blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7344
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2020 08:24 ~Zmazané: May 5, 2020 02:00
a kde je tentoraz Matovič? Roky rokúce kričal zo svojich stĺpčekov vo svojom regio-presse, ako presne vie, čo sa má robiť, keby sedel vo vláde... a teraz TOTO DOPUSTÍ ? Prečo mu ľudia naleteli? To, čo stvára odo dňa, ako získal "kreslo", to je jeden nonsense.... Na chybách sa človek najlepšie učí, ale Slováci tvrdo, veľmi tvrdo pocítia, akí hlúpi boli, keď naleteli...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2020 21:24 ~Zmazané: May 5, 2020 02:00
Sme v NATO takže zase súhlasím iba z časti doteraz tu boli Rusi nikoho nezaujímal názor.. rozdiel je v tom že NATO je dobrovoľné a teda aj treba dodržiavať určité podmienky. Či tu budú základne, alebo nebudú má netrápi. Áno podstatné sú priority ..rozhodne nebudeme hladný kukať na nové stíhačky..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2020 21:49 ~Zmazané: May 5, 2020 02:00
Martin Žitniak Kto chcel byt v nato? Kto to určil, že tam sme? Politici!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2020 21:53 ~Zmazané: May 5, 2020 02:00
Ukazte mi tie podmienky, ze musime zbrojit ako sialeni a nakupovat zbrane od Americanov. Ukazte mi, kedy bolo referendum za vstup do NATO, ked hovorite o dobrovolnosti, lebo zaciatkom roka 2003 bolo 75% obcanov za referendum a politici ho nepripustili. Ak Vam je jedno, ci tu budu zakladne cudzieho statu, asi Vam bude jedno aj to, ked budeme okupovani. Ak uz chcete napisat nejaky nazor, tak pouzivajte konkretne argumenty a neopakujte frazy a vseobecne kecy po politikoch odkukane z medii.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2020 22:12 ~Zmazané: May 5, 2020 02:00
Nie som politik, presne podmienky nepoznam a nie som proti NATO.. v krátkosti prežijeme iba vtedy keď nebudeme osamelý platné aj pre EU (ekonomicky). Na rovinu ako štát sme aj v tomto slabý nedostatočný.. Médiá nekukam už týždeň liezlo mi to na nervy jedine FB aj to raz za 3-4dni - presiteny..nemám rád keď dakto mi vkladá názory - zle ste ma odhadli..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2020 22:27 ~Zmazané: May 5, 2020 02:00
Odhadol som Vas az prilis dobre. Podmienky nepoznate, ale nevahate si ich vymysliet, nemate rad, ked Vam vkladaju nazory, ale sam mate len tie indoktrinovane. Klasika. ‍♂️
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2020 05:02 ~Zmazané: May 5, 2020 02:00
Mňa osobne veľmi trápi či tu budú vojenské základne,veď keď tu boli sovietské vojská tiež sme neboli radi.Poliaci chcú základne ,nech si ich tam majú.Veď keby už tí ,toľko obávaní Rusi mali zaútočiť kam by leteli prvé rakety?Asi na veliteľstvo a vojenské základne ,ktoré sú najbližšie k ich hraniciam.Ale aj tak tejto propagande o Rusoch neverím ,sú tu skôr kšefty zbrojného priemyslu , veď tam sa točia obrovské peniaze.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2020 05:24 ~Zmazané: May 5, 2020 02:00
Peter Mudrák Keď tu boli sovietske vojská, stretli ste sa niekedy s nimi priamo na ulici? Ja teda nie, za celých 21 rokov, čo tu boli, nezasahovali do bežného života občanov.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2020 05:26 ~Zmazané: May 5, 2020 02:00
P. Chmelar.Po dlhej dobe normálny,triezvy názor. Kiežby takto zmyslali aj kompetentní. Ale asi to nehrozí. Už majú klapky veľmi pevné.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2020 05:30 ~Zmazané: May 5, 2020 02:00
Igor Rymarenko Zabudol som dať na toľko obavaní Rusi úvodzovky.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2020 05:38 ~Zmazané: May 5, 2020 02:00
Nie dobrovoľne, ale o nás bez nás. Nás sa nikto nepýtal, či chceme ísť do NATO. A verte, že občania nechceli!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2020 06:12 ~Zmazané: May 5, 2020 02:00
Martin Žitniak rozhodne SR nepotrebuje stihacky! Jedno to urcite nieje. To ci tu budu zakladne na nasom uzemi alebo nie, to je Vam jedno? Gratulujem Vam k tomuto nazoru, no comment!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2020 06:26 ~Zmazané: May 5, 2020 02:00
Igor Rymarenko To je podstatné??? Asi žijete v Hornej Dolnej, keď ste ich nevideli. Žasnem, aká miera vrodenej(?) submisie je zakorenená v Slovákoch.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2020 06:40 ~Zmazané: May 5, 2020 02:00
Jan Uram Čo to tu táraš? Možno si sedel ty. Ja určite nie. Ja som ich videl len v ich uzavretých mestečkách. Ale nemaj strach. Keď si sem Naď nasťahuje svojich amíkov, budeš ich tu vídavať každý deň.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2020 06:51 ~Zmazané: May 5, 2020 02:00
Pavol Fabian To hovoríte o sebe? S tou submisivitou súhlasím, najprv pod Maďarmi, potom pod Hitlerom, potom pod Sovietmi a teraz pod Amikmi. Uvedomte si človeče, ze svet je rozdelený na mocných a na slabých. Vždy budeme pod niekoho patriť, pretože sme neschopní vládnuť si sami. To ešte povedal Hlinka v tridsiatych rokoch, keď vyhlásil,že musí uplynúť najmenej 100 rokov, aby si Slováci mohli vládnuť sami. Vždy sú a budú medzi nami zradcovia, ktorí sa zapredajú cudzím mocnostiam.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2020 06:55 ~Zmazané: May 5, 2020 02:00
Igor Rymarenko Iste, malá krajina v strede Európy vždy bude musieť ku niekomu tendovať. Lenže sa to dá robiť aj "noblesne", nie riťolezecky a podľa príkazov do puntíku. Nikto nás nenúti mať tu amerických vojakov a ich vojenské zariadenia. Ak to Naď dokoná, aký rozdiel bude medzi ním a Biľakom?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2020 09:48 ~Zmazané: May 5, 2020 02:00
Dá sa zastaviť toto šialenstvo? Alebo budeme čakať 4 roky na ďalšie voľby?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2020 10:02 ~Zmazané: May 5, 2020 02:00
Pavol Fabian žiadny, je presne taky istý lokaj, bude to ešte horšie, lebo budeme otvorenými nepriateľmi Ruska a to nie je dobré.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2020 10:32 ~Zmazané: May 5, 2020 02:00
Martin ŽitniakTy sa prebud, USA sú na dne a ich ekonomiku má zachrániť len zbrojársky priemysel. To znamená , že členské štáty NATO budú kupovať od nich výbehovu techniku, aby mohli vyrábať novú, aby sa mohli postaviť na nohy. Je až zarážajúce ako terajšia vláda je pod kontrolou USA!!! Naviac nám to do hláv tlačí aj EÚ a hlavne pán Stoltenberg.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2020 10:51 ~Zmazané: May 5, 2020 02:00
Martin Žitniak Čo to trepeš ? Už 20 rokov tu nie sú a keby boli, tak by sa tu nedialo toto!!! Po II. sv. vojne amíci ostali vo všetkých západných štátoch a kontrolujú svoje územia! A malo by ťa to trápiť, lebo sme v prvej fáze zásahu Ruskích jadrových rakiet ktoré sa v súčasnosti nedajú nijako zlikvidovať! Keď to videlo amicke veliteľstvo vysoký generál sa z toho posral... U nás stačí aby zasiahli jednu z dvoch atómových elektrární a Slovensko je minulosťou v dejinách. Tak veselo podporujeme čo sa tu deje, aby naše deti ( a vnúčatá) mohli na nás spomínať, ako o nesvojprávnych ľuďoch, ktorí nevedeli kam patria....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2020 11:11 ~Zmazané: May 5, 2020 02:00
Skôr ma trápi ekonomika po corone ako zbrojenie či strany skôr istota.. fakt je od kedy sme v EU a NATO rozbehlo sa to tu dobre ..do corony.. a myslím že to s tým súvisí Rusi u nás moc neinvestujú skôr západné štáty ..začal som pracovať keď nezamestnanost bola cca 20% tie platy a podmienky,- nerád by som sa k tomu vrátil...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2020 11:27 ~Zmazané: May 5, 2020 02:00
Nechceme žiadne základne.Amerika nemsala nikdy vojnu na ich území nech si zbrane nechaju pre seba.Aj okupacie sme mali plne ziby.Stačilo.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2020 11:33 ~Zmazané: May 5, 2020 02:00
Martin Žitniak To je úžasné, Vy pane si nevidíte na koniec nosa! Táto pandémia je vyvolaná umelo! A tie Vaše investície zo západu sú založené, len na získaní lacnej pracovnej sily, ktorá bola vyškolena za minulého režimu! Dnes už je problém so vzdelanou mládežou, ktorá ovláda nielen základy, ale aj praktické znalosti z numericky ovládaných strojov (CNC stroje) a ich obsluhu. Keďže toto nie je v našich vzdelávacích zariadeniach zabezpečené , nosný pilier našej ekonomiky automobilový priemysel sa rozsype ako domček z karát!!! Táto situácia len nahráva veľkým hráčom, aby zavreli svoje firmy a hľadali krajiny s našimi výrobnými nákladmi! Toto je môj názor. Čo sa týka Ruska, boli by sme veľmi radi, keby sme mohli tam investovať a podnikať ....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2020 12:16 ~Zmazané: May 5, 2020 02:00
Problém Slovenska je skôr že nevieme riadiť sami za 10rokov bez strany západ alebo východ 90te roky čo sme dosiahli ako krajina? Vysoká nezamestnanosť všetko zatvárať rušiť aj to čo bolo dobré žiadne hodnoty.. od Ruska sme závislí - suroviny ako nemci tam sa nič nemení aj keď je embargo EÚ, NATO (a oni opačne od našich peňazí myslene celej EU). podľa mňa toto sú iba nacionalistické hry, politika- divadlo a áno máte pravdu automobilový priemysel môže kľaknúť ľahko ak nezmení produkciu aj na iné veci..nebudeme sa hádať..fakt je rast od kedy sme EU a NATO a čo bolo pred tým..? Počas našej akože nestrannosti?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2020 18:43 ~Zmazané: May 5, 2020 02:00
Martin Žitniak boha pusté roťolezectvo, vadila mi prítomnosť Rusov na našom území a bude mi vadiť i prítomnosť USA, či inej armády NATO. A viete prečo, lebo som svojprávny. Len hlupák súhlasí s okupáciou vlastnej krajiny.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 1, 2020 09:48 ~Zmazané: May 5, 2020 02:00
Eduard Chmelár Máte pravdu, že do NATO nás strčili politici. Ak by sme neboli v NATO alebo v inom spolku, museli by sme sa brániť sami. Čo myslíte, že sami by sme žiadnu armádu nepotrebovali a dobrovoľne sa odzbrojili ? To žiaden normálny štát v europe neurobí. V Europe, kde každých 50 - 100 rokov nejakému politikovi rupne v kouli a začne obrovskú vojnu. V Europe, kde v budúcnosti hrozia útoky muslimov. A ešte jedna vec pán Chmelár. Prosím nešemoťte o šialenom zbrojení. Šialene sme zbrojili za minulého režimu, keď sme mali tisíce tankov a BVP a nespočet ostatnej techniky a plánovali sa masívne útoky do Nemecka. Dnešná OSSR je a bude aj po naplnení desatinová a v technike ešte menej početná ako ČSĽA. Stíhačky, konkrétne 14 kusov je minimálny počet vhodný na vzdušnú políciu, nie do vojny. Uznávam, že stíhačky sme nemuseli obstarávať teraz, mohli sme ich aj zrušiť na 10 rokov. Ozbrojené vozidlá pechoty - tých bude pár stoviek maximálne. Radary pre vzdušnú políciu a letiskové radary sa rozpadli, funguje jeden. Tam nie je o čom. Tiež by som bol rád, keby sa odzbrojilo na celom svete, ale dnešná situácia je proste taká, že ľuďom stále hrabe, impériá so svojimi záujmami sa stále snažia o prevahu, fanatizmus náboženský a etnický rastie. V takej spoločnosti chcete úplne odzbrojiť ?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 1, 2020 10:40 ~Zmazané: May 5, 2020 02:00
Taraniny, taraniny, taraniny. Robite klasicku chybu ako ti, ktori vyratavaju, kolko sme mali v minulom storoci tankov a lietadiel. Lenze oni nerobia chybu, ale siria vedomu propagandu. Problem takejto metodiky je v tom, ze sa pripravujeme na vojny minulosti, neriesime kyberneticke hrozby, ale budujeme tazkopadnu armadu. Rusko ako rozlohou najvacsi stat sveta je pripravene na obranu statu so sotva desatinou rozpoctu na zbrojarske vydavky ako USA. Preco asi? Vsetko to plni len vrecka zbrojarskych koncernov. Tak sa tu nehrajte na vojacika a nenafukujte sa, kolko toho este potrebujeme. Ano, prave v takej spolocnosti chcem odzbrojit. Tak ako Gorbacov odzbrojil na vrchole horuckoviteho zbrojenia v osemdesiatych rokoch. Dnes dava svet na zbrojenie rekordne 2 biliony dolarov a tri stvrtiny z toho tvoria staty NATO. Komu sa to nevidi sialene a chce zbrojit este viac, sam je sialeny.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2020 19:36 ~Zmazané: May 8, 2020 10:01
Americká zbrojárska lobby ovládala celú západnú Európu a postupne svoje finančné záujmy pretláča ďalej na východ. Ale asi škoda komentovať, ľudia sú hlúpi a politici sa radujú a smejú. Je smutné, že z nás.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2020 15:24 ~Zmazané: May 8, 2020 10:01
Pán Uram, budem rad, keď mi vyvrátite túto informáciu. Pekný deň.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2020 18:58 ~Zmazané: May 3, 2020 00:06
Pán Ch....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2020 18:00 ~Zmazané: May 4, 2020 02:00
Presne toto som ocakavala od tohto americkeho lobbistu. Kde sa do kelu stratilo Matovicovo precitnutie od Ameriky. Teraz ideme zbrojit???? Toto je v tejto situacii prvorade?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2020 18:58 ~Zmazané: May 4, 2020 02:00
Je v tom závisť. Naď nemá hodnosť ani toho vojaka.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2020 17:58 ~Zmazané: May 1, 2020 22:01
Krásne a presne popísané p.Chmelár ....štát by teraz mal hľadieť na to ..čo nás čaká po tejto pandemii....100.tis....ľudí bude bez práce....máme kde dávať peniaze tu doma.....slovákom a slovenkám!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2020 17:44 ~Zmazané: May 3, 2020 00:06
Už je všetko dohodnuté, budeme len ďaĺšou baštou NATO, bližšie k Rusku. Toto potrebujú USA a NATO !!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2020 17:36 ~Zmazané: May 6, 2020 04:02
Vojensko priemyselne komplexy
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2020 10:37 ~Zmazané: May 4, 2020 02:00
Náš pán premiér sa už odbavujú..samozrejme za potlesku svojich nekritických obdivovateľov.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2020 12:29 ~Zmazané: May 4, 2020 02:00
Aneta Shirin Ďurove a to sa skúste ísť pozrieť,na Naďovu fb stránku,ako ho tam jeho ovečky velebia,niečo neskutočné‍♂️‍♂️
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 28, 2020 03:55 ~Zmazané: April 29, 2020 20:01
Nemam k tomu co dodat snad len to, ze ten foto zaber je nadherny
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 27, 2020 07:45 ~Zmazané: April 28, 2020 18:03
Tentokrat suhlas do bodky
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 26, 2020 19:20 ~Zmazané: April 28, 2020 18:03
Korčok je jeden netvor ktorého treba odsúdiť za vlastizradu aj tých ktory zbedačili okradli tento národ ,Slováci vám to raz spočítajú
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 25, 2020 18:41 ~Zmazané: April 27, 2020 16:05
Jozef Tonka ach jaj,to co idete tvrdit,ze ak boli peniaze pre ciganov,tak ich bieli rozkradli???Kto su splnomocnenci pre romov,vsak cigani,mimovladky,tak kto,kedy,ako ich ukradli,navzajom a projekty neefektivne a cigan len ruky natahuje,vsak ja nemam nic proti slusnym,snazivim,takym dajme,ale grazlom ruky odtat,aj biely su grazli,ja nehadzem vsetkych do 1dneho vreca,tak vazte slova a nechcite mi nahovorit,ze cigani su preto tam,ze kvoli majorite,ked len otazocka,kolki maju skoly,vyucne listy,maturity,kde chcete,aby ich vzali,ked pomaly vysokoskolaka nevezmu nikde,pre vzdelanie a hlavne prax,tak prrrrr....s takymito recickami,mam vela kamaratov ciganov a sam povie,je cigan a nie rom
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 25, 2020 17:19 ~Zmazané: April 27, 2020 16:05
Mozno by pomohlo, keby sme sa vsetci naucili vnimat ich mentalitu, historiu, myslenie. Moja sestra, ktora ucila v tzv. osobitnej skole, kde mala vela "ciganeckov" (tak im hovorila ) povedala, ze cisti cigani nie su ti zli. Problemovi boli ti zmiesani. Ani keby sa v nich naakumulovali vsetky nedostatky oboch etnik. Vedela presne uz z tvare povedat, ktory je miesany a ktory je povodny. Pochadzam zo Serede, kde bolo neúrekom takých aj takých.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 25, 2020 13:55 ~Zmazané: April 30, 2020 20:02
Úplne s vami súhlasím. Občas cestujem vlakom ale dôchodcov tam skoro nevidím. To čo na nich ušetrí je iba kvapka v mori. A im by to aspoň trochu pomohlo. Nech zverejní štatistiku za minulý rok. A že sa pchá cigánom do zadku je jasné. Pomohli mu výrazne navýšiť percentá.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 24, 2020 20:26 ~Zmazané: April 27, 2020 16:05
A vy čo ustavicne zlomyselne rypete ,to je správne a ľudské? Pomáhajte v tomto období ľuďom,čo to práve potrebujú
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 24, 2020 12:14 ~Zmazané: April 27, 2020 16:05
Pan Chmelar drzim palce
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 24, 2020 11:49 ~Zmazané: April 26, 2020 14:01
O vine alebo nevine jednotlivca, by mal v demokratickej spoločnosti rozhodnúť súd. Nie premiér, ktorý sa hrá na absolutistickeho panovníka. Môže mať svoj názor, môže ho dokonca aj vysloviť. Ale musí ti platiť prezuncia neviny! Aj ja mam svoj názor na premiéra, ale nikdy by som mu nenariadil liečbu. To by musel urobiť lekár. Rovnako, ako jediné sudca má právo rozhodnúť, kto je zločinec. Ak to tak nebude, potom nemá právo odsudzovať akýkoľvek režim, keďže on sa správa presne rovnako ako čelní predstavitelia tých režimov, ktoré odsudzuje... Ale mali by sme si asi zvykať. Žiaľ... :(
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 24, 2020 11:29 ~Zmazané: April 26, 2020 14:01
Tu nikdy nešlo o trestanie vinníkov, ale o tie "čistky". Nová garnitúra nie je v ničom lepšia a čistejšia ako tá predchádzajúca (práve naopak). Od začiatku išlo iba o "prevzatie moci", koniec koncov to bolo aj verejne priznávané. O dobro občana ide samozrejme až v poslednom rade.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 24, 2020 11:50 ~Zmazané: April 26, 2020 14:01
veľa pravdy.......
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 23, 2020 19:43 ~Zmazané: April 25, 2020 10:06
Co mate proti amerike a vobec bol ste tam alebo zil ste ta nieledy
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 22, 2020 22:28 ~Zmazané: April 25, 2020 10:06
Quo vadis planéta Zem :( Ďakujem za Vaše vyslovené myšlienky a informácie.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 23, 2020 15:51 ~Zmazané: April 25, 2020 10:06
/hlavne ľudstvo/
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 22, 2020 13:47 ~Zmazané: April 27, 2020 16:05
Korcoka stvoril este Meciar..stara štruktúra...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 22, 2020 13:46 ~Zmazané: April 27, 2020 16:05
Ahoj ujo Karci,tak všetko naj k tej 70tke a spievaj nam dalej tam zhora ..ty si vecny
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 22, 2020 13:40 ~Zmazané: April 27, 2020 16:05
Presne ste to vystihol pan Chmelar som historik ako vy a myslim si to iste..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 22, 2020 12:42 ~Zmazané: April 24, 2020 10:00
Absolutne s Vami súhlasím pan Chmelar.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem