blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7343
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 17, 2019 14:24 ~Zmazané: June 17, 2019 19:00
Tato zona Europy je naozaj nestastnou oblastou. Hovoril o tom uz F. Palacky. My sme v poli, silovom poli, dvoch obrovskych soper sil Nemecka zo zapadu a Ruska z vychodu. Trufam si tvrdit, ze minimalne jedna z pricin preco sa demokracia nerozvinula tu, v tej miere ako je vo Francuzku, v Britanii a inde v zap.Europe je prave toto. Z jednej strany viac ci menej autoritarske Nemecko a z druhej barbarske samoderzavje v Rusku A to este to carske Rusko bolo RELATIVNE slusnym statom oproti sovietskej zidobolsevickwj hydre
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 17, 2019 14:08 ~Zmazané: June 17, 2019 19:00
Teraz, presne tak ako za cias zidobolsevizmu, ci pardon, za Husakovho realsociku, tak teraz bsetci, ako stado bez rozmyslu, demonizujete USA. Nie, nezastavam sa ich, ale vsetky velmoci a vsetci mocni pachaju svinstva. Ale USA nas neokupovali a Rusko ano. A k tomu nam cez kolaborantov, blbcov a zmrdov vnucovali ich debilny komunisticky sposob videnia sveta. P0ytam sa ' ? nie je skoda tych 40-tich rokov ? Za tu dobu sme sa mohli v klude a pokojne rozvinut do urovne dnesneho Rakuska z ktorym mame spplocnu historiu, tradicie a kulturu aj ked s vyhradami voci Rakusko-Uhorsku
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 17, 2019 11:29 ~Zmazané: June 17, 2019 19:00
Chudáčik Edko, stále sa mu nepodarilo stráviť osobné zlyhanie v prezidentských voľbách...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 17, 2019 09:05 ~Zmazané: June 17, 2019 15:33
Áno čo sa týka USA máte úplnú pravdu ale aby ste bol objektívny musíte spomenúť Rusko a jeho Agresiu, ináč je Váš príspevok úplne zbytočný.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 17, 2019 09:16 ~Zmazané: June 17, 2019 15:33
Ak ste si to doteraz nevsimli, dlhodobo, sustavne, mozno az do omrzenia opakujem, ze Europa ma odlisne zaujmy tak od USA ako aj od Ruska. Ale v pripade Moskvy si tieto zaujmy vieme ochranit, dokonca sme na ne az precitliveni, kym vo vztahu k USA len ustupujeme. A ja pomenuvam, v com mame problem, nie nejake banalne zaklinadlo, ktore chcete pocut.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 17, 2019 09:19 ~Zmazané: June 17, 2019 15:33
Eduard Chmelár sme v NATO a to by sme mali rešpektovať ale si myslím ze pre nás by USA A RUSKO mali byť len obchodný partner
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 17, 2019 11:18 ~Zmazané: June 17, 2019 15:33
Eduard Chmelár prosim Vas co tak priniest trosku viac objektivizmu do tychto vasich statusov? Poslednych 5 statusov ktore sa tykali slovenska, zahranicnej politky alebo svetovej politiky su len plne vycitiek ku kapitalizmu, USA , europskej unie ale co tak byt trochu objektivny a pozriet sa aj ja vychodnu europu alebo navstevy predsedu NRSR Andreja Danka u bieloruskeho diktatora a zjavne porusovanie slovenskej zahranicnej politiky ktoru sa snazi presadzovat tak ako vlada aj minister zahranicnych veci?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 17, 2019 08:35 ~Zmazané: June 17, 2019 12:04
neopustaj sa....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 17, 2019 03:04 ~Zmazané: June 17, 2019 09:01
Pán Cmelár, ďakujem! Často hovorievam, že mi veĺmi chýba Vladimír Mináč a jeho štýl, názory, vyjadrenia. Vo Vás som ho našiel. Prosím Vás, neprestávajte písať, Vaše myšlienky sa musia dostať k mladým ľuďom, lebo tí sú ohrození. My starší Vám rozumieme. Mňa teší, že môj syn sleduje Vaše príspevky a volil Vás. Ešte raz, ďakujem za tento, ale pravdaže aj za predchádzajúce vynikajúce príspevky.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 21:22 ~Zmazané: June 17, 2019 12:03
Som rád,že ešte sú ľudia čo dokážu spolu debatovať,aj keď vo všetkom nemajú rovnaký názor na udalosť,ktorá sa odohrala.Ale článok mňa zaujal aj komentáre k nemu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 19:59 ~Zmazané: June 17, 2019 09:01
Tupota na kvadrat.. Žiaľ záujem EU je chrániť svoje top produkty - autá VW, PSA, Renault a pod. V čom vidíte p. Chmelar výhodu nechať si nahodiť clá na autá a neodoberat potraviny? Vyjadrujete sa bohorovne - akoby ste boli v obhajovaní záujmov EÚ múdrejší, ako ich vlastný majitelia.. Cui bono?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 17, 2019 05:05 ~Zmazané: June 17, 2019 09:01
Trafil ste klinec po hlavičke, len neviem, prečo hovorite o záujmoch EÚ, keď sú to hlavne záujmy Nemecka a Francúzska, ktorí potom týmto smerom ovplyvňujú celú úniu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 17, 2019 05:17 ~Zmazané: June 17, 2019 09:01
Franz Kafka prosím vás a kam patríme? Koho auta montujeme? Je to aj náš záujem.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 19:54 ~Zmazané: June 17, 2019 12:03
Myslíte, že ľudia ktorí sa teraz derú k moci sú schopní také niečo zabezpečiť....povedať USA, že dosť!!!! Rovnováhu moci a mier v Európe zabezpečoval na jednej strane socializmus a na druhej kapitalizmus.....báli sa Rusi aj Američania....táto rovnováha sa narušila a podliezanie vlád členských štátov EU je katastrofou pre Európu.......
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 18:13 ~Zmazané: June 17, 2019 19:00
....zavedu cla na dovoz aút z EU, ked nebudeme odoberat ich masko, sóju, atd , nerozumiem dostatocne natlakovej "obchodnej vojne", ale vzopretie EU tazko ocakavat , to este potvrva par rokov , kym ich Rusko-Cinsko -ázijské krajiny daju ekonomicky na kolena. Dovtedy budeme musiet konzumovat vsetky tie spominane nekvalitne potraviny hlavne my z vychodno - balkánskej kolonie EU.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 20:53 ~Zmazané: June 17, 2019 19:00
Marián , to amerika nedovolí ... provokáciou Ruska podhodí Európu vojne a zahoji si ekonomiku ....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 18:11 ~Zmazané: June 18, 2019 21:32
Trumpova Amerika sa správa ako pes zahnaný do kúta (napr. Čínou v ekonomickej oblasti) ... tak šteká a zúri... to ale nie je podstatné... fenomén Trump je efemérna záležitosť, Trump nie je Amerika, Trump je Trump... keď prestanú zaberať emócie, ktoré Trump zámerne vyvoláva, tak v tom čase bude už aj Európa inde a bude silnejšia a od USA nezávislejšia... to, že si niekto chráni zisky a spraví kompromis aby čo najmenej škodoval, neznamená, že sa Amerike podkladá... Trump útočí nečakane , ale jedneho dňa mu tento jeho trik prestane vychádzať... chce to len čas...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 17, 2019 04:55 ~Zmazané: June 18, 2019 21:32
Zisky si chránia hlavne Nemci a Francúzi a podľa toho manévrujú celú EÚ. Najväčšia hrozba sú clâ na nemecké autá.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 18:11 ~Zmazané: June 17, 2019 03:05
existuje hnutie proti nato .?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 18:45 ~Zmazané: June 17, 2019 03:05
Peter Šášik áno p. Putin!!!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 19:51 ~Zmazané: June 17, 2019 03:05
Peter Šášik pronetto :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 18:03 ~Zmazané: June 17, 2019 03:05
Vyvraždili indiánov,potom sa zabíjali medzi sebou..sever proti juhu a už im to ostalo..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 17:39 ~Zmazané: June 17, 2019 19:00
Na to však potrebujeme vizionárov a osvietených politikov vo všetkých členských štátoch, ale akosi ich nevidno
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 11:49 ~Zmazané: June 17, 2019 19:00
Perfektný komentár.Je sondou do historie a analýzou súčasného politického života .Slovákom chýba troška hrdosti. Niektorí ju zamieňajú za nekonečnú pýchu.Uvidíme čo prinesie budúcnosť.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 11:22 ~Zmazané: June 17, 2019 19:00
Lenka Kmetova Myslím,že toto nie je výbava jednoduchých ľudí,ale dokonale pripravený plán niekoho mocného.Všetko ukáže čas?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 10:39 ~Zmazané: June 16, 2019 14:35
Veronoka Kramárová, pani, vy ste predbehla hodiny času. Múdry človek by povedal: ,Vyčkajme času ako husa klasu. Komu som fandila to bol, Edo chmelár, ale stalo sa. Nechváľme deň pred úsvitom, fandím jej schopnostiam, ktoré snáď má, keˇže sa k tomuto postu dopracovala.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 10:34 ~Zmazané: June 16, 2019 14:35
Veronika Kramárová
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 10:34 ~Zmazané: June 16, 2019 14:35
Veronika Kramárová
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 10:20 ~Zmazané: June 16, 2019 14:35
Ďaďo Jaroslav nie asi, nahradili ho lokajky, menovite to prŕďa čo vraj ide chrániť záujmy Slovenska do EÚ, ruužový motúúúlik / s vychytenou plackou na hrboľatej hlavovej plazme.Či si to chúďa stvorenia človečenstva a jej priateľka z chudobného to kraja nášho drahého východného Slovenska uvedomuje.Že manželka druhého princa si túto nezdarenosť národa nasadzuje, je to len a len tradícia Anglie, naša vonkoncom nie, nie je tak národ slovenský, bitý, ubitý, tzv múdrymi? .PS neubližujme motýľom, ktorých príroda stvorila
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 09:47 ~Zmazané: June 16, 2019 14:35
nemam peňazi popíš
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 09:41 ~Zmazané: June 18, 2019 01:05
Nesúhlasím! Všetci veľmi dobre vieme ako to predchádzajúce storočie po roku 1919 vyzeralo. Nestabilita a jednu chorú ideológiu striedala druha. A nechápem prečo by nový úradujúci prezident/prezidentka nemala začať v Dome sv. Martina slávnostným Tedeum. Kde mala ísť po zložení sľubu, do Auparku do Zari? ‍♂️
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 09:48 ~Zmazané: June 18, 2019 01:05
dobre podstata je ta,ze ludia su sfanatizovani a ze na slovensku chyba politicko vlastenecka kultura. To je najpodstatnejsie.ludia su v osiali a co ak ich pani preZidentka sklame ako Fico ci Dzurinda? Uz sme sa mohli poucit
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 10:50 ~Zmazané: June 18, 2019 01:05
Po roku 1918 sa zacala rozvijat predovsetkym demokracia. To je zriadenie, ktore umoznuje pisat hluposti aj ludom ako ste Vy. Argumentovat totalitarnymi rezimami v republike je v tejto debate rovnako od veci ako argumentovat absolutizmom, nevolnictvom a trestami rozstvrtenia pocas roznych faz monarchie. Republika znamena predovsetkym obciansku rovnost. A len velmi, velmi obmedzeny clovek sa moze pytat, ci mala ist prezidentka po zlozeni slubu do Auparku. Je ubohe, ak si viete predstavit len tuto moznost. Mohla ist kamkolvek, mohla zalozit novu tradiciu, mohla nasledovat Masaryka, a nie Tisa a Gottwalda. Ak mate problem s pochopenim, ze cirkevne zalezitosti sa nesmu miesat do statnymi, tak si precitajte ustavu. Aspon prvy clanok, to zvladnete hadam aj Vy. Te Deum by nemala byt sucastou ceremonialu sekularneho statu. Nie len preto, ze prezidentka je zen-budhistka, ale predovsetkym preto, ze tento stat sa neviaze na ziadne nabozenstvo, tak respektujte ustavu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 13:18 ~Zmazané: June 18, 2019 01:05
Eduard Chmelár je uplne jedno co je prezidentka. Ano SR je sekularny stát kde sa 80% obcanov hlasiacich sa ku katolickej cirkvi.Mne prisli prihovory cirkevných predstavitelov velmi inspirativne a prislo mi aj ako ateistovi normálne, že sa hceli pomodlit a poprosit k tomu komu veria...nenasledovala Tisa a Gotwalda, ale Kováča, Schustera, Gašparoviča a Kisku. Trochu to prehanate....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 13:31 ~Zmazané: June 18, 2019 01:05
TOTO O VÁS HOVORÍ VIAC AKO 1000 slov :.....vaše slová....Všetci veľmi dobre vieme.......... Odvolali ste sa na najvyššiu AUTORITU.... aj pán Boh je pri vašej autority gombička. Dajte sa na novinársku dráhu a osvojte si....: dôveryhodné zdroje tvrdia, odborníci hovoria, je dokázané že.., dnes aj malé dieťa vie, že.... P.S.: to čo sa teraz objavuje je ešte "chorejšia" ideologia ako po r. 1919....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 14:13 ~Zmazané: June 18, 2019 01:05
Katarina Husenicová: Mne sa tiez uz dlhodobo vidi, ze to s nekritickym obdivom k jednej osobe prehanate, ale nekomentujem to. Je mi to fuk. Len sa skuste drzat faktov a ustavy. To, co ste povedali, je taka sprostost ako povedat, ze drviva vacsina obyvatelov Slovenska sa hlasi k slovenskej narodnosti, takze prava mensin mozeme vypustit (mimochodom, s tymi 80 percentami hlasiacimi sa ku katolickej cirkvi obludne prehanate Vy, a tentoraz dokazatelne). Ak sa Vam javia slova cirkevnych predstavitelov inspirativne, pokojne ich chodte pocuvat (aj ked je teda dost tragikomicke pocuvat adorovanie arcibiskupa Zvolenskeho, ktory jej pred volbami nevedel prist na meno). Ale tento stat ma svoj zakladny zakon, prezident ma byt jeho strazcom a ked sa tu teraz len kvoli Vasim emociam k Zuzane Caputovej tvarite, ze kaslat na neho, chybu hladajte u seba.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 14:22 ~Zmazané: June 18, 2019 01:05
A mimochodom, nastudujte si nieco o tom, co znamena tradicia. Tradicia sa odvija od toho, kto ju zacal, nie od toho, kto v nej pokracoval a kto sa Vam paci.V tomto pripade to bol Emil Hacha. Vyberat si z tradicie to, co sa Vam hodi, je rovnako smiesne ako nazyvat olympijsky ohen humanistickym posolstvom, hoci s nim zacali az nacisti v roku 1936. Te Deum do republikanskych tradicii nepatri a uz Masaryk jasne vysvetlil, preco.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 14:36 ~Zmazané: June 18, 2019 01:05
Eduard Chmelár pre mna je gro hlavne ten sposob akym prebehli volby a ako u nas absentuje rozum.je velmi nezodpovedne ak si takito volici len vyberu nahodne favorita ako keby slo o daku superstar sutaz.ako vacsinu caputistov irituje ked mam iny nazor a som si isty ze triezvejsi,tak vas doslova zacnu urazat a argumenty ziadne.tu sa ludia nechcu pocuvat a nechcu dospiet ku poznaniu cez dialog a vahu slov ale u nas sa politika robi bez akehokolvek obcianskeho citenia a solidarity v spolocnosti.velmi ma irituje ked nejaky hlupak vas ide este drzym sposobom atakovat ze pisete blbosti a podobne.proste tieto volby boli zhysterizovane mediami a ich prvotna uloha,ktora spociva v straZeni demokracie absentovala tak dooka bijuco,ze pre mna ludia,ktori tomuto podlahli su slabe a nevyzrete osobnosti,ktore sa nechaju kupit za cenu jedneho bilboardu.a mozete si vsetci vraviet co chcete ja som sklamany z toho ako velka cast Slovakov pristupuje ku volbam a pritom este tito najnezodpovednejsi aj najviac kricia ked je zle.dodam este,ze aj to je uz luxus ked si niekto prizna ze sa mylil.Slovaci chceme limitovat korupciu ale korupcia sa zacina zdola je to systemovy problem.a takto naivne naletiet masivne financovanym kandidatom je nonsens.ja si prajem aby som sa mylil a Prezidentka fakt zanechala pozitivnu stopu za sebou.lenze samotny sposob volby odhalil,a to mi vadi najviac,ze sa nachadzame v kritickom stave pokial ide o demokraciu a s nou spojene kriticke myslenie,ktore pokial absentuje tak je demokracia nic ine len gycove slovo
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 15:01 ~Zmazané: June 18, 2019 01:05
pán Chmelar, pri vsetkej ucte, nie som nekritický obdivovatel nikoho, vidite , že ani Váš. Zatial nemam co obdivivat ale nemam zatiaľ ani za co kritizovat. Nehovorím o tradíciách, netuším prečo sa pri inaugurácii slúži Te Deum, ak Ste kritizovali za to aj predchádzajúcich prezidentov, ok, beriem spat. Vychádzala som z posledného sčítania z roku 2011 kde sa ku krestanskej cirkvy / pardon nie katolíckej/ hlási viac ako 75 % obyvateľov. To že preháňate som nemyslela na Vašu kritiku a výhrady k prezidentke. To mi je v podstate jedno. Bud vam dam za pravdu, alebo to vidím inak ako vy. Myslela som na štýl niektorých Vašich odpovedí. Ste vzdelaný a sčítaný človek a hodnotiť niekoho komenty alebo názory ktoré, nekoresponduju s vásím vzdelanim ci sčítanostou, ako: taketo hlúposti možete písat len vdaka demokracii, ci takto sa moze vyjadrovat len velmi velmi obmedzený človek a podobné odpovede. Hovorím Vám to ako Vaša podporovateľka a myslím to v dobrom.....ak má niekto na niečo iný názor a nemá vašu úroveň, neznamená že je hlúpy alebo obmedzený. je to proste jeho názor....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 17, 2019 10:58 ~Zmazané: June 18, 2019 01:05
Tá argumentácia ohľadom tradícii je dosť zvláštna. Olympijský oheň je dnes jeden z hlavných symbolov Olympijských hier. To, že túto tradíciu zaviedol Hitler, vie málokto a bolo by smiešne ju len z tohto dôvodu rušiť. Takže áno, tradícia SA zjavne ODVÍJA od toho, kto v nej pokračoval a ešte viac od toho čo sa nám páči.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2019 21:26 ~Zmazané: June 16, 2019 00:03
Vyborny prispevok. Dlhy ale obsazny. Dakujem vam zan, bolo to poucne citanie.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2019 21:24 ~Zmazané: June 16, 2019 00:03
pán Chmelár, len poznámka k šľachte v politike. Pre šľachtu býva politika podradná záležitosť, ale nejakí ľudia so šľachtickými titulmi a k nim náležitou dobrou výchovou by sa v politike zišli aj u nás. Aby sa zvýšil priemer duševnej a kultúrnej úrovne tej primitívnej proletárskej luzy, ktorá tu dlhodobo okráda a likviduje náš štát a v politike vidí jediný cieľ - rýchlo zbohatnúť. Btw. keby ste si dovolili napr. v Južných Čechách (žil som tam) v ktorejkoľvek hospode zanadávať na knieža Schwarzenberga, tak by ste z nej pravdepodobne do 2 sekúnd vyleteli von oknom. Jeho rodina tam totiž dobročinne pomohla tisícom ľudí k vzdelaniu, bezplatnej zdravotnej starostlivosti a celoživotnej obžive, na čo tam ľudia dodnes s vďakou spomínajú a na rod Schwarzenbergov nedajú dopustiť.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2019 21:15 ~Zmazané: June 16, 2019 08:32
Ĺudia sú nepoučiteĺní, lebo nepoznajú ani dejiny vlastného štátu. Zabúdajú, alebo nepočúvajú. Volebným právom sa pasujú za odborníkov a pritom sa nechávajú unášať len citovými výlevmi určitých denníkov. Miesto toho, aby si uvedomili, že slušnosť sa učí v rodinách, čakajú zmeny od ulice,....a pritom 99% občanov ide hlavne o vlastný blahobyt a pokoj.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 04:50 ~Zmazané: June 16, 2019 08:32
Aj noviny vedia urobiť svoje ak nepozerajú na pravdivosť výtlačov len na náklad aby sa im čo najviac sypalo do vrecák a ľudia vždy naletie!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem