blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7344
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 20, 2020 18:27 ~Zmazané: May 22, 2020 02:05
Mne kamarát s cukrovkou prišiel o časť končatiny, zachránil si život tak, že odišiel z nemocnice, kde ho niekoĺko dní len nechali čakať...ošetril ho následne lekár v ambulancii. Len šťastím sa nestalo to najhoršie. V tomto štáte nie je žiadny vojnový stav, aby sme denne hustili do hláv ĺuďom, že sú v prvej línii. Lekári sú lekármi vždy a oni to dobre vedia. Teraz mali príkazmi zviazané ruky. Ale hlavne, že sme mali možnosť vidieý premiérove smradĺavé ponožky na nohách v parlamente.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 20, 2020 18:39 ~Zmazané: May 22, 2020 02:05
Beáta Michalčíková Balážová máte úplnú pravdu
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 20, 2020 18:26 ~Zmazané: May 22, 2020 02:05
Je to sasek pocmaranej ten trnavak jeden zásadný vysťahovať ho tam kde bol agitovat za svojím zadymenymi spoluopcanmi a nebo do basi zmrt jeden
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 20, 2020 17:47 ~Zmazané: May 22, 2020 02:05
Z môjho okolia viem o 2 pacientoch, ktorým sa plánovaná návšteva špecializovaného pracoviska odložila kvôli corone...jeden je už v umelom spánku po životohrozujcom stave a druhý na tom tiež nie je najlepšie ... Este doplním, že ide o detských pacientov...bezmocnosť rodiny je nepredstaviteľná
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 20, 2020 18:04 ~Zmazané: May 22, 2020 02:05
Marianna Jergová Džuberová Prečo sa vládni činitelia nejdú pozrieť do nemocníc? Nech nám povedia, aká tam bola situácia. Oni nás informovali len o osadách. Vidno aké majú skutočné poznatky.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 20, 2020 18:14 ~Zmazané: May 22, 2020 02:05
Lebo vladnu z pozicie sasov na tlacovkach.Lebo v osadach maju volicsku zakladnu.Lebo su to neskuseni amateri...Verim ze do skoreho konca ich vladnutia nepride nic horsie ako korona.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 20, 2020 18:23 ~Zmazané: May 22, 2020 02:05
Ľudmila Luptakova boli v nemocnici dať ružičky sestričkam, nie, že by si to nezasluzili, ale o pacientov sa nezaujímali, lebo Covid....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 20, 2020 17:33 ~Zmazané: May 22, 2020 02:05
Mate cistu pravdu!!!! Len keby toho idiota bolo mozne postavit pred sud,aby sa za všetko zodpovedal!!!! Tato vláda sa donekonečna bude vyhovarat,lebo Fico,lebo corona!!!!!!Teraz treba ist zapalit sviecky pred Urad vlady!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 20, 2020 18:26 ~Zmazané: May 22, 2020 02:05
Daniela Kachmanová smutné ako sme sa rozdelili. A ten náš (veľký šéf) ma na to patent. Je mi z toho mdlo.Kam to spejeme?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 20, 2020 17:26 ~Zmazané: May 25, 2020 10:01
Je mi to ľúto. Táto vláda si ani svoju zodpovednosť nedokáže uvedomiť. A žiaľ pre jej nekompetentnosť ďalej umierajú ľudia. Médiá však schovávajú pravdu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 21, 2020 04:46 ~Zmazané: May 25, 2020 10:01
Médiá hlavne pravdu prekrucujú a miešajú politické karty, namiesto toho aby len informovali a robili nezávislú investigatívu. Aj oni majú veľký podiel na tom v akom stave je spoločnosť, keď sa ani to verejnoprávne nedokáže vymaniť spod tlakov určitej komunity.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 20, 2020 17:17 ~Zmazané: May 24, 2020 06:01
5.mája podobne zomrela moja najlepšia priateľka Marika. Nedostalo sa jej rýchlej pomoci. Zlyhalo srdce. Som z toho veľmi smutná. Celá korona je iba hlúpy výmysel. Ľudia zomierajú na iné choroby bez pomoci, a na korone iba niekto veľmi dobre zarába. Ľuďom to už došlo.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 20, 2020 17:44 ~Zmazané: May 24, 2020 06:01
Gitka Gitka Kalinova Už dávnejšie som písala, že ľudia nebudú zomierať na Covit, ale na rôzne iné choroby v dôsledku zanedbania včasnej lekárskej pomoci. Tí, ktorí nesú zodpovednosť by mali byť potrestaní
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 20, 2020 17:59 ~Zmazané: May 24, 2020 06:01
To je dosť odvážne tvrdenie , lebo prísne opatrenia nerobia iba štáty patriace pod euro-atlantický korporátno-imperialistický ekonomický systém. Samozrejme, že tieto elity sprofitujú na všetkom aj na vojne, ale ak by sa virus nechal voľne šíriť a zomrelo možno do 10% populácie , bolo by to o inom ....Nedá sa predpokladať, že by virologovia tárali hlúposti aj keď sú určite pod lobistickými tlakmi podobne ako politici.... Otázne je, či im nešlo presne o vyvolanie takej reakcie u ľudí, lebo akciové trhy padajú ... To ukáže len čas ....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 20, 2020 18:09 ~Zmazané: May 24, 2020 06:01
Tu ide o to, že v nemocniciach nebolo toľko pacientov na Covid-19 aby nemohli poskytovať nutnú lekársku starostlivosť
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 20, 2020 18:47 ~Zmazané: May 24, 2020 06:01
Ľudka Karšňáková Veď práve.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 21, 2020 06:50 ~Zmazané: May 24, 2020 06:01
Gitka Gitka Kalinova odvážne tvrdenie
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 21, 2020 16:47 ~Zmazané: May 24, 2020 06:01
Myslíte?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 20, 2020 16:55 ~Zmazané: May 22, 2020 02:05
Na tu koronu bude velmi vela ludi spominat s tazkym srdcom, pri pohlade na zapalenu sviecku na cintorine a pri vedomi, ze nebyt hyenickych opatreni - mohli este zit. Mne bez mozsti rozlucit sa odisiel blizky pribuzny a po operacii, ked ho bez dalsej odbornej pomoci poslali koli korone domov - priatel z detstva. Preto chapem vasu bolest, smutok a zlost. Uprimnu sustrast.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 19, 2020 18:34 ~Zmazané: May 21, 2020 02:01
Edo ty etalón slniečkárskej vypatlanosti. Keby tvoja mama využila svoje “právo rozhodovať o svojom živote”, by si tu netliachal stupidity a neobhajoval vraždenie detí.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 19, 2020 14:08 ~Zmazané: May 21, 2020 02:01
Taktiež milujem hory,lesy a stromy,sú pre mňa oázou pokoja a ticha.Vždy som cítila,že je v nich sila a duchovno.Takže teraz ste mi to len potvrdili,ďakujem.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 19, 2020 11:50 ~Zmazané: May 21, 2020 02:01
Výstižne a poučne napísané, úplne súhlasím... Musíme viesť našich potomkov k úcte a ochrane lesov...Brigády v lese za čias socializmu zanechali vo mne hlbokú stopu... vysadila som niekoľko stovák až tisícok stromov, dodnes nosím z lesa odpad, vediem k tomu aj moje deti...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 18, 2020 19:36 ~Zmazané: May 23, 2020 04:06
Fuha, tak ak taketo temy budu poslanci OLANO riesit v dobe krizy, tak so SR to pojde viete kam? Do ri.i!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 18, 2020 16:48 ~Zmazané: May 23, 2020 04:06
Presne toto chceli počuť všetky nezodpovedné páry, ktorým dieťa práve neprišlo vhod. Každý extrém je škodlivý. No nemusím byť kresťan na to aby som si vážil každý ľudský život. Poukázal ste na extrém čo aj kvitujem ale tento váš komentár rozhodne neprispeje k tomu aby boli ľudia viac zodpovednejší v tejto oblasti. A to Vaše prirovnanie ľudského a zvieracieho plodu....nech si každý utvorí vlastný názor. Z vašich slov je úplne jasné že ľudský plod nemá ani cenu kravského plodu. Toto ma naozaj prekvapilo.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 18, 2020 16:57 ~Zmazané: May 23, 2020 04:06
Gabriel Tizak nepochopili ste, porovnával sa ľudský zárodok a dospelé zviera
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 18, 2020 17:04 ~Zmazané: May 23, 2020 04:06
Prepáčte opravujem sa. Takže keď to porovnate s dospelym zvieraťom tak je to už v poriadku? Naozaj?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 18, 2020 17:24 ~Zmazané: May 23, 2020 04:06
Ako som uz napisal nizsie, opieram sa len o overitelne a dokazane vedecke fakty. Chapem, ze sa s tymi informaciami musite vyrovnat, ale ziadne racionalne argumenty vo Vasej reakcii som nepostrehol. Ano, zviera ma bohatsie a rozvinutejsie zmysly ako ludsky plod. To neznamena, ze ludske embryo nema ziadnu cenu, to iba znamena, ze argumentacia konzervativcov sa v tomto bode neopiera o fakty, ale len o povery. Ved aj Vy sam ste ma dezinterpretovali..‍♂️
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 18, 2020 17:24 ~Zmazané: May 23, 2020 04:06
Ján Pavelka v tomto smere absolútne nesúhlasím.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 18, 2020 17:32 ~Zmazané: May 23, 2020 04:06
V mojej reakcii poukazujem na obrovskú nezodpovednosť takto dehonestovať ľudský život ako sa vám to práve podarilo. Nijako ste neprispeli k riešeniu takto citlivého problému. Iba ste sa postavil na opačnú stranu barikády.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 18, 2020 17:38 ~Zmazané: May 23, 2020 04:06
Hlupost. Poukazal som akurat na to, ako si ultrakonzervativni krestania zivot nevazia a aki su pri tom pokrytecki. Darmo sa budete ako George Bush zadusat, ze potrat je vrazda, ak ludia ako on boli popri protipotrativej legislative zaroven schopni zavrazdit statisice ludi na Blizkom vychode, rovnako ako pan Vasecka zdvihol ruku za zvysovanie zbrojenia. Naucte sa najprv chranit zivych ludi, ozajstne plnohodnotne ludske bytosti, potom vam uverim, ze si vazite ludsky zivot. Posadnutost embryami tou cestou nie je.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 18, 2020 18:15 ~Zmazané: May 23, 2020 04:06
Eduard Chmelár Toto je tazka tema. Uplne suhlasim s tym, ze podporovat vojnu a ospravedlnovat zabijanie a zaroven sa vyslovovat proti potratom je pokrytecke. No negativny pohlad na potraty nemusi mat nic spolocne s krestanstvom, su aj ateisticke skupiny proti potratom. Je take prirovnanie s pieskom. Ked ho sypeme na jedno miesto vznikne kopa/ hromada. Ale kto rozhodne o tom, ze tych zrn je tam uz dostatok na to, aby sme to nazvali kopa piesku? Je to o individualnom vnimani cloveka. A samozrejme mozeme vyslovit kopu argumentov preco prave dany stav je podla nas uz kopa. No vzapati pride niekto, kto bude argumentovat niecim inym. Mozeme argumentovat pocatim, uhniezdenim vajicka, bitim srdca, mozgovou aktivitou, schopnostou prezit mimo maternicu, alebo dokonca az prirodzenym porodom/ prestrihnutim pupocnej snury. A aj ked to posledne nikto pricetny (na rozdiel od niektorych vysokopostavenych demokratickych politikov v USA) nepoklada za prijatelne, su ludia, ktori prave zaciatok mozgovej aktivity v 12. tyzdni pokladaju za zlom. Pre mna nie je prijatelne ani to, ale rozumiem urcitym dovodom pre ktore sa zena rozhodne ukoncit tehotenstvo. Zaroven si vsak rovnako ako Gabriel Tizak nemyslim, ze takyto jazyk je vhodny pre danu temu. Jednoducho, tato tema nie je uchopitelna cisto racionalne...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 18, 2020 18:19 ~Zmazané: May 23, 2020 04:06
Poukázal ste a poukázal ste správne. A presne tak, posadnutosť v akomkoľvek smere nie je prínosom. Ale tým nie je ani bagatelizovanie takto citlivého problému. Očakával by som opatrnejšie vyberané slová ako porovnávať ľudský život (pre vás embryo) so zvieracím. Žiadalo by si to hlbšie zhodnotenie....A idete snáď všetkých ľudí, ktorí chcú viac chrániť život (nehovorím o psychopatoch ktorí by najradšej dali do zákona aj pásy cudnosti) porovnávať s Georgeom Bushom? Nemožno o ľuďoch uvažovať iba ako skupinách ale ako jednotlivcoch. A takisto nemôžete všetky potraty hodiť do jednej skupiny. Dnešná spoločnosť je vychovávaná v duchu môžeš všetko na čo máš chuť. Ale je tu aj druhá strana mince a tou je zodpovednosť. Toto nie je otázka kresťanstva. To je otázka univerzálnej morálky a etiky.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 18, 2020 19:16 ~Zmazané: May 23, 2020 04:06
Gabriel Tizak zodpovednosti môžeme deti učiť,ale určite ich nenaučíme milovať nechcené dieťa. Uvedomte si to!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 18, 2020 19:39 ~Zmazané: May 23, 2020 04:06
Júlia Sisáková - Oravcová plne s vami súhlasím
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 18, 2020 19:43 ~Zmazané: May 23, 2020 04:06
Gabriel Tizak som rada, že sme sa zhodli.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 18, 2020 20:44 ~Zmazané: May 23, 2020 04:06
Martin Kusek: Zivot sa zacina pocatim aj u ryby a kurcata, prosim Vas, ja naozaj nemam chut hadat sa o Vasich utkvelych predstavach, ktore nemaju oporu v nicom, iba v poverach. Ze tu prave Vy hovorite o zodpovednosti, ktory nerespektuje ani prava zien, ani vedecke poznatky. To nie su jednoduche otazky, ktore rozseknete zakonom ako Mojzis v dobe zeleznej.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 18, 2020 21:45 ~Zmazané: May 23, 2020 04:06
Júlia Sisáková - Oravcová Možno ste už počuli aj o babyboxoch alebo adoociach....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 18, 2020 22:18 ~Zmazané: May 23, 2020 04:06
Gabriel Tizak je uplne zbytocne to rozoberať moje telo môj život moje rozhodnutie ... iba žena ma to právo o tom rozhodnúť a je úplne jedno z akého dôvodu tak spravi ona s tým musí žiť a vysporiadať sa so svojim rozhodnutím !
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 18, 2020 23:21 ~Zmazané: May 23, 2020 04:06
Števo Gavalér No tak ja som jedna z tých, ktorá je zásadne proti babyboxom, ak myslíte záchranné hniezda. Ak by sa dalo, zrušila by som ich okamžite! Uvedomujete si, že takéto dieťa nemá žiadne papiere o tom, kto sú jeho rodičia? A tak sa kľudne jedného dňa môže stať, že si vezme alebo ožení sa s vlastným súrodencom? A trochu empatie s tým dieťaťom nemáte? Ako by ste sa cítil vy ako dieťa nikoho? No a adopcia? Tak vážený pán asi ste nikdy nikoho nevynosil a neporodil, či? Lebo ja ako matka vám môžem povedať, že už ak by som porodila dieťa,nevzdala by som sa ho za žiadnu cenu a takto rozmýšľa mnoho žien. Viete vy vôbec čo urobí taký pôrod so ženou? Neviete,tak sa do toho nestarajte a nenúťte toto ženy zažiť. Aby vynosili dieťa a potom sa ho vzdali. My ženy Vás tiež nenútime, že ak stvoríte napr. tri deti,tak choďte na vasektomiu, veď už deti máte, načo sú vám ďalšie. Pritiahnuté za vlasy? Určite! Ale možno by potom toľko žien neriešilo situácie potratmi!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 18, 2020 23:34 ~Zmazané: May 23, 2020 04:06
Nina Chebenova presne tak. Zákon je postavený jasne je to v rukách ženy. Neviem kde konkrétne máte so mnou rozpor. Rozprávam o etickej rovine. To je všetko.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 18, 2020 16:38 ~Zmazané: May 22, 2020 02:05
Stanislav Jaroš ako kde napriklad v Holandsku potraviny nakupim kazdy den dokonca aj cez sviatky
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 18, 2020 15:08 ~Zmazané: May 22, 2020 02:05
Pan Vasecka ma evidentne nejaky psychicky problem....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 18, 2020 05:51 ~Zmazané: May 21, 2020 02:01
takze takto, ja som zdravotnik, mam prehlad o tom co a ako, je velky rozdiel ako sa chova zdravotnik k niekomu kto je verejne znamy a kto nie, skratka ten mudr alebo sestra si spocita ci bude protivny alebo nie, nie sme uz take snazive stvorenia, z xy zdrav.personalu si odnieslo covid fest male mnozstvo ludi, skratka museli makat ako maka aj mimo covidu xy ludi ktrorym nik netlieska a oni to ani nechcu, verejne znama osoba nema sajnu aky je realny stav v zdrav, nie je to o platoch ale o tom ze nechaju cloveka pohoda dzes skapat a prejde im to, ved ludia na dozore pre zdrav.starostlivost su ludia z rovnakeho klubu, zalezi kto vedie oddelenie, ked je primar tvrda ruka tak to tam funguje a ked je tam clovek co skoncil medicinu vdaka oteckovi tak je to uz ina, frkot bol na par oddeleniach kde boli ludia s covidom a tych bolo malo, treba si zistit, ostatne pracoviska boli doslova prazdne, neosetrovalo sa, neoperovalo, pritom nosenie rusok dalo moznost nakazit sa fest dolu, kto nebol lekar uplne hovado normalne ordinoval a v cakarni normalne sedeli ludia, kto bol hovado tak ani ten telefon nepouzil a sedel zavrety v ordinacii, zazil som pocas tohto obdobia xy pracovisk kde sa iba sedelo a odmietali pacientov, nikomu to asi nedochadza ale nik neskuma ze taketo chovanie najskor dalo dole viac zivotov ako covid, bol som svedkom ze urgent odmietal ludi osetrit bo maju teplotu, akoby nebolo ineho ochorenia ako covid, siria sa tu obrovske hluposti, blazniva propaganda, siria ju vsetci vo vlade, hmm najzaujmavejsie je fakt ze zas kazdy drzi hubu a ideme zachranovat americku ekonomiku nakupom f16, vsetko zle, dalsia vec ze ludia pri odberoch su vacsinou dobrovolnici, nasadena armada si tiez nejde spretrhat ruky, viac roboty mali pri pomoci USA pri rieseni pruserov zo strany sticka Sama, samozrejme ze je na mieste podakovat akurad ze u nas sa to deje takou formou ze zdravotnika sme pasovali za hrdinu a ono to tak nie je, samotny zachranari mi povedali aky maju veget teraz, ludia co boli hospital.ani nemohli pozalovat pribuznemu ze tam na nich kaslu, skratka iba zavolali ze pan je v marnici, ku karte uz nemate pristup a pohrebne auto iba pride z uzavretou karvou a sup ho rychlo do hrobu, v zdrav sa deju take zverstva ze obdobie covidu a ze si ludia zamakali nicomu nepomoze, iba sa roznasa zmagorena predstava toho ze ludia doteraz na zdrav nadavali a oni si to nezasluzili, ved na kazdeho pride, nehadzem vsetkych do jedneho vreca lebo clovek narazi na ludi v zdrav ktory fakt pomozu, do jedneho vreca hrdinov ich hadzu media, dokonca som narazil na xy personalu ktory tvrdili ze neordinuju bo su v prvej linii, samozrejme to tvrdili ludia ktory su zamestnany na pracoviskach kde nebol umiestneny ani jeden covid chory a viezli sa na medialnej masazi ako vsetci bojuju, skratka ich nemal kto kontrolovat ci uz teraz alebo dlhe roky dozadu, plat frcal na ucet a zivot isiel dalej, nie je na mieste ked si moze personal stvarat taketo veci, co by sa asi stalo napr s nejakou predavackou ktora by odmietla obsluzit niekoho, samotna vlada dala nariadenie ze akutny stav sa musi riesit aj ked je tu covid ale nikoho uz nezaujma ci sa to dodrzalo, su aj ine nakazlive ochorenia ktore sa v casoch bez covidu normalne akceptovali a vsetko ako tak fungovalo, v case covidu ale nie je nic ine iba covid
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 17, 2020 18:55 ~Zmazané: May 19, 2020 00:07
Ako vzdy pan Chmelar ste trefne pomenovali zivot v nasej krajine pod vedenim novej nekompetetnej vlady a bohuzial fakt ked to takto pojde tak by som nasu krajinu prirovnal k potapajucej sa lodi...ci sa mylim?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 17, 2020 18:31 ~Zmazané: May 19, 2020 00:07
Lepšie sa to už ani nedalo napísať Pán Chmelár . Presne o tomto probléme sa bavíme doma a je to na plač, však už ani správy radšej nesledujeme, lebo sa nie počúvať, ale ani pozerať nedá na akože tých odborníkov ‍♀️.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 17, 2020 18:29 ~Zmazané: May 19, 2020 00:07
rodičia zo SVOJICH ratolestí
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 17, 2020 18:13 ~Zmazané: May 19, 2020 00:07
Co sme si zvolili, to mame. Otvorene - cakal niekto nieco ine?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 16, 2020 18:51 ~Zmazané: May 22, 2020 02:05
ej bisťu niekto zasa skončí buď na K alebo na K
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 16, 2020 10:23 ~Zmazané: May 18, 2020 02:00
Ochraňuje ochraňkyňa ľudských práv aj práva nenarodených detí ???
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 16, 2020 09:00 ~Zmazané: May 18, 2020 02:00
Judita Lilova boze môj to myslite važne
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 15, 2020 17:15 ~Zmazané: May 18, 2020 02:00
Akonahle zacne NIEKTO. posudzovat co si smieme mysliet, co hovorit, vstupili sme do totality na milisekundu vzdialenej od fasizmu... Prejavom statnickej sily je prave pocuvat hlas ludu a konat tak aby ludia vetili vlade a nie im vnucovat jediny SPRAVNY nazor. Nie je to sranda, je to velmi vazne.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 15, 2020 18:03 ~Zmazané: May 18, 2020 02:00
Bohumil Gašparovič je a velmi!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 15, 2020 11:51 ~Zmazané: May 19, 2020 00:07
duševne chorí ľudia sú v poslednom čase v politike veľmi žiadaní....len škoda, že nie občanmi....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 15, 2020 10:50 ~Zmazané: May 18, 2020 02:00
Ja si myslim, ze sa to dost pokazilo s prichodom internetu. Obrazovka znesie vela.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem