49 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Tupá p..o, ale cez kakáčik si dieťa nespraví, kapiši, primitívna bytosť si...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 14:24 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Anna Belousovová
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 14:31 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Ivana Vojtášová , áno môže mať potomstvo , ale nikdy to nebude so svojím partnerom. Dvaja muži, alebo dve ženy dieťa nedplodia . Jednoducho príroda to tak zariadila Okrem toho , dvaja muži , ani dve ženy nemôžu byť plnohodnotnými rodičmi . Rodičia sú otec a matka ! A ich požiadavky mať dieťa , to je čisté sebectvo . Oni chcú dieťa, oni chcú byť akože rodičmi . A toho dieťaťa sa kto kedy opýta , či chceli takúto " rodinu " To čo je proti prírode s Bohu vždy zle skonči
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 14:54 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Tak ako človek ktorý má na sebe hrb a musí sa s tým zmieriť.. Ten je viditeľný.. Ale niekto môže byť postihnutý iným spôsobom života a názorom či dušou .. a ten je v poriadku.... Koľké deti trpia vo vzťahu rodičov.. Ženy a muža, a to všetci uznávajú ako normálny stav.. Tak to jedno ako sa hráme na spravodlivosť a určenie toho najsprávnejšieho..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 24, 2019 13:17
Zina Hanajikova Zinka je to pravda ale v zahranici odoberaju deti cudzincom ,hladaju co najmensiu chybicku ktora ani je .Prise socialka a dieta zoberu rodicom to je spravne?deti sa dostanu do inej rodiny kde tiez nie su najstastnejsie pretoze pachane na tych detoch zlo,ved nebudeme si nic hovorit ale v kazdej krajine sa drju nezakonne veci,stacilo aby boli zmeny v zakonoch aby rodina ktoru tvory otec,mama a dieta,samozrejme nie vsetko funguje po cely zivot ale deti kopiruju dospelych a ked dvaja homosi.budu vychovavat dievca ako to bude?podla mna to nie je ani s prirodou
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 24, 2019 13:28
Karoli Karla moc Vas zdravim. Dufam ze sa mate dobre a ste zdrava ;) ohladne odberu deti urcite nie ;) socialka v UK vam nemoze odobrat dieta len tak! Pracujem s tym tak viem ;) To iba sud. A musi to splnat urcite parametre. Napr v UK je to velmi transparentne a v procese su zainteresovane asi 3 ci 4 nezavysle strany. Tu je nezavisly sud ( nie pod pol. vplyvom) socialka a hlavne policia. Musim podotknut ze v UK si pary rovnakeho pohlavia adoptuju deti od 2005 a statistika je velmi pozitivna. Hlavne umrtie deti tyranim sa stalo hlavne v rodinach tradycnych :( a hovorit ze dve maminky vychovaju homosexuala je absolutne nepodlozene. Homosexualita je v genoch nie volba. Takze slobodne matky vychovaju slobodne matky? Stary rodicia ludi preferujucich starsich partnerov? To by potom heterosexualne pary nemohli vychovat LGBT! Nebudme paranoidny LGBT je na SK uz od pradavna. Ved to nieje problem SK. Ale nizke platy, korupcia ziadna podporu chorym ci starym ludom dostavajucich ledva €300 na mesiac.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 24, 2019 13:33
Rastislav Nacin ste normalny to ako sa vyjadrujete;( no vy ste otec ROKA
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 24, 2019 13:37
Monika Nemergut prosim vas aky trh s detmi? Deti su odobrate ak su tyrane, zneuzivane, domace nasilie alebo rodicia na drogach ci alkohole. Ked ma dieta dve matky snad nestraca svoje pohlavie. Prosim vas citajte erudovane zdroje a nie clanky a la apokalypsa na ukor LGBT. Tercom posmechu su lebo Vy s Vasimi primityvnymi nazormi ich k tomu vediete.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 24, 2019 13:48
Ivana Vojtášová Kto by dieťa vynosil ? Arnold Schwarcenegger ? Ten bol raz v druhom stave ale to bol iba film. Ako by mohol homosexuál splodiť dieťa ? To je také, ako keby ste tvrdila že hetero muž môže fikať chlapa. Potom už nie je hetero ale pupuš.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 24, 2019 13:56
Zina Hanajikova Zinka ,dakujem ,zdravotne sa drzim,samozrejme je vela faktorov k takemu cinu,ale z mojho pohladu je to proti prirode,lenze ked tak sledujeme tak homoxeksualita je uz viac moderna ako ze sa s tym to dieta narodilo ,ked si spomenies na destatvo ,bolo tolko deti homosexalnimi?ja si to nepamatan ale t dnesnej dobe to vidime ze je to moderne napr. V jednom bare pracuju 5 chlapci a z toho su 4 homosi tak potom neviem kde to sa stala chyba,
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 24, 2019 15:51
Ivana Vojtášová Ale nech si splodí vlastné a neadoptuje cudzie
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 24, 2019 18:58
Anna Belousovová aj korupcia a klamstvo je proti bohu ci sa mylim?!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:21 ~Zmazané: February 23, 2019 21:55
Jednoznačne že nie a žasnem koľko máme chorých ľudí v republike ktorý to podporujú!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:41 ~Zmazané: February 23, 2019 21:55
To na SVK nie je možné. A myslím, že ani nebude. Prečo sa nevenujeme skutočným problémom tejto krajiny, chudobe mnohých ľudí?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 10:19 ~Zmazané: February 23, 2019 21:55
a ešte chcú byť aj prezidentami!debili!úchylní!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 10:25 ~Zmazané: February 23, 2019 21:55
Práveže na Slovensku sú to tak 2% obyvateľstva a predpokladám že väčšina aj žije v BA , bohužiaľ, ovplyvnený liberálnym západom kde každý môže čo chce, ale onedlho im dôjde že to nebola správna voľba, len tak samovoľne odstrániť lgbt z mentálnych porúch tiež o niečom svedčí.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:19 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Ale veď ja im doprajem nech majú buzeranti a lezby deti. Pod jednou podmienkou. Musia si ich splodiť úplne sami. A v prípade buzikov aj vynosit....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 08:48 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Už len táto zvratenost nám tu chybuje..... Je to proti prírode a božím zákonom
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 08:51 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Oli Bojcikova proti bozim zakonom je aj ked farar zneuziva ministranta ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 08:56 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Daniel Kolesár ano súhlasím s Vami
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 08:43 ~Zmazané: February 23, 2019 21:55
Ci uz je tato tema predvolbnej kampane alebo nie..moj nazor je: 1. Dve rovnake pohlavia (ci uz zeny alebo muzi) nedokazu splodit dieta-tak to priroda zariadila a inak to nebude..co budu chciet ludia za chvilu..len tak lietat,ci zit pod vodou??aj ked to bez techniky nedokazu?? 2. Dieta od mala potrebuje citit materinsku lasku(od prveho prilozenia k matke)a je to vonkoncom nefer voci matkam ktore 9 mesiacov nosia pod srdcom dieta a musia si ho porodit.. 3. Preco legislativa neulahci normalnym rodinam (muz-zena) lahsiu adopciu deti??poznam niekolko takych rodin ktore chceli ale zdlhavy proces adopcie ich drzal v neistote.. To ze uz z rozmaru nevie ludstvo co so sebou je len zaciatok konca jeho druhu..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 08:42 ~Zmazané: February 24, 2019 11:32
Je to proti Bohu je to nepripustne uz aj to.ak buzerant vychovava dieta sam
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 08:50 ~Zmazané: February 24, 2019 11:32
Jano Zh Ziar proti bohu je aj ked farar zneuziva ministrantov ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 08:53 ~Zmazané: February 24, 2019 11:32
Daniel Kolesár ano mas pravdu ale.to.nie su farari su.to sluzobnici satana a cela katolicka.cirkev je.zlo ktora.napachala.velke.zlociny v mene.kriza..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:21 ~Zmazané: February 24, 2019 11:32
Daniel Kolesár ale to ani nikto neobhajuje a nežiada aby sa to legalizovalo , že ano .. !
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 08:41 ~Zmazané: February 23, 2019 12:00
Rodina je zakladna bunka statu, ak tato bude chora, tak aj stat !
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 19:32 ~Zmazané: February 23, 2019 21:10
Koska Tomas štát je chorý už dávno tak vôbec nechápem čo tu píšete
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 20:42
Koska Tomas tento stat je chory prave preto, ze ludia v tejto diskusii su heterosexuali a rozmnozuju sa dalej
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 08:38 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
homosexualita je rovnaka porucha ako pedofilia zoofilia a podobne..s prirodou to nema nic spolocne...zachvilku tu bude co? ze chlap a koza si mozu adoptovat dieta? chore
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:00 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Peter Andraščík Kiska uz kozu ma. Uz im chyba iba spolocne dieta
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:06 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Peter Andraščík jedna vec je sexualna uchylka a druha vec je s akymi genmi sa to male narodi.. treba si precitat aj nieco o otom ..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:11 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Zoltán Pollák ano člověk se jako homosexuál narodí a nemůže za to za mě nejsem pro adobce do těchto rodin.Pokud se narodíte bez rukou tak bohužel Vám taky nikdo nedá prsty tak to je a tak je to třeba vnímat
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:12 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Zoltán Pollák dobre teda,myslíte, že treba akceptovať a tiež sa zmieriť s génmi zločinca a akceptovať ich?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:20 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Slavo Lestiansky v Leopoldove si môže adoptovať nejakého mukla
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:26 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Zoltán Pollák ok tak sa tu pozabijajme lebo som geneticky cholerik a prosim pekne vytolerujte ma...nech si proste spravia deti rovnako ako muz a zena.ved preco by nemali ked chcu byt na jednej urovni? nech to tym potvrdia
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 10:31 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Zoltán Pollák hlavne citajte vy. prave ze ti, ktori to akoze maju geneticky, sa vo vacsine distancuju od amoralnych narokov takychto psychicky narusenych individui, co si presadzuju naroky, ktore dusevne zdravy jedinec logicky odmieta. ustupujme im, a potom nastupia pedofili, zoofili, nekrofili a neviem aky este fili. a tym prvym mnou menovanym sa uz veru tiez v eu zacina darit, uz len tou invaziou muslimakov.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 12:40 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Eva Cernekova neviem ci hovorime o tom istom .. ja nehovorim o zlocincoch.. a inak zlocinecke geni neexistuju.. zlocincom sa clovek stava..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 12:41 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Viera Višnaiová homosexualita je rovnaka porucha ako pedofilia zoofilia a podobne..s prirodou to nema nic spolocne...zachvilku tu bude co? ze chlap a koza si mozu adoptovat dieta? chore.. tak citajte
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 12:42 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Zoltán Pollák Aj pedofilom sa stava?? aj zoofilom sa stava??? a vy ste genetik? :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 12:43 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Viera Višnaiová dufam ze tu piseme o tom istom ..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 12:44 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Zelam si, aby sa ti narodilo homosexualne dieťa. A aby sa dostalo ku svojim pravam ked ty uz budes mrtvy.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 12:44 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Hanka Jašeková citajte co ten pan tam pise..pedofilom a zoofilom... sa clovek nenarodi ..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 13:16 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Peter Andraščík na rozdiel od Vas mam tolko genov v sebe aby som si veci prestudoval a potom tu vypisoval kktiny.. sexualna uchylka nema nic splocne s genetikou..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 13:29 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Zoltán Pollák riesime tu ze muz s muzom nema mat deti ,,ked chcu byt tak rovopravny tak nich spravia rovnako deti ako si ich vie spravit muz so zenou a tym ukazu ze fakt na to maju byt rovnopravny a rovnocenny ako rodicia MUZ a ZENA..to je cele a bodka vy genetik
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 13:35 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Zoltán Pollák a ked ste vy buzerant tak si vytvorte svoju komunitu,svoj stat,svoje pravdila ale ja vam moje deti s vasimi do triedy davat nebudem,,tiez mam slobodnu sa volu sa rozhodnut ci ich pustim ku kamosovi ktoremu sa doma otec s otcom bozkavaju(neskor chudatko dieta budete zneuzivat na sexualne hratky?dost mozne),,proste si rieste svoje perverznsti vo svojom,zem je velka a toto je moj nazor a bodka
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 13:55 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Jaaaj Zolko ty bukvica neukojená, ale dávaš hlášky viac ako keď ťa tvoj manžel zo zadu pumpuje,... ešte daj čosi, cakáme netrpezlivo...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 08:35 ~Zmazané: February 24, 2019 11:32
v ziadnom pripade nesmieme dovolit tahat deti do tychto zvrhlych praktik.., ako take bezbranne dieta pride k tomu ze sa musi cele detstvo pozerat na teplosov.., co z neho preboha vyrastie.., asi dalsi buk..., či??
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 08:35 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Jednoznacne, je dost vypovedi deti,ktori zili v takom prostredi,kde ich vychovavali ludia rovnakeho pohlavia,zanechalo to na nich psych.stopy,nevedeli sa zaclenit, pripadne sami inklinovali k takej forme zitia nakolko im to prislo normalne..ako neviem ale v minulosti boli tieto sex.formy povazovane za psych. sexualne poruchy cize psych.diagnozy,neviem kto a preco to vynal a ma sa to povazovat za normalne..normalne je muz a zena..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:02 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Martina Schläsingerová Koláriková hmm dosť výpovedi, jasné určite sa niekto nájde. skúšali ste si aj pozrieť nejakú štúdiu ktorá to súhrne analyzuje? tu je napríklad jedna ktorá analyzuje asi 75 štúdií na túto tému a je to tam aj vysvetlené... https://whatweknow.inequality.cornell.edu/topics/lgbt-equality/what-does-the-scholarly-research-say-about-the-wellbeing-of-children-with-gay-or-lesbian-parents/ aah psych. poruchy minulosti.. zlaté časy medicíny kedy ešte bola trepanacia, púšťanie zilov a zlaté časy ženskej hystérie...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:19 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Patrik Sirotka prosim Vás dejte na názory dětských slovenských psychologů.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:55 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Hanka Jašeková veľmi rád akonáhle mi poskytnes od nich štúdiu na túto tému :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 11:12 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Patrik Sirotka kamoško toto nieje žiadna štúdia , ale prachsprostá homoloby jak s čítanky. Radšej si pozri prednášky Karly Cube , ktorá sa opiera o skutočné práce profesorov a pracuje s reálnymi údajmi.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 11:40 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Patrik Sirotka darmo vysvetlovat. Ja s vami suhlasim.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 08:33 ~Zmazané: February 24, 2019 11:32
Co chcete od buzerantov/ved su to retardi a tak to aj vypafa
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 08:33 ~Zmazané: February 24, 2019 06:01
Nech si robi kazdy co chce, nic proti homosexualom, ale nech su deti mimo tohto nezmyslu... suhlasim s tymto prispevkom
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 08:32 ~Zmazané: February 24, 2019 00:18
Neviem prečo si ľudia neberú príklad z ríše zvierat, veď aj ľudstvo pochádza z tejto ríše, všade je samček a samička, ktoré sa snažia zachovať rod a vychovávajú svoje potomstvo.Veď je to úplne prirodzené.Ľudstvo ale už nevie čo robiť od veľkej dobroty. Verím že väčšina ľudí ktorí sa hlásia ku homosexuálom, sa nenarodili ako homosexuáli,ale stali sa nimi až na základe benevolentnosti populácie.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 08:48 ~Zmazané: February 24, 2019 00:18
Miro Karac iba samec a samica v prírode, hej? https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_animals_displaying_homosexual_behavior
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:19 ~Zmazané: February 24, 2019 00:18
Patrik Sirotka kks a všade to bude dávať.. vraj dôkaz , čistá hatlanina a nezmysel , nepreúkazné !!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:20 ~Zmazané: February 24, 2019 00:18
Patrik Sirotka dobrý fake ale už to nebaví
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:24 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Utopit kazdeho buzzika a lezbu a je klud.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:57 ~Zmazané: February 24, 2019 00:18
Marian Sottnik vedecky preukázané, vedecký konzesus sa na tom zhodol. ak máš nejaké iné dôkazy, prosím predlož ich :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:58 ~Zmazané: February 24, 2019 00:18
Luboslav Danko z teba by mali radosť v 39 om :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 10:41 ~Zmazané: February 24, 2019 00:18
Patrik Sirotka možno to dokázané je .. ale to čo si predložil ty nie je žiadna práca nejakého profesora , ty konsenzus. A potom niekedy bolo vedecky dokázané , že nič ťažšie ako vzduch nevzlietne a aha . Ja ti ale poviem niečo čo netreba ani dokazovať , a to deti sa rodia len a výhradne párom opačného pohlavia.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 21:24 ~Zmazané: February 24, 2019 00:18
v prirode je uplne bezne homosexualne spravanie zvierat ☺️ a mladata bezne vychovavaju aj "tety, ujovia, babky" a ini "rodinni"prislusnici zvieracej skupiny, a nie vyslovene ti jedinci, ktori mlada splodili
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 21:52 ~Zmazané: February 24, 2019 00:18
Marian Sottnik 1. Referencie pod článkom. 2. Len dementi si mysleli, že nič ľahšie ako vzduch nevzlietne, vtáci sú na zemi dlhšie než ľudia ;)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 08:17 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Aby si dvaja sexuálne pomýlení ľudia ukojili svoje pomýlené rodičovské pudy dáme zničiť psychiku dieťaťa..V žiadnom prípade rodina je oco mama dieťa aj podľa božích aj prírodných zákonoch...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 08:19 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Jani Jani presne tak nech sa nikto neuraza ale máte pravdu..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 08:43 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Jani Jani proti prírode a božím zákonom hej? https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_animals_displaying_homosexual_behavior
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:03 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:18 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Patrik Sirotka U tučniakov je známe,že hneď po vyliahnutí vajcia(od samičky)preberá vajce samec kde ho zohrieva a to po dobu cca 5dni,následne sa mení so samičkou.V tvojom prípade s ďalší samcom.Nezabudni na jedno Peter.Nebude samička,nebude vajíčko a dvaja samčekovia vajíčka nemôžu mat(akurát tak svoje)O tie sa môžu starať navzájom.Peace.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:33 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Rasto Svarbalik je to oveľa dlhšie než 5 dní ale áno deje sa to lebo samička sa musí ísť za potravou po zneseni vajca a doniest potravu pre samca a mlada ktoré sa zatiaľ vyliahne. v tomto bode ak sa nevráti mladé zomrie a samec často tiež.. ak po vyliahnuti a nabrati sily mladému zomrú rodičia, tak gay tučniacky pár si toto mladé adoptuje a výchováva, bez zmeny správania či vývine u mláďatá. hetero páry nechajú cudzie mladé skapat, lebo majú alebo robia svoje. čiže tvoja pointa? :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:37 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Patrik Sirotka moja pointa je, ze ak sa ti nepaci tradicny zivot u ludi, chod zit s tucniakmi. Lebo tvoj mentalny vyvoj sa zastavil presne na ich urovni.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:51 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Pali Slovan útok ad hominem sa v diskusiách nepoužíva už do antiky.. tak isto argumentovat tradíciou je chybné, podľa tejto chybnej logiky treba obnoviť otroctvo lebo to bola tradícia. čo chápeme, že s vývojom spoločnosti sa mení morálka. viď posvätné aztécke obety bohom, či druidske upalovanie. skús ešte raz vytvoriť svoj argument a zapoj sa do diskusie, skús byť aspoň na úrovni strednej školy. predsa len máš volebné právo a to by si mohol zvládnuť. vklude ti aj pomôžem so suvetiami či vybranými slovami ak budeš mať problém. :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 10:04 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Patrik Sirotka otroctvo nieje tradícia kktinu vymysleli kktinu zrušili nebola tu s nami od prvopočiatku ľudstva , to sa nedá porovnať a preto ťa slušne žiadam , nechaj o tom rozhodovať ludí vďaka ktorím tu ešte stále sme , to by malo logiku , čo povieš?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 10:17 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Marian Sottnik otroctvo tu nebolo od počiatku ľudstva? ukáž mi staroveku civilizáciu, ktorá nemala otrokov :)) mezopotamia? egypt? greci? perzia? africké kráľovstva?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 10:21 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Patrik Sirotka aha takže hneď ako bola prvá rodina , vlastne hneď boli aj otroci .. tak ? Ty vieš vôbec čo je to prvopočiatok ? Jak som povedal, nechaj rozhodnúť o tom čo je rodina tých ktorý ju dokážu reálne založiť.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 10:27 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Patrik Sirotka preco deti prirovnavate k zvieratu?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 10:36 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Marian Sottnik máme nejaké záznamy o tom ako fungovali. ľudia v dobe keď sme sa začali usadzat? nemali sme ani písmo a ty sa odvolavas na dobu v ktorej nemáme ako potvrdiť alebo vyvrátiť čo sa stalo. koho myslíš? hetero mužov a ženy? presne do toho zapadam a musím sa zaoberať aj tým kto bude môcť vychovávať moje deti ak obaja rodičia umrieme.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 10:41 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Karoli Karla kedy ich prirovnavam? skúsim čítať s porozumením? :) tvrdenie je, že adopcia a byť gay jr proti prírode. no ako ukazujú fakty neskutočne množstvo zvierat má tieto gay znaky, a je prirodzené v prírode, že ak sa niečo rodičom stane tak práve títo gay rodičia sa o potomka postarajú. čiže ak chcem vychádzať z argumentu príroda tak tam to to prirodzené je. z historického hľadiska máme záznamy o gay a ich akceptovanie či už indiáni v USA či v grécku ako rodisko modernej civilizácie. jediné argumenty čo vznikli, tak vznikli po rozhmohnuti náboženstiev založených na Abrahámovom učení... čo sú cirkevné argumenty a tie sú absolútne chybné a nemajú čo hľadať v diskusiách o štáte. :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 10:46 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Keby tvoji rodičia rozmyšlali ako ty, tak tu teraz niesi... "Ty pointa"
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 10:56 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Patrik Sirotka heh ako si to vlastne predstavuješ , koľko asi trvalo kým vznikla nejaká civilizácia kde bolo otroctvo od prvej rodiny ? Poviem ti že veľa , veľmi veľa , a nejde iba o písomné záznami , sú aj iné vodítka ktoré popisujú spôsob života ľudí. A nemusíme ani dlho rozmýšľať , lebo je jasné , že kde nieje nikto na zotročenie nemôžu byť asi ani žiadny otroci , že ano.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 11:34 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Patrik Sirotka jste šílenývy přirovnáváte dítě k zvířeti v 21 stoleti?nechte se vyšetřit, pač tyto vaše zvrácené myšlenky se nedají ani čist
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 12:02 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Jani Jani v poriadku to súhlasím ale čo detí čo už nemajú rodičov ??? Koho ich zaujíma ha? Vás ľudí??? Hovno! Štát? Štát si splní svoju povinnosť že ich strčí do ústavu a tam budú do dospelosti potom koniec ! Už sa štát viac nestará!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 12:09 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Patrik Sirotka pekne si to napísal,samec často tiež. Vidíš tu symbiózu Patrik.A čo taká kukučka. Nákladie vajíčka do iných hniez a tie hnusne heterosexuálne hovädá to vychovajú.Cize tvoja pointa?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 12:38 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Ked ziju dvaja homosexuali spolu a jeden z nich ma dieta so svojou exmanzelkou je zakazane aby toto dieta bolo v dome u otca ktory je homosexual a ma partnera? Nie, nie je takze kde je problem? Fyziologicky moze mat dieta len muz a zena tie pohlavia su prave na to, takze snazit sa obabrat prirodu pravnymi normami je trosku moc. Alebo aby na uradnych formularoch bolo na vyber z 3 moznosi pohlavia Muz/Zena/Ine je zvratene, co bude dalej? Niekde musia existovat hranice a pravidla, konieckoncov na zaklade toho funguje spolocnost ako ju pozname, anarchia nas dovedie do zahuby.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 12:56 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Patrik Sirotka otroctvo je aj dnes. Úchylní otrokári fungujú ,ale nie sú krytérium spoločnosti.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 13:08 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Patrik Sirotka na to ty, chlapce, nemas kvalifikaciu ad homo a ine. Skus sa zapojit do debaty na Modrom slonikovi, tam ta budu miestne 12 rocne panny zrat a medzi dospelych sa este netlac. Jeden precitany Coelho z teba intosa este neurobi. Zda sa, ze ty si v antike myslenim zostal.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 13:56 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Pali Slovan som rád, že sa opäť povyšuješ bez toho aby si čokoľvek vedel o mojej kvalifikácii či odbornosti. Nedáš žiadny argument ani štúdiu, ktorá by potvrdzovala tvoje tvrdenie. ale hej dal si si priezvisko Slovan, čiže máš pravdu. gayovia sú hrozba ľudstva, dekandencia národov a nie je možné sa o Tom baviť lebo Slovän udal Slovo a to je neoblomne... xoxo pac a pusu ty modrý sloník :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 13:57 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Feri Masár a čo deti bez rodiny? ktoré sú samé a nemajú rodičov, ktorý sa stali gaymi. nemá nikoho. vtedy bude v ústave kým nepríde hetero pár?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 14:36 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Patrik Sirotka ano
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 15:15 ~Zmazané: February 23, 2019 16:34
Feri Masár ďakujem za tvoj názor :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 08:14 ~Zmazané: February 23, 2019 12:00
Čo na to hovorí zákon o mravnej výchove neplnoletých... Nie je to protizákonné?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 08:14 ~Zmazané: February 23, 2019 13:18
myslim, ze kazdy normalny clovek musi s tymto suhlasit. rodina je zaklad spolocnosti a rodina je otec, mama a deti a nie buzeranti, lezby
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:10 ~Zmazané: February 23, 2019 13:18
ano ale pozor děti SS mají jiný názor
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:20 ~Zmazané: February 23, 2019 13:18
Hanka Jašeková to nie sú deti ale sorošovské zapredané hovná
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 08:13 ~Zmazané: February 23, 2019 12:00
Ešte dve ženy by som ako tak dokázal preglgnut síce ťažko ale dokázal ale chlapi?! Fuj hnus. Kategoricky odmietam!! A vôbec ak chcú tak nech si dieťa spravia ak im to príroda umožní!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 08:18 ~Zmazané: February 23, 2019 12:00
Jan Janko presne to hovorim aj ja. Ked budu dve zeny alebo dvaja muzi schopny fyzicky splodit dieta, nech ho vychovaju. Ale pokial toho nie su schopny od prirody, nech sa do toho neseru
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 08:19 ~Zmazané: February 23, 2019 12:00
Som toho istého nazoru chcú dvaja chlapy dieťa nech si ho zrobia .....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 08:23 ~Zmazané: February 23, 2019 12:00
Jan Janko nie nemoze tam byt ziadna tolerancia ci uz dve zeny alebo dvaja muzi ale zoberte si to tak zeny to maju lahsie ako obist spravia si dieta pak sa rozidu s muzom a sud komu da dieta no zebe a ta zacne lesbicku eru a dieta uz maju no
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 08:47 ~Zmazané: February 23, 2019 12:00
A čo v prípadoch, ak napr. po rozvode ostane dieťa v opatere otca a ten si časom ,, uvedomí" že je inak orientovaný a nájde si partnera. To mu to dieťa odoberieme? Tiež som proti adopcii takýmito pármi, ale život môže priniesť mnoho bizarných situácií a zákon nie je tak dokonalý, aby popísal naozaj všetky...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 08:47 ~Zmazané: February 23, 2019 12:00
Jan Janko tie si tiež z tých čo si honia na lezbickach ale všetko ostatné kategoricky nie? :D
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:26 ~Zmazané: February 23, 2019 12:00
Patrik Sirotka ze si ty honis,nikoho netrapi...ako som pisal vyssie:lezby a buzikov utopit,a je po probleme a skriekani na nete
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:30 ~Zmazané: February 23, 2019 12:00
Patrik Sirotka ty si musíš uvedomiť jednu zásadnú vec kamošško . Mi normálny , bez vás byť môžme, ale čo vy bez nás ?,tak budte potichu a dudte radi , že vás tu nikto nenaháňa po ulici s palicami , lebo vy to asi chcete a potom bude na mieste hovoriť o nejakom boji za nejaké práva.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 09:56 ~Zmazané: February 23, 2019 12:00
Marian Sottnik *My. Na základe čoho usudzujes, že som gay? :D :D skús zlepšiť argument :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 10:46 ~Zmazané: February 23, 2019 12:00
Patrik Sirotka na základe tvojho správania a čo hádam to chceš poprieť ? A potom to či ty si alebo niesi netvorí základ môjho argumentu . Nie je čo na ňom zlepšovať a radšej sa zariaď tak ako ti radím. Svoje pseudomudráctvo si nechaj pre svojho priateľa , ten bude iste na úrovni pre teba výtanej .
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 10:52 ~Zmazané: February 23, 2019 12:00
Dve ženy iba ak je to ovdovelá matka dieťaťa a babka.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 11:15 ~Zmazané: February 23, 2019 12:00
Patrik Sirotka troska trápny koment ktorý sa vymyká pointe! Radšej mlc odid a nekomnetuj zbytočne sprostosti!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 07:03 ~Zmazané: February 23, 2019 07:55
Macron, francouzský prezident, nemá děti.Německá kancléřka Angela Merkelová nemá děti.Rakouský kancléř Sebastian Kern nemá děti.Britská premiérka Theresa May nemá děti.Italský premiér Paolo Gentiloni nemá děti.Holandský Mark Rutte, Švédský Stefan Löfven, Lucemburský Xavier Bettel, Skotská Nicola Sturgeonová - nikdo z nich nemá děti.Jean-Claude Juncker, předseda Evropské komise, nemá děti.Paradoxně je vidět, že příliš velký a nepřiměřený počet lidí, kteří rozhodují o budoucnosti Evropy, nemá na budoucnosti žádný přímý osobní zájem!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 22, 2019 21:51 ~Zmazané: February 24, 2019 15:50
Už ma nebaví sledovať komunikáciu na Facebooku ohľadom volieb alebo celkovo.Nevieme nič iné len kydať podozrievať obviňovať jeden druhého,ozaj niekto musí mať obrazovku oplutú poriadne,iní zase vyhľadávajú stopy po rúži...čo sa to deje medzi ľuďmi nesmeruje k ničomu dobrému nech už to dopadne tak či tak .Vyhadzujeme si na oči kto je aký slovačisko,kto je protislovensky ,kto je viac a kto je menej a pritom nikto nieje večne živý,aj o Leninovi to bola len propaganda socializmu...a vôbec
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Štefan Harabin
Pridané: February 23, 2019 20:41 ~Zmazané: February 24, 2019 15:50
Jozef Vitéz dobre si to napísal bratranček!...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 ... 939
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem