blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7343
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 21:29 ~Zmazané: March 7, 2019 16:39
ja vam hlas nedam, nemam rad rusov, ich politiku atd
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 22:56 ~Zmazané: March 7, 2019 16:39
Daj capovanej....ved nalepku uz mas ;)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 7, 2019 06:48 ~Zmazané: March 7, 2019 16:39
Akosi priveľa ľudí zabúda na to, čo sa dialo v druhej svetovej vojne. Ktože to bol, čo nás oslobodil spod nacizmu? Koľko padlých ruských chlapcov u nás leží už na veky? To len na okraj ...každý si pamätá, čo chce...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 7, 2019 15:48 ~Zmazané: March 7, 2019 16:39
Marian Baláži si zapamätajte nebyť rusov tak nikto z nás tu nemudruje. A to je nemenný fakt
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 7, 2019 15:50 ~Zmazané: March 7, 2019 16:39
Rusi vojny nezačínaju, iba ich končia
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 21:24 ~Zmazané: March 6, 2019 23:01
Chmelar, nesiahaš Kotlebovi ani po členki si len komediant a zneuživaš nevedomosť národa.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 21:32 ~Zmazané: March 6, 2019 23:01
Miro Malina to priezvisko je Vaše pravé, lebo Vám sedí.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 21:38 ~Zmazané: March 6, 2019 23:01
Milan F. Ščigulinský A som naň hrdý na rozdiel od Vás. Záleží ako ste to mysleli.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 21:23 ~Zmazané: March 6, 2019 23:01
Lajcak je potkan,,, preč Amerika aj Sevcovic
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 21:27 ~Zmazané: March 6, 2019 23:01
Igi Igorovicenko preč Lajčak!!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 21:06 ~Zmazané: March 7, 2019 09:08
On mal byť sudený Norimberským procesom.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 21:05 ~Zmazané: March 6, 2019 23:01
Škoda, že nekandidujete za prezidenta o 70 rokov skor aby ste ukázali ako sa zachovať voči takému agresorovi ako bolo fašistické Nemecko.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 21:16 ~Zmazané: March 6, 2019 23:01
Tak ako norsky kral. Ako hrdy vlastenec. Pozrite si film Kralov nesuhlas, aby ste pochopili, ze narod sa da zachranit aj inak ako kolaboraciou s tyranom.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 21:21 ~Zmazané: March 6, 2019 23:01
Ako hrdy vlastenec keby zrovnali Bratislavu ako Warsavu by ste si isto nepripadal.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 21:26 ~Zmazané: March 6, 2019 23:01
Stanislav Korman tak áno, pre niekoho je ľahšie s plnými gaťami žobrať o život...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 21:30 ~Zmazané: March 6, 2019 23:01
Áno bola to voľba o ktorej sa dá dlho debatovať. Ja neobhajujem jeho rozhodnutie, len mi je smiešne koľko máme zrazu generálov, pravdaže po vojne.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 21:48 ~Zmazané: March 6, 2019 23:01
Ja nie som generál brigády, ale docent dejín, a o tomto období už pri zbežnom pohľade na Vašu argumentáciu viem máličko viac ako Vy.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 22:02 ~Zmazané: March 6, 2019 23:01
Tak by ma zaujímalo ako dokážete z troch komentárov posúdiť moju úroveň znalosti historie. Tak p. Chmelár, ako by ste sa zachovali keby ste prezidentovali v tom čase, alebo aby to bolo viac alibistické, ako by bolo správne sa zachovať?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 20:57 ~Zmazané: March 7, 2019 22:47
No ale obesili ho Cesi. Tiso zostal, kym Benes zutekal do Anglicka. Cize Benes zdradil Ceskoslovensko. Namiesto Benesa bol za vrlastizradu vsak potrestany Tiso, ako to v klasickom Ceskoslovensku, kde vacsi brat ma vzdy pravdu, bolo.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 21:10 ~Zmazané: March 7, 2019 22:47
Ale prosím Vás. Tiso zostal? Načo by pred vojnou utekal, keď bo fašistický kolaborant? A pred príchodom frontu ušiel ako potkan, ukryl sa v rakúskom kláštore a ani Vatikán ho neochránil, vydal ho Američanom a domov ho privliekil v putách. Jeho žalobcom bol Slovák, Tiso pred súdom neprejavil štipku ľútosti nad obeťami SNP, takto si predstavujete hlavu štátu? Ach... ‍♂️
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 21:15 ~Zmazané: March 7, 2019 22:47
No Benes namiesto branenia Ceskoslovenska zdrhol do Londyna. Tiso ostal doma a musel riesit situaciu v tej tazkej dobe. Vlada CSR bola v exile, co mal robit? Mal sa branit, ked vlada sama zdrhla? Po vojne sa Benes vratil strasne mudry, ze ako sa mal Tiso zachovat. Tiso to mal tazke. Ako by ste konali v tej dobe vy, pan Chmelar? Branili by ste CSR, ktorej vlada zdrhla do exilu? Branili by ste SR proti presile a vyzabijali tym Slovakov? Vsak povedzte.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 21:15 ~Zmazané: March 7, 2019 22:47
Eduard Chmelár krasne ste to napísali ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 21:43 ~Zmazané: March 7, 2019 22:47
Eduard Chmelár presne tak pan Chmelar .......zial Slovač sa na to pozera inak ...a Kotlebovci ich v tom len utvrdzuju ...smutne ...ze sa to neuci uz na zqkladnej a dôsledne o tom co bolo ...zial mlady teraz vedia len to co im ponuknu rôzne siete
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 21:55 ~Zmazané: March 7, 2019 22:47
Matek Repcik, rozpravate tu myty a baje. Co nam to tu chcete nakecat. S takymito nezmyslami chodte na Kotlebovu a Uhrikovu party, ktori svoju zbabelost a nevedomost skryvaju za vyhovorku, ze nie su historici. Ja historik som, a preto viem, ze bolo iks dalsich moznosti. Napriklad zachovat sa ako norsky kral. Pozrite si film Kralov nesuhlas, aky je rozdiel medzi hrdym vlastencom a fasistickym kolaborantom. Vy si myslite, ze su vsetci sprosti, aby vam zozrali tu slaboduchu vyhovorku ako inak sa vladnut nedalo, len poslat 70 000 ludi do plynu, vyznamenat nacistickych vrahov, ktori vyvrazdovali nase obce a prisahat vernost Hitlerovi do posledneho dychu. Uz fakt stacilo.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 22:42 ~Zmazané: March 7, 2019 22:47
Pán Chmelár, nemôžete nás porovnávať v tomto s Nórskom. Nemci omnoho viac rešpektovali Nórov brali ich skôr seberovnejších ako Slovákov. Bez váhania by vyhladili vzpurných Slovákov ako vzpurných Nórov. V poddradnom národe sa ľahko nahradí vedúca bábka ako v seberovnejšom. To obdobie vojny bolo plné tragických postáv ktoré nás nútia pamätať na to obdobie aby už také v budúcnosti nenastalo. Hitler, Tiso, Horthy a mnoho ďaľších podobných... Mám nimi pohŕdať - Nie, nezaslúžia si aby vo mne vyvolávali pocit nimi pohŕdať a ostať zatvrdnutý.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 7, 2019 00:36 ~Zmazané: March 7, 2019 22:47
Prepacte, budem sa opakovat, ak Vam to stale nie je jasne: masovym vrahom, ktory poslal takmer 70 000 ludi na istu smrt, ktory zradil svoj lud a vyznamenaval nacistickych vrahov, ktory tu pachali najvacsie zverstva... takymto gaunerom pohrdat budem a nebudem viest o tom ziadnu polemiku. Proste ak ste pricetny, musite respektovat nejake fakty, lebo kto ich ignoruje, nie je zatvrdnuty, ale zadubeny. Toto spochybnovanie masovych zlocinov sa uz musi skoncit.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 7, 2019 03:39 ~Zmazané: March 7, 2019 07:39
Pan Chmelar k Mons. Tisovy sa vyjadrovat nebudem! To co ste studovali je jedna vec a to co hovoria pamatnici,nie vitazi, je druha vec. Ale osobne je pod Vasu dostojnost aby ste odkazovali kohokolvek na" party" s p. Kotlebom...rozmenene na drobne zachovali ste sa neprofesionalne ale na druhu stranu uprimne,co zial vyvolava pochybnosti o mojom rozhodnuti dat Vam hlas! Lebo dnes ste mozno pod tlakom emocii alebo neviem...povedali aky je vas vztah ku kotlebovcom. To potom vzbudzujem dojem ze nebudete mat problem ani s LGBT, gender politikou a zrejme ani s Istanbulskym dohovorom...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 7, 2019 07:51 ~Zmazané: March 7, 2019 22:47
Eduard Chmelár ano, s Norskom sa nemozeme porovnavat ... Zatial co Nori sa jasne a bezpodmienecne vyrovnali s Quislingom, pricom pojem quislingizmus je dodnes synonimum pre zradu ... my si tu podobne figurky z vojny glorifikujeme. Podla mna problem je, ze sa neviedla odborna diskusia o slovenskom state za byvaleho rezimu a tato tema bola zakazana, nepomohlo tomu ani odstranenie nasho statneho symbolu zo znaku CSSR v 1960 ako symbolu fasistickeho statu a celkove posliapanie slovenskej hrdosti ako prejavu fasizmu ... Treba si vsak uvedomit, ze mozno by stacilo ak by sa Tiso zachoval ako Manerheim vo Finsku ci Horthy v Madarsku, ktory sa Nemecku postavil. napriklad najvacsie deportacie Zidov z Madarska boli uz po zosadeni a internovani Horthyho v Nemecku, dovtedy tomu branil ... stacilo sa len postavit Nemecku. No nespravil to ani ked uz bolo jasne, ze voju prehraju. Odsudeny by bola tak ci onak ... ale dnes by sme sa na neho inak pozerali.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 7, 2019 09:02 ~Zmazané: March 7, 2019 22:47
Štefan Ondrejó Ale nemôžte obhajovať ľudí,ktorí napáchali toľko zla.Musím sa zachovať čestne v mieri aj vo vojne.Udávať a vraždiť ľudí z nenávisti,vlastného prospechu a hoci zo strachu ? Keby boli všetci ľudia takí,tak potom čo? Aj teraz Islamský štát terorizuje svet a súhlasíme s tým? Nemusím so zlom pohrdať, ako Vy hovoríte,ale určite ho nebudem obhajovať.Tiso bol katolícky kňaz ,preto je jeho vina väčšia.Kristus zomrel za svoje ovečky. Tak učí katolícka cirkev.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 7, 2019 09:25 ~Zmazané: March 7, 2019 16:39
Eduard Chmelár ste historik? žiaľ, vyštudovaný v totalitnej dobe a z ich učebníc-skreslených a cielene deformovaných, tu nejde len o prezidenta Slovenského štátu ,myslím v čase II.svetovej vojny,ale keď sledujem aj vašu kampaň-točíte podľa toho čo je ,,populárne,, vy sa sice dušujete,že nemeníte svoje názory,ale vlastne vtedy sa priznávate-tými to tvrdeniami,,,a prosím uveďte v kde je uvedený pán prezident-v rokoch 1939-1945 ako vojnový zločinec??? mimo Českých,,,ktorí ušli do Londýna ,,prečkať,, vojnu,atď,atď,
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 7, 2019 09:54 ~Zmazané: March 7, 2019 16:39
Ján Komiňák máte pravdu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 7, 2019 10:36 ~Zmazané: March 7, 2019 22:47
Je samozrejmé že v žiadnom prípade sa rôzny vojnový zločinci nemôžu glorifikovať (ani Tiso). Bol to človek čo posielal ľudí na smrť - aby sa mohli arizovať majetky pre svojich ľudí a aby mohol stúpať v očiach svojho šéfa Hitlera. Každý vládca má EGO s prioritami ktorými sa riadi a riadi svoj národ. Ja ako kresťan nehaním Judáša, ktorý spravil to čo spravil... Keby nezradil Ježiša tak by ho nepopravili a Ježiš by nemohol poraziť smrť. A to by už nebolo kresťanstvo... Byť kresťan a riadiť sa hodnotami sú diametrálne rozdielne veci.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 7, 2019 14:10 ~Zmazané: March 7, 2019 22:47
Mali by sme zaviest pocestene prislovie "lže, jako když Tis-ne"
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 7, 2019 16:10 ~Zmazané: March 7, 2019 22:47
Pan Eduard Chmelár, si zistite, preco Tiso vyznamenaval nacistov... Aby zachranil Slovakov. Keby ich nevyznamenal, Nemci by povrazdili Slovakov v pomste. Pan Chmelar, vy nediskutujete? Vsimol som si, ze mate zly geopoliticky usudok. Preto ma zaujima, co by ste robili na mieste Tisa.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 7, 2019 16:27 ~Zmazané: March 7, 2019 22:47
Prosim Vas, naposledy Vas upozornujem, prestante klamat o vojnovych zlocincoch. Tiso nas tym zachranil? Uplne vazne? Poculi ste nieco o Ostrom Gruni, Klaku, Kremnicke, Nemeckej, Skycove atd., atd., atd.? Nastudujte si zakladne fakty, nemam dovod diskutovat s clovekom, ktory obhajuje nepricetne postoje, popiera realitu a uraza pamiatku obeti tohto masoveho vraha.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 7, 2019 16:37 ~Zmazané: March 7, 2019 22:47
Eduard Chmelár myslim ze je uplne zbytočné to opakovať ..ludia ktory to nechcu pocuť ....radšej... tomu nikdy neuveria a nepochopia ..žiaľ
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 7, 2019 16:50 ~Zmazané: March 7, 2019 18:04
Eduard Chmelár - sudruh Chmelar, mozes len "snivat" o Presidentovi SVK ... ALE ak by si si precital HISTORIU , bolo jasne ze E. Benes, ktory nenavidel Tisu, lebo mu "rozbil" Republiku , ho nechal OBESIT , napriek velkemu medzinarodnemu protestu ! ... Totj Vsjo !
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 7, 2019 16:57 ~Zmazané: March 7, 2019 18:04
Eduard Chmelár sudruh Chmlar - bola WWII ... a Slovensky Stat mal menej moci ako dnesne SVK v EU ... LOL !
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 7, 2019 17:04 ~Zmazané: March 7, 2019 22:47
Veritas Danubius rovnaký súd obesil aj K.H. Franka, ktorý bol štátny tajomník úradu ríšskeho protektora v BuM ... Aj jeho odsúdenie spochybňujete???
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 7, 2019 17:07 ~Zmazané: March 7, 2019 22:47
Marek Repčík Tiso sa mohol zachovať rovnako ako Horthy či Manerhaim ... Dánsko bolo dokonca priamo okupované Nemcami a koľko Židov deportovali?? Tiso mal na výber ... Mohol sa rozhodnúť inak ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 7, 2019 17:49 ~Zmazané: March 7, 2019 22:47
Roman Harmanovský suhlasim ...aj ked toho Horthyho tiez nebolo dobreho vela .dost s nimi spolupracoval a tiez chodili transporty zo zidmi
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 7, 2019 18:02 ~Zmazané: March 7, 2019 22:47
Otis Lovás transporty začali v máji 1944 ... A wermacht obsadili Maďarsko v marci, v júni sa Horthy snažil zastaviť transporty a začal jednať o kapitulácii Maďarska, v októbri 1944 oznámil koniec vojny pre Maďarov avšak ho Nemci internovali a uveznili ... Áno, nie je síce anjel, no aspoň niečo robil ....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 7, 2019 18:14 ~Zmazané: March 7, 2019 22:47
Štefan Ondrejó Judáša nepopravili ,lebo on sa obesil sám.Zradil Ježiša,ale keby prišiel pod kríž plakať a ľutovať čo spravil,bolo by mu odpustené.Ale on si zúfal,neveril v božie milosrdenstvo.Nebol pokorný.Iba som Vám vysvetlila Bibliu.Tiso neľutoval,takže s kresťanského hľadiska ho nemôžte obhajovať.Je to smutná kapitola našich dejín a nesnažme sa ju obhajovať.Zlo sa ťažko obhajuje.Snažme sa byť lepšími aspoň my!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 7, 2019 21:20 ~Zmazané: March 7, 2019 22:47
Pan Chmelar, Meciar povedal, ze tema Tisa je tabuizovana. https://www.youtube.com/watch?v=K5u2UD4WG-o Vy mu tu idete upozornovat, ale zaco? Vsak normalne diskutujte, netabuizujte tu temu. Podobna situacia, v akej bol Tiso, sa moze zopakovat, myslim vojnovy stav. Myslim si, ze je uplne legitimne sa vas ako kandidata na prezidenta pytat, ako by ste sa zachovali na Tisovom mieste. To bol zlomovy bod v nasej historii, po vojne je kazdy general. Ja Tisa neobhajujem, ja sa zaujimam o tuto problematiku z historickeho hladiska, aby sme sa poucili do buducnosti. Co sa tyka vyznamenania Nemcov, mam dojem, ze Tiso chcel odvratit nemecku pomstu za vznik SNP, aby Nemci nepostrielali slovenských zajatcov a nevypálili mestá. Tu som našiel jeden zdroj: http://www.sho.sk/clanok/1401/svedectva-v-prospech-tisa-ucebnice-umyselne-zatajuju === Do redakcie sme dostali svedectvo pána Jozefa Vrbu, ktorý ešte v roku 1944 osobne hovoril s Dr. Tisom. Citujeme z jeho písomného svedectva: „Koncom novembra alebo začiatkom decembra 1944, počas mojej návštevy, sa ma prezident Dr. Jozef Tiso pýtal, čo nového vonku medzi ľuďmi, aká je nálada, zmýšľanie ľudí a pod. Povedal som mu, že niektorí ľudia mu zazlievajú, že v Banskej Bystrici po sv. omši vyznamenával esesákov. Obšírne odpovedal v tomto zmysle: Za zavraždenie nemeckých generálov mali byť zbombardované a vypálené tri mestá, ktoré boli ohniskom povstania - Zvolen, Banská Bystrica a Brezno, a hneď malo byť zastrelených tristo ľudí, ktorých Nemci mali v rukách. Generála Höffleho som dlho žiadal a prosil, aby to neurobil. Odôvodňoval som to nevinou mnohých ľudí, ktorých do povstania zatiahla komunistická a benešovská propaganda, iní sa tam dostali mobilizáciou, ktorú na povstaleckom území nariadili pod hrozbou smrti, alebo tak, že ich povolali na manévre. Konečne s Božou pomocou sa mi podarilo prehovoriť generála Höffleho. Prisľúbil upustiť od odplaty s podmienkou, že vyznamenám istý počet určených nemeckých vojakov. Prezident Dr. Tiso mi veľmi vážne povedal, že ďakuje Pánu Bohu, lebo tými pár plieškami umožnil zachrániť pred bombardovaním a zničením Zvolen, Banskú Bystricu a Brezno, tristo ľudí pred zastrelením a pätnásťtisíc povstalcov pred transportom do Nemecka. Kto vie, čo by tam s nimi boli urobili. === Pán Eduard Chmelár, ste docent histórie, tak by ste mohli prejaviť trochu empatie voči lajkom, ktorí hľadajú historickú pravdu. Vždy som vás považoval za človeka, ktorý je ochotný diskutovať, nie odbíjať ľudí hľadajúcich pravdu. Tabuizovaním tejto témy veci nepomôžete. Mali by ste byť v tejto téme viacej otvorený a ústretový.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 7, 2019 22:01 ~Zmazané: March 7, 2019 22:47
Marek Repčík na tisovom mieste by som nevyhlasoval zida za nepriateľa slovákov ... nevyznamenaval by som fasistov ... nekolaboroval by som s hitlerom ... a voľ nebyť ako byť otrokom ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 20:54 ~Zmazané: March 7, 2019 16:39
Juraj Meliš máte pravdu,aj preto ho voliť nebudeme,máme iny názor na Dr.Tisa, ktorý nebol vojnový zločinec.Treba si prečítať viacej literatúry o Dr .Tisovi,napr.Zamlčaná pravda o Slovensku.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 20:50 ~Zmazané: March 6, 2019 21:37
Pan Lajčak už držte hubu. Lebo čo vypustite z ust to poškodenie mena Slovenská apotom si myslia v Rusku že všetci sme tu taky ako vy na hlavu i s tým maďarom. Toto nie su 80 roky ale 2020 roky a to vy vystavujete narod nebezpečnym hram. To vám sa Nato vyhraža zaveskami totot je totalita teraz.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 20:50 ~Zmazané: March 6, 2019 21:37
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 20:46 ~Zmazané: March 7, 2019 16:39
Uz v16 storoci zacali prepisovat dejiny tak vznikla historia aj letopocet nam zmenili Peter Velky teraz by bol rok 7527 Srbi ho pouzivaju
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 20:32 ~Zmazané: March 6, 2019 21:37
a to by chcela byť vrchnou veliteľkou ozbrojených síl,medzi inými......ako keď sa v týchto veciach bude len radiť? ideme voliť prezidenta,prezidentku,nie ich poradcov predsda.....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 7, 2019 04:44
Róbert Čerňanský aj ženy sú na veliteľských postoch . Ale o zbrojení rozhodujú skôr ,, kapitáni"
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 7, 2019 08:43
Rado Sipos o to vôbec neide, že je to žena s tým nemám problém. Problém z toho robia niektoré kruhy ľudí ktorí si myslia, že keď niekto nevidí v pani Čaputovej svetlú budúcnosť, tak nie je neschopnosťou v istých smeroch spektra ktorý by by, ako hlava štátu, mala pokryť, aspoň čiastočne. Ja sa skôr pýtam ako je to vôbec možné, že kandidát môže odstúpiť. Takáto možnosť by vôbec nemala existovať, práve pre tie kšefty s hlasmi, ktorými sme svedkami pri kazdých voľbách. Druhávec, ak niekto nemá dostatočné predpoklady na tento post, nech sa oň neuchádza. My absolútne netušíme koho si ona vyberie za radcu v danej téme, absplútne netušíme kto sú tí ľudia, na koho sú napojení, v záujme koho dajú redu prezidentovi/ke. Ako je to možné, že osoba ktorá nemá prehľad v danej problematike môže byť kandidátkou na tento post? Byť za sympaťáčku je jedna vec, ale vedieť to robiť je druhá. Slovák je už raz taký , že menej rozmýšľa a viac sa riadi tým kto mu príde sympatický a kto naňho urobí dojem. Tu si dovolím zacitovať text pána Chmelára, kde pri všetkej úcte, napísal "keby dnes kandidoval na prezidenta Sagan, tak to vyhraje bez kampane" a to je ten obraz o voličovi ako takom ktorý je jadrom problému a vďaka čomu sa do politiky dostávajú sľubotechny ktoré pomocou siete svojich papalášskych kamarátov, ktorí ich čiastočne financujú, rozbehnú biznis na čapovanie eurofondov. O nič iné im neide, o nijakú prosperitu ľudu o nijakú prosperitu krajiny, ide im o prachsprostý biznis s veľkými peniazmi.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 20:25 ~Zmazané: March 7, 2019 07:39
Šefčovič zapredá Slovensko aj pre NATO aj pre EÚ tým, že nás bude tlačiť do jadra EÚ, veď tam je už ako doma. Rada by som vidieť zoznam jeho aktivít v rámci jeho PRÁCE v EÚ, s čím vystupoval, čo zastával a čo preferoval.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 20:54 ~Zmazané: March 7, 2019 07:39
Áno, či Čaputova či Šefcovic jedna krvná skupina v otázke zahraničnej politiky, sú to servilni lokaji USA, sú horší ako nádor.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 20:55 ~Zmazané: March 7, 2019 07:39
Ján Kilík Aj spolu s Kiskom, Sorosovci, preto ju podporuje.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 21:14 ~Zmazané: March 7, 2019 07:39
Maria Migasova mal riadiť energetiku. Ale neuriadil Nordstream 2. A nechal SR v riziku, že Rusi kvôli Ukrajine vypnú plyn aj nám..... Je to slaboch. Tak isto ako Lajčak. Slaboch. Vyjednávať, vyjednávať... A výsledok v prdeli. Co dosiahol Lajčak na Balkáne? Veľké kulové!!!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 21:16 ~Zmazané: March 7, 2019 07:39
Peter Žiara Skôr by som oboch nazvala KARIERISTI bez chrbtovej kosti.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 22:59 ~Zmazané: March 7, 2019 07:39
MARIA MATE PRAVDU A ESTE BEZ ZDRAVEHO ROZUMU, SVEDOMIA, NEVIM CI IM NEVADI, ZE VACSINA SLOVAKOV JE PROTI ZAPREDANIU NASHO STATU, ASI NEMAJU ANI OCI ANI USI!!!! A SEFCOVIC JE KOLABORANT SLUZOBNICEK EU, POCAS NASHO PREDSEDNICTVA SLUBOVAL, ZE SPRAVI VSETKO PRETO ABY SME MALI LACNEJSIU ELEKTRINU LEBO JU MAME NAJDRAHSIU V CELEJ EU !!!!! A CO S
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 23:05 ~Zmazané: March 7, 2019 07:39
A CO SPRAVIL ???!!??!??? NIC LEN FLOSNE SLUBY AKO TERAZ V PREZIDENSKEJ KAMPANE LAJCAK, SEFCOVIC, MINISTER A OSTATNI VLASTIZRADCOVIA VO VLASTNOM ZAUJME ODIDTE A DAJTE NAM KONECNE POKOJ!!!!!!!!!!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 7, 2019 14:18
Maria Migasova aj ja. A všetkých europoslancov, čo tam robili, keď sme sa dostali až na hranicu zničenia.... Nadrzovku sa ešte derú späť na kandidátkach. Prachy sú prachy a koryto si nepustia. Paška a Blaha sú asi jediní, čo sa bijú za Slovensko !!!!!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 7, 2019 14:22
Peter Žiara ale áno dosiahol....nenávidia ho.....škodcu...vraj sa choval ako diktátor. Presne to robí aj zo Slovenskom. ,,Ja som rozhodol vy zaprdenci na zaprdenom Slovensku. "
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 20:19 ~Zmazané: March 6, 2019 21:37
Obaja maju za nechtami a musia jeden druheho branit.Oni su len dvaja- nas je viac a preto smelo hajme svoje záujmy!!!!!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 19:32 ~Zmazané: March 7, 2019 05:15
Mali sme tu Rusov,ale vtedy ste taktne mlčali,lebo ste mali plné gate. Teraz sa môže,tak nesúhlasíte. Myslím si,že je to úplne čo chceme alebo chcete,iní rozhodnú a možno už rozhodli! Tie naše silácke reči,sú len nič neriešacie prdy do vetra....Bohužiaľ.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 19:38 ~Zmazané: March 7, 2019 05:15
vy ste co urobili vtedy?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 19:41 ~Zmazané: March 7, 2019 05:15
Johan B. Gwin . Vážený pane,držal som hubu a držím ju aj teraz a žijem si svoj život. Ale pod svoj názor si napíšem svoje meno,zrejme na rozdiel od Vás. Ak som sa zmýlil,tak sa Vám hlboko ospravedlňujem.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 19:45 ~Zmazané: March 7, 2019 05:15
Rusov tu nemáme 30 rokov , koľko mal vtedy pán Chmelár ? Sedemnásť?!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 20:02 ~Zmazané: March 7, 2019 05:15
No a v tom je medzi nami rozdiel. Mal som 17 a pytal som sa v Literarnom tyzdenniku pol roka pred revoluciou, kedy uzname, ze Dubcek mal pravdu, ked to uznal aj Gorbacov. Mal som 18 a stal som na revolucnej tribune v Pezinku, z ktorej som ziadal odchod sovietskych vojsk. A Vy ste drzali hubu vtedy, drzite ju teraz, osocujete ludi, ktorych nepoznate a neodvazujete sa to robit ani s vlastnou tvarou... Hla, ake typicke: "hrdina" nasich dni...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 20:17 ~Zmazané: March 7, 2019 05:15
Juraj Kleman nuz verte ze ja som si dovolil podstatne viac otvorit usta predtym ako teraz, a mna uz tzv. demokrati za upozornenie na porusovanie zakona pripravili o pracu, tak radsej si davam pozor, ale kto chce ten si ma najde .... kazdopadne, ak chcete v tom case 17. rocneho chalana krtitizovat zato, ze sa napr,. neupalil, alebo nehadzal vajicka na prveho maja na tribunu, najprv by ste sa mali kuknut do zrkadla a spytat sa ci mate na to pravo?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 20:18 ~Zmazané: March 7, 2019 05:15
Juraj Kleman inak z Vasho profilu sa neda vycitat o nic viac ako z mojho, tak ked vam ide o to volajte ma napr. Jozko Mrkvicka, to moze a nemusi byt tak realne meno ako Vase ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 20:22 ~Zmazané: March 7, 2019 05:15
Nechcel som,aby ste to brali ako osočovanie,za to sa vám ospravedlňujem. To je všetko čo mám nateraz k tomuto obrovskému problému. V našej krajine je omnoho viacej pálivejších problémov,ako NATO a jeho prítomnosť u nás. Naša krajina vstúpila do NATO, ak sa nemýlim. Takkže nám z toho vyplývajú mnohé výhody ,ale aj isté povinnosti. Pán Chmelár, nechcem sa Vám zalieCať,nič z toho nemám,rád si prečítam vaše pohľady na veci o ktorých píšete,dokonca som vašu kandidatúru podporil svojim podpisom vlani v lete v Košiciach na pešej zóne,aj ste tam bol osobne prítomní,ale triezvo pozerám na vašu možnosť uspieť vo voľbách na post prezidenta. Vaše víťazstvo je dosť nepravdepodobné. Ak nepotrebujete podporu takého občana,ako som ja,stačí napísať. Nepôjdem voliť. Politici nášho štátu majú záujem o občana len v čase volieb. Ešte jedno,zdravie svojich dvoch synov a manželky nevymením za verejné uznanie. Taký frajer niesom. Som podľa vás asi slaboch,ale nestojím o popularitu,akú získali vlani dve slovenské rodiny,kde sa rodič musel dívať do hrobu svojich detí!!! Za takúto odvahu vám veľmi pekne ďakujem! S úctou Juraj Kleman,váš občasný čitateľ.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 20:24 ~Zmazané: March 7, 2019 05:15
Milý Jožko Mrkvička,ďakujem za odpoveď.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 20:51 ~Zmazané: March 7, 2019 05:15
Juraj Kleman v pohode .. ja nie som urazlivy typ, a dufam ze som Vas tiez neurazil
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 21:48 ~Zmazané: March 7, 2019 05:15
Eduard Chmelár to co vravite o tych zakladniach aj mna hneva a som proti tomu. No spominate tu aj Gorbacova. A ja vravim s plnou vaznostou, ze Gorbacov a jeho prestrojka boli koniec socialistickeho tabora a tak umoznili zapadu i USA sa roztahovat po svete. A dovolim si povedat, ze ti migranti nezacali len tak prudit do Europy. Aj toto by som pripisala na vrub USA, ich politiky. Pozrite si mnohe videa na youtube, co pripravovali a co maju za usami. A uz sa vobec necudujem Velkej Britanii, ze chce vystupit z EU.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 19:20 ~Zmazané: March 6, 2019 20:18
Pán Chmelár, čo sa tak hanobne navážate do sovietov?! Cit.: - "...sa správa ako sovietske politbyro..., vyškolený v sovietskom štýle..." Prosím vás, čo tak zamyslieť sa nad tým, či by pre nás nebolo dobré práve to, keby sa politici u nás správali ako sovieti - teda ako politici "Ruskej federácie? ---- Asi sa vám páči americká politická škola a rovnako tak aj americké politické jednanie a ich medinárodná politika. V podstate mi je jasné, že smerovanie k dobrým vzťahom k RF je vám cudzie a už teraz si nedovolíte otvorene vystupovať proti politike západu. Áno, hovoríte, že tu nebude ani jeden americký vojak a ani len ich náboj. Od koho ste odpozerali túto odvážnu politiku? ...No bavím sa..., lebo doteraz - do volieb, som od vás nepočul ani len zamravčanie na tému NATO. Lenže teraz to frčí, tak prečo sa nepriživiť, že? S ktorými politikmi by ste chceli bojovať za zrušenie členstva v NATO? S tými, ktorí to otvorene aj v parlamente hovoria už roky, a ktorých vy otvorene neznášate bez ohľadu na ich otvorenosť v otázke zbrojenia a členstva v NATO? No to by teda dopadlo...! Nie ste ani len dobrý diplomat, takže... mohli by ste byť aspoň úprimný a čestný.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 14:02 ~Zmazané: March 6, 2019 14:38
Účastníci schôdze B9 v Košiciach jednomyseľne schválili americkú a kanadskú vojenskú prítomnosť v Európe a sľúbili, že minú aspoň dve percentá HDP na obranu. Americká strana už skôr deklarovala, že zafinancuje modernizáciu vojenských letísk na Sliači a v Kuchyni, ak Slovensko pristúpi na podpísanie dohody o obrannej spolupráci s USA. Ruský prezident Vladimír Putin zareagoval na rozhodnutie USA odstúpiť od Zmluvy o likvidácii rakiet stredného a kratšieho doletu tým, že nariadil vývoj nových striel stredného doletu, zdôraznil však, že Rusko ich vo svojej európskej časti ani inde nerozmiestni, pokým tak neurobia aj Spojené štáty. Ak by Washington po odstúpení od dohody INF umiestnil ďalšie rakety v Európe, Rusko by reagovalo recipročne, pričom tie európske krajiny, ktoré by súhlasili s americkými strelami na svojom území, by boli ohrozené ruským útokom. K súhlasu s rozmiestnením základní na území Slovenska je potrebný aj spoľahlivý prezident. A nikto nepochybuje, že Zuzana Čaputová, ale aj Maroš Šefčovič by bez najmenšieho odporu takéto základne schválili a vystavili všetkých obyvateľov odvetnému úderu zo strany Ruska. Naopak, nočnou morou pre USA by bolo, ak by sa prezidentom stal Harabin, ktorý už v roku 1999 ako predseda najvyššieho súdu navštívil pred bombardovaním Juhosláviu a v srbskej televízii odsúdil americkú agresiu. Harabin okrem USA vytočil do nepríčetna aj Turecko a Izrael, keď napriek nesúhlasu ministra zahraničia Kubiša zakomponoval do trestného poriadku, že holokaust nie je len židovský ale aj arménsky a zvýšil spodnú sadzbu za jeho popieranie, čo poslanci odhlasovali bez toho, aby si prečítali, že novela obsahuje aj pasáž s medzinárodnými dôsledkami. Arménsko mu za tento svetový precedens udelilo najvyššie štátne vyznamenanie. USA sa už dlhšiu dobu snažia na Slovensku ovplyvňovať verejnú mienku vo svoj prospech. Dôraz kladú na prácu s mládežou, no výsledky práce, ktorú odvádzajú nimi platené mimovládky sa dostavia až v nasledujúcich rokoch. Základne však potrebujú rozmiestniť už teraz. Je preto namieste obava z ovplyvňovania volieb, aby sa na čelo štátu dostala pre nich vhodná osoba. Antivírusová ochrana počítačov štátnych úradov, alebo akýkoľvek softvér, ktorý má pôvod v spoločnosti spolupracujúcej s americkou CIA, ale aj hocijakou inou tajnou službou preto vzbudzuje nedôveru. Ak mohli totiž ruskí hackeri ovplyvniť voľby v USA, tak o to skôr ich môže ovplyvniť legálne nainštalovaný softvér v počítačoch sčítavajúcich hlasy z okresných komisií. Tých 52% pre Čaputovú tak môže byť práve predpríprava verejnosti na inak šokujúci výsledok. Veď vyhrala tá, čo už v prieskumoch mala viac, ako všetci ostatní dokopy, takže nič podozrivé sa nestalo. V najhoršom prípade sa môžeme ešte dožiť situácie z Venezuely, kde USA a ich spojenci rovno uznajú za prezidenta nejakého opozičného lídra s 5% podporou. Tomáš Novák https://www.hlavnespravy.sk/je-caputovej-52-predpriprava-verejnosti-na-zmanipulovany-volebny-vysledok/1686414 http://dennikpolitika.sk/archiv/60278?fbclid=IwAR2GsUyfygqDYZPnVU2a1_jfGpC2Eejg2Z7DtxZs_ozieEfLX8E5z_J_kZ0
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 13:42 ~Zmazané: March 6, 2019 15:20
Michal Palchak
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 12:55 ~Zmazané: March 6, 2019 14:03
Prepáč, pre mňa budúcim prezidentom SR je JUDr. Harabin. JUDr. Štefan Harabin je predsa zárukou tradícií Slovenska, zároveň zárukou zhojenia práva a spravodlivosti.pre všetkých občanov SR, vlastenci volia JUDr. Harabina Hrdo a vlastenecky si stojíme za JUDr. Harabinom
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 12:17 ~Zmazané: March 6, 2019 15:20
Harabin na hrad.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 12:15 ~Zmazané: March 6, 2019 14:03
Solídny politológ...škoda,ze má tak málo percent...inak by som ho volila tiež...jeden múdry, inteligentný muz
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 11:25 ~Zmazané: March 6, 2019 15:20
No, zbohom
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 10:13 ~Zmazané: March 6, 2019 13:21
Jan Varga Ty si dobre vytretý.A mal by si zainvestovať do tabletiek na hlavu,iked takým ako ty,už nieje pomoci.A takémuto dilinovi dajú vôbec aj občiansky a pustia ho volit
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 09:17 ~Zmazané: March 6, 2019 12:00
Tu niet čo riešiť, jednoznačná voľba p. CHMELAR
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 09:14 ~Zmazané: March 6, 2019 14:03
Budeme pozerať.Tešíme sa na Vás! Všetko dobré a úspech vo voľbách prajem!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: March 6, 2019 09:06 ~Zmazané: March 6, 2019 15:20
Dano vsetko vysvetli vo videach to co je zac ?? v Humennom to zije , Martin Dano, Pavol Vass ‍♂️
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem