blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7345
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 18, 2020 12:35 ~Zmazané: June 28, 2020 22:07
Beňová ostáva v Smere
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 18, 2020 12:21 ~Zmazané: June 20, 2020 14:01
Rozumel som pointe aj keď rozsiahle ako vždy, úprimné, žiaĺ neúčinné, ako som konštatoval pred voĺbami. Bojazlivé pomenovať jediné riešenie a to odsrrániť kapitalizmus. To je celé! Nemôžem sa zbaviť pocitu, že mnohí žiarlia ,že Fico drží prim 20 rokov a oni ani za svet vo voĺbách ani 5%.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 18, 2020 12:28 ~Zmazané: June 20, 2020 14:01
To riešenie je v článku jasne pomenované, ale o to nejde ani Ficovi, ani Pellegrinimu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2020 11:32 ~Zmazané: June 21, 2020 14:03
Pani prezidentka existuje štýlom: "kto nič nerobí, ani nič nepokazí". Jej omieľanie o tolerancii a pokore je také fádne a plytké, až je výsmešné pre Slovákov v situácii, v akej sa nachádzame. Odmieta pochopiť razantné kroky ku zmene a preto je na tom poste prakticky nepotrebná - však "žena z ľudu", čo chceme viac.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2020 19:14 ~Zmazané: June 19, 2020 12:07
Liberalne peniaze ju tam dostali, liberalny chleba bude jest. Bábka.. pre niekoho babika. Smer liberalizmu ma ale urceny, a moze kecat omacku kolko chce, nepomoze si. Za komentar p. Chmelar
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2020 18:25 ~Zmazané: June 18, 2020 14:00
Myslim si, pan Chmelar, ze by to chcelo viac energie na presadzovanie svojich lavicovych nazorov, zvlast v case ked, sa deli strana Smer. Prezidentka to robi dobre, aj ked dalo by sa este lepsie. Riesit Kiskove 4 percenta? Nemate ani tolko, napriek tomu, ze myslienkovo ste ovela dalej a s mnohymi vasimi nazormi, by ani 30 percent volicov nemalo problem... Z toho som ja osobne, ako volic strany Socialisti.sk, ovela viac smutny, ako z posobenia pani prezidentky...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2020 15:34 ~Zmazané: June 18, 2020 14:00
99/9 % súhlasim čo ste napísali p.Chmelar.Ale najviac ma zaujala vaša veta (Nemá vztah k národnym sviatkom a historickým medzníkom).Vela krát som si všimol že nepoužíva vo svojich prejavoch slovo "slovenský národ".Nechcem íst do hlbky a písat čo by bolo keby bolo ale to je také farizejské...Ináč ona asi tie prejavy nepíše takže treba zatým hladat ludí okolo nej....Ale aspon sa pekne usmieva
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2020 17:41 ~Zmazané: June 18, 2020 14:00
p.Silvia Petrovská....ja vám neberiem vašu hračku,len si ju nechajte...Ja neodsudzujem menšiny,len mi tu chyba aj nejaka hrdost,nie len kopanie do vlastneho štátu.Americký prezident Trump tiež oslovuje američanov Americky národ.. A pritom sú tam všetky národy sveta...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2020 19:32 ~Zmazané: June 17, 2020 12:06
Lebo národ je konstrukt
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2020 19:34 ~Zmazané: June 17, 2020 12:06
Najlacnejším druhom hrdosti je však hrdosť národná; prezrádza totiž o tom, kto je ňou ovládaný, že trpí nedostatkom individuálnych vlastností, na ktoré by mohol byť hrdý – inak by nesiahal po niečom, čo má spoločné s toľkými miliónmi. Kto má významné osobné prednosti, bude skôr spoznávať chyby svojho vlastného národa, lebo ich má ustavične na očiach. No každý žalostný hlupák, ktorý nemá na svete nič, na čo by mohol byť hrdý, siaha po poslednom prostriedku, aby hrdý mohol byť, po národe, ku ktorému práve patrí; ním pookrieva a je vďačne pripravený hájiť všetky chyby a hlúposti svojho národa rukami aj nohami. Národnému charakteru, keďže sa týka množstva, nikdy nebude možné úprimne priznať veľa dobrého. Ako národný charakter sa skôr nazýva odlišná forma, v akej sa v každej krajine javí ľudská ohraničenosť, zvrátenosť a špatnosť. (Schopenhauer)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2020 21:54 ~Zmazané: June 18, 2020 14:00
Narod je rovnaky socialny konstrukt ako narodnostna mensina, obcianska spolocnost, krajina (namiesto statu) - co su vyrazy, ktore uprednostnuje pani prezidentka. Pomenovania su neutralne. Vsetko ostatne je vecou Vasich fobii, frustracii a preferencii.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 17, 2020 04:18 ~Zmazané: June 18, 2020 14:00
Dália Gé Pani zlatá,píšete tu o individualizme a pritom sa skrývate za cudzí citát.Smutné...Individualizmus je cesta do pekla,stačí sa pozriet na USA kde je tento individualisticky prístup vyučovania vštepovaný už malým detom od ranného života velmi neštastný...preto sa v USA najlepšie darí psychologom a právnikom...to je holt,reálny život ale ja vám neberiem váš názor dokonca som sám svedkom odumierania šedej kôry mozgovej v našej svetovej populácii...ale toto je už nadpráca "slobodných oligarchických medii"...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 17, 2020 10:03 ~Zmazané: June 18, 2020 14:00
Vy máte pocit, ze na Slovensku je nejaká národnosť prenasledovaná? Tak v tom Vám nepomôžem, lebo na paranoju sú iní odborníci. A na tejto stránke sa vyjadrujte slušne.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 17, 2020 10:27 ~Zmazané: June 18, 2020 14:00
Dalia Ge: Romovia nepredstavuju narodnostnu, ale etnicku skupinu. Ano, su vystaveni urcitym formam rasizmu a diskriminacie, ale Vy vnimate problem rovnako obmedzene a nenavistne ako rasisti a nacionalisti. A raz som Vas uz upozornoval, druhy raz nebudem. Ak pre Vas forma nie je rovnako dolezita ako obsah, spravate sa rovnako ako ti, na ktorych tu prskate a hulvatov na svojej stranke pestovat nebudem. Adios.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2020 15:32 ~Zmazané: June 19, 2020 12:07
Aj mne sa zdá, že tie chvály na činnosť prezidentky nie sú na mieste. Ona vždy keď má príhovor, používa len bežné frázy.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2020 13:38 ~Zmazané: June 19, 2020 12:07
Možno sa dá dopovedať - pripravuje sa na konflikt vo vhodnej chvíli
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 14, 2020 20:13 ~Zmazané: June 19, 2020 12:07
Kto bol vo väčšine štátov v západnej Európe tak vie ,že tam sú obchody v nedeľu zatvorené....a zaujímavé je ,že predavačky tam zarábajú podstate viac ako u nás.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 12, 2020 22:13 ~Zmazané: June 14, 2020 14:02
Len nevzdelaný kretén môže posplietať takú znôšku hlúpostí, a potom povedať docentovi histórie, že nemá dejiny v láske a mal by študovať. Vďaka, blbečku, pobavili ste ma.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 12, 2020 12:08 ~Zmazané: June 20, 2020 14:01
Bol tam predseda parlamentu, minister vnutra, skolstva a zdravotnictva, policajny prezident.. koho tam este posleme? Som zvedavy
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 12, 2020 08:44 ~Zmazané: June 16, 2020 10:05
Otázku nedeľnej prevádzky obchodov sme v rodine preberali aj s už dospelými deťmi, ktoré už majú vlastné rodiny a názory. Neprišli sme k jednotnému názoru. Ja s manželkou sme boli za zatvorené obchody v nedeľu. Vieme si zabezpečiť a zorganizovať nákupy tak, že nedeľu trávime spolu s rodinou. Syn sa prikláňa k názoru p.Sulíka, že je to vec managerov obchodu. Pokiaľ sa im nedeľný predaj oplatí vykonávať aj za cenu zvýšených prevádzkových nákladov, tak nech sú otvorené! podmienky zvýšených prevádzkových nákladov a ľudia sú ochotný isť za týchto podmienok do práce, tak nech chodia. súhlasím. Mám za to, že je to len otázka organizácie rodinných nákupov. Za socíku sme mali
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 12, 2020 08:30 ~Zmazané: June 16, 2020 10:05
Veľký obdiv a úcta. Viem že jemu to už nepomôže, ale škola by mala byť pomenovaná podľa neho a pamätná tabuľa na škole by pripomínala jeho obetu a hrdinstvo. Spolu s vyplácaním, nie len výsluhového dôchodku, je minimum toho čo môže štát pre pána učiteľa a jeho rodimu vykonať
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 11, 2020 20:55 ~Zmazané: June 21, 2020 14:03
Pri tejto strašnej tragédii, ktorou sme začali "konkurovať" zbesilému USA, kde sa takéto niečo deje (preženiem) takmer na dennom poriadku, musím povedať jednu zásadnú vec: aj teraz sa potvrdilo, že pravidlá spravidla diskriminujú tých, ktorým by mali, naopak, pomáhať. Už niekoľko rokov začalo platiť na školách tvrdé pravidlo bezpečnosti - vstup je "prísne monitorovaný", rodičia majú ZÁKAZ vstupu do školy. Je to pre to, aby do nej nemohol vstúpiť vrah, zločinec, zabijak, terorista. Žiakov nad 8 rokov chápem - nepotrebujú rodiča pri sebe. Ale ľutujem tie maličké stvorenia I. stupňa, malých prváčikov, ktorým by rodič pri šatni pomohol, podržal tašku, prezul ho, dal mu láskavý božtek "pre dobrý deň". Toto sa od istých čias nedeje. Ochladzuje to vzťahy, a potom vyrastie napríklad aj takýto grobian, ktorý si to namieri rovno do riaditeľne, a zabíja. Nehovorím, že (len) preto. Ale tisíckrát som si pri vstupe do školy (máme tam zubárku) pomyslela, že načo táto šaráda, keď ten, kto chce vraždiť, si do školy určite nájde "cestičku". Dnešná vrútocká tragédia je toho dôkazom. Buď zmiernime pravidlá, alebo ich dodržujme tak dôsledne, aby sa táto hrôza už nikdy viac nestala... !
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 11, 2020 19:29 ~Zmazané: June 13, 2020 14:01
Mna moj matematikar fackoval aby som sa nieco naucil..a dakujem panu Skovranovi, ze som sa naucil geometriu, alebo ine matefuckoviny kt som do zivota dostal..hoc som aj otrieskal hlavu o tabulu ale za vsetko mu dakujem..discipline a hlavne ucte voci starsim..a pomohlo mi to v zivote a nikdy to nelutujem!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 11, 2020 18:16 ~Zmazané: June 13, 2020 14:01
Je to premiér sám pre seba, pre občanov našej krajiny nerobí nič. Jeho miesto bolo dnes vo Vrútkach.Žiaľ on to videl inak. Hanba mu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 11, 2020 18:14 ~Zmazané: June 19, 2020 12:07
Česť jeho pamiatke! Toto sú ozajstný hrdinovia, ktorý by mali byť príkladom spoločnosti ! Úprimnú sústrasť celej rodine
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 11, 2020 18:10 ~Zmazané: June 19, 2020 12:07
Ten učiteľ je hrdina, chránil deti a zaplatil vlastným životom, kedy to pochopí aj naša vláda
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 11, 2020 18:16 ~Zmazané: June 19, 2020 12:07
Katarína Abrahámová kopa bláznov.. Stačí si prečítať co odkazal náš pán premiér. Ktomu není co dodať.. Je to kus k
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 11, 2020 18:19 ~Zmazané: June 19, 2020 12:07
Katarína Abrahámová Nasa vlada,prosim vas,,Matelko napisal sprostost,,teraz nesiel palit sviecky,ako ked palil a mal pripravene sviecky a kahance,ked zabili novinara.Ci,tento hrozny cin,tiez nie je treba odsudit?Ved ten pan ucitel chranil svojim telom riaditelku a nevinne deti!Kde je Matelko,kde je pani prezidentka,ci delime ludi na milych a milsich??????
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 11, 2020 18:20 ~Zmazané: June 19, 2020 12:07
Mamka Majka Však to
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 11, 2020 18:55 ~Zmazané: June 19, 2020 12:07
Katarína Abrahámová nikdy
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 9, 2020 16:54 ~Zmazané: June 14, 2020 14:02
Ja som nacionalista! Pretože bez valsti prežije, vlasť bez národa nie! A tiež verím, že nie každý môže byť úplný Slovák, tak ako každý nnemôže byť Maďar, Japonec, Číňan a pod. A Most-Hid je podľa mňa rovnaká pakáž, ako SMK - ak nie horšia, ak su to slniečkári! - Maďari nie-sú štátotvorným národom a ústava sa meniť nebude! A dokonca by sa mala vyškrtnúť aj časť o národnstných menšinách! Ak zmeniť preambulu a ústavu, tak len tymto spôsobom! Nejaký občianský princíp je blbosť, v ten môžu veriť len liberáli a ľavičiari (nemysliac tradičných komunistov typu Husák a pod.). Takéto návrhy by sa malo tresta´t ako za valstizradu! A k tým školám: nechápem, prečo by štát mal dotovať menšinové školstvo, keď Slováci sú tí, kto tu hrá prvé husle. Nik nevraví, že by sa nesmie učiť maďarčina a zakladať sa kultúrno-menšinové spolky a podobne, ale prečo by im mal štát prispievať?! Pokiaľ ide o materiáli týchto organizácií zo zahraničia, mali by sa kontrolovať, či nie sú nejako závadné aprotištátne! A pokiaľ ide ešte o tú Maďarčinu: nech sa učí ako cudzí jazyk a vyučovanie v maďarčine je tiež otázna téma. Komu sa nepáči, nech vypadne za Dunaj aj z jeho podporovateľmi. Vidno, že tento paškvil píše dajaký ľavičiar, keď sa spomenuli kydy ako "my, ľud slovenský" ap odobné.... Normálne štáty sú tie, ktoré kašlú na nejakú obćianský princípa iné rozprávky. A nie, Maďari nemusia spievať "... Slováci ožijú...." stačí, keď budú držať h...bu a krok a nebudú vykonávať iredentistickú činnosť. Nacionálny princíp je jediný normálny s tým, že nie kaźdý môže byť Slovákom s tým, že priajtie jazyka, viery, tradícií a podobne, nestačí. Čo ale neznamená začatie s poslovenčovaním menšín, len is treba uvedomiť, ze finacie a iná podpora majú ísť na Slovákov, nie na ne (viac vyššie).
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 9, 2020 16:52 ~Zmazané: June 14, 2020 14:02
Ja som nacionalista! Pretože národ bez valsti prežije, vlasť bez národa nie! A tiež verím, že nie každý môže byť úplný Slovák, tak ako každý nnemôže byť Maďar, Japonec, Číňan a pod. A Most-Hid je podľa mňa rovnaká iredentistická pakáž, ako SMK - ak nie horšia, ak su to slniečkári! - Maďari nie-sú štátotvorným národom a ústava sa meniť nebude! A dokonca by sa mala vyškrtnúť aj časť o národnstných menšinách! Ak zmeniť preambulu a ústavu, tak len tymto spôsobom! Nejaký občianský princíp je blbosť, v ten môžu veriť len liberáli a ľavičiari (nemysliac tradičných komunistov typu Husák a pod.). Takéto návrhy by sa malo tresta´t ako za valstizradu! A k tým školám: nechápem, prečo by štát mal dotovať menšinové školstvo, keď Slováci sú tí, kto tu hrá prvé husle. Nik nevraví, že by sa nesmie učiť maďarčina a zakladať sa kultúrno-menšinové spolky a podobne, ale prečo by im mal štát prispievať?! Pokiaľ ide o materiáli týchto organizácií zo zahraničia, mali by sa kontrolovať, či nie sú nejako závadné aprotištátne! A pokiaľ ide ešte o tú maďarčinu: nech sa učí ako cudzí jazyk a vyučovanie v maďarčine je tiež otázna téma. Komu sa nepáči, nech vypadne za Dunaj aj z jeho podporovateľmi. Vidno, že tento paškvil píše dajaký ľavičiar, keď sa spomenuli kydy ako "my, ľud slovenský" ap odobné.... Normálne štáty sú tie, ktoré kašlú na nejakú obćianský princípa iné rozprávky. A nie, Maďari nemusia spievať "... Slováci ožijú...." stačí, keď budú držať h...bu a krok a nebudú vykonávať iredentistickú činnosť. Nacionálny princíp je jediný normálny s tým, že nie kaźdý môže byť Slovákom s tým, že priajtie jazyka, viery, tradícií a podobne, nestačí. Čo ale neznamená začatie s poslovenčovaním menšín, len is treba uvedomiť, ze finacie a iná podpora majú ísť na Slovákov, nie na ne (viac vyššie).
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 9, 2020 15:20 ~Zmazané: June 14, 2020 14:02
No jasne, róm je Slovák, vietnamec je Sloak, niekto zmiešaní je Slovák, stači keĎ sa tu okotia a príjmu príjpadne naśu kultúru! To tak! Ja mi na vracanie s taychto chorých názorov!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 9, 2020 15:08 ~Zmazané: June 23, 2020 18:03
Viliam Horvath
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 9, 2020 15:07 ~Zmazané: June 23, 2020 18:03
Juraj Štubniak dúfam,že je to sarkastická poznámka, alebo aj vy ste sa zbláznil?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 9, 2020 06:28 ~Zmazané: June 10, 2020 12:03
Myslím, že sme svojprávni ľudia, pán Chmelár. Myslíte si, že všetci učitelia sú nadšení z povinných letných prázdnin? Že by sa im nehodili napríklad 2 týždne septembrovej dovolenky v Tatrách? Ale vybrali si profesiu a s ňou i pravidlo júlových a augustových prázdnin. Prečo nedeľný predaj nenechať na DOHODE zamestnávateľa so zamestnancami?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 9, 2020 06:22 ~Zmazané: June 10, 2020 12:03
äň
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem