blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7343
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 21, 2019 12:23 ~Zmazané: March 21, 2019 13:45
Vidím, že si viete veľmi rýchlo vytvoriť názor na niekoho, koho nepoznáte, len preto, že s Vami nesúhlasí a došli Vám argumenty. Nie som fanúšikom ani Caputovej, ani Sefcovica, ani Blahu a ani Zomri. Pani Caputova využíva útoky pána Blahu pre svoju kampaň, takže to, že ju volilo 40 % voličov môže ďakovať hlavne jemu. Bez neho by nebolo útokov, a tak ani žiadnej kampane. Proste nuda. Žiadny boj so zlom. A keď nevidíte rozdiel, keď sa vysmievajú žene, ktorá s politikou nemá nič spoločné, len pre jej vizaz a mimiku a kritikou s vysmievavym podtónom od blahu, s ktorým inak ani ja nesúhlasím, ak je miereny na jej politické pôsobenie a ona ich na to aj využíva, tak potom naozaj nie je možne dosiahnuť stycny bod, o ktorý mi aj išlo. Pekný deň.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 21, 2019 11:51 ~Zmazané: March 21, 2019 13:45
Neviem, či má zmysel diskutovať s niekým, kto klame, prekrúca a neguje všetko, čo napíšem. Stránky pána Šefčoviča a Čaputovej tiež považujete za súkromné? Blahova stránka nie je súkromný profil, nie je to ani stránka s internetovým humorom. Je to stránka aktívneho politika, ktorý zastáva verejné funkcie a žije z našich daní. Okrem nej má aj súkromný profil, kde už dosť dlho politiku nerieši, hoci jeho facebooková sláva začala práve tam. No tento rok tam nemal ani jeden verejný príspevok. Keď neviete rozlíšiť súkromný profil osoby alebo anonymnú meme stránku od oficiálnej stránky verejného činiteľa, tak o ostatných súvislostiach sa budeme baviť zbytočne. Aj tak by som sa len opakoval a vidím, že to nikam nevedie. Bez akceptovania faktov sa diskutovať nedá. Ak je pre Vás politicky vzťah Zomri-Čaputová to isté ako vzťah Blaha-Šefčovič to isté, tak sa naozaj nemáme o čom baviť.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 21, 2019 11:24 ~Zmazané: March 21, 2019 13:45
Patrik Marflák takže teraz by mal podľa Vami deklarovanej oficiálnej komunikácie v kampani postupovať tak, že počká na verejné ospravedlnenie pána Blahu a az potom toto ospravedlnenie bude zdielať a pripoji k nemu svoje slová.. inak by bolo naozaj zvlastne, keby prezidentsky kandidát venoval špeciálnu pozornosť tomu , čo sa deje na súkromnej stránke pana Blahu s jeho internetovým humorom, pokiaľ sa to netýka jeho samotneho? ... súhlasíte? Vaše slová. ..ja tiež ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 21, 2019 10:04 ~Zmazané: March 21, 2019 13:45
Ešte k tejto vete: "ona sa vyhýba vyjadreniu svojich konkrétnych hodnôt a názorov od začiatku, pretože tam, kde vyjadrite hodnoty a konkrétne názory, prichádza aj riziko odmietnutia" - Aha, tak preto sa mesiac pred prvým kolom intenzívne na všetkých frontoch riešili zástupné kultúrno-etické témy, ku ktorým si dovolila vyjadriť iný názor než ostatní kandidáti. Veľavravné je, že pán Šefčovič s rovnakými názormi v EU nemal žiadny problém, ale doma si radšej kvôli riziku odmietnutia obliekol konzervatívny kabát.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 21, 2019 09:54 ~Zmazané: March 21, 2019 13:45
D'ar Žan Presne som čakal, že to budete porovnávať. Pán Blaha je na rozdiel od stránky Zomri poslancom národnej rady za stranu, ktorá podporuje kandidatúru Šefčoviča a bez jej podpisov by ani kandidovať nemohol. Dokonca má s jeho statusmi spoločné aj to, že boli istý čas sponzorované z tých istých peňazí ako jeho kampaň - https://dennikn.sk/1407462/smer-spojil-blahove-statusy-proti-caputovej-so-sefcovicovou-kampanou-potom-cuvol/ Takže nie, nemáte pravdu, že Šefčovič s komunikáciou tohto bizarne mienkotvorného poslanca nemá nič spoločné. Keďže pán Šefčovič prijal podporu strany Smer, mal by mať pod kontrolou to, ako tá podpora vyzerá. Ak mu nevadí spôsob, akým do jeho kampane zasahuje pán Blaha, škodí to najmä jemu samotnému, lebo je to naozaj úplne iný štýl komunikácie, než je ten, o ktorý sa sám snaží.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 21, 2019 09:33 ~Zmazané: March 21, 2019 13:45
Patrik Marflák takže najprv jej konanie opisete, že sa zastala svojho oponenta a v ďalšom príspevku, že nie je zodpovedná za správanie svojich voličov. Viete, ona sa vyhýba vyjadreniu svojich konkrétnych hodnôt a názorov od začiatku, pretože tam, kde vyjadrite hodnoty a konkrétne názory, prichádza aj riziko odmietnutia. A toho sa ona vyhýba všetkými desiatimi. Vašimi slovami na pani Caputovu sa teraz pýtam, prečo žiadate a očakávate od pána Sefcovica , aby odsúdil Blahu za útoky na Caputovu, keď s nimi on nemá naozaj nič spoločné? A apropo, vedela by som vymenovať veľa mimickych gest na adresu pani Caputovej, ktoré sú zjavné, no nehnevajte sa, neznížim sa na úroveň Zomri, kde som sa už vyjadrila na adresu mladých a k ich zosmiesnovacim príspevkom na oboch stranách barikády. ..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 21, 2019 09:17 ~Zmazané: March 21, 2019 13:45
D'ar Žan Keby reagovala skôr ako samotný Šefčovič, tak by to jej nevoliči považovali za falošnú snahu vytrieskať body z nafúknutej pseudokauzy. Do oficiálnej komunikácie v kampani sa to skrátka dostalo až zverejnením Šefčovičovho videa. Keby ho nezverejnil, bolo by naozaj zvláštne, ak by prezidentská kandidátka venovala špeciálnu pozornosť tomu, čo sa deje na stránkach s internetovým humorom, pokiaľ sa to netýkalo jej samotnej. Faktom je, že pani Šefčovičová sa počas volebnej noci na stretnutí s novinármi nesprávala tak, ako by sa mala správať dôstojná prvá dáma, a svojmu manželovi robila skôr hanbu. Pri tých gestách a mimike snáď nikto nečakal, že to ostane bez reakcie internetu. Lenže za to Čaputová zodpovedná nie je. Postupnosť je presne taká, aká mala byť. Najprv sa jej zastal manžel, potom ho v tom podporila Čaputová zdieľaním jeho príspevku. Opačné poradie by nedávalo zmysel, lebo ona tie posmešky nevymyslela a nemala ani nič spoločné s jeho tlačovkou a správaním jeho manželky.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 21, 2019 09:06 ~Zmazané: March 21, 2019 13:45
Patrik Marflák jej reakcia prichádza nielenže neskoro, ale navyše ani nie z jej vnútorného podnetu, ale ako reakcia na výzvu manžela pani Sefcovicovej. .. dovtedy jej to nijak nevadilo, hoci bol toho plný internet. . A ona sa zastáva slabších????. ..viete, každý z nás môže urobiť chybu, nie je asi nikto, kto by sa nad chybami iných nezasmial, nebral ako vtip .. no mlčky to tolerovať niekoľko dní a potom slušne zareagovať to smrdí neúprimnostou .... navyse ked je taka citliva na seba a svoje chyby neukazuje... najprv človeka, ktorý s politikou nemá nič spoločné, stiahnete z kože a potom mu dávate na ranu obklady. ..takí vy ste ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 21, 2019 07:56 ~Zmazané: March 21, 2019 12:03
nie je dôležité koho volíte a kto spočítava hlasy ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 21, 2019 08:33 ~Zmazané: March 21, 2019 12:03
To povedal Chruscov ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 21, 2019 09:44 ~Zmazané: March 21, 2019 12:03
Nie, Stalin.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 21, 2019 07:54 ~Zmazané: March 21, 2019 13:45
Stan Mrkva pre mňa prichádza reakcia pani Caputovej, vzdelanej a distingvovanej dámy, veľmi, veľmi neskoro. .. po pár dňoch ťažkého výsmechu inej ženy a matky detí. .. mne naozaj nestačí. .. buďte si istí, že tá bublina, ktorú ste okolo nej vytvorili a jej volebný štáb, raz praskne a vy budete sklamaní, ked bude pred vami stáť s chybami. . Pretože taký imidž majú naozaj len blond právničky bojujuce proti zlu v amerických thrilleroch. ..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 21, 2019 06:04 ~Zmazané: March 21, 2019 07:06
anketa stale aktivna http://www.nasetipy.com/anketa
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 21, 2019 05:55 ~Zmazané: March 21, 2019 07:06
Tymto statusom sa Chmelar totalne zhodil. Zaradil sa medzi tych trapnych neuspesnych kandidatov ktory vobec nepochopil o com tieto volby vskutocnosti su. A este v tom statuse aj oportunisticky zavadza. Strasne. Som najskor myslel, ze to je status Lubosa Blahu. Uplne zbytocne sa zhovadil a ukazalo sa, ze je len dobre ked sa nestal prezidentom a este lepsie, ze ma len taku slabu podporu. Vobec nerozumie po com vola krajina. Ani sa mi to nechce cele rozoberat, lebo su tam nezmysli jeden za druhym. Akoze povazovat Smer za lavicu je zly vtip aj na takeho brilantneho analitika ako je on. :-D Smer nikdy nebol lavicova strana ale strana biznisu a oportunistov. To vie uz takmer kazdy dneska, akurat Chmelarovi to asi niekto zabudol povedat. V kampani posobil pricetne a normalne, tymto statusom ten dojem zmazal. Len na dokaz toho, ze klame (dufam, ze len z nevedomosti) vo viacerych veciach. Tak napriklad Caputova sa opakovane a stale distancuje od negativnych vyrokov niektorych svojich podporovatelov a vyziva k slusnosti kde moze. Je to daleko viac ako ktorykolvek sprotikandidatov vratane Chmelara. Cize toto je vycitat je nanajvis ubohe a trapne. Aspon keby si dal tu namahu a kukol si jej facebook. Dalej sa mi to ani uz len nechce rozoberat ved naco. ;-) http://www.tvnoviny.sk/prezidentske-volby-2019/1959459_caputova-sa-zastala-sefcovicovej-manzelky-nase-rodiny-su-to-najdolezitejsie-co-mame
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 21, 2019 06:13 ~Zmazané: March 21, 2019 07:06
Jan Džony Bušovský Dzurindove neoliberalne reformy, potlacanie socialnych nepokojov armadou :D mas pravdu uplny Blaha... male deti si porovnavaju dlzku pipikov, Chmelar a Blaha superia v dlzke statusov, ale obsahovo je to vlastne to iste :D
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 21, 2019 05:55 ~Zmazané: March 21, 2019 08:53
Pán Chmelár, pri všetkej úcte, ani Vy ste neuzavreli “Pakt o neútočení” a v mnohom podpásový. Nie nevolila som Vás, rešpektujem Vás i slobodnú voľbu každého občana, ale nemusím rozumieť rozhodnutiu, ktoré voľbu ovplyvnilo. Sebareflexia z výsledkov volieb a nadhľad by podľa môjho názoru bol vhodnejší , ako ataky.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 21, 2019 05:53 ~Zmazané: March 21, 2019 07:06
Ešte sa aj poserieme,keď sa nám budú tanky premávať po uliciach a to vďaka takým vymytym mozgom,ktorí volili Caputovu!!!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 21, 2019 04:42 ~Zmazané: March 21, 2019 08:53
Skrachovany "skoro politik" sa hrá na múdreho.. Ak niekoho nazýva Trol tak si to ty!! Mal si presvedčiť voličov že si taky dôstojný budúci prezident nie o hovoriť postupne toho kto v 1.kole presvedčil 900000 voličov. Odporúčam Zobudiť sa a pozrieť do zrkadla a radšej mlcat-mudrlant...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 21, 2019 01:50 ~Zmazané: March 21, 2019 03:46
Problem je, ze takzvana.lavica, co sa nechova ako lavica, cize nie je lavica, sa len na to hra! Obcas hodi nejaku tu kost ludu, ako vlak, alebo obed zadarmo, ale prisposobila sa pravici tak, ze sa ludom zhnusila, radsej si volia iluziu protivnika, (teda tzv.pravice), ktory (ako si myslia) da tragicku situaciu do poriadku a krajinu zachrani pred skazou. A to plati nielen pre Slovensko, zda sa. Lavicove strany sa znemoznili a zostalo prazdno, cize vakuum. Tych, co praju uprimne celku, vedia rozpoznat situaciu, ziskat ludi na svoju stranu a pouzivat tieto zbrane na ovplyvnenie situacie, je ako vidno malo. Lavica sa nechape ako pozitivum a mal by sa zmenit mozno aj slovnik, lebo aj realita je ina. Ludia sa mozno este nemaju dost zle na to, aby zacali viac rozmyslat (a konat) ako z tej bryndy von a nepadat do nej este hlbsie (co ako sa zda, sa tu prave deje). Bola tu teraz moznost obratit sa s doverou na tretiu alternativu, ale nestalo sa. Este sa to nestalo.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 20, 2019 22:07 ~Zmazané: March 22, 2019 02:31
Kde je problém? Zvolili si, čo si zvolili, neriešte a nechajte veci plynúť. Osobne ma zaujíma, kedy im to dojde, že čo zvolili. Iba keď sa udejú veci, ktoré nikto nechce, niektorí pochopia, že voľby prezidenta nie sú voľby Miss Slovensko...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 20, 2019 21:57 ~Zmazané: March 20, 2019 22:47
LAJCAK JE SRACKA
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 20, 2019 21:55 ~Zmazané: March 20, 2019 22:47
Eda sme si do druhého kolá nezvolili, takze uz to pôjde so všetkým len dole vodou..Edo je svetlo na konci tunela..bez neho uz len tma!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 20, 2019 21:37 ~Zmazané: March 20, 2019 22:47
vzdavam to....nebudem obhajovat co sa zrejme obhajit neda....je tu zrazu vela falosných profilov a vela volicov v poradi tretieho a stvrteho kandidáta. Na to ja svoju energiu cerpat nemienim. Je to tu zhrnute, má rozporuplnu minulost, je to len marketingová bábka, ked sa neusmieva má v pohlade nieco zlé, reklamu jej robia bohaci, stále opakuje naucené frázy atd, atd...a ozaj nenapisala ziadnu hrubu knizku ale len niekolkostranove publikácie a je to misska.....a je to odpudzujuci marketingový gýč a pán Chmelár ju pozná odmalicka, takze vie o com pise.....ok.....dobru noc
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 20, 2019 21:30 ~Zmazané: March 21, 2019 07:06
Niekto tu nevie prehrávať...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 21, 2019 06:06 ~Zmazané: March 21, 2019 07:06
Trizo Za ja si skôr myslím ze ide o triezve zhodnotenie situácie.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 20, 2019 21:12 ~Zmazané: March 20, 2019 22:05
Koho to zaujíma?Neotravuj tu a páľ do...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 20, 2019 20:15 ~Zmazané: March 20, 2019 21:21
Aj tomu verím, čo tvrdí pán Chmelár...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 20, 2019 19:37 ~Zmazané: March 20, 2019 22:47
Prosim vas rozlisujme medzi okupaciou celej krajiny tazkou technikou a tisickami vojakov po '68 a tym ze je na par zakladniach umiestnena technika ci municia nasich spojencov spolu s nutnou obsluhou. To naozaj chcete davat medzi toto rovna sa a bluznit tu o strate suverenity?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 20, 2019 21:59 ~Zmazané: March 20, 2019 22:47
Boris Melus, aha, tak sme doma: ,,na pár základniach umiestnená technika či munícia našich spojencov spolu s nutnou obsluhou." Ty si úplne progresívny paci-paci-pacifista. Ja kokot som chcel od Novembra 89´ rusov do piče preč odtiaľto a vyrástli tu medzitým ďalší, ktorí chcú sem privítať iných. Mne sa fakt rozum zastavuje nad tým, že kto nám to tu začína vládnuť.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 20, 2019 19:36 ~Zmazané: March 20, 2019 20:32
naozaj?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem