blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7343
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 17:22 ~Zmazané: April 29, 2019 20:16
Vyborny clanok!Plne suhlasim...Ziadna ,,osobnost,,v tejto pochybnej ankete nebol bez chyb...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 17:19 ~Zmazané: April 29, 2019 23:33
Môžem otázku? Existuje dnes u nás niečo ako intelektuálna ľavica? Mám na mysli nie politické elity, ale mysliteľov typu Slavoj Žižek, akademikov či aktivistov (Vás tam počítam, ak môžem, samozrejme v dobrom). Pretože sa mi zdá, že z verejnej diskusie vymizli hlasy z tohto smeru, a všetko sa obmedzuje na protiklady liberál-konzervatívec (plus krajná pravica, dajme tomu). Prezentuje u nás niekto moderný ľavicový pohľad na problémy našej doby? Pretože sa mi to niekedy javí tak, že ak sa aj niekto ozve, je okamžite v diskusii negatívne nálepkovaný ako komunista... Ďakujem :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 18:49 ~Zmazané: April 29, 2019 23:33
ak chcete odpoved , musite to adresovať priamo p.Chmelarovi,mam s tým skusenost.Rada by som si prečitala jeho názor na vašu otázku. .On nedokáže fyzicky čitať všetky prispevky,ale na tie, adresovane jemu odpoveda .vdaka
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 18:51 ~Zmazané: April 29, 2019 23:33
Sylvia Burikova máte na mysli poslať mu to do správy?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 21:56 ~Zmazané: April 29, 2019 23:33
Imbecil
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 21:59 ~Zmazané: April 29, 2019 23:33
Robert Didak kto a prečo?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 21:59 ~Zmazané: April 29, 2019 23:33
Sylvia Burikova poslal som súkromnú správu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2019 07:07 ~Zmazané: April 30, 2019 12:16
..naša ľavica je pod SYSTEMatickým tlakom už desaťročia.Keďže nie je "pripojená do jednej zásuvky",ako všetky ostatné smery,funguje v nej prirodzená vzájomná rivalita zo zúfalstva prechádzajúca až do animozity jednotlivých aktérov,na preveľkú radosť majiteľov kľúčov.Pokiaľ nebudeme schopný prekročiť vlastný tieň a aj v hoc insitnom prejave komunistu zdieľať podobné východiská bez potreby ho dehonestovať,s likvidáciou ľavice na Slovensku už neostane moc práce..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2019 07:15 ~Zmazané: April 30, 2019 12:16
Lumír Čehák napríklad je mi ľúto, že neevidujem žiadne debaty, konferencie, akékoľvek formy diskusie v rámci týchto kruhov. Ľavicové myslenie by v súčasnej dominujucej ideológií mohlo znamenať nápadité osvieženie a zdravú kritiku. Problém je možno aj v tom, že väčšina vás hneď odpíše ako spiatocnika, komunistu atď. V ČR vychádza ľavicový časopis Existence, ktorý dokonca nemá tiraz - z akého iného dôvodu ak nie zo strachu pred diskreditaciou....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2019 07:33 ~Zmazané: April 30, 2019 12:16
Mark E. Pocha ..debaty a konferencie sú,len vždy skončia vzájomným vyhranením sa "jediných najlepších"..v antiľavicovo spracovanom a spracovávanom prostredí sme bez spoločného postupu bez šance sa čo i len dostatočne "nahlas" verejne vyjadriť..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2019 07:45 ~Zmazané: April 30, 2019 12:16
Lumír Čehák tuším práve včera bola mini konfera na tému Demokracia a dnešná mládež - samozrejme čisto pravicovo liberálni hostia.. tam, kde nie je lavicova alternatíva, sa otvára priestor pre krajnú pravicu,ako sme toho svedkami aj u nás. Intelektuálne elity by sa mali konečne ozvať, presne tak ako to robí Eduard.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2019 15:41 ~Zmazané: April 30, 2019 19:36
Mark E. Pocha .. človeče Chmelár asi bude ľavicový intelektuál, podobne ako Marx, Engels alebo Lenin :) Otázka je či je dobre ? :) Aj ked tento článok nie je jeho obvyklí blábol a dá sa s ním stotožniť .
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2019 15:46 ~Zmazané: May 1, 2019 07:30
Kveto Náhradný no, ja som prestal riešiť v politike či je dobre vľavo alebo vpravo - ktorákoľvek mierumilovná alternatíva môže obohatiť stagnujúci myšlienkový systém.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2019 15:48 ~Zmazané: April 30, 2019 19:36
Mark E. Pocha .. s tým by som sa neprel akurát si nemyslím že Chmelár je alternatíva k čomukoľvek
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2019 16:00 ~Zmazané: May 1, 2019 07:30
Kveto Náhradný mne sa práveže javí že ku všetkému
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2019 16:01 ~Zmazané: April 30, 2019 19:36
Mark E. Pocha .. doriešime pri víne ?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2019 16:23 ~Zmazané: May 1, 2019 07:30
Kveto Náhradný môžeme ✌️
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 17:06 ~Zmazané: April 29, 2019 20:16
Pán Chmelár, páči sa mi, že vždy poviete pre a proti... Náhodou som to v ten večer zapla a vravím si, ak tam bude pán Chmelár tak si to pozriem... No potom som prepla... A čo sa týka tejto ankety nie je podľa mňa celkom ok... Koniec koncov, keď tam je aj Peter Sagan... Nemám proti nemu nič, ale prečo tam dali aj športovca a prečo práve jeho... To tam mohol byť hocijaký iný športovec, napríklad nejaký hokejista ako Šatan, ktorý strelil najviac gólov v reprezentácii, Bondra - strelec zlatého gólu alebo srdciar Demitra...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 22:21 ~Zmazané: April 30, 2019 10:21
Len Miros ani mne sa ta anketa nepacia a ani vyber naj Slovakov, davat na jednu uroven davnu minulost a pritomnost je ubohe, ten projekt nema to ziadne kriteria, velmi zle
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 16:59 ~Zmazané: April 29, 2019 21:52
Ako vzdy pan Chmelár, svata pravda! Bez Ceskoslovenska po 45 roku by dnesne Slovensko nemalo sucasne hranice!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 18:44 ~Zmazané: April 29, 2019 21:52
Máte to pomýlené, bez vzniku federácie v r. 1968 by nebol možný vznik samostatného Slovenska!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2019 12:06 ~Zmazané: April 30, 2019 13:03
Anna Janečková ... rozhodujúcich je viac rokov v naších dejnách, aby sme dospeli tam kde sme... a ešte hádam bude, chcem však dúfať v tie lepšie pre celé Slovensko aj svet okolo nás...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2019 13:12 ~Zmazané: April 30, 2019 16:31
Anna Janečková Ja o hraniciach, vy o nezavislosti.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 16:48 ~Zmazané: April 30, 2019 00:34
Najväčší Slovák... a na RTVS!... ja takéto formáty snáď nikdy nepochopím...Bez ohľadu na "skoro cieľ" tohoto formátu, o veľkosti osobnosti predsa nemôže rozhodnúť a rozhodovať akási anketa či súťaž... "Zábava a bič".
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 17:01 ~Zmazané: April 30, 2019 00:34
Monika Kaščáková anketa Najvacsi Slovak je jednoducha a prosta sutaz popularity pre tych, ktori su ochotni za svoj hlas pre svojho favorita zaplatit. Tomu zodpovedaju aj vysledky
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 17:04 ~Zmazané: April 30, 2019 00:34
Všetko je dnes maximálne spolitizované .. . šialená doba ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 18:19 ~Zmazané: April 30, 2019 00:34
Martin Smire Skrabak toto nie je o super star..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 22:04 ~Zmazané: April 30, 2019 00:34
Monika Kaščáková suhlas, je to zly format,
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 30, 2019 21:47 ~Zmazané: April 30, 2019 23:00
Monika Kaščáková v podstate je, len je to nazvane inak. Princip je vsak rovnaky - hlasujte za svojho favorita smskou na cislo....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 16:45 ~Zmazané: April 29, 2019 21:52
Úplne s Vami súhlasím , pán Chmelár , myslím si, že na dejiny a osobnosti histórie sa treba pozerať očami tej väčšiny ľudí, ktorí vtedy žili . Kto to nedokáže, nech radšej mlčí. Aj nás raz budú “ hodnotiť” a tiež by sa nám to nemuselo páčiť .
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 16:41 ~Zmazané: April 30, 2019 08:47
SUPER! Nikto nie je anjel, každý z nás má dobré aj zlé vlastnosti, robíme veľa chýb... Ale vážme si dejinné zlomy a ľudí, ktorí z pohľadu dejín urobili zásadné a dobré veci. Nehľadajme na ľuďoch len to zlé, to je osočovanie. Máme hodnotenie človeka začať tým čo dobré o ňom vieme, to platí všeobecne na všetkých ľudí. Susedov, známych, rodinu. len tak budeme spoločenstvo.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 29, 2019 16:49 ~Zmazané: April 30, 2019 08:47
Znova sa vracia doba, keď sa o politikoch vytvárajú mýty akoby oni neboli v podstate rovnakými ľuďmi ako sme my s prednosťami aj nedostatkami. Násilné mediálne pretláčanie "čiernobieleho videnia" nie len politikov, ale už aj bežných občanov nemôže skončiť ináč ako spoločenským konfliktom väčšieho rozsahu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 28, 2019 22:53 ~Zmazané: April 29, 2019 00:30
Takyto vyvoj unie nas znici. Menova unia prinasa katastrofu, nemoznost rozhodovania znici domacu produktivitu, Ak nebudu vladnut socialne orientovane vlady budu minimalne socialne nepokoje ak nie este horsie. Noznicky sa budu stale viac otvarat, ved nebude dovod aby sa sucasny vyvoj zmenil. Francuzsko s Nemeckom sa dohodli v ramci unie, snazia sa vydobit si dalsie vyhody a ochranit sa a dalej sa prizivovat...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 28, 2019 22:21 ~Zmazané: April 28, 2019 23:16
V mediach, v televiziach predovsetkym, sa bezni ludia nemaju moznost vyjadrit, aj debatne relacie su rezirovane s malo diskutujucimi, ktori nereprezentuju roznorodost nazorov naroda a nespokojnost, vsetko je to zmanipulovane, tak ako boli zmanipulovane aj nase prezidentske volby..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 27, 2019 18:29 ~Zmazané: May 3, 2019 18:45
Peter Čáni Bude niekto zvolený,ale človek musí mať hrdosť a názor ukázať čo si o europoslancoch a ich práci myslíme,Nech sa hanbia oni ,že nie je záujem o voľby.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 27, 2019 10:43 ~Zmazané: May 3, 2019 18:45
Nikoho, je najlepšia voľba.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 27, 2019 10:40 ~Zmazané: May 3, 2019 18:45
Naši europoslanci nerobia pre Slovensko nič.Motivuje ich kandidovať jedine nenormálne vysoký plat na naše chudobné Slovenské podmienky.Nič dobré pre Slovensko nikdy neurobili,skôr tam robia neplechu.Nečudujme sa ,že nikto okrem rodinných príslušníkov kandidátov na europoslancov sa voliť nehrnie.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 27, 2019 08:58 ~Zmazané: April 27, 2019 16:02
treba týmto agitátorom zobrazených na pútači dať pútnické palice ,aby vyzerali vierihodnejšie a možno to pri eurovoľbách viac zaberie ako povedal v príspevku p.CHmelár je to ozaj ubohosť tejto maščkarády.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 27, 2019 06:13 ~Zmazané: April 27, 2019 10:18
Kým nás západné krajiny nebudú brať rovno cenne a na nás prosperovať kým tu budú voziť ich odpad ja nemám dôvod podporovať týchto akože zástupcov Slovenska v EU.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 27, 2019 00:00 ~Zmazané: April 27, 2019 01:34
Stop eu,
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 26, 2019 20:18 ~Zmazané: April 26, 2019 22:00
Načo je dobrá kampaň k eurovolbám, keď si pozriem tie zoznamy kandidátov, tak u 99% ani netuším čo sú zač a prečo ich mám voliť? A to si myslím, že som v celku orientovaný.... Strany ako také nie sú pre mňa garantom, ktorý by ma presvedčil, že ma budú reálne zastupovať.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 26, 2019 19:20 ~Zmazané: April 26, 2019 22:00
... este mam v zivej pamati aka bola "verejna diskusia" o dohode TTIP... cista facka transparentnosti
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 26, 2019 18:49 ~Zmazané: April 27, 2019 08:35
Z pasce sa treba vyslobodiť i za cenu, že to bude moc bolieť ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 27, 2019 08:34
Ekonomicky by zruinovali každú menšiu krajinu, ktorá by si dovolila EU opustiť individuálne, majú na to všetky páky. Pozrite ako sa vyvíja Brexit a pritom GB je úplne iný level ako Slovensko. To už v podstate nie je ani o politike, ale len o ekonomike a nandárodné štruktúry si potrebujú uchovať svoje rozdelenie teritória a formy zdaňovania ziskov.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 27, 2019 09:37
Peter Baňas uhol pohľadu. Dať prednosť slobode a prechodnej biede, alebo pohodlnosti a plnému žalúdku. Opýtajte sa divo žijúcich zvierat, či im je lepšie žiť slobodne ale i ťažšie v lese, alebo bez starosti o zradlo v klietke v ZOO
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 27, 2019 10:52
Peter Beňo Zvieratá sa správajú v mnohom oveľa logickejšie ako ľudia, lebo sú ohrozenejšie a chránia vlastný druh. Človek nad sebou nemá predátora a tak si zvieracie inštinkty, ktoré ešte stále v jeho mysli pretrvávajú pretransforomaval práve na vlastný druh. A tak tu máme dve najproblematickejšie ľudské vlastnosti a to chamtivosť a závisť, ktoré vyvárajú v tejto evolučnej epoche väčšinu konfliktov, samozrejme k tomu prispieva aj nevedomosť a náchylnosť menej vzdelaných ľudí podliehať hlúpym teóriám. To nie je len uhol pohľadu, ale zmysel pre realitu. Ano pár ľudí vydrží aj ťažšie obdobie a pochopia, že by to malo zmysel, ale väčšina vyjde do ulíc a povalí vládu, ktorá by tento krok urobila. Samozrejme, že aj vďaka médiám a "dílerom" liberálnej demokracie, ktorých je u nás pravdepodobne neúrekom. Ľudská spoločnosť je nesmierne zložitý systém, ktorý sa aj dnes mnohí pokúšajú "ovládať" vo svoj prospech , ale v konečnom dôsledku tým spôsobujú lenˇnové konflikty. Mnohým ľuďom dnes chýba prirodzenosť a morálka, lebo ustúpili ekonomike a ňou ovládanej politike.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 27, 2019 13:48
súhlas
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 27, 2019 19:05
Peter Baňas Múdre slová .Vinikajúci komentár.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 26, 2019 18:02 ~Zmazané: April 26, 2019 19:33
Ja som zatiaľ nezaregistroval vôbec nič, čo by sa dalo nazvať zmysluplnou predvolebnou kampaňou. Tie kadejaké nič nehovoriace výzvy, snažiace sa presvedčiť, že nie je žiadúce poliezť trápnu 13 %-nú účasť v predošlých voľbách, sa predsa nedá nazvať predvolebnou kampaňou. Presviedčanie, že voľáke nové železničné vagóny, alebo pár km máme len vďaka EU, sú viac než trápne. Možno, keby sme nemuseli platiť do EU a lepšie si strážili vlastné financie, nie "museli" minúť eurofondy, mohlo toho byť aj viac.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 26, 2019 17:41 ~Zmazané: April 26, 2019 20:18
A preto budem z trucu voliť do europarlamentu kotlebovcov, nech sa Brusel trápi aj s nimi.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 26, 2019 16:09 ~Zmazané: April 27, 2019 08:35
Eu je byrokratický kolos šitý na mieru hlavne pre nadnárodné ekonomické subjekty. Namiesto toho aby sa postupne zbližovala sociálna politika, mzdy a životná uroveň, tak sa nekoncepčnými opatreniami spôsobujúcimi v mnohých oblastiach diskrimináciu iba prebudil nový nacionalizmus. A pritom sa to postupnými rozumnými a kompromisnými krokmi dalo doviesť až na úroveň funkčnej konfederácie, len nie hneď a nie tak ako si to bohatá elita všetko predstavuje, aby to vyhovovalo len jej profitu. Teraz to je len čistá "lotéria" čo sa z EU ďalej vyvinie.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 26, 2019 14:41 ~Zmazané: April 27, 2019 09:24
pán Chmelár, viem, že moja otázka sa netýka tejto témy, ale aký máte názor na návštevu Pelegriniho v Amerike a jeho stretnutie s Trumpom?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 26, 2019 20:13 ~Zmazané: April 27, 2019 09:24
Len Miros moj nazor.... pozvanie na koberec za odmietnutie americkych zakladni!!!!! Nebyt p. Chmelara, verejnost sa asi ani nedozvie, co na nas Lajcak chysta!!!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 27, 2019 08:52 ~Zmazané: April 29, 2019 04:49
Pele dostane od Trampa kapky a príde nám povedať ako nás USA chcú chrániť pred tým zlým Ruskom. A to všetko zadarmo. Lebo USA sú moc bohatá krajina tak doláre len tak rozhadzujú. Ich láska k Slovensku je nekonečná. Treba sa im už dopredu poďakovať za tieto dary.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 27, 2019 18:56 ~Zmazané: April 29, 2019 04:49
Jozef Beluský Dobrý komentár.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 27, 2019 18:58 ~Zmazané: April 29, 2019 04:49
Katarina Drinkova Dobrý názor.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 26, 2019 13:23 ~Zmazané: April 28, 2019 06:00
Treba si uvedomit, ze media tu nikdy neboli pre ludi resp. Pre dobro ludi. Takze mediam nemozno verit ani ich obvinovat z neinformovanosti obcanov. Hold informacie ci vedomosti, alebo prehlad si musime udrziavat a ziskavat sami! Bohuzial to nerobime, lebo system nas dokonale zamestna inymi cinnostami aby nas náhodou neosvietilo. Ostava uz len otazka na naseho dobrodinca pana Chmelara ktory prehlad ma, ze koho do toho bajneho Bruselu zvolit.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 26, 2019 13:15 ~Zmazané: April 26, 2019 18:00
Samozrejme, práve to, čo ste napísali v poslednej vete, je cieľom debaty - teda podpora korporácií, bánk a sociálneho inžinierstva v budúcom totalitnom superštáte. Keby to bolo inak, už dávno by existovali diskusie, hľadali by sa a realizovali životaschopné riešenia. No na takéto niečo sa môžme naozaj vykašľať. Ale môžme sa pokúsiť úniu preformátovať od základu, vytrhnúť opraty z rúk totalitným globalistickým šialencom a vybudovať nové európske spoločenstvo, ktoré rešpektuje štáty a národy. Toto je veľká vízia, za ktorú má zmysel bojovať.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: April 26, 2019 13:14 ~Zmazané: April 26, 2019 20:18
Referendum je neplatne ak sa ho nezucastni menej ako polovica opravnenych volicov ale pre nich do funkcii staci aj 10%
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem