blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7351
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Hrica Lubos
/
Zmazané komentáre
Hrica Lubos Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 8, 2020 19:07 ~Zmazané: January 9, 2020 08:34
Takto, Ľuboško - to čo si popísal, nič nemení na skutočnosti, že zo strany juesej to bol teroristický čin. Áno, islam je cca 500 rokov pozadu za kresťanstvom :) (tých 500 rokov súvisí s jeho vznikom), však aj v kresťanstve bola žena pôvodne definovaná ako čosi menejcenné ... v kresťanskom svete majú ženy volebné právo "už" 100 rokov ... v niečom islam zaostáva ešte viac - napríklad - na neuverenie - ktorýsi pápežský koncil už okolo r. 500 n.l. sa uzniesol, že žena má dušu :) ... atď. :) ... . Predstaviteľ SNS a v prvom rade historik, Tóno Hrnko, k tomuto uviedol anekdotu: "... z bitky pri Waterloo. Vtedy dobehol za Weilingtonom veliteľ delostrelectva a pýtal sa ho, či majú vystreliť na Napoleona, ktorý sa pohyboval na prednej línii a bol v dostrele britského delostrelectva. Wellington vtedy odpovedal: "Samozrejme, že nie! Velitelia nie sú tu na to, aby sa po nich strieľalo." " Akurát si v tejto situácii človek uvedomuje, že NATO nás "chráni" pred nepriateľmi, ktorí by neboli našimi nepriateľmi, keby sme neboli členmi NATO ... lebo toto bola čistá provokácia ... . Čo sa týka vojen ... v juesej bola naposledy tuším tá "Juh proti severu" :( ... a ako dieťa socializmu mám celkom dobre naštudovaného Marxa ... nebol celkom sprostý ... a state o vojne v súvislosti s ekonomikou majú "niečo do seba" ... :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 8, 2020 19:21 ~Zmazané: January 9, 2020 08:34
Nata Mina Ale ja som ani nenapísal, že to nepovažujem za teroristický útok. Len mi príde príliš sprosté pchať sa do riti niekomu inému a kupovať bojovú techniku od iného alebo byť s ním dokonca ako manžel a manželka. Asi toľko
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 8, 2020 19:43 ~Zmazané: January 9, 2020 08:34
Hrica Lubos však dobre, ale ani tento názor (obrat od USA k Rusku) nevznikol len tak z čista-jasna, vnímam to v širších súvislostiach: jednak, ako som už písala vyššie, NATO nás zaťahuje do konfliktov, kde vôbec nejde o naše záujmy ... a poslednou kvapkou bolo zrejme vyjadrenie typického predstaviteľa konzumnej spoločnosti (Trumpa), že juesej army sa vyprace, keď im Irak zaplatí drahé vojenské základne, ktoré si postavili na ich území :) ... si predstav, že nám dajú nejaké "zľavy" a keď nebudeme poslúchať ... :) ... ďalej ... z odtajnených ukoristených dokumentov z 2. svetovej vojny vyplýva, že Československo bolo kedysi v zbrojárskom svete pojmom ... . (Fascinuje ma, ako v dnešnom svete je jediným synonymom úspechu finančný úspech ... tí Rusi aspoň vedia, v čom spočíva bohatstvo štátu ... . Pokiaľ ide o islamský svet - tiež nie som odkázaná na poznatky z "cestopisov" napísaných po dvojtýždňovom pobyte :) ... .)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 8, 2020 21:42 ~Zmazané: January 9, 2020 08:34
Nata Mina Šak buďte naďalej v tej organizacii a možno skončíte podobne....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 8, 2020 18:47 ~Zmazané: January 9, 2020 08:34
P.Hrica,v čom sa váš názor líši od názoru Američanov, ktorý "ich demokraciu"presadzujú vojensky po celom svete. Prečo Amerika chce presadiť demokraciu po celom svete? Však naše vnímanie sveta nemusí vyhovovať im. Pokiaľ neublížuju nám, prečo sa do toho miešame. Môže sa nám to nepáčiť. Amerika rozbila od Lybie po Afganistan všetky krajiny, ale zistili sme, že tieto štáty demokraciu západného typu nechcú. Po odstránení "diktátorov" nenastala demokracia, ale chaos. Horší.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 8, 2020 19:06 ~Zmazané: January 9, 2020 08:34
Jozef Semely Tak prečo si v NATO a podporuješ ich v kúpe ich zbraní?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 8, 2020 19:09 ~Zmazané: January 9, 2020 08:34
Hrica Lubos lebo nás naša garnitúra do NATO dostala. Som proti NATO Naši vojaci majú ochraňovať Slovensko. Našich vojakov nikde vo svete nie je treba. Prečo mám pocit, akoby tento článok ani nepísal Ľ. Hrica?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 8, 2020 19:28 ~Zmazané: January 9, 2020 08:34
Jozef Semely Prečo máš pocit, že obhajujem NATO? Kto poslal list do Iránu? Strana ktorá chce byť v Nato, alebo strana, ktorá chce z neho vystúpiť? Čítaj začiatok.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 8, 2020 19:47 ~Zmazané: January 9, 2020 08:34
Hrica Lubos Blahove články sú čiastočne aj mojimi názormi. Neviem, čo ho ako poslanca, aj keď predsedu výboru, viedlo k poslaniu kondolencie. Ale normálny človek nemôže súhlasiť s tým, čo urobil Trump. Čo to má spoločné so zriadením, ktoré je v Iráne?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 8, 2020 17:50 ~Zmazané: January 9, 2020 08:34
Pan Hrica v niecom mate pravdu ale aj v niecom s vami nesuhlasim .Viete Amici vsade rozputaju vojnu do kazdeho statu sa staraju robia zo seba vyvolenych pod zastitou klamstiev zacnu napadat staty a teraz chcu byt aj panmi este vesmiru aj ten by mal byt ich .Tu nejde o to ano kazdy stat si voli svoju vladu svoju vieru ale mali by si robit poriadky sami vo svojom state .Nam sa nepaci to im zase ono ale nikto nema pravo sa pasovat za boha a este aj kazdy ma pravo na svoj nazor a verte ze to bola zakerna vrazda a ta by sa nemala tolerovat v ziadnom zriadeni. Az to je pravda co zverejnil britske noviny ze tam bol vylakany na rokovanie o mieri tak co vy na to ? O tomto sa mlci ale ja tomu verim aj EU by mala verit lebo o Skripalovi to bolo do bodky vraj pravda.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 8, 2020 19:04 ~Zmazané: January 9, 2020 08:34
Stefania Ziskova O Skripalovi som bol prvý, ktorý o tom písal, takže nepletme hrušky s jablkami a nemusíte ma prehovárať o názore o NATO. Mám ho omnoho negativnejší možno ako všetci ktorí ma tu čítajú a verte mi. ...Ja vám nezakazuje zapáliť si doma sviečku.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 8, 2020 19:37 ~Zmazané: January 9, 2020 08:34
Hrica Lubos Pan Hrica a preco by som mala palit sviecky .Kde ste vycitali ze smutim mne sa nepaci to ako ho zabili ale nepisem ze sa mi ich viera paci uz som napisala ze kazdy stat ma tu svoju za najlepsiu ale o Skripalovi som to od vas necitala hoci nepopieram ze si od vas nieco precitam kde s vami suhlasim .Krasny vecer.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 8, 2020 19:49 ~Zmazané: January 9, 2020 08:34
Stefania Ziskova Ja som pisal, ze mi je priam proti srsti, ak niekto fanatickym sposobom posiela listy v ktorom pise, ze mu je luto. General je vojak, vojak padol za vlast a tym to pre mna konci.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 8, 2020 19:53 ~Zmazané: January 9, 2020 08:34
Hrica Lubos Tak pan HRICA mne je proti srsti co ste tu napisal on nepadol za vlast on bol zakerne popraveny a v tom je ten rozdiel a tymto prave vy aspon u mna koncite aj z vasim i prispevkami .
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 8, 2020 20:21 ~Zmazané: January 9, 2020 08:34
Hrica Lubos USA a Iran si nevyhlasili vojnu.Sulejmani bol zakerne zavrazdeny na civilnom letisku, ineho statu, je to vrazda...to je vlastne to, co Vy vo svojom prispevku odsudzujete a to je pravo Sharia
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 7, 2020 09:24 ~Zmazané: January 7, 2020 14:31
Ak by som bol nacista tak sa z jeho smrti tesim., ty tupy troll...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 5, 2020 23:48 ~Zmazané: January 9, 2020 21:00
Pán Hrica ste frajer.Nepotrebujete ani papier.Klobúk dole.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 5, 2020 23:33 ~Zmazané: January 6, 2020 09:33
tak toto ma zabilo len sa bojim zdielat lebo v tejto krajine vsetko ludia beru ako prejav fasizmu a nie srandu
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 5, 2020 21:33 ~Zmazané: January 6, 2020 21:31
Vidno, že nemáte seno v hlave a viete sa aspoň vyjadrovať. Za mňa palec hore.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 5, 2020 21:24 ~Zmazané: January 6, 2020 09:33
To je výborné
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 5, 2020 19:32 ~Zmazané: January 6, 2020 13:31
Ide o to,že šíti=Irán nešíria terorizmus..ten je sponzorovaný Izraelom, USA Saudmi=sunitmi. Samozrejme,pokiaľ si CIA spolu s MI6 zaskotačia ,môže dôjsť aj na terorizmus v Európe... dejiny Iránu s prevratmi sú nanajvýš zaujímavé... Irán má plné právo na obmedzovanie vplyvu USA v regióne a je to práve IRÁN, ktorý sa v Sýrii postavil na stranu Assada a Rusov a pomáha im v boji s Izraelom vytvoreným ISIS..to je ten problém, prečo bolo potrebné odstaviť schopného človeka...nie každý je nahraditeľný
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 6, 2020 11:48 ~Zmazané: January 7, 2020 14:31
Lidí je jak sr vlastně jako much, každý je nahraditelný.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 5, 2020 19:30 ~Zmazané: January 7, 2020 10:03
Jak ste tupý vy kokoti. Keď odtiaľ odíde posledný Americký vojak sme vprdeli. Iba oni držia tú chamraď na uzde. Vy posranci a zbabelci. Vyhrali pre nás dve svetové vojny. Dnes by ste nemčúrom lízali rite. Vy hajzelbanda nevďačná. Čo si myslíte? Že keby neprúdili konvoje z USA do Ruska a Anglicka tak by ich Hitler zožral aj s botami vy idioti. Otvorenie druhého frontu? Američania čakali. Lebo kripel z obrnou chcel celú Európu. Nebyť amíkov dnes sme v gulagoch. George Orwell bol vyzionár. Sa preberte vy zbabelé špinavé kurence. Regan ich nazval ríšou zla aj ruské špiny. A povedal že ich vyhlsdí z mapy. To zabralo. Zesrali a zeserú aj teraz.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 5, 2020 16:21 ~Zmazané: January 6, 2020 01:01
Tiez som nad tym chvilu uvazovala, aky postoj zaujmu "liberali"... :D
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 5, 2020 16:03 ~Zmazané: January 5, 2020 20:34
Vlajka veje už niet cesty späť
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 5, 2020 15:15 ~Zmazané: January 6, 2020 01:01
❤
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 5, 2020 14:08 ~Zmazané: January 5, 2020 20:34
Ja som presvedceny o tom, ze to nie je jeho praca. Trump povie, ze bola lebo nemoze svetu povedat, ze nema svoju armadu pod kontrolou.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 5, 2020 13:49 ~Zmazané: January 5, 2020 20:34
A teraz otázka, dokedy budú ticho.....?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 4, 2020 12:29 ~Zmazané: January 5, 2020 20:34
Pán Hrica, ste bystrý a inteligentný človek, dobre viete, že ĽSNS nie sú fašisti, extrémisti ani rasisti, a preto neviem, prečo sa o voličoch ĽSNS vyjadrujete ako o extrémistoch. Som mierumilovný, rozvážny a pokojný človek, celý život pomáham ľuďom a práve preto, že mi záleží na slovenskom národe a na našej vlasti, akým smerom sa bude spoločnosť uberať, volím ja aj všetci ľudia, ktorých poznám, práve ĽSNS. A preto, že nahlas hovoria pravdu, citlivo sledujú problémy bežných ľudí, empaticky k nim pristupujú, vedia sa poučiť z chýb iných národov a vedia byť predvídaví a vidia problémy skôr, než ich postrehnú iní politici, ktorí sa zaoberajú iba sebou a svojím biznisom prípadne nadchádzajúcimi voľbami, to predsa nie je extrémizmus, ale naliehavá potreba riešiť pálčivé problémy, a k tomu patrí pevný charakter, odvaha, objektívnosť, cit pre pravdu a spravodlivosť a dobre vyvinutá intuícia, ktorú má máloktorý politik. Dokonca aj Sulík v relácii O 5 minút 12 priznal, že Kotleba nie je fašista, a že bol prekvapený, že keď chodil po Slovensku, že všetci vzdelaní a inteligentní ľudia budú voliť ĽSNS. Vtedy sa Béla Bugár vyjadril, že sa koaliční politici Kotlebu boja, že s nimi urobí poriadok. Povie toto človek, ktorý má čisté svedomie voči národu?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 4, 2020 12:41 ~Zmazané: January 5, 2020 20:34
Jarmila Točíková Asi ste zle pochopila alebo počúvala. Ja som to hovoril v kontexte toho, že ako by nazývali voličov lsns keby volili iné strany. Vtedy by ich nikto nenazýval extremistami a fašistami. Takto nazval voličov strany Lsns niekto iný. Nie ja. V živote by som si nedovolil na človeka povedať že je fašista. Nikdy
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 4, 2020 12:57 ~Zmazané: January 5, 2020 20:34
Hrica Lubos Ďakujem za odpoveď a potešili ste ma svojím vysvetlením, lebo mám o Vás dobrú mienku, tak preto som bola z toho sklamaná.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 4, 2020 13:36 ~Zmazané: January 5, 2020 20:34
Jarmila Točíková nehnevajte sa ale voliči lsns nemusia byt fašisti alebo rasisti alebo extremisti.. Oni len volia to čo sa im dobre počúvam.. Ale... Kotleba je fasista.. Tak isto aj mazurek.. Maju niekoľko ľudí okolo ktorý popierajú holokaust a majú vytetovane hakove kríže... To už nie je fašizmus? To je to iste ako keby vám Hitler hovoril ako krásne si budete žiť v Osvienčime... Verili by ste mu?.. Tak isto neverím kiskovi pretože viem co robí a co dokázal spraviť ľuďom na svk... Takže trosku sa nad tým zamyslite koho budete voliť..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 4, 2020 13:53 ~Zmazané: January 5, 2020 20:34
Lukas Burak Kotleba nie je fašista, je pokračovateľom kňaza a národovca Th.Dr. Jozefa Tisu a Andreja Hlinku, ktorí milovali slovenský národ a boli proti fašizmu. No nakoniec Tisovi nepriatelia z neho urobili fašistu, hoci nikde v zahraničí nie je vedený na zoznamoch fašistov. Problém je v tom, že u nás sa po 2. svetovej vojne zámerne a účelovo dezinterpretovala história, a odvtedy sa ani pravda neučila, lebo to tak vyhovuje vládnúcim ideológiám. Ak sledujete politické dianie na Slovensku, tak ste mali možnosť si vypočuť Mariána Kotlebu, že stranu vyčistili od všetkých prívržencov s fašistickými prejavmi. Problém je aj v tom, že ĽSNS nemá takmer žiaden priestor v médiách, aby sa mohla obhájiť voči klamstvám, ktoré o nich píšu zapredané denníky. Videla som aj ten vytetovaný kríž na prsiach niektorého člena ich strany, ale to predsa nebol fašistický kríž, lebo fašistický kríž má zalomené ramená. Tak si ich dobre porovnajte. Verte mi, určite by som neobhajovala ani fašistu, ani rasistu, je to proti môjmu svetonázoru a ideologickému presvedčeniu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 4, 2020 14:15 ~Zmazané: January 5, 2020 20:34
Lukas Burak Tak som sa dopátrala, že je to templársky kríž. https://symboly-a-znaky.estranky.cz/clanky/krestanstvi/krize.html
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 3, 2020 22:53 ~Zmazané: January 8, 2020 23:33
Podla mna je absolutna nehoraznost, ze prezidentka nevediac vysledky nadchadzajucich volieb uz teraz vravi, ze nepoveri vitazne strany zostavenim vlady, ak to nebudu tie jej vyvolene. Totalna absurdita. Neviem, ci sa to da nejako pravne napadnut, ale na co su nam potom volby, ked uz teraz vieme, ze nasa volba nema sancu???
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 3, 2020 20:27 ~Zmazané: January 6, 2020 09:33
Perfektné zhrnutie jej prejavu no na konci jej srdcervúcich výlevov sa mi veľmi žiadalo povedať amen.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 3, 2020 20:09 ~Zmazané: January 4, 2020 12:00
Výstižné, ale dovolím si nesúhlasiť s tým, že ten, kto sa ocitne svojou životnou úrovňou na okraji spoločnosti je lajdák alebo neschopák...mnohí ľudia doslova drú vo fabrikách za minimálnu mzdu, ktorá nie je dostatočná na dôstojný žívot a všetci nemôžu byť podnikatelia, či odísť za lepšie platenou prácou do cudziny...čo sa týka bývania, nie každý dokáže platiť niekoľko desaťročí hypotéku a zároveň predpísané platby za bývanie, ak pracuje za mzdu, ktorá ledva vystačí na nevyhnutné výdavky...zvyšovaniu miezd sa však mnohí podnikatelia bránia a tak pre mnohých vzniká začarovaný kruh v podobe života na okraji spoločnosti.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 3, 2020 20:16 ~Zmazané: January 4, 2020 12:00
Adriana Ruizová V tom máte pravdu, ale systém je nastavený tak, že tento problém nemá len slovensko ale celá Európa. Nehovoriac o svete, kde je tento problém ešte výraznejší. A práve z toho dôvodu som povedal, že ľuďom nestačia milé slová, ktoré sú nedosiahnutelné....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 3, 2020 20:41 ~Zmazané: January 4, 2020 12:00
Slová nestačia, s tým súhlasím. Lež naši politici nás denne cez TV obrazovky presviedčajú, že patríme k hospodársky vyspelým krajinám a napriek tomu, masa ľudí nepociťuje, že je to pravda. Netvrdím, že tu nie istá časť občanov, ktorí čakajú s vystretou rukou, kto im do nej niečo bez práce a úsilia vloží, ale štát okrem ďalších funkcií, na ktoré my pracujúci prispievame z daní má aj sociálnu funkciu. Nie je tak troška zlyhaním štátu, ak sa porušuje Ústava, v ktorej je zakotvené: Zamestnanci majú právo na odmenu za vykonanú prácu, dostatočnú na to, aby im umožnila dôstojnú životnú úroveň ?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 3, 2020 20:50 ~Zmazané: January 4, 2020 12:00
Adriana Ruizová Ja tie tabuľky občas pozriem. Nie tie ktoré sú na slovenskom webe, ktoré by mohli byť skreslené, tým kto má záujem zavádzať ľudí, ale na iných a musím povedať, že oni naozaj vykresľujú Slovensko ako o krajinu, ktorá oproti iným štátom napreduje. Bohužiaľ problém je v tom, že ľudia majú o polovicu menšie platy a menšiu sociálnu starostlivosť. Čiže ako keby zarábali tri krát menej. To už v tabuľkách nenapíšu. Lenže treba počítať aj s tým, že keď sa zvýšia platy, tak tým pádom investor pôjde inam. Teraz su skúste predstaviť, že Čaputová je za to, aby europska unia prijala dalsie staty. Viete co to slovensku hrozi? Ze investori pojdu prave tam..... A to bude koniec......
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 3, 2020 21:18 ~Zmazané: January 4, 2020 12:00
Hrica Lubos a presne to by malo prísť. Kto tu chce nejaké automobilky a investorov ktorý rozdávajú žobračenky a decimujú úrodnú pôdu pre svoje fabriky na výrobu zbožia ktoré aj tak nikto v skutočnosti nepotrebuje??? Koľko miliónov nám dá akože EU z tých 900 mil. Členského čo platíme každý rok? A ešte nám aj kážu kde tie šušne čo dostaneme investovať? Ja si viem predstaviť za 2 roky z1,8 miliardy postaviť na nohy aspoň trochu zdravoníctvo. A to hovorím stále iba o členskom za 2 roky. Za 15 miliard čo je zhruba 16 rokov sa toho dá už spraviť oveľa viac. Nikto tu takých investorov nechce iba tý čo z toho majú peniaze bokom.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 3, 2020 21:50 ~Zmazané: January 4, 2020 12:00
Tomáš Čavoj
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 3, 2020 21:59 ~Zmazané: January 4, 2020 12:00
Tomáš Čavoj To znamená vystúpenie z únie.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 4, 2020 01:04 ~Zmazané: January 4, 2020 12:00
Adriana Ruizová no to je 100% pravda.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 4, 2020 02:22 ~Zmazané: January 4, 2020 12:00
Hrica Lubos co tu píšeš za blbosti... Prý Slovensko prosperuje... Jedině co tam tak prosperuje... jsou kapitalistické metody.. S pracujícího člověka dělat.. otroka a žebráka..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 4, 2020 03:32 ~Zmazané: January 4, 2020 12:00
Jožko pozri videjko a komenty čítaj poporiadku potom zistíš že blbosti tu píšeš ty.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 4, 2020 06:30 ~Zmazané: January 4, 2020 12:00
Jozef Husar Dočítať koment dokonca a potom píš. Som napísal presne to, čo si napísal aj ty. Takže klídek
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 4, 2020 06:40 ~Zmazané: January 4, 2020 12:00
Adriana Ruizová Adrianka suhlasim plne s Vami je to tak.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 3, 2020 20:07 ~Zmazané: January 4, 2020 16:02
Neviem načo budú voľby ak nebude vládnuť strana ktorú si národ zvolí ? Prečo jej dovolíme presadzovať len to čo vyhovuje jej liberálnemu
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 3, 2020 19:54 ~Zmazané: January 6, 2020 01:01
Nuž Caputova ako Sorosom odchovanca agentka pomaly so slzami v očiach natarala spusu sprostosti v mene cieľa pre ktorý bola určená na to otvoriť dvere mimovladkam na ovládanie Slovenská cez "Istambul a Marakes" a Bruselsku byrokraciu. Pre zrušenie odporu domáceho obyvateľstva chcú sem na voziť migrantov islamizovat krajinu a zabezpečiť splnenie plánu na ovládnutie Európy cez aplikáciu Kalerghiho plánu. Jej kolegovia v zahraničí okrem Sorosa sú hlavne Merkelova a Macron ktorí chcú kolonizovat cez Bruselske politiky východnú europu. To je podstata placliveho prejavu. Ani slovo o hlavnom probléme pre klimatické situáciu a CO2 a to je preludnenost zeme ktorá neustále rastie. Zem neuzivi 15 miliárd ľudí a to ani náhodou.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 4, 2020 10:13 ~Zmazané: January 6, 2020 01:01
Albin Majcher naopak vyjadrila sa, že sme z VŠ najďalej. Ako dobrí skužobnickovia.,A kde boja doteraz klíma, kým nevymysleli Grétka? Ak Gore predpovedal koniec sveta v roku 2002, hm a neprišiel. Je to humbung ako nám zakazovať autá, lietanie, mäso a všetko zdražovať. Jednoduché riešenia nikoho nenápadní, potravinová sebestačnosť a nevkacit cez cely svet humusove potraviny...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 4, 2020 10:16 ~Zmazané: January 6, 2020 01:01
Marta Krenčeyová áno.... V časti klíma som povedal ze CO2 politika je chorá.... Problém je očakávaných 15 miliárd ľudí na zemi.... T. z. npr. 15 miliárd kg fekalii denne od ludi....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 3, 2020 19:53 ~Zmazané: January 4, 2020 16:02
Stastny Novy Rok prajem a len tak dalej
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 3, 2020 19:33 ~Zmazané: January 4, 2020 16:02
Tak presne suhlasim maximálne a zdielam samozrejme rozvádzať nič nebudem lebo nieje treba . A príhovor som počúvala asi len chvíľu nejak má to nezaujalo
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 3, 2020 15:39 ~Zmazané: January 3, 2020 19:33
Vau, podľa mimovládnych brigádnikov z mimovládnej agentúry Globsec som hrdina "dezinfo priestoru" :) To sú už pojmy ako z kvantovej mechaniky... Ale vážne, za také ideologické kádrovanie, ako predvádzajú títo snaživí mladí ľudia, by sa nemuseli hanbiť ani Červení Kméri...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 3, 2020 17:59
Ale vy ste kral dezinfo sceny. Nehnevajte sa na mna, ale videl som tie vase zostrihy, porovnal som ich s originalmi a vy ste naozaj kral slovenskej demagogie. To vidi aj slepy.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 3, 2020 21:13
Igor Lichnovsky mohol by si dat niečo konkretnejsie v com Uhrik dezinformuje? Lebo z tohto tvojho panfletu som dezinformovany ja
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 3, 2020 21:14
Ahaaa, hudobnik. Tak uz nemusíš
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 3, 2020 21:38
Milan Uhrík - europoslanec p.Uhrik netreba sa dať čím viac poukazujete na takýchto bludovymyvacov tak viac ich štve,že Vás ľudia majú radi.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 3, 2020 21:39
Miro Malcek asi takýto chudobnik
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 3, 2020 23:33
Jozef Moravčík Keby som mohol zdielat obrazky, ukazem vam to,
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 4, 2020 11:27
Igor Lichnovsky To iba Vy ste bohužiaľ neinformovaný.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 4, 2020 11:34
Pán Uhrík, keď Vás chcú zničiť, tak si musia vymýšľať na Vás bludy. Ale ľudia nie sú slepí, sú informovaní a vedia, že ste charakter a neznižujete sa na ich úroveň, aby ste klamali alebo zavádzali, ako to robia oni. Všetkých rozumných a inteligentných ľudí čo poznám, tak Vás budú voliť.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 4, 2020 12:28
Jarmila Točíková Znicenie Uhrika je v Slovenskom zaujme.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 4, 2020 13:20
Igor Lichnovsky Len informatívne, mám známych v Nemecku, vo Švédsku, v Rumunsku a viem, čo sa tam deje. Vôbec to nie je v rozpore s tým, na čo ĽSNS upozorňuje. Dám Vám len jednu otázku, na ktorú neodpovedajte, len sa nad tým zamyslite. Naši mladí ľudia museli priebežne odchádzať za prácou do zahraničia pre nedostatok pracovných miest, pre nízke platy, drahé byty, vysoké ceny, atď. Nemohli si zakladať rodiny, ale žiť u rodičov, lebo nemali na to, aby sa osamostatnili, keď starý byt stojí 100 000 eur. Viete poskytnúť byty pre tisíce imigrantov a poskytovať im sociálne dávky, lebo oni pracovať nebudú, keď u nás sú starobné dôchodky, príjmy, invalidné dôchodky, rodinné prídavky, stlačené na maximálne minimum a patria medzi najnižšie v EÚ? Ako môže finančne pomáhať druhým národom niekto, kto sám pomoc potrebuje? Na Slovensku žije množstvo bezdomovcov, ktorých počet štatistický úrad nikdy nesčíta, a 2 tretiny ľudí na hranici biedy a chudoby. My sa nemôžeme v ekonomickej a hospodárskej oblasti porovnávať s Nemcami, Francúzmi, ktorí kolonializovali iné štáty.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 4, 2020 13:21
Norbert Lasicka Keď Ty ako Slovák s vysokoškolským vzdelaním budeš ponižovaný Rómom, ktorý nemá ukončenú ani základnú školu, bude Ťa očierňovať a neprávom obviňovať a nebudeš sa môcť domôcť spravodlivosti, potom pochopíš, že bojovať za svoje práva nie je fašizmus ani extrémizmus, ale právo človeka slušne a bezpečne žiť.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 4, 2020 15:12
Igor Lichnovsky Ty si superlibertroll,za koľko si zradil svoju vlastnú mater, a Slovensko. Daj si vášho bieleho dizajnu a zalez pod čiernu zem.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 4, 2020 16:51
Igor Lichnovsky práveže slepý nevidí práve to co uniká aj Vám denník N ani internet vám neposkytne relevantné informácie ale knižnica vo vašom meste.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 5, 2020 07:24
Jarmila Točíková
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 5, 2020 22:10
Norbert Lasicka znicenie Norberta Lasicku je v Slovenskom zaujme
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 6, 2020 21:24
Milan Uhrík - europoslanec zalez do diery
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 8, 2020 10:26
Roman Kaiser šmolko sa vyjadril
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 2, 2020 23:08 ~Zmazané: January 9, 2020 17:01
Verim, ze pride den, ked Slovaci znovu oziju ❤️
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Hrica Lubos
Pridané: January 3, 2020 05:56 ~Zmazané: January 9, 2020 17:01
Zorka Kolocikova mate pravdu ale bebudu rozdavat ocenenia ale pozenu tychto spinavcou zo Slovenska az sa bude po nich prasit
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 ... 545
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem