blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7343
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 20:17 ~Zmazané: May 23, 2019 05:30
Kotleba už jednu stranu mal a tá bola zakázaná. Je to ten istý Kotleba. To, že túto jeho novú stranu zatiaľ nezakázali na tom nič nemení. Ľudia sú ale nepoučiteľní a s kľudom sa zase dobrovoľne polejú hnedým hovnom.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 21:08 ~Zmazané: May 23, 2019 05:30
Nie je zakazane mat novu stranu, vela politikoc bolo vo. Viacerych stranach takze to nevidim ako problem. Netreba zakazovat ale argumentovat
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 03:34 ~Zmazané: May 23, 2019 05:30
Július Kolenič prave že sa poučili, nechcu stupit 2x do toho isteho hovna.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 06:19 ~Zmazané: May 23, 2019 08:21
Kotleba nemal ziadnu stranu, ktora bola zakazana. Bol len clenom strany.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 24, 2019 06:37 ~Zmazané: May 24, 2019 08:48
Július Kolenič Kotleba zostal Kotlebom aj keď už nenosi uniformu.Cigan zostane ciganom aj keď sa osprchuje
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 20:15 ~Zmazané: May 24, 2019 23:45
Netrepte
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 20:09 ~Zmazané: May 23, 2019 05:30
Len taká podstata uctievačom ĽSNS a jeho vodcu, poskokov ako Mazureka a jemu podobným:, Fašizmus je nenávisť ku všetkým čo sa od nás odlišujú. Farbou kože, rečou, kultúrou, vierovyznaním. Čímkoľvek. Fašizmus je hlásanie výlučnosti a nadradenosti vlastného národa alebo spoločenstva národov nad inými. Fašizmus je popieranie alebo zľahčovanie faktov o koncentračných táboroch a zločinoch nacizmu v II. svetovej vojne. Fašizmus je uctievanie diktatúr a diktátorov a pohŕdanie demokratickým zriadením. Kľúčovým je vodcovský princíp. Fašizmus je uctievanie primitívnych a násilných riešení problémov a uprednostňovanie ‚revolučnej očisty‘ na princípoch extrémneho nacionalizmu. Fašizmus je uctievanie nemeckého nacizmu, ruského boľševického imperializmu a rekvizít, ktoré s nimi súvisia. Napríklad oblečenia či hudby. Fašizmus je uctievanie vojnového Slovenského štátu a jeho prezidenta, vojnového zločinca Jozefa Tisa. Fašizmus je nenávisť ku všetkému západnému, k Západnej Európe, k Európskej únii a USA. Nuž, a fašista je človek, ktorý uznáva ktorýkoľvek z týchto príznakov fašizmu.“
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 20:35 ~Zmazané: May 23, 2019 05:30
Igor Szigeti spojiť fašizmus a boľševizmus do jednej vety nejedneho politológa práve naplo
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 20:37 ~Zmazané: May 23, 2019 05:30
Igor Szigeti a nebol režimy s fašistickými prvkami na pomyselnom západe? Portugalsko? ŠPANIELSKO? Chile? Takže aká nenávisť ku všetkému zo zapadu
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 20:49 ~Zmazané: May 23, 2019 05:30
Igor Szigeti až na dva body ste dokonale popisal nacionalizmus a neonacionalizmus, ale to nieje to isté ako fašizmus. To len ako malá poznámočka. Nijako nechcem urážať :-)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 20:54 ~Zmazané: May 23, 2019 05:30
Pan Igor Szigeti, tu insitnu definiciu ste asi prevzali od Mikulasa Sliackeho, je hrubo nepresna. Zvlast ak sa klasicky fasizmus prejavoval nenavistou skor k Vychodu, hoci to s geografiou nijako nesuvisi. Odporucam radsej esej Vecny fasizmus od Umberta Eca. Z tej sa uz kotlebovci nevykrutia.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 21:21 ~Zmazané: May 23, 2019 05:30
Jozef Vaculčiak sekol si sa o 5,999,994, tych 6milionov mazurek v niecom inom spominal...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 21:21 ~Zmazané: May 23, 2019 05:30
Jozef Vaculčiak Ukrajina nepotrebuje mať ruštinu ako druhý jazyk, ani my nemáme ako druhý jazyk maďarčinu, aj keď na Ukrajine majú fašistickí blázni väčší vplyv, o tom žiadna, ale práve preto to nechceme na Slovensku. Rómovia nežijú zo štátu, naopak, štát na nich zvysoka kašle. Mnohí Rómovia chcú pracovať, ale nevedia nájsť uplatnenie, lebo zamestnávatelia odmietajú životopisy s rómskymi menami. A to nie je konšpirácia, to je fakt, ktorý dokázali na svojom experimente pracovníci Inštitútu finančnej politiky (link na konci komentára). Súd nerozhodol o ĽSNS, súd rozhodol o tom, že žaloba bola nedostatočná, to je niečo iné. A ku ktorým imigrantom sme menšina, akože na Slovensku žije šesť miliónov imigrantov, alebo ako ste to mysleli? A čo je zlé na tom, že ľudia migrujú? To je predsa úplne prirodzená ľudská vlastnosť, ľudia migrujú z miesta na miesto, odkedy sú ľuďmi. http://diskriminacia.sk/romov-zamestnat-nechcu-potvrdil-experiment/
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 21:26 ~Zmazané: May 23, 2019 05:30
Eduard Chmelár Áno, je to od Mikulaša Sliackeho. Aj napriek nepresnosti vystihuje podstatu fašizmu. Súhlasím s Vami, že nesúvisí s geografiou. Ďakujem za tip, Eca si prečítam.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 22:36 ~Zmazané: May 23, 2019 05:30
no a fasizmus ze je to spojenie nadnarodnych korporacii s politickou mocou ste kde vynechal? a tento najhorsi prvok a najnebezpecnejsi tu mame od roku 1989...Kotleba siel do politika ako maly fasoun a prisiel na to ze skutocna fasisticka prax sa uz deje desiatky rokov...a je smutne ze prave jeho stranu sa ako.jedinu da oznacit ze bojuju proti tlmuto korporativnemu fasizmu!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 23:31 ~Zmazané: May 23, 2019 05:30
Je pre mňa ako obyčajného človeka zvláštne, že ak sa to hodí, tak prieskumy sú šokujúce, hoci včera boli zlé, a predvčerom zavádzajúce a predvčerom klamlivé... to nie je o fašizme. To je hnus... vlastne politika. Nechcem na vás apelovať, nechcem vás navádzať, nechem vás do ničoho nútiť - no proste hnus :D
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 01:06 ~Zmazané: May 23, 2019 05:30
Igor Szigeti To budete asi velmi prekvapeny, ak Vam poviem, ze niektori politici v USA sa vzhliadali vo fasizmu Mussoliniho, tj. ako vie efektivne riadit stat. Naozaj obdivuhodne, ze? Myslene ironicky Beriete rozum od Sliackeho? Tak to by som vazne nerobil...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 02:06 ~Zmazané: May 23, 2019 05:30
Igor Szigeti fasizmus je potom aj nenavist voci vsetkym ktori maju ine nazory. Konecne som pochopil preco zomri nazyvaju fasistickou strankou. Ale preco nazyvsju Borisa Kollara fasistom, ved on nikoho nenavidi, naopak, maximalne a uprimne pomaha chudobnym a minoritam.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 03:49 ~Zmazané: May 23, 2019 05:30
Igor Szigeti takže Chmelár je fašista....trefné.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 06:50
Samuel Uličný fašizmus a bolsevizmus sú rovnaké extremy, ktoré volia rovnaki ludia
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 07:26
Tomáš Mihalík To áno, lebo je tam veľký prienik politicky negramotných voličov, ktorí si mýlia krajnú ľavicu s krajnou pravicou a žiadajú spoločenskú disciplínu. Dnes pribudol tretí extrém, tzv. progresívnych, militantných globalistov, ktorí spomínané dve spektrá svojou agendou nezodpovedajúcou potrebám väčšinovej spoločnosti , ale iba potrebám nadnárodnej korporátnej sfére posilňujú. A áno, pomáha im v tom politicky "zbabelá" ľavica, lebo soc-dem kapitalizmus by bol teraz prijateľným kompromisným riešením.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 07:48
Igor Szigeti Ahoj Igor, pekné si to zhrnul. Akoby si citoval nejaký verejne kreditovaný dokument. Ale taký asi neexistuje. Pokúšaš sa o dobrú vec. Lenže zjednodušuješ, generalizuješ, zovšeobecňuješ. Čitateľom uľahčuješ pochop, ale zároveň z nich robíš stádečko. Ak by nesúhlasili s niektorými bodmi, majú sa cítiť previnilo ?! Odsudzuješ iný názor od uvedeného ? Ako malý krôčik je označiť toto za fašistické ?! ... Som kritický k prínosu moderného, aj západného, alebo hlavne, západného sveta, k svetovej kultúre a hlavne environmentálnej ochrany. Som za to fašista ? ... Určite nie ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 07:53
Igor Szigeti ... a to som zabudol zareagovať na. "ruský boľševický imperializmus". To je čo , prosím ???
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 08:15
Tomáš Tomáš a kotlebovci ako bojujú proti korporáciám?:D hovno robia, len si sami plnia vačky, rovnako ako hociktorá vládna strana doteraz. Len narozdiel od nich sú aj nebezpeční psychopati
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 09:12
Jakub Ondruš Proti korporáciám a extrémnej ekonomickej nerovnosti má bojovať politická ľavica, lenže radikálnu ľavicu občan nezvolil do parlamentu a sociálna-demokracia robila doteraz prevažne centristickú systémovú politiku.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 22:25
Igor Szigeti takze fasista je kazdy...kto nema liberalne nazory.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 24, 2019 05:27
Igor Szigeti...tak to sme fašisti všetci, bez rozdielu...nenávisť srší z prava, zl'ava, zo spodu...treba sa zamyslieť kto je toho příčinou. Zjednodušene, fašizmus je odpor (aj násilný) a znevažovanie akýchkol'vek iných názorov něž sú "moje"...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 24, 2019 08:10
Podľa vašej definície ste sám "fašista"
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 24, 2019 08:11
Michal Husarik Jasné, s istotou!!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 24, 2019 12:58 ~Zmazané: May 24, 2019 14:15
Eduard Chmelár : Ach, keby si netáral sprostosti! Tu je tá úvaha Umberta Eca... v 14. bodoch ako v 14 slovách... čo by podľa niektorých tunajších antifašistov bohato stačilo na to, aby bol Umberto Eco fašista. B-) Poďme si ju prebrať po bodoch: 1. Áno, fašizmus vychádza z duchadedičstva / zvykoprenosu (tradicionalizmu / tradície). No a? Tak ako aj náboženstvo. Každé náboženstvo je teda fašistické, alebo ak nie, tak ešte niečo horšie? To je naozaj veľmi plytká úvaha, ktorá ale dosť rozmazáva celý pojem fašizmu! 2. Hneď v 2. bode v podstate poprie 1. bod. :-D Aby mal vždy aspoň v 1 bode pravdu. :-P Takže, fašizmus by mal odmietať novotníctvo (modernizmus), ale on ho neodmietal. A ako sa Štvrtá ríša zaklína svojimi hodnotami? Isteže, večný fašizmus môže byť označený ako nerozumníctvo (iracionalizmus), ale veční fašisti sú potom obludy ako Martin Klus. 3. Vyznávanie (kult) činu? To má byť namierené na fašistických Amíkov, kde premýšľanie je prinajmenšom spoločenskou hanbou? :-D A čo tak ten boj proti údajne ohrozujúcim a nebezpečným obvestiam (informáciám) a rôznym výborom (komisiám), ktoré majú rozhodovať o tom, čo máme a čo nemáme čítať? Kto sú teda tí fašisti? Tí, ktorí si chcú kúpiť Zem & Vek a porozmýšľať nad jeho článkami, alebo tí, ktorí i v tom chcú zabrániť?! 4. Ach, európska vierolučba (synkretizmus), podľa ktorej sú kapitalizmus a ľudovláda (demokracia) nerozlučne spojené, hoci v skutočnosti sú to úplne protichodné lebo „k demokracii prislúcha socializmus“ a „ku kapitalizmu prislúcha plutokracia“! Výsledkom tej vierolučby je tvrdenie, že jedine tieto 2 veci zabezpečujú ľudské práva a slobody a čokoľvek, čo to spochybňuje, je hnutím podporujúcim potláčanie ľudských práv a slobôd, pričom už len samotné vyjadrenie priazne k niečomu podobnému je trestné. Vidíš v tom konečne fašizmus, Edo? Lebo práve ty si sa nehanebne oháňal údajným nárastom trestnej činnosti pravicových krajnostníkom, ktorej obsahom ale neboli násilné trestné činy, len takéto myšlienkové zločiny. Údajne si proti tomu, aby za ne boli trestne stíhaní, ale zároveň uznávaš, že ich trestná činnosť je spoločensky nebezpečná??! :-o 5. „Nesúhlas je taktiež znakom inakosti. Večný fašizmus rastie a získava prívržencov tým, že využíva prirodzený strach z cudzieho“: z Ruska, z Číny,... Štvrtá ríša je teda ukážkovo fašistická a všetci západohujeri sú fašisti. 6. „Večný fašizmus pramení z jednotiveckej (individuálnej) nebo spoločenskej (sociálnej) roztrpčenosti. Preto se všetky dejinné podoby fašizmu opierali o roztrpčenú strednú triedu... , ktorá se bojí hrozby zo strany rozčarovanej spodiny (plebsu).“ Mne tento popis fašizmu presne sedí na bratislavských malomeštiakov, ako sa boja o svoje teplé miestečká, na ktorých im doteraz stačilo papagájovať šialenstvá z Bruselu a Fashingtonu. 7. Áno, a preto tu máme európske národovectvo a úporne pestovaný výsadný pocit, že ako občania Štvrtej ríše sme niečo viac. George Kennan potrebu tohto pestovania závisti popísal celkom otvorenie. O tom, ako je údajne Európa v ohrození proruským spravodajstvom, už ani nehovoriac...! 8. Závisť je zdrojom, akýmsi koreňom ľudovlády... Spájať to s fašizmom možno azda len pod vplyvom obrovskej dávky silno omamnej látky. Mimochodom, znamená to, že aj židia sú tiež fašisti? Či len sionizmus je fašizmus? (Ja si úprimne myslím to druhé.) 9. Keď fašizmus uznáva hrdinstvo, tak uznáva aj hrdinský boj o život... Ale najväčšími fašistami sú tu potom natisti a eurohujeri ako Gay Verhofstadt či samozvaná bojovníčka proti zlu Zuzana Čaputová. 10. „Elitářství je charakteristickým rysem všech reakčních ideologií, protože je hluboce aristokratické, a z aristokratického a militaristického elitářství vyplývá pohrdání slabými. Věčný fašismus vyznává populistické elitářství.“ Už neprekladám, len poznamenávam, že toto je výstižný obraz súčasnej Štvrtej ríše, ktorú chcú práve tí tvoji údajní fašisti rozbiť. 11. Lepšie je byť hrdinom než zatratencom. Každý musí zomrieť, lenže smrťou ako hrdina bude naďalej žiť hrdinský odkaz, kým smrťou ako zbabelec, ktorý pred smrťou všetko a všetkých zapredá ako Boris Zala v Európskom parlamente, možno vymažeš aj celý svoj predchádzajúci život. 12. Mimochodom, deťoľubstvo (pedofília) je čo? Z lekársko-živoslovného (medicínsko-biologického) hľadiska len nejaké odchylné pohlavné zameranie, ako napríklad rovnopohlavníctvo (homosexualita). Ale napriek tomu, že majú rovnaké korene, čím viac je vynášané rovnopohlavníctvo, tým viac je zatracované deťoľubstvo. A vášniví obhajcovia zväzkov rovnopohlavníkov, ktorí ešte vášnivejšie zatracujú ich odporcov, vymazávajú ako nenávistnú moju poznámku, že ja tiež mám rád svoju sestru, ale nemôžem sa s ňou oženiť (to sa skutočne stalo v údajne pokrokovom britskom Guardiane). 13. Uh-oh, predseda (prezident) všetkých občanov, okrem tých, ktorí si dovolia prejaviť nejednotnosť s úradným (oficiálnym) smerovaním dŕžavy (štátu), obzvlášť tí s neslniečkárskymi názormi, ktorí sú zrejme podľuďmi, nebezpečným spoločenským zlom, fašistami atď. Tí nemajú nárok ani na vyjadrenie svojho názoru, lebo nie sú členmi tej správnej skupiny. :-P Samozrejme, odkazy na všetko národné sú len divadelným predstavením, keďže eurohujeri viac ako národ nenávidia azda už len jednotlivých národovcov. Lenže je rozdiel medzi priebojným (asertívnym) národniarstvom (nacionalizmom) a útočným (agresívnym) šovinizmom, ktoré sa nad ostatné národy či iné skupiny vyvyšuje. A tie „parlamentné vlády“ sú prehnité vtedy, keď lezú iným vládam do zadku. 14. Novoreč (newspeak). Asi najlepší bod zo všetkých. Spomeňte si na neho, keď prejavy fašistov budú znieť ako z B-čkovej holywoodskej nakrútky o mimozemšťanoch, ktorí prezrádzajú svoj skutočný pôvod občasným prerieknutím sa. Spomeňte si na to, keď predstavitelia GLOBSECu ako Daniel Milo budú niečo papagájovať o „naratívoch“ a podobne.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 25, 2019 14:51
Igor Szigeti uctievanie primitívnych a násilných riešení - aha konečne mi niekto vysvetlil vojny pod americko-eu vlajkou v Líbii Sýrii Iraku atd . Čiže eu a USA sú fašisti - sláva že som prezrel . Inak zdravíčko slúži ?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 26, 2019 09:20
Igor Szigeti podľa mňa je fašista každý čo pusti do svojej krajiny kolonizatorov alebo cudzie vojská
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 20:08 ~Zmazané: May 26, 2019 10:15
Ľudia budú voliť aj Satana aby sa zbavili ožralého Junckera, nepríčetnej Merkelovej a fanatického Makrona.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 01:58 ~Zmazané: May 23, 2019 08:21
Bojničan František presne tak. A este kopy toxickych veci pomenovanych v tomto zakazanom dokumenie ceskeho redaktora televizie. Vsetky ukryvane tajnosti su tam bez konspiracii a bez hejtu pekne odhalene. Poznamka: Za odchod Slovenska z EU nie som. Aj tak dobre vidiet. https://youtu.be/h5zOdwMgieY
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 24, 2019 04:44 ~Zmazané: May 26, 2019 10:15
Bojničan František Ešte vám bude za nimi smutno..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 25, 2019 10:15 ~Zmazané: May 26, 2019 10:15
Ludia su hlupaci. Ludia reaguju takto: EU ma anginu. Angin sa da liecit, reformovat. Ale ludia chcu viac a volia rakovinu, lebo dufaju ze ta im pomoze. Len nepomoze, pretoze je to rakovina. Luda nevolte LSNS!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 25, 2019 10:20 ~Zmazané: May 26, 2019 10:15
Volit LSNS je ako liecit anginu rakovinou. EU ma anginu. Angina sa da liecit, reformovat. Ale ludia chcu viac a volia rakovinu, lebo dufaju ze ta im pomoze. Lenze nepomoze, pretoze je to rakovina. Luda nevolte LSNS!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 25, 2019 16:42 ~Zmazané: May 26, 2019 10:15
Bojničan František Juncker uz predsedom EK nebude, Merkelova konci tiez a o Macronovi rozhoduju obcania Francuzska. Takze tak!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 25, 2019 17:01 ~Zmazané: May 26, 2019 10:15
Bojničan František Tohto triumviratu sa treba zbavit cim skor...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 26, 2019 07:12 ~Zmazané: May 26, 2019 10:15
Juraj Slota Na vašej odpovedi som sa dobre pobavil :-)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 20:07 ~Zmazané: May 25, 2019 10:35
Edo, toto si pisal naozaj ty?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 20:00 ~Zmazané: May 24, 2019 23:45
Volím ĽSNS
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 19:59 ~Zmazané: May 23, 2019 16:46
chodte už do riti s tými fašistami!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 19:56 ~Zmazané: May 23, 2019 05:30
Ja osobne to tak čierno nevidím, ešte oveľa horší sa tlačia do politiky. Na ľudí sa tu 25 rokov kašľalo, ministri nosia na ruke hodinky za sto tisíc eur, všetci sa na úkor nás nabalil a nám hodia omrvinky iba posledný rok pred voľbami,. Ja si vás pan Chmelar vážim, ale toto ste mali vysvetľovať všetkym politikom, toto je ich vyzitka a ich vysvedčenie!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 21:48 ~Zmazané: May 23, 2019 05:30
Pavel Patuc Vid zvysenie poslan platov v case zdrazenie vody energii potravin a pridanim na dieta tusim 1.60.eur a dochodcom tusim 13 eur k 250 300 350 400 450 eur.dochodkom.Takato do neba volajuca nerovnost.A keby za tymi poslancami obcania videli najeke kroky k zlepseniu ich zivot.urovne .Ale vidia same hadky ohovaranie osocovanie podavanie TO jede na druheho.Niekolko mesiacov sa rozoberala diplomovka miesto toho aby sa venovali podstat.problemom obcanov
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 19:55 ~Zmazané: May 23, 2019 23:45
Koho nazývate pán Chmelar fašisti, tých ktorí rozkradli a rozpredali republiku bažia po moci a peniazoch,alebo tých ktorí na to ukazujú,pravdu vravia národ aj jeho majetok chránia.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 03:08 ~Zmazané: May 23, 2019 23:45
Ivan Špaňár lebo tí, "ktorí na to ukazujú, pravdu vravia národ a jeho majetok chránia", tým ide o to isté ak nie o horšie. Rozpútať nenávisť už len medzi občanmi krajiny iných národností. Zlo generuje väčšie zlo. A zobrať si za základ fungovania strany ideu a princípy Slovenska z vojnových rokov, no čo na toto povedať.... Že ani vtedajšie riadenie štátu nebolo v rozhodovaní slobodné,ale satelitom fašistického Nemecka.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 14:40 ~Zmazané: May 23, 2019 23:45
Kotlebu. Viac priamo sa to napísať nedá
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 14:49 ~Zmazané: May 23, 2019 23:45
Ivan Špaňár
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 17:14 ~Zmazané: May 23, 2019 23:45
nikto nikdy neklamal tak ako klame lsns...im ide o národ? ha ha ha im ide o ochranu majetku ludi ha ha ha ha......
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 19:07 ~Zmazané: May 23, 2019 23:45
Katarina Husenicová karol miso jozo neklam a napis to tu z praveho profilu
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 20:46 ~Zmazané: May 23, 2019 23:45
Zdenka Pavleova Ženy,ženy,Ficové ženy ak nevidíte dobre,kúpte si cviker na obidve oči nie iba na jedno.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 19:46 ~Zmazané: May 23, 2019 09:09
Edo, Edo...Ty si nám ale kus ..... veď Ty vieš.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 19:44 ~Zmazané: May 23, 2019 09:09
Volím ĽS Naše Slovensko. Nie fašizmus!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 19:42 ~Zmazané: May 23, 2019 09:09
takze nevolit Progresivne slovensko,Olano ani Sas...diky za radu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 19:41 ~Zmazané: May 24, 2019 23:45
Saso
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 19:35 ~Zmazané: May 24, 2019 23:45
A práve preto pôjdem aby vás vás všetkých vytriggovalo hore pč kndy slnečkárské :-D
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 19:29 ~Zmazané: May 23, 2019 10:00
Fašizmus vznikol z krízy kapitalizmu a napraviť to mal socializmus.Tomuto sa nedá vyhnúť.Tu je realita,ktorú do nás vštepovali v 80 rokoch...Sínusoida je na dne a slová tomu nezabránia...Toto nie je reciprocita,toto je priama úmera.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 19:59 ~Zmazané: May 23, 2019 10:00
Ivan Klapal nevznikol nahodou fasizmus v taliansku ktore bolo vtedy monarchiou a nacisti boli socialisti ? NSDAP (Nationalische-Socialistische Deutchland Arbeit Party - prepacte za moju "nemcinu")
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 20:41 ~Zmazané: May 23, 2019 10:00
Kde sa národ nepouci z minulosti, koleduje si o to aby sa dejiny zopakovali, nieje to z mojej hlavy ale stotožňujem sa s týmto výrokom.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 21:23 ~Zmazané: May 23, 2019 10:00
Renata Rakúsová história nepustí, ľudia sa nikdy nepoučia, stačí aby mali Farmu a čo jesť... A to je takmer v každom režime, i v tom našom ,,demokratickom"... Ľudia vôbec nevedia, čo sa melie v pozadí a veľa z nich ich to ani nezaujíma...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 21:38 ~Zmazané: May 23, 2019 10:00
Jozef Cifra No a tak dopadli aj marcove volby.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 21:42 ~Zmazané: May 23, 2019 10:00
Maria Burianova asi tak, ako všetky...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 22:05 ~Zmazané: May 23, 2019 10:00
Jozef Cifra Viete p.Jozef. Bezny obcan sa uz v tej zapaklitej situacii tazko vyzna.Obcan vidi tie nedostatky ale v TV ho presvedcia o opaku Do hlbky veci nevidi pre bezne povinnosti a mnohym ani neporozumie. No a tak si voli aj Miss 2019 lebo sa mu paci je pohledna a aj vlasy ma pekne.Ine je vedlajsie. Ale po prave je uz kazdy mudrejsi.Lenze toto je dlhy proces a pocita sa na roky. Stari odchadzaju aj so svojimi idealmi a snami o krajsej buducnosti a mladi idu do celkom ineho sveta nacisto ineho .Na rozoberanie Svet.tot.nadv.tu nie je priestor a ani na rozporuplne LGBTI Gender ideolog . Je to novy svet plny lakadiel na ktoreko konci je tragedia naroda. No cas pokrocil a ziada sa mi zazelat vam pokojnu dobru noc.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 24, 2019 20:11
Prepáčte ospravedlňujem sa za preklepy Marx nemecký filozof Marxizmus-Leninizmus
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 24, 2019 20:14
Pri kúpe potravín napolitanky chleba
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 24, 2019 20:14
Preklep v texte
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 19:28 ~Zmazané: May 23, 2019 05:30
Eduard Chmelár ak čitate tuto diskusiu tak vidite kam sme sa to dopracovali.Velmi smutné :-( Zdravý rozum zhnedol a ja mám naozaj strach ,čo tu bude.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 19:39 ~Zmazané: May 23, 2019 05:30
Dusan Vagan presne tak
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 19:40 ~Zmazané: May 23, 2019 05:30
Judita Turekova akooo?? Povedzte mi ako to idu druhi zmeniť.Viď UK.ludia naleteli populistom a teraz nevedia ako ďalej.Treba voliť s rozumom.Ved netreba krúžkovat tych co tam už boli.Hitler tiez sluboval jednoduche riešenia a ako to dopadlo.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 19:41 ~Zmazané: May 23, 2019 05:30
Oluša Kapsová ako ho chcu docieliť.???
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 20:44 ~Zmazané: May 23, 2019 05:30
Bohužiaľ si málokto uvedomuje akú "zásluhu" na tom má korporátnymi médiami šírený spoločenský negativizmus a antiľavicová propaganda. Dôsledok bulvarizácie politiky tu vidíme "v priamom prenose". Mediálno-politická podpora jedného extrému iba splodila a posilnila jeho protipól (akcia-reakcia).
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 19:23 ~Zmazané: May 23, 2019 11:45
Ale ved LSNS nemusi robit vobec nic. Nasi politici im uspesne nahanaju hlasy a tam kde su ich dostali oni. Jediny problem je, ze ani po vsetkom oni svoje chyby nikde a nikdy nevidia. Vzdy je chyba v niekom inom. A potom sa zacne robit bu bu bu na ludi a zas len sluby a sluby, ktore k nicomu nevedu, akurat oblbnut ludi, aby sa udrzali pri korytku.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 19:21 ~Zmazané: May 23, 2019 08:21
Sud rozhodol v prospect pans kotlebu nie su fasisti
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 20:19 ~Zmazané: May 23, 2019 08:21
Katarína Hanzeleková to nie je pravda, rozhodol iba, že v tej žalobe nebol dostatok dôkazov, ale nepovedal, že ĽSNS vo všeobecnosti nie sú fašistická strana
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 21:09 ~Zmazané: May 23, 2019 08:21
To nepovedal ani o PS
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 03:08 ~Zmazané: May 23, 2019 08:21
Jakub Ondruš pokiaľ súd povedal ze nespĺňa zákonné podmienky na zrušenie tak povedal ze nie je fašistická. Ak by bola hneď by bola zrušená.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 03:17 ~Zmazané: May 23, 2019 08:21
Na Slovensku neexistuje fašizmus od roku 1949 jedine ,ze niekto take stranu zalozi
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 04:29 ~Zmazané: May 23, 2019 08:21
https://image.slidesharecdn.com/faistick-symbolika-v-kotleba-sns-170320220323/95/faistick-symbolikavkotlebasns-8-638.jpg?cb=1490047465
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 04:32 ~Zmazané: May 23, 2019 08:21
Katarína Hanzeleková samozrejme že nie sme fašisti a nepotrebujem aby to potvrdil dáky súd. Pred vyše rokom som vstúpil do strany ĽSNS a som proti fašizmu a rasizmu!Zatiaľ som ale prejav fašizmu a rasizmu videl skôr v uliciach ako v strane. Pokiaľ by v strane ĽSNS bol akýkoľvek prejav fašizmu tak vystúpim v tom momente ako sa o tom presvedčím. Pozor ale nie tak že dakto to sem napíše alebo jedna pani povedala. Tiež som si myslel pred vstupom do strany že sú fašisti (verejná mienka ovplyvňuje) a nedalo mi to ísť medzi nich a zistiť čo sú zač. Tak som v strane ĽSNS a nehanbím sa za to že som sa nebál a nebol leniví ísť medzi nich zistiť pravdu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 06:16 ~Zmazané: May 23, 2019 08:21
Karol Mihály tiez to citim rovnako. Akonahle postrehnem nieco,co bude korenspondovat s nazi ideologiou prestavam ich volit. Zatial jedine LSNS
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 19:13 ~Zmazané: May 23, 2019 09:09
Vyborne. Fasistov z Progresivneho Slovenska treba zastavit kym este poriadne nezacali...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 19:50 ~Zmazané: May 23, 2019 09:09
Čím ? Voľbou opačného extrému ? Skúste použiť zmysel pre realitu, a geopolitiku.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 20:36 ~Zmazané: May 23, 2019 09:09
Martin Kováč Píšem o zmysle pre geopolitiku a realitu. Predpokladám, že si tu "slovenský majdan" neprajete. Systém sa nedá zmeniť v malej krajine, ktorá je pevne ukotvená v globálnych štruktúrach. Spomente si na rok 1968 aj keď to bolo o niečom inom ....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 20:36 ~Zmazané: May 23, 2019 09:09
Martin Kováč Koncentráky zrejme nie ale skĺzneme pekne na životnú úroveň Bieloruska alebo Moldavska. Ste čítali jeho volebný program? 15 % rovna daň a na druhu stranu rozsiahle vládne výdaje na sociálne programy, zvýšenie výdavkov na obranu, návrat ku korune atd atd. Kotlebovci nás ekonomicky položia na kolená.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 20:37 ~Zmazané: May 23, 2019 09:09
Martin Kováč Aky ilegaaaly,aky pronarodne orientovany???? Na slovensku za 20 rokov pribudlo cca 15 emigrantov cize dalsie klamstva z kokotlebovskych hlav. Su to len nenazrane primitvne prasce ktore chcu ku korytu a sirit svoju nenavistnu politiku lde sa len da. A ano,keby tu moc mal tak by kludne staval aj koncentraky,jeho oblubene. Nastastie,aspon dufam,sa niektore veci nezopakuju z historie.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 21:04 ~Zmazané: May 23, 2019 08:21
Aspon netrep ze 15 emigrantov tieto klamastva su lahko vyvratitelne staci sa pozriet do WV , PSA etc. kolko je tam Srbov ci Ukrajincov.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 21:43 ~Zmazané: May 23, 2019 09:09
Sebastian Danko vazne ste to teraz vyvratil
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 21:56 ~Zmazané: May 23, 2019 09:09
Zdenco Santora nechaj ho chlapca, nevie čo trepe... U nas/vw/ zostalo asi päť Srbov, v DHL, čo nám zabezpečuje logistiku, je ich o niečo viac, ale skončia zmluvy a idú domov, taký je zákon... Boli tu len na čas vyplniť dieru v zamestnanosti v automotive...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 03:33 ~Zmazané: May 23, 2019 09:09
Poly Phrenia za 20rokov 15 migrantov ty kde žiješ? A na margo Pána Chmelara voľby síce niesu sobáš a ako píše dá sa to zrátať v tých dalsych lenže toto tu žijeme už 25rokov a kam nás tieto zle voľby našich voličov dotiahli? Presne tam kde sme teraz a preto dávam hlas ĽSNS
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 03:35 ~Zmazané: May 23, 2019 09:09
Poly Phrenia máš ústa plná ho viem umyť odporúčam a nenadavat toľko. skús zájsť do Nitry matador koľko srbov tam pracuje a nie je ich 15 atď. Ja nemám síce potrebu riešiť koľko tu pracujú pretože pokiaľ nezneuzivaju systém je to vždy lepšie. ľudia idú z extrému do extrému pokiaľ v politike budú fungovať ľudia ako dementi poliačik spol ani sa nečudujem že druhý koniec rozkvitá. Ak človek k tomu politik povie že heroín je ok nemám čo k tomu dodať. taká špina v politike nemá čo hľadať
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 03:45 ~Zmazané: May 23, 2019 09:09
Tak tak progresivcov fašistov musíme zastaviť
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 04:12 ~Zmazané: May 23, 2019 08:21
Poly Phrenia 15 jasne....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 05:01 ~Zmazané: May 23, 2019 09:09
Matúš Okmert peňazí je dosť na všetko. Máme veľké dane, odvody, ceny, pokuty kde idú tie peniaze? Vo vyspelích štátoch to stačí prečo u nás nie? Netreba kradnúť a bude na všetko. Na rozlohu štátu a na počet obyvateľov máme najviac poslancov v NR a cez to všetko nedokážu rozumne radť štát
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 05:08 ~Zmazané: May 23, 2019 09:09
Janko ERor Psota keď už rozpráva že voľby nie sú sobáš tak potom prečo sa tak boja výhry ĽSNS vo voľbách? Však ak nebudú dobre vládnuť sami ľudia ich zvrhnú v nasledujúcich voľbách
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 05:40 ~Zmazané: May 23, 2019 09:09
Sebastian Danko nelegálnych 15 ostatných si sem štát napoklonkoval sám a to sú tisíce.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 05:44 ~Zmazané: May 23, 2019 09:09
Áno treba tých fašistov zastaviť veď nieje normálne aby Progresívne Slovensko a spolu zničili našu krajinu!! Stop Liberálnemu Fašizmu!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 06:07 ~Zmazané: May 23, 2019 09:09
Matúš Okmert boli ste niekedy v Bielorusku ?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 06:20 ~Zmazané: May 23, 2019 09:09
Poly Phrenia ty si čo za prijebanec chlapče? 15 za 20 rokov? Ty kde žiješ? Asi len doma za počítačom cikulu naťahuje že?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 06:28 ~Zmazané: May 23, 2019 09:09
15 bolo povedané obrazne, prišlo ich sem možno 100, to sú tí ktorí požiadali o azyl, teda že sa môžu akokoľvek dlho na Slovensku udržiavať. Zvyšné tisícky sú tu kvôli práci a akonáhle im skončí pracovná zmluva, musia sa vrátiť domov. Prečo vám vadí pracujúci človek zo zahraničia ?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 06:51 ~Zmazané: May 23, 2019 09:09
Tomáš Mihalík kotlebovským hlavám to bohužial nevysvetlíš. Oni chápu veci len po určitú úroveň. Ale elká otázka je... Kto za toto môže? Keďže sa idú spájať smer s lsns... Kolárovci v Taliansku... Harabin... Podnikatelia... Proamerický Progresívci... Môžu za to všetci,pretože im už dávno niečo uniká. A už roky to robia celé zle. Mam pocit že slovenský politici majú inteligenciu maximálne na vedenie spravovanie regiónov a nie celého štátu. Samí právnici čo obhajujú samých seba a na ostatné veci nemajú čas.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 07:35 ~Zmazané: May 23, 2019 09:09
David Dolinský Treba zastaviť fasistickych náckov kotlebovcov, odpad spolocnosti
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 07:50 ~Zmazané: May 23, 2019 09:09
Roman Dobrocký pretože môžu napáchať nenapraviteľné škody, preto
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 07:53 ~Zmazané: May 23, 2019 09:09
Tomas Smelcer Ty si honis pri kokotlebovi a zeres jeho kydy a budes vykrikovat na ulici ako ti beru zly imigranti robotu,co? Chod dokoncit aspon zakladku ty primitiv
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 19:12 ~Zmazané: May 24, 2019 10:20
Som v soku kolko volicov LSNS sa nachadza na Vasej stranke
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 19:32 ~Zmazané: May 24, 2019 10:20
Ja sa snažím dopátrať, kto sú tí fašisti. Definícia je jasná, spojenie politiky s oligarchiou, nadradenie obchodných záujmov nad ľudské práva a podobne.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 19:37 ~Zmazané: May 24, 2019 10:20
Robert Grozaj oni cez facebook uz otravuju vzduch snad vsade. Staci slovo fasista a hned zagagaju.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 20:24 ~Zmazané: May 24, 2019 10:20
Najhoršie je, že pokojne ti napíšu na príspevok rasistické komentáre alebo podobné žvásty a hneď za tým budú tvrdiť, že oni nie sú fašisti, že to ostatní sú... Oni ti fakt napíšu, že na Slovensku nechcú imigrantov a hlavne nie tých čiernych, že chcú potrestať všetkých Rómov, píšu úplné grcy o židoch či moslimoch a zakončia to tým, že oni nie sú fašisti, ale že liberáli sú... To je fakt do plaču...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 20:36 ~Zmazané: May 24, 2019 10:20
Robert Grozaj , nenachádza, len keď sa cítia kritizovaní kýmkoľvek, ozývajú sa voči komukoľvek.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 20:49 ~Zmazané: May 24, 2019 10:20
Robert Grozaj: Presne ako pise Ivetka Kluchova, toto nie su fanusikovia, toto su hejteri, ktori sa zlietaju na navnadu ako agresivne dogy, ktore citia krv. To je ich styl.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 04:07 ~Zmazané: May 24, 2019 10:20
Jakub Ondruš
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 09:47 ~Zmazané: May 24, 2019 10:20
Frankie Kucik definicie si filozofi upravuju, ako sa im to hodi - prvotnu prijali na zjazde kominterny v roku 1935...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 19:12 ~Zmazané: May 23, 2019 10:00
Odpočuté z jedného rozhovoru..:"Radšej voliť "fašistov" ako šialencov"..Ono na výber asi fakt moc nie je..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 09:53 ~Zmazané: May 24, 2019 00:36
Miroslav Baláž jasné, že je, ale ľudia sú hlúpi a myslia si, že keď sa dvaja gejovia budú môcť zosobášiť, tak nastane občianska vojna a heterosexuáli budú masovo zabíjaní, preto volia ĽSNS a liberálov označujú za šialencov ‍♂️
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 23, 2019 19:45 ~Zmazané: May 24, 2019 00:36
Jakub Ondruš mimochodom..v tej debate o gayoch nepadlo ani slovo..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 17:55 ~Zmazané: May 22, 2019 20:38
Super clanok, chcem este pripomenut aj pana Pavla Dubceka. V jeho pripade tiez nerozhoduje stranicka prislusnost. Sns nie je vo vsetkom az taka zla . Este teolog Ondrej Prostrednik. Tiez dobry kandidat. U neho mi vsak uz jeho prislusnost k strane vadi, skoda, ze taky dobry teolog kandiduje za centristickych extremistov a chodi na pride , to mi uz vadi hadam vyznava ine hodnoty ako krajne liberalne (dufajme) . Kazdopadne dobrych kandidatov je mnoho.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 15:26 ~Zmazané: May 22, 2019 16:22
Kto by to čítal?!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 10:23 ~Zmazané: May 22, 2019 14:03
Ďakujem Eduard Chmelár. Pomohol si mi v rozhodovaní.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 10:09 ~Zmazané: May 23, 2019 19:49
Vďaka pán Chmelar! V prezidentských voľbách som dala hlas Vám. Škoda, že nekanditujete do EP, nemala by som problém koho voliť. Bola som rozhodnutá, že voliť nepôjdem,ale po Vašom statuse budem ešte rozmýšľať. Buď je pre mňa neprijateľná strana a kandidát je v pohode,alebo by bola prijateľná strana, ale neviem nič o kandidátoch. Keď sa rozhodnem ísť voliť budem sa riadiť podľa Vašich rad. Ešte raz ďakujem, veľmi ste mi pomohli s rozhodovaním. Prajem pekný deň.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem