blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1794
Blbcov v monitoringu
7388
Registrovaných používateľov
226
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 18:36 ~Zmazané: March 11, 2019 07:31
Strasne, to ze smrt je sucastou zivota si uvedomuje len malo smrtelnikov, ale takto? Cela rodina? Pan Hrnko, uprimnu sustrast a vam prajem vela sil.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 18:27 ~Zmazané: March 11, 2019 07:31
Nezastavam sa agresii USA ani nepodporujem nenavist voci ruskemu narodu, ale vykreslovat rusky establisment ako obet novej studenej vojny, ktory sa len brani a chce byt s kazdym kamarat, to odmietam. Hybridna vojna voci zapadu je fakt. Krymska agresia, krytie vrahov letu MH 17 ci novickovsky vypad v Britanii... Som za korektne obchodne vztahy s RF, nic viac. Putinovske Rusko nie je nijako hodne nasledovania ci dokonca obdivu. O jeho vnutrostatnych problemoch nehovoriac...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 18:39 ~Zmazané: March 11, 2019 07:31
Zabudli ste na Rusky doping atď.Nezda sa Vam priveľa kauz za kratku dobu zo strany Ruska?Treba počuvať aj druhu stranu.Apropo nemal som pocit z prispevku,žeby ma autor vyzyval k obdivu,alebo nasledovaniu Ruska.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 18:47 ~Zmazané: March 11, 2019 07:31
Matas Lubomir narazate na to, ze su to vymyslene kauzy? Neobvinujem p. Chmelara, ze nabada na obdiv. Obcas mam len pocit nedostatocnej objektivity, ze nie je dost kriticky aj voci ruskej strane. Btw, spolocny obranny pakt EU je podla mna skvela idea.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 18:48 ~Zmazané: March 11, 2019 07:31
Mário Garan hybridna vojna je vzajomna, my vsak pocuvame len o vplyve tej ruskej. Krymska agresia (anexia) bola v rozpore s medzinarodnym pravom, Rusi si vsak nemohli dovolit prist o Krym (Sevastopol), navyse precedens (Kosovo) tu uz bol. Vrahovia MH 17 nie su znami, pozname len vysledky "nezavisleho" vysetrovania zapadu. A nakoniec Skripal. Preco by chceli peed volbami zabit zabudnuteho a neskodneho dvojiteho agenta? Preco novicokom? Preco este zije? Preco prezili traja zo styroch zasiahnutych, ked je to najtoxickejsia substancia na svete? Rusko nie je ziadny ideal hodny nasledovania, co sa tyka vnutornych zalezitosti, ale nemali by sme ho oznacovat ako nepriatela, pretoze nim nie je a neprospieva to vzajomnym vztahom
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 18:51 ~Zmazané: March 11, 2019 07:31
K tomu, co povedal Martin Skrabak, nemam co dodat. Je to dost presne. Nemali by sme Rusko ani idealizovat, ani demonizovat.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 18:54 ~Zmazané: March 11, 2019 07:31
Ale aby boli obchodné vzťahy korektné, tak nesmieme Rusko označovať ako nepriateľa, lebo na čo je to dobré. Tak isto s USA by sme mali mať len korektné obchodné vzťahy, nič viac.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 19:01 ~Zmazané: March 11, 2019 07:31
Takze kauza Skripal je vykonstruovana MI6? Identifikacia agentov GRU je hoax? A let MH17 zostrelili provokateri zo CIA a nie Rusmi zbrojeni separatisti? A porusenie medzinarodneho prava zo strany USA je svinstvo a z ruskej strany iba obhajoba vlastnych zaujmov? No, nikoho teda nedemonizujem, ale ak je toto objektivny postoj...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 19:05 ~Zmazané: March 11, 2019 07:31
Eduard Chmelár prave som pozeral reportaz o Vami publikovanom udajnom rekonstruovani letisk zo strany USA. Vsetci, okrem predstavitelov SNS sa cudovali, ako je mozne, ze odmietame 105 mil. € ktore nam USA "davaju". Samozrejme boli vybrani najproamerickejsi predstavitelia - Galko, Nad, Lajcak... Ja verim, ze vy budete o tejto veci informovat, pretoze Vy ste "prisamvacku" jediny, komu v tejto veci mozem verit. Predstavitelia SNS sa podla mna zlomia (daju kupit?) a Blahu umlcia spolustranici
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 19:10 ~Zmazané: March 11, 2019 07:31
Mário Garan nič nenaznačujem ,konštatujem.Treba čitať aj članky z druhej strany.Som zvyknuty neveriť len oficialnej ideologii vačšinou podsuva to,čo chce aby sme počuli.Krym,okrem obsahu zmluvy pri vystupeni Ukrajiny z SNŠ,historickych faktov je pre Rusko životne dôležite teritorium.Viete si predstaviť,žeby Američania odovzdali svoju zakladňu na svojom kontinente Rusom?Let MH 17, okrem ineho,najvačšiu vinu nesie Ukrajina.Nemala povoliť let nad bojovou zonou.Tych argumentov je veľa,ale nieje na to čas ani vhodna diskusia.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 19:17 ~Zmazané: March 11, 2019 07:31
Mário Garan v kauze Skripal sa natiska otazka, komu to prospelo? Kto by z toho nieco mal? Preco novicok, ked existuju ovela jednoduchsie sposoby? To o lete MH17 nie je jasne, ja netvrdim, ze to neboli Rusi, netvrdim, ze to boli Rusi. Len viem, ze na vysetrovani sa nepodiepali obe strany. Kazde porusenie medzinarodneho prava je zaroven svinstvo aj obhajoba vlastnych zaujmov - medzinarodne pravo sa neporusuje len z pasie, ale na obhajobu zaujmov. Ide skor o to, ze Americania zobrali Srbom Kosovo, lebo tam mali vlastne zaujmy (netotozne s europskymi navyse daleko od Ameriky) )cize vznikol precedens. Rusi tento precedens vyuzili v pripade Krymu. Stale je to vsak porusenie medzinarodneho prava
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 19:20 ~Zmazané: March 11, 2019 07:31
Martin Smire Skrabak : Kde bola tá reportáž? Mňa inak fascinuje tá naivita, s akou si dotyční páni myslia, že USA nám ponúkajú sto miliónov ako charitu, a nie ako podmienku niečoho a vlastnú investíciu, ako to dlhodobo robia. Ibaže by nešlo o naivitu, ale chladnokrvnú manipuláciu s verejnou mienkou.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 19:21 ~Zmazané: March 11, 2019 07:31
Eduard Chmelár Televizne noviny Markiza
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 19:22 ~Zmazané: March 11, 2019 07:31
M. Garancia, ste jednostranne zaslepený. Kto dokázal zostrelenie lietadla Ruskom? Nikto. Nikto ani nezobral na zodpovednosť Rusov, nepodal žaloby, nikto ho neobvinil (ak nerátam noviny, západných trollov, hlupákov), nikto nedokázal vinu Ruska a Rusov pri otrávených Skripala. To, čo si napíšu noviny, je nepodstatné. Info okná a hybridná vojna je na obidvoch stranách, to nevidíte?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 19:22 ~Zmazané: March 11, 2019 07:31
M. Garan.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 19:33 ~Zmazané: March 11, 2019 07:31
Mário Garan, Rusom nikdy nedovolili zúčastniť sa medzinárodného vyšetrovania. Bolo to o nich bez nich, vo všetkých kauzách. Co to znamená?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 20:03 ~Zmazané: March 11, 2019 07:31
Eduard Chmelár http://www.tvnoviny.sk/domace/1958001_sns-chce-odmietnut-100-milionov-dolarov-na-modernizaciu-slovenskych-letisk
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 20:41 ~Zmazané: March 11, 2019 07:31
Mário Garan nesúhlasím.. je to krátkozraký pohľad...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 20:42 ~Zmazané: March 11, 2019 07:31
Ladi Slav podraz na zbytok sveta....pravda je niekde inde....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 21:16 ~Zmazané: March 11, 2019 07:31
Na vojnu (aj hybridnú) vždy treba dvoch. Vždy sa stretnú dva alebo aj viac názorových prúdov. Pokiaľ ide o Ukrajinský konflikt a podiel Ruska na celom scenári tak faktom je že celá diskusia sa zvrtne len na Krym. Pritom už málokto analyzuje príčiny a následky. Koľko Ľudí sa na to pozrie nestranne v čase? Pamätá si niekto obrovské ambície Putina spájať Áziu a EÚ cez obchodné zmluvy a práve Ukrajina mala byť tým mostom medzi Áziou a Európou. V rovnakom čase sa pokúšala Obamova administratíva pretlačiť v EÚ svoju obchodnú zmluvu TTIP. Nemusím byť konšpirátor aby som si vedel predstaviť o akom objeme peňazí sa tu bavíme a teoreticky kto mal záujem rozbiť Ukrajinu a tým pádom aj Putinov plán na obrovský ekonomický progres Ruska. Celý Euromajdan nebol nič iba kulisou pre puč. Podobne veľkých protestov máme po celej Európe kopu a nikto nemal potrebu nákladiakom zrážať policajtov, hádzať zápalné fľaše po ľuďoch či strieľať do davu. Ešte väčším nezmyslom bolo to keď sa Európsky lídri predbiehali rokovať z dočasnou vládou ktorá vznikla krvavým prevratom a úprimne z toho som bol znechutený ešte viac. V tejto situácii už Ruský vplyv na Ukrajine skončil úplne a Ukrajinu doslova anektoval západ. V takejto situácii mal Putin na stole dve možnosti a tou prvou bolo nečinne sa prizerať ako stráca svoje obchodné plány za miliardy, prístav v Sevastopoľe vďaka ktorému presdzujú Rusi svoje záujmy na blízkom východe a samozrejme tu hrala aj možnosť úplného odklonu k NATO a teda aj k priblíženiu rakiet na kúsok od Moskvy. Druhou možnosťou bolo v rozpore z medzinárodným právom zabrať územie Krymu, destabilizovať príhraničné oblasti a asertívnejšie presadzovať svoje záujmy vo svete. Neberte ma ako obhajcu Ruska ja som prvý ktorý tvrdí že záujmy každej krajiny by mali začínať a končiť na území svojej krajiny ale napriek tomu Ruské neschvaľujem aj keď chápem. V tomto prípade reakcie ktorá vyvolala protireakciu. Tá zasa vyvolala ekonomické sankcie a eskalácia napätia pokračuje ďalej. Medzičasom sa prijala obchodná dohoda z Kanadou preto sa aj mnoho firiem presúva resp. mení oficiálne sídlo na Kanadu aby mohli presadiť to čo nemohli v zmluve TTIP, zbrojí sa najviac v histórii čiže zbrojárske koncerny si mydlia ruky a keď sa pozrieme na geopolitickú šachovnicu tak vždy sa treba pozerať kto na tom vyťažil najviac. Nemuseli USA zrobiť puč na Ukrajine ale rozhodne z neho vyťažili maximum a rovnako by sa dali pripomenúť aj udalosti z 11 septembra a následnej invázie. Kto tam zarobil na vojne, na povojnovej obnove krajiny, na ropných kontraktoch a samozrejme kto dnes ovláda tamojšie trhy z produktami. Nie Rusko a ani USA niesu problém. Problémom sú peniaze a skupina tých ktorý sa chce napakovať a takýto ľudia z nevolených štruktúr majú zdroje, financie a aj vládne styky na takej úrovni aby dokázali devastovať a rozdrobovať štáty, ničiť suverenitu národov, prehlbovať etnické či náboženské rozdiely a participovať na konfliktoch ktoré sa rozprúdia všade vo svete. Majú na to prostriedky, mimovládne organizácie, média, rôzne agentúry či iné organizácie ktoré oficiálne hlásajú šírenie demokracie, práva a iných princípov slušnej spoločnosti no v skutočnosti tú spoločnosť iba trieštia a polarizujú do extrému. Aj toto je forma hybridnej vojny a nie len pár samozvaných alternatívnych médii či inej propagandy o ktorej sa už dávno vie.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 21:20 ~Zmazané: March 11, 2019 07:31
Nadka Knaustova pozrel som si pani co sirite na svojom profile. Dakujem za nesuhlas Pre dalsich diskutujucich je zase znakom kritickosti ohybat fakty a ideologicky si vyberat zdroje. Kazdopadne som vdacny tym, ktori argumentuju vecne, aj ked z mojho pohladu stale dost zaujato.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 23:18 ~Zmazané: March 11, 2019 07:31
Eduard Chmelár USA nikdy nerobia nič nezištne.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 11, 2019 03:03 ~Zmazané: March 11, 2019 07:31
Mário Garan ja som myslel ze píšete o Kosove to nebola agresia tam nemá nikto základne lebo by musel vybombardovat Srbsko a odtrhnúť demokraticky Kosovo . Ruska federácia ako naschval ide stále agresívne k hraniciam NATO .Novicok to je iné tam sú nepopierateľne dôkazi ale nikomu ich neukazeme Rusko a hotovo.Lietadlo no z kozmu to videli ale neukážu lebo Rusi kto iný veď ich je veľa a NATO + Európa no veľmi malo skoro máličko a Rusko v skoro všetkých sdelovackach sú agresori celej planéty a tie základne po celom svete no fuj agresor je agresor
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 11, 2019 11:43 ~Zmazané: March 11, 2019 15:02
Mário Garan Veľmi mladý , s povrchným jednostranným, neobjektívnymi myslením.Skúste čerpať informácie aj z iných médií , ako Denník N , SME a pod..Klapky dole a trocha sa rozhliadnite .
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 11, 2019 11:56 ~Zmazané: March 11, 2019 15:02
Ondrej Vaník pane, skuste vecne a odpustite si dristy o klapkach a povrchnosti. Mam za sebou dost politickych diskusii s fundovanymi politologmi v ramci studia, aby ma tu ponizoval nejaky anonym. Tu nie ste na Blahovom profile. Berte si priklad z inych spoludiskutujucich. A inymi zdrojmi mate na mysli hlavnespravy a zemavek? Ci prokremelsky Sputnik? Takze este raz, bud sa vyjadrite k meritu veci alebo na mna nereagujte.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 11, 2019 19:19
Mário Garan Zdá sa , že renomovaný politológovia sú Nagy , Ondrejcsák Hríb a im podobný renomovaný politológovia.Skúste pomenovať aspoň jedného .S takým slovníkom , ako ste vyrukoval , by to mohli byť tak Matovičovci , Sulíkovci a im na roveň postavení.Reagoval som na váš príspevok tak ,ako vidím ja , tie Vaše myšlienkové pochody a Váš názor na spoločensko politické dianie súčasnosti.A ak ste si všimli , bez slova urážky.Možno je to normálne u vás renomovaných politológov.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 11, 2019 19:44
Ondrej Vaník Pane, najprv vas poopravim, ze som napisal fundovani, nie renomovani. Je plno odbornikov, ktorych verejnost nepozna, co neznamena, ze odbornikmi nie su. Ale mozem vas upokojit, ziaden z menovanych to nebol. A ked niekomu napisete, ze ma klapky na ociach a ze ma povrchny pohlad, tak to je kompliment? Je to zhadzovanie nazoru druheho, nic viac nic menej. Opat nic vecneho z vasej strany. Pekny vecer
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 18:05 ~Zmazané: March 10, 2019 21:31
Čo sa týka tejto série na Markíze, rozhodne. Mne sa páčil najviac duel Chmelár/Harabin .
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 17:37 ~Zmazané: March 10, 2019 20:47
Volim pana Chmelara. Drzim palce.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 17:22 ~Zmazané: March 10, 2019 18:32
5 miliónov ľudia a hrnkovy rodiná zomrie je to útok na stat
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 17:21 ~Zmazané: March 10, 2019 20:00
Nesmierne mi je ľúto, hlboká a úprimná sústrasť veľa síl
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 17:07 ~Zmazané: March 11, 2019 11:06
Иан Држа
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 17:02 ~Zmazané: March 10, 2019 17:47
Nepošlú. Smerácky noshled tam nemá čo robiť
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 16:12 ~Zmazané: March 10, 2019 17:47
Pán Chmelár. Ste veľmi múdry a vzdelaný muž. V mnohom súhlasím s vašimi názormi. Ale nechápem prečo sa tak bojíte Kotlebu a jeho politiky. Veď aj on chce len spravodlivosť na Slovensku.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 16:16 ~Zmazané: March 10, 2019 17:47
Jan Abram ...kde ste precital,ze sa boji Kotlebu???,ak by ste naozaj p.Chmelarovi rozumel,tak toto nenapisete!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 15:52 ~Zmazané: March 10, 2019 19:15
Úprimnú sústrasť p. Hrnko,...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 15:14 ~Zmazané: March 10, 2019 17:47
Úprimnú sústrasť všetkým pozostalým
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 15:14 ~Zmazané: March 10, 2019 18:32
Je to také hrozné , že celá rodina ...veľmi mi je ľúto , úprimnú sústrasť..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 12:59 ~Zmazané: March 11, 2019 09:02
ČAPUTOVÁ je horšia ako Daňo a Kotleba, pretože za peknou maskou, sladkymi recami reprezentuje PS - prezlečený SMER ktorého peniaze dostala na kampaň 350 000 od obdivovateľa Fica Štefunka, tiež reprezentuje LGBTI, Gender, Migráciu a AKOŽE boj za "rovnosť" a práva menšín čiže neomarxizmus. Ako povedala Šimkovičová Neomarxisti vymenili kapitál za rod, ale cieľ zostal rovnaký. Zničiť tradičnú rodinu, západnú civilizáciu a vytvoriť totalitnú spoločnosť. Dúfam že p. Chmelár bude lepší kandidát. Tradičné hodnoty na miesto politickej korektnosti. Zdravý rozum na miesto zaplatených prieskumov Čaputovej.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 11, 2019 05:22 ~Zmazané: March 11, 2019 06:46
Camella Decesare boze trepes same bludy. Chod sa dat vysetrit prosim.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 11, 2019 08:14 ~Zmazané: March 11, 2019 09:02
Wow, Americanka a ako dobre po slovensky vie. Toto urcite nieje fakovy profil, nie...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 11:10 ~Zmazané: March 10, 2019 14:07
Pan Chmelar moj kamarát vám tu dal komentár a vy ste ho vymazal a jeho ste zablokoval. V televizii myslim ze to bolo TA3 ste sa obhajoval ze mazete len príspevky v ktorých sú nadávky. To ale neni pravda ja som ten prispevok videl a nic také tam nebolo. Proste mažete ludi ktorí maju iny nazor nez vy aby ste mali krásne príspevky. A pritom ten clovek este mohol byť váš volič lebo vás uznáva. Môžem za seba povedať ze do dnešného dňa som bol rozhodnutý ze idem voliť vás ale už som si to rozmyslel. To co robíte mi príde detinské. Mohli ste s ním diskutovať a nie ho vymazať. Kludne si zablokujte aj mna. Pekný deň prajem
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 09:34 ~Zmazané: March 10, 2019 10:32
František,Ty si takýto cocot
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 09:24 ~Zmazané: March 10, 2019 10:32
Keď ste všetci videli, čo sa od zacčiatku okolo čaputky stvára, mali ste kričať, poukazovať, ruvať sa... pán Chmelár, nechali ste ste sa odsunúť ako malý Edko na piesočku
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 06:37 ~Zmazané: March 10, 2019 08:16
:-D... strasne mi pripominate žabiaka... nemozem si pomôcť
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 07:00 ~Zmazané: March 10, 2019 08:16
To je dosť trápny koment
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 07:07 ~Zmazané: March 10, 2019 08:16
Nadavam mu? Iba som povedal moj nazor..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 06:33 ~Zmazané: March 10, 2019 08:16
Môj tip pre tohoto pána je krásnych 4,2%
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 10, 2019 00:36 ~Zmazané: March 10, 2019 01:34
Hrať prezidentskú 2. ligu nie je zrejme pre docenta a bývalého rektora bohviečo. Tak, na koľko percent si trúfate, dve, alebo tri? Stálo to vôbec za to?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 9, 2019 19:37 ~Zmazané: March 9, 2019 21:09
Perfektna fotka, ako po svatej omsi ..nech vas zehna vsemohuci..idte v mene bozom..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 9, 2019 19:31 ~Zmazané: March 9, 2019 22:35
Musím zopakovať čo platí u p. Chmelára už roky v jeho vystúpeniach - veĺmi vysoký štandard ..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 9, 2019 17:03 ~Zmazané: March 9, 2019 18:15
Nejaké slabé to bolo. Som nestihol začiatok a keď som Ťa prvýkrát počul, už si mal len necelé 4 minúty. Tak mne to prišlo slabé tak celkovo, že málo času. Určite to tu už niekto napísal. Tvoje odpovede už poznám naspamäť, takže to už nemôžem hodnotiť. Ale mal som dojem, že nič podstatné sa Vás moderátor nespýtal. Ten slabý dojem ide hlavne na vrub formátu treba relácie a moderátora.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 9, 2019 15:48 ~Zmazané: March 10, 2019 09:38
Po vcerajsku ovela zaujimavejsia diskusia. Moje skromne zhodnotenie ze pan Krajniak a jeho PPČ program je pekny populizmus, pan Bugar prehlad a serioznosť avsak okrem juhu tazko volitelny. Pan Miklosko stale sniva o idealoch a odkaze neznej revolucie, cize pre mňa dnesny vitaz pan Chmelar. Jedna vec co kazilo celu relaciu bolo skakanie pana Kovačiča do reči plus ten arogantny usmev tak to bolo na grc. Hlavne vtedy ked pan Chmelar hovoril o vojenskych zakladniach tak ten Kovačič mi dvihal tlak. No cele zle.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 9, 2019 18:17 ~Zmazané: March 10, 2019 09:38
Maťo Lapšanský lepšie by som to sám nenapísal
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 9, 2019 18:36 ~Zmazané: March 10, 2019 09:38
..pán Mikloško ako "spoluautor" sníva o "jeho" odkaze..Za tridsať rokov "nepostrehol",že herci v "jeho kuse" hrali niečo celkom iné.. :(
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 9, 2019 15:38 ~Zmazané: March 9, 2019 18:15
S tym Natom ste to riadne pohnojil, vraj samorozpustenie...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 9, 2019 15:41 ~Zmazané: March 9, 2019 18:15
Pavol Soldan čomu ste nerozumeli?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 9, 2019 15:43 ~Zmazané: March 9, 2019 18:15
Ladi Slav najprv rozpustit nato a potom americku cizmu vystrieda nemecka... Genialne vymyslene!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 9, 2019 16:33 ~Zmazané: March 9, 2019 18:15
Pan Soldan, zjavne nerozumiete tomu, co hovorite. Spolicna europska obrana znamena vyssi typ bezpecnosti, pretoze z nej vyplyva automaticka a bezpodmienecna povinnost vojensky chranit nase uzemie, co NATO nedava. Neutralita predpoklada medzinarodnopravnu garanciu velmoci, a tu nam Americania uz oficialne odmietli dat, takze jedinou alternativou by bolo zvysit zbrojenie nie na 2, ale na 5 percent HDP. Prepacte, ale treba aj rozmyslat, nielen utocit.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 9, 2019 17:10 ~Zmazané: March 9, 2019 18:15
Eduard Chmelar tymito recami mi pripominate jedneho co tu bluzni o jadre. Od vas som takuto haluz ozaj necakal, mne to vysvetlovat nemusite,ale diskvsalifikoval ste sa u mna tymto riadne. Skoda pre vas...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 9, 2019 15:27 ~Zmazané: March 9, 2019 22:00
Eduard Chmelár je vobec sanca, ze budete s bojivnickou so zlom v jednej diskusii?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem