blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7343
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 9, 2019 05:05 ~Zmazané: August 11, 2019 09:30
Pán Chmelár, pre boha živého, čo sa to s Vami deje? Nikdy by som si nepomyslel, že prehra v prezidentských voľbách Vás až takto poznačí. Bol som váš volič, no toto čo z vás teraz vychádza sa bojím už až čítať, či náhodou v ďaľšom odstavci nepríde vyhlásenie znárodnenia podnikov. Píšete ako Gottwald v 1948 . Prosím vás vzpamâtajte sa a zmiernite svoj neokomunistický postoj, ktorému ste podľahli, na znak pomsty z prehratých prezidentských volieb. Naozaj, nedá sa to už čítať. Takýmto prejavom stratíte ešte aj tých pár úprimných podporovateľov ktorých ste mali. Naozaj vás nechcem poúčať, ale nezabudnite, že MENEJ JE NIEKEDY VIAC.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 9, 2019 06:10 ~Zmazané: August 11, 2019 09:30
Pre boha živého, muž vášho vzdelania si nebol vedomý, komu dal svoj hlas v prezidentských voľbách? A ste si istý, že ste ho vôbec dali ? Váš emotívny príspevok nesvedčí o tom , že sa sám riadite poučkou MENEJ JE NIEKEDY VIAC.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 9, 2019 06:50 ~Zmazané: August 11, 2019 09:30
Ján Miškeje nedeje sa s nim nic. keby ste ho realne sledovali 10 rokov aj jeho starsie aktivity, tak vas to nemoze prekvapit. komunizmus a socializmus je rozdiel a az padne vyroba a miliony pracovnych miest prestane existovat, budete za ten "socializmus" ci ako ste to nazval "neokokunizmus" este vdacny
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 9, 2019 21:48 ~Zmazané: August 11, 2019 09:30
Danica Országhová, vaša poučka, že ženy nemajú pravidlá, ženy majú nálady. A aká je nálada, také sú pravidlá ..., ktorú máte uverejnenú na svojej FB stránke, má iste tiež svoj dôvod. Aj keď žartovny, ale predsa. Možno máte pravdu, že som napisal toho viac, no bolo to úprimné a od srdca a stále si za tým stojím. Ako vidíte aj v komentároch, nie som jediný, kto sa zamýšľa nad tým, kde tak múdry človek, akým nepochybne pán Chmelár je, vlastne smeruje. Tiež nemá krátke príspevky, no to, ako keby už postupne neboli anilen slova toho istého inteligentného človeka, ktorý sa skutočne, sspoň podľa mna, vysoko profesionálne odprezentoval v prezidentských voľbách. Terajsie prázdne frázy o zastupovaní robotníkov a sociálne slabších a zatracovanie podnikateľov, to tu už bolo za posledných 30 rokov veľakrát. Dokonca uz aj jedna strana bola robotnícka a aj tak skončila. Nepíšem Vám preto, aby som sa odprezentoval, nie som politik, no verte mi, podnikať na Slovensku nie je slasť a prečo práve on ide zatracovať podnikateľov? Mrzí ma, že sa vás môj komentár dotkol, ale p. Chmelar má určite na oveľa viac ako sa vracať do čias utopických socialistov typu Owen, San Simon a La Furie, čo tu boli este pred Marxom, Engelsom a Leninom a možno aj preto som bol dnes taký sklamaný z toho jeho lacného populizmu, kde ss chce uberať a ked som sa dočítal o zdvíhaní minimálnej mzdy, Sodoma Gomora. Zjavne je v tomto uplne mimo a bez toho aby si preveril danú problematiku sa vyjadruje a čo je najhoršie podkopáva autoritu sám sebe. Ja osobne mám 200 zamestnancov vo výrobnej sfére, poväčšine na úkolových pozíciach. Samozrejme baget na mzdy, lebo inak nie je náš výrobok cenovo konkurencie schopný je zadefinovaný. Odvody, dovolenky, štátne sviatky, oblečenie, obutie, BOZP, teraz uz aj príspevok na dovolenku, zvýšené príplatky za noc a nadčas plati podnikateľ a nie tak ako si veľa zamestnancov mysli, že mu na to prispieva štát. Povedzte mi, ako mám zdvíhať plat tým lepším a šikovnejšim pracovníkom v rámci zvyšovania miezd o ktoré sa všemožne usilujem, ked chcem priplatiť tým lepším, keď štát ma núti dvíhať plat tým, ktorí to svojim správaním sa na pracovisku a postojom k práci ani len nechcú. Smeruje to k rovnostarstvu a onedlho na podklade takýchto hlúpych politických zásahov, bude mat upratovacka taký istý plat, ako výkonný robotník na ktorom stojí firma. Tomuto vy hovoríte sociálna spravodlivosť? S týmto sa naozaj s pánom Chmelarom aj stotožnujete? Áno, nazval som to neokomunizmus a za tým si stojím a keď si tak vzdelaný a múdry človek ako je pán Chmelar vybral tuto cestu prezentácie sa v politickom spektre v SR, je mi ho úprimne ľúto a mna osobne sklamal. A to, že som ho volil, ako i celé moje okolie, nepochybujte ani len náhodou.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 9, 2019 23:17 ~Zmazané: August 11, 2019 09:30
Pan Miskeje, na taku znosku taranin nemam ani cas, ani chut reagovat. To by som musel vyvracat vetu po vete, ba slovo po slove! Nikto sa nechce nikam vracat, ste vedla ako jedla a mylite si pojmy s dojmami. Sorry.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 10, 2019 06:25 ~Zmazané: August 11, 2019 09:30
Pám Chmelár , nemám najmenší úmysel vás nasierať. Bol som vašim veľkým priaznivcom a osobne si stále myslím, že s vašim vzdelaním a rozhľadom, by ste bol vynikajuci prezident. Z vyjadrení, ktoré však teraz píšete, je však zrejmé, že začínate suplovať odbory a nechcem Vám odoberať chuť od Vášho zámeru, ale práva zamestnancov a teda aj robotníkov boli v zákonníku práce už toľkokrát novelizované, že hádam už viacej ani nemôžu byť. Neviem tiež kedy ste bol naposledy v nejakej výrobnej, či stavebnej firme a koľko ľudí ste vo výrobnej sfére riadil, ked sa idete razom pasovať za odborníka pre zlepšenie pracovných podmienok robotníkov a zatracovať v jednej vete podnikateľov a bankárov. Nie, že by som ich miloval, ale žiaľ žijeme už v dobe, kde bez nápadu, myšlienky, podnikateľského rizika, podnikateľského vodcovstva a žiaľ uz ani bez peňazí od bankárov, sa vytvárať hodnoty nedajú. Dnes nevytvárať spravodlivé podnikateľské prostredie, nepodporovať podnikateľov a ich nápady je cesta do pekla. Uz nie je doba, že sa v práci búcha len kladivami, či sekerami a zdvíhajú sa v robote 100 kg bremená. Navyše prace je dostatok, ľudia si vyberajú a na úradoch prace je uz len totalny odpad darmožráčov a darebákov, ktorým sa nechce robiť a využívajú systém. Možno sa Vám to bude zdať odo mna kruté, no žiaľ je to pravda. Ak nejakeho šikovného pracovníka poznáte a je na urade prace, ihneď ho poslite, bleskovo ho zamestnám a plat mu určite nedám len minimálnu mzdu. Žiaľ, podľa mna ste si vybral uplne zlu cestu v politike a je vás veľká škoda. Len toľko. Či ide o znošku táranín uvidíte za pol roka vo voľbách. Mali ste však na viac ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 8, 2019 21:57 ~Zmazané: August 9, 2019 00:30
Nerealistické, populistické, likvidačné.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 8, 2019 17:43 ~Zmazané: August 12, 2019 17:32
Urcite tam patrite(parlament), to je iste, len byt v tej spravnej strane
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 8, 2019 16:43 ~Zmazané: August 11, 2019 07:00
Vláda by mala robiť to čo má, nie to čo môžu
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 8, 2019 17:08 ~Zmazané: August 11, 2019 07:00
To si trochu odporuje, ale jasné, že všetko sa nedá zrealizovať vzhľadom na aktuálnu geopolitiku, ale môžu a hlavne mohli toho urobiť určite podstatne viac.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 8, 2019 16:32 ~Zmazané: August 11, 2019 11:34
Vonkajšia podoba to áno.ale myslenie na sto honov vzdialene
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 8, 2019 09:30 ~Zmazané: August 8, 2019 22:04
Ako by ich jedna mater mala....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 8, 2019 09:27 ~Zmazané: August 8, 2019 20:00
V pravo zachodova kefa,hovori moja sestra.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 8, 2019 09:05 ~Zmazané: August 9, 2019 21:00
Podoba áno IQ ťažko.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 7, 2019 18:23 ~Zmazané: August 7, 2019 21:30
Už dávno som nevidel takú jednostrannú diskusiu bez oponentov. To vyzerá na 100% výťazstvo Chmelára vo volbách. Už po ixtý raz
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 7, 2019 16:09 ~Zmazané: August 8, 2019 22:04
Toto zniči vela podnikatelov, hlavne tych mensich... radsej znizit odvodove zatazenie. A nezabudajme ze sa blizi recesia a tiež že minimálna mzda má 6 stupnov, podľa náročnosti práce...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 7, 2019 16:48 ~Zmazané: August 8, 2019 22:04
Zaujímavé, že na západe oveľa väčšie mzdy ešte nezničili podnikateľov aj keď je pravdou, že niektorí prišli napríklad k nám ako hovorila kedysi pravicová sdku "pomáhať" resp. ako je to v realite vyžierať náš kapitál ako kobylky :) ...Systém je prehnitý, preto majú elity dnes také obavy o svoje majetky ...o nič uľšachtilé v tejto dobe elitám neide. Ale jedno je pravda, že tak ako progresívne by mali byť dane, tak asi aj min. mzda, aj keď to by bolo veľmi neštandartné riešenie a prakticky asi aj nereálne sfunkčniť. Ekonomické rozdiely medzi korporátnym sektorom a zbytkom sú už priepastné a navyše systém im tu vytvára akýsi bez-rizikový virtuálny socializmus a defakto ich ostatní podnikatelia zo svojich daní nepriamo cez štát dotujú a oni sa z vďaky k týmto podmenkam úspešne vyhýbajú plateniu daní, teda tí, ktorí nemajú štátne úľavy a nemusia ich platiť vôbec. Toto vyriešiť nerevolučne je fakt zložité, ale ak sa stým niečo neurobí tak nás vojna, revolúcia, alebo totalita neminie..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 7, 2019 17:10 ~Zmazané: August 8, 2019 22:04
To nie je pravda, podnikatelia vždy plačú, že ich nárast miezd zničí, ale keď príde na to a mzdy porastú nikdy nikoho nezničia. Stane sa jediné ľudia dostanú viac peňazí na slušný život.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 7, 2019 20:33 ~Zmazané: August 8, 2019 22:04
Kdeze ked zarobym viac viac miniem tie peniaze sa vam vratia ,ked zarobym malo nemate ani vy ani ja.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 7, 2019 15:05 ~Zmazané: August 7, 2019 21:30
Lipsic sa v tom riadne vyziva, popritom v minulosti bol ministrom, co nekonal uz vtedy a teraz je ako na koni, ubohe
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 7, 2019 13:12 ~Zmazané: August 9, 2019 18:33
Prial by som si a chcel by som sa toho dožiť, že aspoň "krátka" história našich dejín bude raz a navždy zodpovedne zodpovedná! Na to tu máme mnohých šikovných a skvelých odborníkov. Viem si predstaviť 200 rokov spätne absolútne presne bez skreslovania!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 7, 2019 11:40 ~Zmazané: August 8, 2019 07:31
mediami sa zakonite vytvara medialny tlak , ktory je vzdy ucelovy, v prospech niekoho, alebo na prekrytie niecoho ineho, vo vynimocnych pripadoch ako je tento vsak moze ale aj znamenat, ze sa veci nezametu pod koberec.... a dodaju vysetrovatelom podporu verejnosti, aby odolavali neziaducim tlakom...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 7, 2019 16:32 ~Zmazané: August 8, 2019 07:31
tragikomické, že vyšetrovateľ komunikoval s Kočnerom cez šifrovanú apku... ale odstúpil by, keby prepisy neboli zverejnené? asi ťažko...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 7, 2019 10:23 ~Zmazané: August 7, 2019 13:00
Aj toto je bezprávie, ktore CHmelár podporoval: Aby ste boli v obraze, Oskar Dobrovodsky je neustale blokovany na Facebooku, hlavne posledne tri roky a viaceri ludia sa pytaju, ze za co ho vlastne blokuju? Normalne ho neustale blokuju napriklad za komentare z roku 2012, cize udavaci smiruju aj niekolko rokov dozadu jeho profil.....co uz povazujem za viac ako chore. Jeden z komentov, za ktory dostal ban 30 dni: Velmi zaujimava diskusia sa rozprudila na SME.sk, kde dali na titulku Hvoreckeho varovny a vlastne aj vysmesny "odkaz" mojej osobe. Ale nebudem komentovat, posudte sami....len mam obavu, ze vymazu diskusiu, pretoze na SME.sk je to uplne bezna prax. Doteraz Hvoreckeho pamflet precitalo 24 000 ludi a komentovalo 287 ludi, ktorym som odpisal: "Ani si neviete predstavit ako mi drviva vacsina z vas dodala mnozstvo pozitivnej energie, nove sily. Mozno sa usmievate, ale ozaj mi taketo pozitivne komentare mimoriadne pomahaju aj po psychickej stranke. Vidim, ze moj boj za ludske prava, za dodrziavanie zakonov, ale HLAVNE ZA LUDSKOST, HUMANNOST, SPOLUPATRICNOST neboli marne, aj ked som uz bol v koncoch, chcel som vsetko vzdat...ale rozum mi vravel...to nemozes vzdat, ved mas pravdu, kazdy normalny clovek musi byt na tvojej strane, vydrz to! Som velmi stastny, ze tolko skvelych ludi mi fandi, drzi palce, ze tolko inteligentnych ludi, naozaj si neviete predstavit ten prijemny pocit pri citani vasich komentov...A netrapi ma, ze zopar intelektualov, humanistov, politologov ako napr. Eduard Chmelar tvrdia, ze za vsetko si mozem sam, teda ze preto na mna ti neprisposobibi asociali co okupuju cudzie pozemky vedla nasho domu tak utocia. Nevadi mi, ze mi nadavaju do fasistov, nacistov, pre mna je dolezitejsi pohlad na moju osobu obycajnymi ludmi, trebars aj z tychto stranok. Este raz, aspon touto cestou, vam vsetkym SRDECNE DAKUJEM ZA PODPORU MNE A MOJEJ RODINY... S uctou Oskar Dobrovodsky "
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 7, 2019 10:21 ~Zmazané: August 7, 2019 13:00
Aby ste boli v obraze, Oskar Dobrovodsky je neustale blokovany na Facebooku, hlavne posledne tri roky a viaceri ludia sa pytaju, ze za co ho vlastne blokuju? Normalne ho neustale blokuju napriklad za komentare z roku 2012, cize udavaci smiruju aj niekolko rokov dozadu jeho profil.....co uz povazujem za viac ako chore. Jeden z komentov, za ktory dostal ban 30 dni: Velmi zaujimava diskusia sa rozprudila na SME.sk, kde dali na titulku Hvoreckeho varovny a vlastne aj vysmesny "odkaz" mojej osobe. Ale nebudem komentovat, posudte sami....len mam obavu, ze vymazu diskusiu, pretoze na SME.sk je to uplne bezna prax. Doteraz Hvoreckeho pamflet precitalo 24 000 ludi a komentovalo 287 ludi, ktorym som odpisal: "Ani si neviete predstavit ako mi drviva vacsina z vas dodala mnozstvo pozitivnej energie, nove sily. Mozno sa usmievate, ale ozaj mi taketo pozitivne komentare mimoriadne pomahaju aj po psychickej stranke. Vidim, ze moj boj za ludske prava, za dodrziavanie zakonov, ale HLAVNE ZA LUDSKOST, HUMANNOST, SPOLUPATRICNOST neboli marne, aj ked som uz bol v koncoch, chcel som vsetko vzdat...ale rozum mi vravel...to nemozes vzdat, ved mas pravdu, kazdy normalny clovek musi byt na tvojej strane, vydrz to! Som velmi stastny, ze tolko skvelych ludi mi fandi, drzi palce, ze tolko inteligentnych ludi, naozaj si neviete predstavit ten prijemny pocit pri citani vasich komentov...A netrapi ma, ze zopar intelektualov, humanistov, politologov ako napr. Eduard Chmelar tvrdia, ze za vsetko si mozem sam, teda ze preto na mna ti neprisposobibi asociali co okupuju cudzie pozemky vedla nasho domu tak utocia. Nevadi mi, ze mi nadavaju do fasistov, nacistov, pre mna je dolezitejsi pohlad na moju osobu obycajnymi ludmi, trebars aj z tychto stranok. Este raz, aspon touto cestou, vam vsetkym SRDECNE DAKUJEM ZA PODPORU MNE A MOJEJ RODINY... S uctou Oskar Dobrovodsky "
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 6, 2019 19:26 ~Zmazané: August 7, 2019 18:31
Novinari pisu to,co im chlebodarcovia nakazu,nie to co je pravda,vedia aj to co pravda nieje a tak siria zlo.Novinar ma byt apoliticky a pisat pravdu nie konspiracne teorie.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 6, 2019 19:23 ~Zmazané: August 8, 2019 10:00
Nadobudam presvedcenie, ze to tu ani inak nebude. Po vcerajsich spravach mam znova dost a ziadnu chut si TV ani zapnut. Ako je mozne , ze nase nerastne bohatstvo nechavame v sukromnych rukach a statu, teda nam, ktorym to bohatstvo vsetkym patri, za tazbu zlata , teda papierovo spravne zlatej rudy, pripadne smiesnych 5% z celkovej hodnoty?! Ved je to na posmech. 5 ton zlata vyviezla spolocnost z republiky do sukromnych ruk a nam 5%? A kde su kompetentni, ktori na to maju dosah? Takto nam miznu cele kopce , hory, a my sme spokojni? Uz aj arabske staty, kde je ropa, nechaju pocitit svojim ludom, ze krajina je bohata. O skandinavii ani nehovoriac. Radsej sa ani nad tym nezamyslat, lebo z toho clovek ochorie.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 6, 2019 20:26 ~Zmazané: August 8, 2019 10:00
Super a pravdivo napísané , len škoda že máme skorumpované slovensko ,,,,,
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 6, 2019 19:23 ~Zmazané: August 7, 2019 18:31
Zas a ako vzdy vyhrava Ego nad Edo... To uz je tvoj celozivotny udel...a ten ta bude vzdy drzat na hranici...hranici 3%...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 6, 2019 18:15 ~Zmazané: August 7, 2019 15:35
Zrušiť poslaneckú imunitu !!!Ktorá strana to navrhne ???
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 7, 2019 10:08 ~Zmazané: August 7, 2019 15:35
Teraz asi žiadna, lebo ak sa niečo voľbami nenapraví spejeme k politickým procesom, na ktoré by sa zneužívali. Nebezpečne nám tu rastie totalitné myslenie takmer vo všetkých politických prúdoch, ale najmä v tých prosystémových liberálnych, ktoré totalitné praktiky vzhľadom na veľkú ekonomickú moc ich domáceho aj zahraničného "pozadia" môžu začať realizovať.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 7, 2019 10:35 ~Zmazané: August 7, 2019 15:35
Peter Baňas Je mi jasné,že by to bol masaker...prírodná selekcia je pomalá a potomkovia sa už trasú do korýt a to mi vadí !!!Generácie zločincov...hra na čas...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 6, 2019 17:41 ~Zmazané: August 7, 2019 07:35
A Kiskoid kedy sa bude zodpovedať za svoje šafárenie, imunita mu neskončila?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 6, 2019 17:38 ~Zmazané: August 7, 2019 21:30
Vsetky spravy su uz davno vyhradne ucelove. Media zasadne zviditelnia spinavosti len vtedy, ked je potrebne niekoho potopit. Kym hraje svoju ulohu, moze robit cokolvek - staci spomenut "uspesne stavkujuceho" Kanisa, ci stastneho majitela strasidelneho zamku pri rybnicku na pozemku zeleznic. Uz ho urcite odstranil, vsak..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 6, 2019 17:04 ~Zmazané: August 7, 2019 13:00
Ako vzdy super clanok
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 6, 2019 04:37 ~Zmazané: August 6, 2019 11:00
Pan Chmelár nám zabudol napísať, že je za vystúpenie Slovenska z NATO, čím nás chce ako jednohubku podhodit nášmu milemu a starostlivemu bratovi na východe...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 6, 2019 06:44 ~Zmazané: August 6, 2019 11:00
Peter Cambor nas mily a starostlivy brat na vychode nas nepotrebuje ako jednohubku potrebuje nas ako silneho nezavisleho odberatela
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 6, 2019 07:49 ~Zmazané: August 6, 2019 11:00
Pán Chmelár nezabudol napísať nič, zato Vy si vymýšľate ako rozprávkár, nuž ale aký novinár, taký dôvtip.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 5, 2019 20:54 ~Zmazané: August 7, 2019 05:06
pán Chmelár, ale pán Maťašovský to pochopil správne. Z poslednej Vašej vety vyplýva, že by ste zbrojili tak, ako súčasná vláda doteraz. Bez príslovky "navyše" by Slovensko nezbrojilo.. asi tak ste to zamýšlal.. síce ani to by nebolo dobré..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 5, 2019 21:01 ~Zmazané: August 7, 2019 05:06
Sucasna vlada zbrojenie zvysuje, ja to chcem zastavit. Prepacte, ale nebudem to dookola vysvetlovat ako pre tatarov. ‍♂️
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 5, 2019 21:09 ~Zmazané: August 7, 2019 05:06
ok, ved tak som to pochopil..aj pán Maťašovský
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 5, 2019 21:58 ~Zmazané: August 7, 2019 05:06
Eduard Chmelár netreba to dookola vysvetľovať, viete nemá každý také vyjadrovacie schopnosti ako vy. Napísali ste to tak otvorene a "tvrdo", že páni sediaci v kreslách, odkiaľ riadia svet sa zamýšľajú ako zadusit červa, ktorý si toto dovolil.... Ale OK... Asi ste na to vyvolený... Želám Vám dobré zdravie
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 6, 2019 06:00 ~Zmazané: August 7, 2019 05:06
Velmi drzim palce, aby ste sa dostali do parlamentu a mohli uskutocnit svoj program
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 5, 2019 19:33 ~Zmazané: August 6, 2019 08:31
Minister Gajdoško je buď kúpený, alebo roztrasený zradca národa, ktorý sa nenápadne pridal k politike likvidácie východnej Európy, ktorú neochvejne pretláča ďalší zradný minister Rajčák. A Danko, Fico, Pellegrini...mlčia ako rybky v akváriu.... Záväzky voči NATO...a čo sľuby a záväzky voči svojmu národu???!!! Čo je viac, madam...?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem