blbec.online logo blbec.online logo Prihlásiť
Reporty
Interakcie Servery Skupiny stránok
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov
Zoznam blbcov Navrhni blbca
Hľadaj
Hľadaj
Vyhľadávanie v komentároch Vyhľadávanie v statusoch
O projekte Podpor nás
1793
Blbcov v monitoringu
7344
Registrovaných používateľov
225
Privátnych monitoringov
335
Chránených stránok
156
Sledovaných slov
Blbcov v monitoringu
Počet blbcov z ktorých neustále sťahujeme a spracúvame dáta
Ok
Registrovaných používateľov
Počet používateľov ktorí sa u nás registrovali
Ok
Privátnych monitoringov
Stránky ktoré nie sú medzi blbcami. Tieto stránky monitorujú naši používatelia v súkromí
Ok
Chránených stránok
Facebookové stránky ktoré aktívne používajú naše služby. Všetky ich verejné komentáre a statusy prechádzajú cez naše servery
Ok
Sledovaných slov
Počet slov ktoré monitorujú naši používatelia. S blbec.online môžeš byť okamžite notifikovaný, ak niekto na Facebooku spomenie slovo ktoré ťa zaujíma
Ok
Pokiaľ Vás tento web uráža, asi ste blbec. © blbec.online v3.2
Terms of service
English Slovak Prihlásiť
Domov
/
Zoznam blbcov
/
Eduard Chmelár
/
Zmazané komentáre
Eduard Chmelár Statusy Zmazané komentáre Odkaz na Facebook
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 18, 2020 19:40 ~Zmazané: January 19, 2020 16:31
Moj nazor na to je len ze po 89' kde vznikol takzvany demokraticky stat pochodovali ulicami skinheads .vtedy som si myslel ze to co nas ucili v skole ze to nieje ani pravda,to ze fasizmus je hrozba a uplne protizakonne lenze 30 rokov po revolucii sa tu premavaju fasisti ako za druhej svetovej.Komunisti nas od tohto chranili a kapitalisti nam to dovliekli naspäť.Tento stat nieje vobec slobodny a demokraticky.je smutne ze vlade a politickym stranam kotlebovci vyhovuju lebo ich vyuzivaju vo svoj prospech na zastrasovanie mensin a volicov.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 19, 2020 05:55 ~Zmazané: January 19, 2020 16:31
Števo Partizan Daňo na Slovensku sa niekedy premavali fasisti? Treba si doštudovať dejepis kto a kde boli fasisti za 2sv.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 19, 2020 09:21 ~Zmazané: January 21, 2020 13:32
Miroslav Ziletka Luhovy nie .za druhej svetovej tu bol Raj a mier.Židia sa vozili len tak hore dole vo vlakoch zadarmo,Tiso bol naj prezidentom a Hlinkova garda rozdavala chudobnym jedlo a oblecenie.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 18, 2020 19:20 ~Zmazané: January 20, 2020 15:00
Suhlasim p. Chmelar az na jednu malickost. Vyrastal som na gemeri kde populacia romov bola a stale je daleko vyssia ako niekde na zapade. Kde ss clovek boji ist peso domov. Kde sa clovek bal aj do skoly ist lebo ktovie co sa stane. Kde pani ucitelky namiesto razneho konania vsetko zametali pod koberec. Kde domtori 3x kontrolovali hlavy vsetkym bez rozdielu lebo niektori spoluobcania nosili do skoly vsemozne druhy zvieratiek. Za tie roky sa to nezmenilo .... alebo ano...zmenilo k horsiemu. Je ich voac, roboty menej ludia maju strach. Aj doktori na zachranke sa boja chodit do osad. A kto z tych nefasistov sa tomuto problemu postavil? Kto okrem kupovania hlasov tychto ludi urobil nieco pre ich vzdelanie a vsade ospevovanu integraciu? A teraz sa cudujete ze kotlebovi letie preferencie hore......a navudoval by som sa keby za tymto celym boli aj dorasteny ludia s rokom narodenia daleko pred tym vasim.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 18, 2020 19:58 ~Zmazané: January 20, 2020 15:00
Presne tak, dlhodobo sa tento problém zametá pod koberec. No to, že sa o ňom nehovorí a hlavne sa nerieši neznamená, že len tak zmizne. Naopak bude sa len prehlbovať a môže vyústiť k veľmi nepríjemnej situácii. Kým tzv. štandardné strany hrajú mŕtveho chrobáka, ĽSNS silnie...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 18, 2020 20:04 ~Zmazané: January 20, 2020 15:00
Ľubomír Bagačka nie sme my rodina?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 18, 2020 20:07 ~Zmazané: January 20, 2020 15:00
A v tom je podstata. Tí čo s tým stavom mali niečo urobiť volilo aj etnikum. Volili ľudia a ľudia sú ľahostajní a povrchní. Vačšina vidi len svoj problém ,ktorý sa ich bytostne týka.Dôchodky,zamestnanie. A keď skončia voľby len MLČKY sa pozerajú čo sa deje,teda nedeje. Pretože ti povrchní ľudia volili povrchným spôsobom tých ,ktorí su sami povrchní. Pri mladých to platí detto. Nepamätajú si nič z hrôz vojny a nedokážu si vybaviť a zaradiť Kotlebovcov,ktorí to značne využívaju a vezú sa na vlne nevedomosti ľudí. Hnedé sako ako nosil Hitler,fúziky,sumy na šekoch.. Uplne kopíruju hitlerovsku politiku. Ideme z blata do ešte väčšieho blata pokiaľ vyjdú predpovede agentúr. Jedno ma udivuje,že ľudia čušia doma a keď sa vyskytne nejaky protest ,kde by vyjadrili svoj názor tak sedia doma. Bez sústavného tlaku verejnej mienky sa nič nezmení. Neustále ma udivuje ,že sú na scéne takí čestní hrdí a odvážni ľudia ako napr.p Eduard Chmelár čo bránia ľudské hodnoty a napriek tomu rebríčky preferencií vedú strany ,ktoré sklamali . Asi sa nad tým netreba moc zamýšlať,lebo na nič prevratné nik nepríde.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 18, 2020 20:28 ~Zmazané: January 20, 2020 15:00
Martin Bagačka hmm, neviem. Veľa nás nie je, tak možno aj :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 18, 2020 21:45 ~Zmazané: January 20, 2020 15:00
Som rád, že som našiel rodinu s dobrými politickými názormi
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 18, 2020 23:18 ~Zmazané: January 20, 2020 15:00
Smer zlyhal. 12 rokov. Nič.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 19, 2020 06:18 ~Zmazané: January 20, 2020 15:00
Jaroslav Šimon
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 19, 2020 13:44 ~Zmazané: January 20, 2020 15:00
súhlasím s pánom Šimonom, že preferencie Kotlebovcov rastú len vďaka rómskej problematike... tiež súhlasím s tým, že by sa s tým už konečne malo začať niečo robiť, veď predsa nie je normálne, aby mohli beztrestne nadávať a urážať nás nerómov a dostávať byty zadarmo, zdemolovať ich a potom dostanú ďalšie a stále tvrdiť, že sú diskriminovaní. My si musíme zavesiť na krk hypotéku na 30 rokov a modliť sa, aby sa nič nestalo, aby sme to mohli postupne splatiť. Im nikto nič nemôže ani povedať, pomaly sa na nich nemôže ani škaredo pozrieť, pretože sú zákonom chránení. a priznám sa, že toto štve aj mňa, ale neodvážim sa voliť kotlebovcov, pretože som rada, že som nezažila vojnu a modlím sa, aby už nič také neprišlo. ďalšieho chorého Hitlera tu nechcem...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 18, 2020 17:55 ~Zmazané: January 18, 2020 23:03
Som zvedaví či tam prídu progresívci robiť protest
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 18, 2020 17:13 ~Zmazané: January 19, 2020 04:00
Dávate aspoň kolbasu s pivom?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 18, 2020 08:01 ~Zmazané: January 20, 2020 01:30
Rozmyslam preco mame tak malo % :(
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 18, 2020 01:15 ~Zmazané: January 18, 2020 14:03
Jana Jana: A ja Vam hovorim, ze je to teatro pre media, ale ti obcania sa z toho nedozvedia vobec nic, iba ak dalsie pateticke frazy pani prezidentky o boji proti zlu. Ak Vam to staci, nech sa paci, ale ti narocnejsi, ktori poznaju zakony tohto statu vedia, ze generalny prokurator jej nemusi povedat vobec nic a zo samotneho vysetrovania dokonca ani nemoze. Ja naozaj nemozem za to, ze si mylite ulohu prezidentky republiky s cisarovnou. K Trnkovmu prepusteniu som sa uz vyjadril: z toho, co viem, si myslim, ze to zbabrali policajti unahlenou akciou. Pan Bino, Trnka nebol zbaveny obvineni, iba dovodu na zadrzanie, resp. vazbu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 17, 2020 23:25 ~Zmazané: January 18, 2020 14:03
Eduard Chmelár Je to prezidentka priamo volená občanmi. Nechystá sa do ničoho zasahovať, chystá sa položiť legitímne otázky, ktoré zaujímajú občanov. Váš názor na Trnkovo prepustenie je aký?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 17, 2020 23:07 ~Zmazané: January 18, 2020 14:03
Ooo, vyborne. So svojim "pravnickym vzdelanim" (ktore maju spominani pani, mimochodom, ovela vyssie) moze klast "odborne" otazky, lebo Vy si myslite, ze oni ich nevedia. Neviem, mozno Vy ocakavate od prezidentky spravanie ako od hysterickej manzelky pri hadke, ale triezvo uvazujuci clovek vie, ze toto nie je uloha hlavy statu. A este raz: zasahovat do vysetrovania ani jej pravomoc. Keby si pozval generalneho prokuratora na kobercek premier, povazovali by ste to za skandal a prekrocenie pravomoci verejneho cinitela, ale ked to robi nasa milovana pani prezidentka, tlieskate tomu. Ak by tu bol pravny stat, pozyvat generalneho prokuratora do prezidentskeho palaca k vysetrovanemu pripadu by nikomu nenapadlo.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 17, 2020 22:52 ~Zmazané: January 18, 2020 14:03
Eduard Chmelár A na tej kávičke môže so svojim právnickým vzdelaním položiť odborne a korektne sformulované otázky o tom, čo zaujíma väčšinu Slovenska, ktorá predmetné video videla. Ja len laicky - ako je možné, že snaha prokurátora zahladiť hroziaci škandál ministra financií (možnosť, že šlo o ekonomický trestný čin a od schránkovej firmy mal "kľúčiky" samotný Počiatek, teraz opomeniem) sa nepokladá za zneužitie právomoci verejného činiteľa? Okrem toho sa prokurátor Trnka na schôdzke dozvedel aj o "srandovnom obchode" pána Slotu a v náznakoch o "deľbe zisku" (pri ktorej bol Fico podľa Počiatkových slov ukrátený o svoj polovičný podiel). Nebolo povinnosťou prokurátora okamžite začať vyšetrovanie? Ak by tu bol právny štát a všetko fungovalo ako má, tieto debaty by sa vôbec neviedli a prezidentka by si nikoho "nepozývala".
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 17, 2020 20:24 ~Zmazané: January 19, 2020 16:31
Velmi dobry komentar z Vasej strany...ako ja uz fakt neviem, ale ak som si dnes otvoril Aktuality.sk, ktori sa hraju na SK na arbitrov pravdy, pritom maju elementarne nedostatky v novinarsom vyjadrovani. Ved toto by mal rozlisovat zacinajuci novinar, preboha - predvolat alebo pozvat...ale neni sa comu divit, toto medium na cele s Bardym ma pre mna nepochopitelnym sposobom nastavenu optiku zpravodajstva - pretlacaju si vlastne videnie politiky, ktoru chcu len oni, ich objektivita je coraz pochybnejsia. Skoda, niekedy boli seriozne medium...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 17, 2020 21:51 ~Zmazané: January 19, 2020 16:31
Oni za peniaze vytvárajú mediálnu realitu, s ktorou sa potom mnohí občania stotožňujú, pričom tí ktorí ju píšu jej sami neveria :) . Občanom potom nevadí napr., že sms-ková komunikacia kočnera bola zverejnená selektívne, alebo že kamera v pracovni prokuratora určite natočila oveľa viac :) A tak sa zase uprace iba časť politikov a funkcionárov a ten zbytok už niekto vďaka nezverejneným informáciám drží možno v hrsti aby mu plnili želania :)
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 17, 2020 20:14 ~Zmazané: January 18, 2020 18:33
Presne tak, studovala pravo, ale vedomosti sa vytratili, stratili a mozno ziadne nikdy neexistovali. Lacny populizmus, je to hamba, divadlo pre ovce.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 17, 2020 20:55 ~Zmazané: January 18, 2020 18:33
Naramkovehodinkyeu TK tá by mala čo najskôr informovať predstaviteľov EÚ, že SK nepodpíše Istanbulský dohovor. Kde má byť aktívna, tam si dáva načas prezidentka 20 % obyvateľstva SK ☹️.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 18, 2020 13:59 ~Zmazané: January 18, 2020 18:33
Andrea Saksunova Dobry den ! Dakujem za Vas postreh. Davate hodiny slovenskeho jazyka ?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 17, 2020 18:58 ~Zmazané: January 18, 2020 14:03
Spoločné velenie. Pokiaľ SR súhlasilo s vyslaním vojakov vrámci spoločnej akcie NATO, je tam určené kto velí. Armáda nie je demokracia, ale podlieha veleniu.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 17, 2020 20:42 ~Zmazané: January 18, 2020 14:03
Po prve slovenski vojaci tam boli na vycvikovej, nie bojovej misii. A po druhe, o vysielani a stiahnuti vojakov podla prava rozhoduje stat, nie nejaka organizacia.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 17, 2020 09:40 ~Zmazané: January 18, 2020 00:00
Záujmy štátu majú byť prvoradé. Tu je aj diplomacia v akcii. Tak načo sa vyhovárať?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 17, 2020 08:15 ~Zmazané: January 17, 2020 19:31
Dušan Kukla pri prechode z 8h na 6h pri zachovani mzdy je to narast hodinovej mzdy o1/3. plus naklady spojene s novými zamestnancami.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 17, 2020 08:05 ~Zmazané: January 17, 2020 19:31
Maroš Morvay stale mate rovnaky 40h pracovny tyžden. Niekde sa to dá stlacit do 4 dní ale pointa ostava.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 16, 2020 18:47 ~Zmazané: January 17, 2020 19:31
a čo r.1968 ked okrem rumunov prišla cela varš.zmkuva
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 16, 2020 16:36 ~Zmazané: January 17, 2020 06:32
Sluby sa slubuju, hlupi sa raduju. Dzurinda sluboval, Meciar sluboval ale ked sa dostali k moci, na sluby rychlo zabudli.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 16, 2020 21:24 ~Zmazané: January 17, 2020 06:32
Jozef Morjak Dzurinda. Ten potkan ten veru veľmi ublížil ľuďom aj z miklosom nech sa ani nevracaj z Ukrajiny nech tam zostanu
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 16, 2020 15:44 ~Zmazané: January 16, 2020 20:34
a dvojitý kríž ... vymeníte za päť cipú hviezdu s kosákom a kladivom ...
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 16, 2020 15:17 ~Zmazané: January 16, 2020 20:34
Tak, ako tu uz bolo spominane, su profesie a pozicie, kde je 24/7 niekto potrebny na pracovisku. Tiez ma zaujima, ako by to skratenie pracovneho casu o den fungovalo v takomto pripade. Ja si to neviem predstavit, ako by sa ma to dotklo, keby som mal pracovat o den menej. Mal by som potom o to viac volna za mesiac, alebo o to viac penazi na vyplate? Vedel by mi niekto na toto odpovedat? Pripadne dat link na uz existujucu odpoved, kedze o tomto som zatial necital, ani nepocul.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 16, 2020 13:48 ~Zmazané: January 16, 2020 20:34
Je smutne že ste do dnes nepochpil čo ho sme súčasťou a ak si myslite že naša armáda je svojim počtom a vybavením schopna ubraniť náš štat bez pomoci inych štátov a aj NATO tak nerozoznate tank od kolobežky.Armada musi podliehať pod jednotne velenie aj v zahraniči!!!Pokial bude v EU prevladať názor chceme tu byť ale nekecajte nám do ničoho tak Eu zanikne !!!A my budeme vyskakovať z holou prdelou a búchať sa do prs a hrať sa na vlastencov a keď bude problem ...pomahajte!!!
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 16, 2020 12:21 ~Zmazané: January 17, 2020 11:00
Dobrý den, davali ste to tu aj vcera a pisali ste ze by ste chceli začat 6h pracovným dnom a stihnut tento prechod k 4 dnovemu pracovnemu týzdnu do roku 2030. Zaujmalo by ma kde zoberete ludi ktorí doplnia napr 4 zmeny, pri 5% nezamestnanosti. Ako chcete riešit nedostatok lekarov, učitelov atd, ak atestovany lekar musi chodit do školy 7 rokov ???? Vy asi ratate s tým že firmy sa budu spravat ekonomicky a radsej odidu a budeme muset takto pracovat lebo nebudeme mat kde.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 17, 2020 02:26 ~Zmazané: January 17, 2020 11:00
Garantujem vam, ze o 19 - 15vrokov budeme v suviskosti s robotizaciou riesit uplne ine veci, namiesto nedostatku zamestnancov tu budeme mat nedostatok pracovnych miest.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 16, 2020 12:01 ~Zmazané: January 17, 2020 19:31
Lajčák už dávno nemá čo robiť vo svojej funkcii ale niet ho kto odvolať.SMER sa už tiež zapredal USA ako naša prezidentka.
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 16, 2020 11:56 ~Zmazané: January 16, 2020 16:32
Aliancia je proste "SUPER" jedine ona zachránila našich vojakov a na ostatných sa vy....! Nechceme nič iné len NATO, ale NAČO - aby sme pomáhali usákom rozvŕtavať celý svet ?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 16, 2020 10:55 ~Zmazané: January 16, 2020 16:32
A čo študenti žiaci?
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 16, 2020 11:08 ~Zmazané: January 16, 2020 16:32
Iba Rasťo
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 16, 2020 11:12 ~Zmazané: January 16, 2020 16:32
Ucit sa, ucit sa , ucit sa
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
Diskutér
Diskutér @ Eduard Chmelár
Pridané: January 16, 2020 07:37 ~Zmazané: January 17, 2020 11:00
Na Slovensku je 7 dní v týždni malo ak chces prežiť
Odkaz na Facebook Odkaz na status Status ? Reakcií
1 ... 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 ... 483
Funkcia len pre patrónov
Chlast je drahý
Aby sme mohli robiť tento monitoring na báze dobrovoľnosti, musíme byť neustále opití.
Nie, vážne, toto nie je najlacnejší koníček. Preto sú najlepšie funkcie len pre našich patrónov.
Staň sa našim patrónom a odomkni túto a kopec dalších bonusových funkcií
Už som patrón, ale toto mám furt zamknuté!!
Nie ďakujem