blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7343
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2019 17:02 ~Zmazané: October 12, 2019 11:03
Všetkým ide o to aby sa ti co najviac dreli pre tento štát pomreli a im zostali naše peniaze
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2019 22:56 ~Zmazané: October 12, 2019 11:03
Eva Šidlová nebude kto na ných drieť lebo popadáme ako hrušky!!! O čom tu všetci točite
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2019 13:46 ~Zmazané: October 12, 2019 05:34
Mozno zacnu za tie peniaze stavat plynove komory ako nacisti pocas druhej svetovej vojny a kto si nebude moct dovolit predrazenu liecbu a nebude chciet dalej trpiet v tomto nezmyselnom state, tak sa necha za maly poplatok (ved nic nie je zadarmo) otravit a potom spopolnit. Nacisti tvrdili, ze chori a postihnuti ludia su pre stat ekonomickou pritazou, chceli sa ich zbavit, podla nich mali pravo na zivot iba zdravi jedinci. Tento system sa ich snazi zbavit viac nenapadne a zaroven este chce na nich pekne zarobit.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 18:55 ~Zmazané: October 11, 2019 13:30
nie je nahodou VSZP vo velkej strate a nezachranuje ju stat z rozpoctu na zdravotníctvo? v prvom rade treba statnu poistovnu ktora funguje, potom sa stazovat na ostatne poistovne... ktore aj tak vacsinu zisku odvadzaju statu
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2019 03:36 ~Zmazané: October 11, 2019 13:30
Jakub Rumanovsky zhruba 2 roky dozadu "zmizlo" 270 milionov eur zo všeob.zdr.poisťovne...hoci sa o tom hovorilo,nikto dodnes nevyšetril,kam sa euráče podeli.Peniaze,ktoré idú z našich vrecák si delia ako zo svojich...a my im dávame a dávame..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2019 08:27 ~Zmazané: October 11, 2019 13:30
VšZP platí aj za ľudí čo poistné neplatia. Či už sú to neplatiči, bezdomovci apd. Prepláca aj viac výkonov. Ale aj tak Socialisti hovoria o priamom financovaní z rozpočtu. Nie o zachraňovni VšZP. Rozkradanie verejných financií nemá riešiť ministerstvo zdravotníctva ani poisťovne, ale polícia a súdy.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2019 09:49 ~Zmazané: October 11, 2019 13:30
tak ale treba za stav VSZP a zdravotnictva vinit stat...nie sukromne poisťovne..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 17:57 ~Zmazané: October 11, 2019 10:02
Jedna vec je to o com pisete, a osobne mi to pride ako dlhodoba zalezitost. Pride mi jednoduchsie a daleko efektivnejsie zamerat sa na prevenciu, vzdelavanie uz od zakladnych skol o alternativnych moznostiach liecby, bylinkach ktore bezne rastu v zahradach a na lukach (su medzi nami zial uz ludia ktori nevedia ako vyzera prhlava alebo ine bezne zdraviu prospesne bylinky) ako sa spoliehat na farmakia.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 18:27 ~Zmazané: October 11, 2019 10:02
Marek Dzurilla vážne?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2019 07:21
...a je vám jasné, že pri takomto type vlády sa to do osnov nikdy nedostane...? Prečítajte si, prosím, knihu Jiřího Janču Múj život s alternativní medicínou a hneď vám to bude jasné...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2019 09:11
Samozrejme, že by to bolo len normálne... a mnohí rozumní ľudia už na tento režim dávno nabehli. Problémom č. 1 je najmä to, že o efektívne a lacné liečenie nemá záujem ani ministerstvo zdravotníctva...!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2019 11:11
Stanislav Harčár pri tej ktoru mame teraz alebo pri tej ktorej castou by chcel byt p. Chmelar? Pri terajsej mi to je jasne a chciet to od nich by bola utopia a mrhanie energiou.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2019 11:12
Stanislav Harčár ale ved ministerstvo len kopiruje ludi a podsuva. Pokial ludia zacnu sami rozmyslat, situacia sa moze zmenit.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 17:56 ~Zmazané: October 12, 2019 00:01
...však to je proti našej ÚSTAVE,či nie?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 17:21 ~Zmazané: October 11, 2019 10:02
Pockajte, ved predsa kazda liekova kategoria by mala mat urcite lieky, ktore su zo zakona plne hradene, tzv. generika. Samozrejme, ze je na kazdom vyrobcovi, aku si stanovi svoju cenu, ale hlavne starsim a dochodcom musi byt umoznena dostupna liecba. Nechce sa mi verit, ze kazdy epilepticky pacient bude doplacat 41 eur na svoje lieky..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 17:49 ~Zmazané: October 11, 2019 10:02
Jozef Kalavský ja opatrujem priateľa, ktorý má epilepsiu, berie dva druhy liekov a platím len 0,16€ za recept.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 17:54 ~Zmazané: October 11, 2019 10:02
Katka Katkova Ano, tak by to malo fungovat. Ostatne mozu mat rozne doplatky. Dakujem za reakciu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 18:33 ~Zmazané: October 11, 2019 10:02
Jozef Kalavský Ani generiká nie sú zadarmo. Som kardiak, viem, o čom píšem. Samozrejme, sú lacnejšie. Voľakedy stovka v lekárni nám prevrátila oči. Teraz 20-40€...teda ja. Mesačne. A za sprej do nosa 6€... Asi zarábame toľko €, čo predtým korún.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 18:51 ~Zmazané: October 11, 2019 10:02
Labudová Danka Nic nie je zadarmo, to mate pravdu, verim Vam. Na druhej strane sa uhrada liekov urcuje tzv. kategorizaciou a v kazdej liekovej skupine by mal byt aspon 1 liek s nulovym doplatkom, takze kazdy pacient by mal mat moznost platit co najmenej. Ak si kupujete volne predajne lieky, tak tie bud nemaju uhradu alebo minimalnu a doporuceujem Vam, aby ste velmi zvazovala co potrebujete. Inak platite firmam celkom vysoke sumy. Sprej do nosa ak nie je na prirodnej bazi nekupujte, liecte to skor cestou byliniek, inak sa stanete chronickou pacientkou. Nech sa dari
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2019 17:53
Jozef Kalavský prečo nie je umožnena vsetkym pacientom v Cechach to ide len na Slovensku nie
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2019 17:54
Danka Praznovska Umoznene co, prosim?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 13, 2019 20:07
Jozef Kalavský Dostupná liečba nie je vždy najlepšia liečba.Generikum nikdy 100 perc.nenahradí originál.To dobre vedia pacienti,ktorí museli prejsť od originálu ku generiku.A ja to viem z vlastnej skúsenosti tiež.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 17:20 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
Keby všetky tie prachy išli do zdravotníctva tak každá nemocnica vyzerá ako hotel
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 17:08 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
Ale za toto sa strngalo? Alevo za co vlastne? Ludia chceli demokraciu ale dostali kapitalizmus. Nakoniec polka republiky skonci odkazana na charitstivne organizacie zakladajuce male bezplatne kliniky ktore nebudu schopne liecit ale iba ak maximalne tisit bolest. Vitaj amerika.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 17:31 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
Štrngalo sa za demokratický socializmus bez cenzúry, s možnosťou cestovať a realizovať sa prevažne v drobnom podnikaní. Asi nikto nebude teraz štatisticky zisťovať koľkí vtedy štrngali za liberálny kapitalizmus a privatizáciu, lebo by sa to nehodilo do médií ... :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 18:55 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
Peter Banas...89 nikto ani len netušil čo je to kapitalizmus a treba si naliat čistého vína vtedy aj ten zapadný kapitalizmus bol viac socialny.Ono sa to všetko zmenilo po otvoreni východného bloku.Jednoducho sme im za facku odovzdali v dobrej nádejí naše podniky a to bola chyba.Jednoducho sme im sami odovzdali konkurenciu...A preto si tu robia západné firmy čo chcú...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 17:03 ~Zmazané: October 12, 2019 11:03
Toto treba ľuďom pripomínať každý deň, aby vedeli, ako sa o nich postarali dnešné vládnuce strany. Neverím, že by toto vyriešili noví samozvaní víťazi volieb (PS, SPOLU, ZA LUDÍ)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 17:17 ~Zmazané: October 12, 2019 11:03
Maria Migasova to určite nevyriešia, akurát si sami pre seba nakúpia marišu a lsd
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 20:27 ~Zmazané: October 12, 2019 11:03
Maria Migasova ti to uvedu do uspesneho krachu ,okrem ich vreciek
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2019 14:06
Maria Migasova Tak to sa mýlite, PS/Spolu majú v programe opatrenia týmto smerom (napr. zákaz krížového vlastníctva), takže tento elaborát nie je nič originálne a revolučné
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 16:59 ~Zmazané: October 12, 2019 00:01
Sukromne spolocnosti nemaju vo verejnom sektore co robit a uz duplom nie v zdravotnictve! Potom sa peniaze povysuju nad zivoty ludi. Jednoznacny suhlas, dufam ze reforma zdravotnitva bude mat v programovych tezach vyznamne miesto.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 16:54 ~Zmazané: October 12, 2019 00:01
Presne tak. Tzv. Ekonomicka efektivita v snahe po zisku je v prikrom rozpore s humanitnym poslanim lekara a zdravotnictva.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2019 20:18
takže podľa vas každy kto pracuje v tzv.pomáhajucich profesiach by mal robiť zadarmo,lebo to je humánne? tiež zaujímavy uhol pohľadu......
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2019 21:45 ~Zmazané: October 15, 2019 22:30
Erika Molnarova pletiete so odmenu za pracu so ziskom.z podnikatelskej cinnosti. To je omyl. Este raz sa nad tym rozdielom zamyslite.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2019 14:19
Bohumil Gašparovič ale ved čo je na tom take zleho,ked niekto nedaj bože podnika v tej oblasti? prečo by sa nemalo podnikať v zdravotníctve, v sociálnej sfere,v školstve?ale nemalo by to byt viazane na žiadne štatne dotácie, potom by si každy vážil aj poskytovateľov a aj kvalitu služieb...teraz každy vykrikuje, že mám to zadarmo,tak to aj vyzera a každy sa tak stavia k tomu......aj poskytovateľ aj prijímateľ
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 16:35 ~Zmazané: October 12, 2019 08:30
Zdravorníctvo má byť všetko štátne,poisťovňa jedna,a hneď by sme mali financie na všetko!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2019 06:15 ~Zmazané: October 12, 2019 08:30
Daniela Vrabelová ale zdravotnictvo nepotrebuje poistovnu. ale uplne jednoduchy vzorec - moje odvody statu a stat zaplati priamo nemocnici alebo lekarovi (zubar, kozny...) za ukony, lekarni za pacientove lieky. ziadne poistovne s dozornymi radami, akcionarmi ....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2019 18:40 ~Zmazané: October 12, 2019 08:30
Daniela Vrabelová Plne suhlasim poistovna by mala byt iba jedna, s toho si odkrajuju na odmeny a platy a tak to potom vyzera.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 11, 2019 19:23 ~Zmazané: October 12, 2019 08:30
Martin Bystriansky aj tak by to mohlo byť
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2019 11:59 ~Zmazané: October 14, 2019 20:05
Daniela Vrabelová Naco tak malemu statu su tri sukromne poistovne?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2019 12:05 ~Zmazané: October 14, 2019 20:05
Olga Olgii Hudáčeková Ja toto dávno hovorím,od začiatku ko sa začali zakladať.ROZKRADNÚŤ,NABALIŤ SA!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2019 15:35 ~Zmazané: October 14, 2019 20:05
Olga Olgii Hudáčeková Veď jasné,že len na obohacovanie určitých ľudí.A bolo ich viac!Rozkradli a zmizli!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 12, 2019 18:26 ~Zmazané: October 14, 2019 20:05
Daniela Vrabelová lenže to by nemohla byť Slovac
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 16:25 ~Zmazané: October 12, 2019 00:01
Aj súkromné poisťovne zdieraju občanov.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 16:33 ~Zmazané: October 12, 2019 00:01
A pritom by stačilo ak by sa všetci poistenci prehlásili do štátnej a je koniec súkromných. Ale to je ako s obchodnými reťazcami, keby tam ľudia nekupovali skončili by a aj kvalita potravín by stúpla ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 16:39 ~Zmazané: October 12, 2019 00:01
No ved o tych je rec. A este presnejsie - o Pente.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 16:50 ~Zmazané: October 12, 2019 00:01
Eduard Chmelár : Penta vlastní xy nemocníc na Slovenku. Od zdravotných poisťovní si účtuje za hospitalizácie a zdravotné úkony pre pacientov, od neštátnych lekárov za prenájom ambulanciií, ....ale na modernizáciu nemocníc žiada eurá od ministerstva zdravotníctva, financií... a to nie malé čiastky, viď. Galanta. Nie je to proti zdravému rozumu a logike?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 16:58 ~Zmazané: October 12, 2019 00:01
Je to postavené na hlavu, celý systém.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 17:02 ~Zmazané: October 12, 2019 00:01
Emília Hatajčíková Je to postavené celé na chamtivosti.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 16:04 ~Zmazané: October 11, 2019 10:02
A dokial stat nezacne platit za statnych zamestnancov odvody ako podnikatelia, tak mozete aj sukromne firmy odtial vyhanat aj tak tam nic nebude!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 14:28 ~Zmazané: October 10, 2019 21:03
A zas nám len po zdanení ostane veľké H.... Načo dvíhajú platy keď spolu snimi stúpajú aj ceny. Však nemáme z toho žiadny zisk iba co z mesiaca na mesiac ideme do mínusu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 13:59 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
Veď všetci vo svete (okrem Kurdov) chceli aby Američania odišli, tak čo teraz zase chcú??? Aspoň budú donútení rokovať so Sýriou, ktorej mimochodom okupujú veľkú časť na ropu bohatého územia! Áno, KURDI SÚ OKUPANTI V SÝRII!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 14:27 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
Aky okupanti!? To iste mohlo Uhorsko povedat o Slovakoch (az na tu ropu samozrejme :))
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 14:31 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
Dobre rozmyslate, ale toho si je vedomy aj Erdogan, bojim sa, že neostane nikto aby s Asadom rokoval...aj preto tak rychlo Turci utocia..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 14:34 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
Adriana Slobodova , Kurdi žijú len pri severnej hranici Sýrie, ale za pomoci amikov okupujú obrovské oblasti kde žijú sunni a shia moslimovia. Pozrite si mapu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 14:39 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
Adriana Slobodova , Uhorsko by to mohlo povedať, keby Slováci okupovali ich Búdu & Pešť. Slováci to len vybúdovali, ale nikdy neokupovali.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 14:46 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
Jozef Kalavský , Turci nemôžu pozabíjať milióny Kurdov tak ako to robili v minulom tisícročí. Len nechcú aby mali svoj vlastný štát. To je ale na inú debatu...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 14:51 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
..Kurdi budú teraz "rokovať" hlavne s Tureckom.Či sa ešte k rokovaniu s Asadom dostú...?? Inak máte,myslím,žiaľ,pravdu...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 14:57 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
Lumír Čehák , vybrali si sami. Mali veľa možností rokovať s Assadom.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 14:57 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
Prosim vas, netarajte dve na tri. Kurdi su povodnym obyvatelstvom severnej Syrie, to, ze sa historicky Kurdistan rozprestiera na ploche piatich dnesnych statov, ktorych hranice len tak mimochodom nakreslili kolonialne mocnosti, je ina vec, ale oni su tam doma!! A ze vojensky k9ntroluju nejaku vacsiu cast uzemia? Preboha, zobudte sa, je tam vojna, v ktorej bojuje 15 statov!!! To je taka sprostost ako.keby ste povedali, ze Polsko okupuje cast Nemecka a Slovensko cast Madarska. Kazdy sa snazi ziskat najvyhodnejsie pozicie, iste je len jedno - ani Turci, ani Americania tam nie su domaci.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 15:00 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
Eduard Chmelár ...oni sú tam doma,to predsa nepopierame.Ale v spojení s cudzím štátom sa ozbrojene postavili legitímnej vláde a uzurpujú si územie.Ako inak,než okupáciou to chcete nazvať?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 15:00 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
Eduard Chmelár , nie všade. Nie sú pôvodným obyvateľstvom východnej Sýrie medzi riekou a Irackou hranicou. Tam sú momentálne okupanti.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 15:07 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
Eduard Chmelár , fakty pán Chmelár, nie len táranie. Pozrite si mapu. Kurdi okupujú 10x viac ako kde žijú.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 15:09 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
Este raz, Kurdi su tam doma a usiluju sa o nezavislost. To je uplne legitimny ciel 40-milionoveho naroda, ktory je bez vlastneho statu. Oni tuto vojnu nezacali. Oni v nej najviac obetovali v boji proti Islamskemu statu, tak tu netarajte nezmysly o nejakych vyhradenych rezervaciach, ktore im urcili kolonialne velmoci. Americania nikdy neboli uprimne na ich strane, len ich vyuzivali v boji proti islamistom. A Kurdi sa nepostavili syrskej vlade. Mate to cele popletene.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 15:14 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
Ale kdeze fakty - zlomyselne nekompetentne taranie. Podla coho chcete Kurdom urcovat zivotny priestor? Podla starovekych map? Podme hovorit, ze Slovaci okupuju Zemplin, lebo nebol sucastou Nitrianskeho kniezatstva. Ja o takychto sprostostiach nebudem ani diskutovat, ani sa necudujem, ze tu turecku propagandu sirite bez vlastnej tvare.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 15:18 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
Lubos Ducky Pan Ducky, kto povedal, ze Kurdi chcu svoj stat. Je to nerealne, tato myslienka je utopicka, nikto zo svetovych politikov nikdy na tuto myslienku nepristupi. A preco by Erdogan nemohol postupom casu vyhladit Kurdov, ktorich nenavidi?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 15:18 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
Eduard Chmelár , pozrite si mapu kde žijú Kurdi a porovnajte s mapou aké územie za pomoci amikov okupujú. Vôbec nehovorím o rezervácii určenej hranicami ale etnickom obsadení územia. Najviac v boji proti IS obetovala sýrska armáda. Kurdi mali možnosť kooperovať so Sýrskou armádou, vybrali si americkú. Bohužiaľ pre nich.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 15:19 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
A ked uz sa tu chcete ohanat legitimnou syrskou vladou, tak ta sa dorazne ohradila voci tureckej intervencii!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 15:22 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
Eduard Chmelár YPG nikdy počas celého konfliktu neprijali ani jednu z viacerých amnestií a nepripojili sa k sýrskej armáde. (na rozdiel od mnohých iných). Ostatné Vaše tvrdenia nerozporujem.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 15:23 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
Ste naozaj taky hlupak, ze nechapete, ze v boji za nezavislost Kurdi nemozu stat na syrskej strane? Alebo ste len plateny troll?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 15:23 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
Lubos Ducky Kurdi niekoho okupuju? Troska tarate, nie? Pan Chmelar ma pravdu, oni presahuju do okolitych statov a chceli by vlastny stat, ale to sa nikdy nestane..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 15:27 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
Eduard Chmelár , samozrejme že sa ohradili voči okupácii. To robia od začiatku a nie len pri Kurdoch. Kurdi mali na výber, ale sa spolčili radšej s amikmi, lebo si mysleli že im dajú vlastný štát. To im aj vlastne dali, ale iba pokiaľ tam budú americké vojská...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 15:30 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
Lumír Čehák Kurdi si branili svoje uzemie pred IS na severe Syrii a v oblasti Iraku, kde ziju, to prebiehalo v spolupraci s letectvom USA proti IS, co sa im aj podarilo. Kurdi kaslali na Asada, ktory sedi v Damasku, chapete? Ich nezaujima cela Syria ...ale teraz ked ich Amici prehodili cez palubu a hrozi im, ze ich znici Erdogan, tak hladaju spojenca, uz im nikto neostal, takze mozu zacat jednat s Asadom, len aby to stihli...snad som to napisal dost jasne
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 15:31 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
Eduard Chmelár , nemusím byť platený za to že s Vami nesúhlasím. Nie som hlupák. Keď Kurdi nemôžu stáť na Sýrskej strane, budú stáť na Tureckej. Drobná rada: Vy sa radšej venujte Slovenskej politike.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 15:34 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
YPG je najucinnejsia armada v boji proti islamskym extremistom. Sam som mal moznost spoznat jednu z jej veliteliek, lebo ano, jedna zostava je cisto zenska. Su to hrdinovia. Hovorit o nich ako o okupantoch alebo teroristoch je do neba volajuca bezocivost, nielenze preberate Erdoganov slovnik, ale je to podobny blud ako ked nacisti hovorili o slovenskych povstalcoch ako o banditoch alebo Madari o cesko-slovenskych legiach ako o okupantoch. Zasnem, co sa tu da posplietat.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 15:37 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
L. Ducky: "Nie som hlupak. Ked Kurdi nemozu stat na syrskej strane, budu stat na tureckej." Tak tu sa to uz meni na komediu. Ospravedlnujem sa vsetkym, ze som tu vobec minal energiu na nejaku racionalnu polemiku, lebo nie kazda hlupost stoji za odpoved. Drobna rada pre L. Duckeho: Vy sa uz radsej nevenujte nicomu. Lebo nemusite sa vyznat v zlozitosti blizkovychodnej politiky, ale mudrovat o niecom takom bez elementarnych vedomosti je kvintesencia hlupaka.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 10, 2019 15:38 ~Zmazané: October 11, 2019 07:02
Lubos Ducky Pocujte, ale uz vazne prehanate..Kurdovia nestoja ani na syrskej a toboz tureckej strane, snazte sa to pochopit! Kurdovia su vlastny narod, maju ine uvazovanie, ine zvyky ako ludia v Syrii. A Erdogan ich chce vyhladit, takze Kurdovia ak chcu prezit, tak bud sa spoja s Asadom alebo sa za nich postavi svetove spolocenstvo na cele s USA. Ani Rusi a EU za nich lobovat nebudu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 9, 2019 22:51 ~Zmazané: October 12, 2019 16:35
Pán Chmelár zdielam váš nazor.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 9, 2019 18:28 ~Zmazané: October 10, 2019 10:33
Dobrá správa o registrácii, ale hĺadajte ĺavicových spojencov. Programové tézy musia byť jednoduché, stručné, ale hlavne s konkretne s určenými nástrojmi ich dosiahnutia.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 9, 2019 17:52 ~Zmazané: October 9, 2019 21:34
Podľa toho ako je na tom väčšina ľudí na Slovensku si mali platy skôr znížiť ako tak veľa navýšiť alebo znížiť počet poslancov v parlamente a okrem toho majú asistentov to sú ďalšie veľké peniaze...dobre, nech by mali ale ozaj si ich zaslúžia všetci?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 9, 2019 17:34 ~Zmazané: October 10, 2019 14:00
...mame s tym vlastne skusenosti. Ak sa vas snazia media typu markiza a im podobne ignorovat znamena to jedine. Nie ste kupeni a je to taky maly barometer odklonu od sucasnej politiky stran, ktore sa zasluzili o terajsie neutesene postavenie pracujuceho cloveka na Slovensku. Bulvarne media nikdy nemali zaujem o skutocne problemy vacsiny ludi, ktori buduju tuto spolocnost. Tieto media pracuju podla vypracovanych schem, ktore maju cloveka zaujat zabavou za kazdu cenu, sokovat a trapne lacnymi serialmi a reality show odviest jeho pozornost od sledovania spolocenskeho diania. Pretoze, kto ma cas rozmyslat o politike a sledovat nitky napojeni na financne skupiny je nebezpecny. A na to predsa si vlastnici kupili a prevadzkuju tychto vymyvacov mozgov. Je len dobre, ze vas nevychvaluju a nevynasaju do neba, mame sancu, ze by tu uz konecne mohlo prist nove politicke smerovanie po ktorom uz niekolko desatroci volame.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 9, 2019 17:25 ~Zmazané: October 10, 2019 14:00
Nevidím dôvod na to, aby mala prezidentka taký vysoký mesačný plat. Je to amorálne a maximálne neadekvátne. Je to len figúrka, za ktorú rozmýšľajú a pracujú iní. Toľko, čo ona "zarobí" za jeden rok, nedostane robotník ani za celý život!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 9, 2019 17:05 ~Zmazané: October 9, 2019 21:34
Bude to tazke, proti presile, peniazom, lacnemu marketingu, zakulisnych/spravodajskych hier. Ale skutocna hodnota, myslienka to jedine nemaju a proti tomu ani vsetok majetok sveta nema sancu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 9, 2019 14:39 ~Zmazané: October 9, 2019 18:02
Ani cent by som im nedala národ priviedli do chudoby a zúfalstva nanutili nám do životov slniečkarov podvoluju sa EU a chcú dovliect migrantov nič by som im nedala ale zhabala majetok v prospech štátu
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 9, 2019 14:32 ~Zmazané: October 10, 2019 10:33
Naši poslanci by ešte mali platiť nám, že ich tam s trpíme kradnú ako straky a či opozícia alebo koalícia ale pár ich tam je ale málo
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: October 9, 2019 13:34 ~Zmazané: October 10, 2019 17:32
Úprimne pán Chmelár...čakal ste od nich iné jednanie? Ak chcete media, budete si ich musieť urobiť, založiť, kúpiť alebo nejak sa postarať o to, aby Vam venovali priestor. Inak budú húsť len muziku toho, kto ich platí. a u nás sú to takmer na 100% oligarchovia. Ľudia "povestní" láskou k socialistom...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem