blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1794
Blbcov v monitoringu
7388
Registrovaných používateľov
226
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 18:16 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
Prečo za "zlú" Dankovu rigoróznu prácu vinia Danka? On ju len na/od/pre/písal. Prešla cez nejakú komisiu, ktorá to odobrila, pán vtedy ešte nie kapitán dostal titul. Takže v tomto s vami súhlasím, nie Danka na pranier, ale systém. Pred pár rokmi sa ukázalo, že v Plzni sa kupujú tituly, a dnes sa ukázalo, že to ide aj inde :(
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 18:19 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
Iste, je to predovšetkým hanba tej univerzity, ale bol by som rád, keby ste si tam všimli aj niečo iné: za najvážnejší problém považujem to, že tu existujú legálne firmy, ktoré ročne napíšu tisíce diplomových, rigoróznych, dizertačných, ba aj habilitačných prác, že je to biznis, ktorý zamestnáva aj tých kolegov, ktorí dnes nad Dankom pokrytecky moralizujú. Ak nestopneme toto, potom to všetko nie je nič len účelová politická hra, lebo Danko je ľahký terč. Veď aký je rozdiel v tom, keď záverečnú prácu niekto od niekoho odpíše ako keď si ju stovky ľudí ročne dávajú napísať od iných?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 18:28 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
Eduard Chmelár To je ďalšia vec, ako píšete, vraj je to firma, ktorá to robí legálne. Ako sa tomu dá zabrániť?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 18:30 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
V texte mám konkrétne návrhy. Bod 2.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 18:36 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
Eduard Chmelár bod cislo 2 se uz ted obchazi tim ze oni vypracovavaj jen podklady ne praci. Ja vidim jedine vychodisku v svedomitejsich komisich a studenta co se nevyzna ve vlastni praci a nedokaze obhajit svoje zavery proste nepustit.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 18:41 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
Som v šoku z tých uvedených webov.... skutočne žijeme v chorej spoločnosti v divnom štáte....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 19:57 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
Ano, presne tak pan Chmelar, suhlasim s Vami.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 10:06 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
Je úplne v poriadku ak niekto napíše prácu alebo podklady k práci. A je jedno či je to firma alebo študent. Je to ich práca za ktorú im niekto zaplatil.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 14:08 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
Pouš Richard to hádam nemyslíte vážne, že je to v poriadku!!!! Dal by ste sa operovať lekárovi, ktorý si titul takýmto spôsobom kúpil???
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 14:09 ~Zmazané: November 20, 2018 16:42
.... a prácu nestačí napísať a odovzdať, ale ju aj obhájiť.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 18:12 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Pán Chmelár, od včera som sledovala médiá, ktoré sa snažia ľuďom vymývať mozgy, už som z toho všetkého totálne znechutená. Vďaka Vášmu príspevku sa necítim ako sám vojak v poli a teší ma, že opäť ste nesklamali. Úplne sa stotožňujem s Vašimi názormi, akoby ste písal z môjho pohľadu a srdca. Bodaj by takých ľudí, ako ste Vy, bolo čo najviac, potom bude Slovensko krajinou, ktorá prinesie ľuďom lepší život. Prajem Vám veľa úspechov, síl a energie. Nech sa Vám darí.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 18:44 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Nazdávam sa, že podobné pocity znechutenia zažívame viacerí. Všetci sme nestratili pamäť. A tak i mne dobre padli tieto slová pána Chmelára na margo 17.novembra i tie, ktoré poskytol v rozhovore pre Parlamentné listy.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 14:33 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
tak skúzme niečo preto spraviť niečo čo my môžeme podporme kandidatúru EDA nech nám tu už nejaký dobrý aniel nevládne resp (crediťák)nevládne...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 17:45 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
skvele
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 17:41 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Pan Chmelár, už len čakám, kedy sa do Vás s plnou vervou pustí pani Todova a spol. lebo pravda to sa nenosí a nevyhovuje v dnešnej dobe. Ľudia boli v 89 oklamaní a teraz sú aj sklamaní. Majetok všetkych je teraz konkrétnych zbohatlikov a bol im pomaly darovany, lebo bolo treba vytvoriť strednú vrstvu. Ostatni utreli nos a len sa divia čo sa okolo nich deje.Ozaj, začo to konkretne Dzurinda dostal v USA MEDAJLU CTI?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 17:30 ~Zmazané: November 18, 2018 18:31
http://analyza.wz.cz/
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 16:08 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Ale ze pan Chmelar spomina 17. November a ze viac mene tu rozoberate roky ktore su davnouz len historiou.. poniektori asi nepochopili vyznam clanku
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 20, 2018 07:23 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Jaroslav Šimon , toto nie je dávna história, čo sa vtedy stalo má priamu spojitost a dosah na dnešok . História, z ktorej sa nedokážeme poučiť , nám to raz škaredo vráti
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 20, 2018 16:24
Maria ale my o hruske vy o jablku. A kto z vas tu chape spojitost ruskej revolucie s mierom s nemeckom a naslednym vzostupom komunizmu v Rusku?. Nekazte mi tu. Viem viac ako si myslite
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 16:03 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
A ako sa to malo robiť? Budovať kapitalizmus bez kapitalistov sa nedá!!!! Tak sa museli vytvoriť umelo, Na to bola privatizácia a podniky za korunu aby sa mohol vytvoriť nový systém. Vy to predsa musíte vedieť. Váš článok je plač pri múre nárekov....a dobre viete, že sa to nedá zmeniť, iba opraviť Auroru a znova vystreliť.....Takže nemá zmysel hovoriť čo sa malo robiť ináč lebo sa tým nič nezmení a plakať nad rozliatym mliekom..o tom počúvam a čítam na každom kroku. Napíšte priamo, čo spravíte po zvolení za prezidenta aby sa niečo zmenilo...aspoň prvých desať bodov skúste ....veľa ľudí by to zaujímalo ale nie všeobecné frázy ale konkrétne a priame kroky....! Držím Vám palce pán Chmelár aby ste sa nestal iba ďalším veľkým teoretikom....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 17:31 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
www.chmelarpreslovensko.sk , Záväzok pre Slovensko
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 00:32 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Prezident je viac reprezentacna figurka s minimom kompetencii na ovplyvnenie podstatnych zalezitosti a personalnych vymen s dosahom na systemovu zmenu. Toboz v zglobalizovanej ekonomike, kde nie je problem dobre situovanym "filantropom" medialnym masirovanim, spekulaciami na burze a korupciou zakyvat aj stabilitou hocktorej vlady ..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 15:59 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Parada! Napisane presne a pravdivo co citi velka cast ludi co od novembra 89. ocakavalo a ako to dopadlo! "Klobuk dole" pred vami!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 15:20 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
17. novembra sme boli oklamany.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 20, 2018 07:07 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Adam Halák right in the feels
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 20, 2018 07:08 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
the feeling when you were oklamany
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 20, 2018 10:10 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 14:06 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Všetko zvádzate na akési elity, ale rozhodovali občania vo voľbách. Komunistom hlasy nedávali, tak asi to spred 1989 nechceli. Ľudia vždy majú možnosť vo voľbách zmeniť systém, ale ho nemenia, len nadávajú a často už ani k voľbám nechodia. Myslieť si, že za pár rokov dobehneme Rakúsko bolo naivné, to je vec generácií. Slovensko nikdy nebolo bohaté, ekonomika síce rastie , ale to je nadlho.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 15:25 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Fero, ešte raz si to prečítaj. Ľudia boli oklamaní a "revolúciu" im ukradli. Darmo dostali možnosť voliť, keď ich v rozhodujúcich okamihoch zvolení zástupcovia podrazili. Iste, je to ich chyba, nemali si ju dať - preto platí česť patrí tým, ktorí sa na tom nepodieľali, ale reč tu bola o tom, že treba otvorene a nahlas povedať ako to bolo a nie tváriť sa aké to bolo víťazstvo. Nebolo to víťazstvo ale prehra studenej vojny, to je celé. Tak to treba povedať, interpretovať a z toho treba vychádzať. Prehrali občania, lebo studená vojna sa neviedla len proti ich slabým elitám (aký národ, také elity), ale aj proti nim. V princípe tak nám treba, nemali sme sa nechať do studenej vojny zatiahnuť. To sme však my veľmi ovplyvniť nemohli, zatiahli nás tam iní. Predstavu, že nás západ chcel nezištne oslobodiť z jarma, aby nám bolo lepšie, môže šíriť len naivný blázon. Výsledkom takej predstavy boli všetky tie negatívne procesy, ktoré nasledovali. Nadbiehať novým mocipánom bude najmä ten, kto predtým nadbiehal starým mocipánom. Stavať na skutočných hodnotách bude len ten, kto na nich staval aj predtým, ale tých je málo a väčšinou ťahajú za kratší koniec. Základný rozdiel, ktorý prevrat priniesol je ten, že dnes sú grázli oveľa mocnejši a neohrozenejší ako predtým. A to je to, čo vníma občan, aj keď vinu hľadá na nesprávnom mieste.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 15:44 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Pán Lakatoš, ste nielen mimo republiky,ale aj mimo témy. Unikla Vám pointa. Pán Petrovic Vám to vysvětlil aj za mňa. Majte sa dobre v Rakúsku a slobodnej dobe,ktorá Vám vyhovuje.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 20, 2018 07:09 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Danica Országhová , ja tiež žijem v dvoch štátoch, vážim si názory ako pána Lakatoša, tak aj pána Petroviča. Myslím, že obaja páni chcú to isté, len každý to vidí trochu inak, ale to nie je na škodu, čím viac názorov, tým bohatšia diskusia, a hlavne slušná diskusia. Jeden slávny človek (momentálne si nespomeniem na jeho meno ) povedal:Nesúhlasím s vami, ale urobím všetko preto, aby ste mohol slobodne vyjadriť svoj názor. Takto si predstavujem slobodu a demokraciu
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 13:45 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Len raz ma oklamali a uz viac ma nenachytate! Smial som sa z maleho svajciarska,smial som sa z Dzurindovych odrhovaciek o dvojnasobnych platov,smial som sa ked Riskovi uletel balonik v Radicovej vlade,smejem sa teraz odrhovacke premiera a Lajciaka ked odrhuju Slovakov o potrebe podpisat akysi pakt,ktory nam zaruci,ze nas zamoria cierni muzi z Afriky/mozno podaktore zeny sa nevedia dockat/,smejem sa "slusnemu Slovensku" s neslusnou zivotnou urovnou,smejem sa podvodom,v ktorych sa chysta statny prevrat,smejem sa buducnosti,lebo ti,ktori bojuju proti pravde-raz na to doplatia- a ta chvila sa blizi!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 11:47 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Robert Hrušovský Najdlhšia veta, akú som čítal.So záverom súhlasím, len som sa veľmi od 89 nesmial, nemal som čomu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 13:05 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Mozno mate pravdu Jan Ďurský a mozno aj nemate. Od 89. som sa musel smiat-zial na skutocnosti-ako si slovač nechala vymyvat mozgy,ako ziapali a tesili sa na demokraciu,uzasny zivot na drahych dovolenkach v zapadnych destinaciach,ako sa tesili na mnozstva bananov/dnes zhnitych za drahe €/....Co z tych vsetkych slubov ma dnes slovač? Nic! Demokracia? - vrieskajuci pavian-vraj herec-rozputavajuci nenavist a zlobu v narode,deti ovplyvnene vymyvacmi mozgov platenymi z nasich penazi-nehanbiaci sa oberat male deticky,ani starcov,ktori v aktivnom veku platili rodinne pridavky pre ich rodicov o ich prispevky tvrdiacich,ze tato skupina ludi je neproduktivna? Kde je ucta cloveka k cloveku,muza k zene,ucta k prirode? To vsetko je stratene. Vratme sa do 70-tych rokov-boli sme veseli,priatelski-nemali sme obavy po veceroch vysedavat na lavickach pri Manderlaku. Iba tak-s flastickou vinka,priatelmi, gitarou,vtipmi,spevom!!! A hlavne priatelstvom a laskou! Toto je uz iba davna minulost-dnesna mladez je na namesti SNP aj pred Manderlou/pod nou v nocaku som predaval hot-dog/, ale nie mladez s gitarou spievajuca pesnicky-ale mladez politicka! Ano pan Jan-mam dovod sa smiat-ako sa nam ten zivot,ci zivotny styl zmenil-hmmm,iba neviem-ci k lepsiemu,alebo horsiemu! O "nocaku" kde som predaval rozky s parkom bola aj pesnicka ! Prajem vsetkym pohodovy tyzden.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 13:41 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Neviem sa zbaviť zlého pocitu z "PRAVDIVÉHO" článku pána Chmelara. Prosím zhodnoťte si všetky činy, prínosy a kauzy dvadsať ročného vládnutia Smeru. Prosím pravdivo. Vpravo plusy a vľavo mínusy. Potom usudte, potom sa dajte zmanipulovať niekym, verte svojmu úsudku
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 19:04 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Štefánia Makovcova Smer tu vladne 20 rokov?Ako pocitam,tak pocitam,nevychadza mi to!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 14:28 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
podľa mňa si treba uvedomiť že ešte stále máme málo politických elít , takých čo by im záležalo viac na ostatných ako na sebe, aby sa rozdal...poslanec je slovo odvodené od slúžiť..nie rozkazovať dirigovať...minister je slúžiaci...nie hraboš polný...ľud ostane ľudom a národ národom ak si nenecá vziať svoju identitu...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 13:16 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 13:02 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Slova pravdive. Napisane priam umelecky. Otazka. A co teraz ocakavate od naroda co so sebou necha zametat cez 20 rokov? Francuzom dvihaju ceny a su v uliciach. To maju ine olaty ako slovak. Slovakom dvihaju ceny a co robi? Nic. A vy co cakate ze zmenite. Prepac Slivensko odpust ale lud v tomto state je naozaj stadom oviec. Ano kazdy. Aj mna tam pocitaju. Lebo nikto nedokaze ist von a bojovat za pravdu. Nie za slusne slivensko kde schovame cokolvek. Nie pod vedenim studentov co ich dokaze manipulovat kazdy. Ale vsetok lud. Kazdy co uz ma dost vsetkeho toho klamstva a vysmechu zhora. Byvaly rezim trestal za pravdu. A tento?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 14:24 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
A kde bola tá pravda,za ktorú trestal bývalí režim...stále to treba brať v reály danej doby...platnosti zákonov...nariadení...darmo teraz nariekame a nadávame na bývalí režim na ľudí čo v ňom žili, na PS ákov, čo vykonávali rozkaz...ale teraz sme taký istý čakáme zas na niekoho kdo pozdvihne meč a začne kričať ten a ten je zlý zlodej...treba ho" zasesiť"...ONO biblické kdo si bez viny hoď kameňom...komu ako komu padni...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 17:18 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Jozef Vyletel ja nenadavam na byvaly rezim. Mozno pisem nezrozumitelne. Prepacte. Na ps akov nenadavam. Sam som byvaly vojak.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 12:47 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
To je problém ľudskej mentality, nie systému. Osobne som rád teraz za to čo je ako za to čo bolo pred tým.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 12:13 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Žiaľ, mocní opäť účelovo (t.j. nie objektívne...) interpretujú historickú skutočnosť tak, ako im to vyhovuje a v tomto prípade kalkulujú s tým, že nastupuje produktívna generácia, ktorá toto obdobie nezažila...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 12:03 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Vy pán Chmelar si koledujete o verejné lyncovanie. Stiahnu z vás pomyselnu kožu v médiách za takéto pravdivé články. Práve preto, že sa neskrývate a nehanbyte za svoje presvedčenie a názory a nekonvertujete svoj postoj aby pasovali k dobe a chuti väčšiny, ste jediný čo si zaslúži prezidentské kreslo!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 19, 2018 14:19 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
ale mám dojem ,že aj jediný čo nemá čo skrývať. Hovorí vždy vecne či sa jedná o kritiku vlády alebo kritiku opozície...a tá nemá dosť intelektu na to aby sa pustila do jeho pranierovania...lebo ani jeden mu nesiaha ani po malíček na nohe....Zatiaľ môj kandidát na prezidenta...držím palce...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 12:02 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Takýto realistický pohľad na Nežnú revolúciu málokto dokáže napísať.Pretvárka a faloš,boj o moc , vlastný prospech.To bol hnací motor tých čo boli vtedy na tribúnach .Podelili sa a na ľudí zabudli.Je to celé veľmi smutné.Dúfam ,že to nebude ešte horšie.Lebo mám z terajšej politickej situácie zlý pocit.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 12:00 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
výstižné, presné, smutné, pravdivé, konečne je to povedané na plné ústa,,,absolútny súhlas a jednoznačne zdielam,,,,opäť prst hore
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 11:47 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Mega clanol,všetko je V ňom,dakujem
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 11:35 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Presné !
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 11:19 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Je to krásne a zároveň smutné. Krásne je to vyjadrené presne tak, ako to bolo a je. A smutné preto, lebo takých, čo to takto vidia je mizerné minimum.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 11:40 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Vladimír Repta myslim, ze takto to vnima vela ludi, ale v tejto krajine sa da vladnut len cez politiku a v nej je bohuzial malo odbornikov. Ti slusni a odborni stoja v ustrani a venuju sa svojej praci. Bohuzial tuto krajinu uz nikto nezachrani. Staci najblizsia hospodarska kriza a je s vytunelovanym Slovenskom koniec. Desat rokov sa tu nic nepohlo dopredu, to co mame uz pomaly dosluhuje a eurofondy uz pomaly koncia. V case najvacsieho hospodarskehu rastu maju bohatnut obcania a stat. Pritom rastie chudoba a zadlzenost. Toto zmeni len vyrazna zmena systemu. Prezident a politici su mali pani
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 11:11 ~Zmazané: November 18, 2018 12:32
Bližia sa vol'by, fain marketing... Toto sa chyti všade, mimo BA.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 10:56 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Pan Chmelar veľkú účtu skláňam za tento článok, n je to úplná pravda.škoda len že to väčšina Slovákov takto nechápe ale pri voľbách dáva hlasy tým ktorí túto skazu národa zapríčinili a a drancuju dodnes duše majetky lesy a všetko dookola len aby sa par jednotlivcov nabalilo. Ostatní ich nezaujmajuuuu
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: November 18, 2018 10:48 ~Zmazané: November 20, 2018 14:40
Všetko je to super, samozrejme, že všetko je aj pravda,veď pokiaľ sme ešte nezabudli, na to ako bolo a čo všetko tomu predchádzalo a čo nasledovalo. Nie každý išiel štrngať kľúčmi s čistým otvoreným srdcom,nie každý chcel lepší život pre všetkých,ktorí napriek veľkému strachu z neznámeho,boli ochotní vyjsť do ulíc. Obyčajný človek za krátky čas pochopil,že tu len bola potreba zlegalizovať majetky, vytvoril sa priestor pre vytváranie všakovakých mafiánskych skupín atď.,atď.,...ale to bolo. Čo bolo toho súčasťou , bola politika. Vysoká politika, paralelná v Čechách ,či u nás. Havel, Dubček, Mečiar , Dzurinda, Fico, všetci mali a ešte niektorí aj majú spoločné. Vedeli presne opísať všetko ,čo nás trápi,ukazovať vízie...nie cesty,po ktorých by sme mali kráčať. Chcem len dodať,politici vždy vedia, čo a ako, len nevedia s kým. Nuž pán Chmelar,dám vám radu. Robte to s ľuďmi, ktorí chcú robiť pre ľudí,s ľuďmi ,ktorí budú prínosom,nie stratou,v opačnom prípade sa postavíte do už tak či tak dlhého radu politikov, ktorých majú ľudia uz plne zuby. Veľa šťastia
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem