blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7343
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 16:52 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Perfektné!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 16:22 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Konečne niekto napísal aj článok, ktorý verne opisuje udalosti a postoje ľudí tej doby. Bolo by dobré keby RTVS dávala z tohto obdobia dokumentárne snímky a relácie, aby sa videlo kto je kto.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 15:17 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Clanok na 100%,,,Len ludia este nezmudreli... stale nam vladnu Komunisti...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 14:35 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Je pozitívne pre nás všetkých,ktorí si zachovali zdravý rozum a triezvy pohľad na svet,že je takýto človek aj medzi kandidátmi na prezidenta! Pán Eduard Chmelár, ste jasná voľba!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 13:32 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
Suhlasim. Navrh novely zakona o VS uz davno mal byt v parlamente predlozeny opoziciou. Mal by sa riesit cely system ako taky, nie jeden clovek. Budme fer a rovnaky meter majme na vsetkych.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 14:30 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
Zuzana Pápayová ak narazate na to, ze to mali navrhnut v prvom rade SNS uz davno, tak s vami suhlasim. Ale ak chcela opozicia riesit Dankovu rigorozku, tak okrem navrhu na odvolanie mala navrhnut aj novelu zakona o VS.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 15:19 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
Maťa Lauf Hans prečo práve opozíciou a nie aj koalíciou?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 13:01 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
Presne som to isté popisoval, ale nie tak obsirne, ako vy pan Chmelar, bol som vyhlásený za blbca, žiaľ a v tomto pripadne to je dotyčný, čo to napísal. Vadí mi chovanie jednotlivcov, ktorí idú stadovite ako barani a nerozmysľajú. Sú cool. Teraz fakt mi nejde o Danka, nech si tú kašu zje akú si navaril. Systém je zlý. Vadí mi úroveň VŠ všeobecne , čo za sociku si držalo aspoň nejakú úroveň .
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 10:46 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
Hrôza, ako sa získavajú akademické tituly. A ako je to s lekármi?, Tento mesiac idem na operáciu očí. Čo humánne profesie? Tam v podstate nejde o život, ale čo taký lekári?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 15:05 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
Môžte byt vpohode, žiadna takáto práca nerozhoduje o kvalite lekára
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 08:44 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
Ja vidim este jeden problem, preco to studenti vzdaju a daju si napisat alebo sami pisu inym prace. Kvalita tych prac. Koncis bakalara, musi byt bakalarska atd. Je to len formalita. Kamarat teraz studuje dialkovo na nemoenovanej VS. Uz sa ho nejaky cas pytam (zo zvedavosti), ze ci uz maju vypisane temy, aby na tom mohol postupne pracovat a napisat kvalitnu pracu. Na jar ju ma odovzdat a este nevie temy, z ktorych by si mohol vybrat. Takze ako to skonci? Bezny student zoberie nejaku tu literaturu. Vypise z toho par odstavcov. Dopise nejake nic nehovoriace vety, pretoze ta tema mu nie je velmi blizka a nema ju podrobnejsie nastudovanu. A bude to. Iny si to da napisat cez tie stranky. Mozno cez tie stranky bude kvalitnejsia, ale nebude to jeho praca. Proste formalita.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 08:28 ~Zmazané: November 19, 2018 12:30
Pan Chmelar, mylite sa. Ploty a mury su dolezite a potrebne. Pozite sa napriklad, ako chrania svoje hranice Izrael, USA, Ceuta, Melilla...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 08:36 ~Zmazané: November 19, 2018 12:30
Ochrania nas v konecnom dosledku asi tak ako ochranili Limes Romanus Rimsku risku pred najazdmi barbarov. Precitajte si moju knihu Rozprava o zjednoteni ludstva z roku 2001, varujem v nej, ze ak nestabilizujeme Afriku, pride den, ked nebudu mat co stratit a pohnu sa na sever. Ten cas je tu, a my stale neriesime problem, iba jeho nasledky. Je to hlupe a kratkozrake. Potrebujeme sa zamerat na to podstatne a tlacit politikov do toho, co nechcu robit, lebo udrziavat obyvatelstvo v strachu je ta najucinnejsia metoda jeho ovladania, nie pomoci.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 08:46 ~Zmazané: November 19, 2018 12:30
Pan Chmelar, samozrejme ze treba stabilizovat Afriku. Je to vsak beh na dlhu trat. Teraz pomozu jedine ploty a mury. Berme si priklad z Madarska. Ked este nemali plot, prudili do Europy hordy migrantov. Potom sa to takmer zastavilo. A pozrite sa na strukturu migrantov z Afriky. Aj ked sa stabilizuje Afrika, vzdy tu budu ludia prichadzajuci za lepsim zivotom. Takze opakujem. Ploty a mury rozhodne ano. Zamyslite sa nad tym prosim dokladnejsie.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 09:21 ~Zmazané: November 19, 2018 12:30
Prosim, nepoucujte ma o tom, co je to dokladnejsie uvazovanie, lebo nepovazujem za nic prvoplanovejsie a primitivnejsie ako plot. Je to vyraz bezradnosti, nie predvidavosti. Vidime, ako to funguje v Amerike, kde Trump torpedoval kvoli biznisu parizsku klimaticku dohodu a ked sa k nemu ruti prva vlna klimatickych utecencov zo strednej Ameriky, stavia obrovsky mur a povolava armadu. Ak si myslite, ze takto to ma vyzerat a toto nas zachrani, tak je to ciste sialenstvo. Svet nemoze prezit, ak bude vyzerat ako nepriatelska vojnova zona s pevnostami.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 09:51 ~Zmazané: November 19, 2018 12:30
Eduard Chmelár... ale, nepoucujte ma???nejako ste nam podrastol v arogancii.Ste neomylný?koncim sa vami.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 10:01 ~Zmazané: November 19, 2018 12:30
Pan Chmelar, a nie je trosku demagogicka z vase strany poznamka, ze ani Rimsku risu plot nezachranil? Ved vtedy mali rimania len minimalnu technologicku prevahu. A navyse utocili hlavne vojaci a nie utecenci. A okrem toho, ako konkretne chcete stabilizovat Afriku, kontinent s 1260000000 obyvatelmi? Ved tam je minimum infrastruktury i priemyslu. A i vojny. Kde chcete vziat peniaze i armady? A ako dlho to bude trvat ? Tu v Europe vznikaju rozne protiimigracne strany, verejna merejna mienka sa posuva proti migrantom i na zapade. Tie ploty napriklad za socializmu fungovali. Dnes je to este tazko predstavitelne, ale pride doba, ked sa tie ploty opat obiavia. Vlastne ved uz sa stavaju. Vase uvahy a knihy , to je len teoreticka rovina. Europa potrebuje okamzite ciny. Inak dopadneme zle. Vid napr. epidemia nasilia v Londyne. Pozrite si fotky utocnikov i obeti. Dost to napovie. Zil som tam, pracoval hlavne v noci. Aj preto som tvrdo proti migracii. Mam Slovenko rad a chcem aby ho politici uchovali i nadalej relativne bezpecne.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 10:06 ~Zmazané: November 19, 2018 12:30
Tak teraz neviem to mi pripadá tak, že sa máme zmieriť s nejasnou budúcnosťou veď všetci dobre vieme kam smerujeme a kam nás vedie Merkelová a spol
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 10:07 ~Zmazané: November 19, 2018 12:30
Milan Pesek co si to dovolujete vy niktos, primitiv nevychovany. Ste smiesny, komicky clovek. Ste obycajne hovado. Eduard Chmelar je pan clovek, je mudry, spravodlivy a inteligentny clovek. Vy CHRAPUN !!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 11:11 ~Zmazané: November 19, 2018 12:30
Klimaticki migranti zo Strednej Ameriky ?! Opat tak trosku demagogia. Utekaju pred obrovskym nasilim. Sami to hovoria. A idu tiez sa lepsim. Prave tej oblasti sa klimaticke zmeny az tak nedotykaju. Hurikany a zaplavy tam boli uz davno. Tam je to normalne pocasie.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 11:24 ~Zmazané: November 19, 2018 12:30
Naramkovehodinkyeu TK sa ukludni
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 08:23 ~Zmazané: November 19, 2018 09:31
nie sa.lutuj
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 08:06 ~Zmazané: November 19, 2018 22:34
Pán Eduard Chmelár, to, že Andrej Danko by mal odstúpiť je veľmi dôležité napriek tomu, že sa to snažíte zľahčovať. Človek, ktorý je podozrivý z plagiátorstva sa zachoval ako príkladný klamár, keď začal utajovať a zavádzať. Takýto človek nemá čo na čele parlamentu čo robiť, pretože tu môže byť riziko, že sa tak zachová aj v iných témach. Je to hanba, nie len voči zahraničiu, ale voči nám všetkým. Samozrejme, že problém plagiátorstva sa týka aj vzdelávacieho systému. Ale veľmi by som chcel vidieť ako vy v kauze ktorú nazývate ,,majetkový podvod Andreja Kisku,, by ste Kisku obhajovali slovami, že je to chybou systému na Slovensku a nie jeho. Pri prezidentovi ste žiadali odstúpenie... Čo urobíte teraz?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 08:29 ~Zmazané: November 19, 2018 22:34
Nie, nezlahcujem to. Uz v uvode som napisal, ze argumentacia jeho obhajvov stoji na vode. Upozornujem len, ze na celom tomto pripade je dolezitejsia vec ako odstupenie Danka. Porovnavat to s individualnym zlyhanim Kisku je miesanie hrusiek s jablckami. Nech Danko odstupi, ked odborna komisia (nie dennik N) dokaze, ze tu pracu ukradol, nemam dovod sa ho zastavat, ale ak nevidite, ze sa nim prekryva ovela vaznejsi skandal, nie je to moj problem. Len sa odmietam zapajat do povrchnych intrig, ktore nemaju zamer ocistit nas verejny zivot, ale cisto mocenske pozadie.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 08:34 ~Zmazané: November 19, 2018 22:34
Eduard Chmelár individuálne zlyhanie Andreja Kisku? Akože keď Kiska kúpil pozemok v domienke, že ho kupuje od majiteľov (to uznal aj súd), tak je to individuálne zlyhanie Andreja Kisku? A to, že sa tým prekrývajú iné veci vidím. Ale nič to nemení na tom, že Andrej Danko je plagiátor. Mrzí ma, že vy ako bývalý rektor to takto zľahčujete. Poukazovanie na tento problém môže viesť ak j zlepšeniu systému, napríklad prostredníctvom návrhu Spolu, ktorý umožňuje odoberať titul.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 08:47 ~Zmazané: November 19, 2018 22:34
Ach takto. Stranicka agitka... No tak s tym mi sem nelezte. V tomto bode sa to pre mna konci. Ja Vam vo Vasom hodnoteni Danka nijako neprotirecim, zato Vy zlahcujete Kiskove delikty tak, az je to trapne. A na moralizovanie ja velmi nie som. Vsetko, co som chcel povedat, som povedal. Mozem Vam problem vysvetlit, ale nemozem ho za Vas pochopit.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 08:51 ~Zmazané: November 19, 2018 22:34
Eduard Chmelár nebolo mojim zámerom ísť do straníckej agitácie. Je to len príklad.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 10:33 ~Zmazané: November 19, 2018 22:34
Tak to by musela odstupit mozno polovica vsetkych top politikov na cele s Nicholsonovou!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 10:57 ~Zmazané: November 19, 2018 22:34
Jozef Gašparík Prečo nemáte rovnaký meter na každého?Prajem pekný deň.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 11:38 ~Zmazané: November 19, 2018 22:34
Mária Geregáčová nerozumiem celkom čo myslíte pod rovnakým metrom. Ukazujem na príklad, kedy pán Chmelár žiada pri pozemkovom probléme odstúpenie prezidenta ale pri plagiátorstve hovorí o chybe systému. Tak kto tu má rozdielny meter?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 11:55 ~Zmazané: November 19, 2018 22:34
Pan Gasparik, este raz a naposledy: len Vas vek ospravedlnuje Vasu horucu hlavu. Ja sa nezastavam Danka, nemam na to najmensi dovod, padni komu padni, tak tu netarajte dve na tri. Ja len odmietam hrat ucelovu mocensku hru opozicie, koalicie, kohokolvek. Chcete mi povedat, ze toto je najdolezitejsi problem Slovenska? Ze si zasluzi, aby bol uz niekolko tyzdnov ustrednou temou? Len hlupak sa potrebuje zaradit do buciaceho stada. To, aby vychadzalo denno-denne niekolko clankov v denniku N na temu Andrej Danko, aby sa tym odputavala pozornost od vaznejsich tem, je zaujem Prezidentskeho palaca, nie Slovenska a uz vobec nie moj. Ja sa zameriavam na systemove veci. Lider sa pozna podla toho, ze urcuje temy, nie ze na ne reaguje. Ak sa Vam to nepaci, mozete sa este chvilu rozculovat, ale to je asi tak vsetko. Povedal som vsetko podstatne, moja pozornost pre Vase emocie vyprsala.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 12:07 ~Zmazané: November 19, 2018 22:34
Pán Chmelár, ospravedlňujem sa, ak som nedostatočne vysvetli môj argument. Nebudem osobný a riešim to naozaj s chladnou hlavou, napriek tomu, že máte pocit, že sa rozčulujem. Pri prezidentovi ste žiadali odstúpenie, napísali ste o tom dokoncaj blog a to napriek tomu, že Slovensko vtedy malo aj väčšie problémy ako jeho súdny proces. Teraz Andreja Danka obhajujete tým, že na Slovensku sú aj väčšie problém a snažíte sa poukázať na to, že jeho odvolanie je v záujme prezidenta. No odvolanie prezidenta by bolo v záujme napríklad vlády ale to ste vtedy neriešili. Líder sa pozná podľa toho, že nemusí poukazovať na to, že je líder. Vaše názory a analýzy som si veľmi vážil a mnoho z nich považujem za vynikajúce. Ale nemôžem si pomôcť, tá Vaša aktivita, ktorá smeruje proti prezidentovi mi príde až osobná. A to, ako obhajujete špinavosti vlády a porovnávate ich s opozíciou a prezidentom, je naozaj neobjektívne nech robím čo robím. A hlavne tým frustrujete občanov, keď vytvárate dojem, že všetci sú rovnakí. A teraz som sa Vám to snažil ukázať na Vašom vlastnom argumente.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 12:50 ~Zmazané: November 19, 2018 22:34
Jozef Gašparík VY ste obhajca jedného tábora politikov a nie p.Chmelár.Viete si predstaviť seba ako politologa na diskusii v televízii?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 12:59 ~Zmazané: November 19, 2018 22:34
Mária Geregáčová nemám takú ambíciu a na konkrétnom príklade som vám ukázal, že to tak nie je. Pán Chmelár má veľa zaujímavých názorov ale tu je neobjektívny.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 16:59 ~Zmazané: November 19, 2018 22:34
V čom som neobjektívny? V tom, že požadujem systémové zákonné opatrenia, ktoré by postihovali všetkých, ktorí získali titul neoprávnene, nielen Danka?! Človeče, Vy sa prebuďte. ‍♂️ A vyprosím si, aby ste ma tu obviňovali, že obhajujem špinavosti vlády, zvlášť, ak Vám chýba elementárna schopnosť čítania s porozumením. S takýmto logickým myslením by ste u mňa neprešli ani prvým ročníkom.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 08:05 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
Prosím, kto rozhodol, že Dankova práca je plagiát? Nicholsonová? DenníkN? Aktuality.sk? To sú ľudia a organizácie kompetentné k hodnoteniu záverečných prác študentov? Niekto kompetentný predsa tú prácu hodnotil a schválil. To teraz budeme kádrovať vysokoškolských pedagógov? Je to na zvracanie kam až dospela tzv. "politická súťaž"
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 08:02 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
Pán Chmelár, to sa naozaj v opozícii nenájde, niekto kto by mal úprimnú snahu to napraviť? Naozaj mám pocit,že slovo politik je už len nadávka. Držím Vám palce, takých ľudí,ako Vy naša politická scéna potrebuje ako soľ.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 07:57 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Ďakujeme za tento príspevok pán Eduard Chmelár ku dňu boja za slobodu. Viac by nás všetkých potešilo, keby si tieto skutočnosti dokázali priznať súčasný "demokrati" a vládna elita.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 07:56 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
....suhlasim,aj u nas na skole mame veducu odbornej zlozky vzdelavania a nema na to kvalifikaciu.....ale vybrala si ju riaditelka skoly!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 07:49 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
Ste spravodlivý a objektívny človek pán Chmelár.Je to fajn.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 07:47 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
Do bodky.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 07:21 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
Pán Chmelár úplne s Vami súhlasím Domnievam sa aj podľa čítania komentárov( a to nie len v tomto prípade) že takéto aféry sú účelové aby rozoštvali národ a kompetentní nemajú dostatočné levely na riešenie
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 07:07 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
Absolútne súhlasím
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 06:31 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
Konečne tento problém ktosi PRESNE a MÚDRO pomenoval!!! Ďakujeme, pán Chmelár!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 05:32 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
... vzdelanie a inteligencia sú tááák rozdielne ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 05:21 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
...no hlavne užasný žiarivý príklad pre študentov je p.Danko,pre všetkých,ktorý si napísali prácu samostatne,dokonca aj zo zoznamom literatúty,ved bez toho by aj mne ani len nezobrali prácu aby bola zaradená na posúdenie zhody...a vôbec katastrofa...podvod na podvod ,hnus...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 06:26 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
Mária Zuščinová , bohužiaľ , takých príkladov je tu oveľa viac aj v radoch opozície. Ale tu nešlo opozícii o riešenie, ale o diskreditáciu konkrétneho človeka. Sama som robila v r.1993 diplomovku (popri zamestnaní) a keďže som mala mnoho kvalitného materálu, poprosila ma konzultantka univerzity, či by som časť z materiálov neposkytla svojej spolužiačke , ktorá toho mala málo. Netvrdím, že je to o.k., ale pomohla som a nemám z toho zlý pocit. Štúdium nie je len o diplomovkách a rigorózkach, ale učí študentov všeobecnému rozhľadu, orientovať sa v informáciách, vedieť vybrať podstatné a hlavne získané poznatky využit v praxi. Riadim sa zásadou, že titul nie je patent na rozum.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 10:52 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
Mária Kariger isteze ,no ze ani to ,aby tam bol zoznam litetatury tak to ma vytocilo riadne....a vobec,vsetci co robia z druhych volov ma pekne stvu...isteze nejde o tituly,tak potom radsej cestny clovek bez titulu ako takyto v principe podvodnik...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 15:45 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
Mária Zuščinová sledujete tento prípad od začiatku? Tak na začiatku bolo povedané ze rigorozna práca sa veľmi podobá na prácu študenta z UK BA z roku 2001, potom keď Danko umožnil zverejniť svoju prácu už nehovorili o práci študenta lebo by tu prácu musel opísať od Danka, ktorého práca bola z roku 2000 tak potrebovali nájsť niečo ine a našli 5 publikácií čo je podľa mňa dostatočne množstvo. Z toho vyplýva nájsť za každú cenu niečo lebo Danko používa svoj rozum, ide aj do Ruska dokonca rečnil aj v Ruskej dume, je proti migrácii jednoducho ho treba zdiskreditovať za každú cenu. Keď by sme sa mali zaoberat plagiatorstvom nestačilo by na to jedno funkčné obdobie tolko ich tam je.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 04:35 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
tlieskam
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 01:25 ~Zmazané: November 19, 2018 12:30
Xisi pomôž slovensku aj celemu svetu toto je na spagat
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 22:37 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
Je evidentné, že Andrej Danko, je len jeden z mnohých ktorý získal titul ľahšou cestou. V jeho kauze je ma nezaráža postoj jeho samotného ani SNS, ale práve postoj UMB. Školstvo ako také je celé choré, spolitizované, a slúži na všetko iné len nie na vzdelávanie. Bohužial. Študuje sa na kvantitu, nie kvalitu, a školstvo /najma to vysokoškolské/ zaujímajú viac granty ako úroveň a relevantnosť vzdelávania. To by ale znamenalo prekopať celý školský systém od základov, úpravu počtu, vrátane odpolitizovania vedenia univerzít. A do toho sa nikomu nechce... Tie tri návrhy sú správne, ale neriešia jednu podstatnú vec, a teda že systémovo netrestajú vinníka, ktorý udeľuje neoprávnené tituly, prípadne to kryje. Doplnil by som aj personálne vyvodenie zodpovednosti voči jednotlivcom, ktorý pochybili prípadne odňatie akreditácie danej školy....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 06:15 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
Marián Karaba , plne s Vami súhlasím. Takéto praktiky sú tu už desaťročia. Nemá význam traz preverovať všetky rigorózne a iné práce spred 20 rokov. Prípad pána Danka bol vytiahnutý za účelom jeho diskreditácie. Tak ako píšete, ide o systémový problém a ten je potrebné riešiť. Plne s vami súhlasím.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem