blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1794
Blbcov v monitoringu
7388
Registrovaných používateľov
226
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 15:34 ~Zmazané: February 1, 2019 20:24
Ďalší komunista na scéne
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 14:53 ~Zmazané: February 1, 2019 23:40
Tak aspoň jedna vec je jasná. Ak by bol tento páne jediným kandidátom na prezidenta, tak prezidentské voľby ignorujem.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 14:10 ~Zmazané: February 1, 2019 17:41
Daj pokoj. Aj tak ti hlas nedam. Nikdy.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 13:05 ~Zmazané: February 1, 2019 20:24
Pan Chmelar, ja si takto predstavujem postoj prezidenta slobodnej krajiny akou ma by Slovensko. Na jednej strane napisete, ze sa nestotznujete so stavom Venezuely co je jedna tema a pravdivo poukazete na to ako sa nedodrziavaju medzinarodne zakony. Drzim vam palce.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 13:02 ~Zmazané: February 1, 2019 13:47
Si zas nablval, Edko. Ty si sa mylil vo vsetkom, okrem toho, co si predpovedal po tom, ako sa to stalo.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 11:51 ~Zmazané: February 1, 2019 19:51
Dedko Marián Omelka - no, ono to nie je celkom tak. Do Venezueli sa montovali USA a EÚ už niekoľko rokov. Boli zavedené sankcie, urobili rout na banky, naposledy Británia odmietla odovzdať cudzie zlato a rezervy .... nie toto nie je začiatok, toto je len vyvrcholenie snaženia sa už nejakú dobu....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 11:48 ~Zmazané: February 1, 2019 19:51
Toľko slov o tých druhých ... a v tom svätom rozhočení Edo -- tak nejako zabudol, že to nie všetky okolité štáty, nie EÚ, či USA ... ale to statočné Slovensko sa ústami a podpisom svojho najlepšieho ministra ZV Slovenska, jeho milosti z Božej vôle pána všemohúceho Lajčáka, nielen pridalo na stranu tých čo zrušili Madura a vyzdvihli samozvanca, ale postavilo sa do čela tých, čo si želajú čo najskôr jeho prevzatie moci. ... --- ... Takže p. Chmelár ... ako je to s tým Slovenskom?? Vy ste blízo. -- Môže si premiér pelegríni zaviazať šnúrky na topánke sám, alebo len keď mu to Pán Lajčák dovolí??!!??
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 12:10 ~Zmazané: February 1, 2019 19:51
Po prvé, pre Vás nie som Edo. A po druhé, musíte čítať aj niečo iné ako nadpis, lebo jasné odsúdenie stanoviska slovenskej diplomacie tam je.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 12:59 ~Zmazané: February 1, 2019 19:51
Eduard Chmelár Nuž naozaj nie ste Edo. Ste a zostanete iba E. Chmelár. - tak som si to prečítal znovu a našiel som tú "zásadnú vetu" plnú odsúdenia MZV: "Naopak, vyzývam slovenskú diplomaciu, aby sa krotila. Slovensko za každých okolností musí stáť na strane mieru, medzinárodného práva a spravodlivosti." ... myslím, že Lajčák sa až doteraz trasie strachom....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 11:46 ~Zmazané: February 1, 2019 12:45
Fu.kUSA
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 11:26 ~Zmazané: February 1, 2019 12:45
Že ste tak nekričali za Cháveza, keď USA vyhlásili embargo na lieky a potraviny ! Teraz je to už len na nich !
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 10:52 ~Zmazané: February 1, 2019 12:07
skoda , ze uz neskoro, USA si zacali uz uplne otvorene robit v celom svete co chcu.....zas roky 1937-1939....ako to skoncilo, horsie ako fasizmus a cely svet ( okrem svetlych vynimiek ) sa na to tupo alebo so servilnym pritakavanim iba pozera
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 10:31 ~Zmazané: February 1, 2019 17:09
Riesme nase slovensko a nie ine staty..my sme natom ovela horsie a najme co sa tika korupc..a okradanie statu...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 10:54 ~Zmazané: February 1, 2019 17:09
No...len voda is next ropa, tak pozor na to. Aby sme jedneho dna neriesili podobny problem.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 11:02 ~Zmazané: February 1, 2019 17:09
Vsetko je mozne...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 09:36 ~Zmazané: February 1, 2019 12:45
Ale ropne spolocnosti su vraj v rukach usa. Takze ako vsade ide len o peniaze.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 09:25 ~Zmazané: February 1, 2019 14:31
Pokiaľ viem, amíci sa už raz pokúšali o Venezuelu , ibaže Chavez ich poslal do riti, a dokonca bol dokument od agenta CIA, ten vravel , ako na nich ísť
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 09:17 ~Zmazané: February 3, 2019 20:47
To, že za nedostatok liekov a potravín môže embargo USA je veľmi veľké zjednoduchsenie. Veľký podiel na tom má vláda Chaveza, ktorý v dobe prosperity socialistický safaril a "krmil" ľudí populistickymi opatreniami bez ohľadu na dôsledky. Keby Chavez využil prosperujuce časy Venezuely a peniaze by sa investovali do diverzifikácie ekonomiky Venezuely, a zároveň by sa efektívne investovalo do konkurencie schopnosti ťažby ropy, tak by mohla byt Venezuela teraz inde. Ľahko sa totiž žije v časoch ceny ropy 120|barel, ťažšie po páde na 50, obzvlášť pri ekonomike, ktora je na exporte ropy absolútne závislá a iné ako neexportuje. A to, že majú najväčšie zásoby ropy je síce pekné, ale tu treba vedieť aj vyťažiť. A venezuelska ropa patrí vzhľadom na svoje vlastnosti k náročným na ťaženie. A efektívne ani konkurenčne schopne ju Venezuela ťažiť momentálne nedokáže, keďže sa do technologickych inovácií neinvestovalo....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 10:18 ~Zmazané: February 3, 2019 20:47
Filip Baumgartner ..dalsi odbornik na ekonomiku Venezuely..Hugo Chavez znarodnil ropne spolocnosti..ktore predavali ropu svojim dcerskym spolocnostiam za 37 dolarov za barel..aj ked svetove ceny boli 120 dolarov. Zo sumy 37 dolarov odvadzali 10 percent do statneho rozpoctu. Dlhy Venezuely su nesplatitelne..a tie zmluvy podpisali babkove vlady pred Chavezom. Studiu o katastrofalnej Venezuelskej ekonomike vypracovala ekonomicka univerzita v Toronte.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 12:08 ~Zmazané: February 3, 2019 20:47
Bohumil Barkoci tak je...len média to neuverenia...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 13:00 ~Zmazané: February 3, 2019 20:47
Bohumil Barkoci dobry prehlad. Dakujem za info, lebo ja o historii Venezueli vela neviem.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 13:22 ~Zmazané: February 3, 2019 12:03
Konečne rozumná reč. Tie predošlé drísty si hodné lem študentov Marksizmus Leninimizmu 50 rokov.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 2, 2019 08:26 ~Zmazané: February 3, 2019 12:03
Filip Baumgartner presne. Najprv súdruhovia rozjebú zdroje, potom ,,prijmú opatrenia" a nakoniec zo všetkého obvinia zlých kapitalistov.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 3, 2019 11:37 ~Zmazané: February 3, 2019 20:47
Prosim nezavadzajte. Svetove ceny 120 dolarov za barrel? Kedy? https://www.macrotrends.net/1369/crude-oil-price-history-chart
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 3, 2019 11:39 ~Zmazané: February 3, 2019 20:47
Kratkodobo na par mesiacov ceny vyleteli. A znovu klesli.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 08:43 ~Zmazané: February 1, 2019 14:31
Analýza Venezuelskej situácie je perfektná a trefná. Skoro so všetkým súhlasím, ale Bolsonara by som nenazval fašistickým prezidentom. Áno, má podporovateľov z krajnej pravice, ale to z neho ešte nerobí fašistu. Ľudia v Brazílii ho vnímajú skôr ako konzervatívca a vraj s liberálnymi ekonomickými myšlienkami. Ak by sme na to išli takto, tak potom väčším fašistom je určite Trump. A toho takto neoznačujete.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 09:49 ~Zmazané: February 1, 2019 14:31
Tento typ politikov rieši všetko len cez ekonomiku a peniaze. Politika a morálka sa potom zákonite deformujú. Urýchlená ekonomika, ktorá je už dnes len špecifickou formou vojny dovedie svet ešte do väčších problémov. Riešením by bolo jedine sfragmentovať korporácie, znemožniť extrémnu akumuláciu zisku a spomaliť rast, pretože nezodpovedá prirodzenej evolúcii. Ekonomika má byť spôsobom ako realizovať evolučný rast civilizácie a nie slúžiť ako zdroj zisku pre čoraz menšej komunity. Ináč sa väčšiemu konfliktu nevyhneme.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 04:25 ~Zmazané: February 3, 2019 12:03
Teraz to nebude inak. Dostanete......
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 31, 2019 21:15 ~Zmazané: February 1, 2019 13:47
Gratulujem pán Chmelár, pre mňa ste najlepší...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 31, 2019 08:51 ~Zmazané: February 2, 2019 17:50
Pán Chmelár, nedávno ste robili anketu na billboardy, "Odkaz papalášom", už vtedy som Vám chcel povedať, že prezident nemá vplyv na to koľko penazí pôjde do zdravotníctva či armády. Aj vám sa podarilo vyrobiť niečo podobné.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 31, 2019 09:55 ~Zmazané: February 2, 2019 17:50
Ale kdeze. Porovnavate neporovnatelne. Po prve, prezident ako vrchny velitel ozbrojenych sil ma zasadny vplyv na armadu a moze s tymito vecami nieco robit tak ako Andrej Kiska na summite NATO podpisal deklaraciu, v ktorej slubuje za SR davat na armadu 2 percenta HDP. Ale nikdy som nehovoril, ze vyriesim problemy v rezorte obrany. Davam si pozor na to, co hovorim a slubujem. Prezident ma skor vplyv ako moc.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 31, 2019 10:38 ~Zmazané: February 2, 2019 17:50
Eduard Chmelár Akurat, ze k tomu podpisu na summite NATO ho zaviazala vlada Snad si nemyslime, ze prezident z vlastnej vole podpise nejakt slub/prislub/deklaraciu. Kazdy takyto krok musi mat predsa rozpoctove krytie a za to je zodpovedna vlada.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 31, 2019 11:23 ~Zmazané: February 2, 2019 17:50
Vlada nemoze prezidenta k nicomu zaviazat. Nastudujte si cl. 101 Ustavy SR. Prezident kona nezavisle a nie je viazany ziadnymi prikazmi.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 31, 2019 11:56 ~Zmazané: February 2, 2019 17:50
Eduard Chmelár Ja Vám zas odporúčam naštudovať si materiál Základné pozície delegácie SR na samite NATO v Bruseli (11. a 12. júla 2018), ktory schvalila vlada SR 26.7.2018. Prezident na samite NATO zastupoval SR, nie svoj úrad a bol len vedúci delegácie. K tomu, aby podpísal deklaráciu práve vo výške 2% ho zaviazala vláda SR. Mohol, samozrejme, odmietnuť podpísať deklaráciu, alebo byť členom delegácie. Hovoriť ale, že prezident môže z vlastnej vôle ovplyvniť výšku výdavkov do armády je veľmi veľmi ďaleko od splniteľných sľubov. http://www.rokovanie.sk/Rokovanie.aspx/BodRokovaniaDetail?idMaterial=27583 Priznal, že je ako prezident SR hrdý na to, že prichádza na summit so sľubom od vlády, že Slovenská republika vyčlení dve percentá HDP na obranu. https://www.etrend.sk/ekonomika/kiska-prichadza-na-summit-nato-so-slubom-na-obranu-vyclenime-dve-percenta-do-styroch-rokov.html
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 31, 2019 12:54 ~Zmazané: February 2, 2019 17:50
Pan Duricka, prepacte, ale nepoucujete ziacika, ktory prvy raz vidi nejake dokumenty. Este raz Vam odporucam, nastudujte si nieco o pravomociach prezidenta. Mozem Vam veci vysvetlit, ale nemozem ich za Vas pochopit. Toto nie je nejaka moja svojvolna interpretacia, ale litera ustavy, potvrdena renomovanymi ustavnymi pravnikmi. Vy absolutne nechapete postavenie prezidenta v nasom ustavnom systeme. On sa moze vykaslat na uznesenie vlady (samozrejme, takto sa to nerobi, v civilizovanej krajine tomu predchadzaju rokovania), vlada ho len informuje, vlada ho nemoze zaviazat, chapete ten rozdiel? On ten slub vo Walese nemusel podpisat, rovnako ako novozvoleny prezident moze ten slub stiahnut, on ma hierarchicky najvyssie postavenie v zahranicnej politike a nie je viazany ziadnymi prikazmi a ked on povie NIE ako hlavny velitel ozbrojenych sil, vlada si sotva moze dovolit ist s nim do konfliktu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 31, 2019 18:05 ~Zmazané: February 2, 2019 17:50
Eduard Chmelár Môžete poznať ústavu, ale, keď ste už začali, ako je u Vás zvykom, používať invektívy, mám pociť, že nerozumiete písanému textu. Napísal som: "Mohol, samozrejme, odmietnuť podpísať deklaráciu, alebo byť členom delegácie." Tým, podľa môjho názoru, úplne súhlasím s Vašim tvrdením, že prezident podľa ústavy koná samostatne a žiadna vláda mu neprikazuje niečo podpísať. Vláda ho ale zaviazala k tomu, že môže podpísať deklaráciu vo výške 2%. To nie je výdavok prezidentskej kancelárie, ktorej výdavky prezident môže ovplyvniť, ale výdavok Ministerstva obrany. A výdavok MOSR musí mať podľa zákona krytie v rozpočte a to schvaľuje vláda SR resp. rozpočtové opatrenie MFSR. Vy ale zjavne nechápete, čo Vám tu vyčítame. Ide o to, že prezident okrem ústavy, ktorú pravdepodobne máte naštudovanú, musí rešpektovať aj zákony. Preto opakujem, prezident nemá žiadnu právomoc priamo ovplyvniť výšku výdavkov akéhokoľvek ústredného orgánu štátnej správy. Ani výdavky na armádu, a už vôbec nie na zdravotníctvo.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 31, 2019 20:04 ~Zmazané: February 2, 2019 17:50
Radoslav Duricka ide tu jednoducho o toto. Keby vláda, podľa vášho slovníka "zaviazala" pána Chmelára ako prezidenta podpísať záväzok zvýšiť výdavky na obranu na 2%, išiel by tam a tento záväzok by nepodpísal, pretože to nie je v záujme občanov Slovenskej republiky. Vláda by s tým nemohla nič robiť, pretože by to urobil v súlade s právomocami, ktoré mu dáva ústava. Teraz by sme nemuseli dávať také nehorázne peniaze na zbrojenie. Mohli ísť radšej na nemocnice, školstvo atď...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 01:10 ~Zmazané: February 2, 2019 17:50
Roman Švrlo Alebo by poverila zastupovanim delegacie SR a podpisom deklaracie niekoho ineho
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 02:50 ~Zmazané: February 2, 2019 17:50
Radoslav Duricka: To už hádam ani nie je pravda. :D Ak sa človek v niečom nevyzná, nemá na to vzdelanie, kvalifikáciu, skúsenosti, ani nič, čo by ho oprávňovalo takto sa správať a ak ho na to niekto upozorní, považuje to za invektívu, je to definícia niečoho, čo radšej nevyslovím, aby som sa nedotkol Vášho ega. Takže ešte raz a naposledy: Vláda nemá právo poverovať niekoho iného zastupovaním na summite NATO. Čo to tárate, človeče. Toto je právomoc hlavy štátu a vrchného veliteľa ozbrojených síl. A toho nikto nemá právo niečím úkolovať. On je v realizácii zahraničnej politiky hierarchicky vyššie ako vláda. Veď môžeme mať rozdielne názory, ale nemôžeme mať rozdielne fakty. To nejde. Ak to nechápete, tak už nič potom.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 07:11 ~Zmazané: February 2, 2019 17:50
Eduard Chmelár OK, suhlasim, rozumiem. Zjednodusme to. Ste si isty, ze prezident dokaze ovplyvnit vysku prostriedkov, vynalozenych z rozpoctu na armadu? Ste si isty, ze keby prezident nepodpisal deklaraciu, vlada by neminula z rozpoctu na zbrojenie kolko chce?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 08:37 ~Zmazané: February 2, 2019 17:50
Som si isty, ze keby to prezident nepodpisal, vlada si nedovoli ist proti nemu. Minimalne by si celkom urcite nemohla dovolit ohanat sa "zavazkami" a musela by racionalnejsie vysvetlovat vsetky tie nezmyselne a predrazene nakupy zbrani. Treba si uvedomit, ze prezident je tzv. soft power, makka sila, ze jeho legitimita je postavena ani tak nie na moci, ako vplyve a ze ked svoj vplyv spravne zafokusuje, dokaze strasne vela. Sucasny prezident sa zacielil na zbrojenie, ani sa tym netaji a je to jediny realny vysledok jeho cinnosti.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 1, 2019 08:53 ~Zmazané: February 2, 2019 17:50
Eduard Chmelár Ja som si naopak isty, ze keby to prezident nepodpisal, vlada by nemala problem minut tie dve percenta aj tak. Vasa "istota" totiz prameni z vasho zelania, a teda je to len v rovine "verim", alebo "prajem si" a v skutocnosti to nie je istota. Moja "istota" prameni zo skusenosti a z pohladu na to, ze jedina bezchybne az servilne fungujuca kombinacia vlada/prezident bola v case Smer/Gasparovic. Rovnako mozno pristupovat k Vasej "istote", ze by sa vlada musela intenzivnejsie zodpovedat za nakupy, ak by nebola podpisana nejaka deklaracia. Z toho prameni povodna pochybnost o tom, ze prezident teoreticky a ani prakticky nedokaze ovplyvnit rozpoctovu kapitolu ziadneho ustredneho organu ŠS.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 29, 2019 15:57 ~Zmazané: January 30, 2019 12:49
https://www.bratislavskenoviny.sk/prezidentske-volby/spravy/52146-anketa-koho-by-ste-volili-za-prezidenta
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 29, 2019 15:59 ~Zmazané: January 30, 2019 12:49
Neskutocna manipulacia predvo.priesk. Bohuzial naivita vitazi - myslim posledne prieskumy v mediach. (este tam nie je Sefčovič cize je to skreslene)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 29, 2019 15:57 ~Zmazané: January 29, 2019 16:52
O com je tento post? Zesukromne medium poskytne priestor podla svojho uvazenia? Ze ste na fotke v zjavne prijemnej debate s Blahom ktory dno prerazi kazdym svojim statusom? O dalsi dovod viac dat hlas niekomu inemu. Ze sa nikto nevenoval vasmu odovzdaniu podpisov? Aktuality o tom vcera pisali.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 29, 2019 15:57 ~Zmazané: January 29, 2019 16:52
https://www.aktuality.sk/clanok/661827/prezidentske-volby-2019-eduard-chmelar-odovzdal-podpisy-pre-svoju-prezidentsku-kandidaturu/
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 29, 2019 16:04 ~Zmazané: January 29, 2019 16:52
Pekna demagogia. Tento post je o tom, ze davat moju fotku do clanku, ktory nema so mnou nic spolocne a pranieruje inych ludi, sa este stale vola manipulacia. Rovnako o tom, ze v case volebnej kampane su media povinne zachovavat objektivitu, a teda ked Pravda da priestor vsetkym kandidatom vratane fasistu a obidu len jedneho, nie je to v poriadku. Ale to pochopi len demokrat, nie hejter a troll a uz vobec nie obmedzeny clovek, ktory si mysli, ze by sme sa mali rozpravat len s tymi, s ktorymi mame rovnake nazory.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 29, 2019 16:12 ~Zmazané: January 29, 2019 16:52
Hejtera a trolla si vyprosim, zvysok je vas nazor pan Chmelar
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 29, 2019 12:04 ~Zmazané: January 29, 2019 12:48
Je nebezpečné zdržiavať sa v blízkosti toho červeného bolševickeho zdegenerovaneho indivíduá. Jedna fotka s nim a mate pruser.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 29, 2019 09:55 ~Zmazané: January 29, 2019 20:30
VENCEREMOS !
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 29, 2019 08:07 ~Zmazané: January 29, 2019 10:18
Samozrejme len Vás pôjdem voliť nie je iného koho voliť
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2019 16:29 ~Zmazané: January 30, 2019 09:17
Držím palce
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2019 15:20 ~Zmazané: January 28, 2019 16:01
Chmelar,,,,bla bla bla,
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem