blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7343
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 23:00 ~Zmazané: November 1, 2019 06:33
Tekvicka uz velmi,velmi davno...ochrana pribytku pred "navštevou"
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 19:25 ~Zmazané: November 1, 2019 12:34
Máte pravdu pán Chmelár,dnes je slovanský sviatok Samhain.Pripadá na noc z 31.10 na 1.11.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 17:10 ~Zmazané: November 1, 2019 00:04
K tejto situacii len tolko, ze kto raz ma tak chce este viac a nezaujima ho ci ludia robia za 500 alebo 600Euro, ludia su mu ukdradnutí! Hlavne ze treba vytvarat uplne nezmyselne pozicie za ktore beru nehorazne peniaze namiesto toho aby radsej dali ludom(pracovnikom), nech sa paci nech si “manažment” vyskusa nie den alebo tyzden v takejto prevadzke ale cely rok!!!! Potom by som chcel pocut ich reakcie ci si clovek nezasluzi viac ako 600€. Hlavne ze kazdy rok nove auto a picoviny ale jedno nech si kazdy zapamata zdravie si za peniaze nikto nekupi. Asi tolko k tomu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 09:21 ~Zmazané: November 1, 2019 06:33
Ja by som prieskumy zakázal úplne. Alebo nech to robí Štatistický Úrad a každý kto by sa zúčastnil tak len na Občiansky Preukaz ako to tu už niekto spomínal.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 09:04 ~Zmazané: November 1, 2019 00:04
Uplne suhlasim, ludia by sa nemali rozhodovat na zaklade prieskumov, ktore su ucelove a zaplatene. Toto je bohuzial sucasny trend pre vela ludi (vid prezidentske volby). Moratorium moze vadit iba tym, ktori si tie prieskumy platia.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 08:59 ~Zmazané: October 31, 2019 17:31
Pán Chmelár, keby všetky agentúry prinášali ROVNAKÉ výsledky prieskumov verejnej mienky, tak by to už pre vás "Demokratov s.r.o." bolo v poriadku?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 12:17 ~Zmazané: October 31, 2019 17:31
Chris Pitchikin skúsim reagovať na túto hlúposť. Keby boli všetky výsledky prieskumov rovnaké, nedokazovalo by to ich možnú manipuláciu. Prieskumy nepotrebujú voliči, ale subjekty, ktoré ich kupujú. Voliči sa majú rozhodovať podľa vlastného presvedčenia, nie podľa prieskumov. Prieskumy sú umelé manipulative elementy, ktoré bránia prirodzenému rozhodovaniu sa voličov na základe programov alebo na základe sympatií voči subjektom volieb. Objektívnosť volieb možno zvýšiť jedine zákazom zverejňovania kupovaný h, čiže vysoko subjektivnych výsledkov prieskumov. Prieskumné agentúry sú súkromné firmy, nemaju objektivne pravidlá a normy na vyhodnocovanie výsledkov.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 13:03 ~Zmazané: October 31, 2019 17:31
Ladi Slav Mne je jedno podľa čoho sa rozhodujete pri voľbách vy. Kľudne voľte strany, čo budú mať nakoniec vo voľbách 8 tisíc hlasov keď vám to urobí dobre. Ale netvrďte mi tu, že renomované agentúry sú kúpené a robia prieskumy podľa zadania objednávateľa. To by bolo ako keby ste išli k doktorovi s rakovinou a zaplatili si nech vám napíše potvrdenie, že ste zdraví. Vo voľbách pôjde o porazenie mafie a každý prepadnutý hlas môže chýbať. A mafia to a vie v štýle mečiara skúša a ešte bude skúšať všemožné triky.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 08:57 ~Zmazané: October 31, 2019 14:03
Rozpravam sa s mojimi znamymi, je medzi nimi vela takych, ktori otvaraju usta a nadavaju na vsetko ale volit nebudu. Je to smutne. Snazim sa ich presvedcit o tom, ze k volbam by mali ist a vybrat si hlavne stranu, ktora im vyhovuje ale nie necinne sediet a nadavat na vsetko. Mali by aj oni svojim hlasom prispiet k zmene a lepsiemu zaciatku. Robim vsetko co sa da, aby som ich dokazala presvedcit. Moj hlas mate urcite tiez
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 3, 2019 10:30 ~Zmazané: November 3, 2019 22:30
Oni predstavujú pre spoločenskú väčšinu veľký problém, vlastne aj pre seba. Teraz má každý na výber od krajnej ľavice po krajnú pravicu a ak polovica oprávnených voličov nepríde voliť, je možné že tieto voľby budú posledné, ktoré by sa dali nazvať demokratické. "Priaznivci" totalitného systému budú voliť určite do jedného ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 3, 2019 10:48 ~Zmazané: November 3, 2019 22:30
Peter Baňas a prave preto je mi luto, ze su taky zadebnenci, po krcmach sa stazuju, nadavaju na tento rezim ale nic pre to nerobia, aby bolo lepsie, aby dvihli zadok a dali svoj hlas podla vlastneho nazoru a volby. A to ma vie riadne vytacat
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 08:32 ~Zmazané: November 1, 2019 09:33
S druhym odsekom suhlasim. Ale dufam ze ma neukamenujete zas, ak vyjadrim iny nazor na ten zvysok. Hlavny problem podla mna je, ze prieskumy sa robit mozu, ale sa nesmu zverejnovat. Tym padom vytvorite dve kategorie ludi - tych, ktori sa k ich vysledkom dostanu a ostatny "plebs" - nas..to je podla mna protiustavne (cl. 12 ods. 2 v spojeni s cl. 26 Ú SR) suhlasim, ze prieskumy manipuluju verejnu mienku, ale to nerobia aj samotne media? Mame teda casom zakazat aj tym venovat sa pred volbami politickym temam? Skor by podla mna pomohlo, ak by agentura povinne zverejnovala objednavatela, ako presne formulovala otazky a ake dala odpovede na vyber. PS: prisla som sem diskutovat, ak mate iny nazor, to je OK. Rada si vypocujem aj protiargumenty. Ale na utoky reagovat nebudem.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 1, 2019 13:23 ~Zmazané: November 1, 2019 19:02
Maťa Lauf Hans nema byt aky protiutok, komentar je dobry..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 08:15 ~Zmazané: November 1, 2019 15:34
Socialisti si zatial nedavali robit ziadny prieskum ?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 1, 2019 11:35 ~Zmazané: November 1, 2019 15:34
Matej Špánik samozřejmě že ano. Je na to mnoho dôvodov. No to nedokazuje, že sú objektívne.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 1, 2019 11:37 ~Zmazané: November 1, 2019 15:34
Matej Špánik Martin Chmelik, a ďalej? Pekne srdiečko je v tomto len A.... A aké je B?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 08:08 ~Zmazané: November 1, 2019 19:02
Ja to vidím takto. Väčšina vaších názorov sa mi pozdáva, preto by som vás asi volil. Mne ale v prvom rade záleží, aby zo scény odišla Ficová mafia, a dať hlas vám pri preferencii 1,2% by pomohlo, komu asi?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 08:16 ~Zmazané: November 1, 2019 19:02
A presne kvôli takémuto zmýšľaniu ľudí nikdy zmena nepríde..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 08:29 ~Zmazané: November 1, 2019 19:02
JaNina JaMná súhlasím. Ale je to progres.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 09:04 ~Zmazané: November 1, 2019 19:02
Ján Lehotský Práve o tom to je.Myslime si, že náš hlas prepadne,ale keď to tak povie každý,tak to tak bude.Treba ľudí presviedčať.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 11:27 ~Zmazané: November 1, 2019 19:02
Helena Bieliková povedal som že program socialistov je fajn. Bojím sa ale totality ak by to prerástlo. Prvky ako ochrana a pomoc slabším, ochrana prírody.. , super, ale bezbrehé rozdávanie a sľubovanie neba, to nie. Bez revolúcie to aj tak nepôjde, to musí byť jasné aj p. Chmelárovi.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 1, 2019 11:45 ~Zmazané: November 1, 2019 19:02
Ján Lehotský Totality sa báť nemusíte, tú už tu máme. Prežívame neobmedzenú moc peňazí a tie určujú takmer všetko. Už asi len na tok času nemajú vplyv. Ale myslíte si, že k vyššej forme demokracie sa dopracujeme tým, že budeme voliť to čo nechceme a nie to čo chceme? Vôla väčšiny (demokracia) sa presadí len potom, keď sa prejaví aj počas volieb.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 1, 2019 11:53 ~Zmazané: November 1, 2019 19:02
Peter Pokorný, totalitu si dobra pamätám, prežil som v nej polovičku života. Teraz máme demokraciu a musíme sa o ňu starať. Moc sa nedarí, nevzdávať.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 1, 2019 19:07
Ján Lehotský Aj ja mám istú historickú pamäť. Za socializmu som prežil 34 rokov. Súhlasím, len by bolo dobré aplikovať princípy demokracie aj vo sfére ekonomiky.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 1, 2019 20:21
Začnime sa zdraviť, po sebe upratovať a prestaňme furt niečo zakazovať. Ak je demokracia dodržiavanie dohodnutých pravidiel, tak potom kludne aj v ekonomike.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 07:43 ~Zmazané: October 31, 2019 14:03
P CHmelár možno sa zdá,že to nesúvisí jedno s druhým pri voľbách ,ja som spomenul ,že výsledky volieb musia kontrolovať zúčasnené strany nie štatistický úrad ,ktorý je nedôveryhodný štátny úrad,preto si myslím že nejaké predbežné neoverené prieskumy by stratili akýkoľvek význam ,určite voliči budú voliť podľa vlastného presvedčenia,pretože zaviesť prekrývanie volebných listín to by nemalo byť.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 07:34 ~Zmazané: October 31, 2019 14:03
No veď je to je tak,ze prieskumy zavádzajú,napr.Kiskova strana dlho pred založenim figurovali v každom prieskume,cize sústavne dávana do pozornosti,naproti tomu registrované strany sa do prieskumu ani nedostanú,cize sa v zozname prieskumníkov ani nenachádzajú.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 07:24 ~Zmazané: October 31, 2019 14:03
volic ma pravo na informacie i dezinformacie. Mal by sa vediet spravne rozhodnut a nenechat manipulovat. Zial kto nesleduje politicky vyvoj a nevie si vytvorit nazor, podlieha medialnemu tlaku a tu nesystemove opatrenia nepomozu. Napokon, ustavne zakony a moratoria sa u nas porusuju dost casto, no nikomu sa za to este nic nestalo
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 07:23 ~Zmazané: November 1, 2019 06:33
Prieskumy zneúžívajú niekt. politické strany vo svoj prospech. To je jasné.. Všetko, alebo nič. Aký problém? Buď nie je žiadne moratórium, alebo nech je tých 50 dní... Marketing, biznis, na vzorke,.. 1000 opýtaných ?? Pre koho pracujú tie agentúry, kto ich platí??
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 1, 2019 16:49 ~Zmazané: November 2, 2019 15:03
Mário Pavle tiež sa mi zdá, že vzorka 1000 ks je nič nevypovedajúca... vzhľadom na množstvo oprávneného voličstva.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 07:09 ~Zmazané: November 1, 2019 00:04
1. Voľby niesú súboj myšlienok , večšina ľudí chce emócie 2. Preferencie sa kupujú pomocou manipulácie emocii 3. Ľuďom to vyhovuje, ( vasčšine) pretože netreba rozmýšľať.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 07:25 ~Zmazané: November 1, 2019 00:04
Bohužiaľ je to stále tak a navyše na veľkú skupinu prevažne mladých zaberá sektárstvo, elitárstvo, nacionalizmus, fanatizmus ......
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 07:34 ~Zmazané: November 1, 2019 00:04
Ešte iba predložím dokaz môjho tvrdenia: pán Chmelár nieje prezidentom.... z akými myšlienkami mu môže terajšia pani prezidentka konkurovať ? Ale väčšina ma dobrý pocit že dobre vyzerá .
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 07:52 ~Zmazané: November 1, 2019 00:04
Peter Ostromecky bingooooo
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 08:01 ~Zmazané: November 1, 2019 00:04
Peter Ostromecky Ano, aj to, že sa vyhla "za pomoci" priamej mediálnej argumentačnej konfrontácii to dokazuje ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 08:04 ~Zmazané: November 1, 2019 00:04
Peter Baňas bala sa,ukazala by sa ako totalna hlupana,ktorou aj je
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 08:12 ~Zmazané: November 1, 2019 00:04
Sona Dubekova Vôbec nie je hlúpa, len pôsobí akoby "plávala na vlne" globalistického ideologického aktivizmu, preto aj polarizuje ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 08:20 ~Zmazané: November 1, 2019 00:04
Peter Baňas mne nerezonuju taketo karieristky.ona za kazdu cenu chce byt navrchu.a nieco podstatne jej chyba,to je skor moja zenska intuicia,preto ju povazujem za hlupu.lebo nevie sklbit svoje schopnosti s moznostami /nie spekulantstvo/,lebo jej sposoby postupu od skolskych cias nesvedcia o jej mudrosti a cistom charaktere ako ju media prezentuju.byvam v Pezinku,moj syn chodil s jej bratom na gympl,vnimam to mozno preto inak
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 08:35 ~Zmazané: November 1, 2019 00:04
No pozrite v zásade súhlas, len Vy tu riešite veci ako sú a ten Edov príspevok je o tom ako by veci mali byť ak by sme chceli mať národ demokratov. To, že to spravidla vyhrávajú emócie je dôkazom toho, že ľudia demokracii v zásade nerozumejú ako systému v ktorom majú možnosť zvoliť toho kto bude na základe podobného hodnotového nastavenia hájiť ich záujmy a to bez toho, aby boli v konflikte s inými, ale toho, že sa rozhodujú na základe politického marketingu a emocionálnej manipulácie a voľby sa tak menia na "Slovensko hľadá poslancov" či "Farmu poslancov". Preto ja osobne vnímam to moratórium opatrne optimisticky.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 10:46 ~Zmazané: November 1, 2019 00:04
Sona Dubekova Títo takzvaní "ľavicoví liberáli" v podstate ani nie sú liberálmi v pravom slova zmysle a ľavičiarmi už vôbec nie, iba šikovne kamuflovaní globalistickí pravičiari šíriaci akúsi totalitnú ideológiu. V určitých veciach majú aj pravdu, ale v tých podstatných v podstate chcú "uniesť" systém mimo demokracie ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 1, 2019 08:13
Vieme všetci v čom je najväčši problém....Ani nie vtom moratorium ale v peniazoch.Keby p.CHmelar mal dost penazí ani by to jeho moc nemrzelo ale žial peniaze majú tí čo sa hrajú na demokraciu a slobodu...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 13:20 ~Zmazané: November 2, 2019 19:00
kolko zaraba vobec taky odborar v Kii (alebo v inom vacsom podniku) a kto ho plati? co vlastne robi taky clovek cez pracovny tyzden? su niekde zverejnene tieto veci?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 14:15 ~Zmazané: November 2, 2019 19:00
Marek Duda keď sa pridate k odborarom, čo Vás budú zastupovať pri vyjednávaní o mzde a pracovných podmienkach pre zamestnancov ...... budete vedieť koľko zaraba ODBORAR. A nepýtajte sa koľko zarába manažment?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 14:31 ~Zmazané: October 31, 2019 11:02
Marek Duda môžem sa spýtať?Ste svojprávny dospelý človek?Alebo sa na chuja hráte?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 15:17 ~Zmazané: November 2, 2019 19:00
Helena Ondrušová ako sa mam pridat k odborarom, ked v nasej firme odbory nie su. ja sa pytam ze co robia cely den a nie kolko zaraba management. Ak je to sukromna firma, tak to su veci sefov, kolko daju manazerom.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 15:18 ~Zmazané: October 31, 2019 11:02
Ján Šebesta co konkretne je podla Teba chujove na mojej otazke? napisal som ju jasne, zrozumitelne a na nikoho som neutocil, tak ta prosim nepis tu kokotiny. Dakujem
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 15:19 ~Zmazané: November 2, 2019 19:00
2,5 násobok priemernej mzdy v závode
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 15:19 ~Zmazané: November 2, 2019 19:00
JaNina JaMná co konkretne bolo take trollove na mojej otazke? a co to ma spolocne somnou a mojim sefom???? si jebnuta, ci sa len 5tak tvaris, ze nechapes mojej normalnej otazke ... ale nech si kludna, zarabam okolo 2000 eur a sef? bohvie, ale tipujem ze okolo 10 000, ma pod sebou 600ludi, tak aj zarabat musi primerane.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 15:21 ~Zmazané: October 31, 2019 11:02
vdaka Julius, konecne normalna odpoved bez vedlajsich kokotin, ale to je typicke pre Slovac, bude pisat a riesit chujoviny namiesto normalneho jednania.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 15:21 ~Zmazané: November 2, 2019 19:00
Július Ďuso Hinka vdaka Julius, konecne normalna odpoved bez vedlajsich kokotin, ale to je typicke pre Slovac, bude pisat a riesit chujoviny namiesto normalneho jednania
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 16:42 ~Zmazané: November 2, 2019 19:00
Marek Duda Neutočím ani ja,len u nás sa hovorí na blbú otázku blbá odpoveď. Ako keby si sa pýtal čo robí pornoherec celý deň a koľko je jeho plat.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 18:40 ~Zmazané: October 31, 2019 11:02
Ján Šebesta akoze sorry, ale nazval si ma chujom, za to ze sa pytam kolko zaraba odborar? si ty normalny, ci uplny chuj si ty, ze sa takto bavis s ludmi ? daj sa dokopy a nauc sa kus vazit slova, aj ked na internete, kde je kazdy hrdina a pise chujoviny a v skutocnom zivote su nicim a nic nedokazali
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 19:34 ~Zmazané: November 2, 2019 19:00
Marek ked u vas vo firme odbory nie su, tak ich tam zalozte. Uvidite kolko budete zarabat a tiez o aky program sa vam zamestnavatel a zamestnanci postaraju. Predpokladam ze zazijete par prekvapeni. Jedno ohladom vysky platu (neprijemne) a druhe ohladom vytazenia (tiez neprijemne). Ale mozno sa mylim. Ved skuste a zreferujte nam to...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 21:18 ~Zmazané: November 2, 2019 19:00
Môžem sa vás spýtať, čo tu vediete za" kultivovanú" debatu ? Neviem, či ste si všimli, ale nie ste v krčme štvrtej cenovej skupiny....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 22:02 ~Zmazané: November 2, 2019 19:00
Viem preco reagoval Janko svojim sposobom, lebo ZA TO, ze roky stoji za ludmi, je evidovany ako zastupca zamestnancov, nie ako anonymne stado, ktore sa casto ani nepostavi na jeho stranu NEDOSTAVA ZIADNY PLAT, snad iba nejaku smiesnu rocnu odmenu za pracu v nejakej komisii, co je zasa obetovanie vlastneho volneho casu na ukor rodiny. Neviem odkial nabral Julius 2,5 nasobok priemernej mzdy, tomu neverim. Skutocni zastupcovia odborarov, ktori popri svojej praci denno denne riesia s kolegami ich problemy na pracovisku, tahaju sa s menzmentom za prsty, za co celia neustale tlaku, casto vyhrazkam z opacnej strany nie su plateni a verte, ze su taki, ale robia to z presvedcenia. Takze tento "odborar" si robi pocas tyzdna svoju pracu PRE ZAMESTNAVATELA, popritom musi stihat najst si cas na ludi, porady s menezmentom, riesenie podnetov, pripomienkovanie pracovnych instrukcii, vyjednavanie kolektivnej zmluvy, popritom praca v komisiach, pretoze sucastou je riesenie bezpecnosti na pracoviskach, stravovacie komisie a ... je toho este dost, vedel by som vam rozpravat. Kto ma trocha zaujem v podniku tak si tieto veci vie najst, nie su tajne a urcite sa takymto sposobom ako vy nespyta. Ale tusim na co narazate. Potom existuje este ina kasta odborarov a to su funkcionari plateni menezmentom na zaklade roznych dohod. Tu, kedze tarifna mzda je u nas bohuzial este legislativne tajomstvo nie je sanca dozvediet sa ako ocenuje menezment ich pracu v prospech .. teraz neviem, zeby zamestnancov? A nemozu to vediet ani clenovia odborov, kedze si ich neplatia z prispevkov. Cest vynimkam, ale prave tento sposob platenia si odborovych funkcionarov casto sposobuje ich ustretovost, loajalnost a ustupky pri konfliktnych situaciach medzi odborarmi a menezmentom. Vyjednane KZ su potom akymsi odvarom toho co by bolo mozne dosiahnut a nesu sa v zmysle "obojstranne vyhodnych dohod". V parxi vidime pre koho vyhodne. V zmysle "nebudes predsa bit ruku, ktora ta plati". A potom je este vyssi level odborovych funkcionarov a to su ti organizovani v odborovzch zvazoch, ktore zdruzuju podnikove odborove zdruzenia na profesnom zaklade. Tieto zvazy maju rozpocet z prispevkov, ktore odvadzaju urcite percenta na ich cinnost prave zo svojich rozpoctov podnikove OZ. Za tieto nase prostriedky by mali viest boj na vyssej republikovej urovni. Vyjednavat KZ vyssieho stupna, bojovat za nas v tripartite. Mali by sa zucastnovat na jednaniach v Bruseli a koordinovat odborovu pracu s ostatnymi europskymi centralami v jednoltivych statoch. Ich povinnostou je potom smerom dolu predavat skusenosti, skolit, podavat pravnu pomoc a zastupovat nas vsetkych trebars aj na Europskom sudnom dvore... a je toho este viac. Ked sa obzrieme aku dlhu dobu tu uz niektore odborove zvazy posobia, ake prostriedky sa im odviedli a porovname kam sme sa na europskej urovni v pozicii zamestnanca, ochrany jeho zakonnych prav, financneho ohodnotenia za odvedenu pracu za tych 30 rokov dostali su vase otazky Marek uplne v poriadku. Snazil som sa vsak (nielen) Vam vysvetlit, ze takymto generalizovanim, hadzete do jednoho vreca aj skutocne zapalenych, obetavych ludi a tym im beriete este ten zbytok motivacie plavat proti prudu a stat vcele casto tzv mlciacej vacsiny.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 08:05 ~Zmazané: November 2, 2019 19:00
Este raz tu bude niekto pouzivat vulgarne vyrazy, tak na tejto stranke konci. Ak sa neviete zmestit do koze, dajte si studenu sprchu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 31, 2019 08:12 ~Zmazané: November 2, 2019 19:00
Eduard Chmelár správne...pozrite sa ako to začalo a kto tu začal bezdôvodne hrubo nadávať.dakujem
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 11:18 ~Zmazané: October 30, 2019 15:30
doporučujem prečítať si... http://www.nwoo.org/2016/08/27/kontury-statneho-prevratu-na-slovensku-1-cast/?fbclid=IwAR2LnVDSGjHZTBqS295-LLULsOWh4qcYMF5qlOPIHc1sgwPLFizCsfPFfgc
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 05:02 ~Zmazané: October 30, 2019 22:31
Tak toto si naozaj vážim pán Chmelár. Na druhej strane... My robotníci sme z veľkej časti na tom tak ako sme, lebo nie sme často schopní kolektívnej akcie. A namiesto, aby sme sa združovali, budeme hľadať vinníkov mimo nás. Vládu, odbory... Inak odbory. Odbory sú vždy také silné, akí silní a odhodlaní sú ich členovia. A myslím, že v týchto fabrikách je to presne ten prípad. Nič im predsa nebráni nahradiť vedenie odborov, ktoré "ťahá" s vedením, niekym schopnejším alebo si založiť nové. Postaviť sa pasivne do pozície toho, ktorému celý svet ubližuje je ľahšie, ako pokúsiť sa ten svet zmeniť.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 29, 2019 22:27 ~Zmazané: October 30, 2019 12:00
Výraz Česť práci vyžadovali komunisti...nech je to myslené v dobrom,mne naskakuje husia koža...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 29, 2019 22:08 ~Zmazané: October 30, 2019 22:31
Kedze robim v jednej z tych fabrik..som ostal zaskoceny reakciou robošov na vasu navstevu..ze co tu on chce,nech pride robit za mašinu..im je pan chmelar takto dobre..oni nepotrebuju ani silnejsie odbory,ani nic..stratene pripady ;)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 29, 2019 22:51 ~Zmazané: October 30, 2019 22:31
Martin Mizerák s teba je čistý politológ
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 29, 2019 21:09 ~Zmazané: October 31, 2019 17:31
Vážený pán Chmelár, nerozumiem jednej Vašej argumentácii... prečo si myslíte, že by zamestnanec mal mať podstatné slovo v tom , aké rozhodnutia spraví jeho zamestnávateľ?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 29, 2019 21:24 ~Zmazané: October 31, 2019 17:31
veď zamestnanec je dočasná “funkcia” , zamestnancovi je ukradnuté, či a ako firma prosperuje... zamestnanec chce iba výplatu za svoj výkon... zisk bez rizika... keď firma skrachuje, jeho sa to netýka, bude si hľadať prácu a zárobok inde... mne to príde nelogické stavať zamestnávateľa a zamestnanca na tú istú rovinu...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 29, 2019 23:07 ~Zmazané: October 31, 2019 17:31
Lukáš Pravda , prepáčte že sa miešam do vášho vesmíru. A vidím že očakávate odpoveď od p. Ch. Ale vec sa má takto. Čisto teoreticky si predstavme že vlastníme firmu na čistenie žúmp. Zamestnávame na túto nevábnu a nekvalifikovanú prácu robotníka menom Dežo R. D. R. ráno príde do práce otvorí poklop a spadne do jamy z h..i a utopí sa. Z hocijakých banálnych príčin ( nemal ráno kávu, jeho žena je v pôrodnici alebo myslí na to že má dlhy ). Bol bez rizika a teraz je po ňom. Kdežto my mame problém s krachujúcou firmou ktorá prišla o zakázku za čistenie žumpy ktorá je navyše ešte plnšia.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 03:06 ~Zmazané: October 31, 2019 17:31
Daniel Jakubík , Deža nikto nenútil robit tú prácu, vybral si ju a uchádzal sa o ňu sám, keďže zrejme na nič iné kvalifikovaný nebol. Otázka znie: prečo by mal Dežo mať rovnaké slovo vo firme ako zamestnávateľ? Otázka bola na pána Chmelára, ale kľudne nech mi ju zodpovie ktokoľvek...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 06:06 ~Zmazané: October 31, 2019 17:31
Odpoviem na tomto fore velmi jednoducho, lebo je to tema na samostatny clanok. To je ako keby ste sa pytali, preco by mal mat obcan rovnake prava ako premier. Vola sa to ekonomicka demokracia.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 06:15 ~Zmazané: October 31, 2019 17:31
Eduard Chmelár nehádžte prosím podnikateľov do jedného vreca, štát sa často správa horšie a št podniky sú väčšinou jedna veľká katastrofa ☹️
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 07:18 ~Zmazané: October 31, 2019 17:31
Eduard Chmelár , takže tento princíp “ekonomickej demokracie” bude platiť selektívne iba na majetok podnikateľov alebo môže aj podnikateľ prísť do domácnosti zamestnanca a spolurozhodovať o tom, čo bude na obed a ako sa bude hospodáriť v jeho rodinnom rozpočte?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 08:47 ~Zmazané: October 31, 2019 17:31
Lukáš Pravda Neviem ci to myslite vaze, alebo to je pokus o ironizovanie :) , ale... Tak ako pracovnici nebudu rozhodovat o obede u "podnikatela", tak nebude on u nich. Ciel je ten, ze sa ciele (idealne vsetkych) zamestnancov v danom podniku zjednotia, tak, aby podnik prosperoval. Cize to, co na pohovoroch teraz ludia "fejkuju", ze ako velmi chcu pracovat prave v tejto firme a prinasat svojou svedomitou pracou prosperitu a podobny BS a realita je taka ako ste pisali v prvom prispevku - ciel je mat dobry plat. Cielom ekonomickej demokracie na pracovisku, je aby to nebola iba floskula, ale nieco blizsie k realite. Inymi slovami, pracovnici nebudu iba bio-roboti "sluziaci podnikatelovi", ale vsetci budu defacto podnikatelia s pravom spolu rozhodovania. Vo svete sa to vola Co-operative (Co-op), a viacero uspesnych podnikov funguje v tomto rezime. Ako priklad moze byt Orbea, firma vyrabajuca spickove bicykle v Spanielsku. Pravo spolurozhodovat samozrejme neznamena, ze ked pojdu natret branicku na plote, ze sa o tom musi tyzden rokovat. Ale ked management bude stat pred vacsim rozhodnutim, napr. rozsirit prevadzku, alebo merger s inou firmou, nakup techniky, premiestnenie podniku a pod., tak pracovnici budu poziadany o stanovisko. Zamerne pouzivam pojem pracovnici a nie podnikatel vs zamestnanci, pretoze tym naznacujem, ze toto archaicke delenie strati zmysel. Vsetci budu pracovat v danom podniku a spolurozhodovat o jeho chode. Samozrejme, tym nezanika rozne pracovne zaradenie a management bude stale zabezpecovat chod a sustruznici nemusia chodit na vsetky meetingy. Ale ked sa bude robit rocna bilancia ekonomiky alebo sa urocvat platy, tak k tomu budu mat co povedat vsetci (podobne tie spominane "vacsie/strategicke" rozhodnutia). Asi tazko potom nastane taka, dufam ze uznate ze debilna, situacia ako v US Steel, kde ten viac krat spominany management odcerpa rocne viac na platy ako 2500 bio-robootov,ale na dlazbu idu oni. Ono, vravi sa, ze kde je bieda, tam je zlo a ma to nieco doseba. Dusevna bieda je rovnako nebezpecna ako materialna, ale zakernejsia, lebo moze prekvitat aj v materialnom blahobyte.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 10:53 ~Zmazané: October 31, 2019 17:31
Eduard Chmelár, fandím Vám, prevažne súhlasím aj s Vašim názorom na domácu aj zahraničnú politiku ako politológa. No každý môže podnikať nemusí byť zamestnanec a potom má právo plnohodnotne využívať ekonomickú demokraciu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 12:31 ~Zmazané: October 31, 2019 17:31
‍♂️ To nie je ekonomicka demokracia, vsetci nemozu byt podnikatelia, aj zamestnanci maju svoje prava.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 14:04 ~Zmazané: October 31, 2019 17:31
Alena Mošková Ja som zivnostnik v sluzbach. Nikoho nezamestnavam, ale v tomto davam p. Chmelarovi za pravdu. Ked budu mat vsetci "pracovnici" priaznive prostredie na vykon prace, budu citit k firme spolupatricnost. Nebudu stracat cas a energiu na nadavanie, na premyslanie o tom, ci tento mesiac vsetko zaplatia..... a ked budu patricne odmenovani, tak to pocitime vsetci.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 14:57 ~Zmazané: October 31, 2019 17:31
Eduard Chmelár, samozrejme majú zamestnanci svoje práva a nikto ich nechce o nič ukrátiť, majú možnosti ako si ich presadzovať. Taktiež svoje práva majú aj podnikatelia. Pri všetkej úcte, podnikali ste niekedy a zamestnávali ste aspoň 10-50 ľudí? Tak po niekoľko ročnej skúsenosti v podnikaní a v SR bolo by dobré počuť Váš názor na “ekonomickú demokraciu”.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 15:06 ~Zmazané: October 31, 2019 17:31
Alena Mošková , presne tak...len ten, kto podniká, dokáže pochopiť, že to nie je váľanie si šuniek v roli zamestnanca... zažil som oboje a nedá sa to porovnať..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 15:21 ~Zmazané: October 31, 2019 17:31
Eduard Chmelár , samozrejme že nemôže každý podnikať. Pre upresnenie doplním myšlienku, každý má ale právo voľby buď podnikať alebo prípadne zvážiť u koho sa zamestná a za akých podmienok. Takto ja vidím využitie ekonomickej demokracie.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 15:58 ~Zmazané: October 31, 2019 17:31
Súhlasím s tým, že zamestnávateľ ide do rizika, že vložil svoje peniaze. Ale tu bola reč o prosperujucich firmách. Ide tu skôr o to, aby sa úspech [teda zisk] nedeli v pomerne 95 ku 5. Azda tí zamestnanci sa na zisku podieľali 5timi %. Len neinformovaný človek si myslí, že plat robotníka napr. v Holandsku [cca 3500 EUR] je len z tých 5 % zisku. A to je veľký problém na Slovensku. Česť výnimkám.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 29, 2019 20:21 ~Zmazané: November 1, 2019 12:34
Vo vela firmach to funguje v reealee este hirsie ale to sa tu pisat neda
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 29, 2019 20:00 ~Zmazané: November 1, 2019 15:34
pan . Chmelár, do materských škôl a základných škôl nepôjdete sa pozrieť na platy pomocných kuchárok ktorým náš štát nie súkromný poodnikateľ platí výplatu v čistom cca 480 Eur v čistom.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 22:32 ~Zmazané: November 1, 2019 15:34
a znova sa pytam, kto z vas pojde s nim a budete robit, co vam poradi? Pojdete sa sami bit za svoje prava, zasa cakame na jednoho osloboditela?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 29, 2019 18:53 ~Zmazané: November 1, 2019 06:33
Krásny večer Vám želám Pán predseda Socialistov.sk ... Keď tam najbližšie pôjdete idem s Vami ,lebo mne tento stav týchto ľudí tiež nie je ľahostajný ja sa ničoho nebojím ísť s Vami aspoň Nás bude viac ... Chcem Vám úprimne a čestne pomáhať ... Politika je moje hobby veľmi sa o všetko zaujímam ... Chcem Vám skutočne pomôcť ... Pán Eduard Chmelár máte moje uznanie a môj veľký obdiv a ako človeka si Vás nesmierne vážim máte veľmi láskavé srdce ... Mne to tiež nie je jedno ... Pridávam sa k Vám ... Už ako Vaša členka a na 100% už aj ako Váš volič ... Máte moju plnú podporu ...Ďakujem ,že ste ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 30, 2019 22:33 ~Zmazané: November 1, 2019 06:33
klobuk dolu, takto vyzera podpora
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 29, 2019 18:46 ~Zmazané: October 30, 2019 15:30
Neplánujete aj ZF Levice
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 29, 2019 19:05 ~Zmazané: October 30, 2019 15:30
Ďakujem za tip, prídem.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem