blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7343
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 19:55 ~Zmazané: May 31, 2019 23:00
Pán Chmelár to vystihol.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 19:42 ~Zmazané: May 31, 2019 23:00
mne sa naopak zdá, že Európa sa začína vymaňovať z vplyvu USA... myslím, že ľudia začínajú chápať, že sme v nejakom štrukturálnom zväzku s ostatnými krajinami EÚ a že to je naša priorita... ambasády sa môžu usilovať o čokoľvek, ale v dobe Trumpa sa na Ameriku už podľa mňa nespolieha nikto... takže nebral by som vplyv USA momentálne vôbec dramaticky... naopak... uvoľňuje sa to... to je ale iba môj názor... neočakávam protiargument, ani nemám naň odpoveď... je to iba môj prvotný pocit
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 19:38 ~Zmazané: May 31, 2019 23:00
Pán Chmelár, hlboko sa pred Vami skláňam . Máte pravdu v každom jednom slove.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 19:17 ~Zmazané: May 31, 2019 23:00
...moj prezident...skoda....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 19:13 ~Zmazané: May 31, 2019 23:00
Môže sa tomu nejako zabrániť???
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 19:12 ~Zmazané: May 31, 2019 23:00
Otrasná blbos´t...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 19:04 ~Zmazané: May 31, 2019 23:00
Pán Chmelár , súhlasím s Vašimi názormi a naozaj je to písané vzhľadom k realite veľmi jemne, priam až diplomaticky.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 18:49 ~Zmazané: May 31, 2019 23:00
Prekovali sme svoje meče na pluhy a teraz nimi orieme pre tých čo tak neučinili.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 19:27 ~Zmazané: May 31, 2019 23:00
..aj im ale vládnu tie isté peniaze ,ako nám - už ide iba o to,či radšej oriete,alebo... :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 18:46 ~Zmazané: May 31, 2019 23:00
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 18:44 ~Zmazané: May 31, 2019 23:00
Žiaľ je to pravda.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 18:37 ~Zmazané: May 31, 2019 23:00
pekne a pravdivo napisane - ale komu? lebo tí ktorí to čítajú, o týchto skutočnostiach vedia, a pochybujem, že tých iných oslovíte. väčšinou sledujem vaše komentare a názory- súhlasim s nimi tak na 70%. Nevonia mi nejaka väčšia integracia so zapadnou európou, skôr sa stotžňujem s Orbánom. Ale ohľadom názoru o zmiešavani sa usa (schválne malými) do politiky iných štátov plne sa stotožňujem.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 18:32 ~Zmazané: May 31, 2019 08:15
Je to úplne jednoduché. Ani jeden americký vojak v Európe nemá čo robiť. Pokiaľ sa to nezmení ostane celá EU ten vtip ktorá je.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 18:28 ~Zmazané: May 31, 2019 23:00
Ak sa niekomu Slovensko javí ako kolónia, je to len vonkajší fyzický dojem pozorovateľa. Celkom iný , je mase skrytý fakt duchovnej pozície tohto národa, v ktorom sú prvky živého spojenia so Stvoriteľom a Jeho/Jej plánom Spásy všetkých a všade.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 18:23 ~Zmazané: May 31, 2019 23:00
Pred 40timi rokmi tu behali blbci s červenymi zástavami, dnes s modrými alebo pásikavymi a uz pomaly prestávam vidieť rozdiel medzi nimi...Budeme tu mať veselo myslím.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 18:22 ~Zmazané: May 31, 2019 23:00
Pán Chmelár sa právne dotkol identity. Ide o kľúčový faktor pravej prirodzenosti jedinca, či národa , primárne pochádzajúci z ich pôvodu - Stvorenia a Stvoriteľa. Avšak skutočná identita - totožnosť pravého "ja som" z Ja Som je vo všeobecnosti ľuďom a národom úplne neznámym pojmom. Dôvodom je zámena pravej identity ja som za falošné - vnútené ego - ako výsledku inkarnačnej straty seba-vedomia , a následných umelých formotvorných determinácií cez výchovu, vzdelanie, tradície, ideológie, vieru a všetky ostatné kultúrne a civilizačné faktory. Nimi je zformovaná umelá falošná identita ega, ktorého účelom je náhrada a strata pravej duchovnej identity , a orientácia jedinca výlučne na vonkajšie aspekty života . Výsledkom je strata záujmu jedinca a národa o všeobecný prospech a úžitok , a zámena lásky k blížnym, sebe a Stvoriteľovi , za sebalásku ega. Dôsledkom je dnes už masový efekt zrady, seba deštrukcie , duchovné, duševné a fyzické úchylky, choroby a oslabenia orgánov tela i štátu , vrátane vlastizrady. Kľúčovým faktorom masovej likvidácie pravej identity sú všetky formy násilia páchané na jedincovi , národoch a ľudstve. Z tohto pohľadu ,sme o identitu prichádzali počas celých ľudských a národných dejín. Otázkou teraz je , identita ktorých národov je Slovensku duchovne bližšia . Odpoveď spočíva v rozdielnom a spoločnom poslaní určitých piatich národov vo Veľkom pláne Spásy. Ide o jazyky - anglický, ruský, španielsky, český a slovenský. Tento aspekt prípravy podmienok ukončovania tohto časového cyklu a prípravy nového , v stratégiách ľudských priorít zatiaľ chýba.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 18:14 ~Zmazané: May 31, 2019 01:15
Tento clanok je absurdny. Uvedomte si ze tu nezijeme v rozpravke, kde mate princa na bielom koni a zlu carodejnicu. V realnom svete sa rozhodujeme, ze co je nasa najlepsia moznost. USA rozhodne nema tu najlepsiu zahranicnu politiku, nikto nieje dokonaly. Ale pre nas to je, a vzdy bude najlepsia volba. USA chrani medzinarodny obchod a demokraciu v celom demokratickom svete. Kde si myslite, ze by boli napriklad pobaltske staty, keby na nich nemala USA ocko? Samozrejme ze sa tu hraju hry na vyssej urovni, ak ste si nevsimli tak sme vychodna hranica EU a NATO. Nieje dovod predstierat ze je to jednostranna charita, vsetci maju svoje zaujmy. Ale tie americke rozhodne nie su horsie ako tie ruske a cinske.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 18:21 ~Zmazané: May 31, 2019 01:15
Súčasné USA svojimi protekcionistickými clami a vyhrážaním sa sankciami chránia medzinárodný obchod ? USA chránia demokraciu ? No nie vždy, nemajú problémy s diktátorskými štátmi, pokiaľ je to pre nich výhodné. Taký Ďžamal Khášakdží by o tom vedel rozprávať...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 18:22 ~Zmazané: May 31, 2019 01:15
Juraj Bačišin vojenska pritomnost v klucovych bodoch ako cinske more, perzsky zaliv a podobne chrania medzinarodny obchod, ano. Neviem o akych konkretnych sankciach hovoris
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 18:25 ~Zmazané: May 31, 2019 01:15
Absurdne je Vase uvazovanie v binarnej sustave, a to som napisal velmi zhovievavo. Ak nedokazete citat s porozumenim, skuste aspon pouvazovat nad tym, aky je rozdiel medzi zaujmami EU a USA a ze nebyt americkou koloniou neznamena chciet byt ruskou, ale robit nezavislu a sebavedomu europsku politiku. Potom sa hadam bude dat s Vami seriozne diskutovat.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 18:27 ~Zmazané: May 31, 2019 01:15
Jakub Mičuda choď sa opýtať napríklad do Lýbie, Iraku, Iránu, Sýrie a mnoho iných štátov ako sa im s pomocou USA zlepšil život... ✌️
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 18:31 ~Zmazané: May 31, 2019 01:15
Eduard Chmelár robit nezavislu a sebavedomu europsku politiku mozme a robime aj v pritomnosti USA. Preco by sme sa mali vzdalovat od obchodneho a vojenskeho partnera, ktory ma rovnake hodnoty ako my, najvacsiu armadu na svete a najvacsiu ekonomiku na svete. To je absurdne. Okrem toho, neviem ci ste si to vsimli ale EU nieje v najlepsom stave, a odtahovat sa od partnera, ktory nema zaujem v tom aby sa EU rozpadla znamena ze vznikne priestor na influenciu niekym co by to chcel, a to by nam tiez k nicomu nepomohlo.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 18:33 ~Zmazané: May 31, 2019 01:15
Jakub Mičuda Juhočínske more je predmetom súperenia Číny, Vietnamu a USA... tam ide o vojenské pozície , nerastné zdroje a rybolov, nie ochranu medzinárodných obchodných ciest. Perzský záliv je zas o rope a prístupe k vojenským základňam, ktoré USA majú v regióne. Sankcie sú napr. proti Kube, Rusku colná vojna hrozí Európskej únii (áno, zasiahne to aj slovenský automobilový priemysel).
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 18:34 ~Zmazané: May 31, 2019 01:15
Ľuboš Bohuš Hovoris o hruskach a jablkach. Ja som povedal ze niesu dokonali. Samozrejme ze su priklady kde nerobia uplne najlepsie rozhodnutia. Ale my sa nebavime o nestabilnych krajinach mimo sfery vplyvu, ale o chraneni trhu v dlhorocne partnerskych krajinach
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 18:37 ~Zmazané: May 31, 2019 01:15
Jakub Mičuda Kolko si zhrabol strieborných ty 30? ale tisíc dolacov
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 18:40 ~Zmazané: May 31, 2019 01:15
Juraj Bačišin 1. juhocinske more je obchodny uzol, su na nom zavisle vsetky staty v pacifiku, obchod medzi europou a pacifikom, europou a cinou a podobne. Nepritomnost americkej armady by znamenala to ze cina by ziskala obrovsku vyhodu vo vyjednavani roznych podmienok a sadzieb s krajinami ako australia, novy zeland. 2. po objaveni frakturovania USA nepotrebuje perzsku ropu, ale znovu, su tam obchodne uzly medzi indiou a europou, perzkymi krajinami a podobne. 3. sankcie proti rusku znamenaju ze sme na nich menej zavisli, pretoze musime, co je dobre, okrem toho boli podporovane aj EU.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 18:40 ~Zmazané: May 31, 2019 01:15
usa chrania LEN svoje zaujmy - nič iné. ak si niekto myslí niečo iné nech sa tam odsťahuje - asi bude celkom prekvapeny s prijatím.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 18:52 ~Zmazané: May 31, 2019 01:15
Zoltan Horvath kazdy chrani hlavne svoje zaujmy. Tvrdit ze len, je trochu cez ciaru, pretoze nic nieje absolutne, ale chranit svoje zaujmy neznamena nechranit zaujmy niekoho ineho. To niesu protiklady, mozu byt obe pravdive zaroven.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 18:55 ~Zmazané: May 31, 2019 01:15
Preco by sme sa mali vzdalovat od "obchodneho a vojenskeho partnera, ktory ma rovnake hodnoty ako my"? No lebo ich nema rovnake, clovece, Vy ste asi z inej planety. Americania za poslednych 20 rokov iba rozvracali staty, destabilizovali svet a urobili z medzinarodneho prava zdrap papiera. Ich obchodna politika znicila slobodny obchod, ale co je najhorsie, nici europske socialne vydobytky a environmentalne hodnoty. Spojene staty maju najviac vaznov na svete, trest smrti, polosialeneho prezidenta, nicia planetu a stahuju ju ku dnu a Vy chcete toto upadajuce imperium nasledovat? Svata prostoto... ‍♂️ Ved Vy hovorite ako pionier, ktory neporozumel ucivu, a tak len memoruje nacitane propagandisticke frazy bez realneho poznania stavu veci.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 19:00 ~Zmazané: May 31, 2019 01:15
Jakub Mičuda Zachraňujú iba vlastný ekonomický systém postavený na nadnárodných korporáciách, ktoré konvergujú k regionálnym monopolom a kartelom. Usa a štáty západnej európy majú nesplatiteľné štátne dlhy, ktoré sa dajú riešiť len hyperinfláciou (nasledovala by revolúcia), alebo väčším konfliktom, prípadne totalitou, ktorá by monopolom a kartelom vyhovovala. Obchodná vojna to nevyrieši. Ekonomika založená na neustálom raste, dlhoch a nevyhnutnej inflácii má mantinel a hlavne Čína ho posúva smerom dole. Oni vedia, že budúca kríza bude pre "systém" už ťažko predýchateľná a podľa toho konajú. Ide len o peniaze najbohatších, žiadne hlbšie myšlienky za tým nehľadajte. Tí dnes majú strach len z rádioaktívneho žiarenia a zo skutočnej demokracie, ktorú môže priblížiť strata informačného monopolu. Bude pre nich výhodnejšie bojovať za svoj systém na inom kontinente ako na vlastnom ak by k niečomu došlo .....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 19:02 ~Zmazané: May 31, 2019 01:15
Jakub Mičuda a vďaka komu sú tie krajiny nestabilné? To vám asi nedochádza, však? Všetko so všetkým súvisí. Nielen hrušky s jablkami. Buď ste už tak nainfikovaný alebo dobre zaplatený. Hmm?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 19:02 ~Zmazané: May 31, 2019 01:15
Jakub Mičuda doterajšia zahraničná politika USA bola len o rabovaní a bezplatnom príživníctve, zneužívaní a sprostom vraždení nevinného obyvateľstva, ....tomuto chcete povedať že sú to ch záujmy?Záujmy áno, ale podľa medzinárodného práva.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 19:07 ~Zmazané: May 31, 2019 01:15
Eduard Chmelár Kde znicila slobodny obchod prosim vas? Rozvracali staty? myslite tie 4 intervencie spomenute vyssie za 20 rokov? Zobudte sa preboha, vytrhavate tu veci z kontextu a pouzijete ich na demonizovanie "imperia", ani jedna z tych vami spomenutych veci nieje taka jednoducha na konstatovanie, ale nie podme sa tu hrat ze potrebujeme bojovat proti fiktivnym kolonizatorom
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 19:08 ~Zmazané: May 31, 2019 01:15
Eduard Chmelár zbytočná námaha - je to infikovaný mlaďas, ešte v puberte - nevysvetlíš. :D
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 19:10 ~Zmazané: May 31, 2019 01:15
Peter Baňas je mi luto ale trpite deluziou, pretoze nic take sa nedeje a ich ekonomicky system ani zdaleka nefunguje tak ako tvrdite.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 19:11 ~Zmazané: May 31, 2019 01:15
Politika usa je pqe slovakov smrtelne nebezpecna,dozviete sa po reklame
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 19:15 ~Zmazané: May 31, 2019 01:15
Jakub Mičuda Keď už ide o ten medzinárodný obchod, tak morské obchodné trasy neobraňujú len USA, ale aj Čína, Nemecko, Rusko, dokonca pred pár rokmi aj Ukrajina poslala svoje lode napr. do Adenského zálivu a Indického oceánu na boj proti somálskym pirátom. Nerobme si o veľmociach ilúzie, ak im to vyhovuje, vedia soft či hard silou potopiť aj svojich blízkych partnerov. A to všetky veľmoci - USA, Rusko či Čína.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 19:15 ~Zmazané: May 31, 2019 01:15
‍♂️‍♂️‍♂️No nič, mladý muž, snaha bola, verme teda, že je to len otázka veku, lebo nie každá hlúposť stojí za serióznu odpoveď.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 19:17 ~Zmazané: May 31, 2019 01:15
Eduard Chmelár
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 19:17 ~Zmazané: May 31, 2019 01:15
Jakub Mičuda a kde sú naše národné záujmy . Z politického hľadiska je to každému jasne, ale takto sa vzdať svojich práv , že chápeme záujmy veľmoci a je to rozumnejšie , je vlastne zrada voči spoločnosti , ktorá Vas vychovala a porodila
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 19:18 ~Zmazané: May 31, 2019 01:15
Jakub Mičuda Ekonomický systém, v ktorom štát z peňazí daňových poplatníkov oddlžuje zle hospodáriace súkromné banky a korporácie, či politicky vynucuje nadspotrebu aby tým vyhovel nadvýrobe nie je už ani trhovým kapitalizmom. Ale budem rád ak sa mýlim. Nechce sa mi totiž umierať v čase vojny .... :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 19:19 ~Zmazané: May 31, 2019 01:15
Eduard Chmelár vy tu obvinujete "imperium" hadzanim bezvyznamych fraz, nedate ani jeden konkretny priklad, udalost a cakate ze mam na to reagovat, a potom ma este nazvete hlupym. Gratulujem, takychto influencerov potrebujeme viacej.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 18:14 ~Zmazané: May 31, 2019 23:00
Mam pocit, ze u nas taki politici, resp. ludia, ktori by sa skutocne bili za zaujmy Slovenska nie su pri moci a tak lahko sa k nej ani nedostanu...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 18:10 ~Zmazané: May 31, 2019 23:00
Veľmi trefné záver je pre mňa prínosný, prajem si raz byť hrdým občanom aspoň za polovicu obyvateľstva...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 18:06 ~Zmazané: May 31, 2019 23:00
Toto je Slovák predá Slováka
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 17:56 ~Zmazané: May 31, 2019 23:00
Ja keď čítam tieto názory , tak mi to pripomína dobré, staré, komunistické metódy. Vôbec sa to nelíši, len sa zmenilo garde.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 17:49 ~Zmazané: May 31, 2019 23:00
Len kde vziať tých slušných humanistických demokratov lebo tak sa mi zdá že na Slovensku sa už minuli alebo nechcú s politikou už mať nič spoločné.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 17:48 ~Zmazané: May 31, 2019 23:00
fosilne paliva - molekuly slobody
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 17:41 ~Zmazané: May 31, 2019 23:00
Vsetok ten americky hnus..je mi s tych fasistov na zvracanie..aj s toho kisku a caputovej..strasna fasisticka zgerba..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 17:37 ~Zmazané: May 31, 2019 23:00
Tak jednoducho a potichúčky nás obrali aj o posledné gate. A naši politici sa hrdo chvália,koľko práce za také malé peniaze spravili......ako aj v 89-tom!!!!!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 30, 2019 17:31 ~Zmazané: May 31, 2019 23:00
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem