blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7343
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 15:50 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
Ǔprimné a pravdivé. Vďaka za nazretie do duše.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 15:08 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
Pán Chmelár veľmi pravdivé slová všetky sviatky a asi najviac Vianoce sa zmenili na sviatky marketingu a obžerstva. Prídete do obchodu a už v októbri je vianočná výzdoba, jedny a tie isté vianočné pesničky, každý druhý deň poprekladané regály a tesne pred sviatkami plné nákupné košíky, ľudia sú voči sebe nevrlý a k predavačkam hrubí a neslušní. Keď som bol chlapec nič také sa nedialo vo vzduchu bolo cítiť kľud a ľudia sa k sebe chovali milšie a chápavejšie bolo to dané dobou. Dnes je tento svet veľmi uponáhľany a plný stresu, založený na mamonu. A o to viac ma potom zaráža že po sviatkoch sú kontajnery na odpad plne odhodeného jedla a potravín je mi to vždy ľúto a pri pohľade na to si vždy pomyslím čo by za to dali ľudia, ktorí žijú v chudobe, alebo v krajine keď je vojna. Ľudia si prestali vážiť hodnoty a sú voči sebe veľmi zlí.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 14:39 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
Krásne napísaná pravda
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 11:54 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
Ja ako neveriaci apelujem na veriacich aby si uvedomili symboliku Vianoc. Presne ako píšete nevenovať sa v prvom rade konzumu, ale duchovnu. Spomínam si na vianoce keď sme sa na štedrý deň ráno zobudili a už bol postavený stromček tie rozžiarené oči, prekvapenie nemalo konca kraja. Dnes už nieje možné deti prekvapiť, lebo už v septembri je ponuka vianočných darčekov. Dá sa povedať že tým sa vytráca čaro Vianoc.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 11:21 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 10:57 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
Som už unavená Vianoce sú veľký biznis- to čaro sa vytráca je mi z toho smutno
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 10:25 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 10:15 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
Som ateista žijem sám, ale Vianoce pre mňa majú isté čaro. Vtedy sú ľudia k sebe viacmenej dobrý, len škoda že iba tri dni v roku.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 13:46 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
Tiež som neveriaca. Vlastne, verím v dobro človeka. A Vianoce, tie u nás máme celý rok. Robia nám ich naši úžasní vnúčikovia a láska medzi nami je nekonečná.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 09:52 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
Krásny článok a veľmi pravdivý.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 09:49 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
Dakujem, pan Chmelar. Ludia uz začínajú precitat a chapat. Vsetko so vsetkym suvisi, aj stav zivotneho prostredia so vzťahmi ludi medzi sebou, v rodinach, na pracoviskach, s tymto sialenym konzumom. Dakujem, ze ste tento status napisali. Je na case, aby ti, ktori ovplyvňujú verejne dianie a "ti vyssie" si vzali Vase slova k srdcu. Prosim, tlmocte toti posolstvo vsade, kde sa s tymi ludmi stretnete. Pokojne a pozehnane Vianoce! ☺❤
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 09:17 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
a keď si s ľuďmi nerozumiem, nemám si čo povedať a necítim sa dobre? Načo sa siliť do kontaktu a komunikácie, keď sa pri tom necítim dobre. radšej budem na gauči pozerať telku a hrať sa s mobilom.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 09:53 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
ty si produkt tejto doby
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 09:54 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
Vlasta Harachová nemyslím si, že by v minulosti neboli introverti
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 12:06 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
Mária Drabiková mne je z ich vnímania a počúvania zle. som z inej planéty. kniha je fajn spoločník.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 18:06 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
Andrej, niekedy sa citim rovnako...ale podla znameho citatu...''ten clovek je zatrpknuty a nahnevany, musim ho viac spoznat''.. Sa da uspesne ist dalej. Vsetci sme hlavne citiaci ludia a ktomu ako sa kto sprava nieco viedlo.mile slovo, usmev a uprimnost nikdy niesu zla volba
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 20:17 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
Jozef Púček pravda. dakujem.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 09:17 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
Ehm, Oslavujeme narodenie Ježiša Krista a pritom o neho ani nezakopneme, maximálne si spomenieme na nejakého "ježiška".A neuvedomujeme si, že ON je Ten kto vládne každej našej sekunde života. A tohto Boha necháme za dverami zabudnutého aj v tento deň. Je to od nás veľmi úbohé...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 19:56 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
Miro Slav Napisal ste to perfektne ,,ON je ten,kto vladne...,, Niet,čo dodať.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 08:25 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
Ja som sice ateista, ale takymito Vianocami by mal byt kazdy nas den.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 08:02 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
nespravime s tym nic. To by museli zaniknut poziciavanie penazi. Tuzba po hmotnom sa neda eliminovat resp. obmedzit ak su dostupne uvery a pozicky.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 09:00 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
Staci ucit deti vztahom. Vsetko ostatne pride. Treba zacat liecit choru spolocnost. Zakazovanim sa nikdy nic nevyriesi ;)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 09:29 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
Jarolím Žáček mam deti. neda sa to lebo vsetci porovnavaju veci a vsetci chcu nove a drahe. mozes ucit co chces. syn.ma dres fc barcelona a na telesnej ho vysmiali ze je.to fejk. takze ho nenosi. Da sa to vychovou trocha obmedzit ale ten vztah k hmotnym veciam ostane. len par ludi dokaze.rozmyslat inak.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 11:55 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
Jarolím Žáček Bohatí rodičia dokážu kúpiť deťom všetko.Protekciu v škole,extra oblečenie,úspech.Môžu si od detstva dovoliť šikanovať spolužiakov.Nič sa im nestane,každý sa ich bojí.Nepotrebujú žiadne vzťahy.Už malé deti učia dospelí,že je niekto viac ako ten druhý.Bohužiaľ.Ak ste to nezažili,tak ste šťastný človek.Prajem pekný deň!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 11:56 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
Mária Drabiková bohuzial, dieta si to moze aj uvedomit a uznat ze mate pravdu, ale nevyhne sa niekedy aj vysmievaniu v skole. Ak tam nema aj rovesnikov ktori neriesia kto ma ake dzinsy a ci ma najnovsi model iPhonu, bude to mat tazke...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 12:00 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
Mária Drabiková Ak Vám to v živote vyšlo tak ako píšete, tak ste šťastná žena.Je to ojedinelé.Prajem Vám všetko dobré aj do budúcna.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 12:57 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
Mária Geregáčová ale vsak o tom pisem predsa, ze deti treba ucit vztahom. To ze to vacsina zbohatlikov ktorym su prednejsie majetky a peniaze nerobi to je na inu debatu. Najhorsie je ze presne kvoli tymto blbcom sa nechaju zlakat do toho kruhu aj tie "normalnejsie" deti lebo pod tlakom tejto hlupej konzumnej doby im to nakoniec rodicia aj povolia.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 18:31 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
Jarolím Žáček Ja s Vami súhlasím.Povedala som iba svoj názor a skúsenosť čo človek vidí okolo seba.Nedá sa to zmeniť,lebo niekto musí ustúpiť alebo stiahnuť sa.Agresor neprestane ak mu rodič drží stranu .Ani sa nesnažia nájsť pravdu.Ale dovolia si to iba niektorí.Kto nezažil neuverí.Kto zažil ten nezabudne.Prajem Vám veľa šťastia.Myslím,že ste dobrý človek.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 07:46 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
❤️
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 07:43 ~Zmazané: December 20, 2018 20:03
Orgie konzumu
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 18, 2018 23:26 ~Zmazané: December 19, 2018 00:44
Takže vlastne za to môže železnica a je to jej nehoda. Úžas..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 18, 2018 23:34 ~Zmazané: December 19, 2018 00:44
Nie. Môže za to štát a jeho zle nastavené priority. Škoda, že nedokážete čítať s porozumením, žasnem z toho tiež.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 07:29
A čo by sa vyriešilo tým, že by boli na každom priecestí závory? Ostávali by autá zaseknuté medzi nimi.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 08:04
Nepochybujem o tom, že to myslíte dobre. Namiesto žasnutia, že nevieme čítať s porozumením sa skúste naučiť písať s porozumením. Porozumením, že nejednoznačne kladené slová, vety a príspevky si ľudia vyložia rôzne. Obzvlášť keď ide o takéto citlivé a bolestivé témy, kde umiera človek. Nie nadarmo sa nik kompetentný z miesta nehôd k ich príčinám nevyjadruje a okomentuje to len strohým "príčiny nehody sú zatiaľ neznáme, v štádiu šetrenia". A tiež to ním môže emočne hýbať. Treba začať osvetou, nakoľko krajina ani doprava v nej nikdy nebude taká bezpečná, žeby sa odstránili všetky zivotohrozujuce rizika a nástrahy. Viete dobre, že je utopia dopĺňať na každé priecestie, kde sa stala nejaká nehoda PZZ so zavorami. Na to nemajú ani Švajčiari. My tu nemáme ani na základné veci. Rovnako ako by bola utopia dávať na kazdu križovatku, kde sa stala smrteľná nehoda, semafory, na kazdu cestu, kde došlo k čelnej zrážke, stredove zvodidlá a betóny, vypilit všetky stromy popri cestach atď.. To je zbytočná a nekonštruktívna hra s citmi ľudí, nehnevajte sa.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 11:01
Eduard Chmelár A štát je kto? V prvom rade daňoví poplatníci, potom politici, ktorých si tí daňovníci platia aby ich zastupovali v parlamente a kto prijíma zákony? Znova politici. Tak kto je na vine? VY politici. Nevyhovárajte sa tu na štát. Ak Vás nejakým nedopatrením zvolia za hlavu štátu, budete zodpovedný aj Vy. Čo spravil (podľa Vás, štát) po tragickej udalosti v Polomke? Na dôvažok, Tomáš Chovanec vie o čom píše. Plne s ním súhlasím.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 18, 2018 22:02 ~Zmazané: December 18, 2018 23:43
Zapadnuty jazyk by sa nemal vytahovat
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 18, 2018 21:28 ~Zmazané: December 18, 2018 23:43
No, domnievam sa, pán Chmelár, že v tomto prípade majú pravdu skôr Vaši oponenti. Chyba nie je na strane železnice, ale hazardujúcich vodičov. Bolo by fajn mať všetky železničné priecestia zabezpečené závorami, ale buďme realisti. I keď budú na prejazdoch závory, tragédiám na 100 % nezabránia. Vždy sa nájde niekto, kto sa bude ponáhľať a na prejazd sa vydá i po tom, čo budú svietiť červené svetlá. Ako píšu iní, bez toho, aby som sa ako vodič najprv rozhliadol, na prejazd vrámci vlastného záujmu nemám vchádzať, bez ohľadu na to, či nejaká signalizácia upozorňuje na blížiaci sa vlak, alebo nie, nemôžem totiž nikdy na 100 % vylúčiť nefunkčnosť akéhokoľvek signalizačného zariadenia. To je proste vec zdravého rozumu, presvedčiť sa o tom, že mi nič nehrozí.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 18, 2018 23:35
Nie, nemajú. Pretože ja nehovorím, že chyba je na strane železničiarov, ale na strane vlády, ktorá nedokáže lepšie zabezpečiť železničné priechody.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 18, 2018 23:54
Eduard Chmelár Ja pre zmenu tvrdim, ze chyba je v prvom rade na strane nepozornych vodicov a vodicov nerespektujucich dopravne predpisy, zasady zdraveho rozumu a pud sebazachovy. Az nasledne sa da spekulovat o nejakej domnelej chybe vlady.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 00:08
Pán Lacko, neviete nič o chybe vodiča, resp. o tom, čo sa tam stalo. Súdiť je veľmi ľahké. Závory by však mali byť bezpečnostnou samozrejmosťou bez ohľadu na mieru zavinenia, lebo dúfam, že sa zhodneme aspoň na tom, že riziko nehody znižujú.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 19, 2018 07:00
Eduard Chmelár Zavory riziko samozrejme znizuju, o tom sa nepriem. Ale nie su zadarmo, takze tazko mozu byt vsade, resp. pokial budu vsade, nebude zas nieco ine, ekonomicke zakony su neuprosne. Ale odbocili sme od povodnej temy. Vy hadzete vinu na vladu, ja apelujem na zodpovedne chovanie vodicov.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 18, 2018 18:56 ~Zmazané: December 19, 2018 00:44
Viete, ja neviem ako vy viete pán Chmelár že sa na vás pozerali ľudia čo chodia do kostola, ale ospravedlňujem sa vám za nich. No verte mi, mne sa tiež raz stalo, a bolo to veľmi dávno, že na školských schodoch mi odpadol spolužiak, mal epilepsiou, a ja som zostala ako prikovaná vôbec som mu nedokázala pomôcť. V hlave mi vírila iba jedna myšlienka. .."prečo som nešla radšej na zdravotnú školu ale študujem strojárčinu"... .a prizerala a obdivovala školnika ako mu pomáhal. Možno aj tí čo sa na vás pozerali vás mohli v duchu obdivovať. Ďakujem, že ste!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 18, 2018 18:47 ~Zmazané: December 18, 2018 22:43
Možno keby prasatá v “najlepších oblekoch” nekradli, na hlavnej šťanici by sa ľudia nemuseli cítiť ako v stredoveku a odpadávať. A keď niekomu pomáham tak sa s tým nemusím chvastať po Facebookoch. Hnus.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 18, 2018 19:53 ~Zmazané: December 18, 2018 22:43
Pan Stehlik, tým vasim 212 sledovatelom musí z tohoto , čo ste tu "splodil" byť poriadne nevoľno
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 18, 2018 19:55 ~Zmazané: December 18, 2018 22:43
Danica a tým vašim 55 je zle z toho jak podporujete týchto darmožráčov a chválite ich za bežnú vec, ktorá by sa mala diať na dennom poriadku, alebo to nie sú ovečky?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 18, 2018 18:22 ~Zmazané: December 18, 2018 23:43
Eduard Chmelár A ty vieš čo o tom? Každý normálny človek spomalí a pozrie sa, či môže ísť alebo nie. Ja to dokonca robím aj vtedy, ak ma svetlá upozorňujú, že mám voľno a môžem prejsť cez koľajnice. 30 km/hod je dostatočné upozornenie, že si mám dávať pozor. A more ďalších myšlienok o tom, čo všetko sa môže stať. Pri takýchto vodičoch mi je vždy ľúto tých iných, ktorých oberú o život či im ich zničia a zanechajú následky do konca života. Úctu k mŕtvym? To povedz tomu rušňovodičovi. Mám bratranca rušňovodiča a ten radšej odmieta jazdiť osobáky. Chceš úctu k mŕtvym. Spoj sa s rušňovodičmi, ktorí zabili ľudí len tým, že tí hlupáci mali potrebu machrovať za volantom alebo mali potrebu odísť z tohto sveta tým, že sa jebli pod vlak. Opýtaj sa ich, ako sa cítia a čo to s nimi urobilo. Každú cestu, ktorú idem autom sa modlím, aby som takého chuja či kravu (snažil som sa použiť prijateľnejšie slová) nestretol. A nie vždy sa mi to podarí. Musím dávať pozor nielen na seba, ale aj na hentých magorov a často siahnuť po brzde, hoci mám prednosť v jazde ja. Aj môj brat by vám vedel porozprávať. Kvôli takému magorovi zišiel z cesty v poslednej chvíli, aby sa vyhol čelnej zrážke. Henten ani nezastal a brat prišiel skoro o život, keďže sa dodávka niekoľkokrát prevrátila. A nemusíte sa báť o moje psychické zdravie. Viem, čo je to súcit, viem čo je to bolesť, ale rovnako viem, že hentaký magori spôsobujú tej bolesti najviac. Úcta? Nebláznite.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 18, 2018 17:36 ~Zmazané: December 18, 2018 23:43
František Boborovský A teď muj nazor, ty jsi kokot.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 18, 2018 15:14 ~Zmazané: December 18, 2018 21:36
nepačia sa mi vôbec Vaše názory ani na domacu ani zahr. politiku ani Váš utíitarizmus , ale za to čo ste spravili tej žene Vám ako človek ďakujem za ňu zachovali ste sa ako človek. Vďaka Vám a Slovensko máme radi mnohí aj my čo chodíme so kostola a veríme v Ducha svätého.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 18, 2018 20:25 ~Zmazané: December 18, 2018 21:36
Pan Mrva, mne sa nepacia Vase ultrakonzervativne nazory a nenazyvam ich tmarske, takze si vyprosim, aby ste znevazovali moje postoje ako utilitarne. Mam vlastne pevne hodnoty a zivotne zasady, ktore nemusite zdielat, ale nemate pravo ich ani urazat - ak sa chcete nazyvat demokratom.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 18, 2018 21:31 ~Zmazané: December 20, 2018 14:33
Eduard Chmelár som demokrat a pišem , že Vám ďakujem za ten čin ludskosti a neuražam Vás a viem diskutovať a počúvať a príjmať aj iné názory i ked s nimi nesúhlasím
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: December 18, 2018 14:11 ~Zmazané: December 19, 2018 10:31
Pán Chmelár úplne s vami súhlasím. Aj ja som pohoršená nad správaním dnešných ľudí. Ľudskosť a vzájomná spolupatričnosť sa vytráca z našich životov. Prevláda nevšímavosť a arogancia. Bola som zdesená, keď som zažila niečo podobné ako vy. Bezvládne telo muža ležalo na chodníku a ľudia ho bezcitne prekračovali. Keď sme s priateľkou volali záchranku, tak niekoľko okoloidúcich utrúsilo negatívne poznámky na bezvládneho muža. Je mi z toho smutno, kam speje tento svet bez ľudskosti a empatii.♥️♥️♥️
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem