blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7345
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2020 09:14 ~Zmazané: October 13, 2020 15:16
Eduard Chmelár To neznamena prave naopak mozu nyt naviazane aj s Hlasom to je ok ale nic nevybojovali pre dochodcov!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2020 09:07 ~Zmazané: October 15, 2020 18:06
Super pan Chmelar pani prezidentke už nik neverí je to len dobre platená HEREČKA
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2020 09:51 ~Zmazané: October 15, 2020 18:06
Co ma prosim Vas spolocne prezidetntka s tymito opatreniami?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2020 09:00 ~Zmazané: October 14, 2020 15:15
Tento štát vedie Penta. A posranci z NR im asistujú. Ide im výlučne ako ukradnúť všetko. Odkedy je Matovič vezírom všetko ide dolu s vodou. Pred voľbami urobil zo seba pajaca, a teraz čo sluboval nič nie je pravdou. Problém je, že na SK nie je normálny človek koho by sa dalo zvoliť. Sú to len spodina národu, ostali sme mafiánsky štát.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2020 09:10 ~Zmazané: October 14, 2020 15:15
Helena Varga nesúhlasím mame tu super ľudí ako ja Peter Švec, Robert Švec, Hornáček, Michelko, Študniak, Huďo, Lichtner, Bláha, Uhrik, Harabin, ATD
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2020 08:41 ~Zmazané: October 13, 2020 15:16
Jarmila Šikulová Tak mi to pripada chodi ledva z jednej.nohy na druhu neusmeje sa nechutna baba, ktora asi ide len kvoli peniazom inak trpi!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2020 08:33 ~Zmazané: October 13, 2020 15:16
Eva Kardošová to je pravda na.vsetko ten hnup pitakava.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2020 08:32 ~Zmazané: October 13, 2020 15:16
František Mičuda Ano ako stichli co.im dali co im povedali ,ze uz nebojuju za nas dochodcov!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2020 08:31 ~Zmazané: October 13, 2020 15:16
Jarmila Šikulová Je to z jej tvare citit aka je falosna ako sa jej nechce ani chodit pripada mi ako keby na silu musela vladnut!!@
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2020 08:15 ~Zmazané: October 14, 2020 02:04
Absolútne súhlasím a vyjadrujem podporu tejto výzve, smerujúcej k pani prezidentke. Je načase, aby prestala robiť trápne vystúpenia, plné vzletných, ale falošných fráz. Naši rodičia, starí rodičia, ľudia v dôchodkovom veku, budovali tento štát, jeho ekonomiku, vychovali a vystrojili do života generácie ľudí, ako ona sama. Zaslúžia si teda spätnú odozvu - postarať sa o ich jeseň života. Funkcia prezidenta nesie ako prvá morálnu zodpovednosť za to, v akom životnom prostredí a podmienkach táto skupina nášho národa žije, ako je o ňu postarané. Zatiaľ je to tak, že väčšina z nich žije od renty k rente, ba až na hranici chudoby. To je ale vizitka a hanba, padajúca aj na vrub hlavy štátu. Pred voľbami všetci o dušu sľubovali zasadzovanie sa za lepšiu životnú úroveň dôchodcov. Bolo by dobré naštartovať pamäť a začať plniť sľuby.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2020 09:21 ~Zmazané: October 14, 2020 02:04
Igor Malo Pted volbami musrki,, naslubovat"inak by neboli dnes tam, kde su!!! Vsetci koalicni, spolu s prezidentkou. Ale rychlo museli na tie sluby,, zabudnut".!!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2020 11:35 ~Zmazané: October 14, 2020 02:04
Igor Malo plne s vami suhlasim!!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2020 16:00 ~Zmazané: October 14, 2020 02:04
Igor Malo tak,ozdravit mozgove zavity a zacat riesit realitu ludi,reci a kecy nam nepomozu,nezaplatia za nad inkaso ani potraviny v obchode, rozhybat sa v smere k obcanom
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 13, 2020 16:51 ~Zmazané: October 14, 2020 02:04
Igor Malo rad by som sa dozvedel viac k tomu ako ma vlada zabezpecit vyssie dochodky ak ma dnes socialna poistovna kazdorocny deficit prostriedkov a musi ju dofinancovavat cez dotacie a tranze statnych dlhopisov⁉️ Vysvetlite mi to okrem tych blabol ako obcania tejto krajiny "budovali" tento stat.. ‍♂️ Lepsia zivotna uroven sa netvori tak, ze sa rozdava z niecoho co nie je❗
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 13, 2020 17:24 ~Zmazané: October 14, 2020 02:04
Igor Malo Nic ine sa od proamericanov ani nedočkame
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 13, 2020 17:25 ~Zmazané: October 14, 2020 02:04
Milan Antol Jednoducho Milan...nijako
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2020 07:47 ~Zmazané: October 13, 2020 11:30
Je vláda Rozkradacstva hnus sk
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2020 07:45 ~Zmazané: October 13, 2020 15:16
Naco su take humbuky okolo zakonov? Dochodkovy strop sa da zrusit, minimalka odvodena od priemernej mzdy zrusena atd, atd.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2020 07:43 ~Zmazané: October 12, 2020 22:22
Pod rúškom účelovo prehnanej starostlivosti o seniorov sa skrýva myslim si jedna zásadná vec, 1 500 000 dôhcodcov je pre tuto vládu nočná mora.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2020 08:10 ~Zmazané: October 12, 2020 22:22
Preto to robia sofistikovane a vyrábajú viac politických strán, kde niektoré lovia potom voličov aj medzi dôchodcami.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2020 16:45 ~Zmazané: October 12, 2020 22:22
Julius Guzma Ani nie pre našu vládu, choďte vyššie a najvyššie..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2020 07:31 ~Zmazané: October 12, 2020 22:22
Presne ste to vyjadril pán Chmelár. Je to brutalita najvyššieho kalibru. Na doplnenie k tomuto zákonu chýba už len prijatie zákona o dobrovoľnej eutanázii a sme na kompletku vybavení.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2020 06:53 ~Zmazané: October 13, 2020 04:48
Dôchodcovia sa nepostavia lebo rezignovali.... ALE opozícia na čo čaká len na potlesk.... Veď sa spamätajte. Mi na východe musíme držať hubu a krok lebo sľúbili a sľúbili a čakáme a čakáme
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2020 07:11 ~Zmazané: October 13, 2020 04:48
Valéria Opicová Miková ja viem mate to na vychode velmi tazke ale hlavne ludia z vychodu chceli zmenu tak ju maju. Volakedy ste naleteli Dzurindovi a Miklosovi. Ked ste zistili ze vas oklamali tak ste skoro vsetci volili stranu Smer aby ludom pomohli a teraz ste tu istu chybu urobili. Naleteli ste Matovicovi a Kolarovi co vam vsetko naslubovali a po volbach skutek utek vsetko dobre co bolo rusia a teraz zasa kricite Fico a Pellegrini pomahajte nam. Podla tejto bandy co vladne mladi ludia ani do dochodku nepojdu. Pred zavodmi budu poukladane rakvy a tam hned budu ukladat ludi co nebude vladat robit a budu umierat pri strojoch. Teraz vidite akych ludi ste si zvolili.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2020 07:39 ~Zmazané: October 13, 2020 04:48
Pani Viera Ondrejcikova odkiaľ viete koho sme volili teraz aj pred rokmi napísala som svoj názor s čím nesúhlasím a čo sa mi nepáči..... Som presvedčená že ste si zvolili tých správnych
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 17:47 ~Zmazané: October 13, 2020 07:46
no ak zrušia zastropovanie dôchodku, tak to bude prvá vláda, ktorú pravdepodobne občania ukameňujú...a podľa tých statusov by mali byť nové voľby
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 15:47 ~Zmazané: October 14, 2020 15:15
a obete sú občania, ale... musíme byť obete,,??
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 14:16 ~Zmazané: October 13, 2020 01:37
Ja si myslím, že je to hra na dobrého a zlého. Sulík si vytiahol dnes zápalku, že on bude za dobrého. Musí existovať nazvem to "vyvažovanie" názorov v politických táboroch
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 14:00 ~Zmazané: October 13, 2020 01:37
Su tito dvaja kompletni?? Sa hadaju cez fb? Kks ziadna vážnost.. uboziaci
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 13:12 ~Zmazané: October 13, 2020 22:53
4. Hanba
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 12:55 ~Zmazané: October 13, 2020 01:37
Rozkradli na rozdiel od nich nerobili zisky zahraničným bankám atd....Najviac sa Slovensko rozkradlo za Dzurindu a Heger ved len same podvody robia od zaciatku!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 11:11 ~Zmazané: October 13, 2020 01:37
Pán Chmelar až nato že Heger ma nepresvedčil. A trochu strácam kontrolu nad Vašim názorom. Na vysvetlenie nedá sa kopať pre obidve strany.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 11:25 ~Zmazané: October 13, 2020 01:37
Ale samozrejme, že sa dá. Stačí nemať klapky na očiach, nezatvárať si ich pred prehreškami jednej strany a nemať krvavé oči voči druhej strane. Ale chápem, že pre väčšinu ľudí je to ťažké. ;)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 11:29 ~Zmazané: October 13, 2020 01:37
Eduard Chmelár pan Prášek Martin mal niekedy kontrolu nad vašim nazorom? Samozrejme, da sa kopat pre obidve strany - ale len ked maju pravdu. Ak obe strany klamu, tak nemusite resp. by ste nemali kopat za ziadnu z nich
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 11:55 ~Zmazané: October 13, 2020 01:37
Eduard Chmelár Nie je to ťažké. Vôbec nič nie je ťažké. Iba treba konečne pochopiť, že treba rozlíšiť pšenicu od pliev! Veľa vecí som dokázal vytknúť vláde Roberta Fica. Ale to, že sa tu niekto donekonečna vyhovára na predchádzajúcu vládu, je už až trápne. Dobré urobil Fico, keď ponúkol tomu tajtrlíkovi, čo by sa chcel tváriť ako minister, vizitku generálnej prokuratúry. Veď nech konajú. Ak majú indície, nech ich podajú. Nie do vetra tliachať nezmysly.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 11:57 ~Zmazané: October 13, 2020 01:37
Martin Smire Skrabak veľký súhlas . Keby sme sa riadili tým, že nie je podstatné kto povie, ale čo povie, mohli by sme ako krajina posunúť. Ibaže... nech je návrh alebo riešenie akomkoľvek dobré, akonáhle ho vysloví opozícia, nik ho nepodporí a nezaoberá sa ním. A je úplne jedno, kto je opozícia a kto kolalícia! A to sa deje už 30 rokov. Politikom nejde o krajinu, ale o vlastný prospech, prestíž, vlastné ego. Žiaľ. ‍♂️
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 12:34 ~Zmazané: October 13, 2020 01:37
...súhlasím s tým,že dobré návrhy treba podporiť,nech ich navrhne hociktorá parlamentná strana...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 12:45 ~Zmazané: October 13, 2020 01:37
Jozef Oravec: Az na to, ze je z vas taky "expert", ktory vyhlasuje divy mak za psenicu. Uz viackrat som upozornoval, ze tieto mafianske vyhovorky - ak mate dokazy, tak konajte - tu pouzival uz Dzurinda pri rozkradani plynarni. Vy ste fakt slepy, ze nevidite, ako smeracki oligarchovia rozkradli tuto krajinu na kost? Ako sa tu mnohonasobne predrazovali statne zakazky? Ako Fico odovzdal ziskovu cast elektrarni do ruk Kretinskemu a stat si ponechal stratove casti? Kde zijete? Usvedcit niekoho v oligarchickom state je nadludsky tazke, ale to, ako nehanebne sa tu kradlo za vsetkych doterajsich vlad, nevidi len idiot.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 12:50 ~Zmazané: October 13, 2020 01:37
Eduard Chmelár máte pravdu, usvedčiť je ich veľmi ťažké. A je jedno koho. Ale zdravý sedliacky rozum nepustí. Keď sa niekto chváli tým, čo sa za jeho vlády urobilo dobré, je síce pekné, ale... tak isto je zodpovedný aj za tie negatívne veci, ktoré sa počas jeho vládnutia diali. Raz darmo, riadil štát, takze je za jeho stav a obraz aj zodpovedný!!!‍♂️
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 12:56 ~Zmazané: October 13, 2020 01:37
Eduard Chmelár Ale veď som tu o tom sto krát písal. O všetkých vládach od "nežnej revolúcie"! Počnúc Čarnogurským a končiac Ficom. Dobre som videl a chápal, čo sa tu deje, počas posledných tridsať rokov. Ale tiež som sa snažil hľadať aj to dobré, čo vláda Smeru vykonala. A tu už po pravicovej vláde Mikuláša Dzurindu, zostala krajina obžratá na kosť! Nikoho nejdem obhajovať. Ja aj tak tvrdím, že politici sú iba nastrčené figúrky, ktoré tu hrajú divadlo pre oči občanov, voličov a pre vrecká oligarchov a finančných skupín. Chýba je v systéme. Chyba je v tom, že robiť slušnú politiku v krajine, kde vládne kapitál, ide len veľmi ťažko. Obzvlášť že keď sú to takí kapitalisti, akých tu máme my. Nenažrané, zlodejské prasce, vykorisťujúce človeka človekom, nehanbiace sa sa za to, že pracujúcemu vyplácajú za prácu almužnu a nie výplatu!.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 13:11 ~Zmazané: October 13, 2020 01:37
Eduard Chmelár A nevyhlasujem divý mak za pšenicu, pán Chmelár, ani sa nepasujem za "experta"! Ono je dobre písať a nakladať aj jednej, aj druhej strane. Lenže v terajšej situácii je potrebné nájsť niekoho, kto by spoločnosť vyviedol z tohoto bahna a špiny. A stále tu nenachádzam osobnosť, ktorej by národ veril, kto by ľudí presvedčil. A ono to ani nejde. Veď všetky médiá sú v rukách kapitálu. Toho kapitálu, čo financuje volebné kampane politickým stranám, či politikom. Médiá ovplyvňujú verejnú mienku a tak je veľmi ťažké dopátrať sa pravdy.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 13:11 ~Zmazané: October 13, 2020 01:37
Eduard Chmelár ...to ste dobre napisali "ako nehanebne sa tu kradlo za vsetkých doterajsích vlád". Prečo mnohí argumentujú len rozkrádaním za posledných 12 rokov a tie predchadzajúce nevidia alebo nechcú vidieť?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 14:31 ~Zmazané: October 13, 2020 01:37
Eduard Chmelár Je to ťažké, lebo starosť o rodinu, obavy o každodennú existenciu, ľudí ubíja a tak sa utiekajú ku každému, o ktorom si myslia, že im pomôže. Nie každý je múdry, aby vedel s nadhľadom posúdiť čo sa deje. Preto je cenné, keď si dávate tú námahu a vysvetľujete im to.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 15:42 ~Zmazané: October 13, 2020 01:37
Pravda je vždy uprostred..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 16:35 ~Zmazané: October 13, 2020 01:37
Bohužiaľ, na zlodejov minulej vládnej partaje nie je v tejto koronovej dobe čas. Verím, že bude.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 16:54 ~Zmazané: October 13, 2020 01:37
Keď majú čas chodiť po svadbách, tak snáď by mali mať čas aj na iné. Pandémiu zjavne nezvládajú, povolať vojsko a políciu, je už fakt to posledné! Sudcovia, prokurátori, či vyšetrovatelia v krízovom štábe nezasadajú. Od volieb mohli veselo pracovať. Aj Mečiarove amnestie sú zrušené a nič sa nedeje. Takže pes bude niekde inde zakopaný. Ale určite sa veľmi poteším, keď budú všetky zločiny jednotlivých vlád, za posledných tridsať rokov riadne vyšetrené. Vrátane zlodejov, daňových a pozemkových podvodníkov a plagiátorov, terajšej vládnej garnitúry!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 17:11 ~Zmazané: October 13, 2020 01:37
Jozef Oravec Dočkáme sa ,na svätého NIKDY !
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 17:45 ~Zmazané: October 13, 2020 01:37
Pán Chmelár, ohľadom Slovenských elektrární by som si dovolil s Vami polemizovať. Fico neodovzdal ziskovu cast elektrarni do ruk Kretinskemu , ale len nevyužil predkupné právo, keď Enel predával 1/2 svojho podielu . Totiž za Dzurindu sa mu v rámci predaja strategických podnikov predalo 2/3 za smiešnu sumu a štát si ponechal 1/3. Takisto nie je pravda , že si štát ponechal len stratové časti, 1/3 je v celom majetku , t.j. aj v ziskových a stratových častiach. Ale v tých predražených zákazkách a oligarchoch máte pravdu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 18:36 ~Zmazané: October 13, 2020 01:37
Eduard Chmelár ...hadam ziskovu cast plynarni a nie elektralni...ci? :-)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 18:50 ~Zmazané: October 13, 2020 01:37
Nie, EPH vlastni aj plynarne, aj elektrarne.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 19:40 ~Zmazané: October 13, 2020 01:37
Ľubomír Mihók : A to bolo čo, že nevyužil predkupné právo? Veď kto rozumie tomu, aký obrovský zisk odovzdal do rúk oligarchom, musí vedieť, že to bola najväčšia zlodejina storočia!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 20:42 ~Zmazané: October 13, 2020 01:37
Eduard Chmelár Pán Chmelár ja len toľko že Slovenské Elektrárne boli sprivatizované za vlády Dzurindu a podstatnú časť získal taliansky Enel vyše 60 % ostatné ostalo štátu , Ďalej dostali Taliani aj Gabčíkovo z ktorého celý zisk išiel aj im....po rokoch zrovna za toho zlého Fica bolo Gabčíkovo vrátené naspäť do Štátu..... A zrovna Enel sa rozhodol predať svoju čiastku Kretinskému a spol. Najprv 33% a po dostavbe 3 a 4 bloky ďalších 33 % taká bola dohoda medzi Enelom a Kretinskym..reap EPH.... takže štát ako menšinový vlastník mal zviazané ruky....Ja Fica nemusím,ale zas hádzať všetko na neho a jeho vládu je už moc.... myslím že i Tom veľmi dobre pojednáva Kauza Gorila.... A viem o čom hovorím lebo v tých Slov. Elektrarňach totižto pracujem....iba toľko ináč s Vami vo veľa veciach súhlasím a držím Vám Palce
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 21:19 ~Zmazané: October 13, 2020 01:37
Štefan-Ernesto Solčianský Vy Fica nemusíte, ale obhajujete ho falošnými argumentmi. To jednoducho nie je pravda: Fico NEVYUZIL predkupne pravo statu, ved potialto to boli oficialne informacie!! Neviem, či ste tak zúfalo neinformovaný alebo klamete, ako to bolo s Kretinskym, ale v informovanych kruhoch je to znama zlodejina. Zrejme ma aj svojich trollov. Bola to spinava dohoda oligarchov, a to, že pracujete v elektrarnach, este neznamena, ze viete o majetkovych transakciach, tak ako upratovacka v nemocnici nevie nic o operaciach.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2020 08:52 ~Zmazané: October 13, 2020 01:37
Miro Jánošík ... mal by byť!!!... zatiaľ je to viac v úrovni teórie a diskusie...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2020 08:59 ~Zmazané: October 13, 2020 01:37
Daniela Bartošová ... začiatkom bol Mečiar a ani jedna vláda si ruku nedala utrhnúť za 30 rokov... ale táto dnešná to je nonsens !!!...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2020 09:41 ~Zmazané: October 13, 2020 01:37
Eduard Chmelár Žijete tu aj Vy! Tak ako ja. Píšete knihy, vyučujete. Kandidoval ste na funkciu prezidenta. No a vidíte, stále to je málo, na to, aby ste niečo zásadné zmenil. Zbytočne tu píšete o "expertoch"!! Taký samý, ste bohužiaľ aj Vy! A vravieť, že ten kto to nevidí, je idiot, je tiež scestné! Ľudia to vidia, ale nevedia si pomôcť. Tých vlád sa tu už vystriedalo dosť na to, aby nastala zmena. Ale ako vidíte, ide to stále horšie a horšie! Táto banda lúzrov pokračuje v intenciách predchádzajúcich vlád, ibaže sa to snaží robiť sofistikovane. Keď už ľudia od týchto daňových a pozemkových podvodníkov, zlodejov a plagiátorov očakávali zmenu, tak nám niet pomoci! Mafián sľuboval byty! Kamarát Kočnera, ktorý s ním dohadoval voľbu generálneho prokurátora sľuboval prácu a slušnú mzdu. Premiér, človek čo podvádzal na daniach, sľuboval novú politickú kultúru a boj proti mafii!!! A prvé, čo spraví, že nechá zvoliť mafiána, za predsedu parlamentu. On, ktorý pri Dankovej diplomovke jačal ako Viktorka pri splave, zavzdušňoval sa od jedu v parlamente, nevedel mu prísť na meno, už pri sebe a svojich ministroch, má iný meter. Takáto je na Slovensku zmena k lepšiemu!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2020 11:10 ~Zmazané: October 11, 2020 20:00
Je to zmija
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2020 23:39 ~Zmazané: October 11, 2020 12:21
Eduard Chmelár no... je niekoľko možností na mier v Karabachu - buď Azerbajdžan uzná jeho nezávislosť, alebo uzná že to územie patrí Arménsku... alebo sa Arméni z Náhorného Karabachu odsťahujú... Aké nápady máte vy? Náhorný Karabach mal autonómiu aj za ZSSR a Azerbajždan ju odmieta uznať, pričom obyvateľstvo tej autonómie tvoria 95% Arméni.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2020 22:11 ~Zmazané: October 11, 2020 03:08
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2020 19:36 ~Zmazané: October 11, 2020 03:08
Pan Chmelar tieto zeme boli kedysi nezavisle az ich anektovalo Rusko -Armeni krestania,Azerbajdzan moslimovia,Rusi pravoslavni,tak co tu miesate hrusky z jablkami.Zasada -nechajte ich zit a nie co sudruh Stalin a Breznev zprznil!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2020 17:55 ~Zmazané: October 11, 2020 03:08
Ale neviem, či tam p. Chmelar nezabudol uviesť k hore menové ným najväčších debilov a blbcov Dostala a škrečka Osuského Čaputovej, a ďalších. Len tak na doplnenie Korčok.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem