blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7343
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 21:57 ~Zmazané: April 5, 2019 23:31
Roman nemám potrebu kradnúť fotky modelkám zmierte sa stým že žijeme v dobe kedy aj ženy môžu mať názor
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 15:45 ~Zmazané: April 11, 2019 20:00
Rozmyslala som ci vobec ist volit. Ale, Caputovu som volila radsej aby sa tam Sefcovic nedostal a nenapomahal smeru este viac. Bolo by to ako v CR kde prezident a premier sa navzajom drzia, Cesi su zufali a nevedia sa ich tym padom zbavit. Zeman drzi Babisa a naopak... nerobilo by to dobrotu, bojim sa, ze by sa Smer upevnil. No a Caputova? Neviem, je pre mna otaznik, politicku minulost nema. Nechajme sa prekvapit....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 18:44 ~Zmazané: April 11, 2019 20:00
Edita Kralova Vy žijete v ČR, že hodnotíte ?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 20:12 ~Zmazané: April 11, 2019 20:00
Nie ale mam Cechov kolegov a takto to vidia aj oni... bali sa aby sme neurobili chybu ako oni...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 6, 2019 05:45 ~Zmazané: April 11, 2019 20:00
Aku urobili cesi chybu? Ze si zvolili pronarodne zmyslajuceho prezidenta a nie babku v rukach niekoho ineho, tak ako my uz druhy krat?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 8, 2019 04:10 ~Zmazané: April 11, 2019 20:00
Edita Kralova
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 10, 2019 22:58 ~Zmazané: April 11, 2019 20:00
Edita Kralova Hmm, takže upevnenie PS je fajn.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 13:58 ~Zmazané: April 7, 2019 18:05
Ja som nebol. Nevidel som zmysel zúčastniť sa druhého kola. Druhé kolo by mali byť (keď už tam nie je náš favorit) aspoň o voľbe menšieho zla,ale z týchto dvoch kandidátov ja som fakt nevedel ktoré zlo by bolo to menšie. Tak som nad tým celým mávol rukou a v duchu si povedal "tak nech to je ako chce"....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 11:28 ~Zmazané: April 5, 2019 16:03
Ja som využila svoje právo nevoliť. Ani svoju firmu by som nezverila žiadnemu "nadšencovi", čo nevie, čo všetko to obnáša a ktorému b
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 11:24 ~Zmazané: April 10, 2019 06:54
Pan Chmelar preco nezalozite vlastnu stranu? Myslim si ze by ste dosiahli dobry vysledok.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 11:36 ~Zmazané: April 10, 2019 06:54
Ak prezident na odchode chce založiť vlastnú stranu, ja si myslím že Vy pán Chmelár by ste bol určite úspešnejší!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 10:55 ~Zmazané: April 5, 2019 17:33
Edo v tomto vypočte si zabudol na Ukrajincov.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 16:41 ~Zmazané: April 5, 2019 17:33
..a tým by bol ten výpočet úplný?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 16:43 ~Zmazané: April 5, 2019 17:33
Lumír Čehák Samozrejme ze nie ale tie národy tu majú najviac padlých.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 10:47 ~Zmazané: April 5, 2019 18:19
Rovnako som sa druhého kola radšej nezúčastnil, keďže racionálnu debatu o faktoch nahrádzala iba prázdna dichotómia o dobre a zle. A aj preto, že o víťazovi rozhodli prieskumné agentúry, keď veľké množstvo voličov, čo by inak volili rôznych kandidátov, radšej volili ju, z obavy, že inak by ich hlas bol vyhodený.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 10:42 ~Zmazané: April 8, 2019 17:45
Edo..mna stale zaraza a prekvapuje..ze vas ako keby media..ale aj vasi superi..politici.aj nepolitici ..neberu vazne. Vase myslienky a videnie sveta beru pomaly ako extremizmus a vase meno sa nespominalo a nebolo zaradene medzi "demokratickych" kandidatov ..Vas to nestve?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 10:48 ~Zmazané: April 8, 2019 17:45
Bohumil Barkoci P.Chmelár svojou odbornosťou odrovná a odhalí každú špinavosť Málo ľudí chce počuť pravdu lebo často bolí.Každé vyjadrenie p.Chmelára sedí a ja sa s ním stotožňujem.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 10:52 ~Zmazané: April 8, 2019 17:45
No..o tom som nepisal..aj ja s jeho pravdou stotoznujem..bohuzial ani vy ani ja nie sme novinari..alebo politici.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 11:41 ~Zmazané: April 8, 2019 17:45
Bohumil Barkoci Novinárom sa veriť nedá, média zveličujú a prevracajú skutočnosť ako sa im hodí a ja si myslím, že pán Chmelár sa nedá ztiahnúť do nerovného a kalého boja. Ja si jeho výroky vážim a všetko čo píše. Potreboval by väčšiu podporu ale nekupoval si ju za štátne, teda iste nie v takom horibilnom množstve ako Tí dvaja čo boli už predurčený stať sa prezidentom a pritom ich veľká väčšina ani nechcela!!! Takže vidíme aká je politika špinavosť!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 12:27 ~Zmazané: April 8, 2019 17:45
Ivica Rokošná Veď to je ten problém. Pán Chmelár by neskákal, ako by mu poniektorí pískali. Takích nepotrebujú. Potrebujú figúrku, čo sa nechá uplatiť a pre pár šupov zapredá aj rodnú vlasť... Zbytočne si tu dvíhame tlaky.. Náš štát je rukách iných záujmov, len nie vlasteneckých.. Kiska ešte ani poriadne stranu nezaložil a už má akú úspešnosť...Ďalšia manipulácia na obzore.. Nuž, ale ako "múdri ľudia" hovoria, každý si dovolí len toľko, koľko mu dovolíme my.. A keď vidia, akí sme Slováci naivní a hlúpi, dovtedy si bude dovolovať aj vláda aj ostatné kruhy.. Bohužiaľ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 13:35 ~Zmazané: April 8, 2019 17:45
Myslím si, že oni ho berú až príliš vážne, preto urobili všetko tak aby nemohol uspieť. To je jasný dôkaz jeho skutočnej nezávislosti.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 17:24 ~Zmazané: April 8, 2019 17:45
Peter Baňas ,slovko "príliš" by som nepoužil.. jednoducho ho "v rámci možností" eliminovali.. . vedomí si tých možností,si s ním asi "príliš " veľkú hlavu nerobili..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 6, 2019 05:30 ~Zmazané: April 8, 2019 17:45
Lumír Čehák V každom prípade ukázali akého politika sa boja. Oligarchia má najradšej vydierateľných mamonárov, lebo tí ju potom "počúvajú " :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 6, 2019 06:38 ~Zmazané: April 8, 2019 17:45
Peter Baňas ,máte pravdu,iba by som si nadmieru nefandil s tým strachom..Iste je pre nich ľavica prirodzený protivník,ale prečo by sa slon bál blchy? Príklad: Ja som tu nedávno dosť úprimne odpovedal jednému politikovi a ten ma nahlásil na fb,hoci môj komentár nemal atribúty potrebné pre moje ostrakizovanie,stalo sa tak.Fb to neskúma..Teda ten politik,pre ktorého je môj opozičný názor nepríjemný, jednoducho iba využil systém nastavený v jeho prospech na to,aby ma poškodil..Jedným prstom..Nemyslím,že by sa ma čo len trošku bál...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 6, 2019 17:47 ~Zmazané: April 8, 2019 17:45
Peter Baňas áno, súhlasím, ja si myslím, že pre všetky& tábory bol neprijateľný- každý z nich ma totiž achilovú pätu, ktorú Edo dokázal odhaliť.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 6, 2019 18:02 ~Zmazané: April 8, 2019 17:45
Lumír Čehák Boja sa argumentov, na ktoré nevedia úspešne reagovať. Liberálni pravičiari aj ich mladí "fanúšikovia" zmazali už strašne veľa vlastných komentárov, na ktoré som reagoval vecne a slušne.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 10:41 ~Zmazané: April 9, 2019 00:23
Nevolila som, Caputku som nevolila a ak by som volila S. dostala som strach, že nebudem môcť pokojne spávať.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 10:26 ~Zmazané: April 9, 2019 00:23
No Vaše odporúčanie, resp. popis oboch kandidátov pred druhým kolom, vyznelo skôr v prospech Šefčoviča.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 11:55 ~Zmazané: April 9, 2019 00:23
Peter Klasovity Aj som volil....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 10:18 ~Zmazané: April 11, 2019 20:00
Ani ja som sa druhého kola nezúčastnila... Nebola som si istá ktoré ZLO mám voliť
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 10:14 ~Zmazané: April 5, 2019 17:33
Zaujímavé. Mne to skôr vychádzalo, že väčšina odovzdala neplatný lístok.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 10:22 ~Zmazané: April 5, 2019 17:33
Predpokladám, že tí, ktorí v druhom kole nehlasovali alebo odovzdali neplatný lístok, nie sú v prieskume zahrnutí.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 10:35 ~Zmazané: April 5, 2019 17:33
Tak to asi bude. U mňa nebolo možné prikloniť sa na stranu Zuzany Čaputovej. Pán Šefčovič tiež nebol kandidát, ktorého by som považovala za prezidenta Slovenskej republiky, ktorý má zastupovať náš národ. Tiež som oboch preškrtla dúfajúc, že sa zohľadní aj to, koľko veľa ľudí nebolo ochotných dať svoj hlas ani jednému ani druhému. Ale na toto nikto nepoukazuje. Škoda.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 11:57 ~Zmazané: April 5, 2019 17:33
Eduard Chmelár Určite nie...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 15:13 ~Zmazané: April 5, 2019 17:33
Lenka Mozoľová ako by sa to malo zohľadniť ? A potom čo hlasy tých , ktorí boli pracovne v zahraničí a nemohli voliť ? “Zohľadňujú “ sa iba riadne vyplnené volebné lístky .
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 6, 2019 11:54 ~Zmazané: April 9, 2019 00:23
Presne tak. A to ma najviac hnevá, ze su ignorovaní, politici ani media ich neberú važne, nikoho nezaujima prečo ľudia nevyjadrili akého prezidenta chcú, ze nechcú jedneho z dvoch. Je to nespravodlivé!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 06:59 ~Zmazané: April 5, 2019 11:18
Pan Chmelár nevytvoríte alternatívu k prederajucej sa k moci liberálov? Ľudia by vás vas volili.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 07:30 ~Zmazané: April 5, 2019 11:18
V spoločnosti, kde jedni chcú socializmus, druhí vládu tvrdej ruky a retí elitársku totalitu to budú mať racionálne orientované strany stále ťažšie. A veľká skupina voličov, ktorá ešte nespadá pod tie tri spomínané (expresívne) tábory podlieha najviac manipulácii korprorátnych médií ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 16:45 ~Zmazané: April 11, 2019 20:00
Peter Baňas ..absolútna pravda,pán Baňas! Sám na sebe cítim,ako ma deficit demokracie radikalizuje..A to som sa ešte nedávno na soc. demokrata cítil až moc liberálne :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 6, 2019 06:09 ~Zmazané: April 11, 2019 20:00
Lumír Čehák Je to taký spoločenský fenomén na úrovni rastúcej davovej psychózy, v podstate jasný dôkaz toho, že systém nefunguje dobre, keďže v ňom upadá morálka aj demokracia a tej sa elita začína báť. Ak bude polarizácia narastať tak sa tá "čiatočne apolitická" množina bude zmenšovať a posilovať tri spomínané tábory. Potom už to bude len kto z koho. Nakoniec to pravdepodobne v kríze skončí opäť na triednom princípe, lebo terajší "fanúšikovia" vlády tvrdej ruky sú v podstate nespokojní ľavicoví voliči ...ale môže to dopadnúť aj horšie ...je tu veľa "nevyspytateľných premenných" ...niet sa na čo tešiť :(
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 06:33 ~Zmazané: April 5, 2019 10:34
Pán Chmelár mate pravdu.Verejnoprávna televizia už davnejšie sa nespráva ako verejnoprávna a ten odvysielaný agitprop bol skutočne demagogický.Pán Chmelár veľmi sme Vám držali palce v nedávnych voľbach,robili ste už nejakú analýzu, prečo ste sa takto umiestnili?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 11, 2019 18:21
analízu urobil niekto iný tak ako pri zakladaní strany p.Chmelara
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 11, 2019 18:22
tým dvom by pasovali vzájomné pusinky
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 4, 2019 21:06 ~Zmazané: April 5, 2019 16:03
... ja kazdy vecer meditujem v sede oproti stene, ale aby susedia nehovorili, ze som blazon, zavesil som si tam telku. Pocul som to ako vtip, ale stale viac sa utvrdzujem, ze je to real. Je to dnes uz iba taka blikajuca ozdoba obyvacich izieb, ak sa raz naucime pouzivat spinac OFF sme zachraneni.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 4, 2019 20:29 ~Zmazané: April 9, 2019 00:24
Ďakujeme,moja dcéra aj syn volili Vás a nelutujeme,ja som bola b zahraničí,j si na Vás počkám pro parlamentných,nesmiete nás sklamať
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 4, 2019 20:09 ~Zmazané: April 4, 2019 21:19
Nesuhlasim, taketo povysenecke spravanie vyhovuje mozno wannabe intelektualom, ktori su mylne presvedceni o svojej jedinecnosti. Podobne vyjadrovanie si pestoval aj v diskusiach s beznymi ludmi a myslim si, ze to sa to do urcitej miery odzrkadlilo aj vo vysledku vo volbach.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 4, 2019 19:51 ~Zmazané: April 5, 2019 08:16
Ak by vznikol nejaký takýto predmet v školských osnovách na ZŠ ( náuka o mieri ) ,resp, by sa aspoň pridružil k etike ,,bol by to pokrok
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 4, 2019 19:09 ~Zmazané: April 5, 2019 14:33
Za mier sa ale žiaľ nedá bojovať, každý ho musí najskôr cítiť v sebe a potom tú emóciu ďalej rozdá a “nakazí” tým aj svoje okolie... kladenie vencov je iba divadlo.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 4, 2019 19:23 ~Zmazané: April 5, 2019 14:33
Tu nikto nebojuje, ale pripomína si, no a ak nazývate udržiavanie pamiatky a úcty osloboditeľom divadlom... na to sa ťažko hľadajú slová. Vy chodíte na hroby svojich predkov robiť divadlo? "Zbožňujem" takýchto mudrlantov.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 4, 2019 20:01 ~Zmazané: April 5, 2019 14:33
Eduard Chmelár , nechcel som sa nikoho dotknúť, ani padlých hrdinov, ani tých ,ktorí si ich zásluhy pripomínajú aj takýmto teátrom (v ich podaní). Mier má svoj prameň v ľudskej “duši” (v hodnotovom nastavení) . Hodnotové nastavenie politikov je však až príliš ovplyvnené doktrínou politiky - boj o moc. Politik (nebodaj ešte národne zmýšľajúci t.j. istý národ preferujúci) z povahy svojho boja o moc krížom krážom celými dejinami vstúpil do vojny, rozpútal ju, našiel si na ňu zámienku atď... chcem tým len povedať, že mier je ontologicky inde ukotvený, nie vo formálnych spomienkových aktoch. A že to je úplne jedno, či tam dajú 10 vencov či 50, keď na druhý deň zase bojujú o moc (oni o tú moc bojujú aj na týchto pietnych miestach) a niekoho chcú vytlačiť z ringu... Nikoho hodnotový svet týmto formálnym kladením neoslovia, v nikom neprebudia túžbu po mieri... Chápem , že to je tradícia, ale efekt je nula bodov. Túžba po mieri vzniká inde. (a tým Vám vôbec neodporujem)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 05:26 ~Zmazané: April 5, 2019 14:33
Ján Michalík vy ste vysokoškolák,a takto komentovať asi fak tie naše VŠ nestoja za nič ukázal ste teraz úroveň školy a vaše vedomosti,skoda peňazí co vám štát zaplatil aby ste mohol študovať HEREC
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 05:59 ~Zmazané: April 5, 2019 14:33
Zlata Mihalovičova , ďakujem za zhodnotenie a aj profesné odporúčanie, ale som dosť trémista, na javisku by mi to išlo asi ešte horšie.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 06:12 ~Zmazané: April 5, 2019 14:33
Ján Michalík ..ja som Vás ,asi pochopil,Janko.Zhodnotili ste to podobne správne,ako nebohý Kryl v piesni Hrob neznámého vojína.. v týchto dňoch budem mať v duši tisíce kytičiek pre tých chlapcov..pravda je taká,že Kiskov veniec urobí pre mier viac,ale nebude mať hodnotu ani jediného okvetného lístka z tých mojich.. (Lumír Čehák)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 06:54 ~Zmazané: April 5, 2019 14:33
a ešte jedna poznámka, rečnícka otázka: ako môžeme chcieť mier medzi národmi (mier vyššej kategórie) , keď ani smerom dovnútra nie sme (ako tzv.národ) priateľskí a necítime spolupatričnosť a úctu jeden k druhému a vytvárame tu bojové línie? Veď to nemá logiku...je to ako chcieť mať dobré susedské vzťahy a pritom byť v rodine rozhádaní...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 08:07 ~Zmazané: April 5, 2019 14:33
Mier nie je sentiment, vazeny pane, a uz vobec nie moralny gyc, ale politicko-ekonomicky system a struktura, na ktorej sa musi pracovat. Toto navonane klise, ktore tu ponukate, vtlkali ludom do hlav dvetisic rokov, a nikdy neviedlo k mieru, ale k podriadenosti, pocitu nespravodlivosti a dalsim konfliktom.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 08:29 ~Zmazané: April 5, 2019 14:33
Eduard Chmelár , áno , mier nie je sentiment ale systém vzťahov, lenže tie vzťahy niekto zazmluvňuje a to sú v prípade mieru medzi štátmi politici. A pokiaľ budú elektorátom preferovaní politici , ktorí stavajú svoju moc na ideách nepriateľstva, šovinizmu, a áno, aj nacionalizmu tak môžeme v udržateľnosť mieru iba naivne dúfať. Treba postaviť nové základy, treba , aby si ľudia uvedomili že sme jedno spoločenstvo s pluralitou názorov. Cením si Váš akcent na otázky mieru. Preto som kolísal pred voľbami, či dám svoj hlas Vám, či pani Čaputovej. V krízových situáciach bude veľmi záležať práve na postoji prezidenta, či pôjde do konfliktu alebo či bude lobovať pri medzinárodných rokovacích stoloch za mier. Iba vás dvoch som spomedzi kandidátov pokľadal v tejto problematike za zodpovedných ľudí, ktorí nepodľahnú negatívnym a nepriateľským vášňam a teda nebudú zlým vzorom pre občanov, ktorých zastupujú...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 08:30 ~Zmazané: April 5, 2019 14:33
A napokon, pan Michalik, Vy sam ste prikladom zlyhavania a pokrytectva tejto teorie. Na jednej strane oznacite uctu k padlym bojovnikom za slobodu za divadlo, na druhej strane moralizujete, aki k sebe mame byt priatelski a citit uctu... no mam dost.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 09:02 ~Zmazané: April 5, 2019 14:33
Eduard Chmelár , cítim, že obaja máte s p.Michalikom rovnaké ciele - mier. On by to mal nazvať skôr "pokoj v duši, či zmierlivosť..." U vás to cítim ako snahu "usporiadať vzťahy vo svete" politicky a diplomaticky tak, aby bol mier/stav bez vojen/ stavom medzinárodnej komunikácie ... Váš prístup k veci mieru je pragmatický, samozrejme determinovaný vašimi vnútornými hodnotami, morálkou a mentalitou. Dnešný zápas o mier je veľmi aktuálny a naliehavý, nedá sa čakať, kým sa masy "zobudia" samy a postupne. Už nie je čas na meditácie a prevýchovu...to sme zanedbali, žiaľ...Teraz je už čas iba na "akciu prebudenia sa do reality..." V tom sa spoliehame na politikov...a určite sa tá prebudená časť spoločnosti pridá na stranu takých, aký ste vy. Prepáčte mi hrubosť : treba nás zmenežovať...Ak viete ako, sme pripravení vás podporiť, lebo vám veríme...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 5, 2019 10:34 ~Zmazané: April 5, 2019 14:33
Pred 80-timi rokmi sa vojnovému zlu tiež ustupovalo a jeden smiešny ujo prišiel z Mníchova do Londýna s papierikom, že priniesol mier. Stálo to napokon milióny ľudských životov a neskutočné utrpenie. Chyby netreba opakovať.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 4, 2019 19:04 ~Zmazané: April 5, 2019 16:03
želám vám zotavenie a ďakujem za úprimné slová.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 4, 2019 18:37 ~Zmazané: April 11, 2019 20:47
Je to manipulácia stádom. Aj kiska oblbne stádo tak že bude mat stranu, potom ho nahradia čistým človekom novým neznamim, zaplatia reklamu a bude Niva strana zo sto percentami. Takto sa manipuluje stádo a ľudia zvolia obal a reklamu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 4, 2019 18:09 ~Zmazané: April 6, 2019 08:19
A dnes malo byt v BA aj protestne zhromazdenie pred MZV proti zakladniam, zvolavane Marcekom. Neviem, ci nejaka sprava vobec bola. Myslela som, ci tam nebudete.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 4, 2019 17:45 ~Zmazané: April 9, 2019 00:24
Doobeda na STV2 celkom dobrá inscenácia s názvom Druhovia z obdobia oslobodzovania BA Vlado Muller and Co.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 4, 2019 14:36 ~Zmazané: April 4, 2019 18:20
Eduard Chmelár A toto ste prečo zmazali? https://www.facebook.com/385922351928575/posts/575016313019177/
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 4, 2019 14:34 ~Zmazané: April 4, 2019 18:20
Tamara Fejesová a maže komentáre: https://www.facebook.com/385922351928575/posts/575016313019177/
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem