blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7343
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 09:25 ~Zmazané: May 22, 2019 11:02
a toto nik nekomentuje ako hrubý zásah do situácie priamo uprostred volieb do EU parlamentu.. je jedno že to poškodilo hrubým spôsobom tých , čo tam nechcem vidieť.. ale je to vysoko nefér a v rozpore so všetkým , čo sa snažíme reprezentovať ako slušní ľudia.. nemyslím to pripustenie úplatkov.. ale to načasovanie zverejnenia a provokácia tajných služieb mocných tohoto sveta... http://simon22.blog.pravda.sk/2019/05/21/ziaden-rusky-kapital-nezvalil-stracheho-hry-tajnych-sluzieb-na-scene/
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 08:28 ~Zmazané: May 26, 2019 09:30
Majkl Majkl Majki - nuž tie vuvuzely majú na ohlupovannie svoje univerzity.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 08:22 ~Zmazané: May 26, 2019 09:30
Co mne. v mojom veku priniesla? Opinkala ma na mene a tým na par ulozenych korunách, cestovat-necestujem z tých pár sopiek sa nedá, 43 rokov odpracovaných pri sústruhy nevydá. Všetko k príjmu neúmerne zdražieva,, ulica nebezpečná, zlodejina a amoralnost prekvitá ju, pokrytectvo sa udomacnuje,ďalej zbytočne menovať. Tak za co mam vyzývať tento spolok.Aj dedko vravieval i - spolky,čertove volky.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 08:21 ~Zmazané: May 22, 2019 10:16
skoda,ze sa nedaju zmiesat.dam na odporucanie,len sa neviem rozhodnut medzi nimi dvomi.inak to nepojde.vynysleli peknu habaduru,ze sa nedaju kruzkovat z rozlicnych stran. aj tak som myslela na kandidatov z tychto stran.dobre ich poznat a vdaka,p.Chmelar.O Simeckoch si myslim to same ,o starsom uz od revolucie.videla som zopar jeho nazorov prezentujucich ich v zpravach.neskutocny pocit,neprijemny
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 08:16 ~Zmazané: May 22, 2019 10:16
Možno je pani Gergeľová prijateľná na osobnej úrovni, SNS je ale súčasťou frakcie MELD, v ktorej figuroval aj Salvini či krajne-pravicová Strana Fínov a doteraz v nej je koaličný partner strany PiS a rôzne iné nacionalistické strany. Ak teda ide o frakcie, neviem, či je to dobrá voľba...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 09:11 ~Zmazané: May 22, 2019 10:16
a čože máte proti MELD ??? S tým slovom ,,nacionalisti,, by som bola opatrnná, v dnešnej dobe .......
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 09:51
Maruška Dawern mám s tou skupinou problém, ako som napísala, práve preto, že v nej bola Lega Nord Matea Salviniho (ktorý hovorí o deportáciách, stavaní múrov atď.), Fíni (pravicová populistická strana, používajúca izolacionistickú rétoriku), grécka LaOS (krajne pravicová ortodoxná strana, ktorá je napr. podporuje šikanu Macedónska a rozhodne nie je stranou, ktorú by taký Varoufakis podporil) a tak ďalej. Táto frakcia bola v 2015 rozpustená pre zneužívanie financií EU. Keď nemali problém byť so Salvinim a podobnými ľuďmi v jednej frakcii, niečo to vypovedá o tom, aké majú štandardy. Keď hovorím nacionalisti, myslím nacionalisti a nie národovci.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 16:43
SNS nemôže neísť do frakcie, v Europarlamente fungujú len EUR. frakcie!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 17:55
Michal Beňadik to mimochodom nie je úplne pravda, ale o to mi nejde
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 07:45 ~Zmazané: May 22, 2019 15:35
akurát včera som pozerala na ekologických aktivistov ako sa nechali naverbovať do strán PS a SPOLU....raz mi nesedia do toho zoskupenia...celé nejaké pomiešané...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 07:39 ~Zmazané: May 22, 2019 09:30
Vynikajúci článok aj keď nemyslím ze ponúkani kandidáti aj keď akokoľvek úžasní mi vyhovujú. Ja si stále myslím ze slušný človek radšej nebude v strane a nebude kandidovať ako by mal svoje meno napísať vedľa mena nášho kapitána a smer je na tom podobne s reputáciou. Hmm asi prvý krát keď s vaším článkom nie som absolútne stotozneny.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 07:34 ~Zmazané: May 22, 2019 11:02
nebojte sa volime LSNS!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 07:26 ~Zmazané: May 22, 2019 09:30
Na mňa strááášne veľa čítania a neznášam čítať, ale súhlas! Tí pseudo politici sú tak do počtu. SNS má napr. JUDr. Dubčeka. Z vlastnej skúsenosti, ako doktor, veľmi mi pomohol, keď ostatní doktori môj zdravotný problém negovali. Ale príde mi to, ako film Kandidát! Že jeho otec skvelý politik, tak prečo nevyužiť túto platformu a šup ho do SNS, nech vylepší status tejto politickej strany.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 07:12 ~Zmazané: May 22, 2019 15:35
Celkom solidny rozbor, len ste vynechali Salviniho a jeho frakciu. Kollarovcov nemam v laske, ale pre tieto volby su oni mojou volbou. Mozno poviete populisti, ale v Taliansku sa veci menia k lepsiemu... A v ramci frakcie sa kollarovci nebudu moct odklonit od deklarovaneho smerovania. Cim budu silnejsi, tym vacsiu vahu budu mat.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 06:56 ~Zmazané: May 22, 2019 11:47
Pekne napisane.Ps urcite volit nebudem a ludi z SNS uz z principu nevolim.Tak si musim vybert dalej.Ale ako pise pan Gajdos.Preco nevolime ludi ale strany.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 07:15 ~Zmazané: May 22, 2019 11:47
Je tým "princípom" cielená manipulácia médií patriacich oligarchom, ktoré v spoločnosti účelovo oživujú agendu "kolektívnej viny" ?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 09:13 ~Zmazané: May 22, 2019 11:47
Peter Baňas presne tak, jak niekto môže napísať niečo také že z princípu ??? :-( :-) z akého ??? :-)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 06:51 ~Zmazané: May 22, 2019 09:30
Múdro a triezvo napísané... Napriek tomu moje rozhodnutie nezúčastniť sa volieb platí... Dôvod je jednoduchý... Od počiatku som nebola za to aby Slovensko bolo súčasťou EÚ... Išla by som sama proti sebe... Ak s niečím nesúhlasím nebudem to podporovať... Je smutné že Slováci stále potrebujú byť súčasťou niečoho a stále potrebujú niekoho aby ich viedol... Sme jeden z najstarších národov tohto sveta napriek tomu si ešte stále neuvedomujeme svoju podstatu, možnosti, schopnosti... Je každého vec či voliť ide alebo nie... Každý má svoje dôvody... Myslím si však ak chce niekto byť nestranný alebo objektívny nemal by doporučovať kohokoľvek a čokoľvek... Maximálne vyjadriť svoj názor na danú vec... Vážim si Vás ako človeka vysoko znalého ale toto už tiež zaváňa propagandou... Držte sa svojho a nenechajte sa stiahnuť aj keď to znie akokoľvek dobre
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 06:55 ~Zmazané: May 22, 2019 09:30
Aduš-ka Adriana Slobodová naozaj si neviem predstaviť aku alternativu by mala krajina v tomto regione mimo eu...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 07:02 ~Zmazané: May 22, 2019 09:30
Možno sa niekedy treba zamyslieť aj nad pojmami "menšie zlo" a "geopolitika", ktorú ovládajú mocnosti. Ak by sme boli Švajčiarsko, kde má skoro každý boháč uložených časť úspor, vtedy by sme nemuseli byť súčasťou "niečoho". Oni potrebujú viac nás ako my ich, ale bez nich nám nedovolia ekonomicky prežiť. Smutná realita, ale nemôže trvať večne.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 07:24 ~Zmazané: May 22, 2019 09:30
Stan Mrkva v súčasnej situácii do ktorej sme sa dostali je to v skutku náročné
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 07:34 ~Zmazané: May 22, 2019 09:30
No pani milá bolo by vám kus vycestovať do postkom krajín ktoré nevstupili do EÚ a možno by ste zmenili názor. EÚ nieje dokonalá ale bez nej by sme boli možno horšie na tom ako Ukrajinci a takú biedu si neviete predstaviť akú tam majú mimo veľkých miest.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 07:49 ~Zmazané: May 22, 2019 09:30
Dusan Babel myslíte že to je tým? Nebola by som si tým taká istá.. Každá minca má dve strany
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 07:55 ~Zmazané: May 22, 2019 09:30
Dusan Babel Bohužiaľ tak to je, lebo zlúčenie trhového a netrhového systému bol obrovský ekonomický šok, na ktorom západ výrazne profituje doteraz. Dnes tu však my máme väčšiu morálnu biedu, ako majú mnohé tie chudobné oblasti ekonomickú ... Tento systém, ktorý je len o ekonomickom profite (zisku) a živote jedných na úkor druhých speje k "nevyspytateľným" riešeniam ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 07:58 ~Zmazané: May 22, 2019 09:30
No ja pozerám na tu stranu mince na ktorej vidieť ze každá postkom krajina ktorá vstúpila do EÚ je na tom neporovnateľne lepšie ako krajiny ktoré nevstupili. Druhá výhoda je ta že ako členovia mame možnosť veci v EÚ meniť. To ze nemenime a len robíme co a povedia je už druhá vec a naša vlastná hlúposť.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 08:07 ~Zmazané: May 22, 2019 09:30
Dusan Babel Podstatným problémom dnes nie je zlá životná úroveň, tá stúpa aj keď sú ľudia zadlžení až po uši, ale obrovská narastajúca nerovnosť a k tomu ten permanentný politický boj a mediálny negativizmus, ktorý sa ľuďom už zakorenil v myšlienkách. Morálny faktor systému sa úplne zanedbal a na ňom padne.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 09:06 ~Zmazané: May 24, 2019 08:48
lenže my v tej EU sme milá slečna, alebo pani ?..Tak by sme sa mali správať zodpovedne, to nie je argument, že Ste bola proti vstupu do EU a že nepôjdete teraz proti sebe :-) ...... Proti nám všetkým pôjde každý jeden stratený hlas pretože ešte raz ... my v tej EU sme !!!!!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 11:38 ~Zmazané: May 24, 2019 08:48
Nazorným príkladom "bohatstva" našich občanov je zničenie celého priemyslu a poľnohospodárstva v bývalých postkomunistických krajinách (teraz hrdo trepajúcimi vlajkou EU), nízkymi platmi a vyššími poplatkami ako ostatné členské krajiny EÚ. Množstvo ľudí z týchto krajín pracuje v tej "demokratickejšej" časti EÚ. A využíva pri tom systém voľného pohybu osôb (za prácou). Inak by museli sedieť doma a pracovať vo svojej krajine a podieľať sa na jej rozvoji. Týmto riešením nás EÚ zbavila tejto "povinnosti".Takisto sme každý "dostali" pekný kus dlhu aby sme sa v živote nenudili. Atď. Ak chce niekto písať o výhodách EÚ, mal by popísať (podrobne) aj nevýhody. Ak to porovnám s minulosťou počas R-U sme boli tiež len prívesok toho zoskupenia. Darilo sa nám najviac až počas ČSSR. V EÚ sme zasa len prívesok (aj keď HRDÝ). Možno príde čas na niečo nové a lepšie. Kde nepôjde len o kolektívne zdieranie vybratých štátov zoskupením silnejšich. Bohužiaľ, rovnosť v EÚ nebude nikdy. Pretože je zložená z ktajín ktoré mali a majú mocenské a ekonomické chúťky. Návrh: každá krajina nech splatí svoj dlh. Zo svojho. Nie z rabovania iných krajín.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 13:22 ~Zmazané: May 24, 2019 08:48
Maruška Dawern podľa čoho sudite že sa nespráva zodpovedne? Len podľa Vášho subjektívneho názoru?.. EÚ mi práve zodpovednou inštitúciou nepríde... Ak by sa Slovensko nestalo súčasťou a fungovalo by samostatne poľnohospodársky a potravinársky tak ako to bolo pred vstupom do nej, tiež by ste takto písali?... Nikomu nedoporučujem to alebo to... Každý nech si uváži sám
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 16:44 ~Zmazané: May 24, 2019 08:48
Aduš-ka Adriana Slobodová Tak môže teoreticky fungovať jedine rusko, lebo má všetkého dosť, okrem skúseností s trhovou ekonomikou a aj ono potrebuje exportovať aby mohlo importovať. Ak by sme neboli vstúpili donútia nás sankciami. Aj v živote sú veci, ktoré sa nedajú odmietnuť, v politike ich je možno viac.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 22, 2019 06:36 ~Zmazané: May 22, 2019 11:02
Pan Chmelar tlieskam Vam a dufam ,ze si viac ludi precita toto zoruentovanie.....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 21, 2019 21:11 ~Zmazané: May 21, 2019 22:30
A uz niekto Eu a v Sr politikom povedal, ze vsetko ostatne co sa deje, je pomimo, ale America first? Preco to stale prehliadaju? My chceme, aby nasi zastupcovia vo volenych organich riesili nas, Slovakia first, nasu krajinu a nasich obcanov. Tak ako vlady inych krajin aj v Eu
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 20, 2019 08:54 ~Zmazané: May 22, 2019 23:09
Prečo Európska únia nepresadzuje európske platy aby naša ekonomika nebola donekonečna odkázaná na eurofondy a dotácie. Keď bude mať štát dostatok príjmov z daní z príjmu dokáže si postaviť infraštruktúru aj bez pomoci a nebudeme nikomu nič dlžní. Pred vstupom boli nízke ceny aj platy a po 15 rokoch sú ceny európske a platy nižšie ako priemerné európske. Veľké firmy si robia v Európe čo chcú.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 20, 2019 12:46 ~Zmazané: May 22, 2019 23:09
Zhruba 80 percent našej ekonomiky visí na korporátnej sfére a tá tu podniká len kvôli nižším platom, alebo vývoze zisku. Keď ich štát dotlačí na oveľa vyššie mzdy, odídu preč. Ak by sa Ukrajina stabilizovala polovica z nich odíde. Politika je už podriadená ekonomike. Problém je globalizácia ekonomiky.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 20, 2019 14:20 ~Zmazané: May 22, 2019 23:09
Peter Baňas Veď o tom to je že na takomto princípe vyspelé štáty nedobehneme. Ukrajinci nebudú tiež robiť za 400 euro lebo ceny tam budú ako u nás aj keď by boli v EU.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 20, 2019 14:39 ~Zmazané: May 22, 2019 23:09
Jozef Vaculčiak Pár rokov by robili možno aj za menej a len o to ide. Tie korporácie sú ako kobylky, keď sa vrhnú na územie štátu tak ho ekonomicky "konzumujú".
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 20, 2019 08:33 ~Zmazané: May 20, 2019 19:05
fact check: 'Three in 10 think conflict among EU countries is a realistic possibility, survey finds.' '...väčšina Európanov očakáva, že sa do 20 rokov rozpadne a bude vojna.' staci si poriadne precitat perex :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 20, 2019 07:29 ~Zmazané: May 20, 2019 19:05
Verejná diskusia, predstavovanie kandidátov, ich stretávanie s voličmi? Nie len nudné ale prakticky blížiace sa nule. Potom sa nečudujme nízkej účasti na voľbách.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 20, 2019 07:02 ~Zmazané: May 22, 2019 08:45
Presne tak, chýba širšia diskusia o hodnotovom zameraní!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 20, 2019 06:47 ~Zmazané: May 20, 2019 18:16
a komu to skutočne stojí za to.Bez urážky,kto zo Slovenska si zaslúži hlas voliča,už ste nás o tom presvedčili.Slovensko kvitne BIEDOUô
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 20, 2019 06:47 ~Zmazané: May 21, 2019 10:19
Presne, čisto, výstižne. Zdieľam.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 20, 2019 06:31 ~Zmazané: May 21, 2019 07:50
Nacionalisti ovládnuť EU? Neviem si predstaviť ako ju budú ovládať. To sa nedá. To inak ako zánik EU sa nedá nazvať. Spoločný menovateľ sa tu nenájde. EU znamená čiastočné vzdanie sa suverenity za účelom získania prospechu z celej skupiny.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 19, 2019 10:52 ~Zmazané: May 19, 2019 23:34
Premiér tohto darmozraca mal už dávno jebnut do miešačky a zapnúť
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 19, 2019 07:53 ~Zmazané: May 19, 2019 09:00
Pan Chmelar neznesie oponentov- moj znamy mu davnejsie nieco pisal-oponoval, a tak ho jednotucho !skrtol" ze by len on mal tu spravnu pravdu, spravny pohlad?!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 18, 2019 15:45 ~Zmazané: May 19, 2019 23:34
Kreten.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 18, 2019 10:14 ~Zmazané: May 18, 2019 17:53
Netrep Edo, nikto nie je nikoho vazal.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem