blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7343
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Milan Uhrík • Republika
/
Zmazané komentáre
Milan Uhrík • Republika Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 13:48 ~Zmazané: September 20, 2018 16:50
Čo nás majú zaujímať židé ty patria na trenky
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 12:35 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Milan Uhrík - super koment - presne tak. Normálny človek môže s Vami len súhlasiť. To ostatné je choré !!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 12:04 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Prečo si nepovie, že je totálna krava? Ja by som nenamietal. Je vôbec možné aby za naše peniaze daňových poplatníkov niekto vypustil z úst niečo také a ešte dostal aj zaplatené?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 10:43 ~Zmazané: September 26, 2018 16:45
SLOVACI BUDICEK !!! IDEME 17.11.2018 !!! V JEDNOTE JE SILA !!! KOTLEBOVCI PRIDAJTE SA !!! SLOVESKO SLOVAKOM A BEZ ZRADCOV !!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 10:07 ~Zmazané: September 26, 2018 16:45
Co sa čudujete... Vládnu nám debilovia, alebo zlodeji... Takže všetko OK...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 09:56 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Čipovanie psov Vela psov nemá šťastie na majitelov, ale či je pes čipovaný alebo nie s tým moc nenarobí . A videl som aj deti v osadách, ktoré žijú v rovnakých podmienkach ako ich štvornohí priatelia a verte mi, moc s tým nenarobia. Prajem všetkým šťastným psom ich šťastie a stále si myslím že čipovanie psov by nemalo byť povinné. Problém utrpenia psov ktorí nemajú šťastie na majiteľa to nevyrieši. Aj zvieratá majú dušu . Pravidlá sú nastavené tak, že sme im dali práva otroka. V niektorých prípadoch by anonymita psíkovi bola prospešná. Aj sterilizácia zvierat pomáha viac ľuďom ako psom. Písal som o empatii k zvieratám aj k ľuďom . Ak som bol k niektorým empatickým ľuďom neempatický a tento problém sa ich netýka, prosím ,nech mi prepáčia.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 09:10 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Fuuj... toto platime z nasich dani??? Jedna vec su inak orientovani..ale ako to mam vysvetlit mojmu decku, ze ten ,,ujo je ,, fuuj chore
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 09:31 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Tak ten ujo sa hra na psa lebo sa tak citi dobre... netusim preco by to malo byt narocne vysvetlit dietatu... nie je to o nic zlozitejsie nez vysvetlit preco niekto pije lebo fajci...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 14:10 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Pretože je to choré??? A vy keď s tým súhlasíte ste co? Potkan?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 15:04 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Spravne to ma byt "Pretoze to ja za chore povazujem?"... K tomu aby to bolo chore by to najprv bolo preukazat ze o chorobu skutocne ide... Ked s tym suhlasim nemam byt preco potkan, som len clovek ktory neciti potrebu pchat nos do toho co robia iny ludia vo volnom case... obzvlast ak to nezasahuje do prav inych ludi... Dufam ze tu nemalo ist z vasej strany o ukazku zdraveho uvazovania pretoze to bol pekny blabol... aj ked je mozne ze podla vas to zdrave uvazovanie je co celkom vysvetluje preco v tom mate zmatok
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 20:18 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Peter Koscelník SI FAKT MYSLITE ZE DETI SU TAKE BLBE ALEBO CAKATE ZE RODICIA BUDU TAKI BLBI A OBLNOVAT SVOJE DETI?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 20:54 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Karol Pernecky Myslim si ze deti su dostatocne inteligentne na to aby to pochopili, za blbych vsak v tejto chvili povazujem niektorych rodicov. Sam nevidim problem v tom svojim detom vysvetlit ze sa niekto sprava inak ale holt nie kazdy to zjavne zvlada...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 21, 2018 06:24 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Prosim Vas p. Koscelnik, chapeme, ze mate doma lesbicku alebo vy sam ste homosexual... problem nie je v tom, ze by moje dieta nebolo inteligentne, chape a vidi, ze je niekto chory, alebo iny... pointa, bol '' pes'' zamyslite sa. Pekny den
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 21, 2018 14:38 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Peter Koscelník a ako vysvetlite detom niekoho ine spravanie,ze je to normalne a v poriadku alebo ze je to zvrhle a nemoralne?Vopred dakujem za odpoved bez urazok.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 21, 2018 16:24 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Juraj Kissfan Horvath Osobne mam urceny standard kde za zvrhle a nemoralne povazujem len konanie ktore ublizuje inym alebo negativne zasahuje do ich prav... Ak ide o spravanie ktore to nerobi nevidim v nom problem... k tomuto planujem viest aj moje deti. Budem sa teda schopny opriet pri vysvetlovani toho co je moralne/nemoralne o jednotny standard a vyhnem sa situacii kedy bude taketo posudenie stat len na mojom subjektivnom nazore na to ci sa mi nieco paci alebo nie...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 21, 2018 16:30 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Michaela Čapičíková Bohuzial potom chapete nespravne... nejde tu totiz z vasej strany ani tak o nejake chapanie ako skor o nicim nepodlozenu upravu reality tak aby sa vamhodila hodila do vasho videnia sveta... Co je celkom smutny postup... obzvlast ak ho nebodaj ucite pouzivat male deti... Na to aby som nemal problem s tym ze sa niekto sprava inak nez ja nemusim byt automaticky clenom danej skupiny... Tak ono "chape" ze je niekto chory lebo ste mu "vysvetlila" ze o chorobu ide... Tu teda nejde ani tak o chapanie ako o to ze mu bolo povedane co si ma oniecom mysliet... Pointu som si vsimol a dokonca na nu niekolko krat reagujem... nech sa vsak zamyslam ako chcem nevidim tu ten problem ktory tu vidite vy sama... ako som povedal na to aby som niekoho povazoval za choreho sa najprv musi na nom nejaka choroba prejavovat... to ze sa sprava inak nez ja povazujem za vhodne chorobou nie je...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 21, 2018 18:20 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Klopklopklop - mysliet si niekto že je pes je normálne???? Tie pseudointelektuálne idiotizmy a tláchanie o tom, ze to nikomu neubližuje su na smiech... A len tak zo srandy - čo keď to ubližuje psom, hm?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 21, 2018 19:57 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Martin Sixo Ano je. Neviem preco by nemalo. Samozrejme ide o to ci sa bavime o mentalnej poruche kde clovek nedokaze jednat ako clovek pricom trpi predstavou ze je pes alebo sa bavime o fetishi znamom ako human pup... Z vyjadreni Mazureka je vsak zrejme ze sa bavime o druhej moznosti ktora nema preco byt nenormalna... Tu som navyse zatial nepocul ani len ten "pseudointelektualny idiotizmus" ktory by to ze by to nemalo byt normalne podporil... Ono to ze nieco neublizuje je dobrym argumentom kedze je na tom zalozena podstata slobodnej spolocnosti... teda to co neporusuje prava inych je povolene... aj ked vidim ze su ludia co by aj takuto zakladnu vec uplatnovali len vtedy ked sa im to hodi... A akoze by to malo ublizovat psom? To je ani nie tak zo srandy ako prave na smiech...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 09:05 ~Zmazané: September 22, 2018 09:32
Ja som za prijatie tohto nariadenia alebo zákona, ale slovo "židia" treba zameniť slovkom "slováci" a "Izrael" zameniť slovkom "SLovensko".
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 09:56 ~Zmazané: September 22, 2018 09:32
(y) (y) (y) (y) (y)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 08:36 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Ak si niekto myslí že je pes, psychiatria pomôže...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 08:34 ~Zmazané: September 20, 2018 11:48
Nedokážem si vysvetliť, čo sa Dankovi stalo. Preplo mu?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 08:42 ~Zmazané: September 20, 2018 11:48
Uz davno...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 08:46 ~Zmazané: September 20, 2018 11:48
myslim ze na jeho poslednej návšteve dostal kapky a neodolateľnú ponuku
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 08:56 ~Zmazané: September 20, 2018 11:48
Prečo by mu malo prepnúť? Je to hajzel, to je celé.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 09:07 ~Zmazané: September 20, 2018 11:48
On sa taký už narodil...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 09:08 ~Zmazané: September 20, 2018 11:48
Od zaciatku je tam dosadeny ako hlina V kdh aj papez...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 09:12 ~Zmazané: September 20, 2018 11:48
musia mat na neho peknu spinu plus mu chutia sekely
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 09:39 ~Zmazané: September 20, 2018 11:48
Nepreplo. Jednoducho mu este nezaplo.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 09:44 ~Zmazané: September 20, 2018 11:48
Ten bol vždy prepnuty.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 10:14 ~Zmazané: September 20, 2018 11:48
Generátor náhodných slov prešiel do ďalšieho levelu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 08:17 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
A to uz nemala byt zacipovana???
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 08:38 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Preco by mala byt zacipovana?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 20:22 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Peter Koscelník No ked maju pocity ze su psi. Od septembra maju byt cipovany.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 21:10 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Róbert Gábor Skutocne? Mozete mi potom povedat podla ktoreho konkretneho zakona ma byt clovek ktory ma pocit ze je pes povazovany zakonom za psa a ma sa podla tohoto zakona nemu pristupovat ako k psovi? Priznam sa ze o takomto zakone som nepocul a to som sa tomu novemu ako veterinar veru dost venoval... Navyse mam pocit ze spominate konkretne pani poslankynu... nezachytil som ze by ona niekde spominala ze ma pocit ze je pes... kde tak mala podla vas spravit? Mimochodom pod "citi sa ze je pes" je tu mysleny fetish human pup a nie dusevna porucha kde niekto trpi predstavou ze je psom... to len tak kedze neviem ci tiez nepatrite k pocetnej skupinke co tu komentuje bez toho aby vedela rozdiel...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 21, 2018 14:29 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Peter Koscelník mozem sa opytat ze ako pristupovat k jedincovi co sa citi resp.povazuje za psa resp.za zviera. Vopred dakujem za fundovanu odpoved bez urazok.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 21, 2018 16:11 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Juraj Kissfan Horvath Tak zavisi od toho co "povazuje za psa" konkretne znamena... Ak sa bavime o fetishi znamom ako human pup kde sa clovek na psa len hra pri zachovani mentalnej a pravnej sposobilosti tak sa priznam ze neviem kde by mal byt v pristupe problem... ak vas dany fetish zaujima mozete sa dotycnemu prihovorit a opytat sa ho na to co vas zaujima... ak nie tak vam nic nebrani ho ignorovat, priznam sa ze tiez osobne ma tato zabavka nelaka a keby to niekde vidim asi reagujem len myknutim ramien... Je to podobne ako ked sa vidite dvoch muzov drzat za ruky, bozkavajuci sa heterosexualny parik alebo vyzyvavo oblecene dievca... ani v tychto pripadoch nejde o nic co by zakon zakazoval a pristup k danej veci teda upravuje len vas osobny postoj k nej... aj ked samozrejme nic vam nebrani nasledne moralizovat alebo sa pohorsovat... Ak sa bavime o psychickej poruche kde dotycny clovek nedokaze konat ako clovek ale sprava sa ako pes tak je namieste privolat lekarsku pomoc... ide totiz o stav kde moze ohrozit jak seba tak ostatnych. Pod lekarskou pomocou sa vsak jedna o humannu lekarsku pomoc, volat veterinara je zbytocne kedze ten nie je opravneny a ani sposobily v takomto pripade pomoct. Ide totiz stale o cloveka bez ohladu na jeho sposobilost. Neviem o tom ze by sa na zaklade psychickeho rozpolozenia menil zivocisny druh... Dufam ze odpoved je dostatocne fundovana, ak mate nejake otazky alebo mate pocit ze som neodpovedal dostatocne dajte mi kludne vediet, pokusim sa to napravit. Urazky pouzivat nezvyknem pokial ich nepouzije oponent ako prvy.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 07:11 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Sas to už mala možnosť tu dokázať a po 2 rokoch sme ich museli vyhnať ,lebo skoro položili štát , čo tam vôbec ešte robia , veď sú všetci sprostý a ako vidím , ešte aj bukvice.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 07:03 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Zle
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 05:58 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
A este nas parlament je jedna veľká psychiatrická spoločnosť v tych makových hlavách sa nic slusne nezrodi. ..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 05:57 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Že sa aj vôbec pýta niečo také. Jednoznačne to ovplyvní malé deti a nasledujúcu generáciu, lebo ak im budú vnucovať, že byť "psočlovek", transgender alebo čokoľvek iné je normálne a úplne v pohode, tak je ďaleko pravdepodobnejšie, že to dieťa si tiež zmyslí zmeniť pohlavie alebo byť takým "psíkom". To degraduje celú spoločnosť na úroveň Sodomy a Gomory. Nech si žijú ako chcú vo svojom súkromí, ale prečo sa snažia aby sme to prijali ako niečo zdravé a normálne a ešte sa tým vystavovali obscénne na verejnosti? To je akoby teraz vyšli všetci epileptici pod dúhovou vlajkou do ulíc a protestovali za to aby boli uznaní za zdravých. Dnes už existujú zákony napríklad v USA a Nórsku, že neplnoleté dieťa má nárok na zmenu pohlavia a podstúpiť operácie. A ak by ste mu v tom ako rodič bránili, máte okamžite problém s úradmi. Takto ďaleko chceme ísť? Toto je oficiálny dokument tých "psoľudí", je to typická LGBT propaganda, do záberov v úvode cvaknú dvoch náckov, aby to vyzeralo, že kvôli tomu to všetko musia držať v tajnosti. Proste hra na city, aby ste s nimi súcitili. Tá istá šablóna kol do kola, vyvolať súcit, ľútosť, ukázať, že sú chudáčikovia, ktorým nikto nerozumie. Na úvod v dokumente sú len jemné omáčky, ku koncu už trochu viac z ich fetiš zvráteností. https://www.youtube.com/watch?v=dViIVCg0OpQ
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 20:15 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Patrick Shalom PLNE S VAMI SUHLASIM .A MYSLIM ZE SOM TOLERANTNY TAK AKURAT
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 05:55 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Ona je vygumovana ...a nie povrchne ake úplne. ..keby sme ju prirovnali k nejakému zvieratu,tak by sme to zviera veľmi urazili....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 05:30 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Myslim, za na toto by mala okamzite reagovat Psychiatricka spolocnost SLS a hlavny odbornik v odbore psychiatria..... Tato zena mentalne nema na to, aby sedela v parlamente. Ma deti?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 21, 2018 06:16 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
To by ste sa možno velmi čudovali co by povedala asi by to nesedelo vášmu svetonázoru
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 04:23 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Ak si clovek mysli,ze je pes tak urcite je to pripad ,ktiry patri na psichyjatriju.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 00:44 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Podla mojho nazoru ked si clovek mysli ze je pes patri zavriet na psychiatriu a nema co behat medzi ludmi :-D
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 19, 2018 20:07 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
&
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 19, 2018 19:42 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Tato krava o com toci? Ake stredne pohlavie? Kto tu urcuje pohlavie? Sulik? Vy musite v tej SaS fukat neskutocny matros.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 19, 2018 19:50 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Prave ze tu nikto ziadne pohlavia neurcuje, zakon je o registrovanych partnerstvach... Temu inych pohlavi vytiahol Mazurek a Ciganikova na neho reaguje... mozno by sa ho hodilo opytat co huli on ked o tom zacal tocit nemyslite?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 19, 2018 19:53 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Jaj sorry. To je Ciganikova? Tak no coment. Meno staci.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 19, 2018 19:55 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Miroslav Suchoň Waw... myslim ze vacsiu povrchnost som uz dlho nevidel...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 19, 2018 20:35 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Peter Koscelník a co je na tom povrchne? Co nebodaj som rasista ale iny ista?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 19, 2018 21:11 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Miroslav Suchoň Povedat ze meno staci lebo sa niekto vola Ciganikova a nevenovat sa tomu co bolo povedane sa da len tazko oznacit za nieco ine ako povrchnost... Povrchna je teda na tom cela pointa vasho komentara... Tak to co ste za istu uz musite vediet vy sam, tazko to z tohoto posudit ani som si nevsimol ze by som nieco take spominal... ci tiez uplatnujete postup ala Mazurek kde zacnete rozoberat nieco co s povodnou temou nesuvisi?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 04:35 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Dobre tak teme. Zakon o registrovanych manzelstvach pokial viem funguje davno. Ak si dobre pamatam tak aj moji rodicia boli zaregistrovany a mozno niekde v archive este su. A ake registrovane manzelstva este ta tupana a cela SaS este chce? Tretie pohlavie? Registrovat co?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 07:41 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Miroslav Suchoň Nie, zakon o registrovanych partnerstvch ktory predlozila SaS a ktory bol predmetom rokovani na slovensku nemame a ani sme nikdy nemali... Rovnako sme nikdy nemali "registrovne manzelstva", takyto pojem totiz nasa legislativa nepozna... Mame, mali sme a zjavne aj mat budeme manzelstva, ktore zjavne spominate v suvislosti so svojimi rodicmi, ale nie registrovane partnerstva, ani registrovane manzelstva... je tu asi drobny zmatok v pojmoch... Pani poslankyna chce registrovne partnerstva ktore by boli pre vsetkych teda hetero aj homo a ich uzatvranie ako aj rusenie by bolo jednoduchsie z hladiska byrokracie. Ako som povedal vyssie o tretie pohlavie tu nejde, tuto temu otvoril poslanec Mazurek v ramci strasenia salamovou metodou, co bolo zjavne sposobene nedostatkom zmysluplneho protiargumentu proti navrhu SaS. Je vsak smutne ze napriek tomu ze vela ludi co tu komentuje preukztelne nema ponatia o co vlastne ide, nemaju problem niekoho osocovat... Ako vizitka nvstevnikov tejto stranky nic moc...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 11:12 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Peter Koscelník . To akaze ked si uchylny blb zaumieni zit v partnerskom zvazku s ovcou tak legislativa mu to dovoli?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 11:25 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Miroslav Suchoň, hovoril niekto o partnerskom zväzku so zvieratami? Vaše chápanie je naozaj na zamyslenie.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 12:01 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Miroslav Suchoň Nie nedovoli... preco by mala? takuto moznost neobsahuje sucasna legislativa a ani ta ktoru navrhuje SaS to neobsahuje... Cital ste vobec o co v nej ide alebo len tak tipujete co vas napadne? Registrovane partnerstvo budu moct podla nej uzavriet dvaja dospeli ludia.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 12:05 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Miroslav Suchoň Priznam sa ze mi unika vas myslienkovy postup... Najprv tvrdite ze tu idu urcovat pohlavie nepriek tomu ze sa nic take nedeje, potom vyhlasite ze meno cloveka vam staci k tomu vediet o com hovoril, pricom nechapete ani len coje na tom povrchne a hldate v tom z mne neznameho dovodu rasizmus, nasledne si pletiete pojmy a teraz tam opat raz zapajate nieco mimo temy... Mozno by to chcelo si najprv v klude sadnut a precitat si o co vlastne ide v teme o ktorej sa chcete vyjadrovat... nie splietat dve na tri a vymyslat nezmysly...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 14:15 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Peter Koscelník no evidentne tu ide o nieco co je proti mojej srsti. Som za normalnu standardnu rodinu. Muz zena dieta a nie za uchylky nesvojpravnych individui. Ja mam v tom jasno. A ak to je povrchne tak nazory vase a tej nemenovanej su uchylne a u mna absolutne nepripustne.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 15:12 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Miroslav Suchoň Tak to je veru evidentne ale tam problem nie je... ani mne sa totiz vela veci nepaci ale nevidim dovod na to z nich robit nieco cim nie su v snahe vymysliet si nejaky argument ktorym svoju nechut zakryjem a pokusim sa z nej spravit argument... Pokial viem to ze chcete normalnu standardnu rodinu vam nikto neberie ani ju dokonca nikto nerusi... ak vsak niekto chce nieco ine nevidim dovod na to mu v tom branit len preto lebo mne je to proti srsti... Ide tu navyse o individua svojpravne. To ze ich fetish alebo orientaciu niekto povazuje za uchylku je len a len nazor... nic viac... To ci v tom mate jasno je z vasich vyjadreni viac nez diskutabilne kedze ste pomiesali dokopy uplne nesuvisiace veci... a v zmatkoch pokracujete kedze za povrchne som oznacil nieco ine... To ze sa vam nazory inych nepacia a povazujete ich za nepripustne je prave to co je tu ukradnute... ono titiz pripustne su a to ze sa vam to nepaci je absolutne irelevantne...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 17:46 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Som nesmierne rad ze patrim ku skupine neslusnych obcanov tohoto statu. Pre vas urcite ,,mafianskeho,,. Urobte si hniezdocka niekde na kraji republiky a tam si robte co len chcete. Vsak tu mate demokraciu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 17:47 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Andrea Wišnievská pes a macicka je co ? Ladnicka a televizor? Matros zabral?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 21:07 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Miroslav Suchoň Tak ludi ktory sa dozaduju prav a pritom tieto prava inym upiraju lebo sa im to co robnia subjektivne nepaci povazujem skor za ubohych nez neslusnych ale nevadi. Slovensko navyse nepovazujem za mafiansky stat... to je nazor co panuje skor na tejto stranke. Rovnako ako nezmysli o jeho fasistickej povahe a podobne hluposti.... Nie som si isty ci chapete co demokracia vobec znamena... Vsetci si totiz mozeme robit vsetko co nie je zakazane kdekolvek sa nam zachce... a to co nie je zakazane urci vacsina, u nas skrz volenych zastupcov. Nie je teda nutnost robit si akesi "hniezdocka niekde na kraji republiky"... aj ked chapem ze by ste bol radsej keby sa na nieco co sa vam nepaci nemusite pozerat a odide to niekam prec "demokraticky" samo od seba...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 21, 2018 05:14 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Nemaju prava. Maju pravo na normalny zivot. V opacnom pripade nech idu tam kde ns to prava maju a kde je spolocnost natolko tolerantna ze tam su pre uchylov prava vytvorene. Len tolko. Ale som rad ze ste velmi fundovane reagoval. ,,Demokrati vsetkych krajin soojte sa,,.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 21, 2018 16:19 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Miroslav Suchoň Ano, to je prave u nas ten problem ze niektore mensiny prava nemaju... rozhodne nie take ake maju ludia ktori tvoria vacsinu... Prava vsak nemaju problem ziskat ako sa uz potvrdilo v mnohych inych krajinach... Pravo na normalny zivot nepoznam... a neviem dokonca ani o tom ze by bolo niekde uvedene... Tak ono je tu aj dalsia moznost a to dozadovat sa prav v state v ktorom ziju... v spolocnosti ktora sa povazuje za demokraticku a slobodnu na to maju plne pravo a nemusia ani nikam chodit... Samozrejme je mozne ze to nejaku dobu potrva... Tak snazim sa reagovat fundovane vo vseobecnosti aj ked je pravda ze na niektorych strankach je to problem... hlavne na tych kde si velke mnozstvo diskutujucich upravuje realitu ako sa im hodi a domysla si co potrebuju... fundovana diskusia je potom nemozna... Heslo ktore ste uviedol mi nedava zmysel... ono to ze je niekto demokrat automaticky neznamena ze sa bude schopny spojit s inym demokratom kedze ich myslienky, idealy ako aj ciele mozu byt diametralne odlisne... Narozdiel od proletarov ktorych sa tykal povodny citat od Karla Marxa ktori su v tomto uniformnejsi
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 19, 2018 19:34 ~Zmazané: September 20, 2018 07:37
Pan Uhrik, zabudnite na tieto nepodstatne veci, nikoho nezaijimaju, treba zmenit fungovanie statu, prenos moci z obcanov na volenych zastupcov, volebny system , strukturu organov statu, ako reprezentavtov moci ako zakonotvornej tak vykonnej, ak mate zaujem zmenit system, tak aby obcania participovali na zakonodarnej moci tak ako im prislucha, kontrolovali vykonnu moc, podla ich cinov a sudna moc nebola bezbreha, da sa to, ale treba sa na to zamerat. Ak chcete, dalsie info, poslite mail. Rad Vam odpoviem. Prepracovat fungovanie statu, aby moc prsla do ruk obcanov je tazka a zlozita cesta, ale rad s s Vami stretnem a ponuknem Vam riesenie, ktore by to mohlo umoznit. Na konci len nieco, co by malo platit univerzalne: Honeste vivere, neminem laedere, suum cuique tribuere, Ulpianus.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 19, 2018 18:35 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Pani poslankyna a pan poslanec X a Y. Prosim vas rodinne pridavky kedy budeme mat take ako v rakusku ? A vyplatu kedy budem mat taku ako v rakusku ? Mozem zacat pracovat denne 4 h.? Prosim vas kedy doriesite bezdomovcov ? A este mam aspon 100 otazok ! Satna pre Homosexualov ? A to zvlas pre damy a pre panov ? To je nas parlament ? Alebo vas Cirkus ? Kto vas plati ? Co zeriete ?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 19, 2018 18:51 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Kde sa spomina nejaka satna pre homosexualov? Nech robim co robim nejak to nevidim ani nepocujem... Ak mame presne tak vnimavych poslancov ako mame obcanov tak sa niet co cudovat ze to vyzera ako vyzera...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 19, 2018 18:57 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Peter Koscelník pocuvaj pozorne. Pre ake pohlavie
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 19, 2018 19:13 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Fero Trucker Fero Veru ze som pocuval pozorne a preto viem ze sa spominala satna pre tretie pohlavie... nie pre homosexualov ako pisete... ono totiz homosexualita nie je pohlavim... Tiez viem ze to bol argument Mazureka preco nemozeme mat registrovane partnerstva o ktore prave v navrhu islo...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 19, 2018 19:25 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Fero Trucker Fero :D Teda pardon :D stredne pohlavie... co je sice to iste ale aby to bolo presne
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 19, 2018 19:50 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Riesia sprostoti.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 19, 2018 19:57 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Fero Trucker Fero Preco? Mame ludi co registrovane partnerstva uvitaju... Navyse keby tam par ludi nevyskakuje s tym ako sa im to strasne nepaci a nestrasi nezmyslami tak by to bolo vyriesene za par minut a mohli by sa venovat dolezitejsim veciam...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 19, 2018 20:17 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Peter Koscelník prepacte ja to dalej neriesim. Mne je jedno. Kto je aky ! Je mi jedno. Ci adam ci eva bude rodit.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 19, 2018 20:32 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Fero Trucker Fero Tak potom mi je zahadou preco to riesit vobec zacinate... ale aspon ste zistil ze homosexualita nie je pohlavie takze aspon nieco...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 19, 2018 22:37 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
3 ie pohlavie povedala sliepka. To bude ako slimak.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 19, 2018 23:06 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Fero Trucker Fero Plus minus ano... tretie pohlavie je cokolvek co nespada pod presnu definiciu prvych dvoch... teda aj hermafroditizmus a najnovsie aj transsexualizmus... mimochodom nepovedala to sliepka ale bezne to uvadza biologia... Su vsak kultury ktore tam zahrnaju aj ine alebo dokonca este viac pohlavi...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 01:54 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Dakujem chapem.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 02:07 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Sliepocka najde na dvore nieco zelene ligotave. Je diamant. Dobne dotoho a to sa taha. No bol to sopel. Presne ako pan Dr. A ako aj v parlamente. Stavnate reci. Okolo nicoho. Cas leti. Tocime sa v bahne.(v hovne). Kolo nas vela problemov. 3 pohlavie šatna.homosexualovia. porno. A tak do kola do kolecka. Vyledok 0. Chapete vobec. Co pisem? Tricka junior a senior. A co som kto som. A zas len vysledok 0.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 07:32 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Fero Trucker Fero Priznam sa ze tomu co ste chcel povedat vasim poslednym komentarom som asi nepochopil... Takze nie, nechapem co pisete...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 08:04 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Peter Koscelník pekne a uspesne dni vam prajem
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 08:08 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Fero Trucker Fero OK... Tak vm prajem napodobne... a tiez odporucam do buducna lepsie pocuvat...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 08:21 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Jasne.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 08:43 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Najlepšie je to pohlavie na hlavu
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 08:44 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Lebo každý čo tu omiela o tretom pohlaví je na hlavu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 09:01 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Peter Papánek Tak priznam sa, ze sice neviem o ziadnom pohlavi na hlavu, ale musim suhlsit ze vacsina ludi co sa tu vyjadruje k tretiemu pohlaviu, psom a teme predlozeneho zakona vseobecne nema ani ponatia o com vlastne hovori...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 09:31 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Vies co. Uz mi tu nepis. Radsej sa pozri do zrkadla. Uz ma hnevas. Dakujem
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 10:16 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Fero Trucker Fero Teraz neviem na koho je to mierene... nebolo by od veci uviest na koho regujete ked uz tak robite... ja totiz posledne dva komentre nepisem vam ale reagujem na to co napisal Peter Papanek ko je aj uvedene na yaciatku mojhokomentara. A on zas nevyzera ze by komentarom reagoval na to co pisete vy...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 10:24 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
No mate to domiesane.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 20, 2018 10:29 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Fero Trucker Fero A co by som to mal mat domiesane?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 19, 2018 18:16 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
To mysli vazne ze naozaj ocakava odpoved?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 19, 2018 18:21 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
Tak cakal som ju aj ja kedze s tymto prisiel prave Mazurek... Uvital by som ju obzvlast preto, lebo to vobec nie je zla otazka...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Milan Uhrík • Republika
Pridané: September 19, 2018 17:51 ~Zmazané: September 22, 2018 04:33
No povedz ,ty si čo pes ,fena,alebo ebrio klonu oboch.Konečne sa riadte podľa sedľiackeho rozumu,veď vy všetko obraciate naruby...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 ... 759
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem