blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7343
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 11:55 ~Zmazané: August 19, 2019 22:01
Pán Chmelár, urobili ste skutočne obrovský kus práce pre našu republiku tým, že sta na utajené rokovanie o dohode SR s USA poukázali a tvrdo ste požadovali zverejnenie návrhu zmluvy. J to záslužná práca, lebo MZVsEZ chcelo pripraviť zmluvu v najväčšej tichosti a postaviť nás pred hotovú vec. Táto dohoda o obrannej spolupráci je sama osebe scestná. Načo uzatvárať akúsi zmluvu s USA, keď sme členmi rovnakej aliancie NATO, ktorú má USA pod palcom. To by sme mohli uzatvárať duplicitné zmluvy s Nemeckom, Francúzskom a pod. Z toho vyplýva logicky, že účel tejto zmluvy je iný a to vytvárať vojenské bázy (sklady) čo najbližšie k Ruskej federácii. Vidím v tom veľké nebezpečenstvo a preto by možno bolo dobre podniknúť rozhodné kroky, lebo tiež je mi to ticho podozrivé. Bolo by dobré spustiť aspoň petičnú akciu celoslovenského zamerania proti skladom (základniam) a prítomnosti amerických vojsk na našom území. Tie by mohli byť doplnené regionálnymi petičnými akciami občanov z okolia vybraných letísk. Ja mám letisko Kuchyňu pod nosom, takže by som k tomu rás prispel. Ale úplne najlepšie by bolo začať zber podpisov na celoslovenské referendum proti americkým základniam či skladom na Slovensku. Aj keď je tu riziko, či by účasť v referende dosiahla 50%, za pokus by to stálo!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 14:08 ~Zmazané: August 19, 2019 22:01
Súhlas
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 15:59 ~Zmazané: August 19, 2019 22:01
Správne avšak vojska NATO nie sú cudzie
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 17:40 ~Zmazané: August 19, 2019 22:01
Dušan Leška Super, pán Leška! Úplne s vaším komentárom súhlasím. Budúci rok vo voľbách do NR SR môj hlas pre Socialisti.sk
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 18:07 ~Zmazané: August 19, 2019 22:01
Milan Husnaj V ktorom referende bol schválený vstup do NATO? Na referendum o vstupe do Únie si spomínam, ale o vstupe do NATO? Nie a nie si spomenúť.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 11:55 ~Zmazané: August 19, 2019 14:32
Monika Ulbriková a prečo by sa mal. Bol som na liečení u vás a napodiv žiadne obmedzenia som nepociťoval. Vy ste aj tak proti všetkým
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 11:53 ~Zmazané: August 19, 2019 14:32
A ty si dôveryhodný, podvodnícky zamrznutý komunista
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 11:51 ~Zmazané: August 19, 2019 14:32
uz tu cudzi vojaci boli, dalsich nechceme
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 11:48 ~Zmazané: August 20, 2019 00:30
Čo čakáte od Lajčáka potkan ktorý prežije v každom prostredí bez chrbtovej kosti táto rodina to má v génoch
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 10:32 ~Zmazané: August 21, 2019 12:35
Doplňujúca otázka: čo chcete spraviť s Ruskou vojenskou prítomnosťou na Sliači? Alebo už tam žiadni nie sú?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 17:46 ~Zmazané: August 21, 2019 12:35
Ján Chrtiansky presne, americký vojak vadí, ale agent GRU (rozumej zamestnanec RSK MiG) nevadí?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 20:20 ~Zmazané: August 21, 2019 12:35
Sú. Letecký mechanici.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 10:08 ~Zmazané: August 19, 2019 14:32
Nemohlo by to mat slovenske farby miesto madarskych?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 09:39 ~Zmazané: August 19, 2019 14:32
Tak tu budeme mať amerických vojakov (ako napr. nemci, taliani, španieli, poliaci). Všetci sú v pohode, ale ak by prišli sem, tak sa Slovensko stratí z mapy sveta. Otázka na Vás p. Chmelár: Ste kompletný? Alebo ste ešte nestrávili výsledky prezidentských volieb a vymýšľate si takéto blbosti, aby ste boli na očiach?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 09:59 ~Zmazané: August 19, 2019 14:32
Pán Gafel, ani keď budete žiť tri životy nebudete taký kompletný ,ale hlavne kompetentný, ako pán Chmelár, aby ste sa k tejto téme dokázali vôbec vyjadriť a niečo zmysluplné povedať.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 10:35 ~Zmazané: August 19, 2019 14:32
Nie som povercivy a neverím na reinkarnáciu. Ale aj tak viem rozoznať zúfalá od triezvo uvazujuceho človeka. A tým p. Chmelar nie je!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 11:04 ~Zmazané: August 19, 2019 14:32
Danica Országhová vyborna odpoved.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 11:05 ~Zmazané: August 19, 2019 14:32
Martin Gáfel nesiahate mu ani po členky a vyjadrujete sa na adresu vzdelaneho cloveka ci je kompletny.Vázte slova.Argumentujte......ale slušne
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 11:21 ~Zmazané: August 19, 2019 14:32
Aj keď tu boli ruské vojská sme si mohli vybrať "byť v pohode". Veď sme nehladovali. Aj obliecť a obuť sme sa mohli. Ale neboli sme v pohode, pretože existuje aj niečo, čomu sa hovorí "sebaúcta". Ak sem dolezú američania, opäť predpokladám, že jesť bude čo a obliecť si tiež budeme mať čo. Ak to niekomu stačí - nuž v poriadku. Niektorým ale nie, pretože ten pocit sebaúcty, ktorý vymeníme za plný tanier šošovice, nám niektorým predsa len bude chýbať. Cestu rozširovania vojenských základní považujem za cestu k sebazničeniu (skôr či neskôr). Budovať dobro (mier) zlými prostriedkami je nezmysel. Ak by bolo aspoň internetové referendum, potom si v ňom volím mier a som zásadne proti rozmiestňovaniu akýchkoľvek cudzích vojsk na územiach akýchkoľvek iných štátov.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 11:27 ~Zmazané: August 19, 2019 14:32
Sylvia Burikova. V poriadku pani, argumentuje. Čo hrozne ho sa stane ak na Slovensku bude zakladna s americkými vojakmi? Nič!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 11:38 ~Zmazané: August 19, 2019 14:32
Martin Gáfel .Nič....???!!!To nemozete myslieť vážne.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 12:03 ~Zmazané: August 19, 2019 14:32
Martin Gáfel a myslite to vazne? Snaď nie
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 08:44 ~Zmazané: August 20, 2019 09:01
po 1989 som bol asi dvakrát voliť...raz som bol dokonca vo volebnej komisii ako nezávislý...potom nič...nebudem voliť proti niečomu ale za niečo...už dávno som nečítal nič tak dobre napísané...asi žačnem znovu voliť...socialisti.sk a poďme poďme...☺
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 12:45 ~Zmazané: August 20, 2019 09:01
Braňo Er áno áno voliť treba ísť a presne nie proti niečomu ale za niečo
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 13:50 ~Zmazané: August 20, 2019 09:01
Treba naspet komunistov ich nechce Amerika
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 13:51 ~Zmazané: August 20, 2019 09:01
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 14:29 ~Zmazané: August 20, 2019 09:01
Janka Pikolova Ešte to by nám chýbalo, na túto životnú úroveň nás doviedli komunisti. Kto nesúhlasil s ich názormi, skončil zle. Tu sa treba držať rozumu a hrdosti.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 21:07 ~Zmazané: August 20, 2019 09:01
Zdenko Novotny A ináč si normálny ???
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 08:19 ~Zmazané: August 20, 2019 00:30
Feldekova "Riťolíza" funguje aj teraz, ale západným smerom. Lajčák, Klus, Pellegrini, Naď, Ondrejcsák a iní podobní sú adepti na majstrov sveta v lízaní.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 07:03 ~Zmazané: August 20, 2019 02:32
Súhlasím ,neuznávam Lajčaka, nesúhlasím s umiestnením amerických vojakov na našom území. Keď chcú krvopotne niekam ísť, nech idú budovať štáty, ktoré zničili vojnami, kde je chudoba ,hlad a zničili čo sa dalo .
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 13:36 ~Zmazané: August 20, 2019 02:32
Eva, srší z teba len komunistická zloba. Čo si robila vtedy, keď nás skutočne okupovala ruská armáda ??? To bola skutočná okupácia, ale armáda USA by bola u nás, ako odstrašujúca vojenská sila proti takým nezodpovedným štátom, ako je Rusko. Uvedomme si, že čo sa prihodilo Ukrajine, keť ju vojenskou agresiou prepadli Rusi a do dnešného dňa jej okupujú Krym a vedú vleklú vojnu na Donbase. Zoberme si príklad z baltských štátov, ale aj z Poľska, keď tie priam prosia vládu USA, aby umiestnili svoju armádu na ich území. Asi vedia, prečo tak činia.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 14:10 ~Zmazané: August 20, 2019 02:32
Peter Novoveský vážený pane, mala som 16 rokov, keď nás prepadli 1968 vojská, stala som v rade v potravinách na múku a nejaké potraviny. Dedko bol v prvej svetovej vojne v talianskom fronte, prežili druhu svetovú vojnu a keď celú noc hučali lietadla, že sme nespali babička plakala, že ide byť vojna.Nemam nenávisť mám rada ľudí a čoho sa bojíte, keď tu chcete Američanov? Veď tu máme atómky a pred tými, keby sa niečo stalo ani vás ani mňa nezachráni celá Amerika.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 14:15 ~Zmazané: August 20, 2019 02:32
Petr Novoveský, začnite študovať dejiny Slovenskej republiky kým vypustíte z úst také sprostosti, ak chcete Američanov tak si myslím, že Vás tu nikto nedrží.....keby nebolo Rusov, tak tu nieste ani Vy, Hitler chcel vyvraždiť všetkých slovanov, židov, cigánov.....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 14:39 ~Zmazané: August 20, 2019 02:32
Daska Carlinkova Ale Rusi v mieri prišli do bratskej krajiny na tankoch s ostrými nábojmi a žiaľ v niekoľkých prípadoch ich proti civilnému obyvateľstvu aj použili. Až po 20 rokoch na naše šťastie odišli a verme, že už sa to nezopakuje. Keď vám niekto diktuje s nabitou zbraňou, tak to sloboda určite nie je.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 15:44 ~Zmazané: August 20, 2019 02:32
Daska Carlinkova takže preto nás Rusi majú okupovať? Lebo nás oslobodili od fašistov a nastolili inú možne ešte horšiu diktatúru, nesl9bodu, biedu?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 15:48 ~Zmazané: August 20, 2019 02:32
Eva Harsanyova akosi mi to nesedí. Je na tom lepšie Severná, alebo Južná Korea? Bolo na tom lepšie NDR, alebo NSR? Je na tom lepšie západná Európa, po všetkých stránkach, alebo Rusko? A aj u nás sa do dnešného dňa musíme pasovať aj s mentálnymi poruchami množstva občanov.....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 15:51 ~Zmazané: August 20, 2019 02:32
Daska Carlinkova a viete že tí istí Rusi vlastne boli druhou krajinou sveta, ktorá zaútočila v 2. Svetovej vojne? A aj pred tým útočili na všetkých susedov s cieľom okupovať ich krajiny...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 15:58 ~Zmazané: August 20, 2019 02:32
Ladislav Košík pokiaľ viem hovorí sa o amerických vojakoch na slovenskom území. Takže vám by nevadilo, keby tu boli americké zakladne a americký vojaci? Takže ozaj sa musíme pasovať s mentalnymi poruchami množstva občanov......
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 16:03 ~Zmazané: August 20, 2019 02:32
Načo tu pletiete co bolo to už je tam,boli tu rusi vravíte že bolo zle. Tak teraz si sem jebnime amikov na 20-30rokov nie? Co vám to už načisto jebe. Co vám je tu zle bez cudzích vojakov, tak potom mali rusi ostať, nie?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 16:40 ~Zmazané: August 20, 2019 02:32
Peter Novoveský Vážený pane , keby ste aspon netrepali sprostosti. Podla Vás sú USA zodpovedný štát?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 16:52 ~Zmazané: August 20, 2019 02:32
Peter Novoveský to nemyslíte vážne čo ste napísal ved ukážte štát kde vstúpili amici ako sa majú či dobre a aký bordel je po nich
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 17:00 ~Zmazané: August 20, 2019 02:32
Jozef, to si si poriadne zmýlil. Ten bordel, skazené životné prostredie, kontaminovaná zem ostali po ruských okupantoch. A Jozef, Marián, ešte ste myslením zamrzli na VUML. Ale už je iná doba. Už slobodne môžeme povedať, že akí sú bastardi Rusi, ktorí nás prepadli a 20 rokov okupovali. Blíži sa výročie tej potupnej vojenskej agresie, tak pozorne sledujte televíziu. Apropo, kedy nás vojenskou agresiou prepadli armády USA ???
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 17:14 ~Zmazané: August 20, 2019 02:32
Peter Novoveský ..zhodou okolností tiež v auguste.1944.Ale z toho ste si ponaučenie asi nezobrali..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 17:21 ~Zmazané: August 20, 2019 02:32
Peter Novoveský Povedzte nejaký dôvod prečo by nás mali chcieť Rusi okupovať, keď im nič nechýba a sami majú nevyužitý potenciál rastu ekonomiky na x-rokov. Ich krajina potrebuje na stabilizáciu jediné a to je pokoj, ktorý im však konkurenčná veľmoc nie je ochotná poskytnúť, lebo potrebuje pre vlastné korporácie jeho zdroje. A navyše je to absolútne nereálne, lebo napadnúť člena NATO s ktorým ani nemajú spoločné hranice by znamenalo vojnový konflikt veľkého rozsahu. Isteže dáte argument Krym, ale to je vysoká hra mocností, z ktorých jedna je extrémne militantná a naráža na mantinel ekonomického rastu bez ktorého sa jej systém zosype a svet tak ako funguje jej začína byť pritesný, preto jej armádu je najlepšie nemať na vlastnom území. Svet sa mení, netreba mentálne žiť stále v období totalitného boľševického systému ...V rusku je už tiež kapitalizmus ... Poliaci a Maďari robia hlúposť, len preto aby ukázali EU akého veľkého kamaráta majú a raz na to doplatíme všetci.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 18:10 ~Zmazané: August 20, 2019 02:32
Ladislav Košík no,zabudli ste napr.na Vietnam na vyvhodnu Europu/zriafobani voj.ci tsket.zakladni/. Proti komu ? NATO je nanic ked neni Vars.zmluva .NATO riadia len amici . Kto edte moze rozhodovat ? Kto zapricinil migrantov , ked odstranili /diktatorov ktori mali poriadol / . Zabudol s Mexiko a lat Ameriku . Tak pani staci ? Odisli jedni,druhi nech su doma .
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 18:30 ~Zmazané: August 20, 2019 02:32
Peter Novoveský Važený pane. VUML som nenavštevoval. Ja viem akí bastardi sú američania.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 18:53 ~Zmazané: August 20, 2019 02:32
Peter Novoveský а ты откуда пришел?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 18:55 ~Zmazané: August 20, 2019 02:32
Peter Novoveský Bastardi Rusi nás prepadli? Taký zhovädilý primitív sa len tak ľahko nevidí.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 18:59 ~Zmazané: August 20, 2019 02:32
Peter Novoveský , toto dúfam nemyslíte vážne
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 19:01 ~Zmazané: August 20, 2019 02:32
Ten Peter je fakt magor.. To sa mu musí nechať.. Vyhrávas prvú cenu ‍♂️‍♂️‍♂️
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 19:14 ~Zmazané: August 20, 2019 02:32
Peter Novoveský no už len vojská USA potrebujeme.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 19:24 ~Zmazané: August 20, 2019 02:32
Ladislav Košík Druhou krajinou bolo Škoda Auto Slovensko
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 20:05 ~Zmazané: August 20, 2019 02:32
Peter Novoveský jezis ty si ale ojo
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 20:06 ~Zmazané: August 20, 2019 02:32
Peter Baňas Lepšie by som to nenapísala, pomenoval ste to pravdivo! A cudzie vojská vo svojej krajine nechceme!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 20:16 ~Zmazané: August 20, 2019 02:32
Peter Novoveský Takí starý a taky s...... To Vám natrepal Smatana?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 06:53 ~Zmazané: August 20, 2019 00:30
O momentalnych protistatnych pomeroch na MZV si doporucujem vypocut tuto relaciu uz s byvalou zamestnankynou . https://youtu.be/KBYMLnNktnM
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 06:37 ~Zmazané: August 19, 2019 14:32
Aj je Boh aspoň spravodlivý chcel by som sa dožiť chvíle ako bude minister v demisii Lajčák súdený za vlastizradu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 06:35 ~Zmazané: August 19, 2019 12:05
S týmto treba ísť do novín a do televízie a som zvedavý ako zareaguje"Slušne Slovensko"
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 06:41 ~Zmazané: August 19, 2019 12:05
Obávam sa, ze to pre noch nie je zaujímavé. Radšej nás budu zabávať žabomyšími vojnami, aby sme nemali priestor na skutočné problémy...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 08:43 ~Zmazané: August 19, 2019 12:05
žiaľ pána Chmelára do žiadnej televízie nepustia, lebo všetky naše TV stanice to je len bulvár, bulvár, bulvár, lezenie do US análu lebo Rusko, zamlčiavanie pravdy a pokiaľ už niečo nejde prehliadnuť tak je to hoax.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 20:20 ~Zmazané: August 20, 2019 13:32
Simona Barátová nevládne Slušné Slovensko ale skorumpovana vláda, tak prečo jej to nevadí?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 06:12 ~Zmazané: August 19, 2019 22:01
Pan Chmelar a dá sa s tým podľa vás aj reálne niečo urobiť? Lebo v našej politike sa dá na prstoch jednej ruky spočítať tých, ktorí by sa pre USAcke dolariky nevopchali tým pokrytcom do zadku
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 07:08 ~Zmazané: August 19, 2019 22:01
Dominik Priščák to by aj mňa a myslím že aj vela iných zaujímalo...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 07:34 ~Zmazané: August 19, 2019 22:01
Samozrejme, ze da. Jednoducho to odmietnut a ziadat to aj od inych. Ja som uz minule prizvukoval, ze nebudeme spolupracovat s vojnovymi stvacmi, a toto bude jedna z podmienok. Problemom je, ze zahranicna politika je casto na okraji zaujmu, volici netlacia na svojich zastupcov, aby sa v tychto otazkach spravali principialne. Zmluvu bude celkom urcite schvalovat buduca vlada a parlament, cez nas to neprejde a do vlady, ktora by to chcela podporit, nepojdeme.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 19, 2019 16:02 ~Zmazané: August 19, 2019 22:01
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 18, 2019 12:38 ~Zmazané: August 19, 2019 10:04
edo, takto oblbovat ludi nizsieho intelektu.. to nieje pekne! su 2 podstatne rozdiely: sulik sa k ranajkam priznal a ospravedlnil sa. bela klamal a priznal, ze sa iba pozdravili, neospravedlnil sa. ten podstatnejsi rozdiel je ten, kedy sa s kocnerom stretli.. sulik v case, ked kocner sice bol zavadovou osobou, ale nebol podozrivy z vrazdy. bela, ako iste tusite, sa stretol s podozrivym z vrazdy, teda pokial nema medzi usami piliny.. o hranolovi, byvalemu kocnerovmu susedovi, skoda reci. ten ho doteraz oslovuje "pan kocner".. ked uz pisem, poradim vam este cosi.. usetrite si peniazky, ktore planujete investovat do kampane. chodte na dovolenku, alebo si kupte auto, byt,.. vazne skoda ich minat na kampan. vsetko dobre!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 16, 2019 13:31 ~Zmazané: August 16, 2019 20:03
Mária Bartošová Pani zlatá, vy mojich kamarátov vôbec nepoznáte, títo vymenovaní nimi nie sú, ale tak zahulákali Ste si a možno sa Vám uľavilo.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 16, 2019 13:29 ~Zmazané: August 16, 2019 18:00
Len nech sa ti dari edo, zoberies 1% typkom ako kollar ci kotleba, co je chvalitebne
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 16, 2019 13:28 ~Zmazané: August 16, 2019 18:00
Maroš Karbel Patrovič co znamena u Vas silou-mocou? Zatial pise Eduard len statusy! Na rozdiel od inych, ktori zaplavuju soc. siete tlacovkami, trapnymi videami, reklamou, atd.!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 16, 2019 13:20 ~Zmazané: August 16, 2019 18:00
Mária Bartošová esteze,si to priznas :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 16, 2019 13:14 ~Zmazané: August 16, 2019 18:00
Maroš Karbel Patrovič to adresuj PS spolu a anjelovi ! máš to trochu popletené
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 16, 2019 13:10 ~Zmazané: August 16, 2019 18:00
Maroška Brišová Hus,ktorá nevie čítať s porozumením!!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 16, 2019 12:52 ~Zmazané: August 16, 2019 20:03
Ján Pavelka Nie, nerozumieme. Nepoznám pravé motívy toho, kto to dávkuje a ani aký prospech z toho má, ale viem, že mojim motívom by bolo odstrániť túto mafiánsku vládu a postupoval by som rovnako, komunikáciu by som dávkoval. Takže som v tomto v zhode s tým dávkovačom a nie je pravda, že má z toho prospech IBA on, ako píšete Vy. Zatiaľ mám z toho prospech aj ja a so mnou aj tisíce ostatných. Akonáhle spozorujem, že dávkovačovi ide o dačo iné a bude to podľa mňa v rozpore s dobrom občanov a tohto štátu, tak ho pošlem kade ľahšie.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 16, 2019 12:51 ~Zmazané: August 16, 2019 18:00
Každý, kto sa chce dostať silou mocou k moci je gauner - vy nie ste výnimka pán Chmelár...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 16, 2019 12:44 ~Zmazané: August 17, 2019 22:00
Eduard Chmelár Teda zastávate sa toho šmejda Fica ako by to bol váš rodný brat. To už vidíte v tom chorobnom populistovi svojho koaličného partnera?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem