blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7351
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Hrica Lubos
/
Zmazané komentáre
Hrica Lubos Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 13:42 ~Zmazané: April 8, 2020 19:52
tento komentar je tak neskutocna blbost! to moze napisat len niekto, kto bud dneska nepozeral tu tlacovku, bud ju nepochopil alebo celkovo nechape, ako banky funguju :D ale asi najpravdepodobnejsie je, ze vsetko dokopy :D
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 13:49 ~Zmazané: April 8, 2020 19:52
Denisa Krivanova Tak nás pouč Comenius Univesity Praha. Sme tu všetci samé ucho. Len nám nehovor, že budú rozdávať zadarmo tie cukríky keď čakáš v banke v rade
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 15:01 ~Zmazané: April 8, 2020 19:52
Denisa Krivanova prajem Ti dlhý úverový Matovičov život, keď niekto nerozumie, tak aj tak dopadne, riadiť sa jeho tlačovkou, radšej ..., no nič.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 19:47 ~Zmazané: April 8, 2020 19:52
Deniska. Ty chodíš na univerzitu robiť čo? Ani sa nečudujem, že vysokoškoláci majú v hlave to čo majú. Nič
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 20:07 ~Zmazané: April 8, 2020 19:52
Už niekto niekedy zažil, aby vám banka dala niečo zadarmo? /hoci len odklad /.????
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 4, 2020 08:17 ~Zmazané: April 8, 2020 19:52
Hrica Lubos bezplatné je odloženie splátok, teda treba požiadať a za žiadosť klient neplatí... A úroky samozrejme že nabiehaju, takto je to aj v úverovej zmluve, klient ich neskôr doplatí, rozlozia sa v splátkach. Prosím, ak vyjadrujete svoj názor, neurazajte iných, lebo skôr to vypovedá o tom, čo máte v hlave vy
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 13:20 ~Zmazané: April 4, 2020 22:13
Tak uvidime ako bude. Banka ti ma poslat k tomu niečo a keď ti konečná suma nebude sedieť s pôvodnou tak určite to nie je zadarmo....počkajme si ale tiez si myslím že to tak zadarmo nebude....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 13:17 ~Zmazané: April 5, 2020 09:01
Banky nikdy škodné nebudú
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 13:12 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Dnes to vysvetľoval v televízii bankový analytik a povedal to tak isto. Naše banky pomôžu iba sebe.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 5, 2020 05:48 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Pepo Pepko pravdaže len sebe. Kedy pomohli klientom ???
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 13:10 ~Zmazané: April 5, 2020 23:11
je to na ludoch ci si budu brat pozicky alebo nie ...za vsetko ako to tu je kto nam vladne mozu len ludia ..oni volili oni nakupuju oni poziciavaju ...nikto im nekaze ..ja pozicku nemam a som tu
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 13:03 ~Zmazané: April 5, 2020 14:27
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3319291371433253&id=100000572671542
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 13:00 ~Zmazané: April 7, 2020 16:05
Takú banku ktorá by prerobila ešte kapitalistický systém nevymyslel..., spomeňte si ako sme zachraňovali banky v čase krízy..., tá pomoc teraz od nich bude fungovať asi na takom princípe ako tu pekne opísal Ľuboš...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:57 ~Zmazané: April 5, 2020 07:04
Čítal som už veľa nezmyslov, ale toto je úplne TOP!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 14:53 ~Zmazané: April 5, 2020 07:04
Libor Pencák Bankový expert Liborko nám to chce vysvetliť. Počúvame.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 4, 2020 08:13 ~Zmazané: April 5, 2020 07:04
Libor Pencák súhlasím s vami... Banka nie je charita, takže takto to funguje. Schvália sa úľavy, nebudú zápisy v SRBI, ale pre mnohých to je malo.. Odklad splátok tak funguje stále, že v konečnom dôsledku klient zaplatí viac, ale treba zvážiť, co je v tejto situácii priorita... Nesplacat vôbec, prísť o nehnuteľnosť, alebo odložiť splátky a neskôr doplatiť...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:53 ~Zmazané: April 4, 2020 09:53
klamu narod nehovoria celu pravdu
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:48 ~Zmazané: April 4, 2020 11:55
Mohli aspoň prekladať do slovenského jazyka, pretože veľa ľudí nevie čo ten pán vlastne povedal...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:46 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Ja som sa rozpravala s osobou co robi vo financnej sfere a je v dennom kontakte s bankami, ze to tak nie je ako sa prezentuje...banky nesuhlasia s odlozenim splatok...nechcu to, chcu postupovat individualne co je myslim si logicke...ziadne celoplosne odkladanie a ak odklad ...musiabyt splnene podmienky.....takze taka maňana ako niekto prezentuje to nebude...samozrejme budu dvihat urokove sadzby...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:44 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Ľuboš to si prestrelil!!!!!Bezodplatný odklad,to za prvé.Za druhé,z 50tisicovej hypotéky(zostatku istiny)sa ako da spraviť 52tisic za 9mesiacov????Pri súčasných úrokových sadzbách bude úrok z tých 9 mesiacov ,Max 500e ,ak si ich človek premietne do splátok na celú dobu splácania tak sa zvýši splátka o 2-3eura.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 13:08 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Lubomir Minar Chceš to presne. Žiadny problém. Hypotéka 20 rokov Máš 100.000. Úroky 3,5% Ako som uviedol, nachádzaš sa v strede splátkovej doby, čiže desiatom roku. Zostáva ti vrátiť kapital okolo 63.000. Čiže splátka v prvom mesiaci desiateho roku splátok je: 190 euro úroky, výška kapitálu 400 euro. Pozatavíš splátky a teraz si vynásob 9 mesiacov × 190 €
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 13:10 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Hrica Lubos to si bral úrok z ktorej banky???Fix 10ročny vychádza 1,5%,také úroky ktoré si uviedol sa blížia k spotrebným uverom
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 13:36 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Bezodplatný odklad znamená, že si nebudú účtovať poplatok za odloženie splátok. Administratívny poplatok, ktorý si banky bežne účtujú za zmenu zmluvných podmienok. Neznamená to, že nebudú úročiť nesplatenú istinu úveru. A okrem toho, keby ste si prečítali zmluvu, väčšina bánk už takúto službu (bezodplatný odklad splátok) 2 razy počas úverového vzťahu má zakotvenú už v zmluve.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 13:37 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Lubomir Minar Vráť sa naspäť 10 rokov dozadu. Vtedy bol fixný 3-4%. Čiže vychádzam z fixného, ktorý trvá aj dnes a dal som to na 3,5% aby som nepreháňal. Takže?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 13:38 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Hrica Lubos no, už dávno som nevidela zmluvu s úrokom 3,5% . A keď bude niekto veľmi chcieť, rada mu vypočítam, koľko navyše bude musieť banke zaplatiť. Ale zaplatiť bude musieť.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 13:40 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Hrica Lubos prefinancovať sa dá aj počas fixu,to nehrá rolu
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 13:45 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Lubomir Minar pred desiatimi rokmi sa nedalo počas fixu nič. Ale nehrajme sa na to, čo bolo pred 10 rokmi. Nech je akokoľvek, odklad splátok navýši istinu o nesplatené úroky počas tohoto odkladu. Samozrejme u každého o inú sumu. A odklad vo výnimočnej situácii je zakotvený v úverovej zmluve. Toto divadielko, čo okolo toho robia, si môžu dovoliť iba preto, lebo ľudia nepoznajú svoje zmluvy.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 13:49 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Katarína Rakovská prefinancovanie,resp.predčasne splatenie hypotéky upravil zákon,interné predpisy banky nehrajú rolu,v ktorom roku sa toto zrušilo presne neviem,myslím že bola zákonom vtedy stanovená max.pokuta 1%z istiny,pri predčasnom splatení,ale toto išlo cez zákony,banky boli k tomu dotlačene.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 13:52 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Banky ešte budú dávať úrok z úroku. Pozor nato. SLSP vraj pár ľudí informovalo že to bude 25 percent. Z úroku. Nemám to ale overené. Ak máte splátku. Napr 350 kde 200 je istina a 150 je úrok tak 9x150 =1350 a ešte 25 percent úrok sme na skoro. 2000 eur co ma banka zadarmo že 9 mesiacov počká. Lubos píše dobre. Hrajú sa na bohov ako pomôžu akí sú anjeli pritom je to obyčajne zneužitie situácie a jasný zárobok pre nich na nešťastí iných. Sorry. Otvorte oči
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 13:56 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Janči Hansi ak ti tam dá neaka banka pri hypo,25%urok tak sa mi ozvy,vysudime mailand
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 14:04 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Lubomir Minar áno. Ale s pokutou. Teraz pokutu za predčasné splatenie úveru mimo termín fixácie rada zaplatí banka, do ktorej je úver premigrovaný.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 14:05 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Janči Hansi úrok z úroku nie je možné zákonným spôsobom vyžadovať,právne nemožné,rovnako ako súbežne úročenie (zmluvný úrok+úrok z omeškania po vypovedaní zmluvy),vždy to bude úrok z istiny,alebo splátky v omeškaní(ale z istiny)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 14:06 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Toto co píšem povedali 3 ľuďom v SLSP a k tomu ešte té úplný odklad možný nieje že 1/3 musia platiť stále. Vravím neviem to isto. Píšem co tvrdia ľudia že im povedali v bankách
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 14:08 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Katarína Rakovská áno pretože zákon stanovil pokutu na max.1%,pôvodne pri hypo to bolo myslím do 4%,to bolo drastické.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 14:11 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Janči Hansi never všetkému čo počuješ,25% úrok myslím majú banky pri prekročení povoleného prečerpania účtu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 14:40 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Lubomir Minar Samozrejme, ale šak víš... Lepšie takto upozorniť, ako zajtra poslať domov nával ludí v rade do banky, ktorí odídu s dlhým nosom....;-)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 14:43 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Hrica Lubos určite banky musia zarobiť,pretože určite príde nárast nesplácaných úverov,banky preto pribrzdili úverovanie,ale ako hovorím každá minca má dve strany,mnoho ľuďom to pomôže aspoň preklenúť určite obdobie,nikto nevie ako to dopadne.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 14:48 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Katarína Rakovská 110 000 dlzna suma. 1.25 urok. Kolko teda preplatim?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 14:53 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Roman Varga pozri si poslednú splátku koľko si platil úrok,daj krát 9 a máš to približne
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 15:23 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Hrica Lubos uver 240 000 ma us okolo 1 % splatka 760 eur urok cca 260 eur mesiac za cca 6 mes. 1560 eur ked to rozpocitam do splatok tak to nieje vela ale ano su to uroky u urokov. Ale kto potrebuje odklad musi ratat s tym ze si to zaplati ale v konecnom dosledku mu to moze zachranit jeho fungovanie
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 16:03 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Miroslav Maly Mucacos Mucka to sa dalo vybavovat aj bez toho aby zasiahla vlada do toho. Myslel som ze ak vlada respektive Brosiko sa s tym tak chvalil tak som dufal ze ozaj idu pomoct ludom. Toto nie je pomoc . Nestoji ich to ani euro. Vsetko zaplati obcan ako vzdy
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 16:06 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Roman Varga obcan to zaplati vzdy sme len otroci v sro Slovenska Republika.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 23:02 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Janči Hansi z 350e je istina 200 a úrok 150? Ja som mal splatku 360 e a úrok bol okolo 28e. Daj si 28 krát 9 bude cca. 270e. Lepšie rozratat 270e na niekoľko rokov co bude malé navyše ako niekde zháňať každý mesiac 360e keď nikde nerobíš. Alebo sa pletiem?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 4, 2020 05:52 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Hrica Lubos kde si ty prisiel na urok 3,5%? Nehraj tu ludom na city. Daj realny priklad a nie nieco z brucha. Okrem toho ak ti zostava 10 rokov na splacanie este tak nezabudni tych tvojich ukazkovych 9x190 dat deleno 120 mesiacov. Co ti vyjde dakych 14€. A ako protisluzba, ze si 9 mesiacov nemusis lamat hlavu nad tym kde nabrat este 590€ aby si splatil hypo a nezobrali ti byt alebo dom lebo nezarabas je sakra luxusna suma. Takze neklam tu ludi. A to ze ti vadi ze banka na tom zarobi? Kto teraz na tom nezaraba ked ma produkt ktory je ziadany. Pozri sa co stala krabica rusok pred koronou. Co stali respiratory ci dezinfekcia na ruky. A co to stoji teraz. Co do toho nerypes? Tam isli ceny 1000-3000% hore. To nespomenies.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 4, 2020 06:09 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Janči Hansi o tom pochybujem.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:43 ~Zmazané: April 5, 2020 14:27
z tej všetkej pomoci bánk sa mi chce zvracať https://www.youtube.com/watch?v=PvP2ehmq2wo
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:38 ~Zmazané: April 5, 2020 07:04
Kedy banky pomáhali? O takom sme ešte nechyrovali.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:36 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Veľmi sa čudujem, že sa tu vyjadrujú ľudia, ktorí nevedia alebo nechcú vedieť ako to chodí v bankách. A ak sa ma niekto teraz opýta , prečo som si vzal úver, tak preto, že som si chcel rozšíriť podnikanie, ktoré teraz je v totálnom útlme. Ako sa hovorí, všetko ja na p..u, len čiapka na hlavu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 16:59 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Ladislav Juričko dala som like kvôli tej poslednej hláške, to som ešte nepočula.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 4, 2020 06:47 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Ladislav Juričko troška vás poopravim v poslednej vete Na p..u je len jazyk a vložka.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 4, 2020 10:30 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Len včely sú na med
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:28 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Nestáva sa často, aby som nesúhlasil s vašími názormi , ale teraz nesúhlasím max .. jedna sa o to, že aj ja radšej preplatím svoj úver o 100eur ako by som sa mal dostať do zoznamu neplatičov a mať v budúcnosti problém pri žiadosti o další ..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:45 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Peter Bobovic nie kazdy na to preplatenie ma peniaze, neporovnavajte seba s inymi
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 13:34 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Peter Bobovic je zlé žiť celý život na úver, ale ako myslíte.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 14:44 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Peter Bobovic Šak preplať. Mne je to jedno. Ale nehovor, že ti banka pomohla ;-)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 4, 2020 09:53 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Peter Bobovic tak 100 eur to nebude isto to bude viac.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 4, 2020 21:28 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Peter Bobovic ste zle informovaný , v tomto prípade svietit nebude to je asi jedna pozitívna vec na celej pomoci pre ĺudí ,ostatne ani radsej nenapísem ,Boris Kolar prisiel jak veĺka voda ANO JE TU DOBRÁ SPRÁVA....ale ta správa odišlo s prepáčenim jak h....o na vode ,radšej je teraz ticho HANBA OD STÁTU ZA TAKÚ POMOC ZLODEJI
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 5, 2020 21:20 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
https://poleblog.sk/skor-nez-zacnete-dakovat-za-statnu-pomoc-odkladu-splatok/
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:18 ~Zmazané: April 4, 2020 06:07
majú sa potom zvyšovať úroky
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:17 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Je to tak. Pozastavil som si úver pre s.r.o. a bolo mi povedané, že nesplatené úroky sa pripíšu k istine a tie sa zase zúročia! Takže, úroky z úrokov !!!!! No , ale keď mám teraz situáciu v podnikaní takú, že sa nedá nič robiť,tak som na to pre istotu musel pristúpiť a len mať nádej, že sa to znovu rozbehne a budem môcť zrušiť pozastavenie odkladu splátok .Banky stále a za každých okolnosti nedoplatia na nič, len klient, firma, človek. Nie je to ich ústretovosť, ale záujem o to, aby neprišli o svoje peniaze a ešte na tom zarobili.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 14:38 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
A keď bankám ide o krk, lebo ich osadenstvo niečo do*ebalo, zachraňovať ich ide štát, čiže my !
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 14:41 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Stephen Cocles no áno, bolo aj oddĺžovanie bánk ,myslím, že za Dzurindu ?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 20:22 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Ladislav Juričko najlepšie, že banky ani túto podmienku pri rokovaniach nemali. Z toho vyplýva, že to dali tí, ktorí vyjednávali za štát. ‍♂️
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:14 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
ČSOB na svojej stránke informuje o bezplatnom odložení splátok..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:16 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Gabriel Súňog Bezplatné odloženie znamená nemusia platiť pokutu, ale to neznamená, že nebudú po tú dobu platiť úroky.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:22 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Gabriel Súňog - bezplatné možno, ale úroky z úrokov !!!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:26 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Gabriel Súňog ...za každú operáciu či zásah do zmluvy si banka účtuje mastný poplatok....mám taký pocit že jedna banka chce až od 150-300 eur za doplnok napr.hypotekarnej zmluvy....No a asi toto ti banky odpustia ...ale to b) že úrok rastie....ti nepovedia
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:34 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Gabriel Súňog bezlatnosť odloženia je asi mysleny nulový poplatok za zmenu - dodatkovanie zmluvy. Banky o svoje peniaze na úrokoch nijak neprídu. Táto banka pred 10timi rokmi pýtala za odklad splátok o 6 mesiacov 50 eur. Úroky z predĺženia úveru treba doplatiť. Už raz som písala, nech si ľudia nemyslia, že banka je sociálny úrad. Zarazajuce pre mňa je, ako túto situáciu chcú banky využiť na zrušenie svojho bankoveho odvodu, ak na úrokoch z pozíciek banka nebude nijak stradat.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:44 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Viero Čka ďakujem, myslel som si. Nerobili by to nezištne
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:47 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Gabriel Súňog po rodinnej tragédii to mam bohužiaľ odžité.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 13:01 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Hrica Lubos si vazne hlupak ani uroky nebudes platit,presne ako v CR.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 13:06 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Bez poplatku ale nie zadarmo.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 13:21 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Rastislav Sabo to ti kto povedal takú hlúposť ? Nezaplatené úroky za mesiace odložených splátok ti pripočítajú k istine a budeš splácať novú istinu navýšenú o úroky z odložených mesiacov a tie sa budú úročiť. Jasne, že nebudeš akože ich splácať, lebo ich pripíšu k istine. asi tak a radšej by si mal posilňovať myseľ
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 13:23 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Gabriel Súňog bezplatné čiže nebude spoplatnené samostatne ale úroky sa nepozastavia čiže tie sa naďalej budú pripočítavať k zostatku teda k dlžnej sume... a ešte koľko toho bude napísane drobnými písmenami.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 14:00 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Tragédia je, že banky si požičiavajú z nbs za NULA% úrok. Tých 1,25 % čo platím ja, je len ich marža. Aspoň ja to mám takto v zmluve. No a v tomto kocúrkove by som sa ani nečudoval, keby si nbs požičiavala z ecb za 5%. Takže banke nevzniká žiadna strata keď posunie splatnosť úveru, iba nájom a mzdy, tak ako všetkým.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 14:16 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Helenka Garamszegiová presne tak !
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 14:33 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Rastislav Sabo stacilo dnes pocuvat TA3 ... neurazali by ste tu ludi Ladislav Juričko a ostatni tu pisu pravdu. Uroky nie su zmrazene a bude ich treba zaplatit neskor, stale sa uvery budu urocit. Preto aj povedali, ze kto to vyslovene nepotrebuje tak nech o to neziada len “pre istotu, co ak...” lebo je tam toto ALE ... zaroven povedali ze netreba o to ziadat hned, moze sa clovek rozhodnut aj neskor
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 15:32 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Rastislav Sabo Neplatit uroky pocas troch mesiacov, neznamena ze ich potom nezaplatis. Vysvetli nam ako to bude, aby sme neosprosteli
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 17:14 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Ani jedna banka neurobí pre klienta niečo zadarmo,len hlupák tomu uverí.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 19:45 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 19:49 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Ďakujem
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 22:02 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Nie je nahodou urok z uroku uzera?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 4, 2020 02:16 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
A od júna 2020 napr. SLSP zvyšuje všetky poplatky napr.za výber, atď.Už mi prišiel email od nich
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 4, 2020 05:45 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Ladislav Juričko áno, presne takto to funguje, banka klientom nič neodpustí, ešte na tom zarobia, a možno aj vytlčú zrušenie bankového odvodu za túto "láskavosť"
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 4, 2020 06:07 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Rastislav Sabo jaaaaaj ale trepeš ....no...a kto tu je hlupák ... ..alebo vieš ako,pre hlúpeho každý hlúpy
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 4, 2020 10:33 ~Zmazané: April 10, 2020 14:42
Hrica Lubos neinformoval sa sa ako to funguje, ale určite si toto overím
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:10 ~Zmazané: April 5, 2020 09:01
Čuráci za pultom!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:10 ~Zmazané: April 4, 2020 18:37
...a podla mna si banky este stanovia svoje podmienky, ako..ak jeden rodic pracuje, druhy nie, tak odklad neumoznia; aka je vyska uveru- hypotekarny ci spotrebny? Nad 10tis., po kolko...? ; doba splacania; vyzivovane deti; zivnostnik? Spadajuci pod opatrenia vlady, statny zamestnanec, docasne nezamestnany? Podmienky- vedeny na ÚPV ? atd.atd...neverim, ze to pojde takto lahko ako hovori pan premier, ze jednoduchy lajster a smitec idem na pivko
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:09 ~Zmazané: April 4, 2020 22:13
Nezastavam sa bánk ale uroky sú na hist.minime. Niekedy je úrok len pár eur mesacne. Stále majú ľudia na výber, čiže nepoziadat o odklad
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:46 ~Zmazané: April 4, 2020 22:13
Andrej Andy Billy Križák par eur mesacne? No tak to mi ukaz.... Ked mas hypoteku priklad 120 tisic, par eur mesacne to nebude.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 17:12 ~Zmazané: April 4, 2020 22:13
Ide o to aký máš úrok. Banka Ti hypoteku, ani iný veriteľ, nezmrazi. A tiež koľko istiny si splatil.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:08 ~Zmazané: April 4, 2020 18:37
Som sa už dávno snažil vysvetliť ako to bude... Žiadna pomoc len to ze nejdete do registra neplatičov. úroky pripocitaju k istine a v podstate ľudia zaplatia úroky z úrokov... Za 9 mesiacov na odklade ak ide o úver napr 50 000 e zarobia banky cca od 800 do 1500 e a ešte budú aj za anjelov. Ľudia sú fakt
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:26 ~Zmazané: April 4, 2020 18:37
Janči Hansi - Presne tak
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:39 ~Zmazané: April 4, 2020 18:37
Janči Hansi ked mam zvysnu hypo 96 litrov, urok 1,19% vies prepocitat kolko prerobim? Tu sadzbu mi ale nezmenia ak ju mam fix na 5 rokov ci? Dikes
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:42 ~Zmazané: April 4, 2020 18:37
Peter Mitterpák ja fakt netuším ako ktorá banka to robí. Dnes som čítal tvrdenie 2 ľudí že SLSP chce 25 percent úrok z daného úroku. A to sa teda pekne navýši. Akože nonsens. Proste zlodejina na chudakoch co musia odložiť splátky.... Štát zase raz ukázal ako vie dobre regulovať.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:46 ~Zmazané: April 4, 2020 18:37
Ešte dodám. Vážne si si myslel ze keď sa čaká že splátky si bude odkladať pomaly každý tretí človek tak banky nevymyslia niečo ako natom zarobiť? Naivita vas ma neprekvapuje.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:03 ~Zmazané: April 4, 2020 18:37
Na bohovskych urokoch na konci plnenia hypotek
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:00 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
A pán Kollár sa tvári ako superhrdina a národ mu ďakuje.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:02 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Dana Randova Kolár je poriadny zmrd hnusný arogantnykokot
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 3, 2020 12:30 ~Zmazané: April 4, 2020 16:37
Kollár je mafián, je mu je to všetko u riti. Len samé prázdne reči ako s bytami, stačí mu už aj postaviť zopár pre jeho šukačky.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: April 4, 2020 18:20 ~Zmazané: April 7, 2020 14:34
Dana Randova zabudol kto je
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 ... 545
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem