Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Jan Mimránek jak píšu, někde se to míjí účinkem....a to je váš případ.
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Díky za upozornění na tento dopis, nevěděl jsem o něm, souhlasím s ním.....Zbývá už jen výzva - volte Trikolóru, SPD, Svobodné....Před volbami se jí jistě dočkáme.
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
.
.
I já s dopisem souhlasím.
Sociální sítě je třeba mít pod kontrolou.
Si Ťin-pching
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Jan Mimránek Děkuji za radu, přečetl jsem vaše slova znovu a vidím že přirovnáváte čarodějnické procesy ve středověku k zákrokům naší vlády, státu proti nepřátelským tajným službám a jejich operativcům a agentům. Lze z toho logicky vyvozovat to, že s jejich prací souhlasíte a podporujete je. To se ale neshoduje respektováním našich českých zákonů, s hájením našich českých zájmů, občanů a majetku. Pokud je toto vaše interpretace konzervativní, pravicové politiky, tak se mýlíte. Je ale příznačné, že podobný názor jako vy mají příznivci ultrapravicové, nacionalistické, extrémistické politiky, typu obou Klausů, Okamury, Vandase, A. Bartoše a dalších. Jejich sympatie k autoritářskému východu je neskrývaná. Jak vidím, stejně tak i vaše.
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Jan Mimránek nerozumím Vám... Vy obhajujete operativce a agenty nepřátelského státu, kteří poškozují náš stát?
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Odpovím na otázku.....kde chci žít já? Tam, kde bude každý nést za svůj zveřejněný názor odpovědnost a případně i následky, když bude nepravdivý. Na téma dezinformací si dovolím zveřejnit odkaz, který vřele doporučuji k přečtení a k zamyšlení...... https://houdekpetr.blogspot.com/2021/07/v-jeskyni-konspiracnich-teorii.html?fbclid=IwAR2mhZgoE0XtVwY-rAERZzW5Y64tPQOTrZzgxjGxDPqOzjfRy3G7ALLFRVc
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Jiří Svoboda já zase chci žít ve společnosti, kde se budiž ctít svoboda slova, názorů, postojů, kde se budou lidé navzájem respektovat, budou respektovat odlišné názory a postoje, o těchto věcně a kultivovane diskutovat.
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Op. Budou ctít
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Břetislav Kejík hehehe. Jasně.
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Jan Mimránek Blbečkovo kolečko není třeba.... co rozhodne jsou fakta. Nemusíte pane Mimránku chodit daleko. Nepravda třeba je to, že B.Č. teprve napotřetí dostal podmínku za schvalování terorismu. Fakta hovoří jinak. Nebo fakta jsou definice diskriminace a světonázoru při jejím posuzování. Jiný výklad není správný a jeho chybný a nepravdivý. Fakta a realita je třeba to, že D. Trump prohrál volby. atd atd...... takže rozhodne to, zda autor nepravdy, lži, dezinformace,... je ochoten přiznat chybu a skutečnou realitu. Pokud ne, tak debata nemá smysl. Ciao...
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Jiří Svoboda Dobrý večer, problém Vaší touhy mít jednoduchý svět, je dost neřešitelný a v podstatě Vás v tomto lituji.
1) Fakta se vývojem poznání a zkušeností dost mění. Své by Vám o tom mohl vyprávět například Albert Einstein s jeho citátem „Bůh nehraje v kostky.“ a určitě to nebyl žádný dezinformátor.
2) Svět obvykle chodí tak, což Vám potvrdí každý technik, že když máte tři lidi a budou se dívat na jednu pultovou střechu z jiné pozice ten co se na ní bude dívat zleva uvidí "/" ten co zprava "\" a zepředu "□", když se každého zeptáte ať Vám popíší na co koukají nepoznáte z popisu, že se dívají na jednu a tu samou střechu pokud o sobě nevědí.
To volání po faktech je hrozná blbost, důležitá je svoboda slova ze které se časem vytvoří nějaké většinově akceptovatelné poznání.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Fakt
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Libor Černý hledání faktů, té reality, která není zdeformovaná, ovlivněná záměrnými nepravdami či těmi z neznalosti, je cesta nikdy nekončící, složitá a hlavně ne jednoduchá. Jednoduché a snadné je relativizování. Z toho se "většinově akceptované poznání " vytvořit nemůže. K tomu příkladu pultové střechy - správná odpověď je ta, že vám ti dotyční mají říci - položil jste špatně otázku a neumožnil jste nám pohled ze všech stran. Proto nemohou správně odpovědět. Je to vlastně názorný příklad nutnosti více vyhledání více relevantních zdrojů (jeden pohled nestačí) a kritického myšlení ( správně položit otázku). p.s. odmítat volání po faktech jako blbost je s prominutím obrovská blbost...
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Jiří Svoboda Moc nerozumíte podstatě, pokud jste soused zleva a budete chtít napojit svou střechu na sousedovu bude Vás zajímat jaký je sklon střechy její a šířka. Proč by Vás měla zajímat délka nebo počet trámů té střechy (a soused by Vám to třeba ani neřekl) není to pro Vás důležitá informace. Shánět informace vždy o všem je značně neefektivní a zbytečné a mnohdy třeba v daném momentu nemožné - viz příklad z Albertem Einsteinem. V jeho době nikdo se 100% jistotou nemohl říct, že má nebo nemá pravdu. Chtělo to čas.
Reálný život je prostě složitý a Vy ho chcete mít z hlediska informací jednoduchý, bohužel Vám musím říct, že se nedočkáte.
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Libor Černý skok od stavařiny k Einsteinovi je impozantní...
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Jiří Svoboda Já chci zase žít ve světě, kdy lhát, klamat nebo šířit nepravdy se žádným způsobem trestat nebude. Chci žít ve světě, kde mi nebudou druzí říkat, co je pravda, ale budou mě podporovat v tom, abych tu svou našel. Chci žít ve světě, kde se nebudou lidi povyšovat a říkat, že vědí mnohem lépe, než někdo jiný, co je pravda - i kdyby to pravda skutečně byla. A chci žít ve světě, ve kterém budou média neutrální, tj. nebudou tlačit svou svatou pravdu, názor, ale budou pouze neutrálně informovat.
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Jiří Svoboda "ochoten přiznat chybu a skutečnou realitu" - tohle je předpokládám ekvivalent a evoluce "učinit pokání" z doby inkvizičních procesů a "provést sebekritiku" z doby stalinistických procesů, že jo? K tomu prvnímu viz např. Galileo Galilei nebo Giordano Bruno, k tomu druhýmu např. Milada Horáková nebo z jinýho soudku třeba Slánský, Solženicyn a dalších pár milionů.
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Rene Henc jak podle vás takový nový Galileo, Bruno či Slánský vypadá? třeba takto? https://www.seznamzpravy.cz/clanek/seznamte-se-s-kralem-dezinformaci-o-ockovani-je-uspesnym-podnikatelem-170530#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=zFDxyco7Db9-202107250948&dop_id=170530&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
To je prostě cena svobody, hodnotný věci nejsou zadarmo.
A když se pár tisíc lidí spálí, dalších pár milionů se naučí, že snake oil salesmen jsou zmrdi, a že je na místě se podle toho zařídit.
Jinak, nehodnotím teď, kdo konkrétně doopravdy šíří blbosti a nereferuju specificky k Vašemu odkazu, beru to obecně.
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Jan Mimránek Ano, věděl jsem to a ptal jsem se záměrně. Dovést někoho k pravdivé odpovědi není otravování, naopak. Je to stejné, jako když jsem se Vás ptal co je diskriminace, světonázor při posuzování diskriminace atd.. Také jsem to věděl a vím to, jen považuji za vulgární napsat přímo - jsi blb a se zlým úmyslem šíříš bláboly ... Je inteligentnější dotyčného dovést k realitě návodnými otázkami a tím, aby si svoji chybu uvědomil sám a lépe tak pochopil svůj omyl. Uvědomuji si ale, že v někde se to míjí účinkem.
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Jan Mimránek kristepane.... vy jste pane Mimránku neobyčejně nechytrý jedinec... Proč asi tak myslíte, že jsem se toho člověka ptal, který soud byl prvoinstanční? protože jsem věděl, že nemá pravdu, není schopen si zjistit základní informace. Věděl jsem, že to brno byl první soud atd atd... soudní řád znám detailně, mám z něho dokonce zkoušku a z trestního práva státnici. Na rozdíl od vás a kanclera. Doufal jsem, že mu to dojde, zjistí si přesné info a omluví se. tu omluvu bych přivítal i od vás. Od začátku, když si to přečtete, tady píšu že rozhodovaly dva soudy, nikoliv tři, jak mylně Kaancler psal, vy jste se ho tupě zastal a nyní píšete nesmysly. V této sazbě prostě byl krajský soud prvoinstanční....
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Jan Mimránek ??? právě jste pane Mimránku napsal to samé, co já. Pán to správně nemá Máte v tom díky averzi ke mě, značný chaos
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Jan Mimránek To není přesné a v tomto případě zvláště ne. V trestním řízení podle trestního řádu jako prvoinstanční může být i krajský soud. A to v případech, kdy trestní sazba je od pěti let. Což u tohoto trestného činu bylo. Proto rozsudek Krajského soudu v Brně byl prvoinstanční, ta Olomouc byla odvolací.
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Michal Kancler který prvoinstanční soud a kdy vynesl rozsudek s šesti roky vězení? Tento rozsudek vynesl v březnu 2021 Krajský soud v Brně. obžalovaný i st.zástupce se proti výši oba odvolali, oba požadovali snížení. V květnu 2021 byl vynesen odvolacím Vrchním soudem v Olomouci rozsudek o podmínce. Který prvoinstanční soud myslíte?
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Jan Mimránek to ano, to vidím také... není tam ale nic o pravomocném odvolacím rozsudku s podmíněným trestem. Žádný peněžitý trest zde nepadl. Slovo alternativní znamená - jiný, zástupný, náhradní - nikoliv konečný . Což v tomto případě bylo. Navíc v pozdější reakci SOSP uvádí Krafta, o kterém jak jistě usoudíte, nebyla řeč. ten žádných šest let nedostal. Realita a skutečnost je, že ten dotyčný nedostal žádných šest let, ale podmínku tří let na čtyři roky. Viz mnou uvedený odkaz.
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Jan Mimránek jaký komentář? vy ho vidíte a já ne? zkuste ho prosím okopírovat... jak jsem už dříve psal, na tomto profilu se mi komentáře objevují se zpožděním, někdy vůbec a ne chronologicky. Díky...
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Společnost pro obranu svobody projevu ??? prosím? já nikde váš text, že dotyčný nedostal nepodmíněný trest, ale v odvolacím řízení podmínku nevidím. Kde to prosím píšete? tady je od vás jen jedna věta o alternativním peněžitém trestu s podmínkou...Slovo alternativní má jiný význam než pravomocný odvolací rozsudek....Pokud tady ale uvádíte ten šestiletý trest na pravou míru, omlouvám se, ale já to tady nikde nevidím. Technický problém?
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Michal Kancler Pokud myslíte tento případ, tak nemáte pravdu a je divné, že ani SOSP Vás neopravila. Chápu ale , že je lákavé napsat nepravdu, která se hodí do mého příběhu. Jen si říkám, proč je třeba lhát? nasírat tak ostatní..... ověřit jak to skutečně bylo, je otázka pěti sekund na googlu...https://www.echo24.cz/a/SBSdf/sest-let-vezeni-za-komentar-pod-videem-neplati-mladik-dostal-za-podporu-terorismu-podminku
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
A myslíte, že budou odpovídat po pravdě? Podivejte se na všechny volební programy všech stran z minulosti. Kdo je dodržel? Kdo aspoň něco, co by bylo pro lidi, splnil ?Proto volební programy nejsou vůbec důležité.
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Jak je v tom Zvratek Hamplová, tak to bude určitě hódně flastenecké. Proč to neprosazovala jako poslankyně za ČSSD?
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Kontaktuje Okamuru, ten splňuje všechny vaše body a mohl by vám k tomu dát mnoho vlastních zkušeností. Z těch co vám odpověděli, tak předpokládám, že všichni se za vás budou bít jako lvi, a po volbách bude zase ticho po pěšině. Současné politické garnituře bych nevěřila ani pozdrav. Ať se mi to líbí, nebo ne, v tomto věřím jedině SPD.
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Odpovím za naší stranu. 1. Žádné konkretní kroky nechystáme 2. Nebudeme, je to právo a odpovědnost majitele sociální sítě a také záležitosti jeho dohod s EU, možná by vyjímkou mohl být web Sputnik, tam by určitá regulace mohla být prospěšná 3. Boj proto lživým dezinformacím a fake news považujeme za důležitý pro demokratické směřování ČR, proto nebudeme nijak tuto potřebnou záležitost omezovat. Naopak je potřeba zamezovat šíření lživých zavádějících nesmyslných tvrzení, které mohou negativně ovlivnit bezpečnostní situaci v našem státě. 4. Ano, budeme obecně podporovat snahu EU omezit šíření nenávisti. 5. Myslíme si, že definice srozumitelná je.
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Na odpověď si ráda počkám
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Jsem zvědav
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Ústavní právník Jan Wintr:
Vyšlo mi, že Nejvyšší správní soud od 14. dubna využil své pravomoci podle pandemického zákona a konstatoval nezákonnost mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví celkem 24krát.
Zde je seznam rozsudků:
6 Ao 21/2021 z 30. 6. 2021 – diskriminace lidí s protilátkami
8 Ao 7/2021 z 29. 6. 2021 – nezákonnost omezení vstupu do prostor, účasti na schůzích a provozoven služeb – JAKOUKOLI OSLAVU NAROZENIN NEBO SMUTEČNÍ V HOSPOD JSME MOHLI USKUTEČNIT, VŠECHNA OMEZENÍ BYLA NELEGÁLNÍ
6 Ao 6/2021 z 28. 6. 2021 – testování zaměstnanců malých podniků neodůvodněné – ZBYTEČNĚ JSTE JAKO FIRMY VYHODILI PENÍZE, ČAS A BUZEROVALI SVÉ LIDI. POKUD JSTE NĚKOHO NEVPUSTILI DO PRÁCE, MŮŽETE ČEKAT ŽÁLOBU NA NEPROPLACENÍ PROSTOJE NA STRANĚ ZAMĚSTNAVATELE.
6 Ao 7/2021 z 28. 6. 2021 – testování zaměstnanců malých podniků neodůvodněné
9 Ao 10/2021 z 24. 6. 2021 – nezákonnost omezení heren a kasin
8 Ao 16/2021 z 23. 6. 2021 – nezákonnost zavření středních škol, ministr není diktátor ZABRÁNIT DĚTEM VE VZDĚLÁNÍ, TO FAŠISTŮM A BOLŠEVIKŮ V HISTORII VŽDY ŠLO.
8 Ao 6/2021 z 22. 6. 2021 – nezákonnost omezení maloobchodu zákazem přítomnosti lidí – OPAKOVANÁ LIKVIDACE ŽIVNOSTNÍKŮ VE PROSPĚCH OTEVŘENÝCH NADNÁRODNÍ ŘETĚZCŮ
2 Ao 3/2021 z 22. 6. 2021 – nezákonnost rotační výuky základních škol – NEMUSELI JSTE BÝT S DĚTMI DOMA, MOHLI JSTE NORMÁLNĚ CHODIT DO PRÁCE
6 Ao 24/2021 ze 17. 6. 2021 – neodůvodněný zákaz nočního prodeje
4 Ao 1/2021 ze 17. 6. 2021 – nezákonnost zavření mateřských škol, chybné čtení § 69 odst. 1 písm. b) - NEMUSELI JSTE BÝT S DĚTMI DOMA, MOHLI JSTE NORMÁLNĚ CHODIT DO PRÁCE
9 Ao 11/2021 ze 16. 6. 2021 – nezákonnost zavření provozoven služeb – LIKVIDACE ŽIVNOSTNÍKŮ A OSVČ VČETNĚ VAŠÍ KADEŘNICE
9 Ao 7/2021 ze 16. 6. 2021 – neodůvodněný zákaz nočního prodeje
10 Ao 12/2021 z 11. 6. 2021 – neodůvodněný příkaz nosit respirátor, mechanické kopírování odůvodnění – NE, NEMUSÍTE CHODIT S HADREM NA KSICHTU, VLÁDNÍ NÁHUBEK JE NELEGÁLNÍ
8 Ao 15/2021 z 9. 6. 2021 – nezákonnost zavření sportovišť, posiloven a fitness center
9 Ao 3/2021 z 3. 6. 2021 - nezákonnost zavření mateřských a základních škol - NEMUSELI JSTE BÝT S DĚTMI DOMA, MOHLI JSTE NORMÁLNĚ CHODIT DO PRÁCE
10 Ao 2/2021 z 2. 6. 2021 - nezákonnost zavření mateřských a základních škol - NEMUSELI JSTE BÝT S DĚTMI DOMA, MOHLI JSTE NORMÁLNĚ CHODIT DO PRÁCE
8 Ao 11/2021 z 1. 6. 2021 – nezákonnost uzavření restaurací – NEMUSELI JSTE SI NOSIT DO PRÁCE KASTRŮLKY A VAŘIT VEČER DOMA, MOHLI JSTE KLIDNĚ CHODIT NA MENÍČKA
8 Ao 14/2021 z 28. 5. 2021 – neodůvodněný zákaz vleků a lanovek
7 Ao 6/2021 z 27. 5. 2021 – neodůvodněný příkaz nosit respirátor – NE, NEMUSÍTE CHODIT S HADREM NA KSICHTU, VLÁDNÍ NÁHUBEK JE NELEGÁLNÍ
6 Ao 22/2021 z 21. 5. 2021 - nezákonnost uzavření restaurací, výtka vůči zjevně nezákonným opatřením – NEMUSELI JSTE SI NOSIT DO PRÁCE KASTRŮLKY A VAŘIT VEČER DOMA, MOHLI JSTE KLIDNĚ CHODIT NA MENÍČKA
8 Ao 4/2021 z 20. 5. 2021 – neodůvodněný zákaz nočního prodeje
3 Ao 3/2021 z 11. 5. 2021 – testování OSVČ neodůvodněné, důrazná výtka vůči odůvodňování – ČÍM VÍCE FINANČNĚ LIKVIDUJEME ŽIVNOSTNÍKY, TÍM LÉPE, O TO BOLŠEVIKŮM VŽDYCKY ŠLO
6 Ao 11/2021 z 22. 4. 2021 – nezákonnost zákazu shromáždění, náboženských akcí a omezení vstupu na schůze a do vnitřních prostor – JAKOUKOLI OSLAVU NAROZENIN NEBO SMUTEČNÍ V HOSPOD JSME MOHLI USKUTEČNIT, VŠECHNA OMEZENÍ BYLA NELEGÁLNÍ
8 Ao 1/2021 ze 14. 4. 2021 – testování zaměstnanců neodůvodněné – ZBYTEČNĚ JSTE JAKO FIRMY VYHODILI PENÍZE, ČAS A BUZEROVALI SVÉ LIDI. POKUD JSTE NĚKOHO NEVPUSTILI DO PRÁCE, MŮŽETE ČEKAT ŽÁLOBU NA NEPROPLACENÍ PROSTOJE NA STRANĚ ZAMĚSTNAVATELE.
Co z toho vyplývá? Střezte se vynucování jakýchkoliv omezení vůči Vašemu okolí a udávání. Střezte se účastnit jakýchkoli postihů jiných lidí za nedodržování čehokoli, co zločinecká vláda říká. JE TO NELEGÁLNÍ A JE JEN OTÁZKOU ČASU, NEŽ TO SOUD SHODÍ ZE STOLU. Vy pak budete první, na kom se budou postižení hojit.
JAKÉ SI Z ŽALOB VZAL KORONABOLŠEVIK POUČENÍ? ŽÁDNÉ, OPĚT NELEGÁLNĚ BUZERUJE.
ZDE SI JIŽ MŮŽEME PO ROCE A PŮL KORONABĚSNĚNÍ KLIDNĚ NAPLNO ŘÍCI S PANEM PROFESOREM:
VE JMÉNU VYŠŠÍHO PRINCIPU MRAVNÍHO, VRAŽDA NA TYRANU NENÍ ZLOČINEM.
ANO, PŘESNĚ TAM TO CHCE KORONABOLŠEVIK DOHNAT, ABY MĚL DŮVOD ZAVÉST PLNOU DIKTATURU.
NIKDY SE NIČEHO NEŠTÍTIL A ÚČEL VŽDY SVĚTIL PROSTŘEDKY.
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
chybí vám tady bod MASIVNÍ ŠMÍROVÁNÍ PRIVÁTNÍ ONLINE KOMUNIKACE
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Podobné nahubkové zakony tu vytvořili Klaus a Havel. Později přidal ještě jeden Tupolánek a Langr, po směšné parodii při druhé volbě Klause prezidentem.
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
A proc jen svoboda projevu ,,,, ! Ten balik problemu v tomto state je obrovsky ,,,, ! Tak se ptam ,, co jste to za pripo,,,srany idioty ,,,,, ?!!!
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Jan Svoboda ,,,,, i ja si to myslim ,,, ze za tim bude uplne jinej zamer ,,,,,,
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
dalšia neziskovka???....sa kotíte ako potkany
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií
Diskutér @ Společnost pro obranu svobody projevu
Jaro Ondrušek Na neziskovkách není nic špatného. Je rozdíl, zda se financují z veřejných prostředků (tedy i z vaší kapsy) a nebo jen od zakladatelů a od soukromých dárců.
Odkaz na Facebook
Odkaz na status
Status
? Reakcií