blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7345
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 25, 2021 19:46 ~Zmazané: May 29, 2021 23:52
p.Chmelár pri vsetkej ucte k Vam Vasej osobnosti suhlasim, v porovnsni so svojimi predchodcami si zachoval slusnost , ale ako odbornik sa prejavil ako slaby caj pre 4ku dietu po akutnej operacii appendixu ! Totalnemu laikovi Budajovi nedokazal oponovat a dokazal vyslovene velke gulove a svojmu stavu,vystupujuc dokonca v zelenej uniforme urobil bezbrehu hanbu. Nikdy som nenosil zelenu uniformu, a hoci som polovnik, niesom lesnik, no byt tak lesnikom,neskromne,hanbil by som sa za cestu ,ktoru vyslapal/zanechal po sebe odchadzajuci p.minister. nie pre porovnanie s jeho predchodcami, ale pre komparaciu co sa od neho adekvatne ocakavalo vs. co dokazal...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 25, 2021 17:29 ~Zmazané: May 31, 2021 16:02
Bohužiaľ, tento ujo tam z hľadiska profesijného nemal čo robiť!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 25, 2021 17:22 ~Zmazané: May 29, 2021 23:52
Nebol dokonalý a manažérsky mohol zlyhať, ale dobrý úmysel mu nemožno uprieť, pre agrobarónov (ovládajúcich sppk) sa najprv stal nepohodlným po zvýšení absurdne nízkych nájmov za štátnu pôdu, neskôr za snahu o dotácie aj pre malých pôdohospodárov
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 25, 2021 17:05 ~Zmazané: May 31, 2021 16:02
Je velmi tazke, byt v ramci tej particky najneschopnejsim, konkurencia je obrovska - a presne ako pisete, vacsina tych neschopakov je schopna uplne vsetkeho..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 25, 2021 08:38 ~Zmazané: May 29, 2021 23:52
Pán Chmelár,perfektná práca,úprimne ďakujem,vylepšilo my to náladu aj keď ma ide z tých praktík Západu( o našich tajtrlíkov už ani nehovorím) poraziť...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 25, 2021 08:35 ~Zmazané: June 2, 2021 19:07
Pán Chmlelár, nech ten pán novinár bol ktokoľvek, Lukašenko násilím prinútil pristáť lietadlo v Minsku, ktoré už pomaly rolovalo na pristátie vo Vilnuse. Iný cestujúci isto nechceli pristáť v Minsku, mali iné časové plány a Lukašenko im ich skazil. To že to bolo plánované, nasvedčuje aj že vystúpili iný "pasažieri" . Je to akt PIRÁTSTVA!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 25, 2021 10:59 ~Zmazané: June 2, 2021 19:07
Pán Repa a ako by ste nazvali tento akt? Akým prívlastkom ju označovala naša nezávislá žurnalistika? https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.webnoviny.sk%2Flietadlo-s-prezidentom-bolivie-pre-snowdena-nudzovo-pristalo%2F%3Ffbclid%3DIwAR1O3kL3OlDxPmeUdIZOc7iwAwbjCKH0LIH5QbAx8cpOw-GjXX4lNBQAhsM&h=AT2VRPc6Iq0ndQAgjpapK4Haxujpai06PBpJRyIsNNY8uOF-Ao9eOFSFdByznO6NpUmeJyYI53EXqYXJQYZD7i8rXdtl-TWbbPuTvvG4CbfYnV9MsK8-Cvtf1944jkiwQBlqmkYMXHMuQVUN&__tn__=R]-R&c[0]=AT0mPvyZ6vduQY5YB5sWyo10skySyiLqs9bNwtPbVngpv2hJhJVWqW6u2XFCbj2C04Xe_b6bUt8ItNtAPHPJOuTclHR-fC9uVbBbQCnkjHkuIWVroJ4dFIxf8hUjTZvAB6un2Ph48HsAArAQu_Go-K3TWWyrRe7xPFTVdmC9
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 25, 2021 11:23 ~Zmazané: June 2, 2021 19:07
Možno tak isto, ale nie je to isté. To lietadlo pristálo bez sprievodu stíhačky a hlavný je výsledok. Nikto z lietadla nebol vyvedený a nikto nepribudol. Lietadlo pristálo a potom odletelo. Tu lietadlo pristálo, človek bol proti jeho vôli vyvedený a vystúpil aj jeho nechcený doprovod. To lietadlo malo bližšie do Vilnusu, kde by asi aj pri nahlásenej bombe pristálo. Na odklonenie použili voči civilnému lietadlu stíhačku MIG 29. A TO JE ZÁSADNÝ ROZDIEL.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 25, 2021 12:24 ~Zmazané: June 2, 2021 19:07
Máte pravdu, len výsledok je hlavný, Keď na vás niekto bude páliť strelnou zbraňou a vy sa úspešne vyhnete guľkám, v podstate sa nič nestalo..... keď ten útočník bude príliš mocný. Viete pre vás je podstatné že kto strielal. Ak to bude rusofób, tak sa nič nedeje, ale keď to bude napríklad Rus, bude to akt terorizmu atď. My si nikdy nebudeme rozumieť, lebo ja sa dívam na tie akty nezaujate. Lietadlo Moralesa pristálo z vynúteného núdzového stavu, lebo nemalo toľko paliva, aby nepristálo v Rakúsku, na oblet "uzatvoreného" vzdušného priestoru nad servilnými krajinami voči USA (CIA),nato už nemalo dostatok paliva. A to si USA dovolilo voči najvyššiemu predstaviteľovi suverénneho štátu ! Ja v tom vidím zásadný rozdiel. Tá arogancia z jednej strany ale aj tá servilnosť z tej druhej strany je obludná. Alebo miesto servilnosti som mal použiť iný prívlastok?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 25, 2021 13:28 ~Zmazané: June 2, 2021 19:07
Dušan Repa Pán Repa a kde ste vzal informáciu, že prinutili násilím? To je len mediálna kačica. Hotovostná stíhačka štartovala k lietadlu v núdzovej situácii. Štandardná procedúra. Kde je záznam z komunikácie lietadla, kde kapitána niekto núti pristáť v Minsku? Nie je. Pretože neexistuje. Všetko prebiehalo úplne štandardne vzhľadom k situácii, kedy je nahlásená bomba na palube. A ani kapitán lietadla nemohol vedieť že má na palube nejakého aktivistu, na ktorého bielorusi vydali zatykač. A postup, že lietadlo neletí do cieľovej destinácie je takisto štandardný. Pre prípad, že by prípadnú bombu chcel niekto odpáliť trebárs rádiom v príletovej destinácii.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 25, 2021 18:37 ~Zmazané: June 2, 2021 19:07
Dušan Repa Doufám, že ti ostatní, co se vezli tím letadlem, se z toho NEPOSRALI...jak podsouváte !!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 25, 2021 20:16 ~Zmazané: June 2, 2021 19:07
Dušan Repa: ZÁSADNÝ ROZDIEL je v tom, že lietadlo s Moralesom bolo vládnym špeciálom s hlavou štátu na palube, čo je ešte väčší zločin, lebo má diplomatickú imunitu. Keby to urobili americkému prezidentovi, je z toho vojna. Všetko ostatné sú výhovorky, vidíte len to, čo chcete vidieť.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 25, 2021 21:08 ~Zmazané: June 2, 2021 19:07
Dušan Repa po prvé, či išlo o násilne pristátie nie je ešte isté. Po druhé, p. Chmelar samotný akt pristátia nepodporil. Teda, čo to tu píšete?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 26, 2021 05:25 ~Zmazané: June 2, 2021 19:07
Dušan Repa https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/odkud-vite-ze-mame-na-palube-bombu-prepis-komunikace-pilotu-ryanairu-s-beloruskou-vezi-40361316
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 26, 2021 06:41 ~Zmazané: June 2, 2021 19:07
Dušan Repa Robíte predčasné súdy a neodborné závery. Medzinárodné právo o boji s terorizmom a inými hrozbami to vidí inak, ako Vy. Zistíte, že Lukašenko konal v súlade s medzinárodným právom. Ďalšia vec, o vydaní cestujúceho rozhoduje kapitán lietadla po odbornej konzultácii s orgánmi krajiny, v tomto prípade Bieloruska, ktoré žiadali jeho pristátie. Máte overené, či kapitán lietadla súhlasil s vyvedením cestujúceho z jeho lietadla po uznaní argumentov bieloruskej strany ako oprávnených? Ak áno, nemyslíte, že by ste mali svoj hnev, či protest obrátiť na Írsko? Pokiaľ uvedené informácie nemáte, Vaše závery sú predčasné, neodborné a svojim spôsobom demagogické podobne, ako prevažnej väčšiny slovenských, nesvojprávnych a neobjektívnych novinárov a žiaľ aj zapredaných politikov, slúžiacich cudzím mocnostiam ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 26, 2021 07:16 ~Zmazané: June 2, 2021 19:07
Juraj Miklas je rozhovor… s vezou… mate pravdu oni ich nenutili pristat.. je tam pasaz kde kapitan hovori ze letia na Vilnus… potom 2 min pauza… a hned meni na Minsk.. tie 2 minuty bielorusi nedali zatial sa rozsifruje cierna skrinka a zapis z kokpitu… uvidime co nam da druha strana
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 26, 2021 08:20 ~Zmazané: June 2, 2021 19:07
Juraj Miklas už to, že tam bomba nebola, bolo to celé zinscenované a namierené jedine, aby "odchytili" oponenta. načo o tom diskutovať.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 26, 2021 11:05 ~Zmazané: June 2, 2021 19:07
Jana Mutňanská Iste, ešte treba dokázať konkrétnemu človeku, že nahlásil tú bombu. Potom može byť súdený za šírenie poplašnej správy a sposobené škody a može sa hladať vazba na bieloruské tajné služby. Inak všetko prebiehalo štandardne podľa pravidiel. Takže výkriky o pirátstve a únose sú trochu predčasné a postavené na vode. Proste od bieloruskej KGB čistá akcia...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 25, 2021 07:44 ~Zmazané: May 29, 2021 23:52
22.10.2016 - Občana Arménska zobrali z lietadla v Kyjeve SBU vrátila lietadlo Belavia do Kyjeva pod hrozbou použitia stíhačiek. Orgány činné v trestnom konaní na Ukrajine zobrali z lietadla jedného pasažiera. Podľa Ukraerocentra dostalo UkSATSE informácie od SBU o potrebe návratu lietadla Belavia na odletové letisko a táto požiadavka bola splnená. Letecká spoločnosť Belavia Airlines, ktorá prevádzkovala let z Kyjeva (Zhuliany) do Minska, bola vrátená na letisko odletu na žiadosť bezpečnostnej služby Ukrajiny (SBU), informovala ukrajinská jednotka leteckých prevádzkových služieb (UkSATSE) Ukraerocenter pre agentúru Interfax- Ukrajina. Veliteľ lietadla dodržal pokyny a o 15:37 začal klesať. O 15:55 pristálo lietadlo Belavia na medzinárodnom letisku Zhulyany. Ako bolo uvedené, po pristátí z lietadla orgány činné v trestnom konaní na Ukrajine zobrali jedného cestujúceho, ktorý je občanom Arménska.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 25, 2021 06:53 ~Zmazané: June 4, 2021 00:51
Pán Chmelar škoda ,že ste toto nepísal oveľa skôr. Tu niet o čom uvažovať ktorá strana má pravdu .Máte pravdu novinári nie sú novinármi ,len bezduchými píšucimi figurkami.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 25, 2021 06:39 ~Zmazané: June 3, 2021 19:03
S veľkou vďakou čitam vaše komentare k rôznym udalostiam a ste jeden z mala, ktory okomentuje “ obidve strany mince” - ďakujem.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 25, 2021 06:34 ~Zmazané: May 31, 2021 10:51
Ja som sa k jeho CV, napriek snahe, nedopracoval vôbec. Jeho život všade začal pred 2-3 rokmi. Ďakujem.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 24, 2021 20:49 ~Zmazané: May 31, 2021 05:05
Jarmila Šikulová A kvôli komu sme na tom, kvôli OLANO, nou comment...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 24, 2021 15:21 ~Zmazané: May 31, 2021 16:02
Tak na co cakame,treba is do ulic a ukazat im ,kede je ich miesto aj z prezidentkou.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 24, 2021 08:08 ~Zmazané: May 28, 2021 12:02
V mnohom máte pravdu (brutálny zásah na Chrámovej hore, osídľovanie, apartheid...). Izraelská vláda sa radikalizuje a má svoj podiel na eskalácii napätia. Ale keby nemala premyslený systém ochrany svojich občanov, nariekali by sme dnes aj nad izraelskými deťmi. Nemožno ignorovať historický kontext. Izrael je vrazený medzi arabské štáty, ktoré ho nenávidia od samého začiatku. Nemyslím, že stačí jednostranne burácať hnevom a zľahčovať ničivú silu tejto nenávisti, ktorá tiež zabraňuje dohodám a pokusom o zmier. Treba hľadať iné riešenia. Veď áno! Mnohí múdri sa dnes prikláňajú k pokusu o súžitie v jednom štáte, s rovnakými občianskymi právami pre všetkých. Ale to sa ľahšie vyhlási, ako zrealizuje. Dobrá vôľa (nie kategorické požiadavky) musí byť na oboch stranách. Až keď väčšina Palestínčanov uzná štát Izrael a väčšina Izraelčanov podporí proces rovnocenného spolužitia, potom sa možno „k Jeruzalemu obráti pokoj ako rieka.“ (Iz 66, 10-14c). A to sa zatiaľ zdá byť v nedohľadne.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2021 21:50 ~Zmazané: May 24, 2021 12:51
Blahoželám šachovému veľmajstrovi k jubileu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2021 19:58 ~Zmazané: May 24, 2021 18:50
To sú ľudia ktorých si je prečo vážiť, všetko najlepšie prajem
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2021 18:44 ~Zmazané: May 24, 2021 12:51
Dnes som s najstarsim synom trenovala mat damou (8r), sklanam sa pred umenim tohoto velmajstra. Pozdravlaju s dnom razdenia!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2021 18:26 ~Zmazané: May 24, 2021 18:50
Pred vsetkymi ktori ovládajú umenie šach klobuk dolu!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2021 09:03 ~Zmazané: May 31, 2021 16:02
Samozrejme štát, hranice a pod. sú dosť otázny útvar, keď navyše nie je opretý o bezpečnosť a rozdielnu kultúru, ako Izreal, na druhej strane tvoria určitú ochranu, hranicu, systém v systéme, spoločnú pokladnicu. S vierou, ani pohľadom na svet nemajú veľa spoločného. Na jednej strane sú prežitkom, na druhej si svet bez hraníc a štátov a systémov vieme len ťažko predstaviť a navyše sa za týmito systémami skrýva aj mnoho politických a iných príživníkov, fašistov a populistov, ktorým nevyhovuje " Veľký svet". VáŠmu príspevku už nechýbalo veľa k laiku. Zoberte si príklad ČSR, Juhoslávie, kde vyhrala túžba po moci a peniazoch nad spoločným úsilím a teraz vo všetkých spomínaných štátoch živíme obrovské množstvo "štátnikov" , úradníkov, xy vysokých škôl, aparátu, armád, vnútra a pod. Načo?) Myslíte si že pracujúci človek má viac peňazí a má sa lepšie? Kvalita všetkého ide nenávratne dole... Veď to už je tragikomedia čo sa deje, chuji nacionalistickí. By som ich obesil za vlastizradu jedného po druhom. Silní federalisti v Číne, USA, Rusku, Indii, Južnej Amerike tento chorí nacionalizmus rozdrvia na šrot... Povedzme si to už konečne otvore, Európa premrhala svoju dejinnú úlohu nacionalizmom a pod. prúdmi, horšie ako dnes na tom ešte nebola... Sme nuly. Tí čo svet a ľudí dokázali spojiť vyhrali, podľa mňa zaslúžene a nepodliehajme dojmu že v Rusku, Číne a Indii ide o jeden národ, či jazykovú skupinu, ako si veľa ľudí myslí.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 21, 2021 20:21 ~Zmazané: May 29, 2021 07:02
Tohoto pana by uz nemali ani pustit spät na Slovensko ,hned by tam mal ostat alebo to otocit do USA vobec sem nepatri ,sak teda riadny zapredanec
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 21, 2021 11:30 ~Zmazané: May 22, 2021 16:59
Pozrite si toto video mozno sa dozviete zaujinmave informacie https://fb.watch/5Dk9ksIBmW/
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 21, 2021 10:39 ~Zmazané: May 30, 2021 17:03
Vladimir Maricek ,tak isto ako v Syrii za cca 3 roky by im zbrane dosli vsetko je dotovane zapadom -tam Ruskom a Tureckom (ropa) Ale,samozrejme zlí sí tí krory tam ziju doslova bez nôch bez rúk...a v neustalej vojne‍♀️
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 21, 2021 10:28 ~Zmazané: May 30, 2021 17:03
Propaganda ,ze nieco robime...Miesto ,izraelskej vlajky si mali vylozit vlajku s eurom....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 21, 2021 07:25 ~Zmazané: May 24, 2021 12:51
Korčok nereprezuntuje seba reprezentuje sucasnu vldu, cele slovensko, nas vsetkych ... Kto takymto ludom dava mandat konat prave takto? Vlada? A ci je Korčok solo "kapor" a kona postupuje len podla seba? Ano, je zaujimave a zvlastne, ze židia ako takí si presli peklom ll. sv vojny a teraz robia toto ... a k zmienke o stanovisku nasej monopolnej cirkvy ku tomuto konfliktu, je mi z toho zle ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 20, 2021 21:28 ~Zmazané: May 25, 2021 13:01
Zbohom Slovensko.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 20, 2021 20:15 ~Zmazané: May 28, 2021 12:02
Martina Bodová myslím, že určite ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem