blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7412
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 16, 2020 05:41 ~Zmazané: January 16, 2020 16:32
Ako sa vyjadril francúzsky prezident Macron "NATO is becoming brain-dead" (Nato sa nachádza v stave mozgovej smrti). Donald Trump tiež postavil svoj víťazný program na masívnom podstavci z hesla America First (Amerika na prvom mieste) a NATO berie ako srandičku podobnú Rubikovej kocke na hranie. Pripomínam, že to nepovedal roztomilý káčer Donald, to povedal Donald Trump. No ale my sa ad nauseam budeme kŕčovito a politicky nekrofilne držať mŕtvoly NATO lebo inak nevieme lebo sme myšlienkove ustrnuli a nevieme zmeniť názor na základe výrazne zmenených medzinárodných súvislostí aj keď nám tie súvislosti už doslova vytrieskavajú zdravý rozum z makovice. Sme tak nejak postihnutí syndrómom paradoxného lipnutia k niečomu, čo nám jasne škodí, čo nás zneužíva a čo nie je v náš národný prospech. To už naozaj pripomína niečo ako Štokholmský syndróm v politike, keď sa obeť únosu identifikuje so svojím únoscom a dokonca ho chápe, zastáva a obhajuje. Chmelár má pravdu. Ale bude sa mu oponovať lebo sa tej mŕtvoly musíme držať aj keď už zapácha a mala by byť nadobro spopolnená.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 21:19 ~Zmazané: January 17, 2020 11:00
Mohol by som oponovat vo viacerych bodoch ale tem o Vatsavskej zmluve je perlicka. Pan Chmelar co sa tyka intrvencii jednu vam pripomeniem z 21.8. 1968 ked Sovietsky zvaz presne a podrobne rozdelil ulohy jednotlivych statov pri vpade do Nasej vlasti!!! Nemal by som ani ruzove okuliare v pripade neintervenovania sa do vydavkov na obranu. Kedze vo vychodnom bloku existovala ekonomicka planovana delba prace bolo jasne kto kolko zbrani akeho charakteru vyroby a kto ich aj kupi!!! A s tou suverenitou vo vychodnom bloku a odovzdani zakladni... Pan Chmelar to sa velmi tazko cita vy ste do 1989 zili kde? V nejakom raji s ruzovymi okuliarmi??? Este jeden fakt k Varsavskej zmluve jej vojska nas pomohli obsadit aby nas ine vojsko potom mohlo okupovat. Ak berieme okupaciu ako vojnovy akt, tak sme v podstate mali vojnovy stav doma a nemuseli sme nikoho kvoli tomu nasledovat po celom svete v tom mate pravdu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 21:26 ~Zmazané: January 17, 2020 11:00
Vela emocii a este viac zavadzania. Uz na inom mieste som vysvetloval, ze invazia z roku 1968 nebola invaziou celej VZ, napriklad Rumunsko odmietlo. To my sme Americankm neodmietli sluzit nikdy. A tomu ostatnemu roxumiete uz asi len Vy sam. Splietate piate cez deviate, vyrazate otvorene dvere a vkladate mi do ust nieco, co som.nepovedal podla hesla co sa babe chcelo, to sa bane snilo. A kde je hysteria a nie su fakty, tam nie je priestor pre mna.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 16, 2020 05:57 ~Zmazané: January 17, 2020 11:00
Rado Ivanov sme ale v roku 2020 nie 1938,1948,1968 ,ale predstavme si že Slovenský občania sa rozhodnú zrušiť,členstvo v NATO, EU tak okamžite ucítime čižmu ktorá si chodí po Slovensku už aj dnes bez zábran.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 16, 2020 16:44 ~Zmazané: January 17, 2020 11:00
a furt dookola 68 rok, koho to zaujima stale?! je rok 2020 tak si to uz vsetci uvedomte
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 16, 2020 21:13 ~Zmazané: January 17, 2020 11:00
Velmi zly a samozrejme zavadzajuci priklad. Ze preco? Konkretne Rumunsko k intervencnej dohode prizvane nebolo! Takze nemohlo bratsku vojensku pomoc odmietnut. Rokovania v Drazdanoch sa nezucastnilo! Tzv. Klub piatich tvorili Bulhari Sovieti Nemci Poliaci Madari. Rumunsko po odchode Sovietskych vojsk zacalo robit pomerne samostatnu politiku. Povedzme , ze viac od Moskvy ako k Moskve. Zblizovalo sa s Cinou a USA. To vyvrcholilo vyjadrenim podpory Izraelu nie Arabom Pocas Sestdnovej vojny. Preto ako nespolahlivy clen spolocne s Albanskom neboli vhodni na intervencny zasah. Dalsi kto sa priamo nepodielal na obsadeni Ceskoslovenska boli Vychodni Nemci. Boli sice pripraveni na hraniciach ale nakoniec odvolani Moskvou a vyslali iba vojensku pozorovaciu misiu. Na vychdne hranice Rumunska sa presunula Sovietska armada! Jej ulohou bolo ako inac zastrasit Rumunou pred tym ako by urobili nejaky neuvazeny krok, napr vystupenie z Varsavskej zmluvy. Kedze v tomto Causeskovi odmietol pomoc Tito a Ceskoslovensko uz bolo z hry von ako spojenec ostalo iba pri slovach odsudenia. Teraz sa naskyta otazka ako v Peliskoch "kde soudruzi z NDR udelali chybu?" Teda kde konkretne hladat to odmietnutie sluzit???
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 16, 2020 21:20 ~Zmazané: January 17, 2020 11:00
Juraj Jurajovič koho? Urcite vsetkych ktori si uvedomuju dosledky tejto neblahej udalosti.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 16, 2020 21:25 ~Zmazané: January 17, 2020 11:00
Anton Škulavik priznam sa, ze si to neviem a ani nechcem predstavit. Ale ak je takmer 14 % obcanov ochotnych dat hlas Kotlebovi a jeho hnedym mecestrovym kabatom mozne je vsetko.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 20:17 ~Zmazané: January 18, 2020 09:34
Ešte že ste tu vy p. Chmelár.Verím že budeme v parlamente aj vo vláde.To bude skutočná zmena nie Kiska a Turba.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 19:22 ~Zmazané: January 17, 2020 19:31
Vladimir Kútny teba caka pracovna sobota 12 hodinova
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 18:49 ~Zmazané: January 16, 2020 08:03
Obesiť
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 18:19 ~Zmazané: January 16, 2020 20:34
ZAPREDANEC! je mi ľúto jeho manželky
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 18:09 ~Zmazané: January 18, 2020 00:00
Banas bol 2 pol roka viceprezidentom parlamentneho zhromazdenia NATO, tak snad vie co hovori.. https://www.hlavnespravy.sk/jozef-banas-vnutorna-demokracia-v-nato-sa-podoba-na-tu-co-byvala-vo-varsavskej-zmluve-stane-sa-tak-ako-povie-american/1477748
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 17:58 ~Zmazané: January 17, 2020 01:30
vstupom do NATO sme si nechali dobrovoľne rozdrbať armádu a torzom z toho čo zostalo im sluzime ako Lokaji.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 17:53 ~Zmazané: January 16, 2020 16:32
Martin Smire Skrabak, súhlasím. Nás by mohli napadnúť jedine preto, že sme v NATO, t.j. "spojenci" USA. Veľmi tomu nerozumiem, ale asi by bolo lepšie vystúpiť z NATO - ruky preč od šialených Američanov, ich základní a stíhačiek...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 17:51 ~Zmazané: January 16, 2020 12:04
Zradcovia národa
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 17:33 ~Zmazané: January 15, 2020 22:34
Marek Jančík tebe sa nechce makať ty jarine. Mimo to je to dobrá kokotina.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 17:18 ~Zmazané: January 17, 2020 19:31
Vystavba bytov, menej zbrojenia, viac nemocnic, som za. A 4 dnovy pracovny tyzden ? Pred volbami sa to lahko slubuje. Určite by som to neriešil zakonom ale nechal na firmach samych v ramci benefitov. Myslim si že by to muselo byť zavedene v celej unii, pretože v momente zavedenia 4 dnoveho pracovneho tyzdna by sa zobrali nielen zahranicne firmy ale aj slovenske a táhli by do Rumunska, Ukrainy, Srbska, atd. Zverejnit članok o ITčkaroch z Japonska mi pride zavádzajuce. Jasne ze si pochvaluju. Namiesto 2 hodin na facebooku v praci su radsej doma. Aj na SR zarabaju nadpriemerne a maju vela podobnych benefitov ako homeoffice, 4 dnovy tyzden, atd. Aplikujte to na pekarov kde pri zvyšeni minimalnej mzdy sa skoro vsetko premietne do ceny chleba. Spytajte sa ĺudi ci by suhlasili so zvysenim ceny chleba o 1/3 mozno aj viac. Mozem pokračovat s lekarmi. Kde ich zoberete ked teraz ich je malo. Vy tu navrhujete plošny narast hodinovej mzdy o tretinu plus firmy kde sa pracuje na zmeny by museli zaviesť dalšiu. To je nerealne o.i. aj koli tomu ,ze dnes nepracuje len ten kto nechce.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 17:07 ~Zmazané: January 16, 2020 08:03
No keby to bolo takto:)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 16:40 ~Zmazané: January 16, 2020 08:03
Este sme len slubili ze do roka 2024 si splnime zavazok na 2% a uz tento rok by socialisti usetrili 500 mil...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 15:11 ~Zmazané: January 15, 2020 22:34
Na SK nerealne
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 14:05 ~Zmazané: January 15, 2020 22:34
Staci ked ho skratia na 5
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 13:45 ~Zmazané: January 16, 2020 20:34
Toto mi príde nereálne. Neslubujte Zámky v oblakoch. Keby mame štátne podniky, úspešne a zarabajuce štátne podniky a nie 1 ale mnoho, alebo turizmus na inej úrovni, alebo veľké prírodné zdroje a nerastné bohatstvo. Ale kto to zaplatí? Tie isté prachy alebo viac a odpracované o 40h menej? Ako to chcete reálne dotovať?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 14:15 ~Zmazané: January 16, 2020 20:34
Že sa tí hlúpi Japonci najprv neporadili s Vami, keď majú také nereálne nápady. https://www.techbyte.sk/2019/11/microsoft-japonsku-otestoval-4-dnovy-pracovny-tyzden-produktivita-40-percent/
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 14:44 ~Zmazané: January 16, 2020 20:34
Eduard Chmelár Microsoft nevyrába súčiastky pri pase.. Mentálna práca, programovanie a ine podobne aktivity sa nedaju porovnavat s vyrobnymi prevádzkami, ktorych mame na Slovensku najviac. Programatori a pod. su mentálne vyhoreni - hlavne v Japonsku robia aj 20 hodin denne. Samozrejme, ze sa im zvysila produktivita. Ale pasova vyroba produktívnejšia o 40% nebude, pokial nepôjde pas 40% rychlejsie.. Neodporúčam taketo komenty..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 14:50 ~Zmazané: January 16, 2020 20:34
Aurel Chamilla : Tým skôr. práve tí, ktorí pracujú pri páse, potrebujú viac oddychu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 14:54 ~Zmazané: January 16, 2020 20:34
Eduard Chmelár nepovedal by som. Kazda praca je unavna inak. Porovnávate neporovnateľne. Ja chapem, ze ludia pri pase su unaveni. Ale produktivnejsi o 40% proste nebudu. Budu ale mat viac oddychu ako nezamestnani...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 15:09 ~Zmazané: January 16, 2020 20:34
Súhlasím s Vami p. Chmelár. Ale faktom je, že ako donútite podnikateľov, zamestnávateľov aby stratené hodiny vykompenzovali ľuďom na výplate. Lebo dobre vieme, že už dnes pištia že vraj sme už drahí. Ľudia na Slovensku potrebujú každú korunu. Ale držím palce úprimne. Bolo by to fajn.Nikto nechce zdochnúť od roboty za pár šupov. Nech sa Vám darí.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 15:21 ~Zmazané: January 16, 2020 20:34
odporúčam Vám prezrieť si z dostupných zdrojov, najlepšie zahraničných publikácií, smerovanie priemyslu (najmä výroby) k 4. priemyselnej revolúcí (nemeckými odborníkmi zavedený termín Industry 4.0), ako na to vplýva automatizácia výroby, kyberneticko-fyzické systémy a internet vecí IoT, Cloud Computing, Big Data, rozšírená realita AR v priemysle atď. V skratke, prognózy jednoznačne poukazujú na tieto fakty: Výroba bude automatizovaná (nie len v hromadnej, ale najmä v sériovej a kusovej výrobe na ktoré bude mať Industry 4.0 najväčší vplyv), výroba konkrétneho výrobku bude zákazníkom upraviteľná v reálnom čase, pričom CPS zariadenia budú pri výrobe konkrétneho výrobku spolupracovať (zvolia sa najvhodnejšie výr. zdroje, téma je rozsiahla), potreba manuálne zručných ľudí bude nahradená potrebou kvalifikovaných pracovníkov (kvalofikovaných myslím na prácu s Industry 4.0, vyššie spomenutými technológiami), množstvo ľudí tento prechod (kvôli individuálnym predispozíciám)na kvalifikovanú odbornú prácu nezvládne a v tomto novom priemysle sa nebudú mať kde zamestnať, vyrábať sa bude rýchlejšie lacnejšie kvalitnejšie ekologickejšie... a najmä: spoločnosti ktoré k tomuto trendu pristúpia neskoro, budu konkurenciou porazené. Toto sú fakty, stačí si to najsť. Ľudia (verejnosť) budú robiť menej a odbornejšie. Čím skôr na tom budeme pracovať, tím lepšie obstojíme v konkurencii najmä zvyšku EU ale aj sveta. Sme v prvej fáze Industry 4.0, nie je to hudba ďalekej budúcnosti. Zmeny nás čakajú, či sa nám to páči alebo nie. Je len na nás, ako sa na ne pripravíme.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 15:47 ~Zmazané: January 16, 2020 20:34
Adrián Vodilka Ano technologickú evoluciu neide zastaviť, ale aký bude zmysel jej tak zbytočne rýchleho postupu, ktorý zasiahne miliony ľudí veľmi negatívne ? Sprofituje na tom iba hrstka už dávno bohatých elít a zopár šťastlivcov s mimoriadnymi schopnosťami. Nie je to poháňané nevyhnutnosťou, ale iba chamtivosťou a primitívnym zákonom džungle, z ktorej sme sa ešte mentálne celkom nedostali. V podstate väčšina ľudí sa po celý život plaší, len preto, lebo jej to vnucuje zanedbateľná menšina, ktorá ich využíva vo viacerých rovinách. Čiže evolučne je nevyhnutné aby sa zmenil kapitalizmus na vyššiu formu spoločenského systému ináč sa vratime k feudalnemu usporiadaniu iba na očosi "vyššom leveli"..
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 16:04 ~Zmazané: January 16, 2020 20:34
Adrián Vodilka no to je vsetko pekne a pravdivé. Len my tu mame jeden podstatny problém. Zlikvidovali sme si cely priemysel a väčšinou vsetko vlastnia zahranicne firmy, ktore sa proste zdvihnú a odidu, lebo tu okrem par strojov a robotnikov nemaju zakladnu a nemajú problem. Vývoj a vyskum a ine veci s pridanou hodnotou robia vacsinou inde. Nemaju ziadne puto k Slovensku, manazment tu nezije,nema tu deti.. Pre riaditelov v Nemecku je zrusenie fabriky na Slovensku len pohyb perom na papieri a maly dopad na prevadzku. Ak by mal celu firmu stahovat z nemecka, tak musi stahovat aj seba a celu storočnú tradiciu firmy. A to nespravi. A navyse to vie vlada tej inej krajiny ukontrolovat. Slovenska vlada je zahraničným firmam ukradnuta a nemá na nich ziaden dosah. Proste odídu. Prestanme snivat o pečených holuboch a zacnime navrhovat nieco, cim tuto situaciu zmenime
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 17:10 ~Zmazané: January 16, 2020 20:34
Aurel Chamilla Ano, len to dokazuje, že táto forma globálneho kapitalizmu nezodpovedá evolučnej potrebe prevažnej väčšiny obyvateľstva a je nutné ju zmeniť.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 16, 2020 05:25 ~Zmazané: January 16, 2020 20:34
Dominik Natalia Chalmovský to nieje o žiadnom dotovaní. Oddýchnutý, dobre zarábajúci zamestnanec = kvalitnejšia práca.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 13:30 ~Zmazané: January 15, 2020 22:34
Ono to znie dobre a iste je to možné no nemyslím, že sme ešte tam. Toto je na Slovensku zatiaľ utopia. Možno by bolo ľudí lákať na viac realistické ciele ako 4 dňový pracovný týždeň.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 13:38 ~Zmazané: January 15, 2020 22:34
... myslíte také reálne ciele akonapríklad: "utiahnime si opasky, aby bolo snáď niekedy lepšie?!" .. ak sa Socialisti hlásia k autentickej modernej ľavici, tak toto je jeden z prioritných cieľov, ktorý može mať rozne podoby, ale jeden cieľ, dať pracujúcim ľuďom viac voľného času, ktorí by venovali sebe a svojej rodine...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 13:45 ~Zmazané: January 15, 2020 22:34
Nie nikdy to na slovensku nemôže byť nemáme nato silnú ekonomiku nemôžme si určovať koľko budeme robiť pri jednoduchých prácach Toby trebalobmat kvalitné školstvo vedú výskum aby boli natoboeniaze keď niečo také skúsite katdyinvestor si piráta že sa mu oplatí ísť do Číny a nebude tu ani to hovno co je dnes to sú také populistické reči šlo by to ale nie dnes keď nevieme nič a tri štvrte Slovenská robí za pásom jednoduché práce bez pridanej hodnoty 1
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 13:46 ~Zmazané: January 15, 2020 22:34
Slovač je už raz taká,ohne chrbát,ešte bičík poda pánovi a ,,bite,pán veľkomožny,film,,Pachohybsky zbojník,,
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 13:52 ~Zmazané: January 15, 2020 22:34
Presne ako hovoríte, Slovač hľadá dôvody, prečo sa to nedá (a väčšinou sú to bohapusté táraniny), preto nás v civilizačnom vývoji vždy všetci predbehnú.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 13:53 ~Zmazané: January 15, 2020 22:34
Tatiana Machalová podľa mňa by ľudí viac zaujala ponúka férových platov ,zníženie odvodov a daňového zaťaženia. Aj naši rodičia za oných čias pracovali 5dni a ešte aj pracovné soboty sme mali a bolo dosť času na stretávanie sa a venovanie sa rodine.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 13:55 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Tatiana Machalová prioritou by bolo znížiť odvody zamestnavatelom a zamestnancom a tak isto odvody v domácnosti a za potraviny atd ... Momentálne je toto zbitocne ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 13:57 ~Zmazané: January 15, 2020 22:34
toto nie je navrh na 1 volebne obdobie pretoze pripravit legislativu a zmenit podmienky zamestnania a vyucit alebo vystudovat urcite profesie tak na to potrebujete cas ale realne to je. smelo do toho ✊
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 14:05 ~Zmazané: January 15, 2020 22:34
Jasne, pan Babel, znizenie dani a odvodov - to by iste potesilo beznych ludi, ktori by si museli za to niekolkonasobne priplatit za nedostatocne verejne sluzby. Jasne, pani Kantorova, pre podnikatelov je to zbytocne, ale pre Vas by nebolo zbytocne popracovat na gramatike. Vy tu navrhujete pravicove riesenia, ale to ste si pomylili adresu, skuste to u Sulika, ten chce znizit dane, aj minimalnu mzdu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 14:21 ~Zmazané: January 15, 2020 22:34
Zaujímavé, že mnohí poukazujú len na odvody, ktoré by ušetrili aj zamestnávateľom, ale neriešia zdaňovanie firiem v daňových rajoch, optimalizáciu daní, špekulatívny kapitál a podobné "elitárske finty". Len progresívne zdaňovanie, zdaňovanie robotov, či dodržiavanie morálnych trhových pravidiel dokáže aspoň čiastočne zrovnoprávniť malých a stredných podnikateľov voči tým veľkým, ktorí sú teraz v obrovskej výhode.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 14:25 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Eduard Chmelár takze národ si za to môže sám a nie politici
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 14:25 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Dusan Babel presne tak ! Som tohto názoru a nikto má v tomu neovplyvňuje vidím to aj ja sama !
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 14:27 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Eduard Chmelár ja hlúpa že som Vás volila !
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 14:29 ~Zmazané: January 15, 2020 22:34
Dusan Babel je trocha nerealne spominat casy spred 30-40 rokov ze boli pracovne soboty bez toho aby sme si uvedomili ze vtedy sa skoro vsetko robilo rucne.Bolo minimum strojov, skoro ziadna automatizacia.Teraz to vsetko mame, lenze v rukach kapitalistov, ktori radsej niekoho prepustia, ako by mali zkratit pracovny cas alebo pracovny tyzden!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 14:32 ~Zmazané: January 15, 2020 22:34
Eduard Chmelar tiez dobre viete, ze keby stat nestracal korupciou, podvodmi na daniach, spekulaciami z dph, sedou a ciernou ekonomikou, tak by pracujuci obcan platil len 10% dnesnych dani a predsa by mal bezplatne skolstvo, dravotnictvo, 4 dnovy pracovny tyzden atd...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 14:56 ~Zmazané: January 15, 2020 22:34
Eduard Chmelár iste by to zníženie daní a a odvodov potešilo aj bežných ľudí preto že by to hádam zvýšilo ich reálnu vyplatu a nikto by nemusel za to platiť lebo verím že náklady na to by sa dali pokoriť z ušetrených peňazí čo sa doteraz rozkradali ak by sa k moci dostali naozaj INÍ ľudia. Ako stále myslím že ste najlepšia alternatíva k tomu všetkému čo sa hrabe do budúcich volieb ale trochu ma tu prekvapujete svojimi skoro agresívnymi komentármi. Váš povýšenecky komentár k niekoho nie celkom perfektnému pravopisu vás rozhodne nedáva na jeden level s pracujúcou triedou pre ktorú bojujete za lepšie zajtrajšky.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 15:05 ~Zmazané: January 15, 2020 22:34
Ale áno ale pre e toť navrhuje sas a kopu inch dobrých vecí zrušiť byrokraciu porušiť kopu debilnych škôl a tak ďalej a nie populistické reči jak ficko do re že nie za chvíľu nevytiahnete balíčky sak co jedným co sa snažia zobrať a druhým pridať
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 16:50 ~Zmazané: January 15, 2020 22:34
Dusan Babel potom musíš voliť DS
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 17:22 ~Zmazané: January 15, 2020 22:34
Martin Bezprizorny Sas je liberálna pravica a takej strane neide o konsenzus, ale o dominanciu bohatých na ukor nebohatých. Ale aspoň sa neskrývajú za kresťanstvo, falošnú ľavicu, demokratov, vlastencov, alebo boj proti zlu a sú priami.. Jej program by fungoval v prospech spoločnosti iba vtedy ak by neexistovala ľudská chamtivosť ani závisť, takže je to v podstate iba inverzia boľševických snov z minulého režimu, ktoré sa rovnako hlavne "vďaka " týmto vlastnostiam človeka nepodarilo realizovať. :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 17:24 ~Zmazané: January 15, 2020 22:34
Matus Hodak (o: no neviem ale nebude ľahké si vybrať v budúcich voľbách (o:
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 17:37 ~Zmazané: January 15, 2020 22:34
Dusan Babel tak ja som zatiaľ za socialistov, len dúfam že pán Chmelar bude ústretovejší a milší aj k voličom, ktorí s ním vo všetkom nesúhlasia a sú nerozhodní...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 17:54 ~Zmazané: January 15, 2020 22:34
Nie, pan Babel, naozaj pouzivate retoriku Sulika: to, ze by znizenie dani zvysilo realnu vyplatu beznych ludi, je jednym z najvacsich podvodov pravice. Vsetky tie peniaze budu chybat v statnom rozpocte, ktory zabezpecuje verejne sluzby urcene prave pre ludi, ktori si nemozu dovolit zaplatit sluzby v sukromnych nemocniciach a skolach. Takze vy ich vlastne navrhujete okradnut. A nie, pan Hodak, nebudem ustretovy v principialnych veciach. Ak ste presvedceny, ze ludia si maju za vsetko platit a bohati ludia maju mat nizke dane a odvody do zdravotneho a socialneho zabezpecenia, pomylili ste sa, ste praviciar ako vysity, a Vase zaujmy bude lepsie zastupovat Kiska.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 18:00 ~Zmazané: January 15, 2020 22:34
Ja vám neberiem to, že máte ostať principiálny v zásadách sociálnej politiky, ale ústretovejší a milší k nerozhodným voličom. Kisku určite voliť nebudem, vďaka za odporúčanie, ale neprosím.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 18:06 ~Zmazané: January 15, 2020 22:34
Eduard Chmelár pan Chmelar pozerám sa na výplatnú pásku učiteľa. Skoro presná poloka zo zarobenej čiastky ide na odvody ak tomu rozumiem dobre. Takže z toho usudzujem ak by aj štátny zamestnávateľ nemusel platiť toľko odvodov na zamestnanca viac by ostalo učiteľovi.ja nerozprávam o znižovaní odvodov a daní len podnikateľom, takže nerozumiem kde je problém a mrzí ma že tu strielate do vlastných veľmi riedkych radov.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 18:33 ~Zmazané: January 15, 2020 22:34
Pan Babel, Vy rozumiete tomu, komu a naco su urcene zdravotne a socialne odvody? Ak sa Vam nieco stane, ste na nich odkazani vsetci, teda ak nie ste Hascak, Brhel alebo Kiska.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 09:51 ~Zmazané: January 15, 2020 14:32
Uš sa zvolebnieva na sľubovať, rozhadat a na štyri roky si zabezpečiť valov
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 14, 2020 19:26 ~Zmazané: January 15, 2020 01:30
ešte jednu zaujímavú analýzu prikladám Je trošku rozsiahla, ale posúdte https://blog.hlavnespravy.sk/14777/budu-slovaci-podvedeni-vo-volbach-2020/?fbclid=IwAR0ipEBd2LnmWT4pn6PvVK5RGYDQxo-wYEPp23Wr4uz3tpCo3onEj6g9NSs
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 14, 2020 15:34 ~Zmazané: January 15, 2020 22:34
Myslíte, že o vstupe do vlády s Kiskom či Trubanom rozhoduje Pellegrini ???? Ten, kto má hlavné slovo sa volá F I C O .
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 14, 2020 14:54 ~Zmazané: January 15, 2020 01:30
Velmi realny scenar, zialbohu ked sa naplni tak iba posilni Kotlebu do dalsich volieb...p.Chmelár, respektujem a sledujem Vase analyzy a rozmyslal som nad podporou Vasej pol.strany, bohuzial co neviem nijak pochopit, je zastupenie komunistu Bekmatova na kandidatke Socialisti.sk. Myslim ze to Vasej strane nijako nepomoze, bohuzial...zaroven to vnimam podobne ako pol.kalkul od ktoreho sa ako politolog v analyzach distancujete a ktory zatracujete, no na druhej strane vystupujete ako zakladatel pol.strany s clenom kandidatky kt. by mi v zivote nenapadol ako clen Vaseho hnutia...Bekmatov, lider mladych Komunistov, UV KSS, Komunistov proti kt. ste vystupovali v 89tom? Naozaj???
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 14, 2020 17:26 ~Zmazané: January 15, 2020 01:30
V čechách sú komunisti súčasťou vládnej moci aj keď len v podobe podpory menšinovej vlády, ktorá by bez nich nevládla. Navrat niekdajšieho boľševizmu je len fikcia antiboľševikov na strašenie voličov. To by musela prísť globálna vojna aby sa teoreticky s niečím takým dalo počítať. Je iná doba, báť by sme sa mali len veľkej globalnej moci časti elít, ktoré by ju radi videli v novom totalitnom fungovaní.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 14, 2020 17:58 ~Zmazané: January 15, 2020 01:30
Beri Veri Pred písaním vášho komentára by som si dal tú námahu a zistil aspoň to minimum o mládežníckej organizácii Front ľavicovej mládeže. Kto sú, ich stanovy... Ak sa tak stane, určite prijme p.Bematov vaše ospravedlnenie za vaše nepresnosti. Keby som mal o 45 rokov menej, určite by som už bol členom ich organizácie lebo ten prázdny autentický ľavicový priestor na politickej scéne sa snažia vyplniť už cca 5 rokov.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 14, 2020 12:23 ~Zmazané: January 15, 2020 14:32
skoré zistenie
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 14, 2020 11:09 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Takže ĽSNS ako stmeľujúci prvok alebo zamienka na spoluvládnutie....logiku to má....počkajme a možno uvidíme...v každom prípade voľte socialisti.sk...nemáte čo stratiť...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 14, 2020 10:55 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Toto je dobrá " haluška "
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 14, 2020 11:03 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Žijete na Slovensku ? :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 14, 2020 11:04 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Peter Baňas a co myslite? Kde zijem?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 14, 2020 11:05 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Peter Karas To neriešim, iba, že mne pripadá aj taká varianta ako je spomentutá v statuse dosť reálna.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 14, 2020 11:06 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Peter Baňas chcem vidiet vladnut Pelleho ( Fica ) a Kisku. Co je na tom realne? No nic na tom nie je realne.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 14, 2020 11:10 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Tak si pred poslednými voľbami predstavte spoluprácu vo vláde SNS a Mostu á...po voľbách ???a pravicového Procházku so Smerom. Nemožné ?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 14, 2020 11:12 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Vladimír Puškár SNS a MOST nie je nic nezvycajne ( ak by bol v SNS Slota ) a tieto strany by spolu vladli, to by bola senzacia. Tak ako spojenie Fico - Kiska
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 14, 2020 11:13 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Peter Karas, žiješ na Slovensku, ale či aj pozorne sleduješ dianie? Keď celý rok kiska omiela dokola mantru CHCEME PREVZIAŤ MOC, nakoniec sa radšej o ňu podelí ako by o ňu úplne prišiel, ak by hrozila úradnícka vláda. A kiska predsa už ako prezident všeličo sľúbil a potom to zmenil...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 14, 2020 11:13 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Peter Karas Tento pohlad mate teraz, neverim, ze v roku 2016 ste boli rovnako necitlivy voci takemuto spojeniu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 14, 2020 11:14 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Milan Bobus Kriska patri do Leopoldova, nie do vlady.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 14, 2020 11:16 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Milan Pstros vobec ma to v r.2016 neprekvapilo. Opakujem, ak by bol v cele SNS Slota, tak spojenie Bugar-Slota by bola scifi
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 14, 2020 11:19 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Peter Karas Tento scenár, ak vôbec nastane, zapríčiní výsledok lsns, ktorá je síce v podstate ako reakcia na systém logický, ale veľmi nešťastný fenomén našej politiky, pretože nemá koaličný potenciál a jej členovia budú večne spájaní so šialenou ideologiou min. storočia , za čo si môžu len sami. Globálne štruktury by taku stranu pri moci v krajine eu teraz ani nepripustili. V podstate smer, za ludi a ps a aj olano sú programovo blízke strany, ktoré by v normálnom štáte mohli koalične fungovať, problém je to ako sa chovajú hlavne opozičné strany v predvolebnom boji. To nemá nič spoločné s normálnou demokratickou diskusiou iba je tu snaha vymeniť našich ľudí za iných našich ľudí a tým prvým sa mstiť za to, že dlho vládli, lenže ťažko sa to podarí a tak je celkom možné že sa vytvorí koalicia "super našich ľudí" ako mix dvoch množín :) :) :) Ale samozrejme s istotou sa to nedá tvrdiť, určite to tak ani sami nechcú. A ak to urobia budú musieť lsns zrušiť, lebo by v ďalších voľbách získala väčšinu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 14, 2020 11:22 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Peter Baňas vladnut bude pravica. Vydrzi max 2 roky a rozpadnu sa. Potom s urcitostou nastupi LSNS. Ak by teraz sa SMER dostal do vlady, tak toto iste caka SR, LSNS ... Zial,SR smeruje hlaboko do analu
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 14, 2020 11:32 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Peter Karas Je možné, že to liberalna pravica a jej 5 strán dá, lebo pchajú do kampane obrovské peniaze a mediálna manipulácia u nás stále dobre zaberá, ale treba žiť v realite. lsns nemôže byť vladnou stranou, mali by sme tu majdan a nebol by vylučený ani zásah z vonku. Aj toto majú na svedomi korporátne media lebo lsns voli veľa prirodzených lavicových voličov, nespokojných so smerom, ale tým že socialistom.sk nedávajú v tv dostatok priestoru, tak mnohí ani nevedia že autentická neextrémna ľavica, ktorá najviac háji ich záujmy existuje. Chamtivé elity to určite vedia a radšej riskujú konflikt ako normálnu ľavicovú politiku ktorú si určite väčšina spoločnosti želá. Demokracia je zdeformovaná elitarskymi peniazmi a potom logicky produkuje povolebné absurdity ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 14, 2020 11:34 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Peter Baňas volim SMER, aby tu prave nevladli slnieckari,liberali a fasisti
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 14, 2020 12:39 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Peter Karas Trafili ste kliniec po hlacičke. Práve tento postoj voliča je príčinou toho, že sa do parlamentu nevedia presadiť jeho predstavy o budúcom smerovaní našej spoločnosti... Skúste zostať verný svojim ideálom a nezrádzať ich vplyvom korporátnych médií. Ja volím zo zásady tú stranu resp. hnutie, ktorého program je mi najbližší a sluby ostatných strán sa snažím konfrontovať s ich skutočnými činmi počas ich pôsobenia v NR. Socialisti.sk ešte nemali ani najmenšie šancu aby ma sklamali v realizácii ich programu. Ale tie ostatné citované strany už tú príležitosť využili.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 14, 2020 13:22 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Peter Pokorný volil by som ich,ale ich sance sa dostat do NRSR su velmi nizke. Nemaju sancu zamiesat kartami
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 14, 2020 17:14 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Peter Karas Máte presne taký názor aký potrebujú elity aby ste mal . Neviním za to Vás, ale to je tá "aktivistická práca" súkromných prieskumných agentúr, ktoré spolu s mediami vo veľkom deformujú demokraciu. Stačí im len podhodnotiť stranu aby sa ju voliči báli voliť kvôli prepadnutému hlasu a efekt funguje... Potom sa ale nečudujme ako to u nás vyzerá, keď hrajeme ich hru a za 30 rokov sa z toho nedokážeme poučiť.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 14, 2020 17:15 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Peter Baňas jaj dobre,ved uvidime kolko % budu mat. Potom si mozme napisat nieco o tom.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 14, 2020 17:20 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Peter Karas Ďakujem za vašu odpoveď, ktorá iba potvrdila správnosť mojej úvahy. Vnímajte svoju odpoveď v kontexte s mojim prvým komentárov adresovaným Vám.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 14, 2020 17:21 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Peter Karas Ak sa socialisti.sk nedostanú do parlamentu bude to pre slovenskú politiku a aj pre spoločenskú väčšinu, ktorá nie je bohatá, veľká škoda, lebo práve autentická radikálnejšia ľavica tam chýba na vyváženie spektra a naopak krajná pravica tam bude zbytočne silno zastúpená bez koaličného potenciálu a v permanentnom neproduktívnom konflikte.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 10:31 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Peter Karas Veľmi stručne a priamočiaro. Ste mladý (aspoň tak pôsobíte), ja som už na konci toho radu. Ale mám rodinu, deti, vnukov a nie je mi ľahostajné v akom svete budú žiť. Preto volím to, čo sa programovo najviacej blíži k tomu, čo by som im želal. Takže moja voľba nerieši aktuálne len voľbu menšieho zla, v záujme toho Pyrrhovho víťazstva vo voľbách z 29.2.2020, lebo to len ešte viacej odsunie čas dosiahnutia tej autentickej demokracie aj v tej ekonomickej sfére pri rešpektovaní všetkých fyzikálnych limitov našej Zeme. Čím skôr tú métu dosiahnete (vy mladí), tým menej vás to bude "bolieť". Len sa nenechajte zo svojej cesty odkloniť zástupnými témami. Prehrou bude len to, ak sa "im" to podarí.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 10:43 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Peter Pokorný prave preto dam hlas SMER-u. Socialisti,komunisti sa do NRSR nedostanu. A mat tzm Krisku a podobnu haved, no dakujem pekne
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 13:46 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Peter Karas Máte pravdu, komunisti sa do NR nedostanú ani teoreticky. Oni totiž nekandidujú do NR. Ale vy stále dookola o tom istom. Nezbavujte sa zodpovednosti za svoj hlas v mene menšieho zla, voľby by mali slúžiť na neskreslené tlmočenie tých ideí a programov, s ktorými sa proporcionálne stotožňuje konkrétna časť voličov. A po sčítaní takých hlasov bez akéhokoľvek zásahu korporátnych médií by boli karty demokraticky rozdané. Ak sa necháte zmanipulovať konšpiráciami médií, je to vaša vec. Vás vôbec neuráža ich donebasiahajúca drzosť, ktorým spochybňujú vaše mentálne vybavenie na schopnosť zorientovať sa v programoch strán? Keby nemali zadné úmysly tak by sa uspokojovali s holou prezentáciou všetkých programov, aby sa ľudia vedeli čo najlepšie zorientovať v nich. Eventuálne by mohli podčiarknuť jednotlivé rozdiely ale komplexne pre všetky strany a bez komentára. Ale oni idú za čiaru a všelijakými konšpiráciami útočia na vaše city a emócie. Ja sa pýtam, ak tie médiá konajú v záujme objektívnej informovanosti o činnosti jednotlivých parlamentných strán, prečo nespravia objektívny a vecný odpočet toho čo mali v predošlom programe a či aspoň bol príslušný návrh zákona do parlamentu predložený. Oni to budú robiť a aj robia, ale účelovo. Ani náhodou to nespravia komplexne a v plnom rozsahu. Vyberať si budú to, čo "majiteľom" v zákulisí vyhovuje. Nemusia ani klamať, oni len nepovedia všetko. Len to, čoho efekt je najsilnejší na vyvolanie očakávaných emócií. A potom ideme s "rozumom" voliť. Určite vás budú o tom presviedčať.... A trocha matematiky. Viete, že ak nevolíte podľa programov (ideálov), skreslujete výsledky volieb? Po sčítaní hlasov nidky nebudeme mať objektívny obraz o tom, že s ktorým programom sa aké % voličov stotožňovalo. Potom je lepšie nevoliť, lebo taký hlas len vzyšuje odstup v % mojich ideálov od tých "výťazných". Je to ale každého slobodné rozhodnutie. Sú to len moje princípy, ktorých sa riadim pri všetkých voľbách. Zrejme väčšina tak nečiní, lebo nespokojnosť so stávajúcim stavom v našej spoločnosti by aj bola, ale tá zmena k lepšiemu nie a nie prichádzať......
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 15, 2020 13:48 ~Zmazané: January 15, 2020 18:34
Peter Pokorný som stotozneny s programom strany SMER. Stači takto?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem