blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1794
Blbcov v monitoringu
7388
Registrovaných používateľov
226
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 9, 2020 00:50 ~Zmazané: February 9, 2020 05:30
INESS je súkromná spoločnosť, je na nich koho program budú porovnávať.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 9, 2020 00:49 ~Zmazané: February 9, 2020 05:30
Odporúčam si nájsť meno na 3. mieste PS Spolu. Zakladateľ My sme les. 2 zo 4 poslancov európskeho parlamentu z PS Spolu sú ľudia ktorých program bolo založený na ochrane ŽP.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 8, 2020 14:45 ~Zmazané: February 9, 2020 14:30
Napriek niektorym odlisnym.nazorom pan Chmelar musim povedat ze mate plnu pravdu v tom ze rovnost prilezitosti vo volbach je viac nez diskutabilna. Vysledkom potom je ze volebna kampan nie je subojom programov politickych stran a osobnosti tieto programy reprezentujucich , ale subojom penazi, moci, medii a reklamnych trikov. To nema s demokraciou nic spolocne. Prieskum volebnych preferencii by mal byt prisne metoficky kontrolovany a idealne by bolo keby bol vylucne v pravomoci statnej institucie... Apropo pre tych co ziadaju mene statu v spolocnosti by som rad pripomenul ze stat ako institucia vzniknuta z vole ludu, pre lud a ludom spravovana je vrcholnym prejavom demokracie a samospravy spolocnosti.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 8, 2020 13:55 ~Zmazané: February 9, 2020 01:00
Ano, nie je možná podstatná zmena, dokiaľ väčšina občanov nepochopí ako veľmi je demokracia krivená peniazmi a akú hru s nimi hrajú spolitizované nevolené subjekty plné prospechárov...ale už sa im to čiastočne aj vymyká spod kontoroly a je možné , že výsledky volieb budú riadne absurdné, no úmerné kriveniu demokracie ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 8, 2020 18:02 ~Zmazané: February 9, 2020 01:00
Peter Baňas zdá sa že platí : každý národ si zaslúži vládu ktorú si zvolí ... dnes nieje problém dostať sa k informáciám o ktorejkoľvek strane. Ak ľudia potrebujú takúto show a radi jej podliehajú, znamená to že to tak chcú ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 8, 2020 18:19 ~Zmazané: February 9, 2020 01:00
Peter Ostromecky Väčšina to asi tak nechce, ale zároveň nechcú sami nič pre to urobiť aby to bolo ináč. Zase do veľkej miery rozhodnú závislé agentúry a media. Na "prebudenie" slovenskej väčšiny z mediálnej bubliny v ktorej funguje je žiaľ asi potrebná "politická facka" ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 8, 2020 11:53 ~Zmazané: February 8, 2020 16:31
.... VOLÍME STRANU VLASŤ ČÍSLO 17
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 8, 2020 06:21 ~Zmazané: February 9, 2020 14:30
Nechcem tu americkych vojakov. Je to nebezpecne a ktovie do coho su schopny nas zatiahnut. A ktovie ako dlho moze trvat zbavit sa ich. Rusi su z nemecka davno prec ale amici stale nie.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 7, 2020 20:43 ~Zmazané: February 8, 2020 08:04
A kto je vinný? Smer-SD - je to ich nominant! Nebrojím proti Smeru-SD, ale toto /tento/ -
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 7, 2020 18:28 ~Zmazané: February 9, 2020 18:34
Ten už Bohu vďaka konci.... Takých ako je on Slovensko nepotrebuje
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 7, 2020 16:20 ~Zmazané: February 8, 2020 12:31
NESUHLASIM! DOST BOLO CUDZICH VOJSK NA NASOM UZEMI...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 7, 2020 14:31 ~Zmazané: February 10, 2020 12:31
Prezidentka tvrdí že o ničom takom nevie,alebo len čaká ,že sa vymení vláda a hurá rokovania ukončené konsenzus sa naaiel.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 7, 2020 14:52 ~Zmazané: February 10, 2020 12:31
Tomáš Mészáros prezidentka o ničom nevie, lebo nitky v pozadí ťahá niekto iný.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 7, 2020 14:00 ~Zmazané: February 8, 2020 12:31
Ak sme demokratická republika tak málo byť referendum či tu chceme mať cudzie vojská. A nie aby jeden človek rozhodol o osude Slovenka. To sme sa kde dostali za 30r. Po revolúcii,do akých sračiek a pán Lajčák nech rokuje ale iba sám za seba .
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 7, 2020 17:17 ~Zmazané: February 8, 2020 12:31
Keby ľudia vyšli kvôli tomu do ulic, nikto to neschváli, lenže tých vedia vo veľkom počte dostať na ulicu len médiá, ktoré robia militarizmu aktivizmus, alebo fakt kritická situácia.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 7, 2020 13:51 ~Zmazané: February 7, 2020 22:05
Na takého človeka ako je Lajčák jedine vojenský súd za vlastizradu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 7, 2020 13:39 ~Zmazané: February 8, 2020 16:31
Pan minister pekne oje.. blbuju. Uz by tu demisiu mal niekto prijat.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 7, 2020 13:20 ~Zmazané: February 9, 2020 23:01
No a naši politici sa potom idú tváriť že sme samostatný a suverénny štát...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 7, 2020 13:11 ~Zmazané: February 9, 2020 23:01
Ak majú byť cudzie základne na území SR, tak len na základe platného REFERENDA!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 7, 2020 13:21 ~Zmazané: February 9, 2020 23:01
František Mičuda súhlasím, ináč je to vlasti zrada...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 7, 2020 13:22 ~Zmazané: February 9, 2020 23:01
V demokratickom zriadení by to tak bolo , Ale v Kapitalizme sa na to občanov pýtať nebudú, tak ako sa nepýtali či chceme do NATO. Banda prozápadných lokajov si schváli čo chce ,po voľbách to tu reálne hrozí .
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 7, 2020 13:48 ~Zmazané: February 9, 2020 23:01
https://www.peticie.com/peticia_za_vystupenie_slovenska_z_nato?uv=20285584
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 6, 2020 21:32 ~Zmazané: February 8, 2020 20:32
Založíte si strany a potom si idete merať pišaky... kopec hlasov prepadne... Hlavy dokopy, peniaze na kampaň tiež a hneď to bude o inom. Či čo...Ego nedovolí?? Dnes si ľudia presedávajú život pred televízorom. A kto nemá prachy tak sa mediálnej pozornosti nedočká!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 8, 2020 16:02 ~Zmazané: February 8, 2020 20:32
Jozef Krafčík prepadnú hlasy nevoličov, ľudí ktorí ostanú sedieť bez názoru na zadku.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 6, 2020 21:04 ~Zmazané: February 7, 2020 13:04
Ak by ste chceli takto riskovať v parlamente, radšej prestante kandidovať. Len blebec sa postaví pod tie ladové....nože.....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 6, 2020 13:14 ~Zmazané: February 6, 2020 22:34
Eduard Chmelár, vedeli by ste prosím uviesť príklady firiem, prípadne štátov, kde to takto reálne funguje?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 6, 2020 05:47 ~Zmazané: February 6, 2020 13:32
Nekonečný kandidát, s volitelnostou 0,6%, dokedy mate este v plane tu oxidovat? Vam nedochadza, ze vas ludia nechcu nikde? S nazormi rovnako...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 5, 2020 07:46 ~Zmazané: February 7, 2020 17:33
Pekne. Je to na papieri a v statuse. Keď ste to ale mohli predniesť aj v relácii "Ide o pravdu" tak ste sa radšej dotahovali s Harabinom o kravinach doslova. Ak vás ešte niekedy niekde pozvú, skúste sa radšej venovať programu a nie sporom. Voliči už majú týchto zabomysich vojen dosť. Preto tu máme Kotlebu...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 5, 2020 08:59 ~Zmazané: February 7, 2020 17:33
Richard Kłimaček za diskusiu s Harabinom sa uz p.Chmelar ospravedlnil a taktiez sa vyjadril k tomu.ze uz sa nikdy neda vtiahnut do takychto plytkych diskusii.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 5, 2020 09:56 ~Zmazané: February 7, 2020 17:33
Pán Klimaček to ospravedlnenie zrejme nechcel počuť.Ale písať o "kravinách" to vie.Čím vlastne uráža pána Chmelára.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 5, 2020 11:57 ~Zmazané: February 7, 2020 17:33
Nadezda Olachova mlieko je už rozliate. Darmo sa ospravedlňovať. Socialisti majú obmedzený priestor (pravdepodobne budú už len v jednej debate na RTVS a koniec) ale riešiť polovicu už tak krátkeho času Sadikiho je fakt zlyhanie. Ak by ste mali kontakt s realitou tak by ste vedeli ze jedno ospravedlnenie smerované SVOJIM voličom nemôže napraviť spôsobenú galibu. Asi si na tejto stránke neuvedomujete ze tu sa nachádzame v bubline chmelarovych voličov. A tých Chmelar už oslovovať nemusí. On musi loviť u voličov iných strán a u nevolicov a takéto vystupenie bol veľký prešlap. A preto vravím ze to co ma tu malo byť v tej relácii. Keď niekto niečo pokašle radšej napíšem konštruktívnu kritiku ako by som ho poplacal po pleci a povedal bol si super. Čo mu taky prístupu pomôže. Držím palce .
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 5, 2020 12:19 ~Zmazané: February 7, 2020 17:33
Skoda, ze ste takyto "principialny" postoj nezaujali k nespocetnym Harabinovym klamstvam. Kotlebu tu mame aj preto, ze taki ako Vy pranieruju omyly cestnych ludi, ale vyslovene klamstva darebakov ignoruju alebo su k nim dokonca zhovievavi.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 5, 2020 12:25 ~Zmazané: February 7, 2020 17:33
Richard Kłimaček lepsie je zit v bubline cestneho cloveka.ako v realite darebakov.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 6, 2020 07:30 ~Zmazané: February 7, 2020 17:33
Richard Kłimaček Áno, to je politika a nie akademická polemika. Preto E. Chmelar ide slimačím tempom kupredu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 6, 2020 08:01 ~Zmazané: February 7, 2020 17:33
Eduard Chmelár celý môj problém s týmto je ze by som rad videl socialistov v parlamente. A áno mate pravdu aj Harabinov výstup bol katastrofálny. Ale do kelu vy ste tam mali predniesť program a tu debatu "vyhrať" nie sa uspokojiť s uznaním ze Harabin bol rovnako zlý. Áno uznávam boli ste rovnako hrozni. (Harabina som nemal v plane kritizovať lebo mi je ukradnutý) A prosím vás Kotlebu na mňa nehadzte ja som antifasista a antikotlebovec. Nikdy by som ho nevolil. A to Vaše tvrdenie nedáva zmysel. Smer klesol, SNS kleslo - Kotleba vyrástol. Čiže ľudia pranieruju čestný Smer a SNS? Skôr si uvedomte že keď tvrdíte ľuďom o sebe ze viete robiť veci ináč a slušne cnostne čestne a zrazu ste tam kde Harabin tak sú rozčarovani. Opakujem vy musíte získať nových voličov nie tých ktorych mate. A preto ak toto video videl nádejný volič tak ste ho na 100% nepresvedcili. A opäť preto kritika na vás lebo vás tam chcem a berem to ako zlyhanie v postupe ako sa dostať do parlamentu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 6, 2020 12:44 ~Zmazané: February 7, 2020 17:33
Vinime politkou ake mozme sami seba preco ved tolmo polituckych nezmyselnich stran a kazdej vcetne kotlebi ide o uch blahobit a koryta ale ako spravni ignor voluc je hluch a slepu kym opet nezaplace. Dobre uz bolo a veru uz nebude
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 6, 2020 21:32 ~Zmazané: February 7, 2020 17:33
Richard Kłimaček v istom zmysle máš pravdu. Stalo sa ale zas až také strašné to nebolo. A s harabinom sedieť v nejakej relácii a diskutovať či prezentovať svoj program... Veď to sa ani nedá. Každá reč pána Chmelara je zaujímavá a mohla by osloviť mnoho potencionalnych voličov. Problém je že ľudí nezaujíma zámer či program niekoho menej populárneho. Ľudia sa zaclenuju do frakcii populárnych strán ktorým bezhlavo veria a o nedostatkoch svojich idolov nechcú počuť a nič a nikto nezmení ich bezhlavé, slepé presvedčenie. Je veľmi ťažké presadiť sa bez káuz, sporov a bez mediálnych pretriasaciek a to je kľúčové!!! Stačí popularita pekný vzhľad, aféry, záujem bulváru a voliči pribehnu aj bez precitania a oboznamenia sa s programom bohužiaľ..... Určite ste pán Chmelar nezlyhal. Kto uvažuje triezvo, nezaujato a má záujem , urobí si názor aj na základe starších vystúpení ktoré si jednoducho vyhľadá. Jedna relácia zázrak neurobí. Prajem veľa hlasov vo voľbách!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 6, 2020 21:42 ~Zmazané: February 7, 2020 17:33
Rastislav Slovák preto sa musim opakovať. Chmelár potrebuje získať ľudí, ktorí ho nepoznajú a nie ľudí zo svojho fanklubu (ktorých už má) ktorí vedia že to vie aj lepšie. Možnosti osloviť nových ľudí má totálne obmedzené a jednu z nich premrhal. Z môjho hľadiska to je dosť zlé.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 7, 2020 06:59 ~Zmazané: February 7, 2020 17:33
Richard richard takze 4dnovy pracovny tyzden ta zlakal :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 7, 2020 07:56 ~Zmazané: February 7, 2020 17:33
Milan Krsak to by ma zaujímalo co by ste na to povedali u vás v práci ale neviem ci to je ta hlavná vec (pochybujem ze by to niekto presadil) aj keď človek nie je v práci efektívny celých 5 dní ale asi 3 a pol až 4 dni max. Teda podľa výskumov. Subjektívny pocit o efektívnej práci sa samozrejme môže líšiť
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 7, 2020 11:01 ~Zmazané: February 7, 2020 17:33
podla vyskum ? nechapem preco by clovek nedokazal efektivne pracovat 5dni v tyzdni. to su len take dristovacky. Pises ze nevidis realne aby to presadili preco to maju socialisti ako hlavny slogan
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 4, 2020 21:39 ~Zmazané: February 5, 2020 22:03
V štátnej a verejnej správe to musí byť. Platové tarify to x rokov do zadu určovali.Zamesnanec štátu nedáva svoj kapitál neriskuje v podnikaní .
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 4, 2020 20:31 ~Zmazané: February 5, 2020 02:01
Socialista p. Chmelár - vážim si Vás - ale celé oplakávanie o ničom - žiadna šanca presadiť čo hovorite !!! Čim skôr to zabalite ta tým lepšie pre Vás - úprimne !!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 4, 2020 17:40 ~Zmazané: February 5, 2020 02:01
A JE TO BUĎEŠ MA PEKNE POČÚVAŤ LEBO ZO SLOVENSKOM KONČÍM JASNÉ !!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 4, 2020 17:32 ~Zmazané: February 6, 2020 08:34
Pekná myšlienka, ale v strednej Európe dnešnej doby ju neodsúhlasí žiaden zákonodarca. Možno aj trochu idealizmus... človek je predsa len egoistický tvor a prikázať mu zákonom "NEMAŤ VIAC" je nereálne. Bude potom hromadiť majetok nelegálne...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 6, 2020 06:33
Podstatou by malo byť vytvorenie prostredia aby to bolo nemorálne. Ale aj nastavenie mantinelov je dôležité, lebo dnešná trhová ekonomika sa mení na mocensko-korupčnú, keďže jeden človek často vlastní x- firiem a ešte aj vplýva na politiku. Tlak médií a verejnosti má silu. Problém je ale to, že vplyvné mienkotvorné médiá má pod palcom skupina ľudí, ktorá sa chová nemorálne.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 6, 2020 23:05
A aj majetky nelegalne sa hromadia.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: February 4, 2020 17:20 ~Zmazané: February 5, 2020 02:01
Buďte rád pán Chmelár že ste pánovi Harabínovi rovnocenným partnerom nikoho iného tam dať nemôžu
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem