blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7346
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 1, 2022 12:47 ~Zmazané: March 2, 2022 08:29
Zuzana Harabinova B je správne
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 1, 2022 12:30 ~Zmazané: March 2, 2022 21:24
Úvaha: grecko tiež spĺňalo všetky atribúty pre vstup do excluzivneho clubu? Priznali finančnú nespôsobilost? Reakcia bola dotácia . Čas od casu treba prehodnotiť podmienky , prispôsobiť ich danej situácii, zvrátiť reakciu. Dôsledky sa dajú sprocesovat neskôr v klude a v mieri.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 1, 2022 12:14 ~Zmazané: March 2, 2022 14:58
Po tom co som pred vlastnymi ocami videl, ako tu miznu prispevky ktore s Vami nesuhlasia, ste maximalne klesol v mojich ociach... Toto by som cakal na inych strankach, ale nie u Vas...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 1, 2022 21:28 ~Zmazané: March 2, 2022 14:58
Peter Lovrant veľmi podivné ako často miznú príspevky ktoré nie sú chválospevne nastavené na články pána Chmelára..... Zarazilo ma to a veľmi to znižuje objektivitu zriaďovateľa tejto stránky...... v podstate naznačuje hodnotovú orientáciu ktorú vidno medzi riadkami...... Takto vytvorené biele miesta oponentúry, zanechávajú pachuť starých časov...... Je to voľba zriaďovateľa...... No neodzrkadľuje určite skutočnú realitu. Iba ak spraví radosť tým , ktorí nepotrebujú oponentúru, ani pluralitu názorov...... a pritom asi urobí radosť aj sám sebe. Trochu tu vidno ako kôň s klapkami na očiach ťahá svoj voz plný názoroveho egocentizmu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 1, 2022 07:58 ~Zmazané: March 2, 2022 14:58
LOL ale už by ste sa fakt mohli prestať snažiť by za každú cenu iný
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 1, 2022 07:43 ~Zmazané: March 2, 2022 14:58
Rado Sahaj hneď alebo za pár rokov ... vieme o com sa babime a s akyn rizikom
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 1, 2022 07:37 ~Zmazané: March 2, 2022 21:24
Inkább arról döntsön, ne küldjenek fegyvereket oda. Ne follyunk bele a háborúba.élelmiszer gyógyszert igen
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 1, 2022 06:59 ~Zmazané: March 2, 2022 14:58
Rado Sahaj Ukrajinci zomieraju aj za nas ...maju pravo na pozvanie do EU... to je to najmenej co mozeme pre nich urobit .... Ak padne UA sme na rade ...hned po EE, LT a LV ... je to otazka casu
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 1, 2022 06:43 ~Zmazané: March 5, 2022 02:31
Jana Schifferdeckerova to sliepka bez vzdelania a správkyňa smetiská nevie racionálne uvažovať a snaží sa byt zaujímavá táto hlupana a preto tliacha hlúposti prečo by si to mali ukrajinský fasisti zaslúžiť ?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 28, 2022 22:07 ~Zmazané: March 7, 2022 00:27
Prosím, prijmime ich...veď za to, čo robili min. posledných 8 rokov, si to “skutočne zaslúžia”...a tým skôr sa tento zúfalý spolok, “riadený” úplnými politickými diletantmi, rozpadne...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 1, 2022 16:24 ~Zmazané: March 7, 2022 00:27
Rastislav Plačko mohli by sme im zo "solidarity" uvoľniť naše miesto v EU. "Ťažko" by som to znášala ale čo pre to neurobím. Možno nebudem ani spávať.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 28, 2022 21:17 ~Zmazané: March 6, 2022 11:59
Ukrajina bude prijatá do ruskej úníí a bude pokoj.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 28, 2022 09:07 ~Zmazané: March 2, 2022 08:29
To je choré čo si presadzujú!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 28, 2022 08:58 ~Zmazané: March 8, 2022 01:31
Vystúpiť z NATO
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 28, 2022 00:14 ~Zmazané: March 4, 2022 01:25
https://www.facebook.com/100075461147900/posts/134348715757166/?app=fbl
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 27, 2022 21:30 ~Zmazané: March 4, 2022 01:25
Pan Chmelar chcel by som Vam len skromne poradit, kedze mi zalezi na tom aby vase meno nebolo viac spinene. Cesky prezident Zeman omyl v usudku pri Putinovi priznal a verejne sa ospravedlnil. Mozno keby ste vpisali do statusu to iste, kedze tyzden dozadu ste verejne vyhlasili, ze podla vas k tomu isto nedojde, tak by si vas nikto nedovolil obvinovat alebo tym mozete vyargumentovat veci takym, ktori Vas ohovaraju a hadzu do vreca s ostatnymi menovanymi vyssie, ze o Vas siria lzi. Blaha je proputinovsky ododavna a v pracovni ma vedla znaku hviezdy, kosy a kladiva aj Putinovu bustu, tyranskych rezimov sa zastava dlho a to aj v rozpore so svojim kom. presvedcenim!!! Danko sa k Putinovi a jeho oligarchom chodil modlit vzdy a teraz je latentne na jeho strane rovnako ako Kotlebovci. Pamatam si ako ste protestovali proti anexii Krymu v 2014om, ako ste branili ukrajinsku kulturu a historiu v jednej diskusii o vojne na Donbase v r. 2015, ako ste opisovali svoje zazitky z Majdanu a v den uznania DĽR/LĽR ste to tiez principialne odsudili. Ako ste sa vzdy ohradzovali proti Blahovi, SMERu a kotlebovcom. Ja zo zablokovanim takych obludnosti ako siria Hlavne spravy, Infovojna, Zem&Vek, Slobodny vysielac a vonkoncom kotlebovsky Magazin1, suhlasim. Silne pochybujem, ze budu pravne ohrozene lavicove denniky ako napr. Argument alebo Nove slovo... Zelam vela stastia v tejto hroznej dobe.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 27, 2022 21:53 ~Zmazané: March 4, 2022 01:25
Adam EddieKiller Svorad Nezavádzajte. Zeman sa neospravedlnil, ale povedal, že sa mýlil. To som ja urobil niekoľkokrát. Nie je dôvod ospravedlňovať sa za to, že ste sa pomýlili podobne ako generálny tajomník OSN alebo samotný ukrajinský prezident. Ospravedlňovať sa majú tí, ktorí schvaľovali vojnu. A to som ja nerobil nikdy. To robil Dzurinda, Mikloš alebo Osuský. Tých žiadajte o ospravedlnenie. A keď súhlasíte s cenzúrou, tu nemáte čo hľadať. Ochutnajte vlastnú medicínu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 27, 2022 22:05 ~Zmazané: March 4, 2022 01:25
Eduard Chmelár Vy ste za to aby tu panoval system slobody slova ako anglofonnych statoch kde je povolene de facto vsetko? Kde existuju veci ako spravodajstvo Foxu alebo INFOWARS??? Lebo si pamatam, ze kedysi ste sa takym myslienkam branili. Priznanie omylu v jednej vete povazujem za ospravedlnenie a niesom sam kto to tak komentuje. Mozte na to mat iny nazor. S ostatnym suhlasim.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 27, 2022 13:16 ~Zmazané: March 5, 2022 02:31
Pán Chmelar držíme palce iba kde je Slovenska nteligencia a právnici prečo nekonáte už dávno trebalo týchto plagiátorov čo sa hrajú na vládu odvolať ústavným spôsobom aj s captavou ,títo zapredanci za dva roky zničili Slovensko a ohrozili suverenitu a bezpečnosť ,treba ich trestne stíhať
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 27, 2022 09:04 ~Zmazané: February 27, 2022 17:30
Edko, no neviem neviem... su take dohady, ze Putin mal vstup do NATO, ktory predtym takmer pre nikoho problem nebol, iba ako zamienku...a vy ste mu svojim burcovanim proti zmluve s NATO pekne nahnali vodu na mlyn. S ruskými jednotkami zhromaždenými na východnej hranici Ukrajiny niektorí súčasní a bývalí americkí a európski predstavitelia tvrdia, že Putin možno len nastoľuje otázku NATO ako zámienku na inváziu. „Každý hovorí o rozširovaní NATO,“ povedal pán McFaul v podcaste Centra pre novú americkú bezpečnosť, ktorý bol zverejnený v utorok. „Zrazu diskutujeme o tomto probléme, ktorý ani nebol problémom. To je pre neho veľká výhoda." https://www.nytimes.com/2022/01/13/us/politics/nato-ukraine.html
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 27, 2022 08:56 ~Zmazané: February 27, 2022 17:30
https://www.facebook.com/100002019238938/posts/4952842611459664/
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 27, 2022 08:14 ~Zmazané: February 27, 2022 17:30
Totalita? Vám musí poriadne drbat
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 27, 2022 08:05 ~Zmazané: February 27, 2022 17:30
Vy ste dôkazom toho, že ani kopec titulov nieje zárukou inteligencie a prehľadu. Vaše statusy sú stále plné prázdnych slov, v praxi úplne nepoužiteľné. Vy ste len teoretik, ktorý je dobrý na to, aby písal svoje knihy + dlhé o ničom hovoriace facebookstatusy pre úzky okruh fanúšikov. Socialista s ústami plných reči o miery, ktorí uráža ľudí, akí sú vygumovaní západnou "propagandou". Socialista je socialista len do vtedy, pokiaľ sa neberie z jeho vrecka. Opovrhujete kapitalizmom a dennodenne využívate jeho výdobytky.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 27, 2022 07:51 ~Zmazané: March 1, 2022 13:24
Martin Manduch to na základe tohto článku si robíš všeobecný názor?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 27, 2022 07:46 ~Zmazané: February 27, 2022 17:30
Otvorený list Eduardovi Chmelárovi Môžete to zahovárať koľko chcete, pravda je však taká, že šírite propagandu nepriateľskej veľmoci, ktorá nás zatiaľ priamo neprepadla, ale vojnu nám už vyhlásila. Dokonca sa nám vyhráža použitím jadrových zbraní. Máte síce plné ústa mieru, ale „mier“ vo Vašom ponímaní znamená len toľko, že obeť sa nemá brániť agresorovi. Zato dostane trikrát denne jedlo, dvakrát bitku a ak "dobrovoľne" roztiahne nohy, tak to ani nie je znásilnenie. Každý pokus brániť si tvár pred okovanou čižmou agresora hodnotíte ako provokáciu a žiadosť o pomoc od susedov ako ohrozenie „oprávnených záujmov“ agresora ľubovoľne zaobchádzať s obeťou. To je v krátkosti zhrnutie Vašich siahodlhých statusov, popretkávaných citáciami filozofov, ktorými len zahmlievate podstatu veci a ohurujete svoje publikum. Západ nie je dokonalý, ale Sovietsky zväz mal štyridsať a Rusko tridsať rokov času presvedčiť okolité štáty o výhodách svojej „mierumilovnej“ politiky. Ako ich využil? Prepadol každého, kto nebol po zuby ozbrojený alebo nemal silných spojencov. Akonáhle mali jeho satelity najmenšiu možnosť, okamžite sa snažili od neho odpútať a hľadali ochranu a spojenectvo na Vami nenávidenom Západe. Vrátane nás samotných. Napriek jeho nedokonalosti. Nie, môžete to prekrúcať koľko chcete, ale naozaj nie je žiadnym aktom agresie voči Rusku, keď niekto posilňuje svoju obranyschopnosť voči jeho agresívnej politike. Či už vyzbrojovaním svojím, alebo hľadaním spojencov. A zvlášť to nie je aktom agresie od niekoho, kto už Ruskom prepadnutý bol a dokonca má okupované svoje územie. Oháňate sa svojimi akademickými titulmi, ale určitým spôsobom ste horší ako najprimitívnejší náckovia. Tí ľudí „len“ bijú. Vy im vnucujete myšlienku, že to tak má byť, lebo si to zaslúžili. Moc diktátorov ako Putin už dávno nestojí len na počte tankov a raketometov, ale aj na počte intelektuálov ochotných za misu šošovice zapredať vlastnú dušu. Vo Vašom prípade aj vlastnú krajinu. PS Pôvodne to bol komentár na stránke Eduarda Chmelára, ktorý ale tento zanietený "obhajca" slobody ( svojho ) slova okamžite zmazal a mňa zablokoval. Odkladám si ho sem viac-menej pre seba. Aby som nezabudol...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 27, 2022 07:21 ~Zmazané: February 27, 2022 17:30
dávam vám sem a citujem... Milan Sebechlebský 18 h · ( Otvorený list Eduardovi Chmelárovi ) Môžete to zahovárať koľko chcete, pravda je však taká, že šírite propagandu nepriateľskej veľmoci, ktorá nás zatiaľ priamo neprepadla, ale vojnu nám už vyhlásila. Dokonca sa nám vyhráža použitím jadrových zbraní. Máte síce plné ústa mieru, ale „mier“ vo Vašom ponímaní znamená len toľko, že obeť sa nemá brániť agresorovi. Zato dostane trikrát denne jedlo, dvakrát bitku a ak "dobrovoľne" roztiahne nohy, tak to ani nie je znásilnenie. Každý pokus brániť si tvár pred okovanou čižmou agresora hodnotíte ako provokáciu a žiadosť o pomoc od susedov ako ohrozenie „oprávnených záujmov“ agresora ľubovoľne zaobchádzať s obeťou. To je v krátkosti zhrnutie Vašich siahodlhých statusov, popretkávaných citáciami filozofov, ktorými len zahmlievate podstatu veci a ohurujete svoje publikum. Západ nie je dokonalý, ale Sovietsky zväz mal štyridsať a Rusko tridsať rokov času presvedčiť okolité štáty o výhodách svojej „mierumilovnej“ politiky. Ako ich využil? Prepadol každého, kto nebol po zuby ozbrojený alebo nemal silných spojencov. Akonáhle mali jeho satelity najmenšiu možnosť, okamžite sa snažili od neho odpútať a hľadali ochranu a spojenectvo na Vami nenávidenom Západe. Vrátane nás samotných. Napriek jeho nedokonalosti. Nie, môžete to prekrúcať koľko chcete, ale naozaj nie je žiadnym aktom agresie voči Rusku, keď niekto posilňuje svoju obranyschopnosť voči jeho agresívnej politike. Či už vyzbrojovaním svojím, alebo hľadaním spojencov. A zvlášť to nie je aktom agresie od niekoho, kto už Ruskom prepadnutý bol a dokonca má okupované svoje územie. Oháňate sa svojimi akademickými titulmi, ale určitým spôsobom ste horší ako najprimitívnejší náckovia. Tí ľudí „len“ bijú. Vy im vnucujete myšlienku, že to tak má byť, lebo si to zaslúžili. Moc diktátorov ako Putin už dávno nestojí len na počte tankov a raketometov, ale aj na počte intelektuálov ochotných za misu šošovice zapredať vlastnú dušu. Vo Vašom prípade aj vlastnú krajinu. PS Pôvodne to bol komentár na stránke Eduarda Chmelára, ktorý ale tento zanietený "obhajca" slobody ( svojho ) slova okamžite zmazal a mňa zablokoval. Odkladám si ho sem viac-menej pre seba. Aby som nezabudol...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 27, 2022 07:17 ~Zmazané: February 27, 2022 17:30
Aspoň mlčte ... Fakt mlčte...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 27, 2022 07:07 ~Zmazané: February 27, 2022 17:30
Milan Sebechlebský 18 h · ( Otvorený list Eduardovi Chmelárovi ) Môžete to zahovárať koľko chcete, pravda je však taká, že šírite propagandu nepriateľskej veľmoci, ktorá nás zatiaľ priamo neprepadla, ale vojnu nám už vyhlásila. Dokonca sa nám vyhráža použitím jadrových zbraní. Máte síce plné ústa mieru, ale „mier“ vo Vašom ponímaní znamená len toľko, že obeť sa nemá brániť agresorovi. Zato dostane trikrát denne jedlo, dvakrát bitku a ak "dobrovoľne" roztiahne nohy, tak to ani nie je znásilnenie. Každý pokus brániť si tvár pred okovanou čižmou agresora hodnotíte ako provokáciu a žiadosť o pomoc od susedov ako ohrozenie „oprávnených záujmov“ agresora ľubovoľne zaobchádzať s obeťou. To je v krátkosti zhrnutie Vašich siahodlhých statusov, popretkávaných citáciami filozofov, ktorými len zahmlievate podstatu veci a ohurujete svoje publikum. Západ nie je dokonalý, ale Sovietsky zväz mal štyridsať a Rusko tridsať rokov času presvedčiť okolité štáty o výhodách svojej „mierumilovnej“ politiky. Ako ich využil? Prepadol každého, kto nebol po zuby ozbrojený alebo nemal silných spojencov. Akonáhle mali jeho satelity najmenšiu možnosť, okamžite sa snažili od neho odpútať a hľadali ochranu a spojenectvo na Vami nenávidenom Západe. Vrátane nás samotných. Napriek jeho nedokonalosti. Nie, môžete to prekrúcať koľko chcete, ale naozaj nie je žiadnym aktom agresie voči Rusku, keď niekto posilňuje svoju obranyschopnosť voči jeho agresívnej politike. Či už vyzbrojovaním svojím, alebo hľadaním spojencov. A zvlášť to nie je aktom agresie od niekoho, kto už Ruskom prepadnutý bol a dokonca má okupované svoje územie. Oháňate sa svojimi akademickými titulmi, ale určitým spôsobom ste horší ako najprimitívnejší náckovia. Tí ľudí „len“ bijú. Vy im vnucujete myšlienku, že to tak má byť, lebo si to zaslúžili. Moc diktátorov ako Putin už dávno nestojí len na počte tankov a raketometov, ale aj na počte intelektuálov ochotných za misu šošovice zapredať vlastnú dušu. Vo Vašom prípade aj vlastnú krajinu. PS Pôvodne to bol komentár na stránke Eduarda Chmelára, ktorý ale tento zanietený "obhajca" slobody ( svojho ) slova okamžite zmazal a mňa zablokoval. Odkladám si ho sem viac-menej pre seba. Aby som nezabudol...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 27, 2022 07:05 ~Zmazané: March 2, 2022 14:58
Pojeb sa!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem