blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7343
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 07:27 ~Zmazané: May 2, 2019 14:15
Tentoraz dobry a uzitocny komentar od p. Chmelara. Bol by este ovela lepsi bez druheho odseku - neviem preco (resp. da sa to lahko uhadnut preco) musi autor do kazdeho svojho textu zahrnut nejaku svoju ego-masaz - o tom, aky bol (je) hrdina a ako mu vsetci krivdia (krivdili). Navyse v tom druhom odseku su aj fakticky nespravne tvrdenia - napr. to o tom, ako ten, kto v 90. rokoch nebol za liberalne reformy, tak bol médiami a politickou reprezentáciou označovaný za nepriateľa štátu. Asi preto sme tu mali od 1992 do oktobra 1998 rezim, na ktoreho cele stali vyslovene antiliberalni a antireformni predstavitelia a verejnopravne media im verne sluzili. Oni rozdali spolocny majetok svojim vernym kumpanom, ktori ho vytunelovali, rozkradli, znicili a z ich bacovania sa spamatavame dodnes. Bud si toto pan Chmelar nepamata, alebo zamerne skresluje toto obdobie, tak ci onak to nie je dobra vizitka pre verejneho inetelktuala, akym by chcel byt. Takze prosim pan Chmelar, budem rad, ak sa budete venovat tejto teme, o ktorej teraz pisete, aj v tych intenciach, v akych pisete. Ako spolocnost potrebujeme vela takychto hlasov a hlavne cinov, lebo situacia je naozaj taka, ako ju popisujete, velmi vazna, Len prosim, bez tych druhych odsekov, bez falosnej sebaprezentacie a bez skreslenych generalizacii o minulosti. Vdaka.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 08:15 ~Zmazané: May 2, 2019 14:15
Ja budem zasa rad, ked si nebudete vymyslat a nebudete pisat bludy o veciach, o ktorych bud nic neviete alebo nechcete vediet. Hovorim o obdobi Dzurindovej vlady, ked prakticky neexistovali opozicne media, ked aj podla Europskej komisie bolo Slovensko na chvoste plurality medii, ked boli ludia s inym ako neoliberalnym postojom skandalizovani a sikanovani. Fakt si to nepamatate? Potom Vam to zrejme vyhovovalo, ale este tu vsetci nestratili pamat. Aj na Dzurindove rozkradacky. Takze si vyprosim taraniny o egomasazi, tie ste tu predviedli Vy, ja iba pripominam mladsej generacii obdobie, ktore je dodnes medialne skreslovane.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 09:23 ~Zmazané: May 2, 2019 14:15
Eduard Chmelár ja dufam,ze k rozrieseniu tohto zbojstva pride.ak by sa konecne doriesili rozkradacky vsetkych,potom uverim v aky-taky zmysel este sa angazovat.nase angazovanie /myslim par ludi okolo aj mna/ malo za nasledok len zviditelnenie sa a nasledne velky vyhadzov z prace,lebo sme kazdej garnirure sliapali na paty
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 11:48 ~Zmazané: May 2, 2019 14:15
Za Dzurindovej vlády vznikla gorila a oligarchovia, asi toľko k tomu
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 12:32 ~Zmazané: May 2, 2019 14:15
Pan Chmelar, napisali ste velmi nervoznu reakciu, uplne zbytocne, pretoze by stacilo citat s porozumenim (co by som od cloveka s Vasim formalnym vzdelanim ocakaval). Ja som nepisal o Dzurindovych vladach, reagoval som na Vasu vetu, citujem: " ten, kto v 90. rokoch nebol za liberalne reformy, tak bol médiami a politickou reprezentáciou označovaný za nepriateľa štátu". Na to som Vam napisal, ze skreslujete toto obdobie, lebo po vacsinu 90. rokov , o ktorych ste tu vynasali taketo sudy, tu vladla uplne ina garnitura, meciarovska. A Vy mi na to urazlivo odpvedate, ze nic neviem, lebo Dzurinda. Z 90. rokov tu vladol Dzurinda jeden rok. Tak kto si tu nepamata, Vy alebo ja? Vase nabubrele ego nedokaze napisat ani - pardon, pomylil som sa, nemyslel som 90. roky, ale obdobie vlady XY - a bolo by to v poriadku. Takto sa opat zbytocne strapnujete. Ale pri navrhovani realnych opatreni, ktore by zmiernili dosledky klimatickej zmeny, Vam drzim palce a rad sa pod ne, ak budu zmysluplne, podpisem.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 06:55 ~Zmazané: May 3, 2019 09:09
Urcite ste potom cital "10 knih o architekture" ktore boli inspiraciou nielen Leovi ;)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 06:34 ~Zmazané: May 3, 2019 05:02
Veľké osobnosti to majú ťažké.Nechápu ho súčasníci ani budúcnosť .Ale ho obdivujeme.To čo dokázal on sa nedá ani pochopiť.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 06:31 ~Zmazané: May 3, 2019 04:07
Vdaka.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 06:09 ~Zmazané: May 3, 2019 11:34
S MÄSOM NA TANIERI KLIMATICKÉ ZMENY NEZASTAVIME, vid článok nizsie. Začať môže kazdy sám od seba. Ale žiaľ mam pocit ze aj tí, ktorým problémy nie sú ľahostajné a kapitalizmus kritizujú, nevedia sa vzdať ani o trosku svojho pohodlia a radšej ich baví o probléme hovorit, ako sa začať podieľať na jeho riešení. https://www.veganskehody.sk/s-masom-na-tanieri-klimaticke-zmeny-nezastavime/
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 06:27 ~Zmazané: May 3, 2019 11:34
A myslíte, že lány sóje, kukurice a obilia namiesto lúk, pasienkov či lesov produkujúcich kvantá biomasy, sú tou správnou cestou? Naozaj myslíte, že tí nie ľahostajní, ktorí sa nepriklonia k vegánstvu, sú len pohodlní? Nemôže to byť napríklad tak, že oba extrémy (extenzívna živočíšna výroba vs. extenzívna rastlinná výroba) vnímajú, ako problém a cestu vidia kdesi uprostred?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 06:47 ~Zmazané: May 3, 2019 11:34
Nastudujte si čísla, kým niečo napíšete.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 07:00 ~Zmazané: May 3, 2019 11:34
V súčasnosti sa plocha využívaná na pasienky a polia kde sa pestujú plodiny na vykrm hospodárskych zvierat dostala až na 70 percent všetkej poľnohospodárskej pôdy na našej planéte. Čiže 70 percent ide na zvierata ktoré ľudia jedia, namiesto toho aby to išlo priamo ľuďom. To vám príde normálne? Keby všetci alebo väčšina prejde na rastlinnú stravu, dramaticky by sa ušetril priestor, voda a znizili emisie. Ale ľudia to nazývajú extrém - ano lebo prechod na rastlinnú stravu vyžaduje extrémnu vytrvalosť a disciplínu a to ľudia proste nezvladaju, radšej budú fantazirovat o "ceste kdesi uprostred" aby aj krava bola celá aj vlk sýty, ale to sa jednoducho nedá. Nemôže ľudstvo využívať všetky výdobytky kapitalizmu a kritizovať ho, nemôže jest mäso a nadávať na emisie, nemôže akože bojovať proti klimatickým zmenám a veganstvo nazývať extrém, len za to ze sa nechce v ničom obmedziť.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 07:06 ~Zmazané: May 3, 2019 11:34
Mám toho naštudovaného viac, ako si myslíte :-) Extrémom si dovolím nazvať všetko, čo sa prieči prirodzenosti. Či systém veľkochovov teraz, či vegánmi vysnenú cestu rastlinnej výroby. Dovolím si opýtať sa Vás, kde nakupujete potraviny? Odkiaľ tieto pochádzajú? Poprosím údaj z leta aj zimy. Potom sa môžeme baviť ďalej o mojej či Vašej ekostope. Keby všetci alebo väčšina prejde na rastlinnú stravu, mnohé prirodzené biotopy ustúpia rastlinnej výrobe. A tie, ktoré neustúpia, by museli byť obhospodarovávané strojmi (lúky, pasienky), ak by tu ešte stále pretrvával záujem o zachovanie biodiverzity. To len taká drobná hypotetická úvaha.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 07:10 ~Zmazané: May 3, 2019 11:34
Nemienim s vami diskutovať, lebo absolútne ignorujete fakty a snažíte sa ma na niečom "nachytať". Z jedného problému skacete do druhého, lebo v prvom nemáte argumenty.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 08:47 ~Zmazané: May 3, 2019 11:34
Problémom nie je živočíšna potrava, problémom je plytvanie!!! A samozrejme necitlivý prístup k surovinám všetkého druhu...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 09:08 ~Zmazané: May 3, 2019 11:34
Problémom je živočíšna výroba, okrem iného. Nastudujte si cisla
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 09:17 ~Zmazané: May 3, 2019 11:34
Že sa tomu nedivím, že odmietate diskutovať. Argumentov mám dosť, ale plytvať nimi nebudem, keď Vy končíte diskusiu skôr, ako sa rozbehla.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 09:26 ~Zmazané: May 3, 2019 11:34
Tak ste ich mali vytiahnuť na začiatku a nie meniť tému.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 09:32 ~Zmazané: May 3, 2019 11:34
Kristína Klimeková To není skákání z jednoho tématu na druhé. Prostě jde o komplexní otázku, kterou je třeba komplexně nahlížet a řešit. Jednostranné hurá akce typu "budeme všichni jíst vegansky, budeme stavět větrné elektrárny, jezdit na biopaliva" svět nezachrání, protože je tam vždycky nějaké ALE, které se projeví jinde. Najít vyvážené a udržitelné řešení bude stát opravdu daleko víc úsilí a bude daleko méně pohodlné než pouze přestat jíst maso...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 09:41 ~Zmazané: May 3, 2019 11:34
Ale nedá mi to, tak len trochu otočím Vaše slová :-) Nemôže ľudstvo využívať všetky výdobytky kapitalizmu a kritizovať ho (1), nemôže jest len rastlinnú stravu a nadávať na emisie (2), nemôže akože bojovať proti klimatickým zmenám a zároveň sa pokrytecky tváriť, že svojim vegánstvom spasil život na zemi (3). Pretože 1) V našich podmienkach sa celoročne živiť rastlinnou stravou je nonsens - pokiaľ sa nesnažíte o potravinovú sebestačnosť, túto stravu si sama nepestujete a neuchovávate na zimné obdobie. Ak nakupujete (obzvlášť v zime), využívate výdobytky kapitalizmu. 2) Ak tie výdobytky kapitalizmu týmto spôsobom využívate a nakupujete sójové výrobky, ktoré prešli do Vášho obchodu cez pol sveta, zelenina a ovocie detto, nemali by ste veľmi rozprávať o emisiách. 3) Nemyslím si, že vegánstvo je cesta. Cestou je opustiť konzum, prestať plytvať, ako Zuzana hore píše, začať produkovať menej odpadu, snažiť sa o sebestačnosť alebo aspoň podporovať regionálnu produkciu a vážiť si to, čo má človek na tanieri, bez ohľadu na to, či sa jedná o kura alebo karfiol. Nejdem sa rozpisovať o možných dopadoch extenzívnej rastlinnej výroby na biodiverzitu. Nejdem ani vysvetľovať, že pasienky sú veľmi cenné biotopy, ktorých najjednoduchším spôsobom obhospodarovania je práve pasenie. To by už bolo na veľmi dlhú diskusiu. Som jej však otvorená, pokiaľ by ste mali záujem. Nesnažila som sa Vás nijakým spôsobom nachytať, moje otázky mali viesť len k odpovediam na toto. Ak ste potravinovo sebestačná, alebo sa o to aspoň snažíte a ste na ceste za lepšími výsledkami, potom pred Vami skloním klobúk.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 10:34 ~Zmazané: May 3, 2019 11:34
Zuzka Grujbárová tlieskam...píšeš mi z duše..ale ak niekomu dochádzajú argumenty a začne byť osobný, prípadne nebodaj vulgárny / ako to tu často býva/, tam je škoda diskutovať...lebo aj to treba vedieť...kedysi sa to aj na školách intenzívne učilo...a to je /okrem iných faktov/ na tejto "veci" to smutné...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 11:47 ~Zmazané: May 3, 2019 11:34
Kristína Klimeková tebe jebe
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 12:28 ~Zmazané: May 3, 2019 11:34
Zuzana predpokladam že ani túto štúdiu neuznávate. "Zatiaľ najväčšia vykonaná analýza odhalila, akú obrovskú stopu zanechávajú hospodárske zvieratá a ukázala, že vyhýbanie sa mäsu a mliečnym produktom je najúčinnejšou cestou, ako pomôcť planéte.Najvyčerpávajúcejšiu analýzu škodlivého vplyvu poľnohospodárstva na planétu vykonala Oxfordská univerzita a bola publikovaná 1. júna 2018 v žurnáli Science. Výskum ukazuje, že bez konzumácie mäsa a mliečnych výrobkov by sa celosvetové využitie poľnohospodárskej pôdy mohlo zredukovať o viac než 75 %, čo je oblasť rovnako veľká ako USA, Čína, Európska únia a Austrália dokopy. Strata divokej prírody kvôli poľnohospodárstvu je tiež najväčším dôvodom terajšieho masového vyhynutia voľne žijúcich živočíchov. Nová analýza ukazuje, že kým mäso a mliečne výrobky poskytujú len 18 % kalórií a 37 % proteínu, využíva prevažnú väčšinu (83%) poľnohospodárskej pôdy a produkuje 60% poľnohospodárskych emisií skleníkových plynov. Ďalší nedávny výskum ukazuje, že 86% všetkých suchozemských cicavcov sú teraz na planéte dobytok alebo ľudia. Vedci tiež zistili, že aj mäso a mliečne výrobky, ktoré majú najmenší negatívny dopad, stále spôsobujú oveľa väčšie škody na životnom prostredí, než to najmenej udržateľné pestovanie zeleniny a obilnín. Analýza vytvorila veľkú databázu z takmer 40-tisíc poľnohospodárskych podnikov v 119 krajinách a všímala si 40 potravín, ktoré predstavujú 90 % zo všetkého, čo sa spotrebuje. Vedci posudzovali vplyv týchto potravín v procese od výroby po spotrebiteľa na pôdu, klimatické zmeny, množstvo emisií, ktoré sa pri ich výrobe vypúšťajú, spotrebu čerstvej vody a jej znečisťovanie a znečistenie vzduchu.Vegánska strava je pravdepodobne najúčinnejším spôsobom, ako zredukovať tvoj škodlivý vplyv na našu planétu, vrátane skleníkových plynov či globálneho znečistenia vody a vzduchu," vyhlásil Joseph Poore, vedúci výskumu z Oxfordskej univerzity. "Vegánska diéta má omnoho pozitívnejší vplyv na planétu než obmedzenie lietania či jazdenia na elektrickom aute," povedal. Poľnohospodárstvo je odvetvím, ktoré je zodpovedné za celý rad environmentálnych problémov," povedal. "Sú to práve živočíšne produkty, ktoré sú za to zodpovedné. Nekupovanie živočíšnych produktov prináša omnoho lepšie benefity pre životné prostedie, než snaha kupovať mäso a mliečne výrobky vyrábané zdanlivo udržateľnou a ekologickou cestou." K najväčšiemu vzniku skleníkových plynov prispieva chov hovädzieho dobytka na mäso a mlieko, kôrovcov, teliat a baranov, ošípaných, hydiny a rýb. Najmenej ich vzniká pri pestovaní strukovín a orechov. Obmedziť škodlivý vplyv poľnohospodárstva nebude jednoduché, zhodujú sa vedci. Začiatkom by mohli byť obaly potravín, ktoré zobrazujú, aký vplyv na životné prostredie daný výrobok má, aby si mohli spotrebitelia vybrať ten najmenej škodlivý. Potrebné je tiež podľa vedcov poskytnúť dotácie na udržateľné a zdravé potraviny a zvýšiť dane na mäso a mliečne výrobky. Pripomeňme, že naša vláda išla v roku 2016 presne opačným, neekologickým smerom, keď znížila daň práve na mäsové výrobky, mlieko a maslo. Tento nový výskum privítali s nadšením aj mnohí experti na stravu. Hovoria o nej ako o nesmierne dôležitej, ambicióznej a mnoho odhaľujúcej práci.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 12:32 ~Zmazané: May 3, 2019 11:34
Podotýkam že Science ma „impakt faktor“ 34,5 a patrí medzi svetovo uznávaný vedecký časopis. Ale určite diskutujúce dámy v tejto debate sú lepší zdroj informácií vsakze
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 13:34 ~Zmazané: May 3, 2019 11:34
Viem o tej štúdii, Vy však kopírujete snáď preklad textu z Guardianu. A poznám aj viacero ohlasov na článok z Guardianu. Napríklad tu: https://geneticliteracyproject.org/2018/07/19/why-we-dont-all-need-to-be-vegans-in-the-pursuit-of-sustainability/?fbclid=IwAR00zxteCv3PW6X3KVTVMN4v6Z1sCt_NiB73LTlfhj88sDXWhIfGJKQyqn8 Či tu: https://climateandcapitalism.com/2018/06/26/why-avoiding-meat-and-dairy-wont-save-the-planet/ Veľmi zaujímavý pohľad je tu, zdá sa, že Guardian obsah štúdie v Science (tendenčne) niekam posunul: https://climatefeedback.org/evaluation/guardian-story-on-climate-impacts-of-diet-gets-mixed-reviews-from-scientists-damian-carrington/?fbclid=IwAR0BHEQoXYnSbDYQMTGfanPoiEkdj5y6opLsfNqaFNLoqsv_p-d2cMeGO2A Zaujímavé je aj toto čítanie: https://www.theguardian.com/commentisfree/2018/aug/25/veganism-intensively-farmed-meat-dairy-soya-maize Takto si tu môžeme nahádzať článkov a odkazov, koľko chceme. Neodpovedali ste mi ale ani na jednu z otázok, ktoré neboli nijakým spôsobom podpásové. Veď pre Vás nemôže byť problém, pokiaľ ste 100% stotožnená so svojim štýlom života s minimálnou ekologickou stopou, popísať nám, ako sa to teda dá zrealizovať. Pretože zatiaľ tu od Vás máme len nejaké odkazy a kopírované texty, ale vlastný názor a vlastné tipy, ako byť vegánom a chrániť planétu, nie.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 14:18 ~Zmazané: May 3, 2019 11:34
Zuzana, na svete je vyše 7 miliárd vlastných názorov. Myslím ze cieľom debaty nie je iba prezentovať tie svoje, ale praveze argumentovať faktami a názormi ktoré majú váhu. Pre mňa vaše fantazirovanie o tom, že nemáme podporovať konzum a byť sebestacny, nie je skutočne riešenie pre 7 miliárd ľudí. Zato veganstvo je riešenie a je uskutocnitelne ihneď.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 14:43 ~Zmazané: May 3, 2019 11:34
Škoda, zrejme teda nemáte problém s tým, že Vaša zelenina a sójové produkty putujú cez pol sveta. Dúfala som, že dohliadnete trochu ďalej, ako za hranice svojho taniera. Je jasné, že súkromná sebestačnosť nie je pre každého, čo nám však bráni vo vytváraní komunitnej či regionálnej sebestačnosti a udržateľnosti? Žeby práve tá neschopnosť vzdať sa výhod kapitalizmu a konzumného spôsobu života? Zuzana má pravdu, nie každý vie diskutovať a ja nemám viac náladu byť terčom Vašich invektív. Pekný podvečer, Kristína.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 14:48 ~Zmazané: May 3, 2019 11:34
Presne toto som čakala, vyčítať cloveku že zje banan ktorý si nedopestoval, ale pri tom popierať fakt ze na kilo hovädzieho sa minie 15 000 litrov vody a takisto sa musí doviezť ako ten banán. A regionálna sebestačnosť nie je reálnym a teraz uskutocnitelne riešením, akým veganstvo je.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 15:29 ~Zmazané: May 3, 2019 11:34
Vidíte a ja si myslím, že by to fungovať mohlo, keby ľudia neboli pohodlní ;-) Sama sa snažím o akú-takú sebestačnosť a rovnako sa snažím podporovať regionálnych malých producentov, stravovaním sa snažím rešpektovať sezónu. Áno, krava tej vody vypije, rovnako, ako lán kukurice, ale pokiaľ sa človek trochu posnaží, nemusí kúpiť hovädzie v Kauflande, ktoré sa narodilo v Holandsku, odchovalo v Nemecku, zabilo v Čechách a zabalilo v Poľsku
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 16:51 ~Zmazané: May 3, 2019 11:34
Kristína Klimeková Bohuzial aj zachrana planety a veganstvo sa stavaju nastrojom businessu. Podla mna jedina cesta, ktora nam predlzi zivot na tejto planete, je konzumovat menej. Suzniem s principmy Circulare econony: 1.Design out waste and pollution 2.Keep products and materials in use 3.Regenerate natural systems https://www.ellenmacarthurfoundation.org/circular-economy/concept
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 3, 2019 12:11
Mar Tina takto žijem už 15 rokov.....celý tento stav hovorí len a len o jednom a to otom, že ľudstvo je maximálne rozhýčkané a od tejto jeho úchvatnej vlastnosti sa odvíja celý jeho chod......a absolutne ma udivuje, ako všetci všetko zrazu vedia ohľadom planéty a životného prostredia (aj to len na FCB, realita je absolutne o inom) čo robili všetci doteraz, ked zrazu vedia čo robiť a ako? Roky vysvetľovania a hovorenia o tom, že je to potrebné. Teraz ked sa náš domov rozpadá?? Teraz?? No way že to ľudstvu proste prejde len tak, neprejde, bohužiaľ......a to mi je fakt ľúto.....a ešte termín bezodpadová technológia to je už topka.....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 3, 2019 12:20
Katarína Kiráľová to je super, ze tak zijes a viem, ze nas je viac. Pokrok sa musi zacat tlakom z dola hore, kedze doteraz business nereagoval, ptetoze to linearne elonomicke myslenie (produce, use, dispose) sa zda jedinou cestou k zisku. Teraz je to o tom ako zareaguju industries...lebo he tu alternativa...o tom principy circularnej ekonomiky su, nielen o jedincovi. 100% circularita jednotlivych komponentov ma but zahrnuta uz v designe produktu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 3, 2019 12:30
Mar Tina pohybujem sa v tejto oblasti už nejaku tu dobu....mna už tieto reči, krásne webové stránky, a keci okolo toho vobec nezaujímaju......končí to u človeka samotného, to je celá alfa a omega......tak ako nám nepomožu už žiadne sytemy ani nový "izmus".....tlak z dola?? Som sa zasmiala.....chodte medzi tých ludi, ale vkročte rovno do jungle (nehovorím o Bratislave....to je iný svet), aby ste pochopili, že to nebude také jednoduché....zrazu všetci všetko vedia........som zvedavá, mám rada environment, pretože ten jediný nik neoklame, pýta si čas a vyhrá ten,kto je trpezlivý....zisk, áno, ten bájny zisk ale za akú cenu A čo ním sposobim, komu a čomu.....industries??? :) Neviem sa ich dočkať......
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 3, 2019 12:35
Katarína Kiráľová ok nejdem do hadky, ani mi nie je zapotreby davat Vam material na zasmiatie.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 2, 2019 05:31 ~Zmazané: May 5, 2019 18:22
Veľa pravdy. Do politiky by mali nastúpiť silné, rozumné a vzdelané osobnosti. Nielen IQ ale aj EQ
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 1, 2019 22:18 ~Zmazané: May 2, 2019 15:04
Tak veru system by mal byt postaveny na vedeckej metode a neustalemu pokroku nie na kapitale ktory je v skutocnosti len nastroj moci k ovladnutiu celeho sveta... Jacque Fresco ktory nas opustil a projekt Venus je podla mna najlesia alternativa...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 1, 2019 21:27 ~Zmazané: May 2, 2019 07:53
Pravda je taka, ze ti co maju moc a velku!, tych nejaka planeta Zem a jej klimaticke zmeny nezaujímajú ... z toho netecu $$$
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 1, 2019 21:02 ~Zmazané: May 2, 2019 07:53
Pán Cmelár nič v zlom ,ale to nie je súdruh Husák, to je jeho nástupca súdruh Ficko.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 1, 2019 21:05 ~Zmazané: May 2, 2019 07:53
To nie je ani Husák, ani Fico, to je fotomontáž Husáka a Fica, ale vidím, že niektorým ľuďom treba vysvetľovať aj recesiu..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 1, 2019 20:28 ~Zmazané: May 2, 2019 07:53
Dobrý článok palec hore ale už len obyčajným ľuďom zabezpečiť plnohodnotný život keď prídu o prácu je jednoducho nemožné ....začať úplne od znovu ale ako ďaleko do minulosti si neviem ani odhadnut ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 1, 2019 18:03 ~Zmazané: May 1, 2019 22:54
Clovek musi prv sam vnutorne uzriet a pochopit... az potom moze zborit tento system a nastolit novu "samovladu, ekovladu... " inak to nevidim...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 1, 2019 17:55 ~Zmazané: May 2, 2019 05:04
Tie radikalne opatrenia dokažu urobiť iba masy ľudi, a to sa nikdy nestane, lebo im je vnucovany lepši zajtrajšok pavučej siete ktorou je kapital
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 1, 2019 17:50 ~Zmazané: May 1, 2019 22:16
O čom nás neustále presviedčajú politici? O percentách rastu, o ktoré sa, samozrejme, zaslúžili. Oni myslenie obyvateľstva nezmenia - to musíme začať bez nich.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 1, 2019 17:19 ~Zmazané: May 2, 2019 10:07
Kapitalizmus je to, čo zostane fungovať, keď skrachuje každý ďalší z radu socialistických experimentov.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 1, 2019 17:21 ~Zmazané: May 2, 2019 10:07
Zdeno Ash Mikláš ak si myslíš, že funguje, asi si zabudol na fin.krizu, pád Dvojičiek, Irak, Afganistan, teror. Utoky v Európe, nárast preferencií populistov....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 1, 2019 17:22 ~Zmazané: May 2, 2019 10:07
Mark E. Pocha To sú poväčšine dôsledky tých experimentov.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 1, 2019 17:22 ~Zmazané: May 2, 2019 10:07
Zdeno Ash Mikláš to sú prejavy zlyhávania kapitalizmu
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 1, 2019 17:48 ~Zmazané: May 2, 2019 10:07
Kapitalizmus funguje, lenže v rámci liberálnej demokracie vytvára v spoločnosti narastajúcu nerovnováhu, ktorá raz tak či tak vytvorí spoločenský konflikt. Globalizácia spravila zo svetovej ekonomiky nekompromisnú "nadnárodnú" vojnu namiesto toho aby ekonomika bola kooperatívnou činnosťou využívajúcou regionálnu výrobu aj spotrebu. Teraz sme v začiatkoch konfliktu a to sa ešte nedostavila kríza. Dnes nám však oveľa viac hrozí akási forma fašizmu ako boľševizmus. S tým prvým asi elity budú mať menší problém ...lebo zjavne nemajú záujem o globálny soc-dem kompromis, ktorý by mohol systém udržať.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 1, 2019 17:56 ~Zmazané: May 2, 2019 10:07
Kapitalizmus je par bohatych a hodne chudobnych
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 1, 2019 18:19 ~Zmazané: May 2, 2019 10:07
Olga Baloghova Ak by tí bohatí neboli tak chamtiví, mnohí z nich až chorobne, tak by mohol fungovať v kompromisnom režime ešte dosť dlho, lenže samotná jeho podstata a konkurenčný boj vlastne evokujú chamtivosť a túžbu po moci. Je teda žiaľ nehumánny.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 1, 2019 18:29 ~Zmazané: May 2, 2019 10:07
Peter Baňas keby nebolo ak by...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: May 1, 2019 17:10 ~Zmazané: May 1, 2019 22:16
Otázka znie: Načo máme strategické dokumenty a politiky Trvalo udržateľného rozvoja ( nádherná myšlienka ) na národných úrovniach, európskych a svetových úrovniach, keď ich reálne nedokážeme aplikovať ? Toto je problém. Nie je zhoda takmer v ničom.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2019 15:41 ~Zmazané: April 30, 2019 19:36
.. ešte to :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2019 15:37 ~Zmazané: April 30, 2019 19:36
Cigi Cigi ... pekná hlúposť :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2019 07:16 ~Zmazané: May 3, 2019 18:45
Mária Geregáčová, voľte mladých zo soc.demokracie.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 21:22 ~Zmazané: April 30, 2019 08:47
Ten kokot na fotke neni husak ale vyzera jak skurveny komunista
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 22:20 ~Zmazané: April 30, 2019 08:47
Kokoti co dodat
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 22:21 ~Zmazané: April 30, 2019 08:47
A eduard chmelar je grcanica
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2019 03:09 ~Zmazané: April 30, 2019 08:47
Robert Didak Prosím ťa, čo tu medzi nami robíš? Pomýlil si sii skupinu! Na takéto reči tu nie je nik zvedavý.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 19:23 ~Zmazané: April 29, 2019 21:06
Nielen Dr. Husák ale napr. aj Dr. Tiso by si zaslúžil objektívne prehodnotenie svojej činnosti...chýba mi hodnotenie cez prizmu doby, nie súčasnosti, ale to u Dr. Tisa sa vám to asi nehodí... napriek tomu som rád, že si môžem prečítať Vaše názory.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 19:27 ~Zmazané: April 29, 2019 21:06
Na Tisovi niet čo prehodnocovať...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 18:49 ~Zmazané: April 30, 2019 02:24
Ved aj clenovia britskej slachty sympatizovali s nemeckym nacizmom lebo mali rodinne väzby v Nemecku. No teraz sa s tym samozrejme nikto nechvali.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 18:10 ~Zmazané: April 29, 2019 22:45
cela anketa je komercny humbuk.neviem kto to potrebuje riesit.u vasich komentaroch a clankoch je pre mna podstatne to,ze vzdy hladate na podklade nadobudnutych vedomosti,riesenie.hodne myslitela a velkeho politika,skoda,ze to s prezidentskymi volbami takto dopadlo.a je to slabo povedane,skoda,je to tragedia,kam spejeme .mam obrovsku obavu o buducnost nasich deti.vy by ste boli presne tym baranidlom ,ktore by zabazpecilo pre Slovensko ten spravny smer.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 19:18 ~Zmazané: April 29, 2019 22:45
Problém je, že rozhodujúca volebná väčšina zavalená existenčnými starosťami vníma politiku len okrajovo a navyše prevažne zo závislých zdrojov, takže volia skôr proti niečomu ako za niečo. A bohatá "elita" ich dokáže mediálne často tak jednoducho zmanipulovať, že sa už človek niekedy nečuduje postojom mnohých politikov voči voličom, lebo si voliča ani nevážia keď ho tak ľahko získajú ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 18:04 ~Zmazané: April 29, 2019 21:06
Na tom obrazku je Husak, alebo Fico? Mam pocit, ze sa tam vidim ficovu tvar a nie husakovu. dik za odpoved
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 18:53 ~Zmazané: April 29, 2019 21:06
Michal Ručinský Chcete,byť vtipný? Bohužiaľ ste len s prepáčením sprostý hulvat.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 19:05 ~Zmazané: April 29, 2019 21:06
nejde o vtip. pozrite si fotky husaka a potom si vsimnite tuto. podla mna je to fotomontaz.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 20:16 ~Zmazané: April 29, 2019 21:06
Blazena Lukacova teraz ste bohužiaľ vedľa pani, pretože je to skutočne fotomontáž Husáka a Fica
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 22:09 ~Zmazané: April 29, 2019 23:33
Michal Ručinský nie ste sam, aj mne bola ta fotka cudzia
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 22:10 ~Zmazané: April 29, 2019 23:33
Martin Bystriansky zahada fotky odhalena, dakujem
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2019 03:30
Michal Ručinský Tak sa ospravedlňujem, asi máte pravdu. Ale prečo by to robil? To by mal p. Chmelar vysvetliť. hambim sa, že som bola sprostá.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2019 09:37
v pohode, mylit sa je ludske.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 17:39 ~Zmazané: April 29, 2019 21:52
Ďakujeme p. Chmelar, geniálne vysvetlené a napísané, obávam sa však, že dnešná generácia deti, (česť výnimkám) históriu nevníma a vnímať nechce. Všetko je však o ľuďoch a v prvom rade o výchove deti!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 17:32 ~Zmazané: April 29, 2019 20:16
Tá anketa je samozrejme stupídna tak ako je stupídna napr. pesničková súťaž o cenu Eurovízie... neexistujú totiž kritériá objektívnej merateľnosti, ako je tomu v športe... absolútne súhlasím, že žiadna osobnosť nie je totožná s obrazom , ktorý si o nej vytvárame... pre každého znamená Gustáv Husák niečo iné- pre mňa je to predstaviteľ režimu, ktorý môjmu dedovi ako statkárovi (tzv.kulak) ukradol všetko,čím naplno žil a čomu venoval celý svoj život -svoju prácu - kravy, kone, stroje,pôdu... ten istý režim sa vyvŕšil aj na mojom otcovi - nemohol študovať, a poslal ho do Ostravy do bane... Režim, ktorý pre mňa predstavuje ako jeden z mnohých Gustáv Husák , je pre mňa neprijateľný a nad pozitívami osoby, ktorá ten režim spoluriadila a spolutvorila sa nebudem ani zamýšľať... viem, že svet nie je čiernobiely ,ale bolo by pre mňa urážkou môjho rodu, keby som hľadal na Husákovi pozitíva.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem