blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7345
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 5, 2020 19:21 ~Zmazané: November 9, 2020 23:05
U nás tiež tak demkraticky stále vypadáva prúd počas sčítavania hlasov, alebo nejakí demokratickí hekeri zaútočia.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 5, 2020 19:02 ~Zmazané: November 9, 2020 16:54
Záhorácke Hrnčeky Niet sa čomu diviť, jeho 20 ročné pôsobenie v SMERE sa muselo prejaviť.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 5, 2020 18:25 ~Zmazané: November 14, 2020 01:04
Kiezby ste mali pravdu
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 5, 2020 14:11 ~Zmazané: November 13, 2020 11:03
Pán Chmelár, v nacistickom Nemecku vládla silná propaganda. Jej cieľom bolo rozdeliť spoločnosť. Pointa propagandy bola v tom, že Židia alebo určitá časť obyvateľstva je nebezpečná pre väčšinové obyvateľstvo. V záujme ochrany väčšinového obyvateľstva teda vláda mohla ospravedlniť akékoľvek porušovanie ľudských práv, pretože mandát jej na to dali priamo vystrašení občania, práve vďaka spomínanému vyššiemu cieľu. Dnes je na Slovensku situácia, že ľudia, ktorí nesúhlasia s vládnym názorom sú označení ako nezodpovední a nebezpeční pre väčšinové obyvateľstvo. Na základe ochrany obyvateľstva - vyššieho cieľa- opäť dochádza k porušovaniu ľudských práv. Vidíte paralelu medzi nacistickým Nemeckom a dnešnou situáciou na Slovensku? Ako sa podľa Vás mali židia počas vlády Hitlera brániť? A ako sa majú dnes brániť ľudia, ktorí chcú byť zdraví nie len fyzicky ale aj duševne a ktorí chcú byť zodpovední voči druhým nie len tak, že ich budú chrániť voči nákaze, ale budú brániť aj ich práva a slobodu, lebo si uvedomujú čo sa tu deje? Budem veľmi rád, ak sa dočkám odpovede.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 5, 2020 11:37 ~Zmazané: November 13, 2020 18:00
Super článok. A čo budeme robiť ďalej ? My čo sme odmietli sultanovi poslušnosť ? Podľa mňa je najvyšší čas začať niečo podnikať. Nemôžem sedieť doma na zadku stále veď neprejdem cez zarubňu
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 5, 2020 09:29 ~Zmazané: November 13, 2020 18:00
kedysi sa cely svet smial na tom, ze sovieti si za svojich vodcov volili dedkov na smrtelnej posteli a dnes sa do tej situacie dostali v usa :) moj tip je, ze biden po par mesiacoch bude z uradu odideny a urad prevezme blm aktivistka a ta zavedie v usa novy poriadok viem, ze to nieje pekne niekomu zelat vojnu,ale amikom by som taku dobru obciansku vojnu ktora by skoncila rozdelenim usa celkom doprial,nech len okusia svoju vlastnu medicinu ktoru aplikuju po celom svete
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 4, 2020 19:06 ~Zmazané: November 12, 2020 15:51
Super ste to napísali
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 4, 2020 17:30 ~Zmazané: November 13, 2020 18:00
presne,presne,presne, ste to vystihol s tým potkanom, ani na chvíľu som neuverila že je chorý,...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 4, 2020 14:23 ~Zmazané: November 4, 2020 23:06
Nemozem sa vyjadrit k problematike pretoze na to nemam..k jej hlbke poprepajanym vazbam a sucinostiam.A v tak vaznych oblatiach politickych medzinarodnych mocenskych vojenskych hospodarskych ci osobnostnych co sa tyka akterov tychto volieb. Ale vnimam to ..laicky aj intuitivne. Nevybrala by som si...ak by to bol jeden z nich...bola by som len pozorovatelom..tak z nadhladu. .a vnimala s pozornostou...dosah a dopad na tento svetovy kolotoc.. aj ten nas. Statusy pana Chmelara ..zvlast taketo...citam opakovane..velakrat. Je to narocne a pre mna obdivujuce tak logicky jasne previazat nitky historickych faktov a sucasneho diania so zdanlivou lahkostou...no vzdy s argumentami. Ucim sa..a premyslam. Nechcem ani jedneho..ale co uz....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 4, 2020 11:38 ~Zmazané: November 13, 2020 18:00
tak zatial to vypada tak, ze ak vyhra biden tak to bude doslova o ten povestny chlp a ziska len 270 volitelov co je minimalny pocet na vitazstvo, ale to by musel vyhrat v michigane, kde ma trump minimalny naskok v predbeznom scitavani. no a tazko si predstavit, ze by potom trump taketo volby nenapadol, lebo nevada, wisconsin a michigan by boli velmi tesne vysledky a tam by to za pokus stalo napadnut to ale ak to vyhra trump tak je to druha velka prehra usa medii a celeho prieskumneho priemyslu. ved uz mesiace nas presviedcaju, ze biden to ma iste a nakoniec je to tento senilny dedko ktory musi cakat na zazrak, lebo podla predbeznych vysledkov prehrava si spominam na minule volby ked v utorok vecer havran a dalsi traja clintonovci hodnotili americke volby, ktore samozrejme v tom case este prebiehali a uz o clintonke hovorili ako o prvej americkej prezidentke, absolutne nepripustali, ze by to trump mohol vyhrat :) :) :) to muselo by riadne sklamanie ked sa rano zobudili a precitali si ze vyhral trump :) :) :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 4, 2020 11:35 ~Zmazané: November 14, 2020 01:04
Peter Čáni asi tak
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 4, 2020 09:51 ~Zmazané: November 13, 2020 18:00
neni to zle napisane, no par myslienok ma zaujalo, napr. to, ze AOC ma predstavovat autenticky socializmus :) alebo ze biden bude vyuzivat svoje bohate diplomaticke skusenosti :) ved ten chlap si nedokaze zapamatat, ze jeho syn je uz roky mrtvy a pomyli si ho so svojou vnuckou, ktoru si este pomylil s druhou vnuckou :) ten bude rad ak pocas oficialnych podujati udrzi moc a stolicu :) ale v jednom sa s autorom na 100% zhodujem, ze ak by sa takto volilo kdekolvek inde na svete tak usa tie volby oznaci za sfaslovane a nedemokraticke. ako je mozne, ze v tak bohatej krajine, udajnej koliske demokracie su tak slendriansky organizovane volby. tam nikto nekontroluje doklady ludi co idu volit, kazde volby su tisice a tisice pripadov ked ludia volia viac nasobne, alebo ked volia ludia bez americkeho obcianstva, scitavanie hlasov sprevadzaju kazde volby rozne kontroverzie,...... a to, ze cele usa su v podruci 2 stran to je uz kapitola sama o sebe ja by som inak doprial usa tesne, ale fakt tesne vitazstvo senilneho dedka bidena. trump by tie volby inhed napadol, ale deep state by sa postaral o to aby trump nebol uspesny, lebo jeho nechcu ani mnohi republikani, ale o par mesiacov by senilny dedko bol tak ci tak odideny z uradu a dosadili by tam blm aktivistku ktora podporuje zvyhodnovanie cernoskov a latinos voci bielej luze :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 4, 2020 04:22 ~Zmazané: November 8, 2020 22:02
trump je čitateľnejší, pričom biden je nevypočítateľná a veľmi nebezpečná šelma schopná všetkého, ktorému navyše nemožno veriť ani jedno slovo.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 4, 2020 03:48 ~Zmazané: November 14, 2020 01:04
Eduard Chmelár ktory z nich zaruci mier v europe
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 3, 2020 21:26 ~Zmazané: November 9, 2020 23:05
Mne o Bidenovi stačí vedieť, že je pedofil (videí na to je množstvo). Vek naňho už dolieha tak, že často nevie, čo chcel povedať, alebo sa mu stane, že zabudne, proti komu vlastne kandiduje. A stačí si porovnať, že koľko ľudí býva na Bidenových mítingoch v porovnaní s tými Trumpovými a nie je reči o tom, kto vyhrá voľby.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 3, 2020 20:53 ~Zmazané: November 5, 2020 21:01
Veľmi zaujímavé, vďaka.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 3, 2020 20:48 ~Zmazané: November 6, 2020 03:03
Mne Biden pripada ako globalista a Trump veru do tohto globalistickeho konceptu nezapada.... nie nevolim, nemusim sa rozhodovat medzi lepsim a horsim zlom ale Bidena by som nevolila...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 3, 2020 20:31 ~Zmazané: November 11, 2020 00:50
Trump jednoznačne. Nepcha sa do každej vojny ako jeho predchodcovia. A pokoj s ruskom je pre svet veľmi dôležitý
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 3, 2020 21:46 ~Zmazané: November 11, 2020 00:50
Andrej Burian treba niečo iné, verím že binden vyhráva .
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 3, 2020 21:48 ~Zmazané: November 11, 2020 00:50
Lepší ako trnava
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 4, 2020 05:18 ~Zmazané: November 11, 2020 00:50
Tak preco us armada tiahne do bieloruska teda? Stale je Trump prezident..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 4, 2020 05:34 ~Zmazané: November 11, 2020 00:50
Kde máte zdroj?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 4, 2020 05:37 ~Zmazané: November 11, 2020 00:50
A píšem že sa nepcha do každej vojny.nepisem že do žiadnej. Plus je príkladom čo sa týka migrácie moslimov. Keby každý tak vyhlasoval nestalo by sa to čo sa stalo za posledné dva týždne. A ďalšia vec. Naši koaličný politici chcú Bidena. Takže to nemôže byť dobre
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 4, 2020 10:28 ~Zmazané: November 11, 2020 00:50
Máte to úplne popletené. Krajniak, Osuský, Sulík - to sú len niektorí koaliční politici, ktorí by volili Trumpa. A čo sa týka toho "pokoja s Ruskom". Trump zrušil takmer všetky odzbrojovacie dohody s Ruskom, zbrojí tak šialene ako nikto v dejinách, pritiahol na hranice s Ruskom najväčšiu vojenskú mašinériu od čias Hitlera a zvýšil sankcie voči Rusku. Len beznádejne naivný človek v ňom môže vidieť mierotvorcu. Napokon, sám sa v poslednej volebnej debate 23. októbra chvastal: "Nikto nebol voči Rusku tvrdší ako ja."
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 4, 2020 15:51 ~Zmazané: November 11, 2020 00:50
Eduard Chmelár To je síce pravda ale určite nie je taký vojnový stvac ako jeho predchodcocia alebo jeho nástupca. Nevyvolal žiadnu vojnu.Pre Slovensko určite lepšia voľba a môžete písať čo chcete
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 4, 2020 18:55 ~Zmazané: November 11, 2020 00:50
možno nevyvolal, pretože nedostal tu správnu ,,radu,, ...ale odpalil rakety na municny sklad v syrii ..aku ulohu v Syrii tam zohral samotny Trump ?..dal zavraždit vojenskeho velitela v irane... doslava kauza ,, taliban,,?...toleruje vystrajanie saudov....je teda neriadená strela , alebo ako to sním je ?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 4, 2020 19:01 ~Zmazané: November 11, 2020 00:50
Urcite ani on nie je ideálny ale treba priznať že sa tie vojnové mašinérie výrazne upokojili
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 4, 2020 22:50 ~Zmazané: November 11, 2020 00:50
Jana Kupcová co?!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 4, 2020 22:51 ~Zmazané: November 11, 2020 00:50
Andrej Burian ‍♀️
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 5, 2020 08:40 ~Zmazané: November 11, 2020 00:50
Andrej Burian správne, súhlasím s Vami. Trump sa uz 2x snažil stiahnuť americké jednotky domov, ale Kongres a Pentagon ho nerešpektuje aj vďaka už spomínanému " deep state". Hovorí, že NATO je "Obsolet, čiže zastarané, a chce americkú armádu prezbrojiť . Nechce, aby americkí vojaci zomierali v cudzích vojnách a on to musel oznamovať ich rodičom. Sám má deti, myslím 4, a to Amerika first považujem nie za nacionalistické, ale vlastenecké, opak hroznému globalizmu v dnešnej dobe. Skoro všetky americké médiá chŕlia o ňom len to najhoršie, lebo ich vlastnia členovia deep štátu, včetne CLINTONOVCOV. A naše visia na šnúrke od gatí amerických médií. Zavreli ASANGA, aby nebol svedok o uletených mailoch pani Hillary, kedysi ministerky zahraničia, ktorá je zodpovedne za smrť mnohých amerických diplomatov pri atentáte v B. Budem rada, keď vyhrá DT, pretože nie je proti migrantom, ale proti NELEGÁLNYM migrantom. A preto ho volil veĺký počet afromeričanov v 1.voľbach v 2016, lebo chráni tých migrantov, ktorí" prišli otvorenými dverami", čiže legálne. Prečítala som si jeho prejavy v nemčine , asi 20, pred voľbami a po nich, a odvtedy ho sledujem.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 5, 2020 08:45 ~Zmazané: November 11, 2020 00:50
Majka Kráľová super.perfektne zahrnuté. Čo na to eduard chmelár?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 5, 2020 08:56 ~Zmazané: November 11, 2020 00:50
Andrej Burian píšem to Vám, lebo pán Chmelár má protichodné názory v otázke Trumpa.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 3, 2020 20:30 ~Zmazané: November 4, 2020 23:06
...fúúúh.... Španielska dedina pre mňa,ale aspoň troška svetla do tejto situácie....Vďaka...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 3, 2020 18:36 ~Zmazané: November 5, 2020 21:01
Presne tak. Násilie vyvoláva násilie . Imperializmus je za toto všetko zodpovedný.Keď pôjdme ďalej do histórie .Zistíme kto to spôsobil. A takí ľudia čo ani nevedia čo hovoria by ani v politike nemali čo hľadať.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 3, 2020 17:50 ~Zmazané: November 6, 2020 03:03
Mozno nieco mimo,ale k zamysleniu dnesnych dni:v NC Dituria v Leviciach nejaky muz zamaskovany v rusku kludne 2m od sbskara ukradol z vykladnej vitriny oblecenie a to tym sposobom,ze musel figurinu komplet vyzliect!!!!nuz ale sbs v dnesnych dnoch meria teploty,kontrolu modre prepustacie dolozky...a zlodejici vedla nich kradnu!!!nasa spolocnost je vazne chora!!!aj by sa clovek schuti zasmial...ale je to smiech cez slzy,lebo skoda vznikla malemu podnikatelovi(nie nadnarodnemu kolonizatorovi-retazcu)a pre toho je aj kradez za 1€obrovska rana,lebo trzby ma nulove!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 3, 2020 17:39 ~Zmazané: November 4, 2020 23:06
Pán Cmelár, súhlasím s Vami vo viacerých vyslovených slovách, ale myslím si; že aj keby len jedného človeka, ktorý zahynul bezdôvodne môžeme oplakávať. Nik nemá právo siahnuť druhému na život. Je smutné že potrebujeme viacej mŕtvych, aby sme sa pozastavili nad situáciou ktorá sa stala. Bohužiaľ dejiny sa opakujú a ľudia za honbou peňazí sú schopný aj tých najukrutnejších vecí. Strácame pokoru, úctu nielen k ľuďom, zvieratám, prírode ale aj k sebe samým. Chceli sme zmenu máme ju.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 3, 2020 16:13 ~Zmazané: November 6, 2020 22:55
Fanatici sú zlo nech sú na akejkoľvek strane.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 3, 2020 14:47 ~Zmazané: November 4, 2020 23:06
Do bodky sa s Vami stotožňujem.To,čo sa stalo je neodškriepiteľne strašné. Zlo plodí zlo a to je to,čo v tejto ťažkej dobe potrebujeme najmenej.....Homo sapiens??????????
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 3, 2020 14:05 ~Zmazané: November 4, 2020 23:06
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=198890651644927&id=100045719809341
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem