blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7343
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 31, 2019 12:50 ~Zmazané: August 1, 2019 15:00
Ja taktiež po tomto statuse nerozumiem, s kým by p. Chmelár chcel po voľbách ísť, pripadá mi to ako Jiráskové Proti všem a takto sa zmeny určite nedajú dosiahnuť.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 31, 2019 05:49 ~Zmazané: July 31, 2019 19:01
..a to všetko tak krásne nekapitalistické,bez falošného imidžu atď.atď zavedú socialisti v počte kusov 10 poslancov NR SR hneď v prvej polovici volebného obdobia?! ..no asi nie.Ani v druhej ani v "tretej...To je beh na dlhú trať..s prekážkami.Prvými budú určite hlasovania v tých nepodstatných ,zástupných a smiešnych témach ktoré sú nám tu trieskané o havu dennodenne. A nebude sa s nimi čakať,kým socialisti sami zostavia vládu :) - ako socialisti nabúrajú tú "mašinériu tuposti",ako za "pár dní" presvedčia zmagorených a "zmagorených",že napr. liberalizmus (v oblasti ľud. práv) je to pravé orechové tak,aby sami nenabúrali?To čo píšete je pekné,ale je to "niekde tam ďaleko",kam ukazujete na Vašej aktuálnej úvodnej fotke..Zato tie "kraviny" sa tu budú riešiť teraz a ubúdať ich rozhodne nebude..! Ako z toho mienite vybrusliť "bez ztráty desítky"?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 31, 2019 11:02 ~Zmazané: July 31, 2019 19:01
Presne tak, v podstate každý rozumný volič by mal chápať, že toto je len začiatok cesty a koniec je v nedohľadne, lebo závisí aj od ostatných voličov a do značnej miery aj od "vonkajších podmienok". Veľa ľudí vôbec nechápe pojem "nevyhnutný kompromis" , žiadajú nerealizovateľné a preferujú k ničomu nevedúci konflikt. Niet čo závidieť socialistom, vzhľadom na aktuálne nastavenie spoločnosti a stupeň jej politickej gramotnosti.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 31, 2019 11:30 ~Zmazané: July 31, 2019 19:01
Peter Baňas práve preto ma zaujíma,ako sa z toho chcú socialisti vymotať.Presadenie ich vízií je silne determinované a mám obavu,že systém ich poráža ich vlastnými zbraňami v tom zmysle,že "manévrovací priestor" pre politikov je všeobecne zúžený na otázky,kde principiálnym trvaním na prirodzených hodnotách,alebo iniciatívnym kreovaním nových "kravín" strácajú socialisti podporu..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 31, 2019 12:03 ~Zmazané: July 31, 2019 19:01
Lumír Čehák Momentálne systém funguje v raste aj keď za cenu absurdných ekonomických opatrení, ktoré neriešia jeho budúcnosť iba ho udržiavajú za každú cenu a čaká sa na možnosť preklopiť ho do totality, čo tiež nie je už jednoduché. Rozhodujúca časť spoločenskej väčšiny reaguje "prvoplánovo", teda až keď ich postihne hospodáraka kríza. Problém vidím v tom, že liberálom sa marketingovo podarilo presvedčiť dosť mladých aj časť strednej generácie o potrebách zmeny, ktorá v skutočnosti nie je žiadnou podstatnou zmenou a konzervatívcom zase relatívne vychádza apel na tzv. tradičné hodnoty, ktoré sú len zakonzervovaním prirodzenej evolúcie ... Preto aj píšem, že to bude zložitý a ťažký proces.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 30, 2019 20:51 ~Zmazané: August 1, 2019 00:05
Az sa dostanu k moci progresivni fasisti to rste len uvidime co to je liberalny egoizmus v praxi. On ten fico nakoniec nebude s odstupom casu vyzerat az tak zle. Hral to salamovou taktikou ale aspon na obe strany.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 31, 2019 03:31 ~Zmazané: August 1, 2019 00:05
smutné, ale reálne...nikdy som si nemyslela, že niekedy sa zamyslím aj tým smerom, že ešte zaplačeme a Fico bude nakoniec za hrdinu....som SMER-o nevolič, ale už sa zamýšľam...lebo bude ako ešte nebolo
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 1, 2019 05:55
Snaha o spoločenský kompromis s oligarchiou bola naivná. Kým sa nejakým, možno aj čiastočne represívnym spôsobom neskrotí ľudská chamtivosť a nenastavia mantinely v ekonomike, nie je to reálne. Druhá vec je, že to je čoraz ťažšie zrealizovať a navyše sme súčasťou unie, ktorej legislatíva je pre nás hlavne v ekonomickej oblasti záväzná a tá nahráva silným subjektom.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 30, 2019 20:09 ~Zmazané: August 5, 2019 07:01
Škoda hovoriť všetko je to len hra zamestnávajú nás doslova brakmi aby sa odviedla pozornosť inam a pritom sa robia rozhodnutia a zmluvi proti ľuďom je mi stojí nanič , nap. emisie predávame čo nás trápi a USA , Čína , Nemci stym nemajú problém v Číne vyskočili silne autá 5-6 litre v Nemecku vyskočili tepelne elektrárne lebo jadrová je nebezpečná a USA to je sama kapitola o sebe a mi hmm sprísnime kôty na všetko aké sú ani na západe neni a dopad ty starí ľudia prídu o svoje autá kôli parametrom ktoré ledva stíhajú aj nové autá ak , ty chudáci čo ho používali leda tak na cestu k lekárovi alebo na dušičky a to nehovorím v 21 storočí čakať na STK deň vopred alebo už o 2-3 hod sa postaviť a modliť že má zoberú , neverím už že sa tu hocičo zlepší , len nové pravidla nové dane a buzerscie aaa nové sľúbi od politikov , dá sa toto ešte zmeniť, či radšej ako väčšina oviec diskutovať o duhovom pochode
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 30, 2019 23:00 ~Zmazané: August 5, 2019 07:01
Kto mate od kial s tymi tepelnymi elektrarnami v Nemecku? Tam su ludia proti tazbe uhlia a proti tepelnym elektrarnam.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 31, 2019 06:01 ~Zmazané: August 5, 2019 07:01
Bolo to v novinách o emisiách a obchodovaním s nimi , skúsim to nájsť aby to bolo podložene skutočným denníkom a datumom
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 30, 2019 19:41 ~Zmazané: August 2, 2019 06:04
Stat by mal presadit pravidlo a to aj na Europskej urovni, ze zisk vyprodukovany v danom state je potrebne zdanit v tom danom state kde bol vytvoreny, a nie centrale nadnarodnej spolocnosti. Potom by pribudlo podstatne viac penazi do statnej kasy napr. z Kauflandu, VW, Lidlu, Allianzu atd.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 31, 2019 08:34 ~Zmazané: August 2, 2019 06:04
Myslim ze taketo pravidlo aj väcsina statov ma, problem je ze tieto spolocnosti vykazu stratu, prip. velmi nizky zisk, a cez rozne zmluvne plnenia (napr. licencie), si to preleju do materskej spolocnosti a ta zaplati z toho dane v inom state.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 31, 2019 08:41 ~Zmazané: August 2, 2019 06:04
Maťa Lauf Hans tak to treba právne ošetriť a takéto konanie legislatívne označiť za krátenie dane.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 31, 2019 09:01 ~Zmazané: August 2, 2019 06:04
Suhlasim. Hlavne ak je to velky hrac a taketo "zisky" ma 10 rokov po sebe, myslim ze je jasne ze sa mu oplati byt tu na trhu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 30, 2019 18:39 ~Zmazané: August 1, 2019 02:33
slovenska klasika ale ludia sa pomalicky prebudzaju len dufam ze sa stihnu prebudit do volieb
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 31, 2019 09:51 ~Zmazané: August 1, 2019 02:33
Mirko, tomu my starší rozumieme, ale mladým tak vymývajú mozgy, až mi je z toho do plaču... tí sú určite viac manipulovateľnejší, než my dôchodci... asi nechodia k starým rodičom...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 30, 2019 18:06 ~Zmazané: August 1, 2019 15:00
Tai kritizuje sa socializmus, umela prezamestnanost a to je co ked financujem sukromnu firmu zato ze tu ostane a bude zamestnavat ludi. Podla mna je to to iste. Tiez co je ked vsetko sa toci o zisku. Preco musi byt zdravotnictvo ziskove a preco sa jednoducho nehlado na zdravotnu starostlivost regionov kde je menej ludi a je to vlastne stratove. A pitom sa dozvedame ze oeniaze ktore davam na zdravotnictvo si niekto necha ako jeho zisk.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 30, 2019 18:33 ~Zmazané: August 1, 2019 15:00
Tento ekonomický systém je už úplne šialený. Socializmus mal viac ekonomickej logiky, lebo aspoň prerozdeľoval od tých, čo boli úspešní k tým čo prerábali aj keď často zlým hospodárením a neefektívnosťou. Toto imperialistické monštrum len vysáva kapitál z národných ekonomík a koncentruje ho spravidla tam, kde je ho už nadbytok. Mnohé korporácie fungujú v akomsi ekonomickom socializme vďaka daňovým úľavám a stimulom, kde nie sú nútené trhovo súťažiť a smerujú navyše takto k čoraz početnejším monopolom a kartelom, takže si budú na svoju ekonomickú nesmrteľnosť tvrdo vyžadovať totalitný systém. Veď v kríze štáty aj eu zachraňujú tých ktorí ju spôsobili zlým úverovaním a brutálnou nadvýrobou, čiže súkromné banky a súkromné korporácie. Fakt absurdné a ešte si financujú v podstate aj z prerozdelených peňazí aktivistov, hlásajúcich občanom nesmrteľnosť liberálneho kapitalizmu ako vrcholu evolúcie ľudstva ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 30, 2019 17:57 ~Zmazané: August 2, 2019 19:30
Podporovať malých podnikateľov a živnostníkov nestačí Skôr či neskôr ich veľké korporácie zožerú Takto funguje volný trh Základom je vytvoriť alternatívu v súkromným korporáciám - kolektívne korporácie , ktoré vlastnia zamestnanci Potom je tu ešte možnosť vykašlať sa na trhové a prejsť na plánovane mechanizmy , ale to by sa sem pravdepodobne nasťahovala armáda USA
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 30, 2019 17:54 ~Zmazané: August 1, 2019 17:30
Naši politici si nevidia na špičku nosa nie ešte 15 rokov do predu!!! Famoznost fungovania ekonomiky založená na hromadnom v dierani ak nedáš idem inde!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 30, 2019 17:50 ~Zmazané: August 1, 2019 05:02
Máme vôbec ministra hospodárstva ? Jaj, ten je zaneprázdnený klčovaním lesov v Tatrách.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 30, 2019 18:21 ~Zmazané: August 1, 2019 05:02
Keď počujem jeho meno tak ma hneď napadá jedna pesnička od Horkýžov akurát s jedným zmeneným písmenkom. :D
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: August 1, 2019 04:46 ~Zmazané: August 1, 2019 12:30
Leoš Nikitenko ... daj ju sem...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 30, 2019 17:41 ~Zmazané: August 3, 2019 18:30
Holt podľa mňa je to dôsledok toho že naši politici vôbec ale vôbec nepozerajú do budúcnosti. Toto je bohužiaľ len začiatok, v rámci 4.priemyselnej revolúcie je ohrozená veľká časť pracovných miest na Slovensku. Pokiaľ sa naši politici budú zameriavať iba na jedno volebné obdobie, tak sa zo Slovenska môže stať hladová dolina, nepíše sa mi to ľahko...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 30, 2019 17:45 ~Zmazané: August 3, 2019 18:30
Ale bohužiaľ máte pravdu
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 30, 2019 17:55 ~Zmazané: August 3, 2019 18:30
Toto sa týka rôznych ďalších tém klimatická zmena sa spomína iba keď je vonku aspoň 30 stupňov, sme pozadu nielen čo sa týka robotizácie ale aj čo sa týka vedy a výskumu ako celku kam patrí aj výskum vývoja umelej inteligencie a iných moderných technológii alebo vesmírny výskum (je z môjho pohľadu trestuhodné že nie sme členom ESA), ďalej nám má dosť drasticky v budúcnosti klesať populácia. Všetko to začína už v nekvalitnom vzdelávacom systéme, zdravotníctvo poznáme v akom je stave všetci. Kultúra tiež nie je v najlepšom stave, nielen tá politická (Väčšinou sa točia iba seriály bez pointy, alebo aspoň ja ju tam postrádam a nejaké obskurné reality show). Čo sa týka športu tak sa to možno nezdá ale je to tiež podobné akurát sa chlácholíme 17 ročným titulom v hokeji, a cyklistom resp. lyžiarkou aký sa tu nemusia narodiť ďalších 100 rokov a je v podstate len zhoda náhod a naše šťastie že sa narodili práve tu. Možno som odbehol od témy,lenže podľa mňa toto sú témy ktoré budú určovať budúcnosť. (Šport možno nie je životne dôležitý ale je veľmi podstatný pre zdravý fyzický a mentálny vývoj mládeže predsalen sa tam mladý učia základy fair-play. Podobne je to aj s kultúrou ktorá formuje mentálnu úroveň svojich sledovateľov.) LGBT a podobne nimi podľa mňa nie sú. U migrácie je to inak tam hrozí väčší príliv, lenže najprv treba vysvetliť hlavné príčiny migrácie a to sú klimatická zmena, vojnové konflikty podporované mocnosťami na tomto sa spolupodieľame keďže sme členom NATO a rýchly nárast populácie hlavne v Afrike. Je to v podstate domino efekt. Médiá riešia iba následok ich senzácia-chtivosť je hlavným spúšťačom a motorom extrémizmu. Obávam sa že spoločnosť sa vyvíja politicky takým smerom že to čo sa nám môže zdať teraz extrémne a radikálne budeme brať ako štandard, lebo príde ešte niečo radikálnejšie, možno niečo o čom sa nám ani nesníva. Keď sa pozriem čo sa deje u nás ale aj vo svete, tak stále viac a viac víťazia silácke gestá a populizmus nad argumentami. Toto už nemá nič spoločné s demokraciou toto už je idiokracia. O tom že 26(!) miliardárov vlastní toho toľko ako tá chudobnejšia polovica svetovej populácie (a to číslo neustále klesá) sa tiež politici nezmieňujú.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 30, 2019 21:12 ~Zmazané: August 3, 2019 18:30
okrem toho chybajuca diverzita zamestnania v ramci jednej rodiny a lokality.... predstavte si situaciu kde napr. cela rodina, rodicia aj dospele deti robia v jednej firme / automobilke, budu znizovat stavy a nahodou prepustia vsetkych, co budu robit dovtedy nez si najdu nove zamestnanie... keby kazdy pracoval inde tak sa to nestane
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 30, 2019 13:06 ~Zmazané: July 31, 2019 06:00
Soros by nezamestnal Matovica ani ako nocneho straznika vo svojom dome...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 28, 2019 21:57 ~Zmazané: July 29, 2019 05:30
Pan Chmelar nic v zlom ale Vaš charakter bytia v tejto reakcii Matoviča je efemérny. Nerobte z komára somára. Viem ze ho nemate rad ale aj Vy si musite uvedomit ze bez Matovica by sme hovno vedeli ;)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 28, 2019 20:55 ~Zmazané: July 31, 2019 06:00
Nevadi, aj tak to nikto necita, co ten p. Matovic pise, teda ak to vobec pise on sam! :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 28, 2019 12:53 ~Zmazané: August 1, 2019 10:01
Provokacia zaplatená z U.S.A Sorosom
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 28, 2019 10:09 ~Zmazané: July 31, 2019 08:35
Nechcem teraz hodnotiť vládu I. Radičovej, ale na čo v roku 2011 povalil Matovič so Sulíkom vlastnú vládu? Veď okrem iného, že je to čistý politologický nezmysel, tak museli vedieť, že aj tak euroval prejde hlasovaním v NR SR už o pár hodín, výmenou za predčasné voľby "narýchlo odklepnuté" Ficovi. A vďaka nim tu máme Ficov SMER dalších 8 rokov navyše.. Vypustili krvilačného tigra z klietky a teraz ho akože "hrdinským" krikom naháňajú, mysliac si, že sa sám do tej klietky vráti. Takže naozaj Slovenská politika už nemôže fungovať systémom pokus - omyl - náprava (a ešte ani prepáčte nepovedia, veď za to môžu druhí) a zodpovedný politik musí mať aj stratégiu, ako program v čo najväčšom rozsahu vedieť presadiť a teda niekedy aj vyčkať, nielen prvoplánovo na všetkých vybľakovať ako sa mu hodí. Preto Matovič končí, lebo iný nebude. S ním je to presne ako v tej bájke o žabe a škorpiónovi...lebo už je raz taký.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 28, 2019 05:26 ~Zmazané: July 28, 2019 11:34
Myslíte si, že takto napísaný status Matovic pochopí. Pochybujem, škoda hádzať perly sviniam.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 27, 2019 20:09 ~Zmazané: July 28, 2019 09:04
Plne súhlasím, koniec koncov Matovič je podľa mňa už odpisany. Nikto už nebude riskovať nejaké spojenia s nim.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 27, 2019 19:29 ~Zmazané: July 28, 2019 06:33
Nuz co, len ze mate zly odhad na ludi a az casom zistite co su zac....Viac pozrite ludom do oci..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 27, 2019 19:27 ~Zmazané: July 28, 2019 14:05
švédsky pornografický Baba dala vojakovi v.s. sovietsky panoramaticky Balada o vojakovi
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 27, 2019 18:52 ~Zmazané: July 28, 2019 22:30
Myslím si, že slovenská politika potrebuje človeka ako je pán Igor Matovic. Politika, ktorý je ekonomicky nezávislý a nikomu nezaviazaný. Ma odvahu zabrechat aj ked si je vedomý, ze reakcia väčšiny bude negatívna. Skúsme p. Matovicovi podat ruku. V mnohom sú nase ciele podobné.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 27, 2019 19:05 ~Zmazané: July 28, 2019 22:30
Peter Kaleta Vy ste asi prispevok p. Chmelara neprecitali alebo ste ho nepochopili. S p. Matovicom nechce spolupracovat uz nikto normalny, a teda ani p. Chmelar. Mozno na zaciatku bol Matovic na nieco uzitocny, ale teraz je drvivej vacsine ludi uz iba na smiech.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 27, 2019 19:38 ~Zmazané: July 28, 2019 22:30
Peter Kaleta uznavam že že pán Matovič drží slovenských politikov “poctivých” i tých nepoctivych v napeti čo ešte na nich vytiahne na tlačovkách a tým ich núti k určitej opatrnosti a zdržanlivosti ale povedať že mu treba podať pomocnú ruku je predsa len trochu príliš Veď je ako odtrhnutý z reťaze .Pan Chmelar ho vystihol veľmi presne čo by som ešte dodala že by už mohol pán Matovič prestať familiárne v každej druhej vete na tlačovkách zneužívať mena Jána Kuciaka a Martiny Kušnirovej ako by s nimi pasol ovce
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 27, 2019 19:56 ~Zmazané: July 28, 2019 22:30
Dokázal presvedčiť veľa ľudí, že u nás sú preto nízke platy ,lebo vláda kradne. Jedna vec je, že všetko na vládnej úrovni musí byť transparentné a kto kradol raz sa to zistí a pôjde sedieť. Klientelizmus je len otázka profitujúceho subjektu. Korpučné eurofondy a predražovanie je "slovenský folklór" a na jeho úplné zamedzenie by tu snáď ani totalitný systém nepomohol, v tomto naozaj pomáha medializácia káuz a investigatíva novinárov. Čo teda ukradla vláda korporáciam, ktoré tu národnostne diskriminujú zamestnancov a nedávajú im za rovnakú prácu ani podobné platy ako v západne j európe. Veď týmto ekonomickým štruktúram naopak vláda rozdáva daňové prázdniny, úľavy stimuly,.... a bohvie čo ešte ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 30, 2019 18:12 ~Zmazané: July 31, 2019 06:00
Každý vie,že sa kradne,ale čo ďalej?Zatiaľ nič.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 27, 2019 18:43 ~Zmazané: July 31, 2019 16:31
Veľmi s tým súhlasím Aj môj hlas Matovič stratil.. Myslela som, že sa ideme zbaviť tých oligarchov spoločnými silami.. ale Matovič im robí ,naozaj medvediu službu.. Totálne som sklamaná z Matoviča !
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 27, 2019 19:15 ~Zmazané: July 31, 2019 16:31
Expresívnou formou presunul dosť voličov smeru k lsns. Nedá sa všetko riešiť len medializovanou nenávisťou. V tom zlyhávajú biznismeni v politike, lebo volia príliš agresívne formy a očakávajú príliš rýchlo výsledky. Tie medializované kauzy už začali jedna s druhou splývať a niektoré bolij tak bizardné, že sú pravdepodobne aj vymyslené...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 30, 2019 13:31 ~Zmazané: July 31, 2019 16:31
... môj nie, lebo ho ani nikdy nemal... práve preto, že je taký aký je...‼️
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 27, 2019 18:31 ~Zmazané: July 30, 2019 22:32
Súhlasiť s vetou že Igora Matoviča som považoval za extravagantného politika,ktorý síce prestrelí ale dosť často trafí presne a odvážne je nemožné.Nemôžeme predsa súhlasiť,že na niekoho hovorí pravdu a klame len keď hovorí o mne. Ten pán sa nevie správať v NRSR,nevie sa správať v TV. Dobrý politik by sa mal dokázať ovládať a argumentovať s overenými vecami .Kto toto nevie do politiky nepatrí.Ja totiž počúvam rokovania NRSR viem o čom hovorím.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 27, 2019 21:35 ~Zmazané: July 30, 2019 22:32
Erika Závadská to je presne aj moj nazor. Matovic zaviedol do politiky chaos a klamstvo ako pracovnu metodu. Vsetkych tvrdo poobvinoval, urcite aj nepravom, ale nikdy sa nikomu neospravedlnil. Ale moralku kaze stale!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 27, 2019 22:36 ~Zmazané: July 30, 2019 22:32
Erika Závadská Úplne s Vami súhlasím.Človek s vystupovaním štamgasta 4.cenovej skupiny nepatrí ani do spolku mlčiacich ľudí ,nieto ešte do štátneho parlamentu reprrezentovať Slovensko.Bez ohľadu či trafí,alebo netrwfí presne,čo sa viackrát tiež ukázalo,ako diskutabilné,ba nepravdivé ( nájdený ručne napísaný lístoček na stole o schránkových firmách Fica apod.).Tiež podľa mňa patrí do skupiny politikov zlodej kričí chyťte ho ,vzhľadom k dodnes nevyjasneným DPH jeho firmy. Okrem jeho tlačoviek obviňujúcich niekoho z vládnej koalície a dopredu prehratých snáh o odvolanie niekoho z vlády,je jeho činnosť poslanca pomerne úbohá.Na odhalovanie korupcie a rôzne kauzy nech sa venuje ako investigatívny žurnalistik za svoje peniaze a pohodlne z poslaneckej stoličky za peniaze ľudí poctivo platiacich dane.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 28, 2019 05:22 ~Zmazané: July 30, 2019 22:32
Bojí sa ho aj opozícia, jednak preto, lebo by bol schopný v určitých fázach "vyniesť von" aj zákulisné veci a aj preto, lebo neustálou expresívnosťou by mohol dopomôcť k značnému zjednoteniu spoločenskej väčšiny proti zlému systému , ktorý oni v podstate lobisticky a aktivisticky obhajujú....A lsns mu môže byť vďačná za neustály nárast voličov ... Zvolil veľmi zlú formu obsahovo dobrej veci ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 28, 2019 06:01 ~Zmazané: July 30, 2019 22:32
Peter Baňas Igor patrí do politiky.Nebojí sa povedat aj pravdu.Je to jeden zmála politikov ktorý sa nebál íst z kožou na trh.Druhú rovinu jeho momentálnych výbuchov treba hladat jeho Egu.A ešte jedno by som mu poradil aby ihned vyhodil toho pána Nada.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 28, 2019 07:32 ~Zmazané: July 30, 2019 22:32
Jozef Ralidiak Je to biznismen a tí nepoznajú určitú mieru kompromisu , ktorý je nevyhnutný, či sa nám to páči, alebo nie, lebo občania nie sú iní ako politici, len nemajú ich možnosti. A samozrejme v politike je potrebná aj oveľa väčšia trpezlivosť, lebo nie všetko sa dá jednoducho hneď kúpiť, alebo predať ako v biznise. "Biznismeni" by mali robiť maximálne poradcov v ekonomickej oblasti a nie politikov, lebo potom aj do politiky zanášajú zákon džungle.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 28, 2019 12:53 ~Zmazané: July 30, 2019 22:32
Jozef Ralidiak Ale to, nie je PRIORITNOU prácou POSLANCA NáRODNEJ RADY SLOVENSKEJ REPUBLIKY.Tou by malo byť podieľanie sa na TVORBE ZáKONOV a nie len tlačovky o odvolávaní kohosi a podporu kartonového priemyslu stavaním domčekov pred kdekým a kdekade.Pokiaľ to chce robiť, nech sa dá na investigatívnu žurnalistiku a skúsi svoju prácu predať,aby sa z toho mohol uživiť a nie pohodlne z daní a milionových príspevkov na svoju rodinnú čtvorčlennú stranu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 27, 2019 17:32 ~Zmazané: July 28, 2019 09:04
Matovic povodne chcel do parlamentu dostat nezavislych ludi, cize nebudu clenmi hnutia a budu hlasovat ako uznaju za vhodne (nazval to, ze budu hlasovat v prospech ludi), a nebudu viazani akymisi prikazmi zhora. Pokladnu bude samozrejme spravovat on sam. Kampan aj karieru zalozil na "kontrapolitike", a jeho (pomylena) predstava bola, ze ked dostanu z vlady Smer (neskor aj SNS), tak sa skoncia kradeze statnych penazi a moc oligarchov vyrazne zoslabne. A potom tu nastane raj na zemi. To vsak samozrejme nie je pravda a pravdepodobne to pochopil aj sam Matovic
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 27, 2019 17:16 ~Zmazané: July 29, 2019 10:32
U Matoviča platí že topiaci sa aj slamky chytá... Bojí sa že jeho politický život sa chýli ku koncu a preto vyčíňa ako zmyslov zbavený. Paradoxom je že ak by Mistríka netlačil k dohode s Čaputovou že kto bude mať nižšie preferencie ten odstúpi, možno by sa Čaputová vôbec nestala prezidentkou a raketový vzostup PS-Spolu by neprišiel. Čím by neprišiel ani taký výrazný odliv voličov OĽaNO až k hranici zvoliteľnosti.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 27, 2019 18:18 ~Zmazané: July 29, 2019 10:32
súhlasím s hondotením matoviča.. ale to nič nemení na fakte, že o štefunkovi a jeho politických aktivitách má pravdu a zhodnotil ich presne.. ja dodám smerák a ľavičiar založil proti svojmu presvedčeniu stranu, ktorá dosadila prezidentku a chce mať aj vládu.. ak by to dosiahol smer.. všetci by kričali.. ako ukradol demokraciu.. a ak to získa PS , tak to bude najväčší prejav demokracie v krajine.. :) paradoxné že??
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: July 27, 2019 18:21 ~Zmazané: July 29, 2019 10:32
Je to paradox podľa mňa by nebolo dobré aby z jednej strany pochádzal prezident (v tomto prípade prezidentka) aj premiér. Názorová pluralita je totiž pre zachovanie demokracie veľmi dôležitá. Obzvlášť v poslednej dobe mám pocit že určitý voliči PS-Spolu sa správajú až fanaticky, to platí aj o im naklonených médiách.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem