blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7343
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2019 21:05 ~Zmazané: June 16, 2019 00:03
Možno ani vám by nezaškodilo začať sám od seba. Ironizujete význam úradu, do ktorého ste sám neúspešne kandidovali. A keď si spomeniem na váš predvolebný pokus o trhák s obnovou slovenských letísk za americké doláre, premýšľam ako veľmi ste vzdialený od hlavnych správ. Konšpirátor intelektuál?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2019 20:32 ~Zmazané: June 17, 2019 00:31
Pán Chmelár, radostné i poučné čítanie na sobotný poinauguračný večer! Vďaka!...Nech žije republika!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2019 20:07 ~Zmazané: June 18, 2019 09:36
Nie som Kiskov fanusik, ale ze vraj sa mu nepodarilo stretnut s Merkelovou? 7.2.2019 v Bratislave. Dobre rano! A vycitate mu, ze sa nestretol s anglickou kralovnou? Ved sam ste ju posmesne v dnesnom poste nazvali len “bodrou dochodkynou”. Zrovnajte si argumenty...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2019 19:51 ~Zmazané: June 16, 2019 08:32
Výborne, trefné ako vždy!!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2019 19:44 ~Zmazané: June 16, 2019 00:03
Zaujímavý text, dá sa s obsahom súhlasiť. Nepochopil som ale tu výčitku, že prezidentku nevolila minimálne tretina občanov tak je nelegitimna? alebo s nedostatočne silným mandatom? Predsa nemôžme dávať na rovnakú úroveň voličov a nevoličov, veď to je šialené. Hlas nevoličov nemožno nijak interpretovať lebo dôvodov prečo nevolili môže byť milión a drvivá časť z nich nemusí mať žiadnu relevanciu pre volebný proces. Poviem príklad, ja som v týchto voľbách nevolil z praktických dôvodov - žijem v zahraničí. Ale samozrejme moja neúčasť bola všelijakými podivnými ľuďmi typu Rostas, Daňo, Harabin a spol interpretovaná ako oslabenie Čaputovej mandátu napriek tomu, že ju podporujem. Tento nezmysel s nevolicmi sa konečne musí prestať brať vážne.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2019 19:52 ~Zmazané: June 16, 2019 00:03
Tak to ste naozaj nepochopili. Pisal som o tom, ze Briti chapu hlavu statu ako nieco dane, maju 400 rokov vladnucu dynastiu, ktora pre nich zosobnuje a symbolizuje stat. V demokracii sa vsak hlava statu voli a oni nechapu, na co je to dobre. Istu logiku to ma, lebo vyznam ma volit prezidenta so silnymi pravomocami, ale vyberat vo volbach ceremonialneho prezidenta bez silnych kompetencii a este pri tych volbach rozhadat spolocnost vyvolava otazku, ci takyto urad nie je zbytocny.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2019 19:59 ~Zmazané: June 16, 2019 00:03
Eduard Chmelár Teraz rozumiem ako ste to mysleli. Interpretoval som si to tak, že aj vy si zrejme myslíte, že človek ktorého zvolí 1 milión obyvateľov za prezidenta a 4 milióny nie, je nelegitimny. Smiešne je ak to povie Bláha, ktorý dostal niekoľko tisíc hlasov a myslí to úplne vážne.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2019 20:01 ~Zmazané: June 16, 2019 00:03
Eduard Chmelár preto ste kandodoval aj Vy??
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2019 20:14 ~Zmazané: June 16, 2019 00:03
Pani Zeveová, neviem, či ste zaregistrovali, že som bol jediný kandidát, ktorý počas celej kampane zdôrazňoval nevyhnutnosť posilnenia právomocí prezidenta republiky - ak má mať táto funkcia a najmä priama voľba zmysel.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2019 20:49 ~Zmazané: June 16, 2019 00:03
Eduard Chmelár a to ste chceli z pozicie prezidenta ako dosiahnut???prezidentskym dekretom si sam sebe posilnit pravomoci? alebo pekne poprosit NR aby zmenila ustavu vo vas prospech...?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2019 21:06 ~Zmazané: June 16, 2019 00:03
Pan Daniel, ja som otvoril diskusiu o tomto probleme. Upozornil som na neho. Ako aj na vela inych veci, ktore potom zacali ostatni bezne komunikovat ako napriklad mimoriadne pravomoci v oblasti zahranicnej politiky. No a napriklad sucasna pani prezidentka mi v kampani oponovala, ze tie pravomoci by prenechala vlade, dnes uz uvazuje o tom, ze si ich uplatni. Demokraticka politika je proces, nie diktat. Ak tomu, samozrejme, chcete porozumiet, a nie len tak si zahejtovat.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2019 22:23 ~Zmazané: June 16, 2019 05:31
Eduard Chmelár Mám v úcte Vaše názory, tak prečo ste sa boja o tento /zbytočný /úrad zúčastnili
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2019 22:33 ~Zmazané: June 16, 2019 05:31
Este raz, mam o tomto urade svoju predstavu, ako upravit jeho postavenie medzi ustavnymi instituciami tak, aby mal zmysel. Ak bude tato funkcia len ceremonialna tak ako doposial, strati vyznam. Prezident Masaryk formoval ten urad na svoj obraz. Takto je vsak vhodny len pre filozoficky podkutych statnikov schopnych dovidiet za horizont volieb. Uradnici sa v nom stratia. Napokon, poradkyna novej prezidentky Zuzana Kusa este pred par rokmi pisala clanky, ze urad prezidenta treba zrusit. ‍♂️
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2019 23:22 ~Zmazané: June 16, 2019 05:31
Eduard Chmelár ,,ja uz to davnejsie tvrdim,ze nam Slovakom je urad prezidenta zbytocny luxus,aspon v takom rozsahu ako je teraz.Hadam sa toho raz dozijem,ze Slovensku bude stacit parlament a vlada.A este okresat parlament o niekolko poslaneckych miest.To by bolo usetrenych milionov na zdravotnictvo,skolstvo a ine uzitocnejsie veci.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 14:54 ~Zmazané: June 16, 2019 21:30
Eduard Chmelár pan Chmelar, tato diskusia tu uz bola v minulosti uz niekolko krat od prvej priamej volby, periodicky sa opakuje a vracia. Vy nie ste ani prvy ani jediny kto na tento aspekt poukazuje a okrem vseobecnych fraz som Vas konkretny navrh nikde nevidel...Tato debata ale v zasade vzdy konci tym, ze nie je politicka vola menit statne zriadenie smerom k prezidentskemu systemu, lebo sme si zazili Meciara a poucili sme sa, ze raz za cas sa vyskytne autoritarska populisticka osobnost, ktora moze mat tendenciu skoncentrovat moc a ohrozit demokraticky system. Ak mate problem s inym slusne prezentovanym nazorom a automaticky ho oznacujete za hejt, tak potom to hovori nieco aj o Vasom postoj voci demokratickej pluralitnej diskusii.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2019 19:29 ~Zmazané: June 18, 2019 01:05
Mnohdy s vašimi názory a postřehy souzním, ale tady nesouhlasím. Jestli je to nebo ono relikt monarchismu nebo ne, to bych nechal teoretikům, ať si o tom sepisují učebnice. Vzpomínám si velmi dobře na dojemný a vznešený průběh Te Deum při inauguraci Václava Havla v prosinci 1989. Podstatné je to, co lidé prožívají jako přiměřené a důstojné, ne to, co by mělo být podle nějakého, víceméně umělého konceptu. Život si cestu najde sám.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2019 19:38 ~Zmazané: June 18, 2019 01:05
Zivot v republike neurcuje dojatie, ale ustava, a ta sa neviaze na ziadne nabozenstvo. Ak sa chcete dojat, alebo pomodlit, robte to ako sukromna osoba, ale ako statny akt to tam nema co robit podobne ako sa narodeniny prezidenta oslavuju sukromne a nie ako statne oslavy. Ak, samozrejme, nehovorime o diktature.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 16, 2019 06:58 ~Zmazané: June 18, 2019 01:05
Eduard Chmelár To je dost naivní a sebepodrážející postoj, protože podceňovat psychologii lidí a symboly se nevyplácí.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2019 18:51 ~Zmazané: June 16, 2019 05:31
Vzdy radost citat.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2019 07:04 ~Zmazané: June 15, 2019 09:30
ja by som povedala, že aj dve nuly 00...čili tak jednoducho hajzel
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 14, 2019 15:42 ~Zmazané: June 14, 2019 21:02
Pán Chmelár. Keby ste neboli taký škaredý mali by ste šancu byť prezidentom. Ale keďže vyzeráte ako vyzeráte, tak nechajte už pána Kisku a pani Čaputovú na pokoji a zmierte sa stým, že rozhľad nestačí na funkciu prezidenta.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 14, 2019 17:18 ~Zmazané: June 14, 2019 21:02
Marcel Jurčík vy máte naozaj čo rozprávať o vzhľade..toto je na zamyslenie...úbohé a primitívne...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 14, 2019 17:54 ~Zmazané: June 14, 2019 21:02
vy ste riadny primitív.Ak nesuhlasíte s jeho názorom,ok, ale dá sa to povedať snad aj inak.A ked ste vy sprosty,budem aj ja,Vy vyzeráte ako čertov kokot.A ešte ste aj hlupy,čo sa teda o Chmelárovi povedať nedá. A uplne ste to teda zabil vyjadrením, že "rozhlad nestačí na prezindta".Tak stačí sprosta vymletá hlava ,ale pekná,Hej? A p.Kiska je akože fešak?????????
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 14, 2019 17:58 ~Zmazané: June 14, 2019 21:02
Marcel Jurčík esi prachy ,že
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 14, 2019 18:14 ~Zmazané: June 14, 2019 21:02
Janka Czeto ja myslím ze on si robil srandu vyzerá to akoby to mal byť vtip ha
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 14, 2019 18:22 ~Zmazané: June 14, 2019 21:02
Marcel Jurčík gratulujem, top sarkazmus, žiaľ výrazne nepochopený
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 14, 2019 15:12 ~Zmazané: June 14, 2019 23:05
Keď p. Fico sa odvážil kritizovať médiá zdvihla sa proti nemu celá novinárska obec aj občania ktorí podľahli mediálnemu tlaku.Media sú siedma veľmoc kto ich vlastní má pod kontrolou celý štát aj jeho občanov.ked dá k tomu pridá aj finančná mafia je po slobode slova a názorov občanov konci demokracia a začína anarchia kým si to Slováci neuvedomia sme len otrokmi liberalistickych stratégií a ľudí ktorí ich presadzujú
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 14, 2019 11:39 ~Zmazané: June 14, 2019 14:30
Patrik Zimáni čo dostal Bašternák natvrdo? Nakradnuty majetok prepísal, a išiel si oddýchnuť do dobre stráženého hotela, kde sa oňho postarajú a môže si chodiť kade chce .... to je podľa mna výsmech a nie natvrdo potrestaný zlodej
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 14, 2019 09:41 ~Zmazané: June 14, 2019 14:30
Prečo sme tak sprostý a nepoužiteľný národ a necháme si ujsť takého človeka ako je p. CHMELAR Nechápem
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 14, 2019 18:28
mne je to tiež hrozne luto. Ale ked som pred volbami ?agitovala" vo svojom okolí,nikto ho nepoznal.Obyčajný človek sa nezaoberá politikou,ludia maju problém prežiť,chodia do jednej aj viac robot,príp ani internet nemaju / vážne v BA mam priatelov,ktorý ho nemaju/ Verím tomu,keby bol p.Chmelár viac v TV diskusiách,určite by ho volilo viac ludí.Ale tam ho akosi nevolali,báli sa ho.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 14, 2019 09:17 ~Zmazané: June 17, 2019 19:00
Morálny, no hlavne estetický gýč je na obálke časopisu Vogue. Neposmievam sa, naopak, je mi smutno.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 14, 2019 14:00 ~Zmazané: June 17, 2019 19:00
Mark E. Pocha Buduje sa tu kult osobnosti.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 15, 2019 04:14 ~Zmazané: June 17, 2019 19:00
Celebrity ako v modelingu, ako moderátori, ktorí opakujú cudzie výroky. Ona to dá, prijem to s pokorou. Som zvedavá, či tá pokora zaznie.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 14, 2019 08:43 ~Zmazané: June 14, 2019 18:36
Voľby pekne ukázali, koľko ľudí sa riadi inteligenciou a koľko kampaňou. Aj tie aktuálne, aj tie predošlé.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 14, 2019 10:17 ~Zmazané: June 14, 2019 18:36
Súrja Knap inteligencia ako taká. Na zdravý rozum niekedy nestačia ani dve vysoké školy bohužial
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 14, 2019 08:29 ~Zmazané: June 16, 2019 11:31
Pan Chmelar, ste to vystihli!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 14, 2019 08:20 ~Zmazané: June 15, 2019 07:05
Vyborne napisane uplne sa stotoznujem a o Kiskovi som mala tieto predstavy uz pri volbe na prezidenta a preto som ho nevolila ,falos , klamar, podvodnik
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 14, 2019 08:16 ~Zmazané: June 14, 2019 12:04
Ako vždy pán Chmelár s Vami úplne súhlasím, moje slová!, ale ja by som to možno ani nevedela takto napísať. Ja až tak do politiky nevidím, ale niektorý politici ako aj sám prezident sa správajú tak sproste že to aj laik vidí že teda toto nie! Toto sme nechceli! A len ma mrzí, že ho ešte napriek tomu musíme trpieť 5 rokov! Máte pravdu aj Čaputovej treba dať čas nech sa ukáže, ale ja už neverím..., ak predsa, budem príjemne prekvapená!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 14, 2019 07:53 ~Zmazané: June 14, 2019 16:34
Dobre napisane. Ano bol najslabsim prezidentom tejto krajiny a myslím, ze velka zmena ho nevystriedala.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 14, 2019 07:32 ~Zmazané: June 14, 2019 14:30
to je vsetko sice pekne...dokazem pochopit aj to preco sa dostal do palaca...ale to ze sa pravdepodobne clovek s jeho inulostou dostane po tom vsetkom aj do parlamentu to jednoducho nepochopim
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 14, 2019 07:28 ~Zmazané: June 14, 2019 16:34
Výstižne veľká škoda,že v parlamente nesedí taký človek ako ste Vy.❤️
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 14, 2019 07:18 ~Zmazané: June 14, 2019 12:04
ja súhlasím s Harabinom,aby sa prešetrilo a rozhodlo o ústavnosti a platnosti volieb.A vy pán Chmelar by ste to mali podporiť...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 14, 2019 07:01 ~Zmazané: June 14, 2019 16:34
Super zhodnotenie skoro už bývalého prezidenta, jasne a stručne,
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 14, 2019 06:22 ~Zmazané: June 14, 2019 16:34
Ľudia túžia po ilúzii. LEPŠIA DEFINICIA PRE NAS NAROD neexistuje. Bravo len čo s tým..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 14, 2019 06:20 ~Zmazané: June 14, 2019 12:04
Aj ja sa pridavam. Perfektne, ako vzdy. Zdrave zmyslanie, mudre a dostojne slova a vystupovanie.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 12, 2019 20:07 ~Zmazané: June 16, 2019 03:00
Ponechaním oligarchu u moci nijak váš koniec kapitalizmu nepriblížite, priblížite akurát kolaps spoločnosti a tým problémy ľudí, ktorí by vám inak mohli pomôcť proti tomu kapitalizmu, tiež narastajúce nešváry v spoločnosti, nárast fašizoidných strán ktoré využijú nespokojnosť atď. Ak by vládu Babiša nahradila vláda Pirátov, bol by to krok k malým zlepšeniam/revolúciám v živote občanov a spoločnosti, čo by vám mohlo pripraviť pôdu aj pre lepší systém, preto ja protesty proti Babišovi podporujem.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 12, 2019 21:18 ~Zmazané: June 16, 2019 03:00
To je proste tá ilúzia, ktorou trpíte. Súčasný stav, keď sa dostali k moci Babiš, Trump, donedávna aj Porošenko a pokojne tam môžeme zaradiť aj Kisku, znamená iba to, že oligarchov prestalo baviť poťahovať motúziky z úzadia a chytili opraty do vlastných rúk. Odvolaním Babiša neodvoláte oligarchiu, tá tu predsa ovláda všetky segmenty, tá si Vás nájde. :D Pripraviť pôdu pre lepší systém môžete len tak, ak pomenujete skutočný stav veci a budete pripravený na zmeny, revolúcie nikdy nevypukli v periférii alebo semiperiférii.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: June 13, 2019 04:19 ~Zmazané: June 16, 2019 03:00
Ja som ale nikde nepísal, že odvolaním Babiša odvolám oligarchiu, to ste napísali vy. Ja viem, že mnohí oligarchovia budú naďalej ovládať kľúčové firmy, zapájať sa do súťaží o štátne zakázky a ak splnia podmienky aj často vyhrajú atď., ale pôdu pre zmeny o ktorej obaja píšeme pripravíte podľa mňa skôr s ľuďmi, ktorí sú ochotní aspoň počúvať na tie pomenovania problémov. Mi to príde resp. vyznieva ako keby sme sa nemali o nič snažiť pokiaľ nepríde dokonalá strana s dokonalým programom.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem