blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7345
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 27, 2021 16:16 ~Zmazané: January 30, 2021 23:54
Nech napíše co on dokázal a kto o ňom písal meno CHMELAR je pojem, a meno Simecka je kto?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 27, 2021 17:58 ~Zmazané: January 30, 2021 23:54
Zoltan Vano No predsa tlčhuba.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 27, 2021 15:45 ~Zmazané: January 31, 2021 22:57
Ja si myslím, že zo strany poslanca Šimečku je to len bledá závisť a snaha zviditeľniť sa..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 27, 2021 12:47 ~Zmazané: February 5, 2021 02:05
TA3 je sluha sorošbandy
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 27, 2021 03:29 ~Zmazané: January 31, 2021 22:57
Pán doc. Chmelár - že Vás to baví Putinov režim obhajovať...veď je to jeden nedemokratický autokratický / totalitný režim.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 27, 2021 10:00 ~Zmazané: January 31, 2021 22:57
Asi citame dva rozdielne texty, pretoze ja neobhajujem Putinov rezim, ale kritizujem dezinformacie a propagandu jednej televizie, resp. mimovladky. A dostudujte si, co je to totalitny rezim. Tym je napriklad Saudska Arabia, nas spojenec, kam chodi Ivan Korcok prehlbovat spolupracu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 27, 2021 10:10 ~Zmazané: January 31, 2021 22:57
Napísal som autokratický/totalitný režim. Snáď mi nechcete tvrdiť, že v Rusku je demokracia a právny štát :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 27, 2021 11:02 ~Zmazané: January 31, 2021 22:57
Neuveritelna demagogia. Vy vyvodzujete z toho, ze vyvraciam bludy, nieco uplne ine, co s tym nesuvisi? Hovori Vam nieco vyrokova logika? A to autokraticky/totalitny ma byt co? To nam davate na vyber, co sa Vam hodi alebo nepoznate rozdiel medzi tymito dvoma rezimami? Dufam, ze sa takto nespravate aj ako sudca, bola by to dost trapna vizitka nasej spravodlivosti.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 27, 2021 11:08 ~Zmazané: January 31, 2021 22:57
Pan Chmelar - poprosim, aby ste sa ukludnili. Viete - vytahovat Saudsku Arabiu pri kritike Putinovho rezimu je "whataboutizmus". Ale nema vyznam asi tu dalej riesit Putinov rezim a sa s Vami "hadat". Nech si kazdy urobi nazor sam o Putinovom rezime. Vsetko dobre! A prepacte, ze som si dovolil kritizovat Putinov rezim.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 27, 2021 11:22 ~Zmazané: January 31, 2021 22:57
Pan Kassak, ja som uplne pokojny, rozhodne pokojnejsi ako Vy. Len som argumentacne presny, z coho ste nervozny. A nie, v tomto pripade Saudska Arabia rozhodne nie je whataboutizmus, ale priklad totalitneho rezimu, aby citatelia, ale aj Vy pochopili rozdiel medzi dvoma roznymi rezimami. Ale vycitat z toho, ze upozornujem na formalne chyby, ze obhajujem Putinov rezim, je skutocne bizarna logika typu "Fero povedal, ze Jano bije zenu" - "Jozo upozornil, ze na obrazku nie je Jano" = Jozo obhajuje nasilie na zenach".
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 27, 2021 17:14 ~Zmazané: January 31, 2021 22:57
typicky kaviarensky typ co cita dennik N a Šimecku ten Rastislav
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 26, 2021 17:47 ~Zmazané: February 1, 2021 15:01
Televízia, to je také hvno v celofáne (Stanislav Štepka, Ženské oddelenie).
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 26, 2021 12:25 ~Zmazané: February 3, 2021 07:04
Je zaujímavé,koľko je na Slovensku tzv.Judasov, ktorý za peniaze aj svoju matku očiernia, smutné
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 26, 2021 20:22 ~Zmazané: February 3, 2021 07:04
Jan Soha To bolo aj predtým. Dokonca v časoch tzv. normalizácie sa vzdelaní ľudia navzájom udávali kvôli kariére. Budeme asi patriť ku krajinám z najväčšou hustotou antivlasteneckých prospechárov na svete.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 26, 2021 11:29 ~Zmazané: January 30, 2021 11:02
naše media čiste us.zapredanci čo sa im hodí,ale čo sa vlastne deje vo svete to ich nezaujima a krmia nas čo im povedia zapadné štrukturi,same dezinformacie o tom čo sa deje okolo nas,nuž asi dobre platení všetci ,že sa nehambia a nemaju kožu na tvari,je to smutné a je to tak a vytvaraju akurat nenavisť voči inym krajinam,ale čo sa deje doma to ich nezaujima
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 25, 2021 21:56 ~Zmazané: February 3, 2021 19:57
Kto je Navalnyj? Pozrite si original diskusiu, kto rozumie po rusky, https://youtu.be/h_drjZyOuao
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 25, 2021 19:17 ~Zmazané: January 31, 2021 10:50
R.U.R - Ruška. Ustup. Ruky - dneštný preklad - a už sú z nás skoro roboti .
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2021 17:49 ~Zmazané: January 31, 2021 10:50
Rasto Melnicak choroba je nieco ine
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 25, 2021 18:18 ~Zmazané: January 31, 2021 10:50
Ďakujem za priblíženie tejto časti našej spoločnej histórie. Fajn vedieť.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 25, 2021 14:26 ~Zmazané: February 1, 2021 15:01
Tak to ho potom podporujem este viac ako doteraz. Putin je pre krajinu zly kvoli vnutornej korupcii ale progressivny globalizmus by bol este horsi. Nacionalizmus je to co by rusko zachranilo.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 24, 2021 20:38 ~Zmazané: February 3, 2021 19:57
Je neskutočné aké nepravdy o Rusku je schopná EÚ vyprodukovať. Rusko v minulom roku skočilo z 11. miesta na 5. miesto v sile ekonomiky. Pred ňou je z európskych štátov už len Nemecko, ktoré sa obáva straty postavenia ako najsilnejšieho štátu Európy a teda podmaniť si iné štáty závislé na jej rozhodnutiach a schopnosť diktovať prozápadnú ideológiu. Rusko je demokratická krajina s prvkami mocenskými a teda autoritatívnymi. V tejto krajine v súčasnosti ani iná kombinácia nemôže byť. Zoberme si aký vplyv na krajinu mali politiky Gorbačova a zvlášť Jeľcina. Rozvrat, prepad ekonomiky, chudoba. Rusko za 3 roky vybudovalo 120 fabrík. Pustilo sa do vybudovania infraštruktúry, čo už v súčasnosti znamená ticíce km diaľnic, nové mosty, rekonštrukcie ciest, železničných tratí a tiež do elektro infraštruktúry, riečnej dopravy, prepojenie štyroch morí atď. Rusko v pandemickom roku končilo rok s +0,5% HDP aj keď EÚ hovorí o -4,3%, čo kritizovalo a dementovalo MZ RSF. Rusko v minulom roku stratilo závislosť na rope, čo znamená, že reštrukturalizovalo svoju ekonomiku. Stalo sa významným vývozcom agro produkcie, čo nie je po vôli EÚ. Postavilo, zrekonštruovalo 8 prístavov, vybudovali 3 kozmodrómy, rekonštruuje nemocnice, školy, ktoré sú modernejšie ako u nás, atď. Navalnyj je nástroj ako Rusko v tomto rozbehnutom pozitívnom smerovaní zastaviť a deštruovať. Snáď sa to nepodarí.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 25, 2021 07:57 ~Zmazané: February 3, 2021 19:57
Ladislav Mojdis Veľmi dobre napísané ,do bodky súhlasím
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 26, 2021 21:42 ~Zmazané: February 3, 2021 19:57
Sila ruskej ekonomiky sa rovná sile ekonomiky Beneluxu. Tak co to trepeš?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 27, 2021 08:34 ~Zmazané: February 3, 2021 19:57
Miro Hájnik Milý Mirko, z čoho vychádza tvoja nenávistná konštatácia? Aký podklad, či podklad ťa k tomu viedol? Vieš o čo sa opiera sila ekonomiky? Trepeš bludy, ktoré sa neopierajú o pravdu ale len o tvoje želanie.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 27, 2021 08:43 ~Zmazané: February 3, 2021 19:57
Ladislav Mojdiš Milý Lacko, Rusko nič nevyrába pre svetový trh. To čo vyrobí samo aj spotrebuje. Jedine čo vyváža je ropa a plyn. A vieme ako to s cenami za tieto komodity vyzerá. A to málo, čo teraz utŕžia horko-ťažko stačí na platy armády a polície.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 27, 2021 09:48 ~Zmazané: February 3, 2021 19:57
Miro Hájnik Trocha ťa poopravím. Rusko, okrem ropy a plynu vyváža mnoho komodít. Obchodná bilancia v roku 2020 bola kladná na úrovni 150 mld. eur. Podiel ropy a plynu na príjmoch RF 2018 -63,8 %, 2019 - 62,1 % 2020 – 49,9 %. Ak si nevedel, Rusko je najväčším vývozcom pšenice, platiny, diamantov, tiež zbraní atď. 4-tý vo vývoze dreva. Vyváža stroje a strojné zariadenia v objeme 6% vývozu, lietadlá, energiu atď. V tomto roku sa Rusko dostalo na čelo vývozu ropy a plynu a signalizuje nárast cien a tiež najväčším exportérom vakcíny proti Covidu na svete. Na rozvoj ďalekého východu v tomto roku poputuje 17 triliónov rubľov (čo je niečo okolo 200 mld. Eur). 100 mld. Eur do výstavby diaľnic, 100 mld. na obnovu škôl a nemocníc atď. Už len to nasvedčuje akú má Rusko silnú ekonomiku. Stavia kanál k indickému oceánu. Spája mostom Sachalin s pevninou. Vybudovalo závod na výrobu tankerov, ktorý do teraz nemali a buduje prepravnú flotilu. Lieta do vesmíru, má najväčšiu výskumnú základňu na Antarktíde a za polárnym kruhom. Inovuje, buduje, opravuje, napreduje. Taká je pravda.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 27, 2021 13:50 ~Zmazané: February 3, 2021 19:57
https://www.youtube.com/watch?v=HEFbHN_LkMU&t=632s
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 24, 2021 19:27 ~Zmazané: January 31, 2021 22:57
Navaľného západ kŕmi a to môže mať za následok, že v ňom vidia iskierku na prevzatie aspoň časti moci, alebo ho obetujú ako to oni vedia na rozpútanie prevratu. Bál by som sa toho druhého, ako poznám západné hodnoty elít. Jednoducho buď tam teraz príde a spraví bordel, nech je počuť, bo to sú hlasy, alebo bude obetovaný. Pre západ je to hlavne pešiačik, podobne ako Cichanovská
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 24, 2021 19:37 ~Zmazané: January 31, 2021 22:57
Jaroslav Bukai
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2021 14:11 ~Zmazané: February 3, 2021 19:57
Jaroslav Bukai trefné
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 24, 2021 19:22 ~Zmazané: February 3, 2021 13:56
Takého primitívneho krikluňa potrebujú liberáli ako je Navalnyj a z jeho úplnej odddanosti ťažia a presadzujú si tu svoju chorú demagógiu....a naše zapredané médiá to krásne papkaju (lebo musia) a ponúkajú to nám všetkým...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 25, 2021 07:53 ~Zmazané: February 3, 2021 13:56
Vlado Dvorský To nie sú skutoční liberáli, je to v podstate sekta zmanipulovaných globalistov u ktorých prevažuje totalitné myslenie a chovajú sa ako nadľudia. Zneužíva sa prirodzený generačný konflikt. Mládež naletí na kadečo, len nech vidí zmenu ... aj tá intelektuálna. V podstate aj u nás funguje ten istý princíp manipulácie zástupnými témami a mladí si prevažne ani neuvedomujú, do akej miery je systém zdeformovaný zvrátenosťami ako sú daňové raje, schránkové firmy , neokolonialna forma fungovania korprácií .......
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 23, 2021 13:22 ~Zmazané: January 26, 2021 09:54
Pán Chmelar toto ste mi z duše napísali . Ešte by som dodal že keby ľudia namiesto tých sprostosti a hoaxov ktorím venujú pozornosť vo voľnom čase, prečítali aspoň jednú odbornú (alebo akúkoľvek literatúru) možno by sme sa na Slovensku nemali až tak zle.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 23, 2021 14:53 ~Zmazané: January 26, 2021 09:54
Martin Chúpek Veru nemám. To si ma zle odhadol ale to je na dlhšiu debatu prečo.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 23, 2021 14:54 ~Zmazané: January 26, 2021 09:54
Martin Chúpek a Chmelára z blahom by som tiež do jedného vreca nehádzal.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 25, 2021 21:51 ~Zmazané: January 26, 2021 09:54
Tomino Jasek mne sa pumpa paci ale je pravda ze len preto lebo utocia na smer/hlas atd keby to bolo opacne nebol by som moc rad nie som rad ale ani z farmy ci sudnej siene rodinnych pripadov modreho z neba a vsetkych ostatnych sraciek takze pozastavovat sa nad obsahom televizneho vysielania pre mna stratilo zmysel uz davno
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 25, 2021 23:30 ~Zmazané: January 26, 2021 09:54
Čibor Harris čiže je v pohode robiť si piču z opozície i mŕtvych ľudí v štýle akom to robia ale keby je to opačne tak ti to vadí ? Čibo tento tvoj koment môžu dať za poučku pokrytectva . A.k.a rozmene na drobné keď si spravia srandu ty so mňa je to sranda keď si spravím srandu ja s teba už to sranda nieje ? Nič v zlom ale na RTVS by takúto propagandu vysielať nemali je to štátna televízia ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 26, 2021 00:35 ~Zmazané: January 26, 2021 09:54
Maťo Meliško ja si myslím že bol iba úprimný preto že ho poznám asi viem ako to myslel. No a komentovať nestrannosť, profesionalitu a nadhľad pri rtvs asi ani nemá význam.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 26, 2021 02:36 ~Zmazané: January 26, 2021 09:54
Maťo Meliško takto robit si picu z cohokolvek je v pohode vtip je vtip a ak ma niekto iny zmysel pre humor nemusi sa mu kazdy humor pacit. Cierny humor tiez nema mnoho ludi v laske ale je v pohode. Byt politicki nie je moc ok a uz vobec nie na rtvs ale kedze su politicki sposobom akym to vnimam aj ja tak mi to nevadi. Viem ze by malo ale v tomto pripade to vnimam skor ako osvetu Takto som to myslel
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 26, 2021 02:36 ~Zmazané: January 26, 2021 09:54
Maťo Meliško btv ja si viem spravit picu aj sam zo seba
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 22, 2021 21:36 ~Zmazané: January 26, 2021 09:55
Pan Cmelar asi ste spolu s Lubosom Blahom pocitili silu nespravedlnosti tejto vlady. A co my ludia napr. nezamestnani. Bojujmespolu a odhodte malicherne spory. Ved som vas volila ajako prezidenta aj socialistov po rokoch mojej ignoracie voleb. Aj teraz som skepticka k predcasnym volbam lebo..... Niet koho.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 22, 2021 21:22 ~Zmazané: January 28, 2021 23:52
ja som sa na ziadnom testovani este nezucastnila, som zodpovedna sedim doma. A nepojdem ai teraz, nepadla som na hlavu ist sa tam nakazit: Sa divim tym dochodcom co tam stoja v radoch, a nechapem ich.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 22, 2021 21:11 ~Zmazané: January 28, 2021 23:52
Hornu - Dolnu som nevidela ani jediny diel, lebo tieto braky ja nepozeram, a o nejakej Pumpe som sa dozvedela, az ked sa dvihla vlna hnevu na FB, ze vobec nieco take existuje. Celkovo stv1 nesledujem absolutne. Naposledy ked sla 3 seria Zem spieva. Aj ked sa snazite vyzvihnut tych dvoch Kubovčik - Heriban, mimo ineho ja ani neviem, ktory je to Heriban, tak ja som Kubovčika nevidela nikdy hrat niečo seriozne, len traposit v pochynych formatoch. Kvalitný herec sa takto nezníži, aby urobil to co urobili oni. Darmo sa ich snazite scasti obhajit. Toto co som videla, bolo absolutne "herecke" dno! Herec vedomy si svojich kvalit, nikdy by neprijal ponuku na tento format. Takze aj to vypoveda o tom, co su to za "herci". U mna len babraci a luzri zial. Odmietam platit koncesionarske poplatky, aby aj s mojich penazi boli plateni tito "herci", tieto žumpy - formaty, z ktorych sa dviha zalutok. Stacilo uz!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 22, 2021 12:38 ~Zmazané: January 28, 2021 04:57
No nezahraj debilka za 1500€! A má na dva mesiace na hypotéku. Aké jednoduché.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 22, 2021 06:00 ~Zmazané: January 27, 2021 23:07
Miro Lipovsky Máte pravdu. U seba som si všimla, že každého slovenského herca, ktorý sa obtrel o politiku, už neberiem ako herca, ale ako neúspešného politika, ktorý bude pre peniaze aj kalužu mlátiť. A tv vypínam alebo prepinam, lebo herec sa stratil. Zostane iba pocit hnusu. Šuster by sa mal držať kopyta.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 22, 2021 05:44 ~Zmazané: January 27, 2021 23:07
Strana, ktorú som volila, nie je v parlamente. A tiež má pohoršila tá akože satira. Kolikova by mala vedieť, že nie je herečka, zachovala sa ako amatérka. Využila nemiestne to, že je pri moci. A hoci polícia ešte vyšetruje, ona má už jasno. Zaradila sa medzi konšpirátorov.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 22, 2021 05:29 ~Zmazané: January 28, 2021 23:52
Nesúhlasím s Vami ohľadom Lučanskeho - nerobili si z toho srandu,len nahlas povedali to,že keď si zobral život ochránil tým svoju rodinu,lebo trestne stihanie bolo týmto činom zastavené - čiže všetko im ostáva Patrilo to do televízie?Je to na pováženie,ale ja to vidím rovnako - tuto konkretnu vec
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 21, 2021 19:47 ~Zmazané: January 29, 2021 05:03
To je tak keď magor nepočúva odborníkov a ohrozuje životy ludí a všetci jeho kumpáni mu to odklepli aj keď sa dušovali, že nesúhlasia s celoplošným testovaním .Kto si to zoberie na zodpovednosť?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 21, 2021 17:45 ~Zmazané: January 28, 2021 16:51
.....amen.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 21, 2021 04:25 ~Zmazané: January 26, 2021 15:56
V tamtej krajine to môže byť len zlé, alebo horšie... Biden, ako podporovateľ invázie do Iraku v 2003 je len ďalším príkladom...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem