blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7344
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 29, 2020 01:30 ~Zmazané: January 29, 2020 09:30
Možte mi niekto vysvetlit na čiu objednavku si miestna radodajka nahrava všetky telefonaty z vplyvnymi ludmi?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 29, 2020 04:26 ~Zmazané: January 29, 2020 09:30
ale veď to robí aj Matovič
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 23:18 ~Zmazané: January 29, 2020 09:30
Eduard Chmelár - vyznieva to ako alibisticky komentar typu, "Aha, my sme to hovorili!" Co tak altruisticky podporit jednu zo stran, ktore realne maju sancu dostat sa do parlamentu a pokusit sa tomu zabranit?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 23:20 ~Zmazané: January 29, 2020 09:30
Nech strany, ktorym fandite, altruisticky podporia nas, mame lepsi program a aj tak ho dost nesikovne vykradaju. Inak su vase vyzvy v demokratickej sutazi stran nebetycnou drzostou.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 23:23 ~Zmazané: January 29, 2020 09:30
Čiže vytvorenie nejakého zlepenca, len aby oni nie...?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 23:23 ~Zmazané: January 29, 2020 09:30
Eduard Chmelár niekedy je nevyhnutne prinasat obete pre dobro celej spolocnosti. Teda ak plati ten Vas komentar o vlasti rutiacej sa do chaosu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 23:25 ~Zmazané: January 29, 2020 09:30
Súhlasím, začnite od seba a nemoralizujte. Lebo to, čo vy považujete za "dobro", vidíme my len ako odvrátenú stranu tej istej mince.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 23:25 ~Zmazané: January 29, 2020 09:30
Budeme sa o tom baviť... niekedy! Ale prosim Vás, nie dnes!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 23:27 ~Zmazané: January 29, 2020 09:30
Taka skratkovita uvaha z mojej strany, ale z tohoto vyplyva, ze radsej teda ten chaos.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 23:31 ~Zmazané: January 29, 2020 09:30
Inteligentne tváriace sa žvasty, žiadna úvaha!!! Chaos? Čiže zlepenec by bol lepší???
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 29, 2020 02:59 ~Zmazané: January 29, 2020 09:30
som iba dôchodkyňa, a myslím s že nie je to o Ficovi, ani Sulíkovi, ani Trubanovi, či úžerníkovi Kiskovi. Delenie na SMER a antiSMER je falošné a zavadzajúce tvrdenie. Stojíme proti oveľa silnejšiemu a nebezpečnejšiemu protivníkovi. Kde sa dvaja bijú, v tomto prípade Penta a Eset, slovenský štát by mal zvíťaziť! Ale bráni tomu presvedčenie predstaviteľov strán, že ja som najlepší - skutočne Slováci sa nevedia zjednotiť a spolu hladať témy, ktoré ich spájaj a pomôcť zbedačenému národu - lebo premier môže byť len jeden
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 22:45 ~Zmazané: January 29, 2020 09:30
Dáta z rozhovoru získala medzinárodná sieť investigatívnych novinárov Organized Crime and Corruption Reporting Project (OCCRP.org), ktorá ich poskytla médiám. Je to fakt a nie ziadna proti kampan. Takze keby niekto zo SNS zavrazdil niekoho a vysli by to na povrch, tiez by to bolo s tym zamerom aby sns mala pod 5percent?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 22:47 ~Zmazané: January 29, 2020 09:30
Svatá prostoto... Naozaj si myslíte, že takto funguje politika?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 22:50 ~Zmazané: January 29, 2020 09:30
Eduard Chmelár urcite nie, ale trosku objketivity a nesirenie vasich teorii by tiez nezaskodili. Na 100percent urcite neviete ze to bolo s tym zamerom(mozno pravdepodobne ale nie 100percent) ale co je fakt je ze s nou komunikoval a popieral. Ale samozrejme Vas trapi ze je to iba proti kampan
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 22:50 ~Zmazané: January 29, 2020 09:30
Chlapče, a Ty si myslíš, že OCCRP tieto dáta spadli z neba?!? Máš krásnu profilku, rozmýšľal si niekedy o kariére ako model?!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 22:50 ~Zmazané: January 29, 2020 09:30
Alexander Bažík to je len prirovnanie ze si slobodny chlap dohoduje rande a co ako ? A este k tomu so zenou,ktora mala falosne meno aj foto na nete
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 22:53 ~Zmazané: January 29, 2020 09:30
Alexander Bažík preco prave teraz, to je ta spravna otazka. Tymito informaciami museli disponovat uz dlhsiu dobu, tak preco prave teraz?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 22:53 ~Zmazané: January 29, 2020 09:30
Maruška Dawern aj moj komentar bol len prirovanie, ze niekoho trapi nieco ine ako by malo
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 22:54 ~Zmazané: January 29, 2020 09:30
Martin Smire Skrabak spravna otazka je preco klamal
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 22:54 ~Zmazané: January 29, 2020 09:30
Danko hovoril pravdu,v tom case nevedel,kto je tá ženská
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 22:54 ~Zmazané: January 29, 2020 09:30
Alexander Bažík nikdy nie je nič náhoda a v politike už vôbec nie...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 22:56 ~Zmazané: January 29, 2020 09:30
Martin Smire Skrabak lebo voľby...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 22:56 ~Zmazané: January 29, 2020 09:30
Alexander Bažík to je spravna otazka na Danka, aj ked odpoved je jasna. Spravna otazka spolocnosti by mala byt, preco prave teraz
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 23:07 ~Zmazané: January 29, 2020 09:30
Alexander Bažík ty si bud neskutocne hlupy alebo naivny. Asi oboje. Fakt sa daj na modeling, a hlasaj aspon celosvetovy mier
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 23:48 ~Zmazané: January 29, 2020 09:30
Ako je očividne, že napríklad Nko sa dostalo k väčšiemu množstvu Kočnerových nahrávok a snažia sa skôr namiesto okamžitého zverejnenia ich postupne a tematicky usporiadať tak, aby držali tému, čo najdlhšie živú, prípadne stupňovali ju. Cieľ je jasný chcú, čo najviac zavariť SMERU. To znamená, že vedome selektuju, čo a kedy vydajú a z toho môžme usúdiť aj nejaký zámer. Zároveň ak sú to Kočnerove nahrávky tak by ich už PZ mal mať, a ak by tam šlo napríklad o vraždu tak by snáď konali, ale úloha PZ nie je teraz sa vyjadrovať sa či nejaký politik klamal, keď hovoril, že s niekým nekomunikoval aj keď pri našej PZ nikdy nevieš. Čo sa týka devastovania tohto skorumpovaného režimu ja osobne nemám s takýmto prístupom problém, ale, čo sa týka týchto Dankových nahrávok nemyslím si, že média celkovo konali s nejakým zámerom. Skôr ide iba o to, že Dankom dosť opovrhujú a keď sa dostali k takýmto informáciam a mohli ho dehonestovať bolo im to jedno a vypustili to hneď, ako to bolo pripravené. Zaroveň to ajtak každy to bral tak že je Danko a SNS v tych kočnerovských machinaciach aspon nejak zapletený je. Ja si však myslím, že to bude mat zle nasledky nie len s pohľadu výsledku volieb. Danko je už teraz asi najviac dehonestovaný politik hlavne aj vlastným zavinením a je vidno, že ho to robí dosť zúfalým. Kto vie, čo teraz bude robiť ďalej (ta nahravka len dalej vykresluje Danka ako uplneho ******) možno ho to aj psychicky zdevastuje čo môže byť zle aj pre reputáciu médií.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 16:25 ~Zmazané: January 28, 2020 23:34
Mám veľmi nutkavý dojem, že socialisti na čele s pánom Chmelárom sú projektom Penty na tieto voľby ( spolu s druckerovou Dobrou voľbou). Keby to bolo také žúžo labúžo, prečo by ste zakladali stranu pár mesiacov pred voľbami? Veď by ste mali omnoho viac času a možností získať voličov. Lenže, ak je budget obmedzený, na dlhší čas nestačí. K vášmu programu len toľko: taký populizmus a také neuskutočniteľné veci majú pred týmito voľbami v programe iba strany, ktorých vedenie a členovia sú mimo realitu ( akúkoľvek). Váš program sa zakladá na primitívnom populizme typu znižovania platov poslancov, či 4dňového pracovného týždňa. Ono sa to pekne číta, ale to je všetko! 1. Keďže ste stranou na jednu sezónu, nemáte ani kádre na to, aby ste ( v prípade účasti v NR SR) predkladali ( alibisticky) nejaké návrhy zákonov. 2. Tie "socialistické" ( sociálne) body vášho programu sú na dnešnom Slovensku neuskutocniteľné! To musí pochopiť každý, kto používa sivú kôru mozgovú a nie je fanatik. 3. Podľa toho, ako sa vývyja vaša kampaň, v skutočnosti vám ide o odobratie hlasov Smeru, nič viac - to je to, čo som písal na začiatku - Penta sa poučila z minulosti a miesto pravicovych strán vytvorila ľavicové - hneď dve. Skúste má presvedčiť o opaku...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 17:29 ~Zmazané: January 28, 2020 23:34
A prečo sa teda Socialisti nevyskytujú v žiadnom volebnom prieskume? Keby si to zaplatila Penta, tak by tam asi boli. Smer sa pochoval sám, za ich chabé výsledky za všetky doterajšie volebné obdobia. A tie videjká o opozícií sú rovnako nechutné ako vystúpenia niektorých opozičných lídrov. Chcú sa v nich vykresliť ako tí lepší, ale jediné, čo je na tom patrné je, že klesli ma ich úroveň a možno aj hlbšie.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 17:38 ~Zmazané: January 28, 2020 23:34
Len Aby Socialisti.sk chcú zrušiť poisťovne v tejto podobe. Myslíte si, že to Penta chce, aby prišli o zisk?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 19:12 ~Zmazané: January 28, 2020 23:34
Martina Kupcová ja chcem mať pred domom fontánu a v obývačke austrálsku baletku... V prvom rade na to, aby niekto (...) zrušil napríklad poisťovne na Slovensku, nemôže byť Slovensko v EU, v nato a musí zrušiť mnoho medzinárodných zmlúv. V druhom rade by u nás muselo dôjsť k zmene ekonomického režimu... Ani jedna táto zmena sa nedá uskutočniť bez vonkajších vplyvov a obrovskej podpory obyvateľstva Slovenska. Myslíte, že majitelia slovenského priemyslu dovolia nejakým socialistom, aby ich obrali o zlaté bane? To tu skôr bude ukrajinský scenár... Preto tvrdím, že sú tieto sľuby plané - neuskutočniteľné?!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 19:19 ~Zmazané: January 28, 2020 23:34
Jožko Huslička nevyskytujú sa preto, lebo nie je dôležité, aby sa dostali do NR SR. Mimo to, v prieskumoch sa nevyskytuje väčšina strán kandidujúcich vo voľbách. Mne je jedno, čomu kto verí, len píšem, že volebný program Chmelárovcov je humbug a ak to myslia vážne, nepatria do NR SR ale do cirkusu. Ak to vážne nemyslia, robia si prdel z voličov. Tak či tak je to zle. Okrem toho, to čo som videl z tzv.kampane pána Chmelára je na úrovni Matoviča, a to teda na serióznosti nepridá nikomu, naopak. Kľudne voľte neuskutočniteľný program, oni sa aj tak do NR SR nedostanú...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 14:26 ~Zmazané: January 28, 2020 23:34
Hanba
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 14:25 ~Zmazané: January 28, 2020 23:34
Páči sa mi,ako blokujete ľudí,ktorí s Vami neprejavia spoluprácu,či Vás ,nedajboh, kritizujú...stránka Socialisti...isteee,demokraticky zvládnuté nesúhlasné stanoviská,mazanie príspevkov,blokovanie...Hanba Vám preveliká..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 28, 2020 00:47 ~Zmazané: January 28, 2020 05:34
Kapitalizmus ci socializmus, vsade je korupcia. Ktory system ju vsak zvlada lepsie je mozne pozriet si napr. na priklade Venezuely vs. Rusko. Kde je zarucene, ze novi socialisti budu prave ti korektni neuplatni ludomili bez rodiny a osobnych ambicii? Vlastne, ako taky neambiciozny clovek sa moze vobec dostat na celo strany a do vysokej politiky? Cim dlhsie sledujem Vase clanky, tym mi pridu retorikou viac podobne revolucionarom, co nie je prave sposob, ako mobilizovat v sucasnosti masy. Ak chce byt vlada socialna, musi mat za sebou najlepsich ekonomov, akych je mozne najst. Inak skonci stat v dlhoch, alebo este horsie v nemoznosti ich navysovat / vytvarat.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 27, 2020 17:04 ~Zmazané: January 28, 2020 10:32
Vďaka 1.sv. vojne sa USD stal svetovou menou a nahradil GBP. Od roku 1929 USD začal ochabovať. Vznikol dojem u finančného kartelu, že ďalšia vojna by mohla pomôcť. Tesne po 2. svetovej vojne si dolár svoju pozíciu opäť upevnil a koncom 40-tych rokov kulminoval. Potom od polovice 50-tych rokov opňť začal slabnúť. Od roku 1971 sa ekvivalent na zlato upúšťa. Od roku 2008 má USD vážne problémy, pričom je z veľkej časti krytý špekulačným kapitálom. Problémy sú veľké. Dúfajme, že v scenári nie je opäť vyvolať ďalší výrazný vojenský konflikt.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 26, 2020 21:11 ~Zmazané: January 27, 2020 11:31
E.U musi byt schopna sa ubranit, ci proti USA, alebo rusku, a ubranit si slobodu a ekonomiku, moznost je zrusit NATO a utvorit vlastnu europsku vojensku alianciu,USA nas len taha do vojen ktore sluzia ekonomickym zaujmom usa, zly partner
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 26, 2020 20:04 ~Zmazané: January 27, 2020 15:34
Eduard Chmelár Eduard Chmelár áno ale presne toto celý čas po vražde mladých ľudí tvrdili aj smeráci že nie ulica ale demokratické voľby rozhodujú... všetko len nie sebareflexia.... podľa mňa ulica má právo vyjadriť svoj postoj.... veď aj preto prokuratúra podala chabé argumenty na rozpustenie kokotlebovej strany...aj vďaka Kočnerovi podľa treemy...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 26, 2020 19:57 ~Zmazané: January 27, 2020 15:34
pán Eduard Chmelár, na pár riadkov odbočím, onoho času sa neúspešný kandidát na prezidenta a pred časom vzatý do väzby MD javil ako človek brániaci obyčajných ľudí pri neskutočne mafiánskych praktikách exekútorov voči bezmocným obyvateľom a štát sa len prizeral, dnes podľa zatiaľ nepotvrdených informácií Konečnerov poskok pri udržaní Smeru pri moci... a teraz k vám, obdivoval som vás ako politológa v diskusných reláciách a vaše znalostí a rozhľad sú úžasné, ale teraz ako 1% "práva socialistická alternatíva" ste jednak porušili sľub že politickú stranu nezaložíte a jednak je tu takmer v každom príspevku z ľava z prava "útočenie" na každého, ste, sme, socialisti jediná strana a bla bla..... prepáčte, zatiaľ ste ako politická strana-hnutie nič, pri všetkej úcte.... mal som tú odvahu napísať už niekoľkým politikom svoj názor a naše debaty mali viacero výmenených správ a poniektorí ostali pri komunikácii tak som si povedal, že napíšem aj vám... Smer sa na ľavicu len hrá a vy ako jediná ľavicová strana ani nemôžete odovzdať svoj potenciál práve týmto zlodejom a hajz.... lebo im dáte svoje mizivé percento a napomohli by ste im opäť rozvracať tento slovenský hrdý národ... hawk, želám pekný deň
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 27, 2020 11:20 ~Zmazané: January 27, 2020 15:34
Martin Detvan Takisto p. Kiska sľúbil, že nezaloží politickú stranu a pozrime sa... Nie je na tom nič hrozného.Hlavne treba ísť voliť, nech si už vyberiete kohokoľvek.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 26, 2020 17:33 ~Zmazané: January 28, 2020 10:32
To vážne povedala? Ona nevie, čo činí, to môže skončiť hroznou katastrofou. Stačí malý podnet a už to nikto nezastaví. To, čo pácha PS a Kiska, je zahrávanie sa s veľkým ohňom.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 26, 2020 17:39 ~Zmazané: January 28, 2020 10:32
Bezakova Sturova
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 26, 2020 17:45 ~Zmazané: January 28, 2020 10:32
Ona dobre vie čo činí, o to je to horšie.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 26, 2020 17:16 ~Zmazané: January 27, 2020 11:31
Absolútny súhlas pán Chmelár. Čo sa stane, ak sa tam niekto pobije ? Stačí jeden úder a môže ísť o život. Lenže to Kiskovi a Čaputovej nedochádza, lebo ešte asi nikdy nedostali päsťou do tváre. Hlupáci.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 26, 2020 16:30 ~Zmazané: January 27, 2020 02:01
a co napisal dennik N a aktuality? lebo som nenasla ani zmienku - ale mozne je ze som poslepsia :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 26, 2020 09:33 ~Zmazané: January 26, 2020 16:35
Čo už je ekologickejšie ako americká vojenská základňa?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 26, 2020 00:40 ~Zmazané: January 26, 2020 21:04
Zo začiatku som veril socialistom. Aj som sa podpísal za registráciu. No teraz to ľutujem, že som urobil takuto chybu
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 25, 2020 18:44 ~Zmazané: January 26, 2020 21:04
Ano, svet dnes ovládajú extrémne bohatí šialenci, prevažne chamtiví sociopati za pomoci extrémne nemorálnych prospechárov, ktorých sa bohužiaľ v každej spoločnosti ešte vždy nájde dostatok.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 25, 2020 17:57 ~Zmazané: January 25, 2020 22:04
Vsade sami fasista uz vam vsetkym dobre jeb.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 25, 2020 17:54 ~Zmazané: January 25, 2020 22:04
Volime 24 a poserte sa vsetci
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 25, 2020 17:53 ~Zmazané: January 27, 2020 02:01
vsetci co sa stavaju proti USA su podla roznych agentur extremisti..Pritom su to ludia ktori pochopili ze americania neprisli s demokraciou,iba chcu rozkradnut a kolonizovat ich krajinu....
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 25, 2020 18:04 ~Zmazané: January 27, 2020 02:01
a všetci co sa proti USA nestavajú su militantní demagogovia....takže ja som aj extremista aj militantný demagog
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 25, 2020 18:46 ~Zmazané: January 27, 2020 02:01
Katarina Husenicová V čom dnes vidíte pozitívnu úlohu USA vo svete ?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 25, 2020 11:16 ~Zmazané: January 25, 2020 18:01
Rozumiem argumentom, ze socialisti sa nechcu zucastnovat na tychto anti-mitingoch. Budu robit pred volbami vlastne mitingy?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 25, 2020 11:02 ~Zmazané: January 25, 2020 18:01
Robert Šafár
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 25, 2020 05:31 ~Zmazané: January 25, 2020 18:01
Pan Chmelar,niet väčšuch fasistov ako cela vlada,čo okrada ludí,nuti hrdlaciť aby vobec prezili,utekať do zahranicia,atď a vy velmi dobre viete co všetko ďalsie,exekutori,bezdomovci a samovrazdy,tak uz prestante vsetci s tym fasizmom,asi by bolo treba zažiť ozajstny fasizmus aby bolo pochopene v pravej miere
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 25, 2020 11:11 ~Zmazané: January 25, 2020 18:01
Monika Karlíková
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 24, 2020 15:56 ~Zmazané: January 25, 2020 11:35
..a zasa raz niečo, s čím sa nedá nesúhlasiť.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 24, 2020 14:07 ~Zmazané: January 24, 2020 21:30
P.Chmelár som Váš fanušik len ľudia nepotrebujú vedieť či je tu fašizmus,demokracia socializmus ,ľudia potrebujú vedieť čo spravíte konkrétne pre občanov a akým spôsobom ,že niekto hovorí o medzivojnovým Slovenskom štáte ešte neznamená že chce zle pre spoločnosť ,okrem iného dejiny sa vracať nemajú,ale Tisa potrestali komunisti? je veľa protirečení ,vy ste historik ,a som presvedčený že aj cudzincov by sa Slováci až tak nebáli,veď ich žije na Slovensku až až ,tu je niečo iné ,aby mladý ľudia zarábali aspoň tisíc tristo eur v čistom ,aby ľudia odchádzajúci do dôchodku neboli doslova oholení socialnou poisťovňou po viac ako 40-ročnom pracovnom cykle ,aby sa ľudia nestretli s tým , že ten čo nikdy nepracoval dostane priemerný dôchodok ktorý je častokrát vyšší ako skutočný dôchodok ,aby sme neboli sluhami na vlastnom území ,je toho toľko ,na niekoľko strán ,to že som spomenul nejaké myšlienky obyvateľstva ešte neznamená že podporujem prejavy fašizmu,len niekde sa začať musí a znova.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 24, 2020 15:44 ~Zmazané: January 24, 2020 21:30
Prave preto, ze som historik, tak odmietam takuto relativizaciu zlocinov vojnoveho (nie medzivojnoveho) Slovenskeho statu. Kym budem zit, tak nedopustim, aby niekto opluval pamiatku hrdinov SNP a velebil Tisov rezim, ktoreho vodca dal deportovat a poslal na smrt desattisice vlastnych obcanov a vyznamenaval nacistickych vrahov vlastneho ludu. Kto toto obhajuje, nech ho hanba facka.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem